 Cau, dneska mi děda tvrdil že do pincka je lépe dávat benzín speciál než natural, kvůli životnosti, ale moc tomu nevěřím. S naturalem by to ale zase mělo jet líp ne? Vím že se to tu už řešilo, ale potřebuju vědět jak to je abych mohl dědu poučit  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 15:24
Jméno: dawid
IP: uživatel7154
 berte to podle ceny a je to
Datum: 07. listopadu 2009 15:24
 klidně jezděte na natural nebo na special.nic se nestane.U dvoutaktu se není co zkazit.
Datum: 07. listopadu 2009 13:23
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
 A tos vzal kde, že se tam Special nedává? Já ho tam liju odjakživa, co fechtla mám a on kupodivu pořád jezdí a krásně. Myslíte si že motorka se rozmazluje? Že už najednou nepříjme Special a chce Natural? Hoši, trochu logiky  ...
Datum: 06. listopadu 2009 23:40
Jméno: d@n
IP: uživatel6546
 do pionyra se dava jenom natural 95 z olejem žadny specila tam se nedava!
Datum: 06. listopadu 2009 22:10
 lej tam shell Vpower racing at si v klidu nebo Vervu
Datum: 06. listopadu 2009 19:38
 v prirucce je psany jenom minimalni oktanovy cislo tusim tech 84 oktanu neni tam predepsany maximalni nebo doporuceny
Datum: 06. listopadu 2009 17:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dedove toho vedi vecinou nejvic!! ja davam prednost specialu lip mi to jede tocito az moc a ma to vetsi zivotnost . Pionyr je stavenej na normal84 oktanu, special ma 91 to uz je moc nevyuzijeto a lejt tam natural kterej ma 95 a vic je blbost
Datum: 06. listopadu 2009 16:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 olovo víc než přimazávací funkci plnilo spíše tu funkci ochrany sedla ventilu. Ta příměs se jmenovala tuším tetraethylolovo. Sedla ventilů nových aut jsou z jiných materiálů a tudíž tuto ochranu nepotřebují. Přípravky na domíchávání do naturalu jsou dnes tuším na bázi čehosi z draslíku. Každopádně fichtlům je tohle jedno, tam spíš rozhoduje oktanové číslo a mazivo.
Datum: 06. listopadu 2009 16:31
 zajic13: jo novy auta maj ventily,a le uz maj uzpusobeny vedeni a sedla na bezolovnatej benzin. specialje olovnatej a ve starsich autech to olovo mazalo vedeni a kdyz si tam nalil bezolovnatej tak si ventily zadrbal. jinak nebal bych se Naturalu unas neni k mani Special uz asi 2 roky a bez problemu jezdin na Natural 95
Datum: 06. listopadu 2009 14:04
Jméno: standa
IP: uživatel7843
 jooo docela často
Datum: 06. listopadu 2009 9:53
 stando spíš vůbec někdy?
Datum: 06. listopadu 2009 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel6930
 jezdi na special,jede líp......ted sem ho povozil i na kompresnim pomeru 11:1 a jak fičí......
Datum: 06. listopadu 2009 0:10
Datum: 05. listopadu 2009 22:53
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 každopádně v době, kdy fichtl vznikl, tak benzin 95 oktanů v podstatě neexistoval. Takže speciál je pro tyto motory (pokud nejsou upravené) naprosto OK palivo a vysokooktanový benzín skutečně může v případě, že motor není na toto palivo seřízen spíš býti na škodu. Pokud je mi ale známo, tak benzin special v letošním roce končí, takže není co řešit Jinak Natural je humus už podle smradu ať už 4T nebo 2T motor jetý na Natural smrdí ke zblití, zatímco kdysi pojem "vůně benzínu" měl svoje opodstatnění, tak dneska jde o něco něuvěřitelně odpornýho
Datum: 05. listopadu 2009 22:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Davej tam natural....Ma snad fichtl ventily???...
Datum: 05. listopadu 2009 21:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nepoučuj dědu a dávej tam speciál
Datum: 05. listopadu 2009 21:04
 dědečci toho říkají občas hodně
Datum: 05. listopadu 2009 21:01
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 ja sem do toho parkarat dal natural 98 a asi po 3 nadrzi mi zacala zvonit klika a pak mi vylitla pojistka co drzi pistni cep a bylo po srande valec uplne na sracku
Datum: 05. listopadu 2009 20:48
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 na origo pincka je skoro jedno jestli natural či speciál ale četl už jsem pár dotazů že to někomu jede na speciál lépe a na naturál že mu to blbne ale asi je to o naladění o tomhle moc newím spíše se zabívám úpravami
Datum: 05. listopadu 2009 20:44
 Je to úplně jedno jak na životnost tak na výkon. Všechny benzíny maj stejnou výhřevnost.
Datum: 05. listopadu 2009 20:27
 ČAH hale lepší je tam líp natural na otáčky a special má míň otáček a o životnosti je lepší natural
Datum: 05. listopadu 2009 20:21
|



|