Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau draci,našel jsem doma dvě hlavy s fíka jedna je taková oválná a ta druhá taky ale je tam takový hrbol jakoby schůdek!Mužete mi nikdo říct proč?Nebo popsat jak má vypadat origo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 16:38
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 dík tu origo sem měl na 21 a tu druhou sem měl od kámoše co měl i 05ku tak to je asi z toho!
Datum: 24. února 2010 16:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ta bez výstupku je na typ 05. Má větší objem proto nižší kompresní poměr. Je to originál. Ta jakoby s tou ledvinkou je na typ 20-23. Má menší objem vyšší kompresní poměr a je to taky originální.
Datum: 24. února 2010 16:36
 Jakej má objem sériová hlava na fíka 23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 9:25
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Kdyz vemes strikaacku a strikackou do hlavy J 23 nastrikas benzin, tak to bude naprosto presne 8ml a vrchlík pístu má 2 ml.
Datum: 25. února 2010 9:25
 asi 6,6
Datum: 25. února 2010 0:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na 100% je to 6 ml
Datum: 24. února 2010 16:04
 Podle toho programu by měla mít sériovka 5.4, aby platil kompresní poměr 9,2, jako je uvedeno na jawa-50.cz
Datum: 24. února 2010 15:51
 myslim že 6 ml,ale nejsem si jist
Datum: 24. února 2010 15:41
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 tak jak teda.tvrdite že na fichtla v 16 ale je to přece padesatka a ve staršich dotazech pisete od 15.a derbi senda ma taky napsano 45 a otevřena jede 100
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 20:45
 Tak v tom auticku od 15ti let je dieslovy motor o obsahu 700ccm a vykonu 4kW dneska jsem na to koukal v Plzni
Datum: 24. února 2010 20:45
 boocheer-tak preci jenom to auto je bezpecnejsi nez motorka..a kdyby tam dali motor 50ccm tak by to to tu kastli ani neuvezlo,proto je tam silnejsi motor...co sem slysel tak se delaj tyhle auticka (i) v dieslu,uz jenom pro to bych si to nekoupil...predstava ze jedu v krabicce od sirek s motorem z motorky a navic dieslovim,je hrozna
Datum: 24. února 2010 18:54
 To je ale divné... Od 16ti muzes ridit padesatku 65Km/h a od patnácti takové to malé auto... splnuje to sice max.rychlost pro skupinu AM ale má to objem motoru neco kolem 600ccm a je legalni s tim jezdit v 15 letech Ale kdybys měl motorku 80Ccm a max rychlost v papírech 45Km/h tak už by to legální nebylo... Nevim jak to teda je  Je v tom bordel
Datum: 24. února 2010 18:24
 muzes jezdit klidne na litru kdyz z nej neulitnes...  ale legalne na fichtla od 16,jak tu pisou..jenom na 550,babettu,stadiona,jawettu od 15ti
Datum: 24. února 2010 18:03
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Ze senda jede otevrena 100 tak to nema nic spolecnyho s konstrukckou..proste v TP musis mit napsano 45km/h konstrukcni ryhlost..
Datum: 24. února 2010 15:37
Jméno: prcinka
IP: uživatel6644
 na fechtla od 16 ma v technicaku 65 rychlost ale na jawu 550(Pařez)se muze od 15 ale na 555 taky od 16
Datum: 24. února 2010 13:48
 na fíku až od 16 protože má v techničáku konstrukční rychlost 65 km/h,musel by mít 45 km/h
Datum: 24. února 2010 11:50
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zdar draci mam otazku.na co je rychlopal a jakej je rozdil mezi nim a normal plynem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 17:12
Jméno: mustang23
IP: uživatel8826
 co to taky kecate za pi,,,,,? rychlopal je plyn s kratsim chodem = navyjec ma vetsi obvod=citlivejsi plyn
Datum: 24. února 2010 17:12
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 u rychlopalu je plyn citlivější a máš lepší zrychlení,ale lanko se více ničí protože se lanko obtáčí po obvodu držadla....u pomalopal je zase pomalejší ale zase se lanko tolik neničí,protože je v řidítkách takovej šnek a ten zapadne do držadla v kterým je obtočená kolejnička
Datum: 24. února 2010 12:33
Jméno: pepa
IP: uživatel6644
 tak rychlopal je ze kdyz das plyn tak se ti vraci a normalni je ze das plyn a pomalu se vraci skoro vubec se nevraci jak ktery
Datum: 24. února 2010 11:47
Jméno: pepa
IP: uživatel6644
 cau draci nemate nekdo helmu kokos na prodej?za simbolickou cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 16:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 24. února 2010 16:39
 Zdar draci jakej je rozdil mezi karburatorem dell orto 19 a dell orto 21? a jak moc to zmeni vykon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 16:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To čísílko 19/21 určuje průměr difuzoru karburátoru v mm. Záleží na úpravě. Na sériového fíka by myslím dell orto 19 nešel. Pokud máš upravenej válec tak 21 by šla. Jde o průměr difuzoru- čím větší, tím více tam jde vzduchu a více paliva a tím větší výkon laicky řečeno. Pokud to nemáš vylepšený válec tak bych to nechal. Pak musíš ten karbec odladit atd....
Datum: 24. února 2010 16:42
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, hledte, kdybych si chtel dát na mustoše vidli ze Simsona, je potřeba nějak to upravit nebo vidle sedí jak na mustoše, tak i na síma.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 16:06
 když seženete matroš dáte výkres tak vám to vysoustružim soustruh mám u dědy
Datum: 24. února 2010 16:06
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Musis nechat odsoustruzit novy misky..
Datum: 24. února 2010 15:38
 http://www.youtube.com/watch?v=KeCLfA41nr0  koukněte,pak jak tam začne na tom jezdit už to vypněte
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 18:31
Jméno: heky
IP: uživatel8981
 Proboha, proč mi chcete urvat hlavu? Co jsem provedl špatného?
Datum: 19. března 2010 18:31
 jn,taky bych jim urval hlavu,eště k tomu tak pěknej pincek
Datum: 24. února 2010 10:35
 no to druhe video, urval by som im hlavu
Datum: 24. února 2010 7:52
Jméno: pepa
IP: uživatel6644
 za 3500 je to drahe ja mel jawu 555 s tp za 1500
Datum: 24. února 2010 7:51
 ale špatně mu to nechodí s notama ho koupil za dobrou cenu
Datum: 23. února 2010 22:06
Datum: 23. února 2010 22:02
Jméno: fera
IP: uživatel8832
 zdarec chtel jsem se jeste zeptat jestly by me nekdo neposlal fotky na elektryku na jawu mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 13:34
 Mas to tady na sesa  Horni lista el.schéma jawa50-23.Teda jestli si nemyslel něco jinyho
Datum: 25. února 2010 13:34
Jméno: fera
IP: uživatel8832
 zdarec chlapy chtel bych se zeptat jestly nekdo nemate vyfuk+koleno na babetu 210 distak me napiste icq\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 21:56
Jméno: fera
IP: uživatel8832
 zdarec chlapy chtel bych se zeptat jestly nekdo nemate vyfuk+koleno na babetu 210 distak me napiste icq 412 942 534.
Datum: 23. února 2010 21:56
 Zdar prominte že to tu sem pořád píšu ale jak jste mě říkali že mě to asi saje olej s převodovky tak mi vysvětlete jak je to možný když jedu a za jízdy zavřu kohoutek u nádrže jezdim a až dojíždím ty poslední zbytky toho benzínu v karbecu tak se to vůbec nedusí nečudí to prostě supr vždycky takhle jedu tak těch 5 sekund no a pak to zdechne protože tam v tom karbecu není benzin.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 17:52
 no nez menit gufero bych spis zkusil poladit hladinu v karbci.. nektery priznaky co pise na to sedi spise..
Datum: 24. února 2010 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel8833
 kdyz mu to hulí jak vzteklý,má furt cernou svicku a chová se to jak bohatý a ve vysokejch to škube a pri nakloneni na levou stranu jde motor paradne tak ma prdly gufero pod primarem.......
Datum: 23. února 2010 22:26
 Proč myslíš že ti to saje olej z převodovky?? Podle mího to má jen málo vzduchu. Moc bohatá směs!
Datum: 23. února 2010 21:45
Jméno: fera
IP: uživatel8832
 ahoj chtel bych se zeptat jestli nekdo nemate zadní rafek na babetu 210.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 20:05
Jméno: fera
IP: uživatel8832
 cau zajem bych mel zalezi z kama si ???
Datum: 23. února 2010 20:05
 ja mam za 550 fungl novej,, pokud je zajem tak pisni,,sesa
Datum: 23. února 2010 19:54
 Čau , karbes jikov 2920 ( jawa 90) má stejný hlavní tryky jak jikov 2926 (čz 175 ) ??dík nejsem si jistej
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 0:39
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Jawa 90 ma snad trysky M4 a "velky" Jawy a CZ M6... CZ 125/175 by mela mit M4.
Datum: 24. února 2010 0:39
 Jawa čezeták: mě se zdá že jak Jawa tak čz nedělala svoje karburátory! dělal je Jikov tak by se to srovnávat dalo milej zlatej.
Datum: 23. února 2010 21:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jestli chces trysky do jawy 90 tak je vem ze shade 120 a prevrtej
Datum: 23. února 2010 21:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 V čem spočívá hlavní výhoda tzv. membránových karburátorů s plochým šoupátkem oproti klasickým karbecům jako má fík atd.
Datum: 23. února 2010 20:51
 Tak tu otázku položím jinak ...je nějaký rozdíl mezi karburátory jikov 2920 ( atd už HC,PS,SK) rozdíl mezi tryskami?? A k tomu co řikal jawa cezeták můj názor je ten že jsou stejný ale nevým to jiste(protože jikov 2926 má stejný trisky jak 2920 co je na čz a na jawě 90 je taky jikov 2920 ale jiné označení myslím že SK) tak se rači ptám .pište ostatní
Datum: 23. února 2010 20:10
 jawa 90 má uplně jiný karbec než číza.. vůbec se to nedá srovnávat.
Datum: 23. února 2010 19:50
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 čau,nevíte někdo jak se dá vyleštit a vyčistit motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 20:42
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 vyleštiš to filcovym kotoučem na vrtačce+leštici pasta:hrubou a potom jemnou,ale ty pasty sou drahy.starej komunistickej silichrom je taky dobrej,ale tet na nej hodne lidi nadává,já sem byl s nim spokojenej a je to určitě o hodně levnějši varianta a zrdcadlovej blesk.
Datum: 23. února 2010 20:42
 božéééé....kolikrát se ještě zeptáš? normálně vem arvu, drátěnku a šudly to.
Datum: 23. února 2010 19:42
Jméno: Noell
IP: uživatel36
 Ahoj, mam takovej dotaz , doslechl jsem se že pokud se osoustruží válec o 1- 2,5 mm a da se tam prý "kratší" píst , je možno touto upravou dostat nejakou pul kobylu kdobru při správné volbě rozměru, je to pravda nebo to je jeden z mnoha kecu a fám
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 8:18
 píst z babety je o hodně kratší i dole, takže si s ním akorát tak můžete rozházet sání panáčci
Datum: 28. února 2010 8:18
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 chlapci to v tom vubec nezpociva musi se na soustruhu utocit spodni dosedaci plocha o 2 mm a pak na soustruhu utočit píst na vrchlík r50 - o dva mm kraje a udělat na to hlavu. Tímhle jste si dostali sací kanál dolů a proto si muzete dovolit udelat treti prefuk bez toho abyste meli jednokrouzek. Víte?
Datum: 25. února 2010 9:23
 stani: já to vím, oni nevědí
Datum: 23. února 2010 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel8833
 Zanech řečí,je to pravda.......ale neni to jen o tom tam dat pist z babety a podriznout valec,víš
Datum: 23. února 2010 22:31
Datum: 23. února 2010 20:19
Jméno: fera
IP: uživatel8832
 NOELI ano je to pravda bude to mít vetsi tach a tim padem i vetsi vykon.
Datum: 23. února 2010 19:48
 jo jo.. já to mám musí se tam dát babettáckej pist a zkrátit válec.. a vrtání 41,5 mm..  nestezuju si.. v kombinaci s dalšími urpravami je to super..
Datum: 23. února 2010 19:46
 caw jde provozovat VAPE uplne bez baterky, nebo tam musi bejt i trebas vymlacena ? Jestli by misto ni nesel dat jenom nejakej odpor nebo neco podobnyho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 19:48
 to by +- odpovidalo...elektrikar by ti rekl vic
Datum: 23. února 2010 19:48
 vim, ze baterka bybyla lepsi, ale ted nemam penize a rad bych jezdil  no sice se semnou vyhledavac na Jawamanii moc nekamaradi, ale nasel sem, ze se tam dava kondenzator 10G/16V je to tak ?
Datum: 23. února 2010 19:38
 tak tak, lepsi je tam dat alespon velkej kondenzator...ale nejlepsi je stejne baterka
Datum: 23. února 2010 19:31
 odpor ne, spíš kondík větší kapacity
Datum: 23. února 2010 19:30
 zdarec, je možný že mi na pinckovi vyšel kompresní poměr 1.00? to je kravina ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 20:47
 ok!
Datum: 23. února 2010 20:47
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 8.32 mi to vyšlo
Datum: 23. února 2010 20:44
 nechcou..napiš to tam
Datum: 23. února 2010 20:41
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 teda v cm3 melu sračky
Datum: 23. února 2010 20:40
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 počkej ae tam to chtěj v m3
Datum: 23. února 2010 20:40
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 ááááha tak dík  ...no jo mentál se pozná
Datum: 23. února 2010 20:38
 a je to tady! tak se píše oběm spalovacího prosotru, né oběm válce. spalovací prostor je v hlavě. u sériové hlavy je to nějakých 6 ml
Datum: 23. února 2010 20:34
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 zdvih: 44 .... Obejm 50 ..... vrtání: 38...
Datum: 23. února 2010 20:09
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 wwww.jawa50tuning.wz.cz....a dal jsem mu zdvih,objem,vrtání
Datum: 23. února 2010 20:07
 kde jsi pls stáhl ten program?
Datum: 23. února 2010 19:46
 a jaké info jsi mu zadal?
Datum: 23. února 2010 19:30
 to počítal program
Datum: 23. února 2010 19:02
 neumýš počítat
Datum: 23. února 2010 18:55
 Vyjít ti to tak mohlo, ale je pí kravina
Datum: 23. února 2010 18:54
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 caute, je nejaky rozdiel medzi ojnicou na jawa 05 a jawa 555? okrem toho ze na 555ke je horne puzdro 10na a na O5ke 14? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 8:40
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 ale ja zotrvacniky menit nechcem...len ojnicu
Datum: 25. února 2010 8:40
Jméno: standa
IP: uživatel8841
 delej jak myslis......stara klika versus stara ojnice nevesti nic dobryho.......a hlavne nevim jestli sou stejny spodni cepy v setrvakach.......rikam ze ty pozdejsi 05 uz meli stejny jako 21....tzn sirsi
Datum: 24. února 2010 23:17
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 ne diky, dam si zrepasovat tuto co mam. Myslim ze s cenou a s postovnym na SR by to vyslo rovnako mozno aj viac ako repas
Datum: 24. února 2010 18:26
 Chceš kliku na 05 s velkou dírou. Mám jí v pěkným stavu a je mi k ničemu tak dej vědět se domluvíme. Moc za ní nechci! Ještě něco by se našlo do motoru na 05 vlastně skoro celej rozebranej. Nic z toho nepotřebuju mám samí 20 -23.
Datum: 24. února 2010 12:35
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 a zotrvacniky na tej 05 klike sa mi zdaju rovnake ako na 555.
Datum: 24. února 2010 11:34
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 ide mi o zamennost ojnice. Mam jedu K.O. kliku z 555 (ma zle capy) ale ojnica je jak nova a na klike z 05 je ojnica cela KO. Naco kupovat novu ked by sa dala pouzit aj ta z 555. Diky za info.
Datum: 24. února 2010 11:32
Jméno: standa
IP: uživatel8835
Datum: 24. února 2010 11:25
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Na prvnich 05kach byla ojnice identicka s typem 550/555, az pozdejsi typy mely ojnici pro 14mm cep...
Datum: 24. února 2010 0:50
 ahoj, Jen tak se ptám jestli tu někdo náhodou neprodává karbec s difuzorem 19-22 mm....bylo by lépe i s tryskami na odlazení.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel8835
 Hele dá se říct stejny kolinko jako ma Stejsky na 3K akorat na 19mm...........puvodne sem to mel na speciála,ale po razantnich zivotnich zmenach a obratech to prodavam.......jak rikam karbec je rezervovanej,ale mam tam este hvezdu 5.5ml........ale ta by byla drahá
Datum: 24. února 2010 9:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Stando, nemuzes mi to kolinko vyfotit? Nevic, co Azmarek za vyrobu toho kolena chce? Proc ho nepouzijes ty? Dik
Datum: 24. února 2010 0:53
Jméno: standa
IP: uživatel8833
 vzdyt ja mu ho zejtra posilam.....tohle byl takovej spíš žertík
Datum: 23. února 2010 23:37
 stando: toto nemůžeš tomášovi udělat..on ho potřebuje.
Datum: 23. února 2010 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel8833
Datum: 23. února 2010 22:35
 Ahoj lide mam rozpuleny motor a chci vymenit lamely spojky ... mam jawu 555 a neni to jak treba u mustangu ze tam jsou dve ozubene kola s lamelami ale jen jedno. potreboval bych poradit jak se tam davaji nove lamely a jestli se to nejak lepi nebo ne .. moc vam vsem dekuju snad mi nekdo napise
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 19:16
 fikus: ja nevim jak ti mam odpovedet sem tu poprve  tak snad to nejak prectes a moc diky ja sem sit o stou vodou myslel ale nevedel sem to jiste tak jeste jednou diky a nevis jak to ma byt vysoky ty korky? kolik toho mam zbrousit at toho neni moc diky
Datum: 23. února 2010 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 chtel si rict korky ne?? jdou dat novy stary nak vidoubej treba provrtej a vydoubni je a novy das tak ze je povaris ve vode tim zmeknou a musis je tepli dostat do ty lamely a nechas je uschnout na topeni pak to na naky rovny desce treba na smirku zabrousis a nechas nasaknout v oleji
Datum: 23. února 2010 19:05
|



|