slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1291  1292  1293  1294  1295  1296  1297  1298  1299  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši mám (možná) problém. Jeden drak o tom nedávno tady psal. Jedu si na fichtlu. Po výbrusu, jehla na 3. zářezu. Jedu jedu. A najednou prostě se vypnul motor. Prostě nechtěl jet. Vyměnil jsem svíčku. Vyměněná svíčka byla použitá, ale vyčištěná. A fichtl nechytil. Dám tam novou (úplně novou)a na tu to jelo. Tak já to nechápu. Doufám, že my to nebude žrtá jednou svíčku za druhou. Na ty staré použité to nechce jet. Jen na nové. Nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel8973    
základem je dobře seřízená směs, předstih a oba odtrhy (na kladívkách i na svíčce), pak to musí jet na jakoukoli svíčku (v Brisce mam už 2000km a vypadá jak nová)
 
 
Datum: 18. března 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel8514    
Měl jsem stejnej problém a vyřešil jsem to jednoduše-sehnal jsem si puvodní svíčku(ceskoslovakia)a ta pálí o sto šest, shodnul jsem s kámošem že tuty sráčský Brisky at už jsou jakýkoli tak se na 30 let starý poctívý svíčky nehrabou.
 
 
Datum: 18. března 2010 12:54
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
K tomu výbrusu by to chtělo nový filtr. Máš bohatou směs s přídavkem oleje a svíčka špatně spaluje. Tím se svíčky ničí. Když to nepomůže ,vyzkoušej svíčky jiné tepelné hodnoty.
 
 
Datum: 18. března 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel8118    
Já mám obě neodrušené.
 
 
Datum: 18. března 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kdysi sem slyšel,že odrušená fajfka(ta delší)dělá bordel.Pak sou myslim taky svíčky odrušený a neodrušený.Odrušený se značí asi NR neodrušený jen N.Zkus tam dat oboji neodrušeny.Nevim teda jak se můžou kombinovat tyhle fajfky a svíčky,jestli na tom vůbec záleží,ale motor tim nezničíš.Kdyztak mi napis jak si dopad.Mozna melu nesmysly;-)
 
 
Datum: 17. března 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdarec... hele draci co se stane když hooooddddněě blbě zajedu motor???? jak to pojede??:-(:-(:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8968    
tak ty vynalozis penize a cas do opravy motoru a po tom se blbě zeptáš,co se stane,kdyz ho zase hned znicis?? Ma tohle nejakou logiku? Proc si ho teda opravoval?
 
 
Datum: 18. března 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no....podle toho jak blbě...čim blbějc to zajedeš, tim hůř to potom jede...
 
 
Datum: 17. března 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
podle toho jak myslíš že bys ho měl hooooooodně blbě zajet? (před rokem jsem dostal motor po go, nevěděl jsem že vubec nějaký zajíždění existuje, jezdí dodnes bezva s 13zubem 80 na rovině, a taha velmi slušně,) 2 motor jsem poctivě zajel a jede uplně stejně, je to jen moje zkušenost,
 
 
Datum: 17. března 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede to hooooddddněě blbě :-D
 
 
Datum: 17. března 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to mít hovno kompresi=pojede to naprd...
 
 
Datum: 17. března 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: tubin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
perfektně jako nikdy předtím do kopcu ti to bude táhnout perfektně!:-D ne pojede to celkem špatně nebude mit sílu,.....
 
 
Datum: 17. března 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: tubin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,mam takovy problem ze kdyz jedu tak se to zsekne na nejakym kvaltu a nechce to radit tak chvyli musim si hrat s radickou nez to tam skocí!a dela to cim dal tim vic casteji!!mam jawu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
ne to sem dotahoval s tou řadičkou taky asi ten automat je ohlodanej nb nevim!máte ještě jiny napad?
 
 
Datum: 18. března 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8968    
automat je k motoru prisroubovanej dvouma sroubama. Skontroluj jestli se ti nepovolili.....je to hodne častý
 
 
Datum: 18. března 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar:-) a spojka tě vypíná dobře?Jestli jo může bejt vohnutá vidlička,nebo taky jenom blbě chodí řadící páka.Nemáš ji vyviklanou.nebo moc utaženou;-)?
 
 
Datum: 18. března 2010 8:49
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
jde nejak zjistit funkcnost kondenzatoru do zapalka kroem toho ze ho zkusim na motoru ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
multimetrem
 
 
Datum: 17. března 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Kozloň      E-mail:      IP: uživatel1859    
zdar draci, NEVÁLÍ SE NĚKOMU DOMA KARBEC NA ČZ 125, OZNAČENÍ JIKOV 2920, prosím nabídněte sem, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
kouknu se ale rek bych ze to pojede na kazdej karbec!
 
 
Datum: 18. března 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: bodlak      E-mail:      IP: uživatel36    
Ahoj, zkoušel jste někdo laborovat s délkou sacího kolínka ?dnešni některý auta maj proněnou délku sáni "delší " na zvíšení a lepší průběh krouťáku ve středních otáčkách ,"kratší na vysoký výkon . Je mi jasný zě fictl je dvoutakt a a to sáni aplikujou na 4takty ale směs se u obou motoru musí nasávat nejakým sacím potrubím , tak pokud si vyrobím kolínko třeba o čtvrtinu delší stanese něco ? krom toho že se mi bude víc kondezovat benzín vtom kolínku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: bodlák      IP: uživatel36    
dobra dík za rady , pro začátek zkusím udělat kolínko približně stejný ale s pozvolnějším ohybem a abych mel slícovaný příruby , a ješte takovej dotaz co když na karburátoru u pionyra u tý příruby zatemuju tu dirku, tamtady se asi nasava falešnej vzduch né?
 
 
Datum: 19. března 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
rezonanční délka sacího potrubí pro 2takt je pro 10000RPM nějakejch 700mm a dělá to hrozně strmou křivku, pro moto nepoužitelnou. Omezeně se to používá u leteckých modelů. Jinak jak píše standa, důležitý jsou spíš přechody a slícování
 
 
Datum: 18. března 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8968    
ano,origo saci koleno neni uplne idealni a spravnou cestou v ladeni dvoukanálu je ladit délku saciho kolena.......delku ti nereknu,na to prijdes sám....krátky koleno bude prskat a moc dlouhý koleno nepojede v otáčkách.....zamer se na vhodný tvar,prehod z hranata do kulata a spravnou sirku!
 
 
Datum: 18. března 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro info....ano u aut je sací potrubý různých délek, ale potrubý nasává pouze vzduch...ke vstřikování paliva dochází až na koci potrubý přímo na sací ventil.
 
 
Datum: 17. března 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: 3dkrosar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci máte někdo skušenost z klapkou z minibike na fichtla??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já ti to ujasním...klapka ti opravdu nepřidá ani Ň....chápeš... a ty chceš skusit 3K? no...podivej neni jednodužší začít ladit 2K? je! prvně se vyřádi s 2K a pak přemýšlej o 3K.. no a výkres na válec ti nedá nikdo, na 3K taky ne....něco staršího ze světa motorů na netu najdeš. ale jak říkám...prvně skoušej ladit 2K, protože i ten dokáže víc než si myslíš.
 
 
Datum: 17. března 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: 3dkrosar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne? já jsem četl že klapka toho přidá hodně. a právě byhc chtel ještě zkusit 3k pod karbec ale potreboval byhc nějaké plánky aspon abyhc mel malou inspiraci protože jsem to vždy videl jen ve fictlovi a ne nikdy aspon rozlisovaný nebo nějaký plánky, Ale tím že budu zkoušet a ladit docilím snad cíle a když ne vezmu si z toho ponaučení
 
 
Datum: 17. března 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je dost nepodstatné že máš našláponuté věci...narovinu..pokud máš 3K vedený pod karbecem a neni možno užít rozvodu pístem tak kapku ano. ale pokud klapka neni vůbec potřeba tak se na to vyser... na výkonu klapka nic nepřidá.
 
 
Datum: 17. března 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: 3dkrosar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno v motoru mám už dosti našlápnutejch věcí tak chci udělat ještě dva shodné válce al jeden s klapkou a druhý bez a porovnat jejich chování.
 
 
Datum: 17. března 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta plochá je s prominutím nahovno. já mám koupenou tuto http://www.motokramek.cz/dily-klapky%20-sani-piagio/ vypadá dobře a taky dobře propouští v propustném směru....nicméně na motoru ji ještě nemám, protože ještě nemám dodělaný domeček..... taky ti tád povím že pokud to neni fakt nutné tak se klapce vyhýbej. můžeš prozradit jaké důvody máš pro použití klapky?
 
 
Datum: 17. března 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: 3dkrosar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže to nepojede?? a z čeho by byla ideální klapka? ano mylím tu plochou
 
 
Datum: 17. března 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš tu plochou tak ta má absolutně nevhodný tvar a velikost plochy kanálů....
 
 
Datum: 17. března 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci zaujal me tenhle vejfuk: http://www.mtt-brno.cz/vyfuk-chopper-old-style a chtel bych vedet co na nej rikate...myslite ze by sel dat na pincka :-)...dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hnusný.zbytečně drahý a ještě to nepojede :-)
 
 
Datum: 17. března 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele soupni tam vejfuk z kamionu... :-D na 2t musi bejt spocitanej vejfuk,nemuzes tam prdnout jakej chces...
 
 
Datum: 17. března 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohleti sežere výkon jak nic dobrýho
 
 
Datum: 17. března 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je vydět že toho asi víte hodně o funkci výfuku na 2T :-D
 
 
Datum: 17. března 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Nevypada špatně a na pincka bys ho možna aj dal..ale tak proč to dělat, když lepší pincek je originální..Sice si nekdo rekne..sak ej jich jeste dost..ale neudelas spatne kdyz si to zrenovujes nez nejaky vyfuk :-D...Ale zas jestli jezdis s tim po polu a tak..tak nema cenu to davat do pucu( tudiž ani vyfuk,ptz ho zedřes akorat a jsou to vyhozene prachy)..nwm co mas za styl jizdy...
 
 
Datum: 17. března 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Caw lidi shanim lanko plynu na jawu dandy 125 je to, to rozdelene lanko na cene se muzem dohodnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D blázne ...pokud ti dobře šlape ten rozdělovač tak doporučuju vyrobit,nic těžkého
 
 
Datum: 17. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čawko...mám na nové kroužky najeto 52 km,na pul plynu s olejem 1:33,zatím to moc netahá,a za kopce to jede jen 70....co myslíte? sedne si to ještě líp a potáhne to trochu? o tu rychlost mi nejde.ale aby to táhlo,mám tam 12 zub sekundár,a kloudnej zajetej válec......dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když jsem byl v mototechně,tak ten chlapík povídal že je to ještě origo válec,s nultým výbrusem,polák to prej není,že byl prej měl tenlou vložku
 
 
Datum: 17. března 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
To máš tu sadu 40?
 
 
Datum: 17. března 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3kroužák...
 
 
Datum: 17. března 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
kolika máš kroužkový píst? a myslim si že bys mohl mazat 1:44 třeba...a kdyz uz mas 52 km..podle me uz je to oka...
 
 
Datum: 17. března 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci zajimalo by me jestli jde nejak uplne rozebrat snek jakoze nahon tachometru... predem dik za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: bodlak      IP: uživatel36    
pokud myslíš u fika tak tam to velký kolo jak se nasazuje na rozetu tak z tý strany je naraženej ocelovej kroužek s s filcem neco podobnýho jako u motoru jak je zaklepnutej "O"kroužek na karteru aby netek olej kolem nakopávačky .A potom ten závit na kterej se šroubuje náhom se nechá vytáhnout ,ja to delal ze jsem pod to osazeni kladivem zaklepával kudlu až to povilezlo a pak šrobovák a byl to venku. na některejch to je zajišteny napríč takovim 1mm kolíkem . tak nejak to je
 
 
Datum: 17. března 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel8961    
Čau draci, nevíte kolik Nm má točivej moment ČZ 175/477 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cca 16,7 Nm
 
 
Datum: 17. března 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motorky.hyperinzercia.sk/veterani-motorky/inzerat/1793103-predaj-predaj-slovensko/ nazdar je podľa Vás ta rozeta nepoužívaná? podľa mňa asi je nepoužíva no neviem na isto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8965    
hoj hej ta rozeta je na sto pro pouzita nebo hu nekdo odrel kdyz se mrknes z blizeji tak uvidis jak ma podrene zoubky...
 
 
Datum: 17. března 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
s té jedné fotky,to ozubení vypadá dosti špičatě ale to se mě asi zdá
 
 
Datum: 17. března 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Přesně tak..zuby jsou neohoblovane.. je v pohode...akorat spinava od toho ze nekde lezela ...ale vypada nejetě..
 
 
Datum: 17. března 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslím že je nepoužívaná,možá ležela někde na půdě kde je vlhko.ale jinak má eště zachovalé zoubky na věnci,a nejtky vypadají dobře,
 
 
Datum: 17. března 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci...hele mam ČZ 175 a mam na ní vzduchovej filtr jako takovej ten trychtejř a na konci mam takovou drátěnou mřížku...asi aby tim nepronikly větší nečistity...ale mezery jsou docela veliké že by tim prolezla snad i moucha... dělají se na tyto stroje nějaké vzduchové filtry? nebo je to takhle origo naschvál? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 487 je papírová filtrační vložka v airboxu pod sedlem...
 
 
Datum: 17. března 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak keď chceš tak si kup tie z dirtbike ale neviem ako ti to pôjde a počul som že sú áchylné na blato že sa potom rýchlo zanesú
 
 
Datum: 17. března 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš někde fotku? nebo není tady někde na fichtlkrámku? a nebo můžu tam koupit nějakej tuningovej? třeba z nějakýho Dirtbiku nebo tak? díky moc
 
 
Datum: 17. března 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm ja som si myslel že ti máš tú strú z okrúhlym valcom ale táto musí mať papierový filter ten strarý filter tam musel niekto pred tebou už dorobiť
 
 
Datum: 17. března 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to ČZ 175/487...tak asi jo
 
 
Datum: 17. března 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokiaľ to máš starú 175 s otvoreným sanim tak je to už tak od výrobi síce nič moc ale čo už musíš to pravidelne čistýť z benzínom aby bol vždy vlhký inak nebude nič filtrovať
 
 
Datum: 17. března 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cau , objevil sem doma karburci na pařeza , je v suprovim stavu a funkcni a nechci aby se mi doma jen tak valela nechcete to nekdo koupit? na cene se domluvime odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
čus hoši co si myslíte o tomto oleji http://www.vercajky.cz/Motorovy-olej-1:50-1l/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj přesně na tento stihl jsem jezdil,moc mi to kouřilo,a furt byly černé svíčky,ted jezdím na agip mix a je to super oil
 
 
Datum: 17. března 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Je to mineral, podle me se do pionýra moc nehodí, já osobně s ním nemám dobré zkušenosti to už je podle mě lepší si koupit agip MIX, nebo mogul TS
 
 
Datum: 17. března 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ptam se jestli je to polosyntetika , pac mne to rikal , ma to API TC
 
 
Datum: 17. března 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: CoolEK      E-mail:      IP: uživatel2915    
Caute. Chci se zeptat. Mam jawu 250 cross. A chci si na ni upravit to zapalko z fichtla. Co je k tomu za potrebi udelat ? Co vse ? A kdyby někdo měl tak prosim zašlete foto toho zapalka na muj email. Mockrat dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
OK, může být. Netstoval jsem indukční zapalko (na kejvě bude CDI). Vycházím ale z toho co jsem naměřil. A rotor mám po čerstvém nabuzení. Pokud jiskru hází při startu, nelze než se jen divit :-D.
 
 
Datum: 20. března 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chongu. vim, ze s elektrikou mas vic zkusenosti nez ja, ale zapalko z fichtla sem mel ja na čz 356 i na JAWCE 559 a kamarad na 356 ani jeden nemel problemy s nakopavanim. chytlo to v podstate vzdycky. prvni, druhy slapnuti a frcelo to. jinak mezikus se da vyrobit normalne z pasoviny
 
 
Datum: 17. března 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Inu je to tak... kužel sice větší je, ale kuželovitost je stejná jako u pionýra... takže jde rotor nasadit na hřídel, ale drážka kolíčku nedosáhne na kolíček hřídele. Není to ale žádná tragedie, protože stačí usadit ve vhodné poloze rotor a dostatečně utáhnout centrálním šroubem co drží vačku. Nebál bych se že se pak rotor posune oproti poloze kliky. Stator pochopitelně nepasuje, buď se musí vyrobit nový, nebo prostě vyrobit nějakou redukci, aby pionýří seděl dobře. Technický problém ale je to, že inženýři z jawy u pionýra vymysleli převod ze startpáky na kliku a magnetto motoru do rychla a to nebylo pro nic za nic.. bylo to proto, aby se při nakopávání vyrobilo dost energie na vznik jiskry. Nebyl to problém bo 50ccm i do rychla utáhne kdejakej podvyživenej chcípák. Jenže u kejvy už to je o dost větší objem a proto se rozodli konstruktéři zpřevodovat rychlost nakopávání do pomala... a v tom je ten oříšek, spíše však kokosovej ořech. Ikdyž budeš skákat po startpáce jawky či čezety, otáčky budou dost malé an to aby vznikla jiskra. Měření jiskry je obtížnější, tak jsem pokusně volil pro představu měření energie tří pólů dohromady. Ikdyž jsem energii tří pólů sečetl a ještě byly bez zátěže, tak stěžéí jsem nakopáváním špičkově vyloudil z alternátoru 4V. Z toho vyplývá že nastartovat startpákou se soustavou z pionýra bude obtížné, ne-li nemožné. Samozřejmě že jde taková motorka roztlačit, ale to už není podle mě to pravé ořechové. Zajímavé je že za ty leta co občas na tohle téma narazím se nikdy nikdo nepochlubil jak vlastně na takhle upraveném stroji startuje :-D. Asi vědí proč
 
 
Datum: 17. března 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyvrtat si do magnetu větší kuželový otvor protože hřídel u 250 má větší průměr jak u fichtla a pak si musíš pod stator vyrobit nějaký kroužek (podložku) aby byl stator víc vysunutý a nedral o magnet... (ten otvor jsem zvětšoval na frézce)...snad všechno
 
 
Datum: 17. března 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel8067    
Seso? Jak je to teda s tim řetězem k jedenáctizubýmu primaru vydrzi fakt jenom 8 hodin a pak se rozsype? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
reknu ti to takhle u serioviho motoru se neni ceho bat ale treba u stejskyho upravy bych byl opatrnejsi
 
 
Datum: 17. března 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel8067    
jasny dik
 
 
Datum: 17. března 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DRAKU JE TO UPOZORNENI, pac se mnozeji informace,, ze nekomu odejde hodne brzdy ale zas na druhou stranu jsou informace ze to drzi celou sezonu,,jde 100% o to jaky je motor naslapnuty,,cim vice otacek,,tim mensi zivotnost :-(
 
 
Datum: 17. března 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: kozloň      IP: uživatel1859    
draci mám mustoše, a mám nabídku papírů jawa 05, vemou mi to na stk, a poldové a na přepisu?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
nechceš ty papiry na 05 prodat??
 
 
Datum: 29. srpna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: murarikradim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to nvm sezen papiry na mustanga ale papiry na 05 bych asi od tebe klidne vzal :-)
 
 
Datum: 18. března 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim, nevim zas tak blbý asi nejsou :-D
 
 
Datum: 17. března 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Když mi mám bohatou směs je to že mě jde moc benzínu ale málo vzduchu do motoru? co se změní když oddělám vzduchový filtr pujde tam hodně benzínu a hodně vzduchu jak pak bude vypadat svíčka??????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jeste abych doplnil ona barva svicky neni zavisla jen na pomeru lambdy abys nedopadl jak muj kamarad stezoval si ze ma svicku od sazi a on fichtla premazaval olejem a jeste mu to salo prevodak proto kilometr ujel a cistil svicku....
 
 
Datum: 16. března 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ano s tou bohatosti mas pravdu ..... ale tim ze oddelas filtr smes nenastelujes ba naopak ten motor znicis protoze se nebude cistit nasavany vzduch ...smes stelujes zmenou zarezu na jehle v karburatoru
 
 
Datum: 16. března 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano moc benálu,málo vzduchu....a s tím fiiltrem,tak pokud je ten filtr hodně zanesený a pak ho na chvíli vyndáš už by si mohl mít svíčku cihlovou,ale je lepší uplně novej filtr...
 
 
Datum: 16. března 2010 20:53
 
<  1291  1292  1293  1294  1295  1296  1297  1298  1299  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 5:23:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu