slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1757  1758  1759  1760  1761  1762  1763  1764  1765  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tibor      E-mail:      IP: uživatel3912    
Zdar draci mate někdo jawu 350/640? Potřeboval bych vědět kolik žere l/100 a maximalku připadně nejčastější poruchy. Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, s tim Economic je to pravda ze v tom to ma mit "optimalni" otacky a ze vetsina jezdi mimo je jejich vec, pravda ze pokud chces kone tak ty lezi negde okolo 5 - 6000 (kazdej notorickej jawar zna 5250 otacek:-D bo kolik to ma v papirech) a ze posledni tripade co sedlam je ta Twin sportka v autoskole (638 v dezolatnim stavu ale jezdi stale pekne a motoricky stav je hodne slusny) tak tam litam neco kolem dvou tisic pac vic me ucitel nepusti, asi vy svi, nechtel bych delat ucitele v autoschool se zdivocelejma motorkarema...ale i tak to jede docela pekne i tak nizko na hranici...jinak tys policejni jawy jsou tak torchu mytus, ona jedna pani povidala ze to byly 5Q (vubec todlec zprava se siri uz snad od ty doby co se Jawy zacly u komunistu pouzivat jako statni vozidla VB) a zatim jsou to secko kecy...aspon ty 5Q se nigdy nepotvrdili...to o dvou karbenatkach taky nic newim, uz sem videl hodne masin co kopovali tady kluci v dobe, gdy to ministerstvo prodavalo, az na logo chlupatych na venek nebylo nic jineho...takze ty karbenatky taky padaj, jinak tuto upravu dela treba TK moto a pry to prida "jen asi dva kone" pac to ma sice lepsi plneni valce ale jinak to zadnou extra vyhodu nema pokud se nezvetsi sani (a vubec prefuky ve valci by to taky potrebovaly pri takovedlec uprave aby se dalo vytezit vic nez "jen ty dva" kone, ale to je jina kapitola zas)...a k ty snizeny hlave - u tohodlec se musim opravdu pozastavit pac to je asi jedina vec ktera by mohla byt pravda z mytu o jawach ve statnich sluzbach...znal sem jednoho co si ji koupil jako mnoho od ministerstva a fakt je ze do kopcu se tam dala dat i 4 tam, kde jine tripade stejneho typu museli mit vytocenou trojku, dokonce to melo i vetsi vibrace a byla trosku hlucnejsi...coz jsou vicemene priznaky vetsiho kompresniho pomer...na druhou stranu zase na tolika tripade sem nelital abych opravdu objektivne posoudil ze byly horsi nez tady ta poliš, hluk muze byt spatne utesnenym laufem, nedotahnutyma sroubema na kolene laufu, ze lip tahla mohli byt tez tim ze o ni bylo vcelku dobre postarano a motor se tvaril v opravdu vyborny kondici, a ze ma vetsi vibrace je u kazde Jawy jine, je to o pocitu...btw na netu sem gdysy cetl ze tyto vibrace jako velky nesvar Jaw (zase jak pro koho) se da uplne paradne odstranit usazenim motoru do silentbloku, pry mu to trvalo zimu a bez vibraci (nebo s minimalnima)...cili to je asi vse co bych o tom celem mohl jeste rict, berte to prosim s rezervou pac nemam na tripade nalitano to co vy a u me zadna nigde nekotvila, i gdyz zkusenosti naprosteho zelenace to nejsou:-) ...
 
 
Datum: 03. června 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím žádná myslím sériově vyráběné modely, ne žádné prototipy
 
 
Datum: 31. května 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sám mám 350, ŽÁDNÁ nikdy nepojede 160, max rychlost je 140 a to ne u káždá, chce to fakt v dobrym stavu. ta spotřeba když se to nehoní tak je klidně těch 5L a když se to honí tak do 8L, jestli to někomu žere 10 tak něco neni v pořádku, ty pověsti o brutální spotřebě většinou šířej lidi co tomaj maximálně vymrdaný a vůbec se o to nestaraj
 
 
Datum: 31. května 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jasny:-Dod toho je na otackomeru to pole ECONOMIC:-D:-Djen by me zajimalo kdo tak s tim jezdi v rozmezi tehle 2-3000 otacek:-D jinak jak sem se dival do toho TP jak tam mel 17kW a je to ten typ 638...taky sem videl policejni upravu co mela snizene hlavy...dva karburatory a jezdila i tech 160 v pohode...ale to je zase otazka zivotnosti motoru...a spotreba u takoveho motoru co ma dva karbanatky jak ty rikas:-D snizene hlavy a jeste udelany vybrus aspon na 400ccm je urcite aspon 10 litru:-D
 
 
Datum: 31. května 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukam ze sem to rekl dobre ale nekterym nazorum oponovat musim...o ty spotrebe se radeji uz fat bavit nebudem pac zalezi na tom kolik tocis, pokud jedes 2-3 tis. otacek tak je to skoro 2x takovej rozdil jako v rozmezi 4-5 tis. ...to je to samy jako u fika, ten ma tez od 2 do 3l (3,5l) podle toho jak ho toscis, jakou ma bohatost smesi, jak je serizenej, neserizenej klidne pet pokud este kape z karbenatku:-D a to je jenom padesatka, co teprv 350 co ma karbec skoro zaokrouhlene 2x tak velkej...dalsi vec - neni pravda ze 640 byly rychlejsi nez 638, je to naopak! mely stejny motory (i 639 samozrejme) ale prvni serie co dostaly novej motor tak se uvadi ze mely 19kW, oproti 17 kW jak se pak pise na vsech typech je ro rozdil, souvisi to s tim ze pak se musely "priskrtit" aby prosly emisema, udelaly to pomerne blbe ale s emisema se to veslo takze jeste jednu chvili vyvazely stroje do EU (znama je histroka jak diky francouzskemu importerovi vznikla nakonec 350/640 retro Californka) takze 640 mely v jistych pripadech slabsi motory nez 638...a o rychlsti se tu bavit nebudu, gdo jel tak stejne wi, jinak v papirech to ma napsano 125 km/h (pak ty inovovany 640 mely este vic, tusim ze 130 nebo 135)
 
 
Datum: 31. května 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa:-Dobre o spotrebe uz nebudeme debatovat...:-D...koukam ze chlapci tu asi na 350 sedeli mozna tak na nejake vrane z roku 1980...tech 140 neni vubec zadny problem 150 se da jet kdyz ji trosku budes honit...:-)to je proste 350 jak ma byt...serizena...krasne vsecko chodi...jinak...eee 170 v TP nema...to je zase moc..:-)ta 638 na ktere sem jel mela v technicaku tusim 145 nebo tak nejak...kazdopadne tvrdit ze jede max 130 je blbost...:-)
 
 
Datum: 31. května 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6257    
Hele kazdopadne spotreba bude velká!!! Kdyz ji točíš,tak bežně kolem tech 8 a nektery si vemou i 10:-D Konkretne 640 je motor novy koncepce s hlinikovejma valcema...je pravda ze starsi 350 jeli tak 140(ja osobne na 632 jel 130km/h a nedrzel sem ji nadoraz)......ze CB jede lip nez 640? co je to za blud? :-D:-DJe videt kdo na cem jel!!!! Ty 640-tky maj v technicaku v max snad 170,ale tech 160 dá.....samozrejmne v peknym serizenym nevykloktanym stavu!!!!! Nejaka kurva za 3000,- bez papírů je tak na ND:-D
 
 
Datum: 31. května 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava...chtel sem napsat je 640 ma jeste o neco malo vetsi vykon....
 
 
Datum: 31. května 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem jel na 638 ve dvou 140...:-)takze tak...a 640 ma jeste o neco mensi vykon...koukam ze ste to jeste asi nikdo nezazili serizene jak ma byt...pac 8 litru je totalni picovina...ano je to velky t motor...ale neni to ZIL...:-)
 
 
Datum: 31. května 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to dvoutakt, je velkej...pod pet litru se nedostanes, tech 6 je vcelku realnych a v technickych datech tusim ze pisou neco kolem peti...to zalezi secko na stavu stroje a jak se seridi karbenatek ale necekej zazraky, pod tech pet se opravdu nevlezes...jinak 640 je ese vcelku diky emisim priskrcena, co teprva takova Califonianka ctvrte generace...jinak zadnej japonec, zadnej cinan, to vubec, ber ji dokud je, za me mas zelenou pac je to vybornej stroj ale pravda stale nedodelanej, gdyz si vezmu ze pred padesati lety na tom muj deda lital a prakticky se to za 50 let moc nemzenilo, ma to mouchy ale daj se vychytat...takze vybornej ceskej vyrobek...:-)
 
 
Datum: 31. května 2009 0:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
třipade že jezdí za 4l?....to ji tlačíš ne?:-D
 
 
Datum: 30. května 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no spíš bych se přiklánej k tý spotřebe 8 a max 130
 
 
Datum: 30. května 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
tak to je hodne velka blbost kdyz tu motorku osolis tak si tech 8 vezme a maximalka je okolo tech 130
 
 
Datum: 30. května 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: fddfg      IP: uživatel3402    
160 pekna blbost ,to by musela tocit pekny otacky nad 130 se s ni nedostanes,kup si raci nejakyho japonce treba hondu cb 500 pro zacatek dobra motorka a hlapne prd spotreba oproti 350
 
 
Datum: 30. května 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo na maximalku sem zapomnel...ta by mela byt neco kolem 150-160kmh ale to uz se pak hodne klepe:-)
 
 
Datum: 30. května 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tahle motorka uz ma motor co se moc nesere takze je to vklidu...kdyz ji budes hodne honit tak si vezme neco kolem peti-sesti litru...jinak se da jezdit i za 4
 
 
Datum: 30. května 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Čus, potřebuji poradit...skládám Jawu 21 ale mám problém že mi nehází jiskru. Už jsem zkusil přendat celý komplet zapalování z pojízdného pionýra ale jiskru to nehází, dál jsem dal novou cívku + svíčku a stále nic. Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Fikus kdyby si byl tak hodnej a poslal si mi to tak bych bylo moc rád... Email: MP3333@seznam.cz ICQ: 249-466-031
 
 
Datum: 31. května 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Lukas Bertone      IP: uživatel1723    
já jsem na to taky nemohl přijít a tak jsem se naštval a vzal jsem kabel od fajfky do ruky a prošlápl jsem to :-D:-D a hele dalo mě to malou ránu tak jsem si řekl že to jen někde blbě vodí ...vyčistil jsem kladívka a jiskra jak bejk
 
 
Datum: 31. května 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
muzu ti pres icq nebo pres email poslat foto ty elektryky jak je v motoru a nebo i schema celyho zapojení
 
 
Datum: 31. května 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
soby to zmerit merakem kde je proud a kde neni. Mozna mas nekde skrat nezapojil si ve vypinaci kabel z inducky na kostru?? skus na inducce odpojit kabel co vede na vypinac co je u svetla a doufam ze mas dobre zapojenou inducku jeden na kostru druhej na kladivko. Jestli si mel sundanej ten sroubek na kladivku tak se koukni jestli tam mas izolace jedena je na sroubku a pak jsou 2. z obou stran toho drzaku na kladivku a na tom sroubku musi bejt kondik civka a stoho sroubku vyvod na inducku myslim ze ma bejt na pravy strane inducky
 
 
Datum: 31. května 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus to ještě jednou přejít,mně to taky blbo a pak sem si všimnul že sem zapojil jeden kabel blbě,to bylo celý
 
 
Datum: 30. května 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Právě že spínací skřínku nemám, elektrika není ještě rozvedená ale kabel pro cívku je. Takhle to mám zapojený i na druhém fichtlu a jezdí to bezproblémů. Tak nevím čím to bude.
 
 
Datum: 30. května 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nemáš uvolněný vodič ve spínací skříňce na svorce č. 1 ?
 
 
Datum: 30. května 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: mates      E-mail:      IP: uživatel680    
dobrý den prodám jawu 21 pionýr predelanou na kros bez tp v pripade zájmu zaslu foto a predstavující si senu zdělím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: simir      E-mail:      IP: uživatel1337    
je ještě k mání ten pionýr pokud ano tak odkut seš
 
 
Datum: 14. června 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: 17a05      E-mail:      IP: uživatel6254    
Nazdar přátelé,které lamely na Babetě 207 jsou startovací?Jsou to ty dvě čelisti nebo ty tři? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Startovací jsou dvě a rozběhové tři.
 
 
Datum: 30. května 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jiří Chrtek      E-mail:      IP: uživatel4374    
Zdravím. Chtěl bych upozornit, že jestli se někdo v neděli chystáte na Fechtlcup DUBŇANY, tak tam nejezděte. Závod je kvůli vytrvalému dešti zrušen. Dále bych tímto chtěl poprosit, aby jste o tom dali vědět těm, kdo tam chtěli jet. Náhradní termín by měla být sobota 6.6.09. Více informací na (www.jawa50zavody.wz.cz/dubnany.htm) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: vojtěch      E-mail:      IP: uživatel4803    
čazu, chci se zepotat, jak de dá poznat, že na pionýrivi byli revmaplechy, totižř na tom mym prej od novoty nebyli, a mnoho lidi mi řikají,že tam patří odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel6175    
Jo taky si u té tvojí myslím že by tam plechy bejt měly, přecejenom mít 05ku sport by bylo velký štěstí
 
 
Datum: 30. května 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6251    
pokud se jedná o tvoji 05 rok 64 a ceskym stitkem,tak jedine s revmaplechama. Lidova tvorivost z toho na konci 60.let vytvarela typ 21:-)
 
 
Datum: 30. května 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo to poznáš třeba taky podle stupačkovýho kříže..jestliže jsou stupačky šroubovací tak je to 21 a jestli jsou napevno s dírkama tak je to 20 nebo 05
 
 
Datum: 30. května 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se podivej na stitek...poud je tam typ 20 tak je jasny ze uz tam sou od vyroby...pak ale tam muze byt treba 21 ktera je prerazena...a vedle je vyrazene 20 tzn ze ty plechy tam sou dodany pozdeji....:-)
 
 
Datum: 30. května 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau hoši kolik mi tak bude stát poštovný když jsem z chrudimi a nechal bych si poslat nějakou malou věc jako třeba víčko od plovákové komory díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: fery      IP: uživatel6245    
tak se stim doticnym domluv at ti to posle obalkou
 
 
Datum: 30. května 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli myslíš tady od sesy(nebo od většiny jiných e-shopů), tak tě to bude stát standartně jako cokoli jineho.... konkretně tady myslim ted 130Kč
 
 
Datum: 30. května 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: JAREK      IP: uživatel6110    
cau lidi mam jeden problem daval jsem dohromady fechtla,mam vsechno v kupe tak jak ma byt jen elektriku nevim jak poradne zapojit inducku.POradit me nekdo jak zapojit elektriku na fechtla aby mel jiskru a jel,??? DIK MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle schémata,na netu jich je dost
 
 
Datum: 30. května 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
z kladívek to zapoj na jednu stranu indukčky a druhou stranu indukčky ukostři a je to :-)jestli chceš mít zapojenej i chcípák tak to napoj na vypínač tak,aby se ti při pootočení vypínače ty obě strany indukčky propojili
 
 
Datum: 30. května 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau šlo by dat na simsona klakson z 250tky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo proc by nemel...sak kdyz to neni simal co ma 12V tak neni problem:-)
 
 
Datum: 30. května 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
cawe hele newie o nakym dobrym obchode kde maj dily na yamahy?? a jeste když vsude vždytcky pisou treba ze je ta motorka otevřená jako ve vykonu jak se to jako otvírá?? díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6252    
A dost casto,pokud je to vysokootackovy 2T,tak je to zavreny na vejfukový přívěře.....
 
 
Datum: 30. května 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6252    
Vetsinou z toho jednoduse vyhazis seriovej vejfuk a nebo jeho restrikce,vyrazis restrikce ze sání,pretryskujes to vetsima tryskama,nekdy se musi vymenit i CDI .....zeptej se na scootlandu,oni te navedou....mozna to budou mít...... Jinak mame doma skutra aprilii SR,ktera byla zavrena pouze vlozkou filtru,tryskou a vejfukem. S temahle vecma to jelo 40,po odskrceni sani to jelo s origo vejfukem 50(a to uz nemel restrikci) a s vejfukem HEBO to jede 90.....
 
 
Datum: 30. května 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zrovna u yamahy konretně dt r.v. 2002 je to otevření peklo.....má to kámoš, a prostě ta motorka je uškrcená kde to jenom jde.....děs.... zlatá ktm:-D
 
 
Datum: 30. května 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo se vynda vykonovej omezovac(uskrceni v karburatoru,vejfuku,zapalovani atd)
 
 
Datum: 30. května 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
normálně, otevřeš dveře do garáže a máš otevřenou motorku, dělám si prdel, dá se tam větší válec, jiné sání, a prostě úpravvy, které ti zvýší výkon
 
 
Datum: 30. května 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: Karel17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mám takovej menší problém, koupil jsem si na fichtl krámku sadu 8. výbrus na pionýra, a teď když tam dám hlavu, tak mi do ní píst naráží. Poradíte někdo, jak to poladit?? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel6258    
bohatě stačí dát silnější těsnění pod válec a záleží jestli jste ho tam vůbec dali,jsou lidi co to dajou na tmel a pak se diví že to nejede.
 
 
Datum: 31. května 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Karel17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, taky jsem si to myslel, tak dík.
 
 
Datum: 30. května 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6249    
to se mi stalo taky....nech upravit hlavu kolem dosedaciho mista na prumer 40mm...v originale sou hlavy vrtany 39mm a ten milimetr tam chybi no...
 
 
Datum: 30. května 2009 0:57
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čaves má tady někdo jednu z prvních jaw 05 která má zapalování z pařeza a karbec ze stadiona a takovej velikej hliníkovej filtr?já jí mám ale už tam je normální karbec z 21 a chtěl bych vědět jak to s tím karburátorem z s22 jezdí ..díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 0:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6249    
mel sem ho....jede to asi jako parez....je to takový líný
 
 
Datum: 30. května 2009 0:56
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=FIU6L8u545k&feature=related tohle nejsou lidi zpřerážel bych jim za to ruce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      IP: uživatel6255    
no tie sú d e b i l i aj ja som madar a to je velká hamba aj pre mna
 
 
Datum: 30. května 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Shodil bych je i s tim fichtlem
 
 
Datum: 30. května 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
njn parta chudáků nemá co dělat
 
 
Datum: 30. května 2009 8:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Jsou to malí šulínci,kteří neznají opravdouvou hodnotu fichta.
 
 
Datum: 30. května 2009 7:43
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sou ale hovada....však sou to taky maďaři.....za tohle bych je k okraji toho mostu postavil a střelil do kolene, ať ten náraz ještě cítí a pak dole střelil do hlavy....hovada jedny....
 
 
Datum: 29. května 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
k o ko t i
 
 
Datum: 29. května 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci! Mam problém na mim pařezu. Mam vyklápění sedla do předu. A ten pant co je na rámu tak je zničenej. Potřeboval bych ho udělat novej. Nemam ho ale podle čeho udělat. neposlal byste mi někdo fotky s rozměrama nebo něco co by mi pomohlo. Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6252    
Udelej si svuj vlastní a pevnej pant.....ty origo sou neštěstí
 
 
Datum: 30. května 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
cau..tenhle problem ted resim taky akorat u 05ky a ne u pareza...radsi tam udelej neco jinyho nes ty puvodni....
 
 
Datum: 30. května 2009 7:34
 
 
 
 
Jméno: Igor      E-mail:      IP: uživatel6088    
čau kolik je vhodny předstih pro mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kua nedevno jsem to psal odtrch 0,35-0,4 a prectich 1,4-1,6 to je uplne idealni pro nas co chceme aby to jelo pekne pro duchodce je lepsi i mensi prectich :-D
 
 
Datum: 29. května 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
cawe hle http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/295971-250-559.html dali by jste za to tech 6500Kč me to nepride zas tak velka cena lkdy to ma papiry co myslite?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Pardon (má to papíry)
 
 
Datum: 30. května 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Má to papéry,tak je to dobrá cena
 
 
Datum: 30. května 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus tenhle odkaz jsem našel minule na fichtl krámku http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/291911-jawa-50.html na to bezkontaktní zapalováni dou zapojit aji světla? a pomohla by hodně na výkonu ta hlava a ta podkova? jo a kam se dává to klapkový sání? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel6250    
Ma motorova pila svetla ?? :-D totiz toto zapalovanie je z motorovky,klapda sa dava do kakeho domčeka ale ten si musis vyrobit
 
 
Datum: 30. května 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus hosi jak ma byt zapojene ten nahon na tachac vtachacu je ta takove ctvercove prurez a to lanko je vnem jen trochu cca 1mm ani ne .je to OK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak by to slo spravit?
 
 
Datum: 30. května 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
do tachaku by mel bejt tak 1cm no musi tam bejt tak aby fungoval tachak muze se stat ze je kratky
 
 
Datum: 29. května 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Zdar draci, potřebuji poradit. Myslíte, že bych už zvládl jezdit na 125 mám mustanga a jezdím na něj v pohodě. Je ovládání 125ky složitější nebo je méně poruchová než ty starý pionýry? Popřípadě jakou by jste mě doporučili 125ku chtěl bych enduro. Nyní se mě líbí JAWA 125 Sport. Co mě doporučíte cenově asi tak 20-35 tisíc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Tak 200km to je dobrý. Asi si ji pořídím ale až si na to vydělám. Ty ceny jsou pro mě trošku velké.
 
 
Datum: 29. května 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Co patří mezi ty drobnosti? Mě by nevadilo kdyby měla objemnější nádrž ale tak dokážu dělát ustupky.
 
 
Datum: 29. května 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba praskání zárovek v zadním světle , jinak na nádrž ujedu 200km
 
 
Datum: 29. května 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Co patří mezi ty drobnosti? Mě by nevadilo kdyby měla objemnější nádrž ale tak dokážu dělát ustupky.
 
 
Datum: 29. května 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawu 125 sport ti můžu doporučit, mám ji, až na pár drobností je to good moto.
 
 
Datum: 29. května 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no podle mě to je jedno jak silnou motorku máš (zase se to nesmí přehánět..) ale já jsem taky 3 roky jezdil na pionýrech maximálně na simsonu a pak jsem sednul na 125 a je to to samý akorát trošku silnější...jakmile se na nějaký motorce naučíš jezdit tak ti nedělá problém sednout na jinou
 
 
Datum: 29. května 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draci tak sem vyřešil poblem s elektrikou, ale je tu novej...míval sem větzší rozetiu, tak sem tam míval sekundárko 14 z. 14zubů = vyštípat přepážku. a v tom jer ted ten problem. už mám normální sekundárko, a normální rozetu. a jak je vyštípaná přepážka tak mi teče voda co se táhne po řetězu do zapalování, a motor vynechává. když vyschne nebo je venku sucho tak to de, ale jak je mokro jako třeba ted tak to je hotovo. nevite někdo co s tím? m imo novejch karteru a motoru.. a jinak budu kupovat 175. nejdriv sem chtěl 125 na číslech abych moh delat ridicak, ale když sem videl ty ceny tak rikam ze radsi ne. takže sem se rozhd pro 175 bez papiru. ale rozhodně nechci dát fíka pryč!!!.to je srdeční záležitost. nechám ho bratrovi at se na něčem naučí. tot vše a obdivuju vaší trpělivost že ste to dočetli až do konce i přes všechny překlepy a pravopisny chyby. hajda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Spíš bych tam dal plech než plast...
 
 
Datum: 29. května 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau ja to vyresil tak ze sem vyriznul s petky pruh plastu a dal jsem ho tam potom sem to dotesnil tmelem a je to ok
 
 
Datum: 29. května 2009 19:50
 
<  1757  1758  1759  1760  1761  1762  1763  1764  1765  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 22:24:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu