Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čuss.Nemá náhodou někdo na prodej přední blatník na mosquito vě žlutý barvě??Pls ozvěte se.Na ceně se můžem dohodnout diks.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 16:13
 čau draci mám menší problémek,jak je na kohoutku ta páčka co se ní diriguje zavřenej kohout,rezerva a nerezerva,tak mi kolem ní teče hodně benzínu.Tak jsem dnes vyměnil to černé těsnění v kohoutu,ale teče furt,Čim to ještě muze být?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 16:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nekde to máš špatně utahlé nebop máš po smrti fíbr ten kroužek červený
Datum: 21. února 2010 16:33
 Ono se to snad i nějak zabrušuje křídou s olejem, aby to těsnilo.
Datum: 21. února 2010 15:55
 nn,to jsem zrovna vše vyčistil
Datum: 21. února 2010 15:47
 nemáš binec na těch styčných plochách kdej e to těsnění mezi páčkou a gumou třeba
Datum: 21. února 2010 15:38
 Zdravim,mám takový blbý dotaz. Skladam si doma takeho zgarba pionyra na vyřádění na poli. Říkám tomu Cross  Chtěl bych se zeptat jestli mi to bude líp tahat kopce z těžší nebo lehčí klikovkou. (rozmýšlím se totiž mezi motorama 21 a 05 s válcem,hlavou a karbecem 21.Myslím že z tou těžší pujde to sice hůř vytáčet ale díky setrvačnosti by to mělo líp tahat kopce...Ale nejsem si jistý tak prosim poradte dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 20:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 z mých "zkušeností" bych volil celej motor 20-23
Datum: 21. února 2010 20:49
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 05 jde hodne od spodu nez motory z 21,23 !!!
Datum: 21. února 2010 20:41
 jo jinak Yuri: vůbec to ničemu nevadí  spíš je to lepší. Možná to bude vadit tvým rukám jak to za ně bude tahat
Datum: 21. února 2010 20:08
 mam ale rozebrané... něco už jsem rozprodal ale neco mám...mám toho bednu tak napiš co chceš,já se podívám a můžeme se domluvit... Jinak s tema přefukama jak jsem psal. Dal bych si tam hlavu,válec,karbec za 21..
Datum: 21. února 2010 20:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 vadí ak mám na 05 motore valec z 20-23 ???
Datum: 21. února 2010 19:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 a 05 válce mají menší přefuky. Pokud máš mrtě motorů 05..... nemohl by jsi mě když tak pár dílů poslat?
Datum: 21. února 2010 17:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud vím, 05 nemá kalenou kliku, můj měl problémy s vyskakující trojkou. No přeci jen, já bych jezdil na typu 20-23.
Datum: 21. února 2010 17:24
 to mi nevadí. Ve sklepě mám rozebraných motoru 05 hafo... Nouze o díly mě vůbec netrápí. A když už tak 05ku ma v našem měste každý druhý ve stodole
Datum: 21. února 2010 15:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na 05 se blbě shánějí náhradní díly. Na ty modernější motory to jde lépe.
Datum: 21. února 2010 15:41
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Není! Jenom, že je to nultý výbrus. Prostě orignální vrtání 38mm. První výbrus už je 38,25mm.
Datum: 21. února 2010 15:32
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás,nevíte proč mám pořád mokrou svíku?a proč mi ve spoji výfuku s kolenem něco teče?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 18:32
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 pulení mě nedělá problem,mě dělá problem ten motor sundat,odpojit všechno atd.a ještě tam dávat tu klikovku,jestli budu muset
Datum: 21. února 2010 18:32
 neříkej mě že tě nenaví půlit motor
Datum: 21. února 2010 18:19
 no to musíš
Datum: 21. února 2010 17:55
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a to musim pulit motor?doufám že ne
Datum: 21. února 2010 17:55
 od klikovky anebo taky gufero
Datum: 21. února 2010 17:15
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 kde těsnění?
Datum: 21. února 2010 17:04
 vypal to,pokdu to nepomuze,budeš muset pulit motor,može být len těsnění KO
Datum: 21. února 2010 16:54
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a jak to mám zpravit?
Datum: 21. února 2010 16:52
 no pokud máš hodně zanesený výfuk y vypálíš to,už by to dělat nemělo,ale může ti to sát oil z převodovky
Datum: 21. února 2010 16:50
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 myslíte,že když vypálím vefuk tak to nebude stříkat ten olej a nebude mokrá dvíčka?
Datum: 21. února 2010 16:44
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Čus. Měl jsem stejný problém jako bobacz a Jakub. Problém byl, že mi to cucalo oil z převodovky, cákalo mi to z laufu i kolem spoje kolena s válcem. Taková černá sračka, svíčka zalepená FUJ! Měl jsem skříplé papírové těsnění mezi klikovou a převodovou skříní. Výkon to mělo jen o něco nižší, tak jsem pořád laboroval bezúspěšně, až sem se naštval, rozpůlil a hned jsem viděl odkud vítr vane.
Datum: 21. února 2010 15:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Shell VSX a žádnej karbon nemam
Datum: 21. února 2010 15:17
Datum: 21. února 2010 15:16
 lenže já to mám aj v kolenu prostě všude,asi máš pravdu vypálím vložku,a zbytek pročistím kulatinou
Datum: 21. února 2010 15:16
 A proč ničit chrom? Snad se vypaluje jen ta vložka, která se násilím dostane ven.
Datum: 21. února 2010 15:14
 boba: jj tak to jsme na tom uplně stejně dávám 1:45 agip mix 2t,jehla na 2 zářezu,svíčky mokré sice nemám,ale vejfuk bude potřeba vypálit určitě,jenže se mi nechce ničit chrom
Datum: 21. února 2010 15:13
 stejný problem. Svíčka mokrá jak nevím co a z výfuku to stříká jak kur**. Zkoušel jsem měnit jehlu, méně oleje i jinou svíčku ale nic tk asi fakt vypálit výfuk.
Datum: 21. února 2010 15:05
 tohle máš ještě dobrý,já sice nemám mokrou svíčku,ale ze zeda z výfuku mi stříká metr daleko černej oil.to bude chtít vypálit výfuk,u mě aj u tebe
Datum: 21. února 2010 15:03
Jméno: karlos
IP: uživatel8530
 Čau, prosim vás, máte nějakej fígl na to jak přerazit číslo na rámu?mam takovej problem u Jawy 585, a hlavně tak aby to nepoznali...díky za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 18:50
 To chce přebrousit a popř vyvařit. Pak se vyrazí.
Datum: 21. února 2010 18:50
 Určitě se dá do TP uvést výměna rámu.
Datum: 21. února 2010 18:11
Jméno: karlos
IP: uživatel8530
 ano dělam technickou, právě že to je číslo rámu,VIN) a to budou kontrolovat na stoprocent, a není to vyražený hluboko...nák si s tim budu muset poradit....
Datum: 21. února 2010 16:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 číslo rámu (dneska VIN) budou kontrolovat určitě... to že je to vyražený na rámu je průšvih.. přerazit to pujde pěkně na ho*no... jestli puvodní číslo není vyraženo moc hluboko, tak to přebrousit a vyrazit nové číslo, pak to stříknout(nejlíp celej rám) a jestli je hluboko, tak to jedině vyvařit, přebrousit a vyrazit nový číslo..... nebo by šlo taky vyrazit kousek vedle(nad, pod) a původní číslo zakitovat a zase to celý stříknout barvou...
Datum: 21. února 2010 15:44
 ale on psal že to nemá na štítku
Datum: 21. února 2010 15:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Motocentrum vítkovice prodává nové štítky snad na všechny Jawy a ČZ. Zkus se jich zeptat. Já jsem taky potřeboval štítek. Do týdne přišel. Stačilo jen vyrazit čísla.
Datum: 21. února 2010 15:34
Jméno: karlos
IP: uživatel8530
 franky:chceš tim říct jakože mi na to na technický nic neřeknou?si myslim že to je blbost...
Datum: 21. února 2010 15:07
Jméno: karlos
IP: uživatel8530
 qwertzuiop: a odkud jsi? jsem z okresu Domažlice.....a foto mi mužeš zaslat na mail:karel.turcan@seznam.cz....
Datum: 21. února 2010 15:00
 qwertzuiop : samozřejmě vím že existují raznice a nový štítek jen jsem spíše nevěděl jestli je to číslo na štítku nebo na rámu nebo tk.
Datum: 21. února 2010 15:00
Jméno: karlos
IP: uživatel8530
 Ono to právě že není na štítku, ono je tam jenom takový místo z boku na kterym je to číslo, záhadou je že ta motorka před 5 lety byla normálně na technický, a nic se neměnilo....a nevim proč je tam tedko to číslo jiný.
Datum: 21. února 2010 14:58
 Pánové řikaji vám něco číselný raznice??? a novej štítek? Kdyby sis náhodou nevěděl rady tak ti s tim mužu pomoct vyrážim čísla,údaje všechno na co si vzpomeneš do plechu jakekoliv tloušťky mužu po domluvě zaslat fotky mailem ...
Datum: 21. února 2010 14:58
 škrtni to původní lihačem a nové napiš nad to snad to nepoznají. Ne já bych řekl že to asi nepude teda pokud je na štítku.
Datum: 21. února 2010 14:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cau hosi potrebuju poradit.Dala by se navinout doma cívka do fechtlackeho zapalka? mam svetelne civky a byly propojene ale urval sa me ten dratek co je vinuty z hlavniho pólu do druhé cívky tak bych to chtel znova navinout prosim poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 15:34
 Hoši jak se tu bavite o te IP tak je to zvláštní pač píšu sem ze stejnýho počítače furt stejnej net šecko a když se mrknu na svou ip třeba dnes a před měsicem atk je jiná ... tož je toto možné ... ?
Datum: 22. února 2010 15:34
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tak se ke mne stav a ukazu ti ze nekecam ,
Datum: 22. února 2010 14:24
 přesně tak,franklin,tady si z nás dělá jeden z nich prdel
Datum: 21. února 2010 22:23
 omg,ale chápeš to že máte stejnýho poskytovatele to nic nemění na tom že máte stejnou IP.byl jsem u kámoše tady ve vesnici,píše sem ohledně fichtla,a má uplně jinou IP,má stejnýho poskytovatele netu,takže nwm jaktože máte stejnou IP,to si neumim vybavit,ale nebudu to řešit
Datum: 21. února 2010 20:41
 nejsme ze stejné vesnice , já bydlím ve Vysokém Poly a on na tarošoch (nedašova lhota ) máme stejného poskytovatele netu
Datum: 21. února 2010 19:34
 jejich skutečná ip taky souhlasí, ale pokud vim, tak jsou oba z jedné vesnice...takže je možné že maji stejnou ip...
Datum: 21. února 2010 19:32
 hej vy dva si běžte nafackovat.a další nejasná věc,pan jawaman tu psal vždy ako PŘIHLÁŠENÝ a ted najednou má stejnou IP jako mustangista a nebo naopak,tohle nepochopim,ale vidím to tak že pan mustangista se vydává aj za jawamana
Datum: 21. února 2010 19:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 21. února 2010 19:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jawamane ale to je ip tady na fichtlkramku a ne ip meho a tveho netu pochop to
Datum: 21. února 2010 18:55
Datum: 21. února 2010 18:25
 no to je sice možný,ale já sem v obci a tu máme všeci stejnej internet,takže mi chceš řict že budou mít všeci z naší vesnice tady stejnou IP?dost blbá píčovina
Datum: 21. února 2010 17:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 stejný poskotovatel internenu , ty si myslis ze mne to tesi ? dela mi jen ostudu kvuli IP
Datum: 21. února 2010 17:48
 teda ty si nenápadnej,že má jawaman a mustangista stejný ip? jak je to jen možné?
Datum: 21. února 2010 16:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jawamane ty sa do toho neplantaj ty civky su nove tak na co bych kupoval nové zbytecne!!!
Datum: 21. února 2010 16:42
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 si kup nové ne? a nebo to udelaj tak , jaks mne to tehda rikal ,
Datum: 21. února 2010 15:23
 no treba ti 1mm medený drôt polakovaný a natočiť dokonalých 100 závitou ja som to skúšal a pri 70 zavitoch sa mi cievka nemestila do zapalka takže veľa štastia nieje to jednoduché
Datum: 21. února 2010 14:22
 Čau draci, jaký má difuzor karburátor na Simsona s označením 16N3-5. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 20:21
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 myslim že 15
Datum: 21. února 2010 20:21
http://yfrog.us/jpmov02871z dnes som sa bol trochu prejsť po výbruse mám asi 60 km za sebou ale osobne veľmi nejazdím lebo nemám vodický, po rovine a dolu kopcom ide jak guľa ale do kopca musím len na jedničke aje to tým výbrusom ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:11
 ted v zime se to chladi ok takze ja nevidim problem takle sme skoro zajeli s klukama jednoho mustafa a jelikoz mjel v prdeli soupě tak si měni otacki jak chtel ale ted sme vyměnili šoupě ja na nom jezdim protoze muj fik je rozebranej do sroubku vjer tomu nebo ne ale je zajetej jede dobre a nechci se s tebou hada tak si misli jak chces
Datum: 22. února 2010 20:11
 no tak dost hoši,hned si nemusíte nadávat.
Datum: 22. února 2010 8:39
 je pravda že bys to neměl moc točit ale jasem teda nezajížděl a doufam že v nejbližší době nebudu ale měl by se nechat stat a bezet na volnobech tak dve nadrze ale nezda se mi ze by jel nejak spatne myslim z toho videa
Datum: 21. února 2010 23:29
 zdar, hale jak se natáčí takovýhle video. Kde to máš připevněný? A jak? díky
Datum: 21. února 2010 20:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale když to mázneš dobrým olejem a 1:30 (olej myslím Motul motomix 2T) tak by se ti to seknout nemělo.
Datum: 21. února 2010 17:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 a čo piest???
Datum: 21. února 2010 16:32
 pač se ti to může seknout
Datum: 21. února 2010 15:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dyť to ani moc netočíš. Já teďka budu zajíždět 2 fichtly a Bábu. Ale tu babettu točím co to jde. Ono když to jede 33 tak to člověk musí točit. Ale taky bych se chtěl zeptat, proč se to tolik nemá točit?
Datum: 21. února 2010 15:38
 prečo???
Datum: 21. února 2010 14:36
 dík za radu asi budel lešie ísť do kopca spokojne na jedničke ako dusiť dvojku
Datum: 21. února 2010 14:11
 na to že máš 60 km to točíš docela hodně aspoň těch 200 km to takhle netoč
Datum: 21. února 2010 14:01
 pěkně jede. Ale dobré jak jsi předjel to auto Te´d v zimě nemám kde jezdit bo všude policajti a enom po dvorku
Datum: 21. února 2010 14:00
Jméno: xborecx
IP: uživatel8812
 Ahoj chtěl bych se zeptat jestli nevíte jakou by měla cenu špičkově zrenovovaná Jawa 350 typ 361/00 (je to sportka na 19 kolech) bez tp. A jestli někdo k tomuto typu nemá nějakou dokumentaci nebo nevíte kde bych jí našel na netu jsem nic pořádnýho nenašel děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 13:15
 Jak čistíte benzínový kohout? Já ho vždycky máčím, vyfukuju a teče jenom takovým čůrkem a rezerva neteče vůbec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 17:36
Jméno: primaxx
IP: uživatel5566
 ja to dělám tak e to profouknu kompresorem,ten bordel z tama dycky vystřelí
Datum: 22. února 2010 17:36
 Narvi na nej hadici od komprezooru a zapniho...a snad ti ty sračky z něj vylítaj  já už jsem ho tak čistil a cujk..
Datum: 21. února 2010 21:23
 podle mě máš špatný těsnění. Já ho mám taky ale drží to zatím tak že to z toho nekape ale když chci někde jet tak když pouštím benzin tak máčku musím dávat nahoru na rezervu a přitom rezerva teče jak kdybych to měl na normálním a když to pootočím dolů tak to teče trošilinku. A když jsem to měl rozebrané tk to těsnění to mělo za sebou. Mám koupené nové ale dokud to těsní tk do toho nebudu rypat.
Datum: 21. února 2010 14:58
 Mě se hrozně líbí tahový kohout čezety typu A, ten vytáhneš, teče jak vodovodní baterie a prakticky se nedá ucpat.
Datum: 21. února 2010 13:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já ho čistím tak že ho rozeberu upne celý a prošpárám starým lankem nebo drátkem všechnu špinu a bordel potom to seskládám a ští to jak dybys normalne chcal ty  teče to slušně potom jako
Datum: 21. února 2010 13:52
 to nevím jestli by se to dalo vyvařit, ale podle mě je nejlepší řešení to rozebrat pak to teče jak nové...
Datum: 21. února 2010 12:44
 A dal by se vyvařit jak karburátor v octu?
Datum: 21. února 2010 12:32
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 nejlepší je ten kohout rozebrat a pročistit (prošťárat) drátem a pořádně profoukat. Pokud bude špatný to těsnění v kohoutu (budou ty dírky zpuchřelý), tak kup i nový to těsnění a pak ti to poteče jedna báseň
Datum: 21. února 2010 12:20
 kompletně ho rozšrubuj a pročisti ten bordel drátem.
Datum: 21. února 2010 12:06
 Asi né....
Datum: 21. února 2010 11:55
 A to mi to poteče líp?
Datum: 21. února 2010 11:39
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 kup si novou tu gumičku, co je uvnitř
Datum: 21. února 2010 11:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Lepší než když to teče pořád
Datum: 21. února 2010 11:06
Jméno: Levák bob
IP: uživatel8810
Posl.aktualizace: 22. února 2010 18:23
 to prodává z fichtlkrámku SaintJimmy. A na profilu má stejnou fotku jako tam. Pěkný kousek je to ale
Datum: 22. února 2010 18:23
 no je docela hezkej a bydli asi 1 km ode mě
Datum: 21. února 2010 18:50
 není špatný
Datum: 21. února 2010 14:56
 jj pěkný fakt je,a za tu cenu bych ho i bral
Datum: 21. února 2010 12:57
 je hodně pěkny a cena taky
Datum: 21. února 2010 12:47
 nevím jestli si Leváku Bobe někdy zkoušel udělat GO pekáče.. dá to hodně práce.. a taky to něco stojí.....
Datum: 21. února 2010 12:44
 jj podle me cena odpovida
Datum: 21. února 2010 12:42
 Ne nee myslím,že cena odpovídá výdajůk ,který do toho dal.. myslím,že to je jeden z mála inzerátů co stojí za to!! nebyl by top špatný kup!! jen tak sehnad pincka s TP a v nádhernou cenu..a navíc GO....
Datum: 21. února 2010 12:41
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 pěkný..možna bych snižil cenu...
Datum: 21. února 2010 12:33
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 cus draci moc se to sem nehodi nevite o nakym E strance kde bych sehnal krousky na yamahu rd.dt 80 nemuzu to nikde najit cus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 19:53
 Zkus někde, kde dělaj výbrusy a tak.. Osobně mám dobrou zkušenost s, teď doufám že to napíšu dobře.. Panem Trojanem, dělal mi válec na DT 125r, a bez problémů, výborný přístup, i cena..  Jestli chceš, tak ti dám číslo..
Datum: 21. února 2010 19:53
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši myslíte že by jel fichtl bez vejfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 13:57
 některý pojede některý ne. Některý pojede líp nebo některý hůř. Mě to bez výfuku třeba jede tak jako kdybych ho tam měl ale kámošovi to nejde skoro vůbec nemá tah. A myslím že je to zapříčeněno špatným vyplachováním motoru
Datum: 21. února 2010 13:57
Jméno: mara
IP: uživatel5626
 bude to řvát jak prase pokut pojedes bez kolena tak se ti tam dostane bordel.
Datum: 21. února 2010 13:02
Jméno: Steppi
IP: uživatel5042
 a ještě to bude víc žrát....a do válce se ti může dostat bordel
Datum: 21. února 2010 12:33
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 dík
Datum: 21. února 2010 10:37
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
 tak co by nejel akorat to bude delat bordel po vsi...
Datum: 21. února 2010 10:22
Jméno: jurik
IP: uživatel7996
 nemate nekdo fotky motoru elektriky atd....na babetu 207 pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Koukni na google.cz napiš tam elektrika Babetta a máš to
Datum: 21. února 2010 15:41
 hojte mám menší problém mám pincka ale nejede protože nemá karburátor prosím nemáte něakej???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 9:28
 http://www.aukro.cz/item932080466_karburator_jawa_20_21_mustang_novy.html
Datum: 21. února 2010 9:28
 za 330,- je na aukru new
Datum: 21. února 2010 9:25
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/379805-karburator-pionyr.html prodám ho za levno napiš
Datum: 21. února 2010 9:03
Datum: 21. února 2010 8:20
Posl.aktualizace: 21. února 2010 18:09
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Tady a pincek?Si se zblaznil ne?To je jako hledat snehulaka na pousti...
Datum: 21. února 2010 18:09
  mám pincka proto sem drak.. ty ne??
Datum: 21. února 2010 17:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nemame tady blbecka?
Datum: 21. února 2010 11:04
Datum: 21. února 2010 9:50
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nemáme
Datum: 21. února 2010 9:35
 ne ja mam pařeza
Datum: 21. února 2010 8:45
 Hoj,slyšel jsem že je prej dobrý zajíždět fíka tk 200-300km na M2T a pk mu dopřát něco lepčího? Je to opravdu good ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 7:54
Jméno: TomeK X2
IP: uživatel14
 li tam plnou sintetiku!!!a vůbec to nezajížděj a hnedka tomu můžeš hulit mám vyskoušený kup olej co jedo motorovejch pil a je to !!! M2T je sračka !!!!!
Datum: 01. března 2010 7:54
 já taky zajíždím fichtla na M2T mám najeto tak 150km a až to zajedu tak vypálím vyfuck a dekarbonuju motor(hlavu,píst) a budu jezdit na pepší ptal sem se několika automechaniků timto zpusobem to nevadí
Datum: 21. února 2010 17:42
 jj díky,jen sem se tk ptal,prtože sem viděl na motorkářích vlákno o tom M2T a jen sem chtěl vědět co na to řeknete,,,já už M2T neliju,když mám motory po GO tk jen kvalitní oleje
Datum: 21. února 2010 10:06
 castrol 2T je určo lepší než M2T ale mám ho tedka sem sundávam válec asi po 500 km s ním a čekal sem to teda čistší za ty prachy
Datum: 21. února 2010 9:44
 Rychly zajeti neznamena to same jako kvalitni zajeti...s M2T sice zajedes vlivem horsich mazacich schopnosti drive, ale podle meho nazoru ne tak kvalitne...ja bych urcite vzal nejakej lepsi mineral, treba castrol 2T nebo neco na ten zpusob...
Datum: 21. února 2010 9:02
 jj dík
Datum: 21. února 2010 8:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No M2T zvysuje opotrebeni takze se s nim da i teoreticky ryhclejc zajet ale ja bych to nedelal protoze udela uplne vsude od hlavy az ke klikovce kabron a kdyz zacnes davat lepsi olej tak ten karbon se zacne rozpoustet a to dela hrozny svinstvo.
Datum: 21. února 2010 8:21
 Zdravím, mám menši problém s převodovkou.Jedu na 1 potom přeřadim na 2 a potom na 3.Jedu chvíli a potom zmáčknu spojku a dojíždím a při tom dojíždění chci zařadit 1 ale řadím na 2 a z té dvojky už to nechce na 1.Takže někdy musím zastavit dát neutral mezi 2-3 a potom šlápnout na 1.Nevíte čím to může být???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:04
 nenech se od nich vytočit
Datum: 21. února 2010 15:04
 Ježiš dyt na tom jel i muj tata a rikal ze to blbne...navic na tom jezdim tak 5let..takže nešikovná noha to asi nebude..
Datum: 21. února 2010 12:52
 to nebude problém řidiče,ale nešikovnou nohou
Datum: 21. února 2010 9:56
 Tak vám teda moc děkuji..hej fakt,uplně ste mi pomohli!!!!
Datum: 21. února 2010 8:17
Datum: 21. února 2010 8:11
 Řidičem.
Datum: 21. února 2010 8:08
Jméno: pepa
IP: uživatel6644
 cau draci chtel bych se zeptat jestli se jawy 21 vyrabeli i v zelene barve diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 20:05
 jasne ze ano  aj v svetlej a aj v metalizovej
Datum: 21. února 2010 20:05
 ja mam 20 a je zelena podivejse do profilu
Datum: 21. února 2010 19:06
 já mám asi amatérskou renovaci jinak v papírech mám zeleno černá.
Datum: 21. února 2010 14:39
 ja mám v TP zelená farba čo som papiere kúpil ale aký otieň to nieviem no určite nie ten čo mám ja
Datum: 21. února 2010 13:18
Jméno: pepa
IP: uživatel6644
 dik
Datum: 21. února 2010 12:17
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mám dojem že jen v takové bledě zelené
Datum: 21. února 2010 9:42
|



|