|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak88
IP: uživatel7956
 zdarec schánim novou převodovku na jawu 350 kejvačku.pokud byste nedko mel nebo vedel kde se dá sehnat naka uloženka tak mi dejte vedet,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:58
Jméno: drak88
IP: uživatel7956
 no jo,ale já mam obamu s toho ze je u toho napsano ze je to z turecka,celkem sem nasipal do motoru vsecko novy krome prevodovky,vydličky a automat,a najel sem 200km a zacla mi cukat 4ka jako kdyz to nachvily vyradi a pak se to vrati pri vysich otackach a pak trojka zacla vypadavat,cetl sem ze je to zaoblenim tisicihranu v kolecku nebo vystupku na koleckach nebo na hridely a ma to tendenci jit od sebe a tudiz zaradit neutral.
Datum: 24. listopadu 2009 20:58
 A co třeba zde ve fichtlkrámku v sekci Kývačka/Panelka - chybí je předlohové kolo 1. rychlosti. To byl klidně sehnal použité ty moc netrpí na opotřebení.
Datum: 24. listopadu 2009 18:34
 Ahoj. Koupil jsem si na fichtla boshak[bošák] bo jsem chtěl nějakou spínací skříňku a potřebuji sehnat návod jak je propojený a co spíná po zasunutí klíčku apod. Můžu to sice proměřit měřákem ale já vím že se do toho zamotám. tak kdyby někdo měl tak mi prosím napište odkaz. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:17
 http://jawamania50.wbs.cz/Muzeum_motocyklu_v_Kasperskych_Hora.html přidal sem na stránky fotky z muzea v Kašperkách..naky fotky sou mázlí protože sem nechtel platit za povoleni k foceni tak sem obcas cuknul kdyz se ten protivnej dedek otocil na me
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:57
Jméno: hh
IP: uživatel8036
Datum: 24. listopadu 2009 16:57
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 19:32
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Taky stojí 250 Kč  Já bych se na tom taky bál sedět.
Datum: 24. listopadu 2009 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 podle me je to sedlo z céčka a nebo z téčka čízy......podle pruziny vypadá na vůdčí,ne tandem.......rozhodne bych to nekupoval.......po opískování z toho zbude hrstka deravynho bordelu.....
Datum: 24. listopadu 2009 18:55
 toto není ma péráká na péráka to má jinačí uchycení
Datum: 24. listopadu 2009 17:34
 Na inzerci a nemusel by stát zrovna 2000Kč, tak se ptám aby mi tam seděl.
Datum: 24. listopadu 2009 16:13
Jméno: ja
IP: uživatel8032
 fuuu to des si nasiel v potoku???
Datum: 24. listopadu 2009 16:11
 zdarec draci potřeboval bych poradit jak mam dat do JAWI 175 zapalování z pioníra (prý to de aby nemusela byt baterie) prosím poradte případne zasleze i foto dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:00
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Zdarec musis vyrobit takovou prirubu aby pasovala do toho vyhlubeneho v bloku motoru a pak to tam narves ten stator ale opatrne a nebouchat po nem kladivem!
Datum: 24. listopadu 2009 16:00
Jméno: A
IP: uživatel8033
 Jaky mam pouzit otackomer na fichtla aby fungoval popripade kde se da koupit a kolik stoji dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 12:28
Jméno: sagosek
IP: uživatel5570
 Čau prodám ti chceš? Měl jsem ho na 90tce ale jak jsem koupil od Sesu ten bezkontakt tak mi ukazuje 2x tolik otáček xD páč mi hazí jiskru i v DU i HU ten bezkotakt... dej vědět...
Datum: 25. listopadu 2009 12:28
Datum: 24. listopadu 2009 14:09
Datum: 24. listopadu 2009 14:08
Jméno: provaz
IP: uživatel8030
 Cau hele uz jsem to parkrat videl ale nvm jestli je to original - proste jsem videl stadaka s22 s karterama a valíčkem ze stadaku 11 a i se starym vejfukem z 11 - tak se ptam jestli je to origo- treba je to nejakej prechodovej typ - a nebo je to predelany. jestli je to origo tak nevite do jakyho roku se to takhle delalo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 19:50
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ok - dik za odpoved.....
Datum: 24. listopadu 2009 19:50
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 to je origo do cisla motoru 10 000 se delaly vyjicka i do s22
Datum: 24. listopadu 2009 16:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, máte někdo na fichtlu laditelnou trysku od firesnek@sendme.cz ? jak jste s ní spokojeni? jde to dobře sseřídit? jaká byla kvalita zpracování?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 9:37
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 kvalita super. Je dobrá na hrubý odladění,ale stejnak to chce potom dát trysku na tvrdo.....bez pérka se mi za jízdy povoluje......a furt s ní musim kroutit......
Datum: 24. listopadu 2009 9:37
 Líbí se vám taky Jawa 20 a 05 s revmaplechy?Nikomu z mého okolí se to nelíbí,tak se ptám,jestli nemám vkus nebo co
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:14
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Taktéš se mi líbí hlavně ta jejich praktičnost, ale na babettu 210 bohužel nejsou
Datum: 26. listopadu 2009 22:14
 mě se líbí taky 05 mám ji doma
Datum: 24. listopadu 2009 20:35
 Mě se taky líbí a hlavně když spadnu tak mi pod tím nezůstane noha
Datum: 24. listopadu 2009 17:57
 Já mám 20-tku s revmaplechama a nemůžu si stěžovat....Kámoš má bez revmaplechů a furt si stěžuje že ho nějak bolej kolena.
Datum: 24. listopadu 2009 16:04
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Mě se taky líbí revmaplechy, nohy pěkně v zákrytu a na zemi !
Datum: 24. listopadu 2009 15:44
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 revmaplechy se Vám všem začnou líbit, až budete chabrus na kolena...
Datum: 24. listopadu 2009 14:56
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Revma plechy sou pekny na 05ce,jinak na jinech fikach je nemusim ale mam 05sport takze bez revma plechu
Datum: 24. listopadu 2009 13:36
 Mám revmaplechy a líběj se mi, hlavně když je zima.
Datum: 24. listopadu 2009 8:59
 já je mám na kývačce a líbí se mi to!
Datum: 23. listopadu 2009 23:42
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě se taky líbí revma plechy. Chci si je koupit i na svoji panelku.
Datum: 23. listopadu 2009 23:39
 jj ja mam 05tku..me se to libi vic nez bez plechu...a mustang je fakt takovej praktictejsi ze se tam lehce vsude dostanes...
Datum: 23. listopadu 2009 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo mě se líbí 20 a 05 hlavně bych je bral když jezdím do školy a táhne mi na nohy...ale na údržbu je zase 23 lepší
Datum: 23. listopadu 2009 22:13
Jméno: Johny
IP: uživatel7709
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 13:40
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 johny  rober se do zivota a premejslej
Datum: 24. listopadu 2009 13:40
Datum: 23. listopadu 2009 22:45
 ty vole prej domaci vyroba  to je vilierska nebo-li chobot, ale myslim ta cena moc vysoka tech 80-85 by bylo optimalni
Datum: 23. listopadu 2009 21:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kdes ktomu prisel ze je to domaci vyroba myslim ze to je ta predvalecna ne?? moc se vtom neviznam tak to taky netvrdim jen hadam
Datum: 23. listopadu 2009 21:06
 Hele proč byly první typy S11 s tou kloubovou přední vidlicí zakázaný nebo nebezpečný? Mám známýho a ten tu vidlice takhle má!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:53
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 tady u nás ve vsi jeden takovej stadion taky jezdí a skutečně to moc důvěry nevzbuzuje, ta vidlice je poddimenzovaná a ty klouby nejsou taky nic co by dávalo najevo trvanlivost. Každopádně, když se ta guma uškubla, tak to mohl bejt docela solidní držkopád -logicky se to muselo kousnout buď mezi vildlice nebo o blatník a nutně následoval výlet přes řidítka. Nevím, jestli to bylo zakázaný, ale každopádně to fabrika skutečně měnila zadarmo, což je na tu dobu jasným důkazem, že to asi opravdu bylo nebezpečný. Každopádně ten zdejší stadion nyní sedlá 15 letej kluk a jezdí bez blembáku, takže to možná taky nedopadne dobře.
Datum: 24. listopadu 2009 14:53
 prvni mopedy(S1) nemely vidlici odpruzenou vahadlama s pruzinama jako u pozdejsich modelu,ale meli tam zkrutne gumove bloky,ktere plnili funkci pruzin,bohuzel byly zaroven nosnym dílem vidlice,takze kdyz jeden z techto gumovych bloku praskl,kolo se ve vidici vzpricilo a jezdec si rozbil drsku,u nas v Rakovniku jezdilo v roce 1957 mnoho techto typu,ale jenom tady na okrese byly minimalne dva smrtaky kvuli teto poruse...mototechny to tenkrat zdarma vymenovyli za vidlici podobnou jako na ostatnich mopedech s11
Datum: 23. listopadu 2009 22:26
 Ta vidlice se mohla snadno zlomit.
Datum: 23. listopadu 2009 20:56
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel8027
 Chci se optat z čeho by šel nejlepe použít otačkoměr pro dvoutaktni motor.... ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 15:27
 VARI powermeter
Datum: 24. listopadu 2009 15:27
Jméno: sagosek
IP: uživatel8031
 Čau mám otáčkoměr, co ukostříš a omotáš druhý kabec okolo kabelu ke svíčce. Funguje suprově. Ukazuje otáčky do 9999 a zrovna měří motohodiny. Jestli chceš tak ti ho prodám, pořídil jsem si bezkotakt od Sesu a to háže 2 jiskry (v HU i DU) tak pak mi to ukazuje 2x tolik...
Datum: 24. listopadu 2009 12:07
Jméno: ja
IP: uživatel8025
 NAZDAR potrebujem radu od NAOZAJSTNYCH tunerov co sa vyznaju. potrebujem poradyt s upravou valeca robim 3K boost prefuk zhora vlozki (nieco ako stejski) a preto sa pitam aka bi mala byt syrka toho kanala? a uhlovanie ?a to hlavne casovanie? ! kebi daco piste aj na mail ! dikess!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:59
 Nebude ti stíhat chlazení a zadřeš to takže sedo toho raději nepouštěj
Datum: 29. listopadu 2009 7:59
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 neco málo vim,jeden válec uz sem skousel delat(4K) a vim,ze to nemá význam delat doma na kolenu od oka.......a říct si nejaký vyuhlování.....na co,že jo......délkaxšířka kanalu.....no neco tam vypiluju a ono se to snad ujme.....okno v pístu....ze jo tak velký at to jede.......tohle je akorat zbytecny likvidovaní válců podle me..... pokud chces návod,sezen si nekde na netu knihy o upravach 2T od Bella a nebo od Jeningse......je to v anglictine
Datum: 24. listopadu 2009 18:51
 standa>>> sú na slovensku???  a ja o tom nic nevim
Datum: 24. listopadu 2009 15:29
Jméno: ja
IP: uživatel8032
Datum: 24. listopadu 2009 13:38
 já sem svůj první válec taky hned udělal 3K....jelo to sice, ale jelo to uplně na nic  šak standa ví.... no a ted se zabývám laděním dvou kanálu....takže bez patřičných skušeností nezačínej s nevyžším LEVLEM  ...tady cheaty nefungují
Datum: 23. listopadu 2009 23:31
Jméno: Standa
IP: uživatel8028
 na to ze o tom absolutne nic nevis(coz se jeví z tveho dotazu) tak do toho jdes dost po hlavě......  furt rikam ze na slovensku jsou nejvetsi borci!
Datum: 23. listopadu 2009 23:04
 zapomeň na to že ti to povím/e
Datum: 23. listopadu 2009 21:42
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 http://www.rprhosting.dk/nytsite/articles.php?article_id=8
Datum: 23. listopadu 2009 20:51
 Myslíš že ti to někdo řekne jenom tak??
Datum: 23. listopadu 2009 20:09
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:34
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 No co když tak ho smícháš s novým to jsou jawa stroje ty spolykaj všechno a o tom WDčku si myslím že vyjde určitě dráž než ten benzín. Já sem toto nikdy neřešil když není sníh jezdím když chvilku je tak vzdycky dělám zimní udržbu at můžu jezdit další rok bez problému
Datum: 26. listopadu 2009 22:34
 hlavne tomu benzinu se nic nestane,pokud to teda nenechavas nekde venku...,kdyz to das nekam do sklepa tak na jare de ten benzin bez problemu pouzit
Datum: 24. listopadu 2009 16:17
 venco-urcite naplň
a ostatni škrty co nechteji dat tech par korun na jare na novy benzin kdyz stary vylii,tak na ty vubec nedej!
Datum: 24. listopadu 2009 13:50
Jméno: provaz
IP: uživatel8030
 ja mam fichtla ve stodole - a neci aby me benzin pres zimu vetral - tak ja mam trochu benzinu - a pak na zimu fouknu sprejem WD 40 - a je to . na jare doleju a to wd se spali ve valci.
Datum: 24. listopadu 2009 12:14
 ja rikam naplnit plnou...
Datum: 23. listopadu 2009 22:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta nadrz je od oleje ta nezrezne nech ji klidne prazdnou mam pionyra toho starsiho byl porad v kulne nevytapeny s prazdnou nadrzi a nezrezla je pekna pak mam novejsiho toho jsem nedavno koupil a ta je orezla
Datum: 23. listopadu 2009 21:04
 bude v garaži a tam moc teplo neni je tam asi 13 stupnu
Datum: 23. listopadu 2009 20:00
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud bude v teple a suchu,tak muže být prázdná.
Datum: 23. listopadu 2009 19:57
 naplň ju benzínem
Datum: 23. listopadu 2009 19:51
 Hojte draci kdo z vás má válec upravenej od stejskyho?Kolik vám to jede ,jak to táhne a kolipak to žere jede to dobře i do kopce... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:28
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Pokud budete jezdit stejným stylem jako jezdí seriový fichtl tak by měla být spotřeba totožná
Datum: 26. listopadu 2009 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já myslím že když to nebudete držet pod krkem a budete jezdit třeba těch 60 že se do 3,5 litru vejdete ne?taky by mě to docela zajímalo kolik to žere klidnou jízdou
Datum: 23. listopadu 2009 22:15
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 Zdar draku mám taky válec od stejskyho a je to supr z pincka se stala střela,na klice mám devítizub,karbec delorto 19,bezkontak a trhá to asfalt,víc jsem si nemohl přát,na fichtl cupy uplná jednička.na spotřebu jsem nekoukal,takže navím,ale určitě to bude o dost víc,ale zase máš výkon.
Datum: 23. listopadu 2009 21:47
 Já mám cestovní úpravu žere asi jak normální fichtl 4 litry v terénu.Ale tu upravu musim pochválit.Mám sekundárko 12z a zvodil sem s fichtlem co má 10z a aji na akceleraci sem ho polalu doháněl a jak sem se dostal na 50kmh tak neměl šanci fakt super.
Datum: 23. listopadu 2009 20:19
 čau když si koupím novej válec i z pístem a kroužkama všechno nový ? potřebuju výbrus nebo to hned stačí zajet ? a mám to zajíždět pomalu nebo při plných otáčk. ? co radíte prosím za odpovědi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:32
 novi je najlepsi po vybrusi us ta vlozka neni taka kvalitna jak nova,ale zrovna bich tam hodil ten od stejskiho.
Datum: 24. listopadu 2009 14:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s tím novým válcem nemám dobré zkušenosti...i po zajetí to jelo hůř než ten starý válec bez výbrusu
Datum: 23. listopadu 2009 21:13
 v Praze
Datum: 23. listopadu 2009 19:57
 a kde seženu ten výbrus ? když bydlím u prahy
Datum: 23. listopadu 2009 19:54
 Jozzo ® :  a máš to zajety AJN CVAJ
Datum: 23. listopadu 2009 19:54
Datum: 23. listopadu 2009 19:52
 péro : tky možnost,výbrus stojí cca 500,-
Datum: 23. listopadu 2009 19:48
 Péro ? proč nemám kupovat novej ?
Datum: 23. listopadu 2009 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nekupuj novej válec...sežem si nejakej starej,rezatej či plesnivej to je jedno a udělej výbrus ale nekupuj novej...
Datum: 23. listopadu 2009 19:46
 Když koupíš new válec,píst,kroužky - tak už nepotřebuješ výbrus.Zajíždí se to 1000-1500km.A zajíždí se to pomalu,nejezdi ve dvou,netoč to.Prostě jezdi v malejch otáčkách. První rychlost: max. 20km/h.Druhá rychlost: max.30km/h a třetí rychlost: max. 50km/h.Sežeň si manual na fíka,tam to je vše napsaný
Datum: 23. listopadu 2009 19:41
 Zdar draci,http://www.fichtlkramek.cz/pokec/tuning/id113705.html Dík za další odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:38
 nech to tak a nezabívej se tím
Datum: 24. listopadu 2009 20:38
Datum: 23. listopadu 2009 22:33
 drhne to kvuli tem gumovejm blokam co sou v ulozeni vidlice...me to de taky ztezka,a je uplne cejtit ze je to kvuli te gume...,kdyz to bylo slozene tak to perovalo naprosto bez problemu,takze ja osobne bych to nechal,jo a hlavne tam nestrikejte konkor,tim akorat zpusobite ze vam mnohem driv zpuchri ty gumove bloky...
Datum: 23. listopadu 2009 22:30
 zdar,nemas za co....  ne taky bych potreboval odpoved...
Datum: 23. listopadu 2009 20:44
 Čau draci,mám dotaz...kdybych dal destičku na jehle v karbci na první zážez ze zhora jelo by mi to lípe než ted? ted ji mám na druhé zezhora.Potřebuju v závodě porazit bratra.A ted nám to jede tak stejně.Předstih mám já 2,0 on 2,1Pls co mám eště udělat? každy kilometr je mi dobrý.A nedělejte si z toho srandu at si dofoukám rám,nastříkám duše,profouknu elektriku,zapojím karburátor atd...Dík a sorry za blbej dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:20
 Draci,eště se please někdo zapojte do siskuze.
Kdyš mám teda tedka předstih 2,0 a dal bych 1,8 bylo by to vúbec znát nějak? a napiště mi jak je to vlastně s tím předstihem? čím menší tím větší tah a čím větší tím větší rychlost?  ...nebo melu jen pí*oviny?
Datum: 24. listopadu 2009 20:20
 No tk dnes večer se jede závod na silnici....bude to asi jen tak 400 metrú...sem zvědav jestli ho dám....ale akceleraci bude mít lepší on má 2 kroužkáč,ale já jsem zase o 18 kil lehčí
Datum: 24. listopadu 2009 17:02
 Sundání vzduchovýho filtru by pomohlo, kdyby jsi potom sešteloval karburátor včetně výměny trysek.
Datum: 24. listopadu 2009 9:08
 jo a to cinkání po tom new oleji ustálo....M2T je prostě leda tak na namazání zrezlého šroubu....cinká to jen kdyš přidám plyn...a jestli má klika vúli to nevim
Datum: 23. listopadu 2009 22:16
  ..dobrej nápad ale já raději vyhrát čestně,abych z toho měl dobrej pocit že sem ho porazil  ....a sekundáro mám 13zub
Datum: 23. listopadu 2009 22:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 oprava - ´´DO fajky´´
Datum: 23. listopadu 2009 21:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nebo mu dej něco co fajfky,aby to nebylo vidět
Datum: 23. listopadu 2009 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo bratroj rozešteluj předstih a máš vyhráno
Datum: 23. listopadu 2009 21:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a to cinkání bych neviděl tak zle jako fikus, jestli to je tako cinkání v "limitu" tak je to vpoho
Datum: 23. listopadu 2009 21:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 myslim jaké máš kolečko na řetězu, jo to lamele vydrží v poho ja je mam třictvrtě roku, sem tam nějakej zavod a dělam to stejně pořád a ještě něco málo vydrží
Datum: 23. listopadu 2009 21:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 bez vzduchace nejezdi pojedeto hur a nalita ti tam bordel a to zvoneni motoru neni dobry moc dlouho ti to nevydrzi muze prasknout oko na ojnici kamosoj se to stalo
Datum: 23. listopadu 2009 21:16
 Převod? to nevím co je..já se v tom zas až tak nevyznám...ale tu spojku zkusim taky...lamele sou nový tak co  a ten jeden závod to přežijou
Datum: 23. listopadu 2009 21:04
 s 3kroužákem 85 to je dost dobrý , jakej máš převod? jo a když pojedete tak mužež pomahat rychlostem přez spojku, ale dost to odnáší lamely.ale pomáhá to.
Datum: 23. listopadu 2009 20:48
 zítra ji vyzkouším dát na horu.....projedu se a jestli ucejtím nějakou dobrou změnu,určitě ji tam nechám...a ten předstih dám taky menší....ale zase aby mi to dobře startovalo...vono je to u každého pincka jiný
Datum: 23. listopadu 2009 20:43
 cau kámoš co občas takhle jezdí na závody tak mě jednou říkal, že čím ty 2T motory (mluvím o závodním ne na fichtlu) mají chudší směs tím líp jedou, ale zase se zadírají. Tak nevím
Datum: 23. listopadu 2009 20:37
 JJ kompresi on má o dost menší.On kdyš chce nastartovat tak se mu páka strašně prokluzuje.Mě se páka propadne za 30s kdyš na ní dám nohu takže si myslím že kompresi mám lepší...ale zas ten píst má on lepší no ...
Datum: 23. listopadu 2009 20:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no možno by to chcelo ja sa spomína ten nový filter a to čo ti zvoný tak to je vybité brozové púzdro alebo aj čap inak to že máš 3krúžkový piest je dobré lebo lepšie tesný kompresiu ale to že tvoj brat má 2krúžkovi mu možno dáva na vrch lebo lepšie vytočí rýchlejšie do otáčkoch
Datum: 23. listopadu 2009 20:31
 jo a svíčka má cihlovou barvu
Datum: 23. listopadu 2009 20:25
 jo a svíčka má cihlovou barvu
Datum: 23. listopadu 2009 20:23
 No takže tedka se pokusím odpovědět na vše: takže motor mám normal 21.Z kopce sem s ním dal max tak 85 možná aji víc...a to je jisté....Koleno k válci a k vejfuku je nádherně utěsněno lukoprenem,nic tam nikde neuniká.celý pionýr je nádherně seřízen chytá i bez plynu na první našlápnutí.Motor nebyl po go jen po takové údržbě : nové pístní kroužky,lamele,olej v převodovce atd....motor no nevím v jakém je stavu ale malinko to ve válci cinká.JEzdím už na olej agip mix 2T,předtím sem jezdil na M2T.Já mám 3 kroužkovej píst,bratr 2 kroužkovej.ted on měnil v motoru horní hřídel.tot asi vše...prostě vše je nádherně utěsněno,hlava nepodfukuje.A ten novej vzducháč by fakt prospěl? tk to musím zkustit...a nebo co kdybych jel bez něj?  ....prostě po rovině z kopcú jede dobře...ale jak je kopec táhne ale už je znát že to začíná zpomalovat.
Datum: 23. listopadu 2009 20:22
 N3RV to mi někdo řikal ale s héliem
Datum: 23. listopadu 2009 20:13
Datum: 23. listopadu 2009 19:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 novej vzduchovej filtr by taky prispel k vykonu,a tu krabicku nenech moc deraou doporucuju nechat tu origos diru a maximalne este jednu dirku navic nekde nahore to vicko prilep izolepou
Datum: 23. listopadu 2009 19:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak stimhle vejfukem ti moc neporadim, ale rozhodne to vse poradne utesni valec ke kolenu koleno na vejfuk tam to utesni na 100% a tu koncovku utesni na vejfuku at to nekde neunika musi jit kour jen tech 4. direk pak to jde dootacek. Prectich se mi neliby dej tam jak pise podemnou 1,6-1,9 kazdej motor s kazdym benzinem chodi jinak kazdymu to podpaluje jinou dobu a dej tam radeji special alspon to skus podivej se na svicku jakou ma barvu??
Datum: 23. listopadu 2009 19:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Když dáš na první zařez od zhora,tak budeš mít chudší směs a to zrovna víc nepojede.
Datum: 23. listopadu 2009 19:23
 Nazdar tú ihlu nechaj na pokoju zbytočne tám budeš čarovať s bohatosťou zmesi, ale ten predstih 2,0/2,1 sa mi vôbec nepozdáva skús si predstih radšej 1,6/1,7 overené ale si sa nám nepochvalil aký maš tip motora ? (550,555,05,20,21,23????)
popripade či ti nepodfukuje hlava a koľko ti fichtl najviac dal??
Datum: 23. listopadu 2009 19:17
 Poradím jako každy go motoru,seřízení a pod jo a také vhodné spřevodování pro tu trat tam kde se bude závodit.
Datum: 23. listopadu 2009 19:13
 třeba skus trysky provrtat,ale mě to moc nepomohlo spíš to jelo ještě hůř
Datum: 23. listopadu 2009 19:12
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 v jakém stavu ten motor je? kdys dělal go? (vybrus a podobně)?
Datum: 23. listopadu 2009 19:07
 xD..ně bez prdele...já mám srandu moc rád....ale tohle je vážný...
Datum: 23. listopadu 2009 19:02
 doporučuju nálepku NO FEAR
Datum: 23. listopadu 2009 19:00
 originál doutník,čerstvě vypálenej
Datum: 23. listopadu 2009 18:55
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jakej mas vejfuk mam dobrou radu na zviseni otacek a vykonu??
Datum: 23. listopadu 2009 18:53
 Čau, chci se zeptat jak dlouho trvá dělání řidičáku na Jawa 20. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 20:16
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ja A18 ja to delal 3 tejdny vcetne zaverecky zkousky, 2x jidzy do tejnda, 3 tejndy po 6 jizdach to mas 12 hodin a pak zaverecky to mas 13 hodin akorat  dneska jsem si pro nej byl ale nestihl sem projet uz byla tma  tak aspon delam fika
Datum: 23. listopadu 2009 20:16
 ja mel A18 hotovej asi za mesic maximalne mesic a pul, ale komisar uz zaverecny jizdy furt odvolaval kvuli pocasi a kdyz sem konec ne jel tak rikal, ze letoz uz sem posledni takze kdyz ted zacnes s ridicakem tak udelas teorii a pak budes cekat na jaro aby si mohl delat zaverecky nehlede nato, ze by stebou asi ani ucitel nejel, takze jak rika péro lepsi nechat to na jaro
Datum: 23. listopadu 2009 20:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do 2 měsíců to stihneš ale být tebou bych si to nechal až na jaro
Datum: 23. listopadu 2009 19:36
 jak se domluvíš..jen te upozorňuji ž je to až od 16ti let!
Datum: 23. listopadu 2009 18:48
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 http://jawamania50.wbs.cz/ pokusil jsem se udelat stranky tak snad se budou libit.Budu postupne pridavat fotky z renovace,teda spis velky generalky!Piste co zlepsit atd.Kritiku přijímám!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 13:23
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Hele dnes vecer musim obednat dily a by bylo co psat a co fotiti:_D
Datum: 24. listopadu 2009 13:23
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Herrbode popiš tam podrobně renovaci tý 05 a hned o budeš zajímavějsí web
Datum: 23. listopadu 2009 20:03
 neboj sa  bude to casem lepsiee a lepsieee
Datum: 23. listopadu 2009 19:41
 kazdej nak zacal no
Datum: 23. listopadu 2009 19:08
 kazdej nak zacal no
Datum: 23. listopadu 2009 19:06
Datum: 23. listopadu 2009 19:01
 no podla mna je to dobra stranka kazdopadne dopln tam udaje o jawe atd ale ak ces ja ti s tim mozem pomoct napis mi na mail zlodej_1@azet.sk a ten moj nick to mam zo srandy oki
Datum: 23. listopadu 2009 18:59
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 OK pokusim se
Datum: 23. listopadu 2009 18:39
 zas nic moc...tomuto říkáte stránky? je to obyčejný blog do kterého jen píšeš! uplně oničem a ohraný desigen....nauč se HTML, stvoř pořádné a s nějakým obsahem normální webovky
Datum: 23. listopadu 2009 18:36
|



|