 Zdar draci, mám takovej blbej dotaz na Stadiona S22, konkrétně na přepínače. Co má dělat která poloha (jak přepínač na řidítkách[3 polohy+klakson], tak ten na světle[stejnej jako na fichtlu]) ??? Motor už mám skoro OK (jestli nepodělám dekarbonizaci) a než to nasadim na rám a příjdou mi díly, tak bych chtěl zapojit elektriku. Já právě tak trochu nepobírám k čemu jsou dva třípolohový vypínače na jednovláknovou žárovku  To si to snad budu muset podsvítit, abych ty polohy využil  Ten na světle bude hádám jako u fichtla (vypnuto, motor, motor+světla), ale chtěl bych to mit jako to bylo v originále  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 16:21
 No to je právě můj druhej stadion, kde je jednovláknová žárovka (ale všude se píše o dvouvláknový). Do S11 jsem dal dvouvláknovou (po upravení objímky) a zjistil jsem, že je nadoraz namáčknutá na sklo a stejně to nejde dovřit (ten kryt).
Datum: 25. května 2009 16:21
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 Na stadiony nejsem expert,ale domnivam se,ze kdyz to má prepinac na masce,tak uz to ma jen klasickej dvoupolohovej prepinac na riditkach s klaksonem a kdyz nemá prepinac na masce,tak ma vice polohovej prepinac na riditkach,kterej jak vypina svetla,tak i prepina svetla+klakson a chcipani pres dekompresor. Pokud mas verzi s prepinacem v masce,tak bych to zapojil jako eletriku na pionyru 05....schemata sou vsude....podstatou veci bude kabel od svetelny civky rozdvojit,jeden na klakson(+) a druhej na kontakt 55 v prepinaci. z kontaktu 56 na prepinaci ti pujde stredovej kabel do prepinace na riditkach a tam odtud 2 samostatne na vlakna zarovky. Myslim ze zarovka bude dvouvlaknova. Pokud to je jinak,tak mi opravte. Na staiony odbornik nejsem
Datum: 25. května 2009 14:53
|



|