česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1763  1764  1765  1766  1767  1768  1769  1770  1771  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3552    
Kdyz ladim predstih tak kdyz se toci zapalovanim tak by sem melo otvitat a zavirat kladivko, ale me to vubec nic nedela proc????muzete mi poradit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: jawar68 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej co to čtu ste fakt amatéři to by napadlo i 5 lete děckto že má udělat větší odtrch
 
 
Datum: 28. května 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nastav větší odtrh na dolnim kladívku
 
 
Datum: 27. května 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: Sven      E-mail:      IP: uživatel6210    
Ahoj! Mam mustanga,nastartovat jde, ale kdyz se motor zahreje prestane tahnout a zacne chcipat, jako kdyby tam nesel benzin,ale ten tam jde.... za studena jede paradne,ale treba po 5-10 minutach zacne takhle zlobit,poradte mi prosim cim to je..?dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavne tam nejaka musi byt, pokud se ti to kucka tak bych rekl ze ti tam prave dochazi...udelej to jednoduse - postav i fika na stojan, na rovnou plochu, pust benal, nechej dotyct benal a startni, pak to ohul aby to melo co nejvetsi otacky a todlec musi nejakou dobu vydrzet, nerikam ze to v takovejch otackach bude porad stacit ale tak minimalne pul minuty to musi vydrzet, jakmile zacne kuckat tak ti nedotyka - bud mala hladinka, zaneseny ventil, zaneseny kohoutek, zacpany filtr v nadrzi, chce to secko projit...jinak jak seridit hladinku muzes najit na jawa-50.cz, sam ramdim aby tam byla vyssi, nesmi tyct ven ani kapat z prechcavaciho dolicku ale taky musi stacit zivit, cili co nejvyssi to jde nez to zacne z karbenatku negde tyct, pak to staci i zivit v nejvyssich otackach...a u maresuka to vidim na moc bohatou smes, pricpanej fitltr vzduchovej a jelikoz sem se presne nedovedel jak ti to dotyka a jak mas serozenou plovakovku tak to vidim na to same co pisu Svenovi, chce to secko projit a preventivne vycistit, pokud to bude delat stale tak se soustredit na dalsi veci - gdyz se kondik zahreje tak to pak nefunguje, blbe kondik jako takovej, "plovouci" kladivka, ze motor zacne zdechat a moc se z neho kouri, vsude se usazuje karbon a smrdi to znamena prisavani prevodovyho oleje z prevodovky, pricpany lauf...toho je hodne, proto je v tvym zajmu secko si to projit:-)
 
 
Datum: 27. května 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Sven      E-mail:      IP: uživatel6210    
A jaka by mela byt hladina benzinu v karburatoru poom co zastavim?
 
 
Datum: 27. května 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Nemám to po výbrusu. Benzín tam mám stále stejný jako předtím když to šlo ještě dobře. Akorát jsem ho tedka dolejval.
 
 
Datum: 27. května 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plovakovku si steloval? jak zacne kuckat zkousel si zastavit benal, zastavit okamzite a zkouknout jak je vysoka hladinka v plovakovce? nemas to po vybrusu? a nemas moc bohatou smes? jinak to taky muze byt prrisavanim oleje z prevodovky, radsi to tady vsude pisu a secky tim ztrasim ale myslim ze podle koure a smradu bys to poznal...
 
 
Datum: 27. května 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: Sven      E-mail:      IP: uživatel6210    
Ok,dik zkusim to! a ted me jeste nepadlo, jestli by to nemohlo byt civkou???
 
 
Datum: 27. května 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Sven      E-mail:      IP: uživatel6210    
Ok,dik zkusim to! a ted me jeste nepadlo, jestli by to nemohlo byt civkou???
 
 
Datum: 27. května 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam studenější svíčku!
 
 
Datum: 27. května 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: Sven      E-mail:      IP: uživatel6210    
Kdyz mi takhle chcipne, tak potom nakopnout nejde, musim vzdy pockat nez zchladne.... nevim cim by to mohlo byt, zkousel jsem vymeni kondenzator a zlobi to porad stejne... tak jestli ma nekdo nejakej napad, tak prosim napiste, dik.
 
 
Datum: 27. května 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
mas na picu mustanga dej to petovi ten to zpravi
 
 
Datum: 27. května 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
A když ti po chvíli chcípne tak jde nastartovat? Já mám asi ten stejnej problém. Doma nakopnu krásně jde i volnoběh zařadim 1 jedu z okce vjedu na cestu dobrý dám 2 poté 3. když začnu zastavovat tak dám 1 stlačím spojku a skoro hned to chcípne. Poté nejde nekopnout jen roztlačit. A taky když se tohle dělá tak mám plyn tak jako by se tam zasekával jemně přidám nic se nestane tak přidám víc a už to začne řvat. Včera jsem ho byl projíždět s otcem a on říkal, že to ještě jde že všechni pioníři mají špatnej volnoběh a málo kterej dobře drží neutrál ale když to šlo předtím pěkně tak co to mohlo zničeho nic tak udělat. Mám zkusit kouknout na plyn jestli se to tam někde nezasekává? Ale to asi těžko protože to dělá jen když jedu na 1. Dík za rady
 
 
Datum: 27. května 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6209    
Zdravim pani Chcem sa opytat mam zrenovovanu jawu 550 novu elektriku zapojenu presne podla planu. Predstih je nastaveny presne ale aj tak motorka nechce nastartovat Vyskusal som uz vsetko vedel by mi niekto nieco poradit? Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: štěpán      E-mail:      IP: uživatel6161    
Na svíčce má být odtrh o.4 až 0.5 mm .Když je větší tam myslim bývá 0.7 tak do nehází takovou jiskru a proto to nechytá. Ta svíčka je stavěná na 12v proto se musí sklepnout ve fictlovi je 6v.Skus to.
 
 
Datum: 27. května 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6215    
to som vsetko vyskusal iskra ide benzin ide a neche nastartovat
 
 
Datum: 27. května 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
musis zkusit dat i vetsi odtrh nejtery na maly odtrh nejedou sak zhod svicku a sousel je jen tak prilozit na valec a zkus neco s tim odtrhem
 
 
Datum: 27. května 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: mOOrgen      E-mail:      IP: uživatel5854    
Co mam udelat kdyz chci mat na Pionieru dokonale utesnenu hlavu a valec? Videl som ze sa da ktomu kupit nejake tesnenie ,ale som aj cital zevraj sa to da nejako obrusit a paradne to tesni aj bez noveho kupeneho tesnenia...Diky za odpovede all!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej válec i s hlavou a válec upni opatrně do svěráku. Potom nanes trochu brusné pasty na dosedací plochy válce a hlavi. Pak to dej na sebe a toč s tím na sobě tak dlouho dokud nebudouobě docedací obroušené. To poznáě tak že očistíš tu pastu a uvidíš to.
 
 
Datum: 27. května 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideální by samozřejmě bylo dosedací plochy obrousit jemným smirkem + nové těsnění,ty staré už je opravdu vymačkané a často i porušené...
 
 
Datum: 27. května 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci chci se zeptat když ste někdo dělal výbrus je to pak znát že to jede líp třeba dám příklada já mám 05 a ještě to nemá výbrus.A co zajíždění to jako jede čím dál líp a asi se to hodně hřeje žejo napiště zkušení díky za odpovědi: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
Je to znat jak cyp mam jawa 21 kupil jsem vse klika loziska gufera spojka a 3. vybrus zajel jsem to a jede fakt dobre nemuzu si vubec stezovat CAU
 
 
Datum: 27. května 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar zalezi na stavu motoru....urcite to pomuze mrki jesi mas na valci na strane pod hlavou schudek(je cejtit nechtem)zajizdis 1000km nejdriv jen tak chvili denne a nechat hodne chladnout(ne 10minut)a vic mazat klidne 1:20 po 300-500km se zacne uvolnovat a pujde vic do otacek jeste mu nenakladej plnej kotel.to pak sam ucejtis kolem 800km ze us bude zajetej.....netoc ho a jezdi s plne otevrenym soupatkem ale netoc ho.zdar
 
 
Datum: 27. května 2009 8:27
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci poradte prosím když jedu s pinckem tak mě to fůrt cuká jakoby ...jakokdyby se to dusilo a cuká to fůrt a je to hrozný to jedu na 1 ....sotva a sem rád .svíčka je dobrá a předstih taky .benzín teče a když jedu a začnu cupovat tak se dusí a chcípne to je to fakt hrozný nevím čím to může být...............poradte prosím moc....děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: morgen      E-mail:      IP: uživatel5854    
presne tak riadne vycisti vyfuk, a skus 100oktan zriedit so still olejom nie M2T alebo skus prehodit karburator s niekym inym komu to ide...a pomohli by ti Iridiove sviecky
 
 
Datum: 27. května 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel6208    
Vyčisti si vejfuk a pojedeš. P
 
 
Datum: 27. května 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samotný benzín nestačí. Vyčisti vzduchovej filtr a trysky. A jestli bude svíčka černá tak ji očisti třeba ji máš zaolejovanou.
 
