 Zdar draci...mám problém s čezetou skůtrem(501 typ 01).Ted jí zajíždim...na novo má najeto asi 50km.nejdřiv těch 35 jela docela dobře a posledních 15 se jí už moc nechtělo.Když s ní ted vyjedu,tak první 2 km jede docela v pohodě a můžu dát i trojku a pak jedu sotva na jedničku(zadřená ani přidřená určitě neni).Odpojil jsem sání od karburátoru a jede o něco líp,ale furt to není jako dřív.Předstih mám asi 3,2mm.Občas střílí do sání(řikaj,že to je chudou směsí a já nevim,jakym šroubem se to šteluje,protože sem vyzkoušel snad už všechno).Dyžtak eště poradte,jakou svíčku bych tam měl dát(ted tam je bud PAL7(prastará svíčka) nebo BRISK N17C... tak pls pište...díky moc za každou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 0:54
Jméno: exxxi
IP: uživatel8866
 najdi si nějakou příručku na čezetmánii a karb. pošteluj. svíčku klidně starou, N17 ne, ta je do babety.pořádně maž, ať nepřidřeš a buď trpělivej, záběh je přes 1000km.
Datum: 02. března 2010 0:54
Jméno: exxxi
IP: uživatel8866
 najdi si nějakou příručku na čezetmánii a karb. pošteluj. svíčku klidně starou, N17 ne, ta je do babety.pořádně maž, ať nepřidřeš a buď trpělivej, záběh je přes 1000km.
Datum: 02. března 2010 0:54
 čus,když střílí tak to vidim na zapalování.jinak svíčku jsem vždycky jezdil na n15y.je to ale raketa ne?já sám mám 501/03,05 a 502/00,02
Datum: 03. října 2009 11:25
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na stránky skutrklub. Klikni na Rady tipy a vyhledej co potřebuješ.Je tam seřízení běhu naprázdno ,popis karburátoru,
seřízení karburátoru. Podle všeho máš špatně jehlu, ta má být na 4. zářezu a šroubek přídavného vzduchu od 1/2otáčky.Je tam
popis jak to vyladit.
Datum: 03. října 2009 11:20
 jo a jehlu mám na 3. zářezu
Datum: 03. října 2009 10:06
|



|