česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau, dneska mi děda tvrdil že do pincka je lépe dávat benzín speciál než natural, kvůli životnosti, ale moc tomu nevěřím. S naturalem by to ale zase mělo jet líp ne? Vím že se to tu už řešilo, ale potřebuju vědět jak to je abych mohl dědu poučit :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 15:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: dawid      IP: uživatel7154    
berte to podle ceny a je to
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně jezděte na natural nebo na special.nic se nestane.U dvoutaktu se není co zkazit.
 
 
Datum: 07. listopadu 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: Kwjety      IP: uživatel1709    
A tos vzal kde, že se tam Special nedává? Já ho tam liju odjakživa, co fechtla mám a on kupodivu pořád jezdí a krásně. Myslíte si že motorka se rozmazluje? Že už najednou nepříjme Special a chce Natural? Hoši, trochu logiky :-D...
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: d@n      IP: uživatel6546    
do pionyra se dava jenom natural 95 z olejem žadny specila tam se nedava!:-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lej tam shell Vpower racing at si v klidu nebo Vervu:-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v prirucce je psany jenom minimalni oktanovy cislo tusim tech 84 oktanu neni tam predepsany maximalni nebo doporuceny
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
dedove toho vedi vecinou nejvic!! ja davam prednost specialu lip mi to jede tocito az moc a ma to vetsi zivotnost . Pionyr je stavenej na normal84 oktanu, special ma 91 to uz je moc nevyuzijeto a lejt tam natural kterej ma 95 a vic je blbost
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
olovo víc než přimazávací funkci plnilo spíše tu funkci ochrany sedla ventilu. Ta příměs se jmenovala tuším tetraethylolovo. Sedla ventilů nových aut jsou z jiných materiálů a tudíž tuto ochranu nepotřebují. Přípravky na domíchávání do naturalu jsou dnes tuším na bázi čehosi z draslíku. Každopádně fichtlům je tohle jedno, tam spíš rozhoduje oktanové číslo a mazivo.
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajic13: jo novy auta maj ventily,a le uz maj uzpusobeny vedeni a sedla na bezolovnatej benzin. specialje olovnatej a ve starsich autech to olovo mazalo vedeni a kdyz si tam nalil bezolovnatej tak si ventily zadrbal. jinak nebal bych se Naturalu unas neni k mani Special uz asi 2 roky a bez problemu jezdin na Natural 95
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7843    
jooo docela často:-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 9:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando spíš vůbec někdy?
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6930    
jezdi na special,jede líp......ted sem ho povozil i na kompresnim pomeru 11:1 a jak fičí......
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 0:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: uz ponekolikaty ctu odpoved: ma to snad ventily? nevim jestli to bylo od tebe nebo ne... a proc by tam nedaval special,kdyz v ty dobe co se vyrabel fichtl tak byl benzin jeste s nizssim oktanovym cislem?a novy auta snad nemaj ventily a proto se tam leje natural-? nebo jak ? :-D:-D:-D
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
každopádně v době, kdy fichtl vznikl, tak benzin 95 oktanů v podstatě neexistoval. Takže speciál je pro tyto motory (pokud nejsou upravené) naprosto OK palivo a vysokooktanový benzín skutečně může v případě, že motor není na toto palivo seřízen spíš býti na škodu. Pokud je mi ale známo, tak benzin special v letošním roce končí, takže není co řešit Jinak Natural je humus už podle smradu ať už 4T nebo 2T motor jetý na Natural smrdí ke zblití, zatímco kdysi pojem "vůně benzínu" měl svoje opodstatnění, tak dneska jde o něco něuvěřitelně odpornýho
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Davej tam natural....Ma snad fichtl ventily???...
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nepoučuj dědu a dávej tam speciál
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dědečci toho říkají občas hodně
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel5395    
ja sem do toho parkarat dal natural 98 a asi po 3 nadrzi mi zacala zvonit klika a pak mi vylitla pojistka co drzi pistni cep a bylo po srande valec uplne na sracku
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel1250    
na origo pincka je skoro jedno jestli natural či speciál ale četl už jsem pár dotazů že to někomu jede na speciál lépe a na naturál že mu to blbne ale asi je to o naladění o tomhle moc newím spíše se zabívám úpravami
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to úplně jedno jak na životnost tak na výkon. Všechny benzíny maj stejnou výhřevnost.
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: PR.4      E-mail:      IP: uživatel5767    
ČAH hale lepší je tam líp natural na otáčky a special má míň otáček a o životnosti je lepší natural
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 20:21
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 12:57:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu