Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 cau,vim,ze je to trapne nebo se uz na to tady nekdo ptal,ale jaky je rozdil mezi kyvackou a panelkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 11:30
Jméno: hh
IP: uživatel7625
Datum: 08. listopadu 2009 11:30
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Čau chlapi. mám Jawu 350 typ 640.a při nízkých otáčkách se to úplně dusí vůbec to nejede. ale když je to v otáčkách tak jede jak střela. když sem se ptal tak mi říkali jak je uložení klikové hřídele tak prej potřebuju na jedno ložisko a já to mám na dvě proto se to hádá. jestli je to fakt tím??? a jak se tu to uložení prodáva-Čelo úplné plné. tak jestli je to uložení na jedno ložisko nebo na dvě. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 11:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to moze byt aj filtrem
Datum: 08. listopadu 2009 11:21
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 rozhodně to ložiskama ve stšedu kliky nebude spíše může bejt špatnej těsnící labirynt a to ůplný čelo je dobrá věc  kup si ho je to uložení na obě dvě ložiska.
Datum: 07. listopadu 2009 22:11
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 12:51
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Datum: 08. listopadu 2009 12:51
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zadni ně svity hodně a predni vubec a newim proč
Datum: 08. listopadu 2009 12:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Světelné cívky bez drátu jsou samostatné .V el.schématu jsou přední světlo a zadní světlo oddělené. Cívka s drátem se propojuje
s druhou světelnou cívkou a ve schematu je zadní světlo napojené na vlákna předního světla .Viz el. schema na http://www.sesa-moto.cz
Datum: 08. listopadu 2009 10:42
 ten zatočeny drat přide priletovat na vystup te druhe světelné cívky
Datum: 08. listopadu 2009 10:04
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak normalne daj srubek to teho zatoceneho dratu abi to mnelo kostru ne?a kabl to svetla ti pujde zas s teho vivodu natu samicu ne?
Datum: 07. listopadu 2009 21:51
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Datum: 07. listopadu 2009 20:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 posletemi nekdo pls foto rozpulenyho motoru u 250 kejvacky diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 19:57
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Ahoj draci,nemáte nikdo domaa prsíčka na jawu 555 tak do 500,-Muže být i trochu víc dražší.Chci si dát svého pařeza do pucu ale prsa mu chybějí díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 7:23
 LOL do 500,- ?  . Ses zbláznil ? To má mnohem višší cenu ! 1200 - 1500,-
Datum: 08. listopadu 2009 7:23
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 moje icq 414427520
Datum: 07. listopadu 2009 19:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau furt tady povidame u upravach pistu , ale zatim nikdo nic poradny nerek tak sem ptam jestli je neaka uprava kterou snese originalni valec a kanaly a prida to trochu vykon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 19:22
 spodní hranu sacího kanálu o 1 mm opilovat a vrchní hranu výfukového kanálu taky 1mm.komprese,tryska,odskoušeno fungující
Datum: 07. listopadu 2009 19:22
 cim se ladi predstih??? na jawa 23 mustang..?? dik. a jak.. pls..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 15:25
Jméno: Josef
IP: uživatel7944
 1. Nastavíš píst do horní úvrati
2. Mezi kontaktama přerušovače nastavíš 0.35 mm
3. Pootočíš klikou ve směru proti hodinovým ručičkám, píst popojede o předstih (kolik tam chceš dát) 1,5 - 2,3 mm
4. Mezi kotakty přerušovače strčíš cigaretovej papír
5. Povolíš dva šrouby co drží magneto a potáčíš celým statorem i s cívkama
6. Přitáhneš agneto a zkusíš papír vytáhnout musí to jít trochu ztuha pak je to OK.
Toto je starý postup ale funguje zdar
Datum: 16. listopadu 2009 15:25
 nejlíp rukama
Datum: 08. listopadu 2009 7:25
 zdravim předni světlo u fichtla je na střidavej proud že? jo a je tu prosím nějakej ochotnej člověk kterej by mi popsal nebo nějak vysvětlil jak zapojit na fichtlu eletriku na přednim světle?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 19:12
 tak natáhni kabel od světelných cívek(ty 2 propojené)do vypínače v masce.podívej se na ten vypínač dej ho do polohy na světla a najdi piny které jsou propojeny. na jednu stranu ten kabel a na druhou kabel na zadní světlo dohromady s předchozím příspěvkem
Datum: 07. listopadu 2009 19:12
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 no jo jenže ta eletrika není natáhlá
Datum: 07. listopadu 2009 19:05
 z vypínače v masce jde červený kabel do přepínače na řídítkách na prostrední pin.z krajních pinů jdou 2 modré na patici žárovky 56a dálkové a 56b tlumené.možná z patice ještě kostra jak u koho
Datum: 07. listopadu 2009 18:58
Jméno: 350
IP: uživatel7854
 zdar.... jaky davate do 350tky panelky svicky a jake jsou podle vas nejlepsi ...dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 8:57
Jméno: Freitr
IP: uživatel7743
 PAL
Datum: 08. listopadu 2009 8:57
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 NGK
Datum: 07. listopadu 2009 19:06
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 brisk N 15C
Datum: 07. listopadu 2009 18:56
 zdarec, jak poznam ze je potreba udelat vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 10:03
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vlož do válce nový kroužek a když bude mezera mezi konci kroužku větší než 0,8 mm, je to na výbrus.Ten kroužek dej asi 20mm
hluboko a musí být vodorovně.
Datum: 08. listopadu 2009 10:03
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 Cau draci vite jak jsou ty dve cisla na dratky do svetla myslim ze je to 56 a 57 ktere je dalkove a ktere potkavaci ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 19:01
 56a je dálkové a 56b je tlumené
Datum: 07. listopadu 2009 19:01
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Pokud je dvou polohová, tak je tam jen 56, u tří polohové to je jak říká ceZetak. 56a je tlumené a 56b je dálkové.
Datum: 07. listopadu 2009 18:56
 je tam 56 a 58. 58 jesou obrysovky, pak je 56 a ten se delí na 56a a 56b. ale nevzpomenu si které je dálkové a které tlumené, musel bych vyhrabat papíry ze školy...
Datum: 07. listopadu 2009 18:45
 čauu, mam tu problem... Mam jawa 23 mustang a kdyz ho chcu nakopnout-nastartovat.. tak mi nevydrzi nastartovana a z vyfuku obcas vyleti hodne dymu-udela to ranu. pritom vyfuk, koleno karbec, trysky svicku atd krom motoru mam vycisteny a profoukany.. pls o radu. THX all. 
--Motorka se dusi po nastartovani a tim padem tak do peti vterin zhasne..nejde do otacek.. odtrh mam dobry jelikoz jiskru to hazi perfektne. bylo to ze dne na den se mi ttyto veci stali. jeden den byla plne funcni to sem na ni jezdil a druhy den vstanu ze se pujdu projet a zjistim ze mi nejede..? pls o radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 20:07
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 huana píše,že výfuk má čistý
Datum: 07. listopadu 2009 20:07
Jméno: huana
IP: uživatel5631
 Zkus výfuk-nejspíš bude totálně ucpaný karbonem...
Datum: 07. listopadu 2009 19:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 taky je mozny ze odeslo magneto pod zapalovanim musel bys sundat ten kryt co ho drzej 3 srouby na pravy strane motoru a pak bys musel sundat elektryku s magnetem pri namontovani musis sestelovat, ale kdyz tomu nerozumis to bude asi broblem
Datum: 07. listopadu 2009 19:38
Datum: 07. listopadu 2009 18:58
 a jak se ladi?? co je stator apod??? co musim udelat abych to vyladil?? predstih?? kterym sroubem se alias Ladi.??
Datum: 07. listopadu 2009 18:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pravděpodobně špatný předsith
Datum: 07. listopadu 2009 18:35
 Zdar hoši, kde seženu návod jak sestavit motor u Babetty 207 a zapojit elektriku? Dávám ji dohromady. To je ta v mým profilu a tak potřebuji pomoci! díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 10:15
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Najdeš na stránce cs.wikipedia.org/wiki/Babetta .Dole v Externí odkazy klikni na (sk) stránky venované legendárnej Babettě.Slovakia
Datum: 08. listopadu 2009 10:15
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdarec newite co mam ze spojkou když dotahnu ten štelovací šrubek uplne aš te kryrt a furt mě to zabira dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 22:29
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 to jeseou segrovky ale asi olej kdaž jsem vypustyl olej a ropulil motor a nechal jsem to do druhiho dna tak spojka nezabyrala a byla jako nová dala se kravně vištelovat a jakej olej tam jijete vy
Datum: 16. listopadu 2009 22:29
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 třeba ja zmačknu spojku a musim popojet do zadu a pak do přednu aby prestala zabyrat a le kdž to tlačim tak tam de slyšet jak ten pist v tom valcu jezdi ja tam skusim vyměnit segerovky
Datum: 12. listopadu 2009 22:10
Datum: 08. listopadu 2009 7:29
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Datum: 07. listopadu 2009 19:46
 dotáhni šroubek tak aby jsi mezi koncem vypínací páky a kartru měl milimetr až 2 vůli.pokud přesto unáší máš špatný olej nebo máš vypadlé segerovky.
Datum: 07. listopadu 2009 18:48
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 když ten šroubek odelam uple pryč tak me to zabira aji když zmačknu tu pačku kterou vede lanko tak taky to zabira
Datum: 07. listopadu 2009 18:36
 tak to zkus povolit aby to nezabiralo!děláš to naopak!
Datum: 07. listopadu 2009 18:19
 ?? nechapu..??
Datum: 07. listopadu 2009 18:16
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 u jawi 21
Datum: 07. listopadu 2009 18:05
Jméno: sagosek
IP: uživatel5570
 Čau, scháním dvoupístkový přední brzdič na kotoučovou brzdu, stačí mi samotný, když bude i s pumpou a hadicí tak se zlobit nebudu  Nemáte někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 16:28
 Zdar nedávno sem si koupil čízu 175 a ted ji ještě musim stihnout dát na evidenčku a přepsat papíry(jinak papíry už sou v polopřepisu na mě)nevíte někdo kolik po mě kde budou chtít?Zatim díky drak jackpaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 18:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Evidenčka 200, přepis 500.. Bejt tebou, tak si místo evidenčky udělám novou technickou, protože váhu to má stejnou a je to za jedny koruny.
Datum: 07. listopadu 2009 18:54
Jméno: Freitr
IP: uživatel7743
 Zdravim, po kolika klimetrech bych měl nechat udělat výbrus? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 21:30
 ale taky podle toho jaky m2t...mam ted nejaky s cervenym vickem a nemuzu si stezovat,minimum karbon,valec porad peknej.....
Datum: 07. listopadu 2009 21:30
 presne to co napsal postul sem chtel rict i ja  driv fakt nemazali olejema jako sou dneska do krovinaku...
Datum: 07. listopadu 2009 21:28
 honza 73:a jaký olej píšou v dobovym manualu?nebo jsi snad před 40 lety koupil jiný olej než m2t nebo m6a ktarý byl předepsán?
Datum: 07. listopadu 2009 21:09
 dost zalezi jak s tim jezdis kdyz s tim jezdis klidanko tak muzes nalitat 25 i 30 000 kilaku pokud s tim budes jezdit jako "prase" tak muzes delat vybrusy kazdejch 5000 kilaku
Datum: 07. listopadu 2009 20:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co to melete za blaboly ja mam najeto 3700 km na castrol a ve valci nezmizly ani ty nejmensi skrabanecky, znam vic lidi ktery jezdej na M2T a bez problemu prez 10 000 km a je to porad OK tahne suprove je to este od vyroby
Datum: 07. listopadu 2009 19:47
Jméno: Freitr
IP: uživatel7743
 Ale díky za opdovědi
Datum: 07. listopadu 2009 19:46
Jméno: Freitr
IP: uživatel7743
 To je nějak málo ne? Děda nalítal asi 45 000 já zatim asi 1000 a táhne pořád dobře bez výbrusu.
Datum: 07. listopadu 2009 18:47
 já vim že po 4000 s m2t je to zralý na výrbus ale pokud jezdí slušně a bude mazat tak jak má tak na těch 7 tis by se měl dostat....dej do benálu shell sx2 advance který stojí jen to pár kažek víc než m2t a výbrus ti vydrží 20 ti s
Datum: 07. listopadu 2009 18:03
 jinak na zavodnim PIO to je taj 500-700km a je potreba vybrus
Datum: 07. listopadu 2009 17:36
 na M2T uz po 3tisicich to je zrale na vybrus jinak udavaj 20tis ale ale na babette mam 12tisic a ty zvuky atd klika vse uz ma dost valec hranu neverim tomu
Datum: 07. listopadu 2009 17:35
 no v manuálu se píše 20000km ale záleží na oleju jestli tam dáš m2t tak 7000-10000 bych řek
Datum: 07. listopadu 2009 17:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Az budes mit drazku na kraji valce vevnitr.
Datum: 07. listopadu 2009 16:31
Jméno: tazzicekrt
IP: uživatel7004
 čau,už fakt nevím jak dál ...jak skládáte spojku ??????...už sem skusil vše co mě napadlo a nic.prosím pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 19:48
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Do čelistí kombinaček sem si vyřízl bruskou malou drážku z obou stran, do toho chytneš podložku a nemá šanci vystřelit!
Datum: 07. listopadu 2009 19:48
 vzdycky to skladam pomoci kombinacek a nikdy mi to nevystrelilo
Datum: 07. listopadu 2009 19:05
 A jak by takovéj přípravek měl vypadat???já sem to s takovou mojou kravinkou skoušel ale nic
Datum: 07. listopadu 2009 18:08
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 No sice ve 3 lidech ale za 3 minuty to tam bylo
Datum: 07. listopadu 2009 17:40
 a udelat si jednoduchý priprravek na stlaconani pruzin vas nenapadne? nejaky kombinacky lita to po celej dilne hruza! ja jednim prstem zmacku pripravek(pruzinu) a druhou rukou strcim segerovku pustim pripravek domacknu segerovku a hotovo
Datum: 07. listopadu 2009 17:32
Jméno: sabathu
IP: uživatel6855
 cus spojku doskladas tak ze mas dve ruky ne?  ale postup je takovy ze musis mit u sebe uz nachystane vsecky pruzinky podlozky a segerovky.Vem si poradne kombinacky sevri do nich poslozku a pritlac ji na pruzinku ale pozor dej si motor do sveraku tak aby bylo leve viko u tebe a do kombinacek si teda das tu podlozku a pritlacis ji teda na tu pruzinku zapri se poradne do kombinacek drz ty kombinacky v jedne ruce.Potom se do tych kombinacek poradne zapri az se pruzinka stlaci a az uvidis drazku chyt rychle do druhe ruky segerovku dej ji tam pust kombinacky a drz je ale porad v ruce pouze je oddelej od pruzinky pak jenom pruzinku uprav aby nevyskocila z drazky.Ale jestli se ti to tak nechce a mas silu v prstech tak se to da i tak.A timto postupem opacne.
Datum: 07. listopadu 2009 17:15
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 No vy ste experti. Ve 3 lidech  Vem kombinčky chyť s nima tu podlužku a zatlačji s pružinku dolu do drážky nasaď segrovku, domáčkni ji šroubovákem a je to
Datum: 07. listopadu 2009 17:08
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 No sám to asi neuděláš, my jsme to dělali ve 3 lidech a stejně jsme si mákli, najdi doma nějaky placatý klíč, ten zasuň do pružinky a stlač dolů, potom dáš podložku a segerovku...
Datum: 07. listopadu 2009 16:58
Jméno: tezzicekrt
IP: uživatel7004
 neee tak to nemislel jý myslel .....jaký postup nemůžu tak dostat ty segrovky pružinky ně je furt vystřelujou.....jak na to
Datum: 07. listopadu 2009 16:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Lamela,mezilamela,lamela,viko,pruzinky,podlozky,segrovky.
Datum: 07. listopadu 2009 16:33
Jméno: pavel
IP: uživatel3054
 cau nevite nekdo kolik tak stoji ridicak do 50ccm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 17:49
 1) řidičák (jakejkoli) stojí 50kč
2) žádněj řidičák na 50ccm neexistuje
3) cena za výuky a výcvik v autoškole je u sk. AM a A1 cca ty 4tisíce + poplatek za doktora a za zkoušku
5) dělat řidičák v 15ti jsou "vyhozené" peníze
Datum: 09. listopadu 2009 17:49
Jméno: sabathu
IP: uživatel6855
 cus ridicak na 50ccm stoji nejak 3000-4000
Datum: 07. listopadu 2009 17:08
 V opavě v Laguně stojí 3300 jak AM tak A1
Datum: 07. listopadu 2009 16:42
Jméno: matoosh
IP: uživatel7853
 maam jednu otazku...ako odmeram difuzor??a kde na karburatore je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 13:03
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 difuzor je misto kde se prumer sani zmensuje a tim se zrichli proudeni vzduchu
Datum: 16. listopadu 2009 13:03
 těch cíveček jsem přehodil 12.kondík je nový.kdyby byl v haji nejelo byto na světelnou cívku
Datum: 07. listopadu 2009 18:51
 skus tu cívečku vyprat v technickém benzínu. pak může být třeba na vině kondík
Datum: 07. listopadu 2009 18:47
 hodí jiskru 1 max 2x.když kabel od cívky přepojím na světelnou .šlape,jinak ne.cívek na zapalku jsem vyměnil asi 12
Datum: 07. listopadu 2009 18:38
 jo? a jak? co dělá?
Datum: 07. listopadu 2009 18:03
 je dobře že to bereš s humorem.oživil jsem už nekolik beznadějných popelnic (aut)ale moje 20 už se mnou týden cvičí
Datum: 07. listopadu 2009 18:00
Datum: 07. listopadu 2009 17:32
 když ti to dělá vrrr máš nejspíš velký difuzer
Datum: 07. listopadu 2009 17:23
 vrrr
Datum: 07. listopadu 2009 16:12
 jenco ma recht
Datum: 07. listopadu 2009 15:54
 jenco: záleží jak je velký. ale meříž tu nejvěší díru co prochází skrz karbecem.
Datum: 07. listopadu 2009 15:50
 presne naopak najmensia dira v karburatore v miesacnom priestore
Datum: 07. listopadu 2009 15:31
 je to ta nejvetčí díra co je skurz karbec a ústí do sacího kanálu. a změříš průmer posuvkou.
Datum: 07. listopadu 2009 14:37
|



|