česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
máte někdo zkušenosti s 2 karburátorama na 350 je to znát? a co spotřeba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 15:54
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave, tam jde o to to odladit...jak rika Standa, v karburatoru problem neni, rozdil oproti jednokarbenatku a dvou je asi (udajne) jeden kun, za to opravdu tech nekolik tisic za karb, naatrubek, rozdvojky a jine nestoji, gde se ty kone daj celkem efektivne nahnat jsou v prefukach, slicovani, clonce a klice, klika jak znamo ma porad jeste enormne tezky setrvaky (pozustatek minulosti a tehdejsi filozofie pri konstrukci) a tak se dela jeji odvrtani (a ze je to pak uplne neco jinyho, jizdni vlastnosti jsou naprosto jiny ale pro krajinkare to neni) no a pak ty prefuky, dokonce je znamo ze aby se mohly jeste chvilu vyvazet do Francie, zeme EU, aby tam mohly splnit limity EU tak sic se pod "škodlivostni" limit vesly ale udelali to tak blbe, ze tomu nejen zebraly kone (coz se sice cekalo ale ne v takovym mnostvi) ale spatnym precasovanim to nasava prakticky pulku vyfukovych splodin s karbonem do klikovyho prostoru, dela to tam strasnej svincik...proto nektery 638 jsou vykonostne navrchu nad 640, ty emise se jeste redukovaly clonkou v sani, prakticky tam zadna bejt nemusi jak sou vetsinou ty kanalky s valcem a karbecem blbe slicovany, no des...pokavad se ale todlec secko odchyta (clonka, slicovani, nasledne pretryskovani a vyreseni tech prefuku) tak to je pekny svezeni, o dost lepsi nez "neodladena" tripade osmicka, devitka ci ctyricitka...takze ten twinkarbec je neco na urovni klapky (u tripade ale ma pomerne velkou ucinnost nez u chrchla, zase zalezi jak se to udela), to by se taky melo delat az na posled az je secko odhcytany a chce se jeste vic...
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Na jawamanii se to parkrat resilo... Prej je to celkem horor na odladeni.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
dle mne dvojnasobny reseni smesi,zvetsena spotreba a lehce vyssi vykon,jestli vubec..........ale az tak se v upravach 350 neorientuju......obecne stary 634 s 26 karbecem jedou líp jak novejsi 638 s 28 karbecem atd....natozpak se dvěma.....docela financne zajimavej zpusob jak udelat visualne z jawy 350 yamahu RD 350,ale výkon je furt jinde......ten výkon je v motoru,ne v karburatoru....
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Nárust výkonu nebude až tak velký,spíše myslim že bude plynulejší plnění směsi.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,já je osobně nemám.ale vím že to jede velice dobře a nárůst spotřeby není až takový,rozhodně se vyplatí investovat.Stejně jako odlehčená klikovka...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 22:51
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.05.2025 19:49:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu