Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám (možná) problém. Jeden drak o tom nedávno tady psal. Jedu si na fichtlu. Po výbrusu, jehla na 3. zářezu. Jedu jedu. A najednou prostě se vypnul motor. Prostě nechtěl jet. Vyměnil jsem svíčku. Vyměněná svíčka byla použitá, ale vyčištěná. A fichtl nechytil. Dám tam novou (úplně novou)a na tu to jelo. Tak já to nechápu. Doufám, že my to nebude žrtá jednou svíčku za druhou. Na ty staré použité to nechce jet. Jen na nové. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:54
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 základem je dobře seřízená směs, předstih a oba odtrhy (na kladívkách i na svíčce), pak to musí jet na jakoukoli svíčku (v Brisce mam už 2000km a vypadá jak nová)
Datum: 18. března 2010 20:54
Jméno: Karel
IP: uživatel8514
 Měl jsem stejnej problém a vyřešil jsem to jednoduše-sehnal jsem si puvodní svíčku(ceskoslovakia)a ta pálí o sto šest, shodnul jsem s kámošem že tuty sráčský Brisky at už jsou jakýkoli tak se na 30 let starý poctívý svíčky nehrabou.
Datum: 18. března 2010 12:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 K tomu výbrusu by to chtělo nový filtr. Máš bohatou směs s přídavkem oleje a svíčka špatně spaluje. Tím se svíčky ničí. Když
to nepomůže ,vyzkoušej svíčky jiné tepelné hodnoty.
Datum: 18. března 2010 10:30
Jméno: Marek
IP: uživatel8118
 Já mám obě neodrušené.
Datum: 18. března 2010 9:17
 Zdar kdysi sem slyšel,že odrušená fajfka(ta delší)dělá bordel.Pak sou myslim taky svíčky odrušený a neodrušený.Odrušený se značí asi NR neodrušený jen N.Zkus tam dat oboji neodrušeny.Nevim teda jak se můžou kombinovat tyhle fajfky a svíčky,jestli na tom vůbec záleží,ale motor tim nezničíš.Kdyztak mi napis jak si dopad.Mozna melu nesmysly
Datum: 17. března 2010 21:22
Posl.aktualizace: 18. března 2010 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 tak ty vynalozis penize a cas do opravy motoru a po tom se blbě zeptáš,co se stane,kdyz ho zase hned znicis?? Ma tohle nejakou logiku? Proc si ho teda opravoval?
Datum: 18. března 2010 12:38
 no....podle toho jak blbě...čim blbějc to zajedeš, tim hůř to potom jede...
Datum: 17. března 2010 21:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle toho jak myslíš že bys ho měl hooooooodně blbě zajet? (před rokem jsem dostal motor po go, nevěděl jsem že vubec nějaký zajíždění existuje, jezdí dodnes bezva s 13zubem 80 na rovině, a taha velmi slušně,) 2 motor jsem poctivě zajel a jede uplně stejně, je to jen moje zkušenost,
Datum: 17. března 2010 20:58
 pojede to hooooddddněě blbě
Datum: 17. března 2010 20:21
 bude to mít hovno kompresi=pojede to naprd...
Datum: 17. března 2010 19:48
 perfektně jako nikdy předtím do kopcu ti to bude táhnout perfektně!  ne pojede to celkem špatně nebude mit sílu,.....
Datum: 17. března 2010 19:38
 zdar draci,mam takovy problem ze kdyz jedu tak se to zsekne na nejakym kvaltu a nechce to radit tak chvyli musim si hrat s radickou nez to tam skocí!a dela to cim dal tim vic casteji!!mam jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 16:12
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 ne to sem dotahoval s tou řadičkou taky asi ten automat je ohlodanej nb nevim!máte ještě jiny napad?
Datum: 18. března 2010 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 automat je k motoru prisroubovanej dvouma sroubama. Skontroluj jestli se ti nepovolili.....je to hodne častý
Datum: 18. března 2010 12:39
 zdar  a spojka tě vypíná dobře?Jestli jo může bejt vohnutá vidlička,nebo taky jenom blbě chodí řadící páka.Nemáš ji vyviklanou.nebo moc utaženou  ?
Datum: 18. března 2010 8:49
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 jde nejak zjistit funkcnost kondenzatoru do zapalka kroem toho ze ho zkusim na motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:16
 multimetrem
Datum: 17. března 2010 19:16
 zdar draci, NEVÁLÍ SE NĚKOMU DOMA KARBEC NA ČZ 125, OZNAČENÍ JIKOV 2920, prosím nabídněte sem, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 8:31
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 kouknu se ale rek bych ze to pojede na kazdej karbec!
Datum: 18. března 2010 8:31
 Ahoj, zkoušel jste někdo laborovat s délkou sacího kolínka ?dnešni některý auta maj proněnou délku sáni "delší " na zvíšení a lepší průběh krouťáku ve středních otáčkách ,"kratší na vysoký výkon . Je mi jasný zě fictl je dvoutakt a a to sáni aplikujou na 4takty ale směs se u obou motoru musí nasávat nejakým sacím potrubím , tak pokud si vyrobím kolínko třeba o čtvrtinu delší stanese něco ? krom toho že se mi bude víc kondezovat benzín vtom kolínku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:56
Jméno: bodlák
IP: uživatel36
 dobra dík za rady , pro začátek zkusím udělat kolínko približně stejný ale s pozvolnějším ohybem a abych mel slícovaný příruby , a ješte takovej dotaz co když na karburátoru u pionyra u tý příruby zatemuju tu dirku, tamtady se asi nasava falešnej vzduch né?
Datum: 19. března 2010 19:56
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 rezonanční délka sacího potrubí pro 2takt je pro 10000RPM nějakejch 700mm a dělá to hrozně strmou křivku, pro moto nepoužitelnou. Omezeně se to používá u leteckých modelů. Jinak jak píše standa, důležitý jsou spíš přechody a slícování
Datum: 18. března 2010 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 ano,origo saci koleno neni uplne idealni a spravnou cestou v ladeni dvoukanálu je ladit délku saciho kolena.......delku ti nereknu,na to prijdes sám....krátky koleno bude prskat a moc dlouhý koleno nepojede v otáčkách.....zamer se na vhodný tvar,prehod z hranata do kulata a spravnou sirku!
Datum: 18. března 2010 12:43
 pro info....ano u aut je sací potrubý různých délek, ale potrubý nasává pouze vzduch...ke vstřikování paliva dochází až na koci potrubý přímo na sací ventil.
Datum: 17. března 2010 19:29
 Zdar draci máte někdo skušenost z klapkou z minibike na fichtla???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:48
 tak já ti to ujasním...klapka ti opravdu nepřidá ani Ň....chápeš... a ty chceš skusit 3K? no...podivej neni jednodužší začít ladit 2K? je! prvně se vyřádi s 2K a pak přemýšlej o 3K.. no a výkres na válec ti nedá nikdo, na 3K taky ne....něco staršího ze světa motorů na netu najdeš. ale jak říkám...prvně skoušej ladit 2K, protože i ten dokáže víc než si myslíš.
Datum: 17. března 2010 20:48
 ne? já jsem četl že klapka toho přidá hodně. a právě byhc chtel ještě zkusit 3k pod karbec ale potreboval byhc nějaké plánky aspon abyhc mel malou inspiraci protože jsem to vždy videl jen ve
fictlovi a ne nikdy aspon rozlisovaný nebo nějaký plánky, Ale tím že budu zkoušet a ladit docilím snad cíle a když ne vezmu si z toho ponaučení
Datum: 17. března 2010 20:29
 to je dost nepodstatné že máš našláponuté věci...narovinu..pokud máš 3K vedený pod karbecem a neni možno užít rozvodu pístem tak kapku ano. ale pokud klapka neni vůbec potřeba tak se na to vyser... na výkonu klapka nic nepřidá.
Datum: 17. března 2010 20:12
 mno v motoru mám už dosti našlápnutejch věcí tak chci udělat ještě dva shodné válce al jeden s klapkou a druhý bez a porovnat jejich chování.
Datum: 17. března 2010 19:59
 ta plochá je s prominutím nahovno. já mám koupenou tuto http://www.motokramek.cz/dily-klapky%20-sani-piagio/ vypadá dobře a taky dobře propouští v propustném směru....nicméně na motoru ji ještě nemám, protože ještě nemám dodělaný domeček..... taky ti tád povím že pokud to neni fakt nutné tak se klapce vyhýbej. můžeš prozradit jaké důvody máš pro použití klapky?
Datum: 17. března 2010 19:53
 takže to nepojede?? a z čeho by byla ideální klapka? ano mylím tu plochou
Datum: 17. března 2010 19:01
 jestli myslíš tu plochou tak ta má absolutně nevhodný tvar a velikost plochy kanálů....
Datum: 17. března 2010 18:51
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hnusný.zbytečně drahý a ještě to nepojede
Datum: 17. března 2010 19:24
 hele soupni tam vejfuk z kamionu...  na 2t musi bejt spocitanej vejfuk,nemuzes tam prdnout jakej chces...
Datum: 17. března 2010 18:56
 tohleti sežere výkon jak nic dobrýho
Datum: 17. března 2010 18:54
 je vydět že toho asi víte hodně o funkci výfuku na 2T
Datum: 17. března 2010 18:53
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Nevypada špatně a na pincka bys ho možna aj dal..ale tak proč to dělat, když lepší pincek je originální..Sice si nekdo rekne..sak ej jich jeste dost..ale neudelas spatne kdyz si to zrenovujes nez nejaky vyfuk  ...Ale zas jestli jezdis s tim po polu a tak..tak nema cenu to davat do pucu( tudiž ani vyfuk,ptz ho zedřes akorat a jsou to vyhozene prachy)..nwm co mas za styl jizdy...
Datum: 17. března 2010 18:49
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Caw lidi shanim lanko plynu na jawu dandy 125 je to, to rozdelene lanko na cene se muzem dohodnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:33
  blázne ...pokud ti dobře šlape ten rozdělovač tak doporučuju vyrobit,nic těžkého
Datum: 17. března 2010 19:33
 čawko...mám na nové kroužky najeto 52 km,na pul plynu s olejem 1:33,zatím to moc netahá,a za kopce to jede jen 70....co myslíte? sedne si to ještě líp a potáhne to trochu? o tu rychlost mi nejde.ale aby to táhlo,mám tam 12 zub sekundár,a kloudnej zajetej válec......dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:31
 no když jsem byl v mototechně,tak ten chlapík povídal že je to ještě origo válec,s nultým výbrusem,polák to prej není,že byl prej měl tenlou vložku
Datum: 17. března 2010 20:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 To máš tu sadu 40?
Datum: 17. března 2010 20:16
 3kroužák...
Datum: 17. března 2010 18:53
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 kolika máš kroužkový píst? a myslim si že bys mohl mazat 1:44 třeba...a kdyz uz mas 52 km..podle me uz je to oka...
Datum: 17. března 2010 18:52
 cau draci zajimalo by me jestli jde nejak uplne rozebrat snek jakoze nahon tachometru... predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:13
Jméno: bodlak
IP: uživatel36
 pokud myslíš u fika tak tam to velký kolo jak se nasazuje na rozetu tak z tý strany je naraženej ocelovej kroužek s s filcem neco podobnýho jako u motoru jak je zaklepnutej "O"kroužek na karteru aby netek olej kolem nakopávačky .A potom ten závit na kterej se šroubuje náhom se nechá vytáhnout ,ja to delal ze jsem pod to osazeni kladivem zaklepával kudlu až to povilezlo a pak šrobovák a byl to venku. na některejch to je zajišteny napríč takovim 1mm kolíkem . tak nejak to je
Datum: 17. března 2010 19:13
Jméno: Filip
IP: uživatel8961
 Čau draci, nevíte kolik Nm má točivej moment ČZ 175/477 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 17:31
 cca 16,7 Nm
Datum: 17. března 2010 17:31
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:44
Jméno: martin
IP: uživatel8965
 hoj hej ta rozeta je na sto pro pouzita nebo hu nekdo odrel kdyz se mrknes z blizeji tak uvidis jak ma podrene zoubky...
Datum: 17. března 2010 20:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 s té jedné fotky,to ozubení vypadá dosti špičatě ale to se mě asi zdá
Datum: 17. března 2010 19:57
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Přesně tak..zuby jsou neohoblovane.. je v pohode...akorat spinava od toho ze nekde lezela ...ale vypada nejetě..
Datum: 17. března 2010 18:50
 já si myslím že je nepoužívaná,možá ležela někde na půdě kde je vlhko.ale jinak má eště zachovalé zoubky na věnci,a nejtky vypadají dobře,
Datum: 17. března 2010 18:28
 Čus draci...hele mam ČZ 175 a mam na ní vzduchovej filtr jako takovej ten trychtejř a na konci mam takovou drátěnou mřížku...asi aby tim nepronikly větší nečistity...ale mezery jsou docela veliké že by tim prolezla snad i moucha... dělají se na tyto stroje nějaké vzduchové filtry? nebo je to takhle origo naschvál?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 17:32
 na 487 je papírová filtrační vložka v airboxu pod sedlem...
Datum: 17. března 2010 17:32
 tak keď chceš tak si kup tie z dirtbike ale neviem ako ti to pôjde a počul som že sú áchylné na blato že sa potom rýchlo zanesú
Datum: 17. března 2010 17:25
 a nemáš někde fotku? nebo není tady někde na fichtlkrámku? a nebo můžu tam koupit nějakej tuningovej? třeba z nějakýho Dirtbiku nebo tak? díky moc
Datum: 17. března 2010 17:23
 hm ja som si myslel že ti máš tú strú z okrúhlym valcom ale táto musí mať papierový filter ten strarý filter tam musel niekto pred tebou už dorobiť
Datum: 17. března 2010 17:17
 je to ČZ 175/487...tak asi jo
Datum: 17. března 2010 17:13
 pokiaľ to máš starú 175 s otvoreným sanim tak je to už tak od výrobi síce nič moc ale čo už musíš to pravidelne čistýť z benzínom aby bol vždy vlhký inak nebude nič filtrovať
Datum: 17. března 2010 17:01
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , objevil sem doma karburci na pařeza , je v suprovim stavu a funkcni a nechci aby se mi doma jen tak valela nechcete to nekdo koupit? na cene se domluvime
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 16:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 17. března 2010 18:31
 jj přesně na tento stihl jsem jezdil,moc mi to kouřilo,a furt byly černé svíčky,ted jezdím na agip mix a je to super oil
Datum: 17. března 2010 18:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Je to mineral, podle me se do pionýra moc nehodí, já osobně s ním nemám dobré zkušenosti to už je podle mě lepší si koupit agip MIX, nebo mogul TS
Datum: 17. března 2010 18:12
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ptam se jestli je to polosyntetika , pac mne to rikal , ma to API TC
Datum: 17. března 2010 14:30
 Caute. Chci se zeptat. Mam jawu 250 cross. A chci si na ni upravit to zapalko z fichtla. Co je k tomu za potrebi udelat ? Co vse ? A kdyby někdo měl tak prosim zašlete foto toho zapalka na muj email. Mockrat dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 20:41
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 OK, může být. Netstoval jsem indukční zapalko (na kejvě bude CDI). Vycházím ale z toho co jsem naměřil. A rotor mám po čerstvém nabuzení. Pokud jiskru hází při startu, nelze než se jen divit  .
Datum: 20. března 2010 20:41
 Chongu. vim, ze s elektrikou mas vic zkusenosti nez ja, ale zapalko z fichtla sem mel ja na čz 356 i na JAWCE 559 a kamarad na 356 ani jeden nemel problemy s nakopavanim. chytlo to v podstate vzdycky. prvni, druhy slapnuti a frcelo to. jinak mezikus se da vyrobit normalne z pasoviny
Datum: 17. března 2010 20:56
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Inu je to tak... kužel sice větší je, ale kuželovitost je stejná jako u pionýra... takže jde rotor nasadit na hřídel, ale drážka kolíčku nedosáhne na kolíček hřídele. Není to ale žádná tragedie, protože stačí usadit ve vhodné poloze rotor a dostatečně utáhnout centrálním šroubem co drží vačku. Nebál bych se že se pak rotor posune oproti poloze kliky. Stator pochopitelně nepasuje, buď se musí vyrobit nový, nebo prostě vyrobit nějakou redukci, aby pionýří seděl dobře. Technický problém ale je to, že inženýři z jawy u pionýra vymysleli převod ze startpáky na kliku a magnetto motoru do rychla a to nebylo pro nic za nic.. bylo to proto, aby se při nakopávání vyrobilo dost energie na vznik jiskry. Nebyl to problém bo 50ccm i do rychla utáhne kdejakej podvyživenej chcípák. Jenže u kejvy už to je o dost větší objem a proto se rozodli konstruktéři zpřevodovat rychlost nakopávání do pomala... a v tom je ten oříšek, spíše však kokosovej ořech. Ikdyž budeš skákat po startpáce jawky či čezety, otáčky budou dost malé an to aby vznikla jiskra. Měření jiskry je obtížnější, tak jsem pokusně volil pro představu měření energie tří pólů dohromady. Ikdyž jsem energii tří pólů sečetl a ještě byly bez zátěže, tak stěžéí jsem nakopáváním špičkově vyloudil z alternátoru 4V. Z toho vyplývá že nastartovat startpákou se soustavou z pionýra bude obtížné, ne-li nemožné. Samozřejmě že jde taková motorka roztlačit, ale to už není podle mě to pravé ořechové. Zajímavé je že za ty leta co občas na tohle téma narazím se nikdy nikdo nepochlubil jak vlastně na takhle upraveném stroji startuje  . Asi vědí proč
Datum: 17. března 2010 20:04
 Vyvrtat si do magnetu větší kuželový otvor protože hřídel u 250 má větší průměr jak u fichtla a pak si musíš pod stator vyrobit nějaký kroužek (podložku) aby byl stator víc vysunutý a nedral o magnet... (ten otvor jsem zvětšoval na frézce)...snad všechno
Datum: 17. března 2010 17:02
Jméno: Lampan
IP: uživatel8067
 Seso? Jak je to teda s tim řetězem k jedenáctizubýmu primaru vydrzi fakt jenom 8 hodin a pak se rozsype?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 15:13
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 reknu ti to takhle u serioviho motoru se neni ceho bat ale treba u stejskyho upravy bych byl opatrnejsi
Datum: 17. března 2010 15:13
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 jasny dik
Datum: 17. března 2010 12:42
 DRAKU JE TO UPOZORNENI, pac se mnozeji informace,, ze nekomu odejde hodne brzdy ale zas na druhou stranu jsou informace ze to drzi celou sezonu,,jde 100% o to jaky je motor naslapnuty,,cim vice otacek,,tim mensi zivotnost
Datum: 17. března 2010 10:20
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 draci mám mustoše, a mám nabídku papírů jawa 05, vemou mi to na stk, a poldové a na přepisu?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 15:00
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 nechceš ty papiry na 05 prodat??
Datum: 29. srpna 2010 15:00
 no to nvm sezen papiry na mustanga ale papiry na 05 bych asi od tebe klidne vzal
Datum: 18. března 2010 20:11
 Nevim, nevim zas tak blbý asi nejsou
Datum: 17. března 2010 15:02
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Když mi mám bohatou směs je to že mě jde moc benzínu ale málo vzduchu do motoru? co se změní když oddělám vzduchový filtr pujde tam hodně benzínu a hodně vzduchu jak pak bude vypadat svíčka???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 21:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste abych doplnil ona barva svicky neni zavisla jen na pomeru lambdy abys nedopadl jak muj kamarad stezoval si ze ma svicku od sazi a on
fichtla premazaval olejem a jeste mu to salo prevodak proto kilometr ujel a cistil svicku....
Datum: 16. března 2010 21:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ano s tou bohatosti mas pravdu ..... ale tim ze oddelas filtr smes nenastelujes ba naopak ten motor znicis protoze se nebude cistit nasavany
vzduch ...smes stelujes zmenou zarezu na jehle v karburatoru
Datum: 16. března 2010 21:23
 ano moc benálu,málo vzduchu....a s tím fiiltrem,tak pokud je ten filtr hodně zanesený a pak ho na chvíli vyndáš už by si mohl mít svíčku cihlovou,ale je lepší uplně novej filtr...
Datum: 16. března 2010 20:53
|



|