Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 draci jaký mají rozměry nýty který patří do rozety?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 9:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 RAdči bch tam dal klasicky imbusy
Datum: 22. května 2009 9:23
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 nejsem si 100% jistej ale asi 4rka
Datum: 21. května 2009 20:55
 čau hclapci.. pásl by karbec z 555 (2914 hz) na babettu 207/500?? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 20:14
 čawec chci se zeptat když jedu s jawou mustang 50 na trojku na plno tak mě to v určitejch otáčkách začne jakože štěrkat ve válci jako by byli nějaký volný kroužky mám to po výbrusu a zajíždím mám 900 km a nechoďte na mě s tím že je to přidřený nebo tak něco protože to pečlivě zajíždím a dělá to spíš jen když se zahřeje. díky za rady a prosím ozvěte se i na e-mail. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 13:17
 Jo tak to ložiskama neni právě ty jsem měnil
Datum: 23. května 2009 13:17
 to sou loziska...uz maj asi neco za sebou tak to delaj no  to nic neni...ale mel bys je mozna vymenit...
Datum: 21. května 2009 22:32
Jméno: luky
IP: uživatel3879
Posl.aktualizace: 22. května 2009 20:44
 covece nadhera, to je kousek, jinak ten vyfuk se muzes pokusit vyklepat opatrne zevnitr a pak to prelestit brusnou pastou (treba Tempo se mi osvedcilo i gdyz je na laky tak je fakt vyborny i na bloky motoru), tim eliminujes ty cerne skvrny a nalestis to...no a ono se to v ty rychslosti stejne ani moc nepozna...cili pekny, radost pohledet
Datum: 22. května 2009 20:44
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 jojo to je jediný problém ten výfuk jinak je vše spravené upravené koupené jen né výfuk ale i s tím se dá jezdit ....
Datum: 21. května 2009 20:53
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 jojo to je jediný problém ten výfuk jinak je vše spravené upravené koupené jen né výfuk ale i s tím se dá jezdit ....
Datum: 21. května 2009 20:53
 Ahoj pěknej kousek, ale zkus si našetřit na výfuk pak by to bylo nice.
Datum: 21. května 2009 20:46
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 no jo no tak ta cena za ten výfuk není zrovna nejmeníš a v dnešní době ....
Datum: 21. května 2009 20:21
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 až na ten výfuk je to ok..taky mám podobnýho...
Datum: 21. května 2009 20:18
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 diky. Lidi nejlepší je když na něm jedu a všichni se za mnou ohlédnou ....  njn Stadion
Datum: 21. května 2009 20:01
 je opravdu pěknej
Datum: 21. května 2009 19:56
 Zdarec,stando díval jsem se na ty gufera a připadají mi dobrý!Vůbec nejsou rozleptaný a vypadají ůplně normálně.Tak sem se rozhod že to dam jedomu chlapovi co to umí,ale on už mě po telefonu upozorňoval že to může bejt motoplatem a že bude stát přes 8000Kč!Příde mi to nák hodně tak se chci zeptat jestli je to pravda a zapoměl sem mu říct že to dává krásný vobrovský jiskry,tak jestli nevíte jestli to může bejt tim motoplatem!Mě se zdá že to nák syčí u válce když de píst do horní ůvratě tak 0,5cm před ní to začne syčet a syčí to až do horní úvatě,ale zase já mam uvolněnej vejfuk tak sem myslel jestli to nesyčí u vejfuku,ale zase v horní ůvrati to nemůže syčet u vejfuku!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 21:24
Jméno: Standa
IP: uživatel6159
 ty mas ale problemy..... ze gufera vypadali dobre,neznemna ze sou dobry....muze to foukat v miskách.....a to ze to jen strili muze bejt klidne motoplat......on dava pekny jiskry,ale jak se posere,tak dava jiskry kdy chce....
Datum: 21. května 2009 21:24
 No mě to chcíplo za jízdy,takže o nebude vono a já to dam jednomu chlapovy at to mi to vopraví jenom sem se vás chtěl zeptat na to kolik stojí nový a jestli to tim může bejt!
Datum: 21. května 2009 21:09
 No mě to chcíplo za jízdy,takže o nebude vono a já to dam jednomu chlapovy at to mi to vopraví jenom sem se vás chtěl zeptat na to kolik stojí nový a jestli to tim může bejt!
Datum: 21. května 2009 21:08
 No mě to chcíplo za jízdy,takže o nebude vono a já to dam jednomu chlapovy at to mi to vopraví jenom sem se vás chtěl zeptat na to kolik stojí nový a jestli to tim může bejt!
Datum: 21. května 2009 21:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no 8000kš bych do toho nedaval zkus sundat valec s hlavou vyměn kroužky a vše při skládání dobře utěsni a pak se uvidí, mě to dělalo že mi kamoš přehodil kabeli na velké cívce proud dal na 1 a kostru na 15 a vono mi to davalo jiskru velkou vše jsem seřidil a nic pak jsem na to přišel vyměnil to zpět a chytlo to na 1šlápnutí
Datum: 21. května 2009 21:01
 Akorát sem nastavoval předstih,kontroloval gufera měnil svíčku,čistil karbec!
Datum: 21. května 2009 20:26
Jméno: Horst
IP: uživatel6163
 Čau co se vše dělalo z motorem.
Datum: 21. května 2009 20:24
 Jenom to hned na první převalení vysřelí z vejfuku a pak už vůbec nic!
Datum: 21. května 2009 20:18
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 A když to roztláčíš má to aspoň snahu naskočit?
Datum: 21. května 2009 20:17
 trochu divný ne, když to dává pěkný jiskry, tak jak to může být motoplatem?
Datum: 21. května 2009 19:23
 No kompresy to má,ale o to my zas ted tak nejde jestli je to kompresí ten chlap mi to opravý jenom doufam že to neni tim motoplatem,ale snad ne když to dává tak nádherný jiskry!
Datum: 21. května 2009 19:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 hod tam novy krouzky to je za par korun a uvidis
Datum: 21. května 2009 19:08
 když ti to při kompresi syčí,tak to ti někdeutíká tlak, né?
Datum: 21. května 2009 19:04
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz draci vždycky když rozdělám válec je píst a hlava vod karbonu olej leju Motul 510 a benzín 100carrera od OMV píst je taky celej trochu přičmoudlej ředím to 1:33 už nevím čím to je.díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 1:30
 Ahoj zkus olej STIHL, pro 2takt je bezkonkurenční,je krapet dražší, ale když už dáváš takovej dobrej benzin.....
Datum: 23. května 2009 1:30
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 To bude vždycky píst a hlava černý i když budeš dávat extra oleje. Ale podle mě je padlý na hlavu dávat do pionýra 100oktan, má to mít min 84oktanů takže 91 už je bohatej a je pravda kdo chce hojno má hovno!
Datum: 21. května 2009 19:32
Jméno: martinek123
IP: uživatel1411
 zdarec vseci mam mustanga ze snizenou hlavou a ladakem hikone a furt se to prehriva vyjedu 5 minut jede skvele a pak uz to nechce vubec jet zastavim a motor vrely kouri se ztoho nevim cim to je mi deivne ze motor anio nevytacim jedu tak pul plynu a furt je to vrele poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 22:02
Jméno: martinek123
IP: uživatel1411
 me to dela to samy i kdyz tam ta snizena hlava prevodovka primo vari horka je jak cip
Datum: 21. května 2009 22:02
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 mě to dělalo taky jedu pomalu a fichtl zahřetej po chvilcce ze začátku jede parádne jezdil sem s ním i na závodech ale potom motor strašně zvadnul a ubec se mu nechtělo jet tak sem tu sníženou hlavu radši sundal
Datum: 21. května 2009 20:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejezdis moc pomalu?? ze by se to neuchladilo ale to je stejne divny jestli nemas neco z krouzkama jestli je horka i prevodovka tak se podivej na krouzky a kdyztak to skus vic namazat
Datum: 21. května 2009 20:27
Jméno: martinek123
IP: uživatel1411
 jo taky sem myslel ale vyfuk je cisty to sem skousel skosel sem i original a to same
Datum: 21. května 2009 20:08
Jméno: štěpán
IP: uživatel6161
 tohle může dělat karbon ve výfuku skuz ho vyčistit.
Datum: 21. května 2009 19:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mas poradne zajety krouzky?
Datum: 21. května 2009 19:06
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nemate nekdo upraveny chlazeni vetrakem aby se to do kopce lip chladilo nejlepsi asi na svetelny civky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 20:20
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 chcito udelat tak aby se to uchladilo v kopci v mali rychlosti takze vetsi zebra mi moc nepomuzou a chci aby to knecemu vypadalo
Datum: 21. května 2009 20:20
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak zvetsit zebra by bylo lepsi ale jak je zvetsit a projdeto technickou?? premejslel jsem dat tam vetrak z motorovky
Datum: 21. května 2009 20:16
 osobně si myslim, že dávat tam jáký větrák je hloupost, lepší řešení bych viděl spíše v nastavených žebrech, muj názor
Datum: 21. května 2009 19:19
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 a pomahato vubec
Datum: 21. května 2009 18:48
 Dej si tam dvě plochý baterky sériově (šly by asi i 3, ale riskuješ větrák) a máš klid - bude to určitě levnější než to všelijak upravovat, aby ti to šlo z cívky
Datum: 21. května 2009 18:39
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Pokud myslis vetraky z pocitace tak to by neslo na civku,musel bys koupit 12V baterii na motorky a zapojit to do toho ale osobne s tim zkusenosti nemam takze newim jak dlouho by to vydrzelo na tu baterku a jestli by to lip chladilo
Datum: 21. května 2009 18:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:43
Jméno: lasty
IP: uživatel6150
 kluci nechce mi to skoro jet(čz 175/477), tvari se to na predstih, tak sem ptam jak ho mam seridit a na jake hodnoty,, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 7:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Předstih má být 2,9 mm a odtrh 0,4. Nejlépe je použít 6 V žárovičku pro vizuální kontrolu sepnutí kontaktů.Jeden vodič dáš na
pohyblivé kladívko a druhý na hmotu dynama.Toto provedeš až po seřízení odtrhu.Nejprve vysuneš píst do horní úvrati a mezi
kladívky nastavíš mezeru 0,4 mm. Máš něco na měření sestupu pístu ve válci ? Jestli ano,zapni klíček zapalování a žárovička se
rozsvítí. Tedˇotáčej klikovým hřídelem proti směru otáčení hodinových ručiček ,dokud žárovička nezhasne.V ten moment jak
pohasne,by měl píst sestoupit o 2,9 mm. Když jsou naměřené hodnoty jiné, povol základovou desku a pootoč jí dle potřeby.
Datum: 22. května 2009 7:23
Posl.aktualizace: 22. května 2009 23:20
 Kdepak, Jarda SLepička zdraví - Servus vy psi
Datum: 22. května 2009 23:20
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 No origo jawa cervena je 8850 ...blatniky na mustangu byla slonova kost cislo nevim... nadrze byly zakladovka oranzova cislo zas nevim
Datum: 21. května 2009 20:33
 Je to sotva pár dní, co jsem to chtěl navrhnout. Osobně žádnou barbu neznám, ale vypadá to, že do konce roku budu lakovat S22 (originálně zelená) a když jsem odklopil plechy, tak z vnitřní strany byla neporušená originální barva...a že vypadala opravdu dobře  S finanční situací to nevypadá nejlíp, ale až příjde čas, tak to porovnám podle nějakýho vzorníku a přispěju
Datum: 21. května 2009 18:36
Jméno: jan
IP: uživatel6098
 ja len viem, ze typicka cervena jawacka farba mala odtien taky ako na ceskoslovenskych hasiacich pristrojoch lebo tiez sa striekali touto farbou
Datum: 21. května 2009 17:34
 Caues,...hele kde se dá sehnat kit polini 80 na dandynu 50ku?? Dikes a odpovědi prosim na mail Dung.M@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel6159
 Myslim ze na scootlandu......jestli mas motor minareli,tak si zjisti jeho oznaceni,nekdo snad rikal ze je to minarelli AM-4 a objednat....pokud se jedna o stary dandyny tak nevim,na to by maximalne moh pasovat valc polini na Puch,ale to je jen moje domenka.
Datum: 21. května 2009 17:33
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Hojte draci takový lehčí dotaz, mám mustanga a půjčil jsem to kamošum na tyden a jak mi to vrátili vůbec nejede, jako netáhne nechce se mu, svíčka byla nová, elektrika natažená, motor skladán, výfuk čištěný, nic mě nenapadá,,,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 21:55
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 No...skus skontrolovat vzduchovej filtr jestli není třeba zanesenej, nebo skus jezdit bez něj
Datum: 21. května 2009 21:55
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 stejne ste debilove ti co pujčujou mototrky..já motorku nepujčuju vubec...motorka je srdcovka a je to jako by vaše holka.A holka se nepujčuje..
Datum: 21. května 2009 20:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to by ses divil jaky jso na svete svine dovi jestli nenalili do nadrze naky sracky treba sukr bejt tebou tak sundam valec a podivam se vjakym je stavu
Datum: 21. května 2009 17:38
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Tak to mě taky napadlo, že ho mohli přidřít, ale taci blbci doufám nejsou
Datum: 21. května 2009 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel6159
Datum: 21. května 2009 17:23
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 draci mam problem se segmentem mam čz 180 a nemuzu sehnat segment novej zkousel sem to ve dvou mototechnach a rekli mi ze je k nesehnaní je to shodny s 477.nevíte zda by tam sel i z neceho jinyho? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 16:56
 čau zas ja  chtěl bych se zeptat : V karburátoru JIKOV 2928CE jsou 3 trysky - 100, 92 a 40. 92 by měla bejt hlavní, 40 volnoběžná, ale co je teda ta 100 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:18
 a jaká je jaká teda ?
Datum: 21. května 2009 17:18
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Obe jsou M6, jedna je hlavni a ta 2. je pomocna...
Datum: 21. května 2009 17:15
Jméno: hh
IP: uživatel6046
 zadrec asi takovej blbej dotaz, cezeta 487.00 ma nahore na ojnici bronzovy pouzdro nebo jehlovy lozisko? ja si nejsem jistej...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 9:05
Jméno: martinek123
IP: uživatel1411
 100% sou tam jehly ja mam doma rozpuleny motor z cz 477 a sou tam jehly
Datum: 24. května 2009 9:05
 jehly tam sou
Datum: 21. května 2009 19:21
 nevim to na 100%, ale myslim, že na horním ojničním oku má pouzdro
Datum: 21. května 2009 16:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me by zajimalo jak spis este upravit zvuk motoru aby byl tichej a nezmenilo to vyplachovani a nevadilo to policajtum premejslim ze nakej nekompletni vejfuk vykucham a upravim
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 12:31
Jméno: s
IP: uživatel6046
 když to pořádně utěsníš pod válcem a mezi kolenem a vejfukem (kterej by měl bejt dobře vyčištěnej), tak to musí bejt tichý ažaž...vim ze zkušennosti
Datum: 22. května 2009 12:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau mate nekdo neakou zkusenost s upravou kolene na fichtlovi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel6159
 na otevreny vejfukovy kanaly se delaj kolena z kolena cz 125C...ma velky radius a prumer 28 nebo 30 milimetrů.....
Datum: 21. května 2009 17:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo hodim ho do kamen a az s cervena tak vyndam s kamen a lechce poklepu aby vypadal bordel a az to vychladne tak znovu poklepu kladivkem a je pekne cisty to je uprava D:
Datum: 21. května 2009 16:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jak hodne se mi zvedla spotreba kdyz mam 8. vybrus dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel6159
 me jezdi tak nejak v rozmezi 3-4 litry,ale v prumeru tak necely 3.5 na 100
Datum: 21. května 2009 17:26
Jméno: jan
IP: uživatel6098
 Ahoj, je mozne pouzit platny technicak, stitek a spz z prihlaseneho pionyra na iny pionyr? Zisti to policajt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:48
Jméno: jan
IP: uživatel6098
 jj, jasan, to je potom parada, dik
Datum: 21. května 2009 17:48
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 ten výmaz čísel je z techničáku. Po výmazu z TP už totiž nikdo nebude řešit jestli se ti shoduje číslo motoru a číslo rámu nebo ne...
Datum: 21. května 2009 17:46
Jméno: jan
IP: uživatel6098
 Vymazat cislo? nestaci to zabrusit doma?? Alebo sa neda vyhovorit, ze som menil karter?
Datum: 21. května 2009 17:38
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja to delam ale chceto nechat vymazat cislo motoru stoji to ai 200 KC a stitek s spz klidne prehod to nikdo neresi a jak by to mohli poznat!!!!!!!!!!!! hlavne musi souhlasit barva
Datum: 21. května 2009 16:07
|



|