|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci mate někdo jawu 350/640? Potřeboval bych vědět kolik žere l/100 a maximalku připadně nejčastější poruchy. Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 21:07
 no, s tim Economic je to pravda ze v tom to ma mit "optimalni" otacky a ze vetsina jezdi mimo je jejich vec, pravda ze pokud chces kone tak ty lezi negde okolo 5 - 6000 (kazdej notorickej jawar zna 5250 otacek  bo kolik to ma v papirech) a ze posledni tripade co sedlam je ta Twin sportka v autoskole (638 v dezolatnim stavu ale jezdi stale pekne a motoricky stav je hodne slusny) tak tam litam neco kolem dvou tisic pac vic me ucitel nepusti, asi vy svi, nechtel bych delat ucitele v autoschool se zdivocelejma motorkarema...ale i tak to jede docela pekne i tak nizko na hranici...jinak tys policejni jawy jsou tak torchu mytus, ona jedna pani povidala ze to byly 5Q (vubec todlec zprava se siri uz snad od ty doby co se Jawy zacly u komunistu pouzivat jako statni vozidla VB) a zatim jsou to secko kecy...aspon ty 5Q se nigdy nepotvrdili...to o dvou karbenatkach taky nic newim, uz sem videl hodne masin co kopovali tady kluci v dobe, gdy to ministerstvo prodavalo, az na logo chlupatych na venek nebylo nic jineho...takze ty karbenatky taky padaj, jinak tuto upravu dela treba TK moto a pry to prida "jen asi dva kone" pac to ma sice lepsi plneni valce ale jinak to zadnou extra vyhodu nema pokud se nezvetsi sani (a vubec prefuky ve valci by to taky potrebovaly pri takovedlec uprave aby se dalo vytezit vic nez "jen ty dva" kone, ale to je jina kapitola zas)...a k ty snizeny hlave - u tohodlec se musim opravdu pozastavit pac to je asi jedina vec ktera by mohla byt pravda z mytu o jawach ve statnich sluzbach...znal sem jednoho co si ji koupil jako mnoho od ministerstva a fakt je ze do kopcu se tam dala dat i 4 tam, kde jine tripade stejneho typu museli mit vytocenou trojku, dokonce to melo i vetsi vibrace a byla trosku hlucnejsi...coz jsou vicemene priznaky vetsiho kompresniho pomer...na druhou stranu zase na tolika tripade sem nelital abych opravdu objektivne posoudil ze byly horsi nez tady ta poliš, hluk muze byt spatne utesnenym laufem, nedotahnutyma sroubema na kolene laufu, ze lip tahla mohli byt tez tim ze o ni bylo vcelku dobre postarano a motor se tvaril v opravdu vyborny kondici, a ze ma vetsi vibrace je u kazde Jawy jine, je to o pocitu...btw na netu sem gdysy cetl ze tyto vibrace jako velky nesvar Jaw (zase jak pro koho) se da uplne paradne odstranit usazenim motoru do silentbloku, pry mu to trvalo zimu a bez vibraci (nebo s minimalnima)...cili to je asi vse co bych o tom celem mohl jeste rict, berte to prosim s rezervou pac nemam na tripade nalitano to co vy a u me zadna nigde nekotvila, i gdyz zkusenosti naprosteho zelenace to nejsou  ...
Datum: 03. června 2009 21:07
 tím žádná myslím sériově vyráběné modely, ne žádné prototipy
Datum: 31. května 2009 19:39
 sám mám 350, ŽÁDNÁ nikdy nepojede 160, max rychlost je 140 a to ne u káždá, chce to fakt v dobrym stavu. ta spotřeba když se to nehoní tak je klidně těch 5L a když se to honí tak do 8L, jestli to někomu žere 10 tak něco neni v pořádku,
ty pověsti o brutální spotřebě většinou šířej lidi co tomaj maximálně vymrdaný a vůbec se o to nestaraj
Datum: 31. května 2009 19:34
 tak jasny  od toho je na otackomeru to pole ECONOMIC   jen by me zajimalo kdo tak s tim jezdi v rozmezi tehle 2-3000 otacek  jinak jak sem se dival do toho TP jak tam mel 17kW a je to ten typ 638...taky sem videl policejni upravu co mela snizene hlavy...dva karburatory a jezdila i tech 160 v pohode...ale to je zase otazka zivotnosti motoru...a spotreba u takoveho motoru co ma dva karbanatky jak ty rikas  snizene hlavy a jeste udelany vybrus aspon na 400ccm je urcite aspon 10 litru
Datum: 31. května 2009 13:30
 koukam ze sem to rekl dobre ale nekterym nazorum oponovat musim...o ty spotrebe se radeji uz fat bavit nebudem pac zalezi na tom kolik tocis, pokud jedes 2-3 tis. otacek tak je to skoro 2x takovej rozdil jako v rozmezi 4-5 tis. ...to je to samy jako u fika, ten ma tez od 2 do 3l (3,5l) podle toho jak ho toscis, jakou ma bohatost smesi, jak je serizenej, neserizenej klidne pet pokud este kape z karbenatku  a to je jenom padesatka, co teprv 350 co ma karbec skoro zaokrouhlene 2x tak velkej...dalsi vec - neni pravda ze 640 byly rychlejsi nez 638, je to naopak! mely stejny motory (i 639 samozrejme) ale prvni serie co dostaly novej motor tak se uvadi ze mely 19kW, oproti 17 kW jak se pak pise na vsech typech je ro rozdil, souvisi to s tim ze pak se musely "priskrtit" aby prosly emisema, udelaly to pomerne blbe ale s emisema se to veslo takze jeste jednu chvili vyvazely stroje do EU (znama je histroka jak diky francouzskemu importerovi vznikla nakonec 350/640 retro Californka) takze 640 mely v jistych pripadech slabsi motory nez 638...a o rychlsti se tu bavit nebudu, gdo jel tak stejne wi, jinak v papirech to ma napsano 125 km/h (pak ty inovovany 640 mely este vic, tusim ze 130 nebo 135)
Datum: 31. května 2009 13:22
 standa  obre o spotrebe uz nebudeme debatovat...  ...koukam ze chlapci tu asi na 350 sedeli mozna tak na nejake vrane z roku 1980...tech 140 neni vubec zadny problem 150 se da jet kdyz ji trosku budes honit...  to je proste 350 jak ma byt...serizena...krasne vsecko chodi...jinak...eee 170 v TP nema...to je zase moc..  ta 638 na ktere sem jel mela v technicaku tusim 145 nebo tak nejak...kazdopadne tvrdit ze jede max 130 je blbost...
Datum: 31. května 2009 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel6257
Datum: 31. května 2009 10:31
 oprava...chtel sem napsat je 640 ma jeste o neco malo vetsi vykon....
Datum: 31. května 2009 10:29
 ja sem jel na 638 ve dvou 140...  takze tak...a 640 ma jeste o neco mensi vykon...koukam ze ste to jeste asi nikdo nezazili serizene jak ma byt...pac 8 litru je totalni picovina...ano je to velky t motor...ale neni to ZIL...
Datum: 31. května 2009 10:28
 je to dvoutakt, je velkej...pod pet litru se nedostanes, tech 6 je vcelku realnych a v technickych datech tusim ze pisou neco kolem peti...to zalezi secko na stavu stroje a jak se seridi karbenatek ale necekej zazraky, pod tech pet se opravdu nevlezes...jinak 640 je ese vcelku diky emisim priskrcena, co teprva takova Califonianka ctvrte generace...jinak zadnej japonec, zadnej cinan, to vubec, ber ji dokud je, za me mas zelenou pac je to vybornej stroj ale pravda stale nedodelanej, gdyz si vezmu ze pred padesati lety na tom muj deda lital a prakticky se to za 50 let moc nemzenilo, ma to mouchy ale daj se vychytat...takze vybornej ceskej vyrobek...
Datum: 31. května 2009 0:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 třipade že jezdí za 4l?....to ji tlačíš ne?
Datum: 30. května 2009 19:50
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no spíš bych se přiklánej k tý spotřebe 8 a max 130
Datum: 30. května 2009 19:29
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 tak to je hodne velka blbost kdyz tu motorku osolis tak si tech 8 vezme a maximalka je okolo tech 130
Datum: 30. května 2009 18:53
Jméno: fddfg
IP: uživatel3402
 160 pekna blbost ,to by musela tocit pekny otacky nad 130 se s ni nedostanes,kup si raci nejakyho japonce treba hondu cb 500 pro zacatek dobra motorka a hlapne prd spotreba oproti 350
Datum: 30. května 2009 18:50
 jo na maximalku sem zapomnel...ta by mela byt neco kolem 150-160kmh ale to uz se pak hodne klepe
Datum: 30. května 2009 18:48
 tahle motorka uz ma motor co se moc nesere takze je to vklidu...kdyz ji budes hodne honit tak si vezme neco kolem peti-sesti litru...jinak se da jezdit i za 4
Datum: 30. května 2009 18:47
 Čus, potřebuji poradit...skládám Jawu 21 ale mám problém že mi nehází jiskru. Už jsem zkusil přendat celý komplet zapalování z pojízdného pionýra ale jiskru to nehází, dál jsem dal novou cívku + svíčku a stále nic. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 20:25
 Fikus kdyby si byl tak hodnej a poslal si mi to tak bych bylo moc rád... Email: MP3333@seznam.cz ICQ: 249-466-031
Datum: 31. května 2009 20:25
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 já jsem na to taky nemohl přijít a tak jsem se naštval a vzal jsem kabel od fajfky do ruky a prošlápl jsem to   a hele dalo mě to malou ránu tak jsem si řekl že to jen někde blbě vodí ...vyčistil jsem kladívka a jiskra jak bejk
Datum: 31. května 2009 10:30
 muzu ti pres icq nebo pres email poslat foto ty elektryky jak je v motoru a nebo i schema celyho zapojení
Datum: 31. května 2009 10:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 soby to zmerit merakem kde je proud a kde neni. Mozna mas nekde skrat nezapojil si ve vypinaci kabel z inducky na kostru?? skus na inducce odpojit kabel co vede na vypinac co je u svetla a doufam ze mas dobre zapojenou inducku jeden na kostru druhej na kladivko. Jestli si mel sundanej ten sroubek na kladivku tak se koukni jestli tam mas izolace jedena je na sroubku a pak jsou 2. z obou stran toho drzaku na kladivku a na tom sroubku musi bejt kondik civka a stoho sroubku vyvod na inducku myslim ze ma bejt na pravy strane inducky
Datum: 31. května 2009 10:23
 skus to ještě jednou přejít,mně to taky blbo a pak sem si všimnul že sem zapojil jeden kabel blbě,to bylo celý
Datum: 30. května 2009 22:02
 Právě že spínací skřínku nemám, elektrika není ještě rozvedená ale kabel pro cívku je. Takhle to mám zapojený i na druhém fichtlu a jezdí to bezproblémů. Tak nevím čím to bude.
Datum: 30. května 2009 20:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nemáš uvolněný vodič ve spínací skříňce na svorce č. 1 ?
Datum: 30. května 2009 20:13
 dobrý den prodám jawu 21 pionýr predelanou na kros bez tp v pripade zájmu zaslu foto a predstavující si senu zdělím
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:12
 je ještě k mání ten pionýr pokud ano tak odkut seš
Datum: 14. června 2009 12:12
 Nazdar přátelé,které lamely na Babetě 207 jsou startovací?Jsou to ty dvě čelisti nebo ty tři?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 20:21
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Startovací jsou dvě a rozběhové tři.
Datum: 30. května 2009 20:21
 Zdravím. Chtěl bych upozornit, že jestli se někdo v neděli chystáte na Fechtlcup DUBŇANY, tak tam nejezděte. Závod je kvůli vytrvalému dešti zrušen. Dále bych tímto chtěl poprosit, aby jste o tom dali vědět těm, kdo tam chtěli jet. Náhradní termín by měla být sobota 6.6.09.
Více informací na (www.jawa50zavody.wz.cz/dubnany.htm)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 12:33
 čazu, chci se zepotat, jak de dá poznat, že na pionýrivi byli revmaplechy, totižř na tom mym prej od novoty nebyli, a mnoho lidi mi řikají,že tam patří
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 20:06
Jméno: 00
IP: uživatel6175
 Jo taky si u té tvojí myslím že by tam plechy bejt měly, přecejenom mít 05ku sport by bylo velký štěstí
Datum: 30. května 2009 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel6251
 pokud se jedná o tvoji 05 rok 64 a ceskym stitkem,tak jedine s revmaplechama. Lidova tvorivost z toho na konci 60.let vytvarela typ 21
Datum: 30. května 2009 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo to poznáš třeba taky podle stupačkovýho kříže..jestliže jsou stupačky šroubovací tak je to 21 a jestli jsou napevno s dírkama tak je to 20 nebo 05
Datum: 30. května 2009 12:24
 tak se podivej na stitek...poud je tam typ 20 tak je jasny ze uz tam sou od vyroby...pak ale tam muze byt treba 21 ktera je prerazena...a vedle je vyrazene 20 tzn ze ty plechy tam sou dodany pozdeji....
Datum: 30. května 2009 12:18
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši kolik mi tak bude stát poštovný když jsem z chrudimi a nechal bych si poslat nějakou malou věc jako třeba víčko od plovákové komory díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 15:24
Jméno: fery
IP: uživatel6245
 tak se stim doticnym domluv at ti to posle obalkou
Datum: 30. května 2009 15:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli myslíš tady od sesy(nebo od většiny jiných e-shopů), tak tě to bude stát standartně jako cokoli jineho.... konkretně tady myslim ted 130Kč
Datum: 30. května 2009 12:11
Jméno: JAREK
IP: uživatel6110
 cau lidi mam jeden problem daval jsem dohromady fechtla,mam vsechno v kupe tak jak ma byt jen elektriku nevim jak poradne zapojit inducku.POradit me nekdo jak zapojit elektriku na fechtla aby mel jiskru a jel,??? DIK MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 22:04
 podle schémata,na netu jich je dost
Datum: 30. května 2009 22:04
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 z kladívek to zapoj na jednu stranu indukčky a druhou stranu indukčky ukostři a je to  jestli chceš mít zapojenej i chcípák tak to napoj na vypínač tak,aby se ti při pootočení vypínače ty obě strany indukčky propojili
Datum: 30. května 2009 12:05
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau šlo by dat na simsona klakson z 250tky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 13:10
 jo proc by nemel...sak kdyz to neni simal co ma 12V tak neni problem
Datum: 30. května 2009 13:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe hele newie o nakym dobrym obchode kde maj dily na yamahy?? a jeste když vsude vždytcky pisou treba ze je ta motorka otevřená jako ve vykonu jak se to jako otvírá?? díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel6252
 A dost casto,pokud je to vysokootackovy 2T,tak je to zavreny na vejfukový přívěře.....
Datum: 30. května 2009 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel6252
 Vetsinou z toho jednoduse vyhazis seriovej vejfuk a nebo jeho restrikce,vyrazis restrikce ze sání,pretryskujes to vetsima tryskama,nekdy se musi vymenit i CDI .....zeptej se na scootlandu,oni te navedou....mozna to budou mít...... Jinak mame doma skutra aprilii SR,ktera byla zavrena pouze vlozkou filtru,tryskou a vejfukem. S temahle vecma to jelo 40,po odskrceni sani to jelo s origo vejfukem 50(a to uz nemel restrikci) a s vejfukem HEBO to jede 90.....
Datum: 30. května 2009 13:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zrovna u yamahy konretně dt r.v. 2002 je to otevření peklo.....má to kámoš, a prostě ta motorka je uškrcená kde to jenom jde.....děs.... zlatá ktm
Datum: 30. května 2009 12:13
 nebo se vynda vykonovej omezovac(uskrceni v karburatoru,vejfuku,zapalovani atd)
Datum: 30. května 2009 9:50
 normálně, otevřeš dveře do garáže a máš otevřenou motorku, dělám si prdel, dá se tam větší válec, jiné sání, a prostě úpravvy, které ti zvýší výkon
Datum: 30. května 2009 7:58
 čau, mám takovej menší problém, koupil jsem si na fichtl krámku sadu 8. výbrus na pionýra, a teď když tam dám hlavu, tak mi do ní píst naráží. Poradíte někdo, jak to poladit?? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 12:46
Jméno: pavel
IP: uživatel6258
 bohatě stačí dát silnější těsnění pod válec a záleží jestli jste ho tam vůbec dali,jsou lidi co to dajou na tmel a pak se diví že to nejede.
Datum: 31. května 2009 12:46
 Čau, taky jsem si to myslel, tak dík.
Datum: 30. května 2009 9:31
Jméno: standa
IP: uživatel6249
 to se mi stalo taky....nech upravit hlavu kolem dosedaciho mista na prumer 40mm...v originale sou hlavy vrtany 39mm a ten milimetr tam chybi no...
Datum: 30. května 2009 0:57
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čaves má tady někdo jednu z prvních jaw 05 která má zapalování z pařeza a karbec ze stadiona a takovej velikej hliníkovej filtr?já jí mám ale už tam je normální karbec z 21 a chtěl bych vědět jak to s tím karburátorem z s22 jezdí ..díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 0:56
Jméno: standa
IP: uživatel6249
 mel sem ho....jede to asi jako parez....je to takový líný
Datum: 30. května 2009 0:56
 http://www.youtube.com/watch?v=FIU6L8u545k&feature=related tohle nejsou lidi zpřerážel bych jim za to ruce
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 19:13
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 no tie sú d e b i l i aj ja som madar a to je velká hamba aj pre mna
Datum: 30. května 2009 19:13
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Shodil bych je i s tim fichtlem
Datum: 30. května 2009 10:03
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 njn parta chudáků nemá co dělat
Datum: 30. května 2009 8:06
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Jsou to malí šulínci,kteří neznají opravdouvou hodnotu fichta.
Datum: 30. května 2009 7:43
 to sou ale hovada....však sou to taky maďaři.....za tohle bych je k okraji toho mostu postavil a střelil do kolene, ať ten náraz ještě cítí a pak dole střelil do hlavy....hovada jedny....
Datum: 29. května 2009 22:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 k o ko t i
Datum: 29. května 2009 22:09
 Zdarec draci! Mam problém na mim pařezu. Mam vyklápění sedla do předu. A ten pant co je na rámu tak je zničenej. Potřeboval bych
ho udělat novej. Nemam ho ale podle čeho udělat. neposlal byste mi někdo fotky s rozměrama nebo něco co by mi pomohlo.
Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel6252
 Udelej si svuj vlastní a pevnej pant.....ty origo sou neštěstí
Datum: 30. května 2009 13:11
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 cau..tenhle problem ted resim taky akorat u 05ky a ne u pareza...radsi tam udelej neco jinyho nes ty puvodni....
Datum: 30. května 2009 7:34
 čau kolik je vhodny předstih pro mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:45
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kua nedevno jsem to psal odtrch 0,35-0,4 a prectich 1,4-1,6 to je uplne idealni pro nas co chceme aby to jelo pekne pro duchodce je lepsi i mensi prectich
Datum: 29. května 2009 21:45
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
Posl.aktualizace: 30. května 2009 8:01
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Pardon (má to papíry)
Datum: 30. května 2009 8:01
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Má to papéry,tak je to dobrá cena
Datum: 30. května 2009 8:00
Posl.aktualizace: 30. května 2009 10:43
Jméno: tomas
IP: uživatel6250
 Ma motorova pila svetla ??  totiz toto zapalovanie je z motorovky,klapda sa dava do kakeho domčeka ale ten si musis vyrobit
Datum: 30. května 2009 10:43
 Cus hosi jak ma byt zapojene ten nahon na tachac vtachacu je ta takove ctvercove prurez a to lanko je vnem jen trochu cca 1mm ani ne .je to OK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 7:52
 A jak by to slo spravit?
Datum: 30. května 2009 7:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 do tachaku by mel bejt tak 1cm no musi tam bejt tak aby fungoval tachak muze se stat ze je kratky
Datum: 29. května 2009 21:47
 Zdar draci, potřebuji poradit. Myslíte, že bych už zvládl jezdit na 125 mám mustanga a jezdím na něj v pohodě. Je ovládání 125ky složitější nebo je méně poruchová než ty starý pionýry? Popřípadě jakou by jste mě doporučili 125ku chtěl bych enduro. Nyní se mě líbí JAWA 125 Sport. Co mě doporučíte cenově asi tak 20-35 tisíc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:40
 Tak 200km to je dobrý. Asi si ji pořídím ale až si na to vydělám. Ty ceny jsou pro mě trošku velké.
Datum: 29. května 2009 21:40
 Co patří mezi ty drobnosti? Mě by nevadilo kdyby měla objemnější nádrž ale tak dokážu dělát ustupky.
Datum: 29. května 2009 21:38
 třeba praskání zárovek v zadním světle , jinak na nádrž ujedu 200km
Datum: 29. května 2009 21:38
 Co patří mezi ty drobnosti? Mě by nevadilo kdyby měla objemnější nádrž ale tak dokážu dělát ustupky.
Datum: 29. května 2009 21:32
 Jawu 125 sport ti můžu doporučit, mám ji, až na pár drobností je to good moto.
Datum: 29. května 2009 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no podle mě to je jedno jak silnou motorku máš (zase se to nesmí přehánět..) ale já jsem taky 3 roky jezdil na pionýrech maximálně na simsonu a pak jsem sednul na 125 a je to to samý akorát trošku silnější...jakmile se na nějaký motorce naučíš jezdit tak ti nedělá problém sednout na jinou
Datum: 29. května 2009 20:40
 draci tak sem vyřešil poblem s elektrikou, ale je tu novej...míval sem větzší rozetiu, tak sem tam míval sekundárko 14 z. 14zubů = vyštípat přepážku. a v tom jer ted ten problem. už mám normální sekundárko, a normální rozetu. a jak je vyštípaná přepážka tak mi teče voda co se táhne po řetězu do zapalování, a motor vynechává. když vyschne nebo je venku sucho tak to de, ale jak je mokro jako třeba ted tak to je hotovo. nevite někdo co s tím? m imo novejch karteru a motoru.. a jinak budu kupovat 175. nejdriv sem chtěl 125 na číslech abych moh delat ridicak, ale když sem videl ty ceny tak rikam ze radsi ne. takže sem se rozhd pro 175 bez papiru. ale rozhodně nechci dát fíka pryč!!!.to je srdeční záležitost. nechám ho bratrovi at se na něčem naučí. tot vše a obdivuju vaší trpělivost že ste to dočetli až do konce i přes všechny překlepy a pravopisny chyby. hajda
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:09
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Spíš bych tam dal plech než plast...
Datum: 29. května 2009 21:09
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja to vyresil tak ze sem vyriznul s petky pruh plastu a dal jsem ho tam potom sem to dotesnil tmelem a je to ok
Datum: 29. května 2009 19:50
|



|