Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 co bych mel hlaviniho vedet kdyz davam novy lamely ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 20:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kdyz davas lamely tak ferodovy vic drzej teda aspon me nerozpoutavejte dalsi diskuyi jestli korek nebo ferodo
Datum: 25. května 2009 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 je vseobecne znamo,ze je dobry spolu s lamelama menit i primarni retez a primarni kolecko,ale zalezi na stavu.
Datum: 25. května 2009 17:29
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 \No..a taky abys je dal správně k sobě...maj být tak jako do V
Datum: 25. května 2009 16:34
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 nechat je přes noc ponořený v oleji, než je tam budeš dávat..
Datum: 25. května 2009 16:04
Jméno: Patrik Polách
IP: uživatel6122
 Hola draci, pls mám problém s řetezem, mám kolo nasunuté vzadu co to de ale furt to není naplé, jak mám vydělat ten článek na řetězi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 19:31
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 řetěz se zkracuje tak, že ubrousíš jednu stranu toho "čepu" co tam je a pak teprve si to položíš na pootevřený svěrák a vymlátíš to, a brus to na brusce, je to totiž kalený  A novej vždycky nepomůže, já koupil novej a zkracoval jsem ho taky...
Datum: 25. května 2009 19:31
 dej ten řetas do svěráku upni a dulčíkem a kladivem ho vymlad ven ale dávej bacha at ho nerošrotuješ já jsem to taky dělal ale lebší je ho koupit novej ják jsem ho přikrátil tak mi 8 spadnul z rozety jak jsem jel skopcu
Datum: 25. května 2009 15:37
 čau hele jestli je ten řetěz už moc vytahanej a nesedí ani v zubech na rozetě tak nemá cenu s tím něco dělat a kup si rovnou novej..ale jeestli je kloudnej tak ten článek něčím podlož(třeba matkou) a pořádně bouchni kladivem do toho nýtu a pak už to něčím vyboucháš třeba hřebíkem....
Datum: 25. května 2009 14:30
Jméno: Jirka
IP: uživatel6196
 Mam takovej dotaz. Odesla mi zapalovaci civka u Stadiona S22. Novou zatim nemam a chtel bych Stadiona zprovoznit aspon provizorne na indukcni civku co se pouziva treba na Pionyra. Jenze nevim jak mam zapojit tu indukcni civku na tu svetelnou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 19:34
Jméno: Jirka
IP: uživatel6200
 No jenze ono to musi jet kdyz na to X lidi jezdi. Jenze ja ted nevim, jestli tam musi byt 2 svetelne a nebo jenom jedna. A navic se to musi nejak zapojit, ale presne nevim jak.
Datum: 25. května 2009 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 jasne mas pravdu,ale bavime se o civce,kterou pouzijes jako zapalovaci pol pro inducku a to je ta puvodni,kterou odmotas.... ta svetelna dava proud,ale maly napeti a to je ti na nic!!! Fichtl na svetelnou taky nejede....
Datum: 25. května 2009 18:28
 V statoru by měly být dvě cívky (jestli se nepletu, mám fotku na který jsou dvě), jedna je světelná a druhá přes kladívko a kondenzátor jako zapalovací
Datum: 25. května 2009 16:18
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
Datum: 25. května 2009 14:46
 Cf chlapi nevite čim muže byt že mi prokluzuje spojka když dam rychlost tak mi spojka nezabíra a lamely tam jsou nove.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 14:32
 čau nemáš jí moc utáhlou??kdyžtak jí povol šroubkem v pravém víku motoru
Datum: 25. května 2009 14:32
 Čaute hoši, mám jeden problém.
Mám pionýra 20 a jednou sem vytahoval svíčku a vytáhl jsem jí i s polovinou závitu hlavy válce.
Teď sem jí tam dával z5, jen zkusit, ale moc tam nedržela (spíš tam lítala  )
Zkusil jsem nastartovat a dělalo to zvuk jak když uniká vzduch z tlakového hrnce (v rytmu motoru.)
Zkusil sem to podruhé a začal my valyt z karburátoru nebo odkud benzin.
Je to tou hlavou nebo to jsou dvě vady?
Hlavu válce už mám obědnanou, proto se ptám aď nemusím dodatečně kupovat ještě něco jiného.
díky,
kanoli
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 18:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Těsnění jsem nedával a nikdy to nefoukalo.
Datum: 26. května 2009 18:59
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 jako xxx jestlichceš tak si tam to těsnění dej ale budeš mít menší kompresi a pojede ti to velký kulový   jináč se to zabrušuje brusnou pastou aby to těsnilo
Datum: 25. května 2009 21:51
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 teneni pod hlavu se na pionyra nedava!! Jen na typy 550 a 555,kde je to zapotrebi!
Datum: 25. května 2009 17:30
Jméno: xxx
IP: uživatel2336
 těsnění pod hlavu se na pionýra dává
Datum: 25. května 2009 16:12
 čau dej jen novou hlavu žádné těsnění se pod ní nedává já jsem si ten závit taky jednou strhnul ale to mi bylo asi 13
Datum: 25. května 2009 14:34
 Zdar draci, mám takovej blbej dotaz na Stadiona S22, konkrétně na přepínače. Co má dělat která poloha (jak přepínač na řidítkách[3 polohy+klakson], tak ten na světle[stejnej jako na fichtlu]) ??? Motor už mám skoro OK (jestli nepodělám dekarbonizaci) a než to nasadim na rám a příjdou mi díly, tak bych chtěl zapojit elektriku. Já právě tak trochu nepobírám k čemu jsou dva třípolohový vypínače na jednovláknovou žárovku  To si to snad budu muset podsvítit, abych ty polohy využil  Ten na světle bude hádám jako u fichtla (vypnuto, motor, motor+světla), ale chtěl bych to mit jako to bylo v originále  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 16:21
 No to je právě můj druhej stadion, kde je jednovláknová žárovka (ale všude se píše o dvouvláknový). Do S11 jsem dal dvouvláknovou (po upravení objímky) a zjistil jsem, že je nadoraz namáčknutá na sklo a stejně to nejde dovřit (ten kryt).
Datum: 25. května 2009 16:21
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 Na stadiony nejsem expert,ale domnivam se,ze kdyz to má prepinac na masce,tak uz to ma jen klasickej dvoupolohovej prepinac na riditkach s klaksonem a kdyz nemá prepinac na masce,tak ma vice polohovej prepinac na riditkach,kterej jak vypina svetla,tak i prepina svetla+klakson a chcipani pres dekompresor. Pokud mas verzi s prepinacem v masce,tak bych to zapojil jako eletriku na pionyru 05....schemata sou vsude....podstatou veci bude kabel od svetelny civky rozdvojit,jeden na klakson(+) a druhej na kontakt 55 v prepinaci. z kontaktu 56 na prepinaci ti pujde stredovej kabel do prepinace na riditkach a tam odtud 2 samostatne na vlakna zarovky. Myslim ze zarovka bude dvouvlaknova. Pokud to je jinak,tak mi opravte. Na staiony odbornik nejsem
Datum: 25. května 2009 14:53
Posl.aktualizace: 25. května 2009 22:37
Datum: 25. května 2009 22:37
 jo, a co myslíš že by tam bylo lepší? O-kroužky nebo manžeta? bude to tam jen tak do zimy provizorně, tak co myslíte?
Datum: 25. května 2009 22:01
 jo, a co myslíš že by tam bylo lepší? O-kroužky nebo manžeta? bude to tam jen tak do zimy provizorně, tak co myslíte?
Datum: 25. května 2009 22:01
 jo, a co myslíš že by tam bylo lepší? O-kroužky nebo manžeta? bude to tam jen tak do zimy provizorně, tak co myslíte?
Datum: 25. května 2009 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 mam kamarada s 634(posledni model...asi .07) a ma stejnej problem. tece mu vidle,ma prdlej brit a taky tam ma louzicku i kdyz na tom nejezdi,takze tak..... dej tam co chces,ale manzeta je jako prachovka na ochranu,ne jako tesneni....
Datum: 25. května 2009 14:56
Jméno: abc
IP: uživatel5270
 cau hosi vymenil sem ty silonove pouzdra v predni vydlici pruziny sem namazal a00 a dal sem tam i olej ale furt nechce chodit proste nepruzi ale nez sem vymenil ty pouzdra tak pruzila prosim o radu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 Hele chlapi,supr napad!! Priste to tak taky udelam
Datum: 25. května 2009 17:31
 No učim se jenom automechanikem a strojní obrábění sme měli a neco jako SOUSTRUŽNÍK sem nikde neslyšel. Je to výhrubník a výstružník. Jen pro zajímavost.
Datum: 25. května 2009 17:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Presne jak rika !pouchaz! pouzdra jsem tam dal jak maji byt.. pak jsem vzal teleskop.. sup snim do ohne.. a pak jak byl rozpalenej.. tak jsem ho tam nasunul (ten teleskop)  4x zasoulozil (tam, zpatky, tam a zpatky)  a pohoda
Datum: 25. května 2009 16:50
Datum: 25. května 2009 14:20
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Soustružník Ti to snad udělá,ale normálně se to dělá výstružníken.To že Ti vyjížděly určitě nebylo pouzdrama.Podívej se na nějakej plánek jak mají byt správně složené.Musíš je na pero našroubovat a trochu přetočit při nasazování kola.
Datum: 25. května 2009 13:33
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Me se to rozchodilo az za rok nejak  takze na stk stim ani nechod s takou  musis proste ty hrany pryc!
Datum: 25. května 2009 13:08
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ja je taky vymenil a nepruží už jezdim snad měsíc a nerozhejbali se takže to musim znova rozebrat
Datum: 25. května 2009 12:38
Jméno: Abc
IP: uživatel3747
 A da se to nejak rozchodit nebo se to casem rozchodi samo ja mam jet za 14 dni na stk tak jestli to projde kdyz to nepruzi
Datum: 25. května 2009 12:22
Jméno: Abc
IP: uživatel3747
 Protoze kdyz sem to hodil na stojan tak to vyjizdelo z vydlic ven aj s kolem
Datum: 25. května 2009 12:20
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 tak proc si to menil kdyz ti to pruzilo
Datum: 25. května 2009 12:16
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Pouzdra se musi soustruznikem prejet nez je tam das!!!Kdyz se podivas ze vnitr sou take hrany 3myslim tak ty musis dat pryc!!!jde to i smirgl papirem,ale je to jebacka!!Soustruznikem to mas hned.a olej v tlumicich to sem jeste nezkusel ma tam vazelina
Datum: 25. května 2009 9:22
Jméno: JeniCZek
IP: uživatel3837
 Zdar, chci se zeptat kolik dáváte kuliček do hlavy řízení (jakože ložiska)???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 16:09
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Dej tam tolik, kolik se tam vleze.
Datum: 25. května 2009 16:09
 já jsem jich tam teda dával 21 protože než jsem to rozebral tak jich tam bylo taky 21 a myslím si že to předemnou nikdo nerozdělával
Datum: 25. května 2009 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 No z vlastni skusenosti ti muzu rict,ze podle toho,jak sou misky krku vymlaceny,tak se tam vejde 18-20 kulicek do jedný.
Datum: 25. května 2009 11:17
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 nepočítej kuličky dej tam věneček
Datum: 25. května 2009 9:01
 čau hoši nevíte jestli mi mustang projde technickou když mám špatný startovací segment?ještě nedávno zabíral až skoro dole u stupačky ale ještě se to dalo našlápnout ale před dvěma dněma se dodělal úplně jináč všechno funguje na 99%
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 11:18
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 ve vetsine pripadu staci kdyz do toho strcis a chytne to na metru. nastartovat to musis,aby skontrolovali,ze ti fungujou svetla a klakson.
Datum: 25. května 2009 11:18
Jméno: BOHY
IP: uživatel6193
 tak to je asi jak jde u nás na technycký to startujou a když ti to nechytne na našlápnutí tak tě pošou domů bez technický ale nwm.
Datum: 25. května 2009 9:35
 asi se vymluvím na to že by to stejně nechytlo a hned to roztlačím   já tam stejně plánuju dát motor kterej mám po go a tamten si časem opravit
Datum: 24. května 2009 23:18
 ja myslim ze urcite ,oni to vetsinou ani nestartujou
Datum: 24. května 2009 23:15
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau mam dotaz na simaku mam červenou barvu a chci ho nastrikat na modro da se to v papirech přepsat a kde
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 18:17
 prestrikas to a pak s tim co nejdrive zajedes na STK...tam to nahlasis oni ti to prepisou das maly obnos a jezdis
Datum: 25. května 2009 18:17
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 jo přepsat se to dá myslim že to stojí 50kč
Datum: 25. května 2009 12:18
 Hojte hoši mám stadiona S11 a měl jsem tam karburátor vajco, ale byl na prd tak jsem tam dal ze stadionu s22 a volnoběh je dobrý, ale když přidám plyn tak zdechne, i při jízdě chvilu jede pak začne cukat a zdechá. Děkuji i za malou radu s pozdravem Jari92.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 13:06
Jméno: Jirka
IP: uživatel6197
 Nevím jestli to tím bude, ale u mě to dělal kondenzátor. Zkus ho vyměnit a uvidí se
Datum: 25. května 2009 13:06
 Čau normálně když přidám pomalu taky to zdechá a když rychle tak to zdechne okamžitě.
Datum: 25. května 2009 12:19
 já myslim že je tam dokonce jen 52. Myslíš když normálně, nebo prudce přidáš plyn? Já u S11 když startuju, tak musim naplno nacucat, jinak můžu přidat plyn až když se to zahřeje. jestli je ta příruba to, co je nasazený ve válci....tak ,,vejce'' má kulatou, novější má hranatou.
Datum: 25. května 2009 11:22
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 ahoj hoj tak nejdřív vyčisti dokonale ten karburátor a pak se podívej jakou tam máš trysku je možné že je tam větší než 53(nejsem si jistý tím číslem) ale větší tryska dělá to že to utopíš a jestli si vyměnil karburátor tak musíš měnit i přírubu má totiž jiný průměr pak by to mělo makat
Datum: 24. května 2009 22:17
 ti myslivci jsou takove ku... jeden mi dneska prostrelil kolo na me MZ etz 150\\r\\n\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 12:33
Jméno: vlasta
IP: uživatel5788
 kocvin> to kolo ti prostřelil když si seděl na svým stroji,když si jel,nebo když si byl 5 metrů vedle se vychcat,pokud si neseděl nä MZ a byl jsi vedle to nebude pokus o vraždu
Datum: 04. července 2009 12:33
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Toto co myslivec provedl už je trestné. Všude se to píše,ad děláš zbroják nebo cokoliv S NABITOU ZBRANÍ NIKDY NEMÍŘIT NA ČLOVĚKA. VŽDY ABY HLAVEN SMEROVALA DO ZEMĚ. Měl ti pichnout kola hřebíkama. Představ si,kdyby tě tou zbraní trefil do nohy,nebo nedej bože aby tě zabil. Zjisti si jeho jméno a jdi ho udat ale počítej s tím že až to bude policie řešit tak ty také budeš viník žes jezdil po lese na motorovém vozidle.
Datum: 17. června 2009 23:11
Jméno: tom
IP: uživatel5829
 Pro H.Trnku: I já se svou znalostí bych toho myslivce dostal do pěknejch problémů, jelikož když po tobě někdo střílí, tak je to hodnoceno jako pokus o vraždu, takže by si možná i šel sednout, za to ten kdo krosí v lese tak může dostat pokutu, můžou mu vzít papíry. Ale myslim si že mu hrozí jen pokuta. Mě jeden motorkář zlomil nohu a neměl žádnej trest.
Datum: 08. června 2009 20:59
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 pro H.Trnko Si jako myslíš že když projedu lesem po cestě že to tam nějak zanežadim nebo co??
Datum: 30. května 2009 19:50
 trnko po CESTE PO OBECNI CESTE KTERA VEDE V POLI A RIKA SE JI POLNI PO TE MUZE JEZDIT KAZDY!!!!!
Datum: 26. května 2009 20:08
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 A víš jak vypadá les po řádění jednoho lesníka s traktorem?....
Datum: 26. května 2009 9:28
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Pro kocvina: neurážej ,pokud neděláš volný styl,tak ten myslivec si tě srovná ani se nenadechneš.Pro Standu:neházím všechny motorkáře do jednoho pytle,sám se počítám mezi ně,Ty jsi psal,že chlastaj všichni.Dřív,a já si to pamatuji,se do lesa nesmělo jezdit,jen na povolení a lesní stráž měla svá práva od pokud až po použití zbraně.Viděls někdy jak vypadá les po řádění2-3 zblblech motorkářů?Jednou nebudeme smět do lesa ani volně chodit.Kde pok budeš jezdit nalitej?Nejsem ani ekologista. Nesnáším opilce ať za volantem,nebo řidítky.
Datum: 26. května 2009 7:06
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 jedinej kdo tu jezdi nalitej sem já. Je mi 23....fichtla mam jen na popojizdeni po vsi a po okoli,prevazne po polnich cestach a prevazne po kalbách a na kalby. Je to ciste moje vec a nikoho tim neohrozuju. Zbytek kluku je tady bezneho fichtlarskeho veku 14-17 let a jsou radi,ze se svezou a nechyteji je,natozpak aby jezdili nalitý!! já mám papiry na vsechno a jsem si vedom toho co delam! jen mi proste drti,jak hazis vsechny do jednoho pytle!! neco je jezdit po cestach,kde projedou 4 auta za tejden a traktor jednou denne a neco jinyho je jet autem napranej ze nemuzes chodit a este jet jak kretén!!! A to ze nekdo projede lesem na motorce....samej koren,sama dira,je rad ze tam da dvojku a este po tobe bude strilet nalitej myslivec? kde sme? od doby co jezdej motorky,se s nima jezdilo vsude,jezdili na nich lesaci,jezdili na nich vsichni a driv se jezdilo lesma normalne a nikomu to nevadilo,to jen poslednich par let zacali ekologicky aktivisti tahat za nitě v tom velkym divadle a najednou je tu XXX zakazu,narizeni,uprav,vyhlasek,novel atd.....pokud by jizda na motorovejch vozidlech v lese nejak ohrozovala reprodukcni schopnost lesni zvere,tak by to zakazali uz pred 80 lety.......a ze tam řáděj traktory cely dny,to je dobrý....jasne...to je neco jinyho!! Nechapu to. A nechapu nekoho,kdo kdo tohle popře!!!
Datum: 25. května 2009 22:06
 ten H.Trnka je asi pekny cu... na polni ceste nerikam nekde v oplocence nebo v lese ale na ceste toho my slivce si podam zmrda
Datum: 25. května 2009 20:48
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Tak si přečti kolik Vás tady píše o tom jak už po požití jezdili.Chtěl jsem jem napsat,že čím víc Vás JEZDCŮ BUDE BLBNOUT po lesních cestách a dělat tam bordel,tím to bude horší!Vždyť je tolik hoby tratí kde si můžeme legálně zablbnou a také předvést své jezdecké kvality a kvalitu svých strojů.
Datum: 25. května 2009 20:19
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 nemam rad myslivce ja myslel ze myslivec je od slova myslet to kdybych to jenom videl tak bych to tam vzal pres nohu a preject ho pekne nebo jeste sebrat klacek dojet tam a jenom tak na 1ičku zbrblat a plesk pres palici takovy klacek nos u sebe okamzite po te palici kur** jedny zasr+-+ zamrd***
Datum: 25. května 2009 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 ja bych to uz neresil. H.Trnka nam dal jasne najevo,ze sem nepatri a asi sem ani nezapadne s jeho nazorama,takze neni co resit....
Datum: 25. května 2009 17:33
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ono nasednou na litra opilej si dovolí málo kdo !
Datum: 25. května 2009 16:19
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 h.trnka...pochybuju že nalitejch motorkářů je víc než nalitejch myslivců...o tom silně pochybuju..!!!
Datum: 25. května 2009 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 tvrzeni ze pravidla by se meli dodrzovat nikoho neopravnuje k tomu,aby po tobe jentak strilel!! Jentak po tobe nemuzou strilet ani policajti!!!
Datum: 25. května 2009 14:40
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Nalitech myslivů je míň než nalitech motorkářů.Nikoho se nesastávám,ale pravidla a zákony se maj dodržovat.
Datum: 25. května 2009 13:41
 Buď rád že jen kolo a že máš MZ - kámoš má fichtla 20 a 05, oba v originále, po GO, s novym lakem (ale nějak špatně mu ta 05 táhne, už to má dost za sebou)...s MZ aspoň ujedeš, na fichtlu by tě chytli za triko a jen hrabeš  Kolo je ještě v pohodě, vem si že by ti prostřelil nádrž, motor (zas tak tvrdý to neni), nebo by ti sestřelil řetěz.
Datum: 25. května 2009 11:41
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 No co tohle je za blbý kecy!!!! Dobre,sme blbci,jezdime v lesech,po polích,ve starejch pískovnách atd...,ale prece nema nejakej posahanej a este nalitej myslivec pravo po tobe jentak strilet do prdele!!! A este se ho zastavejte!! Ono neni dost pripadů,ze se ti ozraly blbci postrilej navzajem!!
Datum: 25. května 2009 10:49
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Buď rád,že jenom vystřelil.Mohl Tě vzít klackem přez přilbu a Tvá prázdná mozkovna by minymálně duněla ještě týden a rušil bys okolí dál hlukem.Vem si knihu o přírodě a tam se dozvíš,co měsíc květen a červen pro přírodu znamená.Pokud vás takhle po lesích bude bláznit víc a víc stane se brzy z přestupku trestný čin!V nedemokratičtějším státě světa USA by Tě klidně za to zastřelili (na cizým pozemku)
Datum: 25. května 2009 7:52
Jméno: standa
IP: uživatel6191
 nemuze na tebe strilet jak se mu chce. Zjisti si jeho jmeno a udej ho!!!! Tohle je pokus o zabití!!! Za to je i 5 let....tozes jezdil po lesu je prestupek,ale to co udelal on je zločin!!! s dobrym pravnikem vylezes bez trestu a on s 2 rokama na tvrdo a strati licenci (nebo jak se tomu u nich rika)...... sel bych do nich,to si nesmej dovolovat!!!! Furt este nejsme v americe,kde muzes strilat na lidi,ktery ti neopravnene vlezli na pozemek!!!
Datum: 24. května 2009 23:54
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 tak to se asi netrfil kam chtěl spousta lesů už je soukromých
Datum: 24. května 2009 22:21
 no ale polni cesta neni zahrada a MZ zas tak moc nerve rozhodne min nez traktor nebo auto
Datum: 24. května 2009 22:02
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Divíš se, to jak by tobě někdo jezdil po zahradě,,,a budil tě rachotem,,,
Datum: 24. května 2009 21:58
 čau, dneska mě na fichtlu cosi začala pištět spojka. Když je nastarovaný motor a zmáčku spojku začně cosi pištět. Oleju je dost a leju tak Girol PP90. Nevíte co to može byt ?? A ještě mám problém se spojkovými tyčkami. Když tam dám tyčku začne se pomalu lisovat až se nakonec zkátí tak že už ani nezabírá, to jsou nekvalitní tyčky nebo co to je ?? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 11:20
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 cau. pokud tam nedas origo tycku se zakalenejma koncema,tak se rozemele!
Datum: 25. května 2009 11:20
 čau oddělej pravé víko motoru a vytáhni tu dlouhou tyčku a pak nastartuj motor a nakloň trochu motorku na pravou stranu a trošku přidávej plyn a měla by ti po chvilce vypadnout kulička a malá tyčka
Datum: 24. května 2009 23:08
Jméno: paul
IP: uživatel6190
 No tak první zkusím zkontrolovat tu kuličku a potom případně zhodí kryt a podívu se na ten spojkový koš. A nevíte jak se dá nejlíp zjistit jestli tam ta kulička je ?
Datum: 24. května 2009 22:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 taky bych to viděl na povolenej spojkovej koš...
Datum: 24. května 2009 22:17
Jméno: matacz
IP: uživatel5434
 co povolenej spojkovej koš
Datum: 24. května 2009 21:36
 čau a máš mezi těma tyčkama kuličku??patří tam 3mm kulička která tam funguje jako ložisko
Datum: 24. května 2009 21:35
 čest nevite někdo odstin této barvy na odkazu:::http://www.fichtl.kx.cz/galerie/foto/seriove-stroje/05/5.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 20:09
Jméno: honza
IP: uživatel6139
 podle csn je to 8850 ale podle ral je to 3004 tu ti najdou v lakyrne a hleda se lip i v obchode jinak to muze byt i 3003 nebo 3005 zalezi jak je to vybledly od slunka
Datum: 24. května 2009 20:09
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 vypadá to na origo jawáckou. odstín 8850
Datum: 24. května 2009 19:56
Jméno: kali
IP: uživatel2815
Posl.aktualizace: 19. července 2009 18:52
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ja mam doma mustang,pionyr 21,jawa 350,jawa 175,jawa 150,jawa 250,jawa 125,
Datum: 19. července 2009 18:52
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ja mam doma mustang,pionyr 21,jawa 350,jawa 175,jawa 150,jawa 250,jawa 125,
Datum: 19. července 2009 18:51
Jméno: sl
IP: uživatel1022
 Jawa 20, 90, 250 panelka bez papiru, vetšinou jezdim jen na 90
Datum: 26. května 2009 19:16
Jméno: sl
IP: uživatel1022
 Jawa 20, 90, 250 panelka bez papiru, vetšinou jezdim jen na 90
Datum: 26. května 2009 18:58
Jméno: sl
IP: uživatel1022
 Jawa 20, 90, 250 panelka bez papiru, vetšinou jezdim jen na 90
Datum: 26. května 2009 18:12
Jméno: sl
IP: uživatel1022
 Jawa 20, 90, 250 panelka bez papiru, vetšinou jezdim jen na 90
Datum: 26. května 2009 18:10
Jméno: sl
IP: uživatel1022
 Jawa 20, 90, 250 panelka bez papiru, vetšinou jezdim jen na 90
Datum: 26. května 2009 16:22
Jméno: sl
IP: uživatel1022
 Jawa 20, 90, 250 panelka bez papiru, vetšinou jezdim jen na 90
Datum: 26. května 2009 16:19
Jméno: sl
IP: uživatel1022
 Jawa 20, 90, 250 panelka bez papiru, vetšinou jezdim jen na 90
Datum: 26. května 2009 16:17
 Čz 125/516,jawa21,jawa23 s ůpravama
Datum: 25. května 2009 21:44
 Stadion S11 (1958) - pojízdnej ; Stadion S22 (1962) - na stole, stačí zadělat motor do rámu, vyčistit nádrž a natahat lanka ; Fichtl 20 společně s kámošem, v krabici (myslim 1973)
Datum: 25. května 2009 11:25
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 no mam čtyřkolku.jawa 555,jawa21 a simsona s51
Datum: 24. května 2009 23:08
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Momentálně mam 3 - simson,jawa 559 , čz 477. A měl jsem mustanga ,jawa 20,jawa 350/634 --- Ale je to uplně nah**no protože mi to žere dost prachu,takže si nejspíš necham jen jawu 250
Datum: 24. května 2009 21:22
 Dvě, Jawa 634 a Jawa 20. Obě s papírama.
Datum: 24. května 2009 21:17
 2 ...mustanga a Dandynu 125
Datum: 24. května 2009 21:15
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 ČZ 175/487 a dva fichtly...........takže 3
Datum: 24. května 2009 21:13
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 8 ale ne vsechny pojizdny
Datum: 24. května 2009 21:11
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 devet ale ne vsechny pojizdny
Datum: 24. května 2009 21:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 momentalně 5, teda 4x motorky a 1 tříkolku  , jinak je to pio 21, 2x čz 175/450, kTm exc 125 a tříkolka z dílů zachráněnejch a poscháněnej ruzně před šrotem  s motorem z čz 125/453
Datum: 24. května 2009 20:42
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Celkem 4 jakš takš pojízdný
Datum: 24. května 2009 20:35
 Mam osm fichtlů. 4x Mustang, J 20, J 21, J 05, J 550
Datum: 24. května 2009 19:58
 dvě ajedna mustang a druha05-tka, ted davam 05-tku do kupy a mam ještě motokary s motorem jawy 250 a jede fajně
Datum: 24. května 2009 19:55
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Zdar menil sem valec a krouzky a tak to jedu projet a vubec to nezenu a najednou ze zastavim a tak vytahnu klic a ono to porad bezi tak vytahnu fajfku a porad to bezi v otackach tak sem vypnul benzin a pockal az to trochu vychladne...prej se to stalo proto ze byl valec moc rozpalenej a tak to samo zapalovalo tak by me zajimalo za jak dlouho to prestane protoze s timhle se neda jezdit...jinak jde o 180/487 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 22:12
 já bych hledal problém jedině v guferu pod zapalováním. bude asi povylezlý nebo sjetý našikmo pokud ho tam dal někdo křivě aje to hned
Datum: 08. září 2009 22:12
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 no ja zadnou cagivu nemam...ale olej siporidim lepsi
Datum: 25. května 2009 18:48
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 M2T parama, určitě z pumpy  ten tam ani nedavej jezdi na kvalitnější. Já třeba jezdim na schell a dobře maže nezasviní a není moc drahý
Datum: 25. května 2009 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 tak pozor!! do cagivy m2t vubec napatri!!! tam pri nejhorsim Mogul TSF!! coz je v prirucce. Jinak prej dobrej je Shell Advance SX. Stoji asi 105/litr . Taky hodne lidi jezdej temahle motorkama na nejakej levnejsi Castrol. Nediv se ze ti to samozapaluje,kdyz jezdis na nejhorsi olej v republice   Ja nechpu,proc maj takovouhle sracku na kazdy pumpe a normalni olej koupis jen v mototechne a nebo na Shellce....
Datum: 25. května 2009 15:01
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 no tak jsem to vubec nebral jenom na 4 pul plynu ale jinak ten pist tam sedi fakt dobre ale neni to po vybrusu je to origo a oleje tam bylo taky dost protoze to hulilo dost ze tam byla mlha ale chtel sem se zeptat jestli bych nemel zajizdet n lepsi olej nez M2T od parama ale je to hrozny do kopce kdyz chci dat dvojku tak ji to vubec nebere je to strasne liny
Datum: 25. května 2009 13:28
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 Hooodne zajimavy! Naposledy sem to videl pred 2 rokama,kdyz bracha jezdil se skodovkou bez vody(mela prdlou palici a furt varila) a ona se na tolik rozpalila,ze nesla chcipnout  sou to desny zvuky  Hele steve pripisuje puvod chudý smesi,ja si to nemyslim. Ja si myslim,ze si to proste uvaril,zapek ale nezadrel. Mas strasne tesnej vybrus a asi na to neberes ohledy pri jeho zajizdeni..... chce to vic oleje a delat prestavky!!!! mozna teplejsi svicku
Datum: 25. května 2009 11:09
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
Datum: 24. května 2009 21:40
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Mě se to stalo s jawou 250/559. Když jsem zastavoval na křižovatce,tak najednou mi vylítly otáčky na maximum!! tak jsem instinktivně vytahnul klíček,protože jsem myslel,že se mi seklo lanko,a vono nic furt běžely maximální otáčky. rychle jsem vypnul benzín,ale chciplo to až za 15 vteřin, chtěl jsem odpojit fajifku,ale ta se mi napul roztekla  (byl to neuvěřitelný kraval) Všichni na mě koukali jak blbý  Už to nenaskočilo a když jsem to dotahl domu podival jsem na svíčku a to byla uplně celá černá... Pak jsem tam dal jinou svíčku a fajifku a už mi to nikdy neudělalo. Ale nikomu bych to nepřal,je to fakt hodně nepřijemné,když to nejde zastavit.
Datum: 24. května 2009 21:37
 Mě se tento případ už taky stal, ale pouze jednou u jawa 250, prostě jsem vypnul zapalování a motor běžel dál a ještě zvýšil otáčky, které se pak ustálily. Po vypnutí přívodu
paliva to zhaslo. Vyřešil jsem to studenější svíčkou, pač předtim jsem tam měl Brisk N17C a ted tam mam Brisk N15C a už to nedělá.
Datum: 24. května 2009 21:36
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 ta na který sem jezdil já celkem ušla...ale nefungoval otáčkoměr a když sem to víc vytočil tak tam něco hrozně drnčelo
Datum: 24. května 2009 21:32
 no menils valec tak si mozna dal blbe tesneni, stane se...nebo se odporoucelo gufero...
Datum: 24. května 2009 21:32
 to Sharky - ajo, tady v Dračicích tez litam ted v autoschoole na 638 a ona je v takovym polorozpadlym stavu
Datum: 24. května 2009 21:29
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 jinak za jízdy a na semaforech to nevadilo, a když sme přijeli zpět k autoškole tak žádný vypínání benzínu, sem tam kopnul 1 a pustil spojku...  nejefektivnější, nejrychlejší
Datum: 24. května 2009 21:29
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 tak myslim ze tam problem nebude ale jeste to omrknu
Datum: 24. května 2009 21:29
 spoj mezi karbenatkem a kolinkem sani, kolinkem a valcem
Datum: 24. května 2009 21:27
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 to Steve: v Praze...
Datum: 24. května 2009 21:26
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 myslis filtr?? nebo ja nwm sani je siroky pojem
Datum: 24. května 2009 21:25
 ne jenom projdi sani a dej tam novy tesneni...a namaz je olejem nez je tam budes davat...
Datum: 24. května 2009 21:23
 to Sharky - gdes delal autoschool?
Datum: 24. května 2009 21:22
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 tak myslis zase pulit motor?
Datum: 24. května 2009 21:21
 jo jiank teda to shrnem - studenejsi svicka a projit to gde to prisava...
Datum: 24. května 2009 21:19
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 ale to by melo prestat az si ten pist trochu sedne ne?...protoze tam sedi fest
Datum: 24. května 2009 21:19
 blbost, prisava mu to taky fales a to znamena co? ze se ti ochuzuje smes a chuda smes hodne tepelne namaha motor pac je chuda a hodne ho zahriva atd atd...takze bych prosel sani a gufera estli negde nemas skulinku, ono staci i malo a uz to saje...
Datum: 24. května 2009 21:18
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 tohle mi dělala Jawa 350/638 v autoškole  to byla pak sranda  po vypnutí motoru běžela dál, ale otáčky se nezvyšovali.....s instruktorem sme to vyřešili novou studenější svíčkou...
Datum: 24. května 2009 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a duvod proc ti to pridava otacky je ten ze se rozzavi moc svicka a pak to podpaluje samo moc brzo. Myslim si jestli to neni tim ze je moc velkej prectich je to divny
Datum: 24. května 2009 21:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stim jsem se setkal jednou u MF jeto takova sekacka a vsechno mozny zalezi co se tam zapoji rek bych ze je to od JAWI a dal jsem neutral a bajednou to bez plynu bezelo ve velkech otackach a nechtelo to chcipnouti kdyz bylo zapalovani vypnty tak jsem vytach spojku a porad to bezelo tak jsem zastavil benal a pockal az dojde pak to chciplo to nevim jak to je mozny protoze jsem stim akorat jel asi 30 metru a pak to chtel zastavit
Datum: 24. května 2009 21:13
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 no nwm co pridava otacky normalne jedu a najednou to zacne pridavat a plyn drzim stejne
Datum: 24. května 2009 21:12
 zasadni technicky dotaz - to ti pridava otacky na volnobeh?
Datum: 24. května 2009 20:57
 mě to taky děla na jawě 250 a to same
Datum: 24. května 2009 19:57
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Studenější svíčku, takže asi N14
Datum: 24. května 2009 19:51
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 a tak jakou svicku by si doporucil?? mam tam N15 a jeste mam problem s tim ze mi to obcas samo pridava plyn takze je to jako nerizena strela...a lanko nkde nedrhne tak sem zkusil dat jehlu na 4 zarez ze spoda tak nwm
Datum: 24. května 2009 19:42
 tohle se mi stavalo na fichtlovy kdyz sem ho v lete hnal,to byl motor uplne rozpalenej,sem vypnul zapalko a on este treba 3 vteriny bezel sam bez elektriky,bylo to velkou teplotou elektrod svicky,ktere zapalovaly smes bez jiskry,mozna bych skusil nakou jinou svicku,studenejsi
Datum: 24. května 2009 19:29
 tak todlec mi delal i fik s naftou...vidim to v predzapalech, lepe receno v samozapalech, pravda, muze to byt tim ze je to moc rozpaleny a pokud tam mas teplou svici a ma to chudou smes (cili muze i prisavat negde fales) tak je to i mozny ale ve skutecnosti sem to videl jenom na svem fikovi
Datum: 24. května 2009 19:27
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 tak se neozivej kdyz neumis poradit...tos asi jeste moc veci nevidel
Datum: 24. května 2009 19:20
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 To se me zdá jako velká blbost!!
Datum: 24. května 2009 19:18
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 zdarec hoši jsem v koncích kamošuv fechtl jede asi 300 metru pěkně a pak začne chcipat a stracet vyjkon tak že mě to neutahne na 1ičku už newim co s tim benzin teče všude vše vyčistěno poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 21:48
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Hey nedavno jsem taky řešil problem, fik jel kamošovi nadherně (skládal jsem mu ho) a po 3 dnech přišel, že mu ot nejede, nevěděl jsem čím to je, netahlo to vůbec, nic, a pak jsem zjistil, že má uspány vyfuk
Datum: 24. května 2009 21:48
 a bud je zasrany vyfuk nebo ventil v lpovakové komoře
Datum: 24. května 2009 20:40
 rek bych ze to nedotyka do plovakovky, bud je tam nizka hladinka, nebo pricpany ventul a nebo ucpany kohoutek a sitko na nem....a pokud to moc kouri a stiplave smrdi (hlavne kouri) tak to prisava oil z prevodovky...
Datum: 24. května 2009 19:20
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Zdarec...mam dotázeček..  ....Řekněme že sem jezdil s kámošem, já na KTM a on na Čz 516 ....no jo...  .....ale jeden jedem...on tak 20 metrů za mnou.....tak se ohlídnu....a vidim modrý blikací světlo..  ....tak na něj mávam ať jede....no jo..  ....tak sme ujížděli....řekněme 400 mentrů....toho debila chytly..(začalo mu to kuckat, tak spomalil...a ten hajzl ho chyt za triko....tak musel zastavit.......ten jeden policajt vystoupil...a ten druhej jel za mnou....já sem to vzal do kkuřice,,,a tradá domu....no...ALE..!!!.....Může se mi něco stát když mě kámoš práskne?.....nebo mi nemůžou nic udělat??...díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 11:24
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 musej mit v ruce nevyvratitelnej dukaz. To ze te nekdo praskne,je tvrzeni proti tvrzeni. Vubec bych se nebál.
Datum: 25. května 2009 11:24
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 JJ...docela pilka....tak že to žere..to mě ani moc nesere....hlavně že jede....  ...ten kluk sem nechodí....ale tak von ví co ho čeká když to práskne...
Datum: 24. května 2009 22:58
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 jestli tento článek čte ten tvůj kámoš tak bych se nedivil že tě napráší ale vem si --ta cesta asi někoho je ,nějak ses na tu cestu dostat musel (třeba po silnici??? porušení předpisů)policajt který se za tebou žene si vždy něco najde (vlastní zkušenost)nebo ví kdo jsi možná to není poprvé a někdo si stěžoval (lidi jsou svi:
Datum: 24. května 2009 22:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a paradní mašina ne?  těch cca 40koníčků si s tou váhou jenom hraje  jediná nevýhoda těhle vostrejch 2t je spotřeba, ale svezení je to parádní....prostě pila no
Datum: 24. května 2009 22:15
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Datum: 24. května 2009 21:40
 kurna hosi to jsou aspon motorovky
Datum: 24. května 2009 21:38
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Jojo...SX...ty máš EXC že?
Datum: 24. května 2009 21:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jojo.... je to tak, 516 nemá na silnici co dělat..... v podstatě na žádnou motorku nemusíš mít papíry, když na ní budeš jezdit třeba jen na soukromem pozemku......muže to byt třeba litr a tomě muže bejt třeba 15 a mužeš si tam jezdit..... jinak co máš za kTm? sx?
Datum: 24. května 2009 20:46
 andy555 : na 516 papiry mit teoreticky nemusis,pac ze zakona s tim na silnici stejnak nesmis,a na draze je to jedno,ale kdyz uz te chytnou na silnici,ty mas ridicak a motorka nema tp tak te zjebou jenom za tu masinu a daji ti pokutu,ale kdybys nemel ridicak vubec tak si v <!>
Datum: 24. května 2009 19:36
 se mi to nezda ale pokud nema vozidlo papiry a neni uzpusobene na provozu an pozemnich komunikacich (cili taky zavodni stroj) tak nema na silnici co delat...
Datum: 24. května 2009 19:24
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 a neni to náhodou tak ,že na 516 nemusíš mít řidičák ptz to je závodní stroj ??? 516 nemá ani papíry jen soutěžní průkaz ,nebo jak to teda je ?  jinak dnes mě cajti taky pěkně nasrali
Datum: 24. května 2009 19:14
 ale prave ze na vypovedi jednoho jedineho cloveka si pro tebe muzou dojit...pac je to svedek...a kor gdyz te videli...no prinejhorsi muzes rict ze si na tom nejel pac si to pucoval tvuj znamy a nebo ze takovejch stroju tu lita hodne...no a tusim ze pokuta je 50 litru a 2-3 roky odklad...a nebo nabidni parek jako Standa
Datum: 24. května 2009 19:11
 myslim ze tohle se da dobre ukecat,protoze te nemuzou obzalovat jenom na zaklade toho co rek nakej kluk kteryho chytli na motorce,klidne si te moch vymyslet prece  ,ja osobne bych to nehrotil
Datum: 24. května 2009 18:51
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Mno...uvidíme co tam ten blbec vymyslí....no...ale..co je maximální sazba?....pokuta?...cca 50000 ,- ? ...a odklad?....2 roky?....
Datum: 24. května 2009 18:47
 to já sem si jednou jel na fichtlu...a najednou zamnou taky leteli s feldou  sem jel dal  az me predjel  a ptal se proc sem nezastavil hned...tak sem mu rekl ze aspon jednou sem si pripadal jako s escortou   on je jenom smal ukazal sem mu papiry a jel sem dal  tohle je ale asik horsi  jeste na nej cekat no kua lol
Datum: 24. května 2009 18:43
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 No ty vole..  ....já sem si z toho policajta ještě dělal prdel..já tam na něj čekal..jak ten jeden vystupoval  ....  ....ty budou asi pěkně nasraný.....ale jestli mě práskne...tak to u něj neskončí jen u monokla...
Datum: 24. května 2009 18:40
Datum: 24. května 2009 18:36
 No SPZ naštěstí nemam  .....No do prdele  ...jestli mě ten debil práskne..  ...
Datum: 24. května 2009 18:19
 zalezi jak moc je to tvuj kamard  tak muze si vymyslet nejaky jmeno a rict treba ze to byl hrabe Monte Cristo...nebo jiny jmeno kterymu uveri...pokud videli tvou SPZ tak ses stejne tak laxne nahranej i bez toho...no a gdyz te praskne tak to je jasny, pro tebe si prijdou estli je to pravda a ze maj svedka no a on bude mit monokl pod okem od tebe...
Datum: 24. května 2009 18:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute sorry ze vas porad otravuju ale fichtl porad nejezdi.Cely vikend jsem se v tom hrabal a furt nic a dneska jak jsem nastavoval predstih tak mi to porad nevychazelo(kladivko se otevrelo az kdyz pist sel do dolni uvrate)Tak jsem povolil zapalovani a tocil snim tak aby to vyhovovalo Hodnotam ale zapalko je az na doraz a porad kousek chybi aby se kladicko otevrelo tech 1,7-1,9 pred HU.Nemuze to byt uz sjetou vackou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 13:16
Jméno: Rodny
IP: uživatel7742
 Hoj, jak ty píšeš, že ti to šlo do otáček jen na volnoběhu, tak to mi dělalo také, vyčistil jsem karbec (profoukl kanálky) a očistil kladívka jemnym smirglem a jede krásně
Datum: 13. prosince 2009 13:16
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Takze menim gufera no.Michal sem litr benzinu 1:40 a cmoudi ti jak prase a strika z vyfuku
Datum: 24. května 2009 22:12
 oprava - pravy jen vzduch, levy prisava i oil...
Datum: 24. května 2009 21:11
 gufero levy ti jenom prisava fales pokud je spatny, pokud je v haji levy tak by ti prisaval oil z prevodovky a pokud tesneni mezi karterama tak zase oil - a to se projevi tak ze ti to bude kourit jak prase a ma to takovej specifickej zapach, trochu jinej nez normalni, takovej trochu stiplavejsi...jinak ze ti pri falesi vystreli otacky hned neni pravda, muze to byt treba az po zahrati motoru gdy se prave kartery nahrejou a mezery roztahnou nebo spatny gufera todlec rady delaj...
Datum: 24. května 2009 21:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 No to fakt nevim tesneni u karbce je nove.A kdyby to tahalo falesny vzduch tak to vyleti hned do otacek ne?A jak poznam jestli gufera poradne tesni?a jak poznam ze mi kartery tesni pri sobe?
Datum: 24. května 2009 20:11
 no a nejde ti tam fales, neprisava to negde u sani? a co gufera?
Datum: 24. května 2009 19:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Mam v garazi jeste 3 motory tak ty vacky zkusim pomenit.A muze to mit pricinu ze kdyz jsem motor strtl tak na miste jak jsem to turoval sel pekne do otacek a nedusilse a jak sem na to sedl a chtel sem jet tak ani prd jel sem na plny plyn 20 a neslo to vytocit.A jak sem zastavil nechal motor schladnout startl ho tak zasa na miste pekne slapal.
Datum: 24. května 2009 18:35
 blbost, nesmis takhlec uvazovat, koupis novou a mas to
Datum: 24. května 2009 18:26
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Vse pekne zapada do sebe.I ja jsem tu vacku zkousel pootocit aby to trochu vychazelo ale bez uspechu  asi to hodim do kovosrotu a koupim si kolo
Datum: 24. května 2009 18:23
 muze ale psis to byva ze ta vacka je pootocena...hlavne pokud veprostred ty vacky nemas sroub, ona se pak s radosti pootaci...vyndej stator a koukni jak je na tom vacka, na rotoru je takovy jakoby ustiply konec a presne s nim musi licovat ustiply konec na vacce, on neni ustiply ale tam byvaval takovy klinek ktery casto vypadaval (neob se tam pak uz vubec nemontoval?) a prave mel funkci aby se tim neotacela ta vacka...cili spis bude jenom posunuta
Datum: 24. května 2009 18:17
|



|