 
Datum: 26. května 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samotný benzín nestačí. Vyčisti vzduchovej filtr a trysky. A jestli bude svíčka černá tak ji očisti třeba ji máš zaolejovanou.
 
 
Datum: 26. května 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je zasrany karburator....vyndej ho cely a cely proplachni technickym benzinem...trysky hlavne....:-)pak bych kdyztak zkusil jeste novou svicku ale myslim ze je to hlavne ten karbec...taky se podivej na jakym zarezu mas plisek na jehle...:-)
 
 
Datum: 26. května 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Přemek      IP: uživatel5063    
Često hoši. mám babettu 210. Nový výbrus. všechno oukej, ale má malý tah při rozjezdu. Je to asi nějakou tou spojkou, bo prokluzuje což? kere to presne sou? Diks. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: Přemek      IP: uživatel5063    
Bude to těma třema malyma spojkama. -spojka rozbehova.. doufam
 
 
Datum: 26. května 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-jawa-cz-trabant-ignition.asp -myslíte si, že by šlo namontovat do pionýru já vím, že tam musí být baterka, ale jde mi o to jestli to pasuje na hřídel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6207    
to neprijde na hridel vubec:-D:-D to je jen takovej doplnek k zapalovani:-D koupis jen tohle http://www.imfsoft.cz/hardware/produkty/jawa-cz-trabant-ignition/jawa-cz-trabant-40-set-jawa.jpg zbytek je origo zapalovani.....v podstate jde jen o nahradu kladivka bezkontaktem za nesmyslny penize....to radsi to VAPE co tu ma sesa....rizenej predstih to ma taky a je to komplet zapalovani!!!!
 
 
Datum: 26. května 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
http://www.youtube.com/watch?v=KJcRhI1mLXQ&feature=related cum te na to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      IP: uživatel6255    
:-(((
 
 
Datum: 08. června 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
....Bez komentáře....
 
 
Datum: 27. května 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Jsou to kreténi jenže s tím nic nenaděláme každý den vymírají nějaké staré dobré motorky kterých si majitelé neváží a vidí to jako hromadu šrotu a myslí si že nějaká sekačka (skůtr) je lepší. Jenže pravda je někde jinde všechny ty obyčejnější skutry stojí za hov.. a když se jim pokazí tak ho určitě sami nespraví protože ted je tolik typů že se v dílech nedá vyznat
 
 
Datum: 27. května 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co dodat no.........někteří lidé nedosahují svým IQ ani úrovně zmrzlý makrely.....
 
 
Datum: 27. května 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: Lukas Bertone      IP: uživatel1723    
víte co to jsou ti lidi kteří si toho neváží a je jim jedno jestli pionýři vymřou nebo ne..jsem zvědavý na čem se budou za pár roků lidi učit jezdit..
 
 
Datum: 26. května 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tohle je nehorazny hnus velebnosti...:-(
 
 
Datum: 26. května 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
hmm dobry kreten*!!!!!!!nakopal bych je doprdel*.Hlavne toho vytlemenyho idiot*:-Dbejt ten fik tak jim poskacu po zadech.....
 
 
Datum: 26. května 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: léto je tu      IP: uživatel5028    
Zdravím, mám již doma motorku a je už zaplacená. Je to na polopřevod. Chlápek má všechny papíry zatím u sebe. Jak ted mám postupovat? Dát do cajku moto a jít na STK(bez papírů)? Pak to pojistit? Kdy mě má poslat papíry? Mám ještě starou spz, vezmou mě jí(rád bych jí chtěl mit na motorce,ikdyž to je jinej okres)? pomozte...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Bez dokladů nemůžeš na STK ani na registrační prohlídku.Počkej až původní majitel udělá převod na jiného majitele a zruší pojištění. Potom ti pošle doklady.Ty sjednáš nové pojištění a dojdeš na registrační prohlídku.Pokud není platná STK,uděláš i tu. Potom dojdeš s doklady na příslušný úřad a přihlásíš moto na svou osobu.
 
 
Datum: 27. května 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, chci se zeptat, když se seřizuje předstih a odtrh podle cigaretovýho papírku, to mám normálně utrhnout kousek z cigarety nebo se dá použít i něco jinýho? Další otázka zní, když sundám válec, můžu tam nechat to původní těsnění (myslím to co je mezi motorem a válcem) nebo mám koupit nový? A třetí otázka je na kolik mám nastavit předstih? V manuálu se píše 1,2 - 1,5 mm a já chci aby to táhlo a i jelo, takže asi na nějakou střední hodnotu (že by 1,3mm)? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za odpověď ;-)
 
 
Datum: 27. května 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Dá se použít i jiný slabý papírek, ale přesnější je to se žárovkou. Těsnění je nutno použít nové, staré je vymačkané a obvykle poškozené. Předstih se nastavuje na horní hranici, jak se obrušuje pertinax na kladívku, tak se postupně zmenšuje odtrh a tím pádem i předstih. Jestli chceš, aby se ti motor pořádně vytáčel můžeš nastavit předstih i větší.
 
 
Datum: 26. května 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Dagles      IP: uživatel6205    
+ + + SKLÁDÍNÍ PŘEVODOVKY - http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ - PRO TY CO NEVIDĚLI + + + odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Hezky udělané video i motor.
 
 
Datum: 26. května 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pro standu jak si rikal ad davam vetsi prectich tak jsem skusil 3mm a too bylo moc hralo se to az moc tak jsem dal 2 mm a to jezdi pekne a motor se zas tak moc nehreje a pekne to toci tetka jsem dal 1,9 jenze nakladivku mam tetka dost mezeru a uz to tolik netoci ale zas to tahne nadherne a do kopce dal dojedu na dvojku protoze to nemusim tocit a tim padem se to nehreje takze to stim prectihem je tezky pro jakej se rozhodnout. a druha vec me trapi ze mam porad dost tmavou svickupo dlouhy jizde je jen lechce do cihlovy barvi a uz mam jehlu nejniz trysky origo jezdi pekne svicka studenejsi a porad to sami co kdyz snizim hladinu?? zlepsiseto a nezmensi se vikon?? a spotreba by zase klesla :-D to bych se dostal na 2 litry na 100 km na dlouhy ceste neli na min jenze jako duchodce fakt nepojedu takze ty 2 litry :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
hele CROSSi a kde je ten plakát? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. května 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Zdar draci, prodávám motor na Jawu 05 je po kompletní GO, chtěl bych se Vás kolik byste za něj nabídly? Díky za odpvoědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
no franc 500 je málo, kdyžtak mi napište na e-mail Martinprucha17@seznam.cz
 
 
Datum: 27. května 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel3888    
zdar hele za 500 by jis to nechal??
 
 
Datum: 26. května 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel3888    
zdar hele za 500 by jis to nechal??
 
 
Datum: 26. května 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
To libor:-Delas tady machra a pises ,ze mas rozdelanej píst hmmm to slysim poprve.A jestl isi myslis ,ze je machrovina napsat za ten motor 200kč,tak neni.A neni penezni krize ,ale hospodarska
 
 
Datum: 26. května 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hej vim ze zas to chces tak 1500 kc ,tak si nemysli ze ti to za to dam, mam za 2 kila motor, nenalestenej a jak jede,.. no ted teda ne ,.. mam rozdelanej pist , skrabl sem si valec..........:-(:-):-)
 
 
Datum: 26. května 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
ROFL :-D:-D
 
 
Datum: 26. května 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Libor, no dvě stovky, to si mi zdá opravdu velice málo!!!:-):-):-)
 
 
Datum: 26. května 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
tady jsou fotky a popis http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/294675-motor-jawa-05-po-repasi.html
 
 
Datum: 26. května 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
tady jsou fotky a popis http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/294675-motor-jawa-05-po-repasi.html
 
 
Datum: 26. května 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
ujako chapes, ze je ted penezni krize, tak za 2 kila beres? ...? vic nemam...:-)
 
 
Datum: 26. května 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
mam dotaz jedete v sobou na závody do Bělčic (šumavský pohár) nevýte harmonogram a jestli tam budou fichtly rozdělený na továrky a specoše? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a kde je ten plakát?
 
 
Datum: 26. května 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ já jedu,jedu s fichtlem i s čz 516.Ty kategoriie sou rozdělený jak řikáš.Tady je plakát a tam to máš všechno!
 
 
Datum: 26. května 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: tunedq      IP: uživatel1411    
Cus chlapi mam pincka s 3krouzkovym pistem a chvilu to jede a tak po 5 minutach to vubec nechce jit d otacek abych trochu rozjel 2 a preradil 3 zastavim a dymec s motoru jak prase proste to je horke jak kur..a prosim poradte mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: Lukas Bertone      IP: uživatel1723    
a nebo máš špatný předstih
 
 
Datum: 26. května 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cus s tim se da u tri krouzku pocitat proto3 krouzky se rovna daleko vetsi treni a tim i vetsi teplo . poradne to zajed a hodne to mas tak 1:30 to by melo stacit
 
 
Datum: 26. května 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Liješ tam správnou směs? Vim že asi kecám, ale nechce to víc oleje než normální fichtl?- ostatně Stadion měl taky 3 kroužky a chtěl 1:25, když ubereš olej, tak vařil po pár metrech :-D Pak jestli máš čistej motor (chlazení - stačí přejet hadrem namočenym v ředidle). A nebo něco v motoru, možný je všechno (to platí zvlášť u fichtla).
 
 
Datum: 26. května 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hej asi pridrity... neco na tom bude , krouzky, pist, valec mozna... zjisti...
 
 
Datum: 26. května 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hej asi pridrity... neco na tom bude , krouzky, pist, valec mozna... zjisti...
 
 
Datum: 26. května 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Abc      IP: uživatel5576    
cau hosi cim je ze mi klakson troubi jden v nizkych otackach dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Abc      IP: uživatel4070    
A jak se serizuje dik
 
 
Datum: 26. května 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6207    
blbe serizenej sroubek na klaksonu
 
 
Datum: 26. května 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
rekl bych slabej kontakt... spatne vede elktrinu .. nebo spatnej bzucak,......
 
 
Datum: 26. května 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel5546    
cau,jak jde osetrit poskrabanej valec- mimo vybrusu!!! diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedině výbrus....
 
 
Datum: 27. května 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6207    
rozbit kladivem a koupit jinej:-D Nicasil na litinu?? to sem este neslysel.... nevim proc resit takovy blbosti,kdyz vybrus i s vybrusovou sadou te vyjde na 400,-
 
 
Datum: 26. května 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nikasil.... když bys ho ale dělal, tak se ve srovnani s vybrusem nedoplatíš:-D...... ale jinak na pincka to fakt neni:-D
 
 
Datum: 26. května 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau skladam motor a newim jakym zpusobem dat kliku do lizisek kdyz to budu skladat abych to neznicil. dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Gufera se montují až potom, jinak si můžeš klikovým čepem i shodit pružinku. Až budeš mít nová gufera, tak sundej pružinky, konce jsou zastrčeny v sobě a někdy bývají málo. Je dobré je zastrčit více do sebe a zvětšit předpětí, lépe to potom těsní.
 
 
Datum: 26. května 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
no jo jenze ja vul uz je tam dal koupim novy a statry vytrham nebudu to hrotit
 
 
Datum: 26. května 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
ty tam uz normane naklepni hlavne at sou rovnea po te klice nebouchej hlavne nicim
 
 
Datum: 26. května 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Jestli myslíš ty gufera, co jsou u klikovky z obou stran, tak jich tam dej az ten motor poskládáš. Udělěj to tak jak už psal L. a nakonec ty gufera
 
 
Datum: 26. května 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Gufera se dávají až potom. Nelituj dát nový.
 
 
Datum: 26. května 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
a jak je to s guferama neynici je ta teplota?
 
 
Datum: 26. května 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Nahřát blok s ložisky v troubě, kliku nasunout rukou, druhou půlku také a přiklopit. Je nutné se vyvarovat jakéhokoliv násilí!
 
 
Datum: 26. května 2009 18:43
 
<  1763  1764  1765  1766  1767  1768  1769  1770  1771  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.06.2025 3:05:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu