Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepa
IP: uživatel3888
 Zdar chci se zeptat mam doma juwu peraka a jak se dava napredni blatnik ta SPZ tak jestli by me nekdo ji neposlal treba na meila s prsnyma mirama pls díky .. hry100@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 22:10
Jméno: _buben
IP: uživatel6072
Datum: 27. května 2009 22:10
 čau.Mám takový problém . Mám JAWU 250 Panelku z roku 1962 která má ještě kývačkové kola a tudíž rozetu na vícehran .Potřebuji kryt řetězu a tady na FICHTL KRÁMKU mají repliky , jenomže uvádějí kryt kývačka malá a kývačka velká .Nechápu rozdíl, předem děkuji za vysvětlení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 14:08
 přesně tak
Datum: 28. května 2009 14:08
 Zdravím. Ty máš určitě velkou kývačku. Malá je 125 a 175, velká pak 250 a 350. Měj se....
Datum: 27. května 2009 21:19
 čus draci a dracice, mam dotaz, slyšel jsem že někde u českýho dubu ja sraz padesátek nevíte kde přesně? dík za odpovědi s pozravem Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 22:01
Jméno: Kondor
IP: uživatel5279
 Pardon,oprava adresy
http://www.hcracing.cz
Datum: 27. května 2009 22:01
Jméno: Kondor
IP: uživatel5279
Datum: 27. května 2009 21:58
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 Zdravím hoši..mustaf mi jde trochu pomalejic do otaček, ale vím že je to výfukem jo..Často jsem viděl, že lidi provrtaji menší díru do tlumiče, tím pádem to ide pěkně do otaček..Já bych spíš chtěl slyšet nějaké slušné rady, na vyčištění výfuku..i s postupem klidně...Ale zas tak blby nejsem,že bych neuměl sundat z toho něco nebo tak....Díky za každé kladné odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 21:00
 Rozebereš vejfuk,naleješ tam benzín zapálíš a různě nakláníš pak to něčim vyčistíš zevnitř(já vzal rostřepený lanko a uchytil do vrtačky)pak tam naleješ znovu benal zapálíš pak vylejš olej co se udělal z toho karbonu a smotnuješ vejfuk a můžeš jezdit!
Datum: 27. května 2009 21:00
 zdarec. normalně ten vyfuk sundej rozeber, nalej do nej benzin, zapal a nech ho vypalit a pak z nej ten bordel vyklep.
Datum: 27. května 2009 21:00
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 Zdar Fichtlaři chtel jsem se vas zeptat ja mam jawu 23 a kdyz ji nastartuju tak po chvilce asi po 5 minutach me zacne nejak trosku drncet v motoru a vcera me jeden kamos poradil ze to muze byt sani tak jsem dneska vycistil filtr a ono nic porad to dela,, tak jsem se dnekska na to jeste sel kouknout a zda se me ze to delaji kladivka je to mozny?? ze davaji velkou jiskru ?? nemuze to byt tim ((( a jeste reknu ze se da na tom normalne jezdit ze to jizde nevadi ale jenom me stve ze v tom motoru neco drnci a do kopecka se t o trosku dusi ... kdyztakme napiste vas nevrhy cim to muze byt za vsechno mic diky a ztaim zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 17:36
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 a to bych musel koupit neve loziska nebo kemplet klikobku loziska ??
Datum: 28. května 2009 17:36
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 nebojestli to necemu nevadi??
Datum: 28. května 2009 17:35
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 a da se s tim jezdit??
Datum: 28. května 2009 17:34
 zdar mě to dělali ložiska na klikovce a klikovka byla už chycená jinak ti neporadím
Datum: 28. května 2009 10:58
 Zdar draci, nevíte někdo jakej regulator pouzít k 50W dynamu a kde ho sehnat? diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 12:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Dá se použít 75W, je to taková krabička, která je umístěna mimo dynamo nebo pak jsou takové elektronické, co se montují přímo na dynamo místo starého relé. Tam jsou ovšem dva druhy, jedno s ukostřením na plus, druhé na minus, záleží jak je ukostřeno dynamo. Objednat se nechá i na internetu nebo ho koupíš v každém obchodě kde prodávájí věci na Jawy.
Datum: 28. května 2009 12:39
 Čau draci mám problém. Mám Jawu 250/353 a nehází mi jiskru, baterka je nová, když sundám fajfku tak do ruky me to dost kopne. Zkoušel jsem jiný fajfky i různý svíčky a nic. Když dám kabel k válci taky nepřeskočí jiskra, a když dám svíčku přímo do kabelu taky nehodí. Nevíte někdo co s tim. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 0:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Také bych to viděl na cívku, zkus nějakou, co funguje nebo novou. Kdyby to nepomohlo zkontroluj a vyčisti kladívka, může tam být špatný kontakt.
Datum: 28. května 2009 0:27
 zdarec, a co cívka zkoušel si jinou
Datum: 27. května 2009 20:44
 Nazdar draci... Za kolik bych prodal mustanga v krásném stavu?? Jak vzhledově tak výkonově... Jezdí kolem 75.. NECHCI HO PRODAT, ALE JEN ZJISTIT ZA KOLIK BY SE PRODAT DAL..  .. tak kolik za něho?Papíry nemá..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 10:59
 no tak s tp 2000 bez tak 1500
Datum: 28. května 2009 10:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bez tp z něj víc jak 1500 těžko vykopeš....kdo ví jestli by za to někdo dal aspon těch 1500
Datum: 27. května 2009 20:40
 čau, dneska jsem sundal dekl a rozhodl se že vymněnim lamely, u pincka, ale zjistil sem nějakou zavadu asi v převodovce. Když točim spojkovím košem tak šmajda trochu, a přidrhuje se, proste snim točim a pul otačky de normalne a pul přidrhuje, i když jsem ten koš sundal, tak stou hřideli šlo stejne težko točit, tak bych se chtel zeptat co to dělá? Najezdil sem na tom už 3700 km akorat z motoru de divnej zvuk takový chroustani a odpovida to tomu přidrhování nejdřiv sem myslel že to dela řetězový kolečko. A ješte se to o víc hřeje než muj druhej pionýr, třeba jedu 20 km v kuse tak je převodovka hodně tepla, ale když je venku chladnějc tak to není tak hrozný, Jo a když sem ten motor složil, tak stim řetezovym kolečkem šlo obzvlašt těžce točit tak bych htěl vědět kde je chyba? dik za věechny odpovědi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 12:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když to dře jen v jednom místě, tak bude něco ohnutého nebo to spíš hází. Kdyby bylo něco na fest, tak by to šlo těžko plynule a po těch kilometrech by se to asi vychodilo. Myslím, že tě půlení nemine.
Datum: 28. května 2009 12:28
Jméno: jawan21
IP: uživatel1640
 ono se nic neposralo, jezdim stim furt takhle od začatku ale ted jen chci přijit na to co tam dře...
Datum: 28. května 2009 8:14
 tohle je tak zrale na puleni....pac na to takhle zvenku neprijdes...tam muze byt dost veci co se posralo...
Datum: 28. května 2009 6:48
Jméno: jawan 21
IP: uživatel1640
 dělá to od začatku co jsem motor zrepasoval, podle mně to nebude ložiskem to je nový, teda ma už najeto skoro 4000 km ale ložiska musej vydržet. podle mně to bude dřit neco ve skřini ...
Datum: 27. května 2009 22:35
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Bude vadné ložisko na hlavním hřídeli převodovky.
Datum: 27. května 2009 21:57
 zdravím všechny hadaře. Měl bych dotaz.. chci si přihlásit fichtla ale mám pouze starý techničak, ještě takovej papírovej a u posledního majitele není napsaný zrušeno. jinak čísla rámu a motoru souhlasej.. myslíte že to můžu normálně něchat přepsat?? a musim nejdřiv na stk nebo na přepis?? dik moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 14:25
 Napřed musiš na přepis a pak na stk.Starej technyčak není problem jinej ti mozna daj až to přepišeš na sebe není to nic složitýho,
Datum: 30. května 2009 14:25
 dobře skusim to jinak dík moc za radu
Datum: 27. května 2009 21:11
 Neřeš to, napiš si plnou moc sám, vytvoř tam nějaký "jako" podpis toho předchozího majitele, na kterýho je motorka napsaná a s tím utíkej na úřad, nikdo nebude zkoumat, jestli je to pravá plná moc, nebo podvrh. Já jsem takhle přehlašel auto a v pohodě...
Datum: 27. května 2009 21:08
 dobra ale koupil sem ho od kamoše a ten majitel je někdo úplně jinej.. myslíš že to bude?? že byc byl nejak jako první majitel?? i bez tý plný moci??
Datum: 27. května 2009 20:52
 dobra ale koupil sem ho od kamoše a ten majitel je někdo úplně jinej.. myslíš že to bude?? že byc byl nejak jako první majitel?? i bez tý plný moci??
Datum: 27. května 2009 20:45
Jméno: _buben
IP: uživatel6072
 musis nejdriv na stk tam ti udelaj zaroven evidencku, potom na urad prevest.....od posledniho majitele potrebujes plnou moc k prevodu...
Datum: 27. května 2009 20:23
Jméno: LOL:D
IP: uživatel6221
 čest neuvěřite co se mi dnska stalo byl jsem se jen tak projet na moji masině KAWASAKI KX 250 jel jsem jen tak po louce a najednou mi ustrelili kolo zadni a jel jsem tak 100KM/h jsem fychtl smyka a hodil tlamu tak jsem se koukal kdo to byl se podivam na nebe a tam najednou mimozenštani tak jsem vytahl kulovnici a strilel a najednou z lesa vyjel tank a zacal mi strilet do masiny tak jsem zacinal zdrhat po chvili tank odjel a mimozenstani pristali vylezli a jak se tak vykuknu z lesa tak vidim jak vytahujou 5l kanystr a prisli k masine a vycucly mi benzin z masiny.Tak jsem nasel rotacak na zemi tak jsem po nich zacal strilet 2 mimozenstani zdrhli ale jedno jsem zasahnul chytli jsem ho a vzal jsem si zpet benzin vlil do masiny a jel
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 21:00
Jméno: tomas
IP: uživatel6156
 ano,ano zobudil sa a ruka v nočniku
Datum: 27. května 2009 21:00
Jméno: _buben
IP: uživatel6072
Datum: 27. května 2009 20:31
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 Jo dneska na mě zazvonil Hurvínek a říkal že si mám sundat tu gorilu co mám na parapetě
Datum: 27. května 2009 20:30
 Je takový lidi nesnášim co nemají co dělat,tak píšou ůplný ptákoviny!
Datum: 27. května 2009 20:08
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Víš že je to už hodně trapný blbečku?....
Datum: 27. května 2009 20:06
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe hele chtel jsem se zeptat cim se nejlepe vypaluje vejfuk u panelky 250 potrebuju ho vypalit ale nwm co je na to nejlepsi jetli obič bezniz nebi neci jinyho a jesate se chci zeptat jezdim tak pul hodni a pak se mi hodne zahrejvá motor nemuze to byt tím e mam hodne spinavy a mastna zebra na hlavě a válci?? potom mi to skoro ubec nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 20:12
 Dle mých zkušeností na to stačí obyč benzín a ty mastné žebra taky nejsou ideální ,vyčisti si je pořádně a odmasti...uvidíš že to hodně pomůže
Datum: 27. května 2009 20:12
Jméno: Dagles
IP: uživatel6205
Posl.aktualizace: 28. května 2009 11:45
Jméno: molx
IP: uživatel3529
 Hezký..ale myslim že to neni tvoje...je to mrcina nebo jakk má ten nick..
Datum: 28. května 2009 11:45
Jméno: Dagles
IP: uživatel6205
 díky
Datum: 27. května 2009 22:35
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Je to dobrý
Datum: 27. května 2009 19:44
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, nevíte někdo o nějaké chromovně v Praze, Rakovnicku či Kladensku?
Potřebuji pochromovat pár dílů na motorku - páčky, krytky...
- Jen za solidní cenu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 23:23
Jméno: standa
IP: uživatel6229
 odkus jsi? ja sem taky od kladna......mozna bych neco poresil. Ozvi se mi. v profilu standa250 mam icq a mail.
Datum: 27. května 2009 23:23
 plsporsdte mi co mam udelat aby mi jel fichtl rychlej mam dat mensi rozetu nebo jak ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 21:12
 bud malá rozeta nebo větší sekundární kolečko ale doporučoval bych spíš sek.kolečko s rozetou by bylo moc sraní a jesli máš sériový motor tak bych dal max 14zubé sek.kolečko 15zub už by se horko těžko rozjíždel
Datum: 27. května 2009 21:12
Jméno: santy
IP: uživatel6218
 čau co se podle vás hodí na jawu 21 více drapáková pneumatika nebo silniční. s kterou to jede líp a jaký to má vliv na jízdu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 19:35
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Spíš bych doporučoval sjetější drpak,je to dobrý na polnacky i na silnici
Datum: 27. května 2009 19:35
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 tak snad kde chceš jezdit,na pole-drapák,na cestu-silniční
Datum: 27. května 2009 19:30
Jméno: viktor009
IP: uživatel6217
 čau, potřebuju poradit nějakou stranku na netu kde by se daly sehnet dily na ANKUR (něco jako babetta) konkrétně řetězovou sadu předem diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:56
 Seso mel bych na tebe prosbu. Dalo by se sehnat pár veci na starou 3 rychlostni cizu(čz 125/150 C)?? Drive si tu aspon zakladni veci do motoru mel. Jednalo by se o píst(na 125 nebo 150,ale spise na 150ccm)krouzky,,pistni cep,segrovky,tesneni pod hlavu,tesneni pod valec a gufera na kliku(30-25-10)......Vsim sem si ze Kadlec má tesni a gufera,ale ja bych radsi udelal kseft tobe  neni to pro me,tak je mi jedno kolik to bude stat  Moc by si mi pomoh,visej mi v tom motoru prachy a uz bych potreboval aby odjel
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 13:08
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Těsnění a gufera asi nebude problém. S válcem to bude horší, jedině poslat starý na výbrus, nedávno na tyto zetky dělal výbrusy p. Bašek v Třebechovicích, dodal k tomu i píst, kroužky, čep, segerovky a těsnění. V poslední době jsem tam žádnou zetku neposílal, už nějak vymizely, tak nevím. Telefon měl 495 593 547 nebo E-mail basek.josef@tiskali.cz
Datum: 28. května 2009 13:08
 Nazdar,mám motor z 555 a chci ho hodit na jawu 21,ale nemám řadičku a na 555 je řadička zezadu a ne zepředu jako u pionýra,nemáte někdo tuto řadičku?a nebo alespon nějaký nápad jak to udělat.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 20:23
 Dobrý den,zájem bych měl,mohl by jste mi poslat více info a nějaké fotky na falkons@seznam.cz???děkuji
Datum: 27. května 2009 20:23
 Dobrý den ja tu radicku ze zadu jednu mam. Tak jestli by jste mel zajem ?
Datum: 27. května 2009 19:12
 a jde to dokonce i naopak - radicku z pareza na 20 motor, momentalne to tam mam tez (musel sem si ji vypodlozit a upravit) ale jde to taky...jinak ne ze bys tam hodil delsi sroub ale vrznes tam misto sroubu cep ty radicky a na tom cepu budes mit tu radicku...
Datum: 27. května 2009 18:50
 ok takže stačí když při dávání motoru hodím delší šroub a přidělám nějak řadičku...přemýšlel jsem nad tím..ale nevěděl sem jestli by to třeba pořád nějak nepovolovalo ten šroub...ale uvidíme  ale moc díky  ...
Datum: 27. května 2009 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 uplne normalne si tam das dopredu radicku z 21. Das ji misto sroubu co drzi motor v ramu.Obcas to chce ten sroub od radicky trochu upravit,ale jde to!! Taky sem mel kdysi takovej desetibarevnej paskvil s ramem z j20 a motorem555. Funguje to!
Datum: 27. května 2009 17:51
Jméno: petr
IP: uživatel1337
 zdar,poradte mi, kde bych mohl koupit půlspojku na řetěz ke spojce na fichtla.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:17
|



|