česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  294  295  296  297  298  299  300  301  302  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: víťa      IP: uživatel11601    
čau draci,mam malý problémeček s elektronikou u 21...nevím jak pasuje komplet přední svvětlo,mám ho komplet ale nevím jak to uspořádat a zapojit tak aby to svítilo ,předem díky za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: louis      IP: uživatel11667    
Elektronika pičo :-D
 
 
Datum: 06. června 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: fichtlvlog      IP: uživatel14157    
Jeden kabel jde z civky zapalovani do vypinace na masce a z ty masky jde do vypinace na ridtkach..do tooh prestredniho..tam se to rozdvoji a jde to do svetla napojis na objimku a pak z objimky jeste napojis kostru
 
 
Datum: 05. června 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, chci poradit. když mám na pístu z pincka (21) napsané 2B ,tak to znamená že to má 2. výbrus a typ pístu je béčkový? a když na tom samém motoru mám na válci napsané jenom B tak to znamená že ten válec nemá výbrus? předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem si to logicky, na tom válci přece nebude napsán výbrus ne? Nejlepší je změřit si to posuvkou. :-)
 
 
Datum: 06. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, číslo označuje výbrus, písmeno toleranci...
 
 
Datum: 05. června 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
Zdravim budu pulit motor na cz 477 tak se chci zeptat zda mam dat jen papir nebo papir a tmel, obe mam koupene. Co je lepsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
ona to je i otázka vymezení převodovky chce to citovku a pokut dáš i jina futa na předlohu je možné že papír je vhodný toež u setrvačníku u kliky... u takto stareho motoru se to často řeší dílensky ... nebál bych se dát obojí přec jenom už za totáče se na papír nanášel hermetik ... silikon má výhodu že při schnutí nabude...papírem si mužeš udělav vhodnější vuli....
 
 
Datum: 06. června 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tomhle případě rozhodně tmel, je to víc podobné originálu než papír...
 
 
Datum: 05. června 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapy ,už si nevim rady na fichtlu je motor po GO všechno čistý ale problém příjde když ho nastartuju tak chytne a pak se rozjedu a když ho chci vytočit tak nejde (neni na něm vybrus) prostě to chvíli kucká a pak se chytne a když hodim dvojku tak se to udusí pokud nepodřadim a když bych na tu 1 jel pořád tak to taky chcípne ,bentin do plovákovky teče normálně jedině mě napadlo nemoh by to dělat blbej plovák? já už tet neměl čas tak sem to nerozdělával :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
vyčisti lauf
 
 
Datum: 06. června 2013 7:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zejtra ho du koupit bez filtru jel jak blázen
 
 
Datum: 05. června 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: víťa      IP: uživatel11601    
čau,mě to fichtl dělal taky,kup si nebo udělej novej filtr,pokud ho máš tak si kup nebo vyčisti trysky,pokud ani to ne tak si vyčisty výfuk...jinak mě nic nenapadá
 
 
Datum: 05. června 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemuže je novej ale už sem to vyřešil nedalo mi to a nakonec to bylo airboxem
 
 
Datum: 05. června 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
ucpanej vejfuk..taky jsem to tak měl
 
 
Datum: 05. června 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdrař, pasuje motor jawy 250 do rámu čz 175? Popř. šel by pouze válec 250ccm do motoru 175? jaké tam jsou rozdíly? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
ps proč je tu ten dotaz po 5? jinak ten motor je opravdu tak velkej že ho nenarveš mezi trubky rámu... jedine tve řešení je sehnat celej motor z čz 250 jednovýfukove 455
 
 
Datum: 06. června 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ani jedno by nešlo, rozdíly jsou převeliké...
 
 
Datum: 05. června 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, je možný vyměnit gufero pod dynamem u Jawy 175 bez půlení motoru? A je to tohle gufero? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/gufero_20x40x10.html Díky za odpověď.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Což to je mi jasný :-D, ale podle katalogu je to ono :-)
 
 
Datum: 06. června 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo je to na tom guferu, který vyndáš vyražený
 
 
Datum: 06. června 2013 8:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez půlení, a gufero si zkontroluj s katalogem dílů...
 
 
Datum: 05. června 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám takovej sofistikovnej problem. U čz 175 jsem se pustil do motoru protože škubal. Problem by asi na primáru že se občas pootočil. Když jsem šel motor vrátit do rámu, a složil jsem spojku dokupy nejdou mi řadit rychlosti. Když spojkovej koš povolim tak už zase jdou. Taky jsem to dotáhl na krev, nebohl jsem tam něco zničit? Když ho lehce utáhnu, tak se tam nějak samo zařadí a je tam furt nějakej kvalt a obas se tam podaří nacpat i jiný. Nevíte v čem b to mohlo zpočívat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano mám:-)) sama by se nevypařila, když to půvdně jelo a nikde mě nic nezbylo. motor jsem neměl rozdělanej jenom spojkový výko se spojkou a primárem. je taky normální vůle asi 2-3 mm že jde t prim hřídel povitáhnout?
 
 
Datum: 06. června 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
ješkovy voči no máš pod spojkovym košem kalenou podložku co tam patří? jestli tam nejni vysvětluje to i to škubání... ale podle toho co píšeš je to složený nějak divoce rycchlosti skouším přece eště před tím neš o dokompletuju..... a ne až když to je zavřene cele
 
 
Datum: 06. června 2013 6:29
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli dám bezproblémů na mustanga drapák 3.50-16 ? nebo se tam nevejde? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi 3.25 to byla
 
 
Datum: 06. června 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nedáš,bude ti škrtat o řetěz 3,50 x 16 je tak na třindu
 
 
Datum: 05. června 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mel by se vejit stejnej mam na jawa 20 do crossu
 
 
Datum: 05. června 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau jakym dilem zvednu nejvic rychlost na fikoj ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik točí motor na max při vmax?jestli 50 tak ti 15 kolečko nepomůže
 
 
Datum: 06. června 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15629    
Ty vol že mě to nenapadlo,čtvrt roku jsem ladil,furt jen 97 a kilo ne a ne pokořit ani z kopce...kdybych já vůl dal samolepku NO FEAR tak sem to třikrát nezadřel a bylo to tam...
 
 
Datum: 06. června 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mate pravdu bude to samolepkama :-D
 
 
Datum: 05. června 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15627    
jak říká dominik, tuhle sem si na motorku dal samolepku a mám pocit, že více tahne od nízkejch :-D
 
 
Datum: 05. června 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Docela pomáhají samolepky s plameny. :-D
 
 
Datum: 05. června 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tou součástí mezi řídítkama a sedlem (řidičem)
 
 
Datum: 05. června 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec a výfuk... jedno bez druhýho moc nefunguje...
 
 
Datum: 05. června 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
upravou valce ;-)
 
 
Datum: 05. června 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15ti zubim sekundárem, ale vadu to má tu, že pak nevyjedeš kopce, ale zase po rovině to pojede víc...
 
 
Datum: 05. června 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel12728    
Zdravím , vím že to sem moc nepatří ale neporadil by mi někdo.Mám problém s MZ 150 ETZ ohledně škubání při nižších otáčkách motoru za jízdy, a při poklesu otáček takové rachtání .Motorem jako seřízením to být nemůže (palivo, svíčka , karburátor) to je vše v pořádku. Je to spíš v převodovce ,myslel jsem že je to primárním řetězem ale ten o nic neškrtá. Mám vzadu špatný tlumič rázů u rozety ale škube to jen při nižších otáčkách tak nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 6:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
odpověděl sys sám gumu vyměnit aby se te holčině chtělo muže to občas jít přez zuby a cukat.... a nedel bože aby t nešel řetěz hejčmo a neohnul ti hřídelku z převodovky či něco neprovad s ložiskem v jejím uložení...to je pak na pulení a mz ma myslím vše na jehlách..to je velice radostná práce... za mě gumu v kole vyměnit ... maxskusit jestli výstup z převodovky nejni nějakej křivej či volnej
 
 
Datum: 06. června 2013 6:39
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím všechny poslední dobou to počasí vážně se.. tak proto se ptám, neboť doprava z bodu A do bodu B je děs bus, tramka,... , proto se chci zeptat, jestli někdo jezdíte v dešti a jaké máte pláštěnky, na netu jsem jich našel spousty ale za některé chcou pálky jak svi... a někde jsem myslim čet ze jsou prý docela dobré aji nějaké prac. hadry od cannisu, tak se ptám co používáte vy nebo jaké máte. dík za různé info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v cannisu koupíš celej oblek jako pláštěnku, prostě vršek a kalhoty, ale pokud chceš helmu tak ti poteče kolem krku :-)
 
 
Datum: 05. června 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
hod prosimtě odkaz ;-)
 
 
Datum: 05. června 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: tonda251 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, v tomto sem jel na Grossglockner a zpátky. Furt pršelo. 100% spokojenost!
 
 
Datum: 05. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: FichtlVLog      IP: uživatel14157    
zdravím,chlapci mám takovej dotaz.. potžebuju z fíčka dostat co největší,ale opravdu co největší výkon bez nějakých uprav... čiže počítám stím,že by jste mi mohli poradit s výfukem,karburátorem,kroužkama apod. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15625    
Jestli je to na mě,tak odpovím takto. Všechny válce po úpravě nechávám protočit alespoň o jeden výbrus,aby se odstranili všechny větší či menší oděrky od úpravy,ale kdybych byl hodně opatrnej,tak bych to možná udělal i bez výbrusu. Standa
 
 
Datum: 05. června 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14157    
valec mám po výbrusu s dvoukroužkem..to by snad nebyl nějaký problém né ?
 
 
Datum: 05. června 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15625    
Vejdeš se do tisícovky,ale bez pístu a bez výbrusu. Jinak jsem Štěpáne rád,že to frčí;-)
 
 
Datum: 05. června 2013 17:53
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel14718    
Jestli chceš výkon bez úprav, tak si najdi hodně prudkej kopec... Jestli máš našetřenou nějakou tu korunu, tak doporučuju abys to přenechal někomu zkušenějšímu. Doporučil bych Standu Hrbka. Nedávno mi dělal válec a hlavu. Už to mám sestavený a zajetý. Motor perfektně točí i s dvoukroužkem místo doporučovaného jednokroužku, maximálka se vytáhla na šílených 83km/h. Fakt bomba a vejdeš se do tisícovky.
 
 
Datum: 05. června 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14157    
Chlapy.. ted' mi něco došlo... klika šla huř,tož to jsem ale myslel že se rozhejbe a kohoutek je novej ale teče jen dolu a když jsem ho měl dolu vyjel jsem na něj celou nádrž ale jesti se ted' přicpal,tak to teda nejpíš může být taky problém.. mám na tom najeto už cca 150km.. a předtím jakš takš jel.Zkusím to teda rozpůlit a kouknu na tu kliku a pak na ten kohoutek.. + ještě udělám něco z výfukem.Díky,tohle zkusím,kdyžtak radte prosím dál.Motor složím a předstih poladím,ale doladit to,aby to měla nějakej výkon už mi nějak nejde..takže každou radu příjmám.
 
 
Datum: 05. června 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15133    
a taky radej vyčisti lauf.... ono i po výbrusu ten motor docela ožije a pokut je znatelně línej nemusý to být jen motorem ale neduhy jako je přicpanej kohoutek anebo nepruchozí lauf.... jinak 11 zubej převod bych na zaběh nechal opatrně musíš jezdit tak jako tak a převod do síly šetří motor ....pokut to netočíš do mrtva....
 
 
Datum: 05. června 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně jak říká Standa, dej si motor dohromady, to že máš všechno nové ještě neznamená, že to máš dobře složený, jak ti šla klika po smontování??? Musí s ní než namontuješ gufera jít naprosto lehce otáčet. Co tam máš za kliku??? Kontroloval někdo vycentrování kliky?? Jak moc máš napnutý primárná řetěz??? Kolik už jsi na tom najel, jakou tam máš trysku, kde máš jehlu?? Máš vyčištěný výfuk, nepřisává ti to někde?? je spousta věcí proč motor byť z nových dílů nejede a většinou je to mechanikem ne motorem
 
 
Datum: 05. června 2013 10:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15625    
Karbec větší nedáš,protože k tomu nemáš upravenej sací kanál. Píst jinej nedáš,protože na seriovku je nejlepší dvoukroužkovej a jednokroužkovej píst bez úpravy válce nemá význam. Výfuk udělat mužeš,ale na origo válci nakonec poznáš,že nejlíp jede výfuk z mustanga.... co mužu doporučit,tak si kup VAPE.... pokud jede mizerně,dej ho dohromady....nevylepšíš to tujininkem
 
 
Datum: 05. června 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak místo 11z dej 13z .... a dokud nezajedeš výbrus tak to ani kloudně nepojede..
 
 
Datum: 05. června 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: FichtlVlog      IP: uživatel15400    
Motor je složenej novej...převodovka,ložiska,vycentrovaná klika,ojnice na jehlách,výbrus s vrtáním 39,75 s dvoukroužkovým pístem,nová spojka,mezilamela,PRIMÁRNÍ ŘETĚZ,sekundáro 11z. Motor ale jede jako když nejede.Potřebuju zněj dostat co nejvíc jde,Dík
 
 
Datum: 05. června 2013 8:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15367    
he bez peněz jde všechno blbě pokut to startuje tak mužeš jen vyčistit lauf nechat naleit brzdy za 250 korun ... jen kroužky nemusí zabrat bez výbrusu .... konec koncu ten za 500 tak drahej nejni.... další 200 300 bych ti doporučil si vyzkoušet pohrát s kolečkem na výstup z převodovky nevím kolik jezdíš ted jestli do rychla či pomala ale převody jsou 60 procent výkonu .... takže se překvapí jaký muže být rozdíl mezi 13 zubem a 11 zuby... kor jestli máš přes 80 kilo si paradoxně rychlejší s rozetou do síly neš s podtočeným superbikovým... kolečko stojí okolo 100 ale chce to si vyhrát....
 
 
Datum: 05. června 2013 4:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahnat výkon bez úprav? no kdyby ses hodně snažil tak by jsi se ke 4 koňům možná,možná mohl přiblížit kdyby bylo vše origo ale spíš ne :-D takže buď drahý úpravy, nebo silnější motorku :-D
 
 
Datum: 04. června 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: VOLE      IP: uživatel15572    
kup si 250 !
 
 
Datum: 04. června 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel7692    
Čau Draci, potřeboval bych poradit, začal jsem půlit motor z 21 a nejde mi stáhnout primární řetězové kolečko zkoušel jsem stahovák, ale vůbec se nehne :/ poradí te mi prosím jak na to ? za každou odpověď předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2013 4:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15516    
jetli máš ožnost tak nejlepší to je pořádně ohřat ..horkovzduškou autogenem ..tim co je po ruce a pak až mláti po stahováku
 
 
Datum: 05. června 2013 4:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo jen zašponovat stahovák a prásknout po něm kladivem... a pak primár musí odskočit
 
 
Datum: 04. června 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel7692    
Dík zkusím :-D
 
 
Datum: 04. června 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzít na to masivní stahovák, napružit co to jde, nahřát, zase o kousek napružit, poklepat...
 
 
Datum: 04. června 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mám dotaz na kolik mi zhruba plus minus vyjde go motoru jawy 250 sport ? jenom tak orientacne za kolik se to delá díky moc za odpovedi !!! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15629    
Poctivá GO v dílech do 5 tisíc pokud je dobrá převodovka...
 
 
Datum: 06. června 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15367    
práce zas nejni nejdražší pokut ti to nedělá firma u mě u jedoho borce 1300 pokut jsi od tábora... doporučím ale brus 1000 klika 1700 ložiska gufera labirint 1000 spojka 500 1000 i s košem... 250 353 byla za 8000
 
 
Datum: 05. června 2013 4:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je lehčí než na pio..
 
 
Datum: 04. června 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jenomze ja pulil motor a dal do kupy myx na fichtlu na tohle si netroufnu radsi :-D
 
 
Datum: 04. června 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo už "vým" :-P
 
 
Datum: 04. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 250/590 sport teda aspon to je na štítku ja to mám jako kross výš udelany ale fakt pěkně :-) jenom ten motor uz se narval dost tak mu chcu dopřát :-)
 
 
Datum: 04. června 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"sport" .. jaky je to prosim pekne model? .... jinak podu si to budes delat sam tak by ses do 5tis vejit mohl
 
 
Datum: 04. června 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: avb      IP: uživatel6631    
čau draci o jakém nejrychlejším pionýrovi víte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i Vláďovy Mužákovi to upaluje :-)
 
 
Datum: 05. června 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuto sobotu je můžeš vidět v Mladějově :-)
 
 
Datum: 04. června 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15621    
Jawaracing50 - přes 120km/h na starym pařezu tříkvaltu bez kapoty... Nejbrutálnější jezdec co znám... Jinak jestli chceš něco vidět,zajdi na nějaký ze závodů Jawa 50 u Jičína.
 
 
Datum: 04. června 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel15417    
Ahoj, potřebuju poradit. Dávám dohromady tachometr na Pionýrovy Jawa 20. Aktuálně mám tyto díly: tachometr, bovden, hliníková mušle do které se zašroubuje bovden, náhonové kolečko, které přijde na rozetu. 1. Hliníkové kryty/mušle mám dvě. Jedna s drážkou, ale kvůli které nemůžu dát do ní to náhonové kolečko. Druhá je bez drážky. Je to drážka důležitá? 2. Jakým způsobem je zachycené náhonové kolečko na rozetě? Rozetu mám úplně holou, žádné čepy, které by zapadly do drážek na tom kolečku. Poraďte jak to mám zkompletovat, děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kurde to jsou úvahy hliník se lépe zdeformuje - bude lépe držet....
 
 
Datum: 05. června 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar ted jsem to spravil .misto koliku jsem pouzil hlonikovy hrebik protoze hlinik se zdeformuje lepe nez ocelovej kdyz ho tam natluces a bude lepe drzet. Žlabek tam nebyl proto jsem opatrne a presne flexou s mqlym kotoucem vybrousil zlabek.Bedy
 
 
Datum: 05. června 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak vypadá to že máš všechno, ještě se ujisti že když v šneku točíš velkým kolečkem tak se točí i malé - to se čverhranou dírou kam se dává bowden, Tak za 1-- na rozetě je vysoustružená kulatá část která zapadá do hliníkového šneka, na té kulaté části by měly být z boku, proti sobě, do těch zhotov z něčeho vhodného (hřebík, šroubek . . . ) dva výstupky, velikost _délku musíš vyzkoušet, tyto výstupky pak musí zapadat do dvou stejně protilehlých žlábků ve velkém kolečku, Za 2--šneka nasuň na na místo k tomu určené na rozetě(vše musí sedět, a volně se otáčet)a pak rozetu i se šnekem nasadíš do kyvné vidlice - ale nezapomeň nasadit i šponovák na řetěz, kterým se i srovnává kolo do osy a který nýsledně slouží jako aretace šneka proti otočení(šponovák na řetěz u rozety totiž v na sobě má výstupek, ten výstupek při montáži musí být směrem uvnitř mezi kolem a a šnekem a šnek má v sobě drážku do které výstupek zapadne a po dotažení osy a rozety na kyvný vidlici se ujisti jestli žlábek a výstupek sedí v sobě) Snad ti tyhle vyčerpávající informace pomůžou, mnoho zdaru
 
 
Datum: 04. června 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, stále mám problém s babeťáckym motorem 225, pořád mě ve vyšších rychlostech vynechává. Hladinou to není tu sem dělal několikrát, svíčka a přívod benzinu taky ok. Je možné, že by to mohlo být někde v elektrice? tyristor, indukční cívka...? Budu rád za každou radu abych zbytečně neměnil půlku motoru. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci seřízen předstih, nová svíčka a jede jako za mlada. Díky za rady
 
 
Datum: 07. června 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci moc díky za rady, vše řádně zkontroluju.
 
 
Datum: 05. června 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15367    
na babu 4 volty 6 voltu velká jawa a fík 8 volt..... jinak bych řek že máš malej předstih... podivej se na članky na netu u baby se to ladí snadno....
 
 
Datum: 05. června 2013 5:14
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady. Kohoutek teče, vysokonapěťák s fajfkou nový.. na svíčku najeto cca. 500km ale vyzkouším novou. Jěště doplňující otátka, na cívce nemám vyraženou hodnotu, tuším správně 6voltů?
 
 
Datum: 04. června 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15621    
Ucpanej kohoutek ? Svíčka ? Šlus někde v okolí VN kabel,fajfka,cívka ?
 
 
Datum: 04. června 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělala svíčka a trochu i bohatost směsi, tak zkus svíčku, a když to nepomůže skus trochu pootočit objímku zapalování
 
 
Datum: 04. června 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jěště musím dodat, že už nejde ani vytočit do otáček na stojánku. Vždy když se otáčky blíží k maximu tak na chvilku nic a pak se zas chytne.
 
 
Datum: 04. června 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14082    
Zdar draci čím to je že jawa 05 nejde moc vytočit jde vytočit jen tak na pul odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14082    
Díky za rady :-)
 
 
Datum: 05. června 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: FichtlVlog      IP: uživatel14157    
to může děat hodně věcí..výfuk,šoupě,zaseklej plovák,rozhozenej odtrh,špatná svíčka,filtr
 
 
Datum: 04. června 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dival ses do výfuku?
 
 
Datum: 04. června 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: Adam Vosyka      E-mail:      IP: uživatel12399    
Zdravim draci,předělávam Simsona elektronika na enduro,když dám větší enduro řidítka,vystačí mi kabeláž... ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: RiderMann21      IP: uživatel13868    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jaké sou rozdíly mezi kývačkami vyrobenými v Jawě a v ČZ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a čz ma výkonejší motory
 
 
Datum: 04. června 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ČZ oproti jave majú rám z okruhlých profilov a JAWA má z hranatých profilov potom Jawy sú dvojvyfukove čz len jedno a ešte par drobnosi by sa našlo
 
 
Datum: 04. června 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za éry Jawa-čz vyráběla Jawa kývačky o obsahu 250 a 350. ČZ vyráběla obsahy 125, 150 a 175. Po rozdělení značek pokračovala Jawa ve výrobě kývaček o obsahu 250 a 350 ještě přibližně dva roky, tzn do roku 1962, pak se kývačka inovovala na panelku. Čezeta zase dělala svoje kývačky o obsahu 125, 175 a nově i 250. Takže v Jawě se dělaly modely 353 a 354. V ČZ se dělaly modely 351, 352, 355, 356, 453, 450, 455 + od nich odvozené sportky 473, 470 a 475. Mezi některými modely je spousta rozdílů, ale kdybych to měl všechno vypisovat tak jsem tu do zítra...
 
 
Datum: 04. června 2013 15:39
 
<  294  295  296  297  298  299  300  301  302  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:20:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu