slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1461  1462  1463  1464  1465  1466  1467  1468  1469  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: drak88      IP: uživatel7956    
zdarec schánim novou převodovku na jawu 350 kejvačku.pokud byste nedko mel nebo vedel kde se dá sehnat naka uloženka tak mi dejte vedet,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: drak88      IP: uživatel7956    
no jo,ale já mam obamu s toho ze je u toho napsano ze je to z turecka,celkem sem nasipal do motoru vsecko novy krome prevodovky,vydličky a automat,a najel sem 200km a zacla mi cukat 4ka jako kdyz to nachvily vyradi a pak se to vrati pri vysich otackach a pak trojka zacla vypadavat,cetl sem ze je to zaoblenim tisicihranu v kolecku nebo vystupku na koleckach nebo na hridely a ma to tendenci jit od sebe a tudiz zaradit neutral.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co třeba zde ve fichtlkrámku v sekci Kývačka/Panelka - chybí je předlohové kolo 1. rychlosti. To byl klidně sehnal použité ty moc netrpí na opotřebení.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Koupil jsem si na fichtla boshak[bošák] bo jsem chtěl nějakou spínací skříňku a potřebuji sehnat návod jak je propojený a co spíná po zasunutí klíčku apod. Můžu to sice proměřit měřákem ale já vím že se do toho zamotám. tak kdyby někdo měl tak mi prosím napište odkaz. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawamania50.wbs.cz/Muzeum_motocyklu_v_Kasperskych_Hora.html přidal sem na stránky fotky z muzea v Kašperkách..naky fotky sou mázlí protože sem nechtel platit za povoleni k foceni tak sem obcas cuknul kdyz se ten protivnej dedek otocil na me:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel8036    
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Taky stojí 250 Kč :-D :-D Já bych se na tom taky bál sedět.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8029    
podle me je to sedlo z céčka a nebo z téčka čízy......podle pruziny vypadá na vůdčí,ne tandem.......rozhodne bych to nekupoval.......po opískování z toho zbude hrstka deravynho bordelu.....
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toto není ma péráká na péráka to má jinačí uchycení
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na inzerci a nemusel by stát zrovna 2000Kč, tak se ptám aby mi tam seděl.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8032    
fuuu to des si nasiel v potoku???
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: motodrak      E-mail:      IP: uživatel7700    
zdarec draci potřeboval bych poradit jak mam dat do JAWI 175 zapalování z pioníra (prý to de aby nemusela byt baterie) prosím poradte případne zasleze i foto dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
Zdarec musis vyrobit takovou prirubu aby pasovala do toho vyhlubeneho v bloku motoru a pak to tam narves ten stator ale opatrne a nebouchat po nem kladivem!
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: A      IP: uživatel8033    
Jaky mam pouzit otackomer na fichtla aby fungoval popripade kde se da koupit a kolik stoji dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: sagosek      IP: uživatel5570    
Čau prodám ti chceš? Měl jsem ho na 90tce ale jak jsem koupil od Sesu ten bezkontakt tak mi ukazuje 2x tolik otáček xD páč mi hazí jiskru i v DU i HU ten bezkotakt... dej vědět...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 14:09
 
 
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel8030    
Cau hele uz jsem to parkrat videl ale nvm jestli je to original - proste jsem videl stadaka s22 s karterama a valíčkem ze stadaku 11 a i se starym vejfukem z 11 - tak se ptam jestli je to origo- treba je to nejakej prechodovej typ - a nebo je to predelany. jestli je to origo tak nevite do jakyho roku se to takhle delalo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
ok - dik za odpoved.....
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
to je origo do cisla motoru 10 000 se delaly vyjicka i do s22
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, máte někdo na fichtlu laditelnou trysku od firesnek@sendme.cz ? jak jste s ní spokojeni? jde to dobře sseřídit? jaká byla kvalita zpracování?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 9:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8029    
kvalita super. Je dobrá na hrubý odladění,ale stejnak to chce potom dát trysku na tvrdo.....bez pérka se mi za jízdy povoluje......a furt s ní musim kroutit......
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 9:37
 
 
 
 
Jméno: Cooke ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Líbí se vám taky Jawa 20 a 05 s revmaplechy?Nikomu z mého okolí se to nelíbí,tak se ptám,jestli nemám vkus nebo co:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Taktéš se mi líbí hlavně ta jejich praktičnost, ale na babettu 210 bohužel nejsou
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se líbí taky 05 mám ji doma
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se taky líbí a hlavně když spadnu tak mi pod tím nezůstane noha
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám 20-tku s revmaplechama a nemůžu si stěžovat....Kámoš má bez revmaplechů a furt si stěžuje že ho nějak bolej kolena.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Mě se taky líbí revmaplechy, nohy pěkně v zákrytu a na zemi !
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
revmaplechy se Vám všem začnou líbit, až budete chabrus na kolena...
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
Revma plechy sou pekny na 05ce,jinak na jinech fikach je nemusim ale mam 05sport takze bez revma plechu:-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám revmaplechy a líběj se mi, hlavně když je zima.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já je mám na kývačce a líbí se mi to!
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě se taky líbí revma plechy. Chci si je koupit i na svoji panelku.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ja mam 05tku..me se to libi vic nez bez plechu...a mustang je fakt takovej praktictejsi ze se tam lehce vsude dostanes... :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo mě se líbí 20 a 05 hlavně bych je bral když jezdím do školy a táhne mi na nohy...ale na údržbu je zase 23 lepší
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel7709    
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
johny:-Prober se do zivota a premejslej
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sem nepochopil s tou domaci vyrobou,holt asi nejsem z nejbystrejsich:-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole prej domaci vyroba :-D to je vilierska nebo-li chobot, ale myslim ta cena moc vysoka tech 80-85 by bylo optimalni :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kdes ktomu prisel ze je to domaci vyroba myslim ze to je ta predvalecna ne?? moc se vtom neviznam tak to taky netvrdim jen hadam
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele proč byly první typy S11 s tou kloubovou přední vidlicí zakázaný nebo nebezpečný? Mám známýho a ten tu vidlice takhle má! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
tady u nás ve vsi jeden takovej stadion taky jezdí a skutečně to moc důvěry nevzbuzuje, ta vidlice je poddimenzovaná a ty klouby nejsou taky nic co by dávalo najevo trvanlivost. Každopádně, když se ta guma uškubla, tak to mohl bejt docela solidní držkopád -logicky se to muselo kousnout buď mezi vildlice nebo o blatník a nutně následoval výlet přes řidítka. Nevím, jestli to bylo zakázaný, ale každopádně to fabrika skutečně měnila zadarmo, což je na tu dobu jasným důkazem, že to asi opravdu bylo nebezpečný. Každopádně ten zdejší stadion nyní sedlá 15 letej kluk a jezdí bez blembáku, takže to možná taky nedopadne dobře.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prvni mopedy(S1) nemely vidlici odpruzenou vahadlama s pruzinama jako u pozdejsich modelu,ale meli tam zkrutne gumove bloky,ktere plnili funkci pruzin,bohuzel byly zaroven nosnym dílem vidlice,takze kdyz jeden z techto gumovych bloku praskl,kolo se ve vidici vzpricilo a jezdec si rozbil drsku,u nas v Rakovniku jezdilo v roce 1957 mnoho techto typu,ale jenom tady na okrese byly minimalne dva smrtaky kvuli teto poruse...mototechny to tenkrat zdarma vymenovyli za vidlici podobnou jako na ostatnich mopedech s11
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta vidlice se mohla snadno zlomit.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: J.a.n.g.o      IP: uživatel8027    
Chci se optat z čeho by šel nejlepe použít otačkoměr pro dvoutaktni motor.... ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VARI powermeter
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: sagosek      IP: uživatel8031    
Čau mám otáčkoměr, co ukostříš a omotáš druhý kabec okolo kabelu ke svíčce. Funguje suprově. Ukazuje otáčky do 9999 a zrovna měří motohodiny. Jestli chceš tak ti ho prodám, pořídil jsem si bezkotakt od Sesu a to háže 2 jiskry (v HU i DU) tak pak mi to ukazuje 2x tolik...
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8025    
NAZDAR potrebujem radu od NAOZAJSTNYCH tunerov co sa vyznaju. potrebujem poradyt s upravou valeca robim 3K boost prefuk zhora vlozki (nieco ako stejski) a preto sa pitam aka bi mala byt syrka toho kanala? a uhlovanie ?a to hlavne casovanie? ! kebi daco piste aj na mail ! dikess!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:59
 
 
 
 
Jméno: 4mirek4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebude ti stíhat chlazení a zadřeš to takže sedo toho raději nepouštěj
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 7:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8029    
neco málo vim,jeden válec uz sem skousel delat(4K) a vim,ze to nemá význam delat doma na kolenu od oka.......a říct si nejaký vyuhlování.....na co,že jo......délkaxšířka kanalu.....no neco tam vypiluju a ono se to snad ujme.....okno v pístu....ze jo tak velký at to jede.......tohle je akorat zbytecny likvidovaní válců podle me..... pokud chces návod,sezen si nekde na netu knihy o upravach 2T od Bella a nebo od Jeningse......je to v anglictine:-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa>>> sú na slovensku???:-D a ja o tom nic nevim :-(
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8032    
standAO...hlavne zi ti vies!D::-D:-D:-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem svůj první válec taky hned udělal 3K....jelo to sice, ale jelo to uplně na nic :-D šak standa ví.... no a ted se zabývám laděním dvou kanálu....takže bez patřičných skušeností nezačínej s nevyžším LEVLEM ;-)...tady cheaty nefungují
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 23:31
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8028    
na to ze o tom absolutne nic nevis(coz se jeví z tveho dotazu) tak do toho jdes dost po hlavě......:-) furt rikam ze na slovensku jsou nejvetsi borci!;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapomeň na to že ti to povím/e :-P
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
http://www.rprhosting.dk/nytsite/articles.php?article_id=8
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš že ti to někdo řekne jenom tak??
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čuste tady prosim vas ja mam fichtla a bliži se zima jak to tak vypada a v zyzě na fichtlu jezdit nebudu co mam udělat s nadrži mam tam nalit plnou nadrž benzinu aby nezrezla a nebo mam ji uplně vypustit nebo co poradte mi diky :-D :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
No co když tak ho smícháš s novým to jsou jawa stroje ty spolykaj všechno a o tom WDčku si myslím že vyjde určitě dráž než ten benzín. Já sem toto nikdy neřešil když není sníh jezdím když chvilku je tak vzdycky dělám zimní udržbu at můžu jezdit další rok bez problému
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavne tomu benzinu se nic nestane,pokud to teda nenechavas nekde venku...,kdyz to das nekam do sklepa tak na jare de ten benzin bez problemu pouzit
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
venco-urcite naplň a ostatni škrty co nechteji dat tech par korun na jare na novy benzin kdyz stary vylii,tak na ty vubec nedej!
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel8030    
ja mam fichtla ve stodole - a neci aby me benzin pres zimu vetral - tak ja mam trochu benzinu - a pak na zimu fouknu sprejem WD 40 - a je to . na jare doleju a to wd se spali ve valci.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja rikam naplnit plnou...
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ta nadrz je od oleje ta nezrezne nech ji klidne prazdnou mam pionyra toho starsiho byl porad v kulne nevytapeny s prazdnou nadrzi a nezrezla je pekna pak mam novejsiho toho jsem nedavno koupil a ta je orezla
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bude v garaži a tam moc teplo neni je tam asi 13 stupnu :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pokud bude v teple a suchu,tak muže být prázdná.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naplň ju benzínem
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hojte draci kdo z vás má válec upravenej od stejskyho?Kolik vám to jede ,jak to táhne a kolipak to žere jede to dobře i do kopce... díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Pokud budete jezdit stejným stylem jako jezdí seriový fichtl tak by měla být spotřeba totožná
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já myslím že když to nebudete držet pod krkem a budete jezdit třeba těch 60 že se do 3,5 litru vejdete ne?taky by mě to docela zajímalo kolik to žere klidnou jízdou
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel6334    
Zdar draku mám taky válec od stejskyho a je to supr z pincka se stala střela,na klice mám devítizub,karbec delorto 19,bezkontak a trhá to asfalt,víc jsem si nemohl přát,na fichtl cupy uplná jednička.na spotřebu jsem nekoukal,takže navím,ale určitě to bude o dost víc,ale zase máš výkon.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám cestovní úpravu žere asi jak normální fichtl 4 litry v terénu.Ale tu upravu musim pochválit.Mám sekundárko 12z a zvodil sem s fichtlem co má 10z a aji na akceleraci sem ho polalu doháněl a jak sem se dostal na 50kmh tak neměl šanci fakt super.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau když si koupím novej válec i z pístem a kroužkama všechno nový ? potřebuju výbrus nebo to hned stačí zajet ? a mám to zajíždět pomalu nebo při plných otáčk. ? co radíte prosím za odpovědi ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
novi je najlepsi po vybrusi us ta vlozka neni taka kvalitna jak nova,ale zrovna bich tam hodil ten od stejskiho.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
s tím novým válcem nemám dobré zkušenosti...i po zajetí to jelo hůř než ten starý válec bez výbrusu
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v Praze ;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
a kde seženu ten výbrus ? když bydlím u prahy
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jozzo ® : :-D a máš to zajety AJN CVAJ :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej za jedna a plný plyn co to dá :-D :-D :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro : tky možnost,výbrus stojí cca 500,-
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Péro ? proč nemám kupovat novej ?
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nekupuj novej válec...sežem si nejakej starej,rezatej či plesnivej to je jedno a udělej výbrus ale nekupuj novej...
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když koupíš new válec,píst,kroužky - tak už nepotřebuješ výbrus.Zajíždí se to 1000-1500km.A zajíždí se to pomalu,nejezdi ve dvou,netoč to.Prostě jezdi v malejch otáčkách. První rychlost: max. 20km/h.Druhá rychlost: max.30km/h a třetí rychlost: max. 50km/h.Sežeň si manual na fíka,tam to je vše napsaný :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,http://www.fichtlkramek.cz/pokec/tuning/id113705.html Dík za další odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech to tak a nezabívej se tím
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha :'-( :'-( :'-( hups :-(
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drhne to kvuli tem gumovejm blokam co sou v ulozeni vidlice...me to de taky ztezka,a je uplne cejtit ze je to kvuli te gume...,kdyz to bylo slozene tak to perovalo naprosto bez problemu,takze ja osobne bych to nechal,jo a hlavne tam nestrikejte konkor,tim akorat zpusobite ze vam mnohem driv zpuchri ty gumove bloky...
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,nemas za co.... :-D :-D ne taky bych potreboval odpoved...
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,mám dotaz...kdybych dal destičku na jehle v karbci na první zážez ze zhora jelo by mi to lípe než ted? ted ji mám na druhé zezhora.Potřebuju v závodě porazit bratra.A ted nám to jede tak stejně.Předstih mám já 2,0 on 2,1Pls co mám eště udělat? každy kilometr je mi dobrý.A nedělejte si z toho srandu at si dofoukám rám,nastříkám duše,profouknu elektriku,zapojím karburátor atd...Dík a sorry za blbej dotaz :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci,eště se please někdo zapojte do siskuze. Kdyš mám teda tedka předstih 2,0 a dal bych 1,8 bylo by to vúbec znát nějak? a napiště mi jak je to vlastně s tím předstihem? čím menší tím větší tah a čím větší tím větší rychlost? :-D...nebo melu jen pí*oviny? :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tk dnes večer se jede závod na silnici....bude to asi jen tak 400 metrú...sem zvědav jestli ho dám....ale akceleraci bude mít lepší on má 2 kroužkáč,ale já jsem zase o 18 kil lehčí :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundání vzduchovýho filtru by pomohlo, kdyby jsi potom sešteloval karburátor včetně výměny trysek.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 9:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a to cinkání po tom new oleji ustálo....M2T je prostě leda tak na namazání zrezlého šroubu....cinká to jen kdyš přidám plyn...a jestli má klika vúli to nevim
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D..dobrej nápad ale já raději vyhrát čestně,abych z toho měl dobrej pocit že sem ho porazil:-D....a sekundáro mám 13zub
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
oprava - ´´DO fajky´´
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
nebo mu dej něco co fajfky,aby to nebylo vidět :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo bratroj rozešteluj předstih a máš vyhráno :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a to cinkání bych neviděl tak zle jako fikus, jestli to je tako cinkání v "limitu" tak je to vpoho
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
myslim jaké máš kolečko na řetězu, jo to lamele vydrží v poho ja je mam třictvrtě roku, sem tam nějakej zavod a dělam to stejně pořád a ještě něco málo vydrží :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
bez vzduchace nejezdi pojedeto hur a nalita ti tam bordel a to zvoneni motoru neni dobry moc dlouho ti to nevydrzi muze prasknout oko na ojnici kamosoj se to stalo
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převod? to nevím co je..já se v tom zas až tak nevyznám...ale tu spojku zkusim taky...lamele sou nový tak co :-D a ten jeden závod to přežijou
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: paja1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s 3kroužákem 85 to je dost dobrý , jakej máš převod? jo a když pojedete tak mužež pomahat rychlostem přez spojku, ale dost to odnáší lamely.ale pomáhá to.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zítra ji vyzkouším dát na horu.....projedu se a jestli ucejtím nějakou dobrou změnu,určitě ji tam nechám...a ten předstih dám taky menší....ale zase aby mi to dobře startovalo...vono je to u každého pincka jiný
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau kámoš co občas takhle jezdí na závody tak mě jednou říkal, že čím ty 2T motory (mluvím o závodním ne na fichtlu) mají chudší směs tím líp jedou, ale zase se zadírají. Tak nevím
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ kompresi on má o dost menší.On kdyš chce nastartovat tak se mu páka strašně prokluzuje.Mě se páka propadne za 30s kdyš na ní dám nohu takže si myslím že kompresi mám lepší...ale zas ten píst má on lepší no ...
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
no možno by to chcelo ja sa spomína ten nový filter a to čo ti zvoný tak to je vybité brozové púzdro alebo aj čap inak to že máš 3krúžkový piest je dobré lebo lepšie tesný kompresiu ale to že tvoj brat má 2krúžkovi mu možno dáva na vrch lebo lepšie vytočí rýchlejšie do otáčkoch
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a svíčka má cihlovou barvu
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a svíčka má cihlovou barvu
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No takže tedka se pokusím odpovědět na vše: takže motor mám normal 21.Z kopce sem s ním dal max tak 85 možná aji víc...a to je jisté....Koleno k válci a k vejfuku je nádherně utěsněno lukoprenem,nic tam nikde neuniká.celý pionýr je nádherně seřízen chytá i bez plynu na první našlápnutí.Motor nebyl po go jen po takové údržbě : nové pístní kroužky,lamele,olej v převodovce atd....motor no nevím v jakém je stavu ale malinko to ve válci cinká.JEzdím už na olej agip mix 2T,předtím sem jezdil na M2T.Já mám 3 kroužkovej píst,bratr 2 kroužkovej.ted on měnil v motoru horní hřídel.tot asi vše...prostě vše je nádherně utěsněno,hlava nepodfukuje.A ten novej vzducháč by fakt prospěl? tk to musím zkustit...a nebo co kdybych jel bez něj? :-D....prostě po rovině z kopcú jede dobře...ale jak je kopec táhne ale už je znát že to začíná zpomalovat.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N3RV to mi někdo řikal ale s héliem
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dofoukej si kola dusíkem,udělaj ti to v každým pneu servisu :-D :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
novej vzduchovej filtr by taky prispel k vykonu,a tu krabicku nenech moc deraou doporucuju nechat tu origos diru a maximalne este jednu dirku navic nekde nahore to vicko prilep izolepou
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak stimhle vejfukem ti moc neporadim, ale rozhodne to vse poradne utesni valec ke kolenu koleno na vejfuk tam to utesni na 100% a tu koncovku utesni na vejfuku at to nekde neunika musi jit kour jen tech 4. direk pak to jde dootacek. Prectich se mi neliby dej tam jak pise podemnou 1,6-1,9 kazdej motor s kazdym benzinem chodi jinak kazdymu to podpaluje jinou dobu a dej tam radeji special alspon to skus podivej se na svicku jakou ma barvu??
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Když dáš na první zařez od zhora,tak budeš mít chudší směs a to zrovna víc nepojede.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar tú ihlu nechaj na pokoju zbytočne tám budeš čarovať s bohatosťou zmesi, ale ten predstih 2,0/2,1 sa mi vôbec nepozdáva skús si predstih radšej 1,6/1,7 overené ale si sa nám nepochvalil aký maš tip motora ? (550,555,05,20,21,23????) popripade či ti nepodfukuje hlava a koľko ti fichtl najviac dal??
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poradím jako každy go motoru,seřízení a pod jo a také vhodné spřevodování pro tu trat tam kde se bude závodit.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba skus trysky provrtat,ale mě to moc nepomohlo spíš to jelo ještě hůř
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
v jakém stavu ten motor je? kdys dělal go? (vybrus a podobně)?
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xD..ně bez prdele...já mám srandu moc rád....ale tohle je vážný...:-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doporučuju nálepku NO FEAR :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál doutník,čerstvě vypálenej
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jakej mas vejfuk mam dobrou radu na zviseni otacek a vykonu??
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, chci se zeptat jak dlouho trvá dělání řidičáku na Jawa 20. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ja A18 ja to delal 3 tejdny vcetne zaverecky zkousky, 2x jidzy do tejnda, 3 tejndy po 6 jizdach to mas 12 hodin a pak zaverecky to mas 13 hodin akorat :-) dneska jsem si pro nej byl ale nestihl sem projet uz byla tma :-( tak aspon delam fika
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mel A18 hotovej asi za mesic maximalne mesic a pul, ale komisar uz zaverecny jizdy furt odvolaval kvuli pocasi a kdyz sem konec ne jel tak rikal, ze letoz uz sem posledni takze kdyz ted zacnes s ridicakem tak udelas teorii a pak budes cekat na jaro aby si mohl delat zaverecky nehlede nato, ze by stebou asi ani ucitel nejel, takze jak rika péro lepsi nechat to na jaro
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
do 2 měsíců to stihneš ale být tebou bych si to nechal až na jaro
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se domluvíš..jen te upozorňuji ž je to až od 16ti let!
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
http://jawamania50.wbs.cz/ pokusil jsem se udelat stranky tak snad se budou libit.Budu postupne pridavat fotky z renovace,teda spis velky generalky!Piste co zlepsit atd.Kritiku přijímám!:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
Hele dnes vecer musim obednat dily a by bylo co psat a co fotiti:_D
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Herrbode popiš tam podrobně renovaci tý 05 a hned o budeš zajímavějsí web
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neboj sa ;-) bude to casem lepsiee a lepsieee
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kazdej nak zacal no:-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kazdej nak zacal no:-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tk kdyš už jsme u těch stránek taky jednu mám http://fichtl-gang.wgz.cz/ ,eště tam skoro nic není,ale časem se to změní.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: miso      E-mail:      IP: uživatel8023    
no podla mna je to dobra stranka kazdopadne dopln tam udaje o jawe atd ale ak ces ja ti s tim mozem pomoct napis mi na mail zlodej_1@azet.sk a ten moj nick to mam zo srandy oki
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
OK pokusim se:-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas nic moc...tomuto říkáte stránky? je to obyčejný blog do kterého jen píšeš! uplně oničem a ohraný desigen....nauč se HTML, stvoř pořádné a s nějakým obsahem normální webovky
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:36
 
<  1461  1462  1463  1464  1465  1466  1467  1468  1469  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.05.2025 4:08:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu