Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau, máte někdo zkušenost s klikovkou s jehlou nahože tady z fichtlkrámku? rozhoduju se jestli mám nechat přelisovat původní kliku na novou ojnici nebo koupit komplet novou kliku s jehlou za 1100,- zajímá mě jak je na tom tahle klika s kvalitou, vyvážením...prostě jak to šlape, máte jí někdo? uvažuju o koupi stejskyho upraveného válce tak chci mít spodek motoru 100% v cajku
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 9:03
 tak jak teda?  na fotkách vypadá samostatně prodávaná ojnice CKR stejně jako ta na té komplet klice, jak jste přišli na to že je to šmejd?
Datum: 05. října 2009 9:03
Jméno: Horst
IP: uživatel7550
 C.K.R. je Tchaiwan
Datum: 04. října 2009 18:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 je to C.K.R. mam ji doma v pinckovi a na ojnici je napsany C.K.R.
Datum: 04. října 2009 17:14
Datum: 04. října 2009 16:50
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja ji mam a jede do dobre + ten polsky valec  jede paradne jak prase
Datum: 04. října 2009 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 Muj subjektivni nazor: Sehnat si starou peknou kliku s neposkozenejma setrvakama a hridelema(nektery sou vydreny od vytvrdlyho gufera a pak trhaj novy gufera!) a na tu starou kliku dát ojnici CKR s jehlama......ta nova klika je taky dobra,ale ta ojnice neni CKR,ale nejaky CJ-R nebo CR-J a ty jehlovy klece nejsou tak kvalitni jako u CKR.....dost lidi uz mi rikalo,ze jedna ta puvodni klec vydrzi tak 1000km a zvoní........já volil starou úžasnou krásnou vyleštěnou kliku s novou ojnici CKR(z výroby poměděná!) .....ale jako dobry sou i ty nový kliky.......kliku jakou popisuje whistler bych rozhodne dale nepouzival...
Datum: 04. října 2009 16:10
 taky by mě to zajímalo protože potřebuji celou kliku novou.
Datum: 04. října 2009 13:34
 myslíš že není dost kvalitní? moje klika má poškozenej závit na kolečko primáru, matice tam jde natočit velmi ztěžka, navíc předchozí majitel do kliky prej při usazování mlátil kladivem, takže jí moc nevěřím, ikdyž nevibruje. Na ojnici dole je vůle, ale řekl bych ještě jakžtakž v toleranci, bronzové pouzdro nahoře už nevypadá zdravě. Chtěl bych to sfouknout všechno najednou, nechávat to přelisovat a vyvažovat se mi moc nechce, hlavně kvůli tomu poškozenému závitu. Proto se ptám jestli někdo tuhle kliku jazdí, jak jsou na tom s kvalitou. Třeba ten polskej válec bych si nekoupil
Datum: 04. října 2009 11:17
 nemam s tim zkusenosti ale pokud budes kupovat valec atd od stejskyho tak bych si to asi neryskl kup tu ojnici na jehlach C.K.R a nech si to prelisovat
Datum: 04. října 2009 10:47
 Čáu draci chci se vás zeptat kolik kilometru máte na pinckoj ujetých?Chci zjistit kolik kilometru máj tyto stroje nalítaných a jak dlouho vydržej.Tak pište zatím díkes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 16:11
Jméno: Standa
IP: uživatel7540
 řádově desetitisíce kilometrů
Datum: 04. října 2009 16:11
 od tehcnické zatím jen 100 Km. A povolili se mi všechny šroubky a matky a to tam byl zakotrované nebo tam byli pérovky  a nema problema.
Datum: 04. října 2009 14:14
 PÚvodní barva a lak najeto kolem 20 000 km. 0 výbrus,startuje na nakopnutí rukou.Frčí z kopce něco málo přes 80 a po rovince 70.
Datum: 04. října 2009 11:42
Jméno: pinda
IP: uživatel7511
 Jawa 20-1970 původní stav,původní chromované kola a výfuk,najeto 9141km,startuje a jezdí úplně v pohodě,koupil jsem ho od 1 majitele za 900KČ.
Datum: 04. října 2009 11:29
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 1 pán mi povídal že už na něm má naježděno 30 000 a má stále původní kroužky a 0 výbrus
Datum: 04. října 2009 11:26
 Zdar draci. Když dám 16ti zubé sekundárko a 13ti zubé řetězové kolečko, tak vím že dosáhnu větší výsledné rychlosti na úkor akcelerace, ale chci se zeptat, jestli se s tím dá nějákej ten kopec vyjet  a jestli se vůbec rozjedu  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 jak rika jawaracing......sotva se rozjedes a udelas z toho v podstate 2Q Stadiona,protoze tam trojku nedas
Datum: 04. října 2009 15:21
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Rozjedeš se, ale těžko zařadíš trojku a jestli, tak tě bude brzdit odpor vzduchu tak, že začnou klesat ot. a podřadíš...Kolikrát ti pojede pionýr třeba s 13z rychlejs nez se 14ti a sila mu zustane, protože na 14 to nemusí vytočit max. otáčky. Na sériového, nebo upraveného tak, že se provrtá vejfuk udělá přímé sání a podobné "pokusy", na to ani 14z není. Jsou ovšem sériové kousky které i 14z vytočí na max. No a teď si představ, že máš místo 14ti, 16z........
Datum: 04. října 2009 11:53
 no s 3,5konema seriovejma se ani nerozjedes a na max to bude mozna i pomalejsi protoze na to ten mootr nema do seriovky proste patri 12z uz s 13z to jede stejne rychle cca ale netahne to!
Datum: 04. října 2009 10:40
 zdarec,mám ještě jednu otázku jakej je rozdíl mezi mustangem 23 a 23A???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 10:58
 To není hlavní rozdíl....protože i pak se dělaly 23A se stejným designem jako normální Mustang....hlavní rozdíl je ve výkonu zapalování....23A ma 20Wattové zapalování, ale 23 má už 30Wattů....
Datum: 04. října 2009 10:58
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdar,tak typické pro ačko je hranatý tachometr,držáky předního světlo jsou odmontovatelné,a ne už navařené,jako u klasické 23,zadní tlumiče jsou ještě krytované jako u pionýra,zadní kyvná vidlice je staršího typu(hrubá),tyto byly i u 05,přední blatník má držáky zvlášť,oproti novějšímu,který je měl nanytované.
Datum: 04. října 2009 10:45
 ČAU, jak poznám jestli mám alternátor 15+5W nebo 25+5W.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 14:32
 Alebo ak mas to stare zapalovanie z 550 ,555 tak to je len 20W
Datum: 05. října 2009 14:32
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ikdyž je to na statoru vyražené, tak se může stát že klec statoru někdo prohodí, takže nejednodušší a na první pohled jasný odlišení je takové že pokud jsou všechny tři póly stejně veliké, jedná se o 30W a pokud obsahuje dva stejné a jeden o polovinu menší tak se jedná o 20W
Datum: 04. října 2009 14:28
 jo sorry ja nepochopil otazku ja myslle ze se ptas na zapalovani u panelek kyvacek atd u pionýra mas na statoru vyrazene/odlite bud 20W nebo 30W
Datum: 04. října 2009 10:34
 je na tom stitek a na tom to je vyrazene tusim....
Datum: 04. října 2009 10:32
 zdarec..chtel bych mit vejfuk nahoru,podobne jako to ma simson,vadi kdyz to nebude naohybane a ze ty spoje budou svareny?ze to proste nebude jako oblouk z jednoho kusu ale bude treba ze 3 kusu serizlejch trubek...samozrejme stejny velikosti jako original...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 19:22
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 mam na mustangovy taky posvařovany a jede to stejně
Datum: 04. října 2009 19:22
 jestly chces aby ti to jelo tak jak to jet ma tak tam neh seriove a nic nevymejslej Cz175 neni zadna kroska tak nevidim duvod pro by mel byt vyfuk horem
Datum: 04. října 2009 10:27
 zaleží jaký dáš uhly ale jestli to nebudeš prát po pravej úhlech  tak si myslím že to vliv na výkon nebude mět
Datum: 04. října 2009 10:20
 a nebude to mit vliv na vykon?
Datum: 04. října 2009 10:15
 Určitě to pude
Datum: 04. října 2009 10:00
 jo a je to u čz 175
Datum: 04. října 2009 9:11
 Zdar ,draci kolik stojí pokovit parabolu na pincka a nevite kde by mi to udělali v okolí olomouce? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 9:10
 zdarec draci ted to tady nekdy bylo ale moc jsem toho nepochapal chci dvoukomorác ze simaka na fichtla ... je to dobra volba pokud nemam moznost si o udelat doma ??? nebo je jeste neco lepsiho ....ted mam hikone a jsou to jenom vyhozeny prachy
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 14:50
Datum: 04. října 2009 14:50
 on se hikon nezda ale da se znej dostat hodne ale nemuzes vzit orig koleno a prvarit na to hikon a nechat tam ten tlumic na seriovyho PIO to nema cenu stratis spodek
Datum: 04. října 2009 10:37
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 tak to jo Jawa46---> muzes mi posslat naky fotky jak to mas udelany Spara11@seznam.cz nebo icq 303 904 265
Datum: 04. října 2009 9:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ladak to napodobava jen vzhledem-tvoje chyba ze sis ten hikone neodladil mile by te prekvapil.
Datum: 04. října 2009 7:56
 zdarec já tam mám dvoukomotáč už 1rok a je to dobry doporučuji jinak ho mají na motokramek.cz myslím kolem 600 kč
Datum: 04. října 2009 7:18
 Zdar draci...mam dotaz....děla se mi v tom trochu bordel...ktere ozubene kolečko je sekundárko? To vevnitř v motoru nebo to, na kterém je normání dlouhý řetěz mezi motorem a rozetou? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:29
 Ale prd! Primární převod - ten není vidět, je ukrytý v bloku a plave v oleji a spojuje kliku = motor s převodovkou, sekundární převod je tem co na tebe kouká vede od převodovky ke kolu.
Datum: 07. října 2009 15:29
Jméno: šabatů
IP: uživatel6855
 Hej zdarec sekundárko je to kolecko jak sundas viko na prave strane je to nasazene na karteru jak je spojka tak tam
Datum: 04. října 2009 11:07
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mezi motorem a rozetou
Datum: 04. října 2009 7:40
 zdar chtel bych se zeptat predelavam fichtla na krosku a zajimalo by me jak zvednout predni vydle a jak je upravin nebo jestli tam dat treba ze simsona nebo z naky jiny jawy treba ze 175 nebo ja nevim poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 9:15
 http://www.jawa23.estranky.cz/clanky/tuning/prodlouzeni-prednich-vidlic__ tady sou moje stranky,da se to udelat behem hodiny...ale ze simsona budou urcite lepsi,tyhle sou na cross na prd....maj maly pruzeni takze kdyz skocim tak dou hned na doraz... a nejsou olejovy,sou jenom na pruziny...prej se daj dat i z kejvačky,mam je doma,ale chce to prej dat nejaky jiny loziska...
Datum: 04. října 2009 9:15
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel7454
 Nazdar, nevíte, kde jde sehnat nový pant sedadla a jawu 21? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 8:23
 Filipe nevis nahodou ja ten plisek je dlouhe ma to urvany e nemám jak to změřit protože je to ta dira kterou prochazí osička je uvana kdybys nepochopil tak tudle delku http://uloz.to/2478665/bez-nazvu.jpg.bmp
Datum: 04. října 2009 8:23
Jméno: Failip
IP: uživatel7544
 cus hele sehnat nevim ale ja sem si ho udelal podle originalu doma asi ze trojky plechu a drzi to dost a ani to nebylo tezky
Datum: 03. října 2009 22:31
Jméno: motors
IP: uživatel326
 Nazdar draci,neviděl jste někde někdo v nabídce "chránič na hrazdu bílý s logem JAWA",dík za typ.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 22:22
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar draci muzu dat do benzinu 1,5 l naftu 10ml nemuze se me s tim nic stat kluci to skousely a rikaly ze to lip tahne dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou jsem měl motor zrajel na výbrus a vůbec na celou gooo tak jsem do něja nalil 1:1 techničák s naftou a starty vypadali asi takhle : vyndal jsem svíčku,nahřál jí zapaklovačem a pak jsem jí tak honem našrouboval a roztláčel po celé cestě od nás k silnici to je cca 80 metrů  a když to chytlo tak jso vedle toho musel ještě dalších 200metrů bežet a tůrovat to a když byl motor teplej tak to běželo normálka dokonce to i chytalo na našlápnutí  ale byla zamnou mlha že nebylo vidět na cestu když jsem jel domů
Datum: 04. října 2009 11:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Uz pri stamprdli bude mit zalepenej karburator-jestli ti de o tohle tak si tam dej cukr ten zasere a nadrz z valcem.
Datum: 04. října 2009 7:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Spíš to pojede o trošičku min (podle toho ,kolik tam tý nafty dáš) Dá se dokonce jezdit na 1:1 benzinu s naftou.Ale je znát že to huř jede a skoro to nenakopneš. A neboj se že zadřež,protože nafta je mastná takže to líp maže. Ale bude tu čudit jako k***a A když se ti to přehřeje,tak to nevipneš  (to se stává jen občas)
Datum: 03. října 2009 23:54
 bude ti to vic cadit karbonovat vliv to na to nema a nic se ti stim nestane az na ten karbon
Datum: 03. října 2009 22:40
 Prosim vás, nechte už ty řidičáky AM na pokoji! Buď si s tim řiďte babety a skutry nebo dejte pokoj. Na internetu se toho píše strašně moc, ale je to prostě jen o rychlosti 45 + nějaký normy o hmotnosti apod (viz to malé auto třeba od aixamu, to je tušim nějaký 500ccm ale je od 15 kvuli rychlosti).. Ten rok snad vydržíte, byl jsem na tom stejně celej nadrženej ale dá se to, zatim si to dejte do kupy ať tady potom nepíšete proč to nejede, takhle máte aspon čas na spravování... Jo a MZty ani zetky 175 taky nemůžete řídit s A1 tak si to už uvědomte
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 10:00
 konečně jim to někdo řekl
Datum: 04. října 2009 10:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ale i v patnacti mas slusny moznosti muzes si koupit lehnu aprilii rs 50 nebo endurko derbi sendu 50
Datum: 04. října 2009 8:00
 zdarec draci dnes kolem mě profrčela jawa 50 robby a docela se mi zalíbila máte stím někdo skušenosti??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 10:43
 presne tak v 50ccm nema 4takt co delat....
Datum: 04. října 2009 10:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Souhlasim s mustish. Čina fuj!! neseženš na to díly, čtyřtakt by mi ani nevadil,,ale sem názoru že 50ccm 4T nevyjede nakloněnou rovinu
Datum: 04. října 2009 0:01
 Už proto, že má čtyřtaktní čínský motor, bych si jí nevzal
Datum: 03. října 2009 22:24
Jméno: odbornik
IP: uživatel1337
 cau hosi nevim co mam koupit za palivo do fichtla NAFTU nebo Benzin
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:57
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 A nezapomeň přidat AD Blue kvůli ekologii
Datum: 04. října 2009 11:57
 no ani jedno...muzes jezdit jenom kdyz chces na zachod..takze se pred jizdou napijes,pak nachc*ijes do nadrze a jedes....
Datum: 04. října 2009 9:23
 anebo na iron odpověď podemnou mě inspirovala
Datum: 04. října 2009 8:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak nejak
Datum: 04. října 2009 8:01
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Jestli ty vaše odpovědi nemyslíte ironicky tak ste pěkní troubové
Datum: 03. října 2009 23:56
 Já osobně tam leju žaludeční štávu z hrobové slunečnicové babky...a na to do toho míchám šnečí močky.JEde to jak drak aj yamahu r1 předjedeš
Datum: 03. října 2009 22:18
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Nejlepsi bude kdyz to budes tlacit jestli jsi tak pitomi a ptas co tam nalit tak to asi ani nenastrtujes
Datum: 03. října 2009 22:15
 jo fichtl jezdi na lpg!!!!
sundej filtr vyjed karbos vem plnicku zapalovacu a strikej to do sani a naslapni 
jakt to jede ale nemaže
Datum: 03. října 2009 22:09
 do fichtla jezdině LPG
Datum: 03. října 2009 22:05
 to je pravda
Datum: 03. října 2009 21:53
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejlepsi bude kdyz celou nadrz naplnis uranem a budes jezdit celej zivot v kuse (navozejcku)
Datum: 03. října 2009 21:51
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Dyt to jezdí na vzduch!!!!
Datum: 03. října 2009 21:49
 radši naftu sice to bude víc hulit ale ten zvuk to je luxus nazapoměn dát místo obyč svíčky hžavící
Datum: 03. října 2009 21:49
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 ja bych dal 2kg hnedeho a 2kg cerneho a nalil bych tam tu destilovanou vodu jak rika fikus..porazis i simaka...z kopce mozna
Datum: 03. října 2009 21:45
 a nebo jezdi na rostlinej olej to je taky good
Datum: 03. října 2009 21:44
 oboje
Datum: 03. října 2009 21:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dreveny
Datum: 03. října 2009 21:41
Jméno: odbornik
IP: uživatel1337
 a hnedy nebo cerny?
Datum: 03. října 2009 21:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jj uhli a destilovanou vodu
Datum: 03. října 2009 21:39
 nejlépe uhlí
Datum: 03. října 2009 21:38
 Zdravím je mozne ze kdyz jsem vymenil svicku za jiny typ protoze ten puvodni uz se nevyrabi ze me jede motorka o 10 Km min?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 9:37
 Jo a mám svíčku N15C
Datum: 04. října 2009 9:37
 Mam jawu mosquito
Datum: 04. října 2009 9:37
Jméno: fichtl
IP: uživatel7545
 na svecke ma bit 07mm nenahodou
Datum: 03. října 2009 22:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 svicka ti muze zmensit vykon jsou 2 moznosti bud mas moc velkou mezeru na svice ma bejt 0,4mm a nebo mas nekvalitni svicku. Comas za stroj?? a jakou mas svicku?
Datum: 03. října 2009 21:33
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec da se ně jak vynulovat tachometr na jawu 21 dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 22:51
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 a jakej konec mam dat lanka na tachometr do rozety a jakej do tachometru
Datum: 03. října 2009 22:51
 vrtačkou, ale často tak zku_víš převody tak to potom nepracuje správně
Datum: 03. října 2009 21:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 draku to nevynulujes radsi si zapis stav tachyku nekde do notesu a mas to
Datum: 03. října 2009 21:40
 Čus draci,,asi mám dost velkej problém,dnes sem si byl kupit benál...no tk sem kupil 2 litry a dal tam olej M2T......a pak sme jeli ek kámošoj a já sem mu řekl že sem si dal na 2 litry málo oleje jesi by mi tam malinko nedolil...no tk přinesl valvoline olej a začal lejt a nalil tam tak na další dva nebo jeden litr.Myslíte si že to je dost velkej problém? kdyš jo tk co mám dělat?pl help dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 21:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mas si poridit injekcni strikacku bez jehli tu 20 ml stou to zmeris presne udelej to ze namichas 2 l. benzinu s olejem presne kolik ma bejt a dej to do nadrze to se zredi trosku ktomu pomeru co ma bejt
Datum: 03. října 2009 21:38
 To by neměl být problém...párkrát to nahni aby se to v té nádrži pořádně smíchalo...a ty dva litry nejsou moc velké množství...normálně bych to vyjezdil...
Datum: 03. října 2009 20:30
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 ahoj seso prosimtě napiš mi na e-mail chci s tebou něco vyřešit díky ondr166@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 19:41
 tak mi pini mail
Datum: 03. října 2009 19:41
|



|