česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1650  1651  1652  1653  1654  1655  1656  1657  1658  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mentál      E-mail:      IP: uživatel1157    
čua draci mam babetu 207 500 a chtel bych se zeptat jestli tam byla naka krabicka na naradi a gdystak jak vypada a kam se dava. Díky za odpoved. Poslete my gdystak foto. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Babetta 207,300 měla kapsičku na "nosiči".Mám také 207,500,ale ta prohlubeň na nosiči tam není.Zespodu jsou nějaká oka, ale tam by se těžko něco vešlo.Jedině si pořídit kapsu ,co se dávají na kola.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel3628    
zdarecc...jak pojde pionier s karburatorom z jawa 90?? a treba tam nieco prisposobovat??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky by me zajimalo jak pojede :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, co říkáte na můj stroj :-) http://uloz.to/2232537/ap6080377.jpg fotka je staršího data, teď už se trochu liší v detailech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: Dendy      IP: uživatel5946    
moc pěkny ale škoda že neni origo barva jinak fakt supr stroj
 
 
Datum: 05. srpna 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak do rychlosti moc není, těch 60 po rovině je maximum, ale do kopce tahá na dvojku celkem slusně ( je seriový - žádná výměna koleček v převodovce nebo menší sekundáro ). Ale mohlo by to být i lepší :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
Moc se mi liby ale jestli jezdí::-)))
 
 
Datum: 05. srpna 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
moc pěknej ale zaleži na tom jak taha, taha dobře?
 
 
Datum: 05. srpna 2009 8:38
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Je to pěkné *7*
 
 
Datum: 05. srpna 2009 6:45
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1966    
Moc se mi to líbí :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 20 ale jsou sundané revmaplechy :-) a je tam kříž z 21
 
 
Datum: 04. srpna 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc peknej :-) co je to za typ? 05?
 
 
Datum: 04. srpna 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Alert      E-mail:      IP: uživatel5754    
Nejhezci na nem je to novy sedatko:-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel4285    
Zdarec us ste videli tohle je to pisnicka kde jde o jawu 550 docela sranda... http://videolog.uol.com.br/video.php?id=391209 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo...to už je starý...:-)...ale je to dobře udělané :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Alert: co to kecas :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Alert      E-mail:      IP: uživatel5754    
Nejhezci na nem je to novy sedatko:-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: haha      IP: uživatel6621    
zd jak se ma rozdelat budik na mustangovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: qočna      IP: uživatel5056    
Zdarec draci, mám dotaz, v čem jsou lepší tuningový písty na fichtla jen z jedním pístním kroužkem, co se zde prodávají? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 1:25
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víc se bude opotřebovávat píst i válec a i kroužek.Na závody to je lepší,má menší tření ale po nějaké době začne mín¨těsnit protože se rychleji opotřebi.Fichtl má vodorovně válec což vykazuje větší opotřebení válce i pístu než u válce a pístu šikmého.Tři kroužky těsní daleko víc a válec neni tak vyběhlej jako s jednim kroužkem. tento príspěvek poskytl Jirka Bo"hm Praha, brousírna válců!!
 
 
Datum: 05. srpna 2009 1:25
 
 
 
 
Jméno: Dxter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čauec Draci a Dračice :-) Mám problém s Babetou 210, která mi při jízdě z kopce zdechá :-( ..... Prostě ji natáhnu na nějakých 60 km/h uslyším že motor už nestíhá tak začínám brzdit a pomalu ubírám plynu abych ji tak netrápil a na chvíly zdechne . Takhle přetrvá do 40Km/h a pak se zase sama nahodí. Tak jsem si řekl že se obrátím na pomoc sem :-) Kdybyste náhodou někdo s tímto měly skušenost nebo věděly čím to je tak dejte vědět . Zkusil jsem přidat na volnoběhu ale pořád to samý ..... Díky ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Babeta není stavěná na takovou rychlost to musí bejt prd prd čtyřicítkou
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Dxter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když mám plný kotel tak to jede ale jakmile uberu plynu treba kvuli nerovnosti na silnici tak mi chcípne :-( a jak zpomalím na 40km/h tak se zase nastartuje tak mi reknete cim to je ? :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: lados20      E-mail:      IP: uživatel1572    
zdar mě to taky tak dělá ale nezdechne mě to jedu z kopce a motor nestiha a taky mě to zdechalo tak sem se vic rozjel motor hulákal a pak to náz z ničeho nip přestálo napiš na email lados 20@seznam.cz jestli ti to pomohlo laďa
 
 
Datum: 05. srpna 2009 0:15
 
 
 
 
Jméno: oe      IP: uživatel1584    
jakoby omezovač s kopca to jenom dela kdzy mas plny kotel?
 
 
Datum: 04. srpna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus chlapi, nevite nekdo za co se prichicuje,nebo da prichytit odkapavaci miska? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      IP: uživatel6519    
miska se upevnuje ke karbáči
 
 
Datum: 04. srpna 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na spodu plovákovej komore nájdes na to závit ;-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: alexxx      IP: uživatel5571    
serus draci mam jednu tazocku na vlozke valca sa mi spravila jemna korozia ....mam to dat na vybrus abo staci s najjemnejsim voodnym smirkovaciim papierom vybrusit??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bejt tebou dam to radsi na vybru. ja mel na panelce taky korozi, ktera vypadala jako jemna a nakonec mi museli udelat 3. vybrus z 0. vybrusu
 
 
Datum: 04. srpna 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
zkus to otrit naolejovanym hadren a vrat zpatky pri prvnich taktech se to bud obrousi a nebo se to zadre , me se to stalo taky a normalne sem to naslap , ze zacatku moc netocil a bylo to v pohode ale jestli chces mit jistotu a zaroven vetsi vykon tak to dej na vybrus.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: Fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
cau.. mam cz a chci s ni jet na technickou a pridelaval sem na ni blinry. co mam delat.musim jit s technicakem na urad nebo s tim neco udelaj na STK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 8:10
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nemusíš dělat nic. Když je máš namontované,musí být funkční.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 8:10
 
 
 
 
Jméno: Dračice      IP: uživatel6977    
Čabas draci hele jak mam nastavit nakopovani..? Nekdy mi to nakopnout de a skoro furt vubec musim porad tlacit poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: Piďa      IP: uživatel2760    
Prokluzuje ti spojka,zkus poštelovat tim šroubvem na pravim deklu
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
rekni nekomu at ti udela predstich
 
 
Datum: 05. srpna 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: nexak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal on psal ze to nejde nakopavat ne ze nechytne na nakopnuti. musis si nastavit spojku,kdyz klouze,tak se ti prokluzuje startpaka a nejde nakopnout ;-) rek bych
 
 
Datum: 04. srpna 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6698    
Vyčisti svíčku,pak by to mělo pravděpodobně jít,nebo kup rovnou novou svíčku, stojí zhruba 40 kč.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6975    
nazdar hoši mužu do kozího dechu místo převoďáku dát klasickej motorák 15W-40? Nemůže se stim ňeco stát? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 1:32
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soused ho tam dal a zatim bez problému.Najel 840 km a nic.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 1:32
 
 
 
 
Jméno: Lu.ute      IP: uživatel2253    
Ahoj draci ...slyšel jsem že když u Jawy 555 je přední vidlice Sachs tak sou to nejvzacnejsi kousky ...jak tu vidlici poznám ??? poradte ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Lu.ute      IP: uživatel2253    
sry draci je to typovy oznaceni 550 ...pařez...
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Housi      IP: uživatel6973    
Zdarec draci, potřeboval bych radu. Mám Jawu 21 a poslední dobou mi začala ňák blbnout...Při jízdě mi neustále cuká, škube a pořádně nejede. Už jsem pročistil nádrž, uzavírací kohout, karburátor sešteloval a profoukal, svíčku mám novou a pořád to blbne...Nevíte co by to mohlo ještě být?? Díky moc za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: Spaga ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni se, jestli ti držej kabely. zkus, jestli hází pravidelně jiskru- kdyžtak očisti kladívka a zapalování. může to bejt umaštěný a pak to dost nedává. a lavně předstih pošteluj.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co odtrh na kladívku.Pročisti ještě hlavní trysku.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: hugo      IP: uživatel3298    
Skus vyměnit koníka s kondenzátorem v zapalování, případně indukční cívku.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Babin      IP: uživatel3011    
Čau neví tady někdo pls jak rozdělat zadní kyvnou vidlici na fekáloj-mám ji nějakou ohlou tak bych ji chtěl vyměnit za jinou,myslím si že tam je nějak nalisovaná ta prostřední část takže rozlisovat pomocí hrubé síly,hodně velkého kladiva a bez dlouhého přemýšlení?:-D:-D:-D...dík za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel6979    
myslim ze sa tu to uz rozebiralo a zavjer bil ze jednoduchsi je sehnat celu novu kostru....
 
 
Datum: 04. srpna 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec drací, mám problém na svém upraveném pionýru, problém nastal od doby co jsem dal do fíka podkovu, předtím jezdil dobře. Problémem je to, že od 3/4 plynu a více nedrží vůbec konst. otáčky a při plném plynu otáčky kolísají dost (tohle dělá při neutrálu na místě). Při jízdě jede pěkně od 1/3 po 3/4 plynu za studena, při plném plynu zas kolísá, prská, dusí se, no prostě děs a strašně rychle se vaří, a když je horkej tak ztratí dost výkonu (přidřený by to bát nemělo, to jsem se díval a nenese válec žádný známky po zadírání). Já osobně mám podezření na přisávání mezi kartry (když jsem dával podkovu), už z toho důvodu, že před rozpulením jel dobře, ale ne moc odspodu (chyběla ta podkova). A přisávat by to mohlo, protože to docela čudí a to momentálně mažu 1:40-olej castrol TTS a píst se taky docela černí, ale nevím jesti v tom taky nemá prsty bohatost, je to poměrně bohaté, nedaří semi to seštělovat (karburátor mám s difuzorem 19mm), zapalování seriové upravené na baterku, předstih jsem zkoušel od 1,4 až po 1,9mm a furt to samé. Děkuji za všechny odpovědi.(radši jsem se zeptal, abych třeba zbytečně nepulil motor, ale to mi stejně nejspíš čeká) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hele asi půl roku jsem řešil takovýhle problém s 05 sice to byl originál motor ale přesně jak píšeš od 3/4 plynu to začalo prskat cukat prostě nahouby...vůbec jsem nevěděl co s tím..předstih,karbec,všechno jsem zkoušel a potom jsem dal na kladívka obrovský odtrh a čuměl jsem jak péro 05 najednou jela jak splašená..takže moje řešení jsou ještě nový kladívkaPS: ten odtrh dej klidně 1,5mm prostě co největší půjde
 
 
Datum: 06. srpna 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dancic: gufera to nebudou, už jsem zkoušel vyměnit a to samé
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý je, řekl bych spíše až zbytečný nadstandart, a cena taky nic moc kolem cca. 390kč/l , pokud máš ojnici na jehlách, tak maž klidně 1:50, pokud ne tak víc jak 1:40 bych nešel
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm. řek bych že problém nebude ani v podkově.. ani v kártrech.. ale v guferech.. teda ty znaky jsou přesně takové a důvod yb taky byl.. plněsyntetický olej.. rozpustí gufera.. a pak co? pak to nejde.. zkus nejprve vyměnit gufera a uvidíš.. pokud to nepomůže.. hledej vážnější závadu.. ale pokud to pojede tak tam ten olej určo nelij.. radši něco minerálního.. maximálně polosyntetiku
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Je dobrý ten Castrol TTS? Protože dneska mi ho táta koupil a já nevim jestli ho tam mám dát.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci. nevíte v čem je lepší nebo horší tříkrouškovej píst od dvoukrouškovýho. dík a fechtlům zdar. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6980    
a 3 se více zahřívá!!!!!!!
 
 
Datum: 05. srpna 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec tak s tímhle mám zkušenosti tříkroužkovej líp stírá=o něco menší spotřeba a trochen míň točí asi o 300 a délé vydrží kroužky.Dvoukroužkovej líp o něco točí a méně vydrží kroužky... ale pokud ti můžu poradit dej tam tříkroužkovej
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně si myslím že rozdíl nepocítíš. tříkroužkový líp stírá no.. ale myslím že v tom rozdíl nepocítíš
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Tří kroužkovej má větší třecí plochu ale zase větší těsnost takže ten líp táne do kopce a dvou kroužkový mámenší třecí plochu takže zase víc točí ale má menší těsnost takže tolik netáhne.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel6843    
Čau draci dneska jsem řekl tátovi ať mi koupí Castrol 2T a von mi přivez Castrol Power 1 TTS 2T je to plná syntetika, tak se chci zeptat jestli ho můžu lejt do mustanga a v jakým poměru (mám bronzové futro). Dik za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
7000 :-D asi ne time:-D
 
 
Datum: 04. srpna 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel6843    
Tak nad 7000 točí každej fichtl:-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud TI motor točí nad 7000ot. tak bych se nebál. Dřív to byl pokud si pamatuju Castrol Formula TTS.To se spálí.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rači bych to tam nelil nevydrží to gufera
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
hey ty si blazen vždyt to je olej do krosek a ty to chces dát do prckoleta?
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Good olej...mazej 1:45
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně bych to tam nelil.. mám silné obavy že to nevydrží gufera.. ale s tímto olejem zkušenosti nemám
 
 
Datum: 04. srpna 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel6843    
 
 
Datum: 04. srpna 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: zulu666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci, můžete mi někdo poradit?\r\nMám Stadiona S22 a mám problém s plovákovou komorou. Zřejmě je už vymačkaná ta trubička ve víčku karburátoru, co do ní zajíždí jehla plováku, aby se zavřel přívod benzínu. Takže mi pořád z pod víčka teče benzín (fakt hodně). Plovák je v pořádku, vyzkoušela jsem dva fungl nové. Víčko nemůžu nikde sehnat a karburátor se mi kupovat nechce, co když bude víčko v tomtéž stavu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel1553    
zdarec hoši nemáte tu někdo na prodej komplet(válec,píst,a hlavu)?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel1553    
vbulant:-Pionýr 20
 
 
Datum: 04. srpna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ROBERTE na jaký tip??
 
 
Datum: 04. srpna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/valec_klika :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:15
 
<  1650  1651  1652  1653  1654  1655  1656  1657  1658  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 21:56:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu