|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 čau draci,mam malý problémeček s elektronikou u 21...nevím jak pasuje komplet přední svvětlo,mám ho komplet ale nevím jak to uspořádat a zapojit tak aby to svítilo
,předem díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 13:17
Jméno: louis
IP: uživatel11667
 Elektronika pičo
Datum: 06. června 2013 13:17
Jméno: fichtlvlog
IP: uživatel14157
 Jeden kabel jde z civky zapalovani do vypinace na masce a z ty masky jde do vypinace na ridtkach..do tooh prestredniho..tam se to rozdvoji a jde to do svetla napojis na objimku a pak z objimky jeste napojis kostru
Datum: 05. června 2013 21:55
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, chci poradit. když mám na pístu z pincka (21) napsané 2B ,tak to znamená že to má 2. výbrus a typ pístu je béčkový? a když na tom samém motoru mám na válci napsané jenom B tak to znamená že ten válec nemá výbrus? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:28
 Vem si to logicky, na tom válci přece nebude napsán výbrus ne? Nejlepší je změřit si to posuvkou.
Datum: 06. června 2013 14:28
 Tak tak, číslo označuje výbrus, písmeno toleranci...
Datum: 05. června 2013 20:30
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdravim budu pulit motor na cz 477 tak se chci zeptat zda mam dat jen papir nebo papir a tmel, obe mam koupene. Co je lepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:17
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 ona to je i otázka vymezení převodovky chce to citovku a pokut dáš i jina futa na předlohu je možné že papír je vhodný toež u setrvačníku u kliky... u takto stareho motoru se to často řeší dílensky ... nebál bych se dát obojí přec jenom už za totáče se na papír nanášel hermetik ... silikon má výhodu že při schnutí nabude...papírem si mužeš udělav vhodnější vuli....
Datum: 06. června 2013 12:17
 V tomhle případě rozhodně tmel, je to víc podobné originálu než papír...
Datum: 05. června 2013 20:30
 Zdar chlapy ,už si nevim rady na fichtlu je motor po GO všechno čistý ale problém příjde když ho nastartuju tak chytne a pak se rozjedu a když ho chci vytočit tak nejde (neni na něm vybrus) prostě to chvíli kucká a pak se chytne a když hodim dvojku tak se to udusí pokud nepodřadim a když bych na tu 1 jel pořád tak to taky chcípne ,bentin do plovákovky teče normálně jedině mě napadlo nemoh by to dělat blbej plovák? já už tet neměl čas tak sem to nerozdělával
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 vyčisti lauf
Datum: 06. června 2013 7:06
 jo zejtra ho du koupit bez filtru jel jak blázen
Datum: 05. června 2013 21:50
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 čau,mě to fichtl dělal taky,kup si nebo udělej novej filtr,pokud ho máš tak si kup nebo vyčisti trysky,pokud ani to ne tak si vyčisty výfuk...jinak mě nic nenapadá
Datum: 05. června 2013 20:34
 nemuže je novej ale už sem to vyřešil nedalo mi to a nakonec to bylo airboxem
Datum: 05. června 2013 20:23
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 ucpanej vejfuk..taky jsem to tak měl
Datum: 05. června 2013 20:12
 zdrař, pasuje motor jawy 250 do rámu čz 175? Popř. šel by pouze válec 250ccm do motoru 175? jaké tam jsou rozdíly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 ps proč je tu ten dotaz po 5? jinak ten motor je opravdu tak velkej že ho nenarveš mezi trubky rámu... jedine tve řešení je sehnat celej motor z čz 250 jednovýfukove 455
Datum: 06. června 2013 7:01
 Ani jedno by nešlo, rozdíly jsou převeliké...
Datum: 05. června 2013 18:25
Posl.aktualizace: 06. června 2013 12:51
 Což to je mi jasný  , ale podle katalogu je to ono
Datum: 06. června 2013 12:51
 a nebo je to na tom guferu, který vyndáš vyražený
Datum: 06. června 2013 8:25
 Bez půlení, a gufero si zkontroluj s katalogem dílů...
Datum: 05. června 2013 18:25
 Zdravím, mám takovej sofistikovnej problem. U čz 175 jsem se pustil do motoru protože škubal. Problem by asi na primáru že se občas pootočil. Když jsem šel motor vrátit do rámu, a složil jsem spojku dokupy nejdou mi řadit rychlosti. Když spojkovej koš povolim tak už zase jdou. Taky jsem to dotáhl na krev, nebohl jsem tam něco zničit? Když ho lehce utáhnu, tak se tam nějak samo zařadí a je tam furt nějakej kvalt a obas se tam podaří nacpat i jiný. Nevíte v čem b to mohlo zpočívat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 9:00
 ano mám  ) sama by se nevypařila, když to půvdně jelo a nikde mě nic nezbylo. motor jsem neměl rozdělanej jenom spojkový výko se spojkou a primárem. je taky normální vůle asi 2-3 mm že jde t prim hřídel povitáhnout?
Datum: 06. června 2013 9:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 ješkovy voči no máš pod spojkovym košem kalenou podložku co tam patří? jestli tam nejni vysvětluje to i to škubání... ale podle toho co píšeš je to složený nějak divoce rycchlosti skouším přece eště před tím neš o dokompletuju..... a ne až když to je zavřene cele
Datum: 06. června 2013 6:29
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli dám bezproblémů na mustanga drapák 3.50-16 ? nebo se tam nevejde? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:43
 Asi 3.25 to byla
Datum: 06. června 2013 14:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedáš,bude ti škrtat o řetěz 3,50 x 16 je tak na třindu
Datum: 05. června 2013 20:57
 Mel by se vejit stejnej mam na jawa 20 do crossu
Datum: 05. června 2013 18:29
 Cau jakym dilem zvednu nejvic rychlost na fikoj ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:30
 kolik točí motor na max při vmax?jestli 50 tak ti 15 kolečko nepomůže
Datum: 06. června 2013 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel15629
 Ty vol že mě to nenapadlo,čtvrt roku jsem ladil,furt jen 97 a kilo ne a ne pokořit ani z kopce...kdybych já vůl dal samolepku NO FEAR tak sem to třikrát nezadřel a bylo to tam...
Datum: 06. června 2013 17:08
 Mate pravdu bude to samolepkama
Datum: 05. června 2013 22:58
Jméno: Dan
IP: uživatel15627
 jak říká dominik, tuhle sem si na motorku dal samolepku a mám pocit, že více tahne od nízkejch
Datum: 05. června 2013 22:16
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Docela pomáhají samolepky s plameny.
Datum: 05. června 2013 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tou součástí mezi řídítkama a sedlem (řidičem)
Datum: 05. června 2013 20:58
 válec a výfuk... jedno bez druhýho moc nefunguje...
Datum: 05. června 2013 15:01
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 upravou valce
Datum: 05. června 2013 15:00
 15ti zubim sekundárem, ale vadu to má tu, že pak nevyjedeš kopce, ale zase po rovině to pojede víc...
Datum: 05. června 2013 14:43
Jméno: Marek
IP: uživatel12728
 Zdravím , vím že to sem moc nepatří ale neporadil by mi někdo.Mám problém s MZ 150 ETZ ohledně škubání při nižších otáčkách motoru za jízdy, a při poklesu otáček takové rachtání .Motorem jako seřízením to být nemůže (palivo, svíčka , karburátor) to je vše v pořádku. Je to spíš v převodovce ,myslel jsem že je to primárním řetězem ale ten o nic neškrtá. Mám vzadu špatný tlumič rázů u rozety ale škube to jen při nižších otáčkách tak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 6:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 odpověděl sys sám gumu vyměnit aby se te holčině chtělo muže to občas jít přez zuby a cukat....
a nedel bože aby t nešel řetěz hejčmo a neohnul ti hřídelku z převodovky či něco neprovad s ložiskem v jejím uložení...to je pak na pulení a mz ma myslím vše na jehlách..to je velice radostná práce...
za mě gumu v kole vyměnit ...
maxskusit jestli výstup z převodovky nejni nějakej křivej či volnej
Datum: 06. června 2013 6:39
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím všechny poslední dobou to počasí vážně se.. tak proto se ptám, neboť doprava z bodu A do bodu B je děs bus, tramka,... , proto se chci zeptat, jestli někdo jezdíte v dešti a jaké máte pláštěnky, na netu jsem jich našel spousty ale za některé chcou pálky jak svi... a někde jsem myslim čet ze jsou prý docela dobré aji nějaké prac. hadry od cannisu, tak se ptám co používáte vy nebo jaké máte. dík za různé info
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 15:03
 v cannisu koupíš celej oblek jako pláštěnku, prostě vršek a kalhoty, ale pokud chceš helmu tak ti poteče kolem krku
Datum: 05. června 2013 15:03
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 hod prosimtě odkaz
Datum: 05. června 2013 14:59
 Zdar, v tomto sem jel na Grossglockner a zpátky. Furt pršelo. 100% spokojenost!
Datum: 05. června 2013 14:28
Jméno: FichtlVLog
IP: uživatel14157
 zdravím,chlapci mám takovej dotaz.. potžebuju z fíčka dostat co největší,ale opravdu co největší výkon bez nějakých uprav... čiže počítám stím,že by jste mi mohli poradit s výfukem,karburátorem,kroužkama apod. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel15625
 Jestli je to na mě,tak odpovím takto. Všechny válce po úpravě nechávám protočit alespoň o jeden výbrus,aby se odstranili všechny větší či menší oděrky od úpravy,ale kdybych byl hodně opatrnej,tak bych to možná udělal i bez výbrusu. Standa
Datum: 05. června 2013 19:47
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 valec mám po výbrusu s dvoukroužkem..to by snad nebyl nějaký problém né ?
Datum: 05. června 2013 18:33
 Vejdeš se do tisícovky,ale bez pístu a bez výbrusu. Jinak jsem Štěpáne rád,že to frčí
Datum: 05. června 2013 17:53
Jméno: 4gear
IP: uživatel14718
 Jestli chceš výkon bez úprav, tak si najdi hodně prudkej kopec... Jestli máš našetřenou nějakou tu korunu, tak doporučuju abys to přenechal někomu zkušenějšímu. Doporučil bych Standu Hrbka. Nedávno mi dělal válec a hlavu. Už to mám sestavený a zajetý. Motor perfektně točí i s dvoukroužkem místo doporučovaného jednokroužku, maximálka se vytáhla na šílených 83km/h. Fakt bomba a vejdeš se do tisícovky.
Datum: 05. června 2013 17:45
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 Chlapy.. ted' mi něco došlo... klika šla huř,tož to jsem ale myslel že se rozhejbe a kohoutek je novej ale teče jen dolu a když jsem ho měl dolu vyjel jsem na něj celou nádrž ale jesti se ted' přicpal,tak to teda nejpíš může být taky problém.. mám na tom najeto už cca 150km.. a předtím jakš takš jel.Zkusím to teda rozpůlit a kouknu na tu kliku a pak na ten kohoutek.. + ještě udělám něco z výfukem.Díky,tohle zkusím,kdyžtak radte prosím dál.Motor složím a předstih poladím,ale doladit to,aby to měla nějakej výkon už mi nějak nejde..takže každou radu příjmám.
Datum: 05. června 2013 17:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15133
 a taky radej vyčisti lauf.... ono i po výbrusu ten motor docela ožije a pokut je znatelně línej nemusý to být jen motorem ale neduhy jako je přicpanej kohoutek anebo nepruchozí lauf.... jinak 11 zubej převod bych na zaběh nechal opatrně musíš jezdit tak jako tak a převod do síly šetří motor ....pokut to netočíš do mrtva....
Datum: 05. června 2013 14:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně jak říká Standa, dej si motor dohromady, to že máš všechno nové ještě neznamená, že to máš dobře složený, jak ti šla klika po smontování??? Musí s ní než namontuješ gufera jít naprosto lehce otáčet. Co tam máš za kliku??? Kontroloval někdo vycentrování kliky?? Jak moc máš napnutý primárná řetěz??? Kolik už jsi na tom najel, jakou tam máš trysku, kde máš jehlu?? Máš vyčištěný výfuk, nepřisává ti to někde?? je spousta věcí proč motor byť z nových dílů nejede a většinou je to mechanikem ne motorem
Datum: 05. června 2013 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel15625
 Karbec větší nedáš,protože k tomu nemáš upravenej sací kanál. Píst jinej nedáš,protože na seriovku je nejlepší dvoukroužkovej a jednokroužkovej píst bez úpravy válce nemá význam. Výfuk udělat mužeš,ale na origo válci nakonec poznáš,že nejlíp jede výfuk z mustanga.... co mužu doporučit,tak si kup VAPE.... pokud jede mizerně,dej ho dohromady....nevylepšíš to tujininkem
Datum: 05. června 2013 10:16
 tak místo 11z dej 13z .... a dokud nezajedeš výbrus tak to ani kloudně nepojede..
Datum: 05. června 2013 8:51
Jméno: FichtlVlog
IP: uživatel15400
 Motor je složenej novej...převodovka,ložiska,vycentrovaná klika,ojnice na jehlách,výbrus s vrtáním 39,75 s dvoukroužkovým pístem,nová spojka,mezilamela,PRIMÁRNÍ ŘETĚZ,sekundáro 11z. Motor ale jede jako když nejede.Potřebuju zněj dostat co nejvíc jde,Dík
Datum: 05. června 2013 8:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15367
 he bez peněz jde všechno blbě pokut to startuje tak mužeš jen vyčistit lauf nechat naleit brzdy za 250 korun ... jen kroužky nemusí zabrat bez výbrusu .... konec koncu ten za 500 tak drahej nejni....
další 200 300 bych ti doporučil si vyzkoušet pohrát s kolečkem na výstup z převodovky nevím kolik jezdíš ted jestli do rychla či pomala ale převody jsou 60 procent výkonu .... takže se překvapí jaký muže být rozdíl mezi 13 zubem a 11 zuby... kor jestli máš přes 80 kilo si paradoxně rychlejší s rozetou do síly neš s podtočeným superbikovým... kolečko stojí okolo 100 ale chce to si vyhrát....
Datum: 05. června 2013 4:55
 nahnat výkon bez úprav? no kdyby ses hodně snažil tak by jsi se ke 4 koňům možná,možná mohl přiblížit kdyby bylo vše origo ale spíš ne  takže buď drahý úpravy, nebo silnější motorku
Datum: 04. června 2013 22:23
Jméno: VOLE
IP: uživatel15572
 kup si 250 !
Datum: 04. června 2013 22:21
Jméno: jawa 21
IP: uživatel7692
 Čau Draci, potřeboval bych poradit, začal jsem půlit motor z 21 a nejde mi stáhnout primární řetězové kolečko zkoušel jsem stahovák, ale vůbec se nehne :/ poradí te mi prosím jak na to ? za každou odpověď předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 4:18
Jméno: pepa
IP: uživatel15516
 jetli máš ožnost tak nejlepší to je pořádně ohřat ..horkovzduškou autogenem ..tim co je po ruce a pak až mláti po stahováku
Datum: 05. června 2013 4:18
 a nebo jen zašponovat stahovák a prásknout po něm kladivem... a pak primár musí odskočit
Datum: 04. června 2013 21:59
Jméno: jawa 21
IP: uživatel7692
 Dík zkusím
Datum: 04. června 2013 21:26
 Vzít na to masivní stahovák, napružit co to jde, nahřát, zase o kousek napružit, poklepat...
Datum: 04. června 2013 21:22
 cus draci mám dotaz na kolik mi zhruba plus minus vyjde go motoru jawy 250 sport ? jenom tak orientacne za kolik se to delá díky moc za odpovedi !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel15629
 Poctivá GO v dílech do 5 tisíc pokud je dobrá převodovka...
Datum: 06. června 2013 19:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15367
 práce zas nejni nejdražší pokut ti to nedělá firma u mě u jedoho borce 1300 pokut jsi od tábora... doporučím ale brus 1000 klika 1700 ložiska gufera labirint 1000 spojka 500 1000 i s košem... 250 353 byla za 8000
Datum: 05. června 2013 4:42
 tohle je lehčí než na pio..
Datum: 04. června 2013 22:55
 jo jenomze ja pulil motor a dal do kupy myx na fichtlu na tohle si netroufnu radsi
Datum: 04. června 2013 22:14
 jo už "vým"
Datum: 04. června 2013 22:00
 jawa 250/590 sport teda aspon to je na štítku ja to mám jako kross výš udelany ale fakt pěkně  jenom ten motor uz se narval dost tak mu chcu dopřát
Datum: 04. června 2013 21:47
 "sport" .. jaky je to prosim pekne model? .... jinak podu si to budes delat sam tak by ses do 5tis vejit mohl
Datum: 04. června 2013 21:09
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 čau draci o jakém nejrychlejším pionýrovi víte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 15:05
 i Vláďovy Mužákovi to upaluje
Datum: 05. června 2013 15:05
 tuto sobotu je můžeš vidět v Mladějově
Datum: 04. června 2013 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 Jawaracing50 - přes 120km/h na starym pařezu tříkvaltu bez kapoty... Nejbrutálnější jezdec co znám... Jinak jestli chceš něco vidět,zajdi na nějaký ze závodů Jawa 50 u Jičína.
Datum: 04. června 2013 19:24
Jméno: Adam
IP: uživatel15417
 Ahoj, potřebuju poradit. Dávám dohromady tachometr na Pionýrovy Jawa 20. Aktuálně mám tyto díly: tachometr, bovden, hliníková mušle do které se zašroubuje bovden, náhonové kolečko, které přijde na rozetu.
1. Hliníkové kryty/mušle mám dvě. Jedna s drážkou, ale kvůli které nemůžu dát do ní to náhonové kolečko. Druhá je bez drážky. Je to drážka důležitá?
2. Jakým způsobem je zachycené náhonové kolečko na rozetě? Rozetu mám úplně holou, žádné čepy, které by zapadly do drážek na tom kolečku.
Poraďte jak to mám zkompletovat, děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 23:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kurde to jsou úvahy hliník se lépe zdeformuje - bude lépe držet....
Datum: 05. června 2013 23:42
 Zdar ted jsem to spravil .misto koliku jsem pouzil hlonikovy hrebik protoze hlinik se zdeformuje lepe nez ocelovej kdyz ho tam natluces a bude lepe drzet. Žlabek tam nebyl proto jsem opatrne a presne flexou s mqlym kotoucem vybrousil zlabek.Bedy
Datum: 05. června 2013 18:46
 Tak vypadá to že máš všechno, ještě se ujisti že když v šneku točíš velkým kolečkem tak se točí i malé - to se čverhranou dírou kam se dává bowden,
Tak za 1-- na rozetě je vysoustružená kulatá část která zapadá do hliníkového šneka, na té kulaté části by měly být z boku, proti sobě, do těch zhotov z něčeho vhodného (hřebík, šroubek . . . ) dva výstupky, velikost _délku musíš vyzkoušet, tyto výstupky pak musí zapadat do dvou stejně protilehlých žlábků ve velkém kolečku,
Za 2--šneka nasuň na na místo k tomu určené na rozetě(vše musí sedět, a volně se otáčet)a pak rozetu i se šnekem nasadíš do kyvné vidlice - ale nezapomeň nasadit i šponovák na řetěz, kterým se i srovnává kolo do osy a který nýsledně slouží jako aretace šneka proti otočení(šponovák na řetěz u rozety totiž v na sobě má výstupek, ten výstupek při montáži musí být směrem uvnitř mezi kolem a a šnekem a šnek má v sobě drážku do které výstupek zapadne a po dotažení osy a rozety na kyvný vidlici se ujisti jestli žlábek a výstupek sedí v sobě) Snad ti tyhle vyčerpávající informace pomůžou, mnoho zdaru
Datum: 04. června 2013 19:34
 Zdar draci, stále mám problém s babeťáckym motorem 225, pořád mě ve vyšších rychlostech vynechává. Hladinou to není tu sem dělal několikrát, svíčka a přívod benzinu taky ok. Je možné, že by to mohlo být někde v elektrice? tyristor, indukční cívka...? Budu rád za každou radu abych zbytečně neměnil půlku motoru. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:05
 Draci seřízen předstih, nová svíčka a jede jako za mlada. Díky za rady
Datum: 07. června 2013 18:05
 Draci moc díky za rady, vše řádně zkontroluju.
Datum: 05. června 2013 18:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15367
 na babu 4 volty 6 voltu velká jawa a fík 8 volt..... jinak bych řek že máš malej předstih... podivej se na članky na netu u baby se to ladí snadno....
Datum: 05. června 2013 5:14
 Díky za rady. Kohoutek teče, vysokonapěťák s fajfkou nový.. na svíčku najeto cca. 500km ale vyzkouším novou. Jěště doplňující otátka, na cívce nemám vyraženou hodnotu, tuším správně 6voltů?
Datum: 04. června 2013 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 Ucpanej kohoutek ? Svíčka ? Šlus někde v okolí VN kabel,fajfka,cívka ?
Datum: 04. června 2013 19:59
 mě to dělala svíčka a trochu i bohatost směsi, tak zkus svíčku, a když to nepomůže skus trochu pootočit objímku zapalování
Datum: 04. června 2013 19:40
 Jěště musím dodat, že už nejde ani vytočit do otáček na stojánku. Vždy když se otáčky blíží k maximu tak na chvilku nic a pak se zas chytne.
Datum: 04. června 2013 18:18
Jméno: Petr
IP: uživatel14082
 Zdar draci čím to je že jawa 05 nejde moc vytočit jde vytočit jen tak na pul
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 18:31
Jméno: Petr
IP: uživatel14082
 Díky za rady
Datum: 05. června 2013 18:31
Jméno: FichtlVlog
IP: uživatel14157
 to může děat hodně věcí..výfuk,šoupě,zaseklej plovák,rozhozenej odtrh,špatná svíčka,filtr
Datum: 04. června 2013 22:04
 dival ses do výfuku?
Datum: 04. června 2013 21:16
 Zdravim draci,předělávam Simsona elektronika na enduro,když dám větší enduro řidítka,vystačí mi kabeláž... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 16:50
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jaké sou rozdíly mezi kývačkami vyrobenými v Jawě a v ČZ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:17
 a čz ma výkonejší motory
Datum: 04. června 2013 21:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ČZ oproti jave majú rám z okruhlých profilov a JAWA má z hranatých profilov potom Jawy sú dvojvyfukove čz len jedno a ešte par drobnosi by sa našlo
Datum: 04. června 2013 15:39
 Za éry Jawa-čz vyráběla Jawa kývačky o obsahu 250 a 350. ČZ vyráběla obsahy 125, 150 a 175. Po rozdělení značek pokračovala Jawa ve výrobě kývaček o obsahu 250 a 350 ještě přibližně dva roky, tzn do roku 1962, pak se kývačka inovovala na panelku. Čezeta zase dělala svoje kývačky o obsahu 125, 175 a nově i 250. Takže v Jawě se dělaly modely 353 a 354. V ČZ se dělaly modely 351, 352, 355, 356, 453, 450, 455 + od nich odvozené sportky 473, 470 a 475. Mezi některými modely je spousta rozdílů, ale kdybych to měl všechno vypisovat tak jsem tu do zítra...
Datum: 04. června 2013 15:39
|



|