Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau mam sníženou hlavu na fíkovi, proto se více zahřívá a nevím jakou tam mam dát svíčku,která svíška je do vyskokých teplot, brisk n14c nebo naopak n17c? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 16:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Fikusi to ty meleš uplně nesmysli!!!! Jak se asi muže motor přehřát a kousnout kvuli špatné tepelné hodnotě svíčky?? Trošku blbost ne??? Tepelná hodnota svíčky je jakou dává jiskru za určité teploty teploty.(aby to líp startovalo za studena,či za tepla)
Datum: 29. listopadu 2009 16:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kolecko nkecej nesmysli do tepliho motoru je 17. uz to mam vyzkouseny plno lidi tvrdi sice opak ale taky dost lidi tbrdi to co j ty co to skusili ta 14 je na zimu skusil jsem ji v lete a po par metrech byl motor prehratej kouslej a uz to tepli nechytilo ani v jinym fichtlu takze tam dej 17
Datum: 29. listopadu 2009 15:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To je nějaký divný,,já mam taky sníženou hlavu ale motor se spíš mín zahřívá.
Datum: 28. listopadu 2009 22:10
 n14c
Datum: 28. listopadu 2009 21:53
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 7:15
Jméno: kekz
IP: uživatel8069
 super.. děkuji vám všem za rady.. pařízek už jiskru háže... on jiskru házel celou dobu ale nikdo to nebyl schopen zjistit...vina byla úplně někde jinde až na kamínku svíčky která byla sice celá nová svíčka ale nybolo to vono...
Datum: 30. listopadu 2009 7:15
 aha tak to jo  moje icko:566248351
Datum: 28. listopadu 2009 22:25
 zdar omg ty si tele to se te matičky ani dotykat nema normalne se ma kladivko rozepinat a spinat s tym kontaktem druhym mas icq tady je moje dyztak napis
Datum: 28. listopadu 2009 22:11
Jméno: kehz
IP: uživatel7428
Datum: 28. listopadu 2009 21:59
 ahoj všichni....chci spíš poradit..  prosím vás mám babettu typu 207 a chci si z ní udělat něco rychlejšího(ale chci aby to pořád byla babeta.   ) prosím piště mně , jak byste v mém případě tu babetu "vytunili", vyladili seřídili atd.. díky za vaše názory a odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 22:21
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Sekundární a primární kolečka chci nechat tak jak sou chci vyjet i nějakej ten kopec ale co by mě zajímalo tak taky už dele uvažuji o snížení hlavy a zajímalo by mě jak se babetta změnila potřebuji fakt slyšet pravdu protože strašně hodně lidí kecá a přechvaluje své stroje a ještě by mě zajímalo kolik jsi dal za snížení. O leštění kanálku bych chtěl taky provést takže by mě zajímalo taky jak se to projevilo v jízdních vlastnostech a čím se to má leštit prostě jestli mi dáš návod. Do karburátoru nechci zatím rýpat kvůli spotřebě zajímalo by mě jen jak si zvětšoval difuzor. Díky za tvůj čas. Jestli chceš ty ještě trochu ulehčit výfuk tak pilníkem zvěč výfukový kanál na každé straně tak 2mm.
Datum: 29. listopadu 2009 22:21
 Tom R.  ělal jsem ten výfuk,snížil jsem hlavu asi o 1,5mm, zvětšil jsem difuzor a průměr trysek, dal jsem tam jiný primární a sekundární kolečko, tři výbrusy(jezdim na Shell V-Power racing), leštěný kanály, atd..... mimochodem ten vejfuk dělá trochu kravál, a navíc na volnoběh to má zvuk jak chopper
Datum: 29. listopadu 2009 21:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8069
 hoši díky za rady....mimochodem ta babeta předělaná na motokáru je dobrá  díky
Datum: 29. listopadu 2009 16:59
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Fanys a co jsi tam dělal na 210 za upravy ještě. Ten vyfuk když jsi provrtal tak to musi dělat kravál ne?
Datum: 29. listopadu 2009 14:27
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Zdar. Já jsem na 207ce předělával časování(sání i výfuk 23x11mm), karburátor Bing 17, hlava snížená o 2mm s detonační štěrbinou (s druhým výbrusem to ještě jelo na 95ku, na třetí už to detonovalo a dávám 98ku benzin), rezonanční výfuk (spočítaný na 8000RPM), odlehčený setrvačník. Tím že 207ka má jen jeden kvalt, to nemůžeš hnát moc do extrému. Zapalování mám vlastní se silnějším tyristorem a diodou, bo to origo mi při vyšších otáčkách odcházelo. No a jede to takhle http://www.stream.cz/video/10/147229-vacin-motorsport-race
Datum: 29. listopadu 2009 12:46
 zkus udělat do každé přepážky ve výfuku 2x 5mm otvory..tím zvýšíš otáčky.. pak si sežeň třeba o 2 zuby menší rozetu....atd je toho zpousty jak to udělat, mam 210 a ta lítá okolo 70.
Datum: 29. listopadu 2009 11:24
 Cau vsichni, čím je že mám mokrou černou svíčku a jak se to dá změnit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ochudit směs - dát níž jehlu,vyčistit nebo koupit vzduchový filtr.
Datum: 28. listopadu 2009 21:19
 Ahoj hej ja bich chtěl se zeptat esli je pravda že kdyš motor má volnější vífuk nebo nemá ho vůbec že motor pracuje lechčeji a lépe a taky líp jede.Dík za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 11:12
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Bez výfuku na sebe strhneš pozornost okolí a taky směs Ti bude méně chladit motor.A taky se bude hůř mazat
Datum: 29. listopadu 2009 11:12
 Cau, mluvil jsem s jedním opravářem motorek ohledně jestli s nebo bez výfuku. On mi řekl, že bez výfuku to má tzv. "placebo efekt". Ten výfuk je nalazen tak aby zvyšoval výkon. A A´t už se jedná o sériový nebo laďák pořád je ho lepší mít než ho tam nemít!
Datum: 29. listopadu 2009 10:36
 ano 4T ide dobre ak ma čo napriechodnejší vyfuk popripade žiadny aôe potom to má ušitrajúci zvuk 2T bez výfuku je sračka či už seriový alebo ladený, výfuk ma pri 2T primárnu funkciu pri vyplachovaný motora to je pre 2T veľmi dôležité odporúčal by som ti niečo o tom prečítať a ta sekundárna funkcia že tlmi ten hrozný zvuk čo vydáva motor, ak chceš chodiť bez vyfuka nech sa páči ale počítaj že výkon ti veľmi poklesne, zvýši sa spotreba a pravdepodobnosť že dakto kvoli tomu ričaniu na teba zavalo uniformovaných je 100%, fu dúfam že sam na nič nezabudol
Datum: 29. listopadu 2009 10:10
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 A vůbec nevim co to je za nápad jezdit bey výfuku. Soudruzi konstruktéři to asi museli vymyslet tak aby to jelo co nejlépe tak by to rovnou prodávali bez výfuků.
Datum: 28. listopadu 2009 22:12
 jj ale 30% delá ladeny vyfuk
Datum: 28. listopadu 2009 21:59
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 když u 2t dělá výfuk až 30% výkonu tak bez výfuku to bude o 30% slabší
Datum: 28. listopadu 2009 21:49
 je to v 100% tak ale len u 4T motoroch
Datum: 28. listopadu 2009 21:32
 No ale jede pmales a ma vjetši sílu.
Datum: 28. listopadu 2009 21:29
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 bez vyfuku jede hůř !
Datum: 28. listopadu 2009 21:26
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží jaký "volnější" myslíš, na seriový motor se mi nejvíce osvědčil seroivý výfuk, má dobrý průbeh výkonu
Datum: 28. listopadu 2009 21:19
 cau jaky je rozdil mezi vzduchovym sanim (filtrem) normalnim (takovej ten zlutej) a tim co tady ma sesa (takovej peknej stribrnej) ? jak to ovlivni chovani motoru atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:01
 zdar já tam mám dole taky dotaz na ten mogul 2t ale moc ste mě toho tam nenapsali a já furt newim jestli ten olej mužu lejt do pionyra po vybrusu tak tam něco napište ale je lepší než m2t ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 22:52
 Nevidim jedinej důvod proč bys nemohl,do nádrže to spadne stejně jako každej jinej olej
Datum: 28. listopadu 2009 22:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 JJ mužeš.
Datum: 28. listopadu 2009 21:17
Jméno: Growe
IP: uživatel5299
 zdar draci, potřeboval bych radu, ak vypálít výfuk, mám tam nalejt benzín a pak to jenom zapalít? Díky za jakoukoliv radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 10:17
 kolecko: presne tak malé časti čo vyberiem z vyfuka dám do kotla medzi žeravé uhliky tam to dokonale vypáli do kovu a a tie večie časti nalejem do nich asi 1dl benzínu nech sa vypáli a výguk je potom ekne čistý inak ten nápad s kryštalickou sodou je dobrý nápad musím vyskúšať.
Datum: 29. listopadu 2009 10:17
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čím více benzínu tím lépe vypálené
Datum: 29. listopadu 2009 8:57
 pro toho japoncika  : pul litru benzinu to je trochu brutalni ne?  ja tam vzdycky caknu trochu benzinu a zapalim...
Datum: 28. listopadu 2009 21:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Propan butanem jestli to nemas nak hezky chromomovany
Datum: 28. listopadu 2009 20:55
Jméno: kchang-ku čui
IP: uživatel6830
 normálně plamenometem ne sranda normalně ho rozeber a to co z něj vykucháš-tlumič atd. dej do železnyho kibla nalej tam benzín a zapal to a do vyfucku chrstni tak pul litru benzinu rychle to zapa a zdrhni vod toho jak nejlip umíš
Datum: 28. listopadu 2009 20:53
 Ponukam bezpecnejsie riesenie
1. vyfuk rozobrat
2. rozobrate casti dat do plochej nadoby napr. stary lavor
3. uzsiu cast vyfiku upchat /napr. drevenym kolikom
4. do vyfuku nasypat cca 30 dkg krystalickej sody
5. to iste mnozstvo do lavora
6. do vyfuku a lavora naliat horucu vodu a nechat posobit cca 1hod. POZOR NA OCI A POLEPTANIE !!!!
7. po hodine bordel vyliat, oplachnut vodou a vyfuk mame ako novy!
Datum: 28. listopadu 2009 20:45
 ja to delam tak ze vemu vlozky z vejfuku,hodim je do kotle a necham je ohrat,pak sou dokonale cisty...
Datum: 28. listopadu 2009 20:40
Datum: 28. listopadu 2009 20:34
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 prvni ten výfuk rozeber a zalej nejlepší je technický benzín
Datum: 28. listopadu 2009 20:33
Jméno: Luk
IP: uživatel7844
 Dobrý den prosím vás mám takový dotaz dá se u jawy 555 rozdělat ten vzduchový filtr on má hliníkový obal jak je uvnitř ta drátěnka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:44
 ne e, musis vymacet v benzinu, muzes profouknout a potom naolejovat.
Datum: 28. listopadu 2009 19:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 docetl jsem se tady ze babeta 210 toci max 4000!! to je naka blbost ne? kdyz to ma tyrystor a podle sluchu toci snad vic?? kolik to toci kdyz jede 50 km coz zvlada snad kazda babeta co trosku jede me jela s motorem kterej byl pred smrti, za chvili se vysypal slyseljsem ze nekdo sni jel i 60 tomu verim pak me jeden rikal ze 70 ale myslim ze keca protoze keca snad se vsim tvrdi mi ze skoro novej pionyr mu jel 80 porovine to keca nemuze jet tolik serijovka
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 18:22
 tfíí to jsou fofry.ráno se vzbudíte a ruka v nočníku.měřte rychlost na rovině.ze střechy to rošlapu i na kilo.babeta má v tyristoru omezovač otáček a proto je nikdo nemontuje do pincka protože pincek točí víc
Datum: 29. listopadu 2009 18:22
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Babetta má v techničáku max výkon 1,75kw při 5500ot/min a to není maximalní rychlost takže musí točit dost přes 6500ot/min
Datum: 29. listopadu 2009 14:32
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 mám 60 válec a motor je po GO, ale nemohu se s vámi měřit.Nemáte u těch fichtlů náhodou křídla???????
Datum: 29. listopadu 2009 13:14
Jméno: standa
IP: uživatel8057
 to víš že jo......seriovej fichtl jede 85 a babeta 70......
Datum: 29. listopadu 2009 12:42
 že by zase bolt?
Datum: 28. listopadu 2009 22:41
 a nebo do toho jeste slape ale to musi mit kurva rychly nohy
Datum: 28. listopadu 2009 20:56
 nebo múže mít v trenkách turbo
Datum: 28. listopadu 2009 20:37
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mi jede babeta 55-60 po rovině spíše 60 ale 70 babeta zádná nejede blbost!jedině že by tam měl motor jinačí!§§
Datum: 28. listopadu 2009 20:36
 No mě taky pincek jede přes 85 z nedlouhýho kopce....to samý bratroj,a máme seriovku
Datum: 28. listopadu 2009 20:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 fikus:seriovka aspon u mě 80 s 13 zubem da, mam dva motory, u obouch jsem udělal go a 80 jedou voba, sice s velkým vypětím sil ale jedou. ole babeta neupravená 70 je asi přehnaný
Datum: 28. listopadu 2009 20:09
 Čau draci jakej je rozdíl mezi brisk n15c a brisk nr15c dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak když máš odrušenou fajifku (dlouhou) tak je lepší použít n15c a když máš neodrušenou (krátkou) tak tam nr15c.
Datum: 28. listopadu 2009 21:08
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 tak asi je to stejne si myslim ale asi je odrusovanata nr15c to mas jedno kterou pouzijes
Datum: 28. listopadu 2009 19:35
 rozdil je v tom ze nr15c ma v izolatoru zalitej odrusovaci odpor
Datum: 28. listopadu 2009 19:24
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Dachle 21 - ty prodáváš svého fichtla? Proč prosím tě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 10:03
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 JJ to jde...já sem po rovince neměřil,ale myslím si že taky by jel 70
Datum: 29. listopadu 2009 10:03
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já měl mustanga po GO a jel mi 70 (po rovině)
Datum: 29. listopadu 2009 0:17
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Njn tak z kopce!! Ale když se udává rychlost,tak se to myslí po rovině!
Datum: 29. listopadu 2009 0:16
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
Datum: 28. listopadu 2009 22:25
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
Datum: 28. listopadu 2009 22:24
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak to ti přez 85 určitě nejede
Datum: 28. listopadu 2009 22:22
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 ne v motoru je vše origo...0 výbrus...akorát new pístní kroužky,píst, a asi tak vše
Datum: 28. listopadu 2009 22:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Moc tomu nevěřim. Máš nějaký upravy motoru?
Datum: 28. listopadu 2009 22:18
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 pororozpadlého...haha to sem se zasmál...ale kdyš si na něj sedneš a pojedeš to už není rachotina....sám bys čuměl..nemúžeš vše soudit podle vzhledu hochu
Datum: 28. listopadu 2009 22:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Hele ale pochybuju,že ti za toho tvého polorozpadlého fika bez tp dá 3800 Kč Za tu cenu sem viděl 555 v lepším stavu.
Datum: 28. listopadu 2009 21:45
 xD,,to by mě nikdy nenapadlo
Datum: 28. listopadu 2009 19:41
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Už sem se bál že už toho necháváš, myslím pionýrů.
Datum: 28. listopadu 2009 19:24
 Ale koupím si zase fichtla ale s TP abych mohl jezdit legálně
Datum: 28. listopadu 2009 18:29
 Nemá TP a nemúžu na něm jezdit bohužeeel
Datum: 28. listopadu 2009 18:28
 zdarec..poradite mi?cz 175/450 - chytne mi jenom na roztlaceni,na nakopavani ani neskytne..mam tam zapalko z pareza ale na roztlaceni po par metrech normalne chytne,i volnobeh docela drzi...nevim co s tim  svicek sem tam vymenil uz tuny,stary brisky a palky,novy brisky,...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 19:06
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 dej předstih 3,5 nic víc ti neporadím protože sem se s tím setkal jen jednou a tohle můj problém vyřešilo
Datum: 20. ledna 2010 19:06
 a mas dobrou spojku??
Datum: 11. ledna 2010 18:54
 podle me spatny predstih a nebo se ti to ulejva  me ciza uz jezdi v poradku tak ti poradim  dej tam 4mm pred horni uvrat a zkus dat jehlu o neco níž
Datum: 30. prosince 2009 21:04
 Cau chtěl bych se zepta ja mam uplne stejnou situaci jako vy mám čz 175/477 jezdím s ní do terénu a proto sem tam dal zapalko z jawy 50/555. No a ted k věci když to našlapuju a i když to jede tak se mi jiskří mezi kontakty kladívek dále když to našlapuju tak to v 99% bouchne zpátky do nakopávačky dále když už to chytí tak se to nedá vytočit no a ani ne dlouho udržet v chodu prostě to plynem chcípnu nevíte co stím ???
Datum: 30. prosince 2009 20:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já když dával fichtlovský zapalko na svoji čz/477 tak sem měl stejný problem.Měl sem tam civku z čz,a když sem ji vyměnil za fichtláckou tak to pěkně startovalo. Elektriku sice moc neovládam,ale dovolim si říci: Že ikdyž to venku dává jiskru pěknou,tak to neznamená že v motoru pod tim tlakem taky dává pěknou jiskru.
Datum: 28. listopadu 2009 21:26
 to nevim...ale to s tim nema nic spolecnyho kdyz to dava jiskru peknou,nebo ne?
Datum: 28. listopadu 2009 21:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Indukční cívku tam máš z fichtla? nebo z čz ?
Datum: 28. listopadu 2009 21:11
 jj to zapalko vim co je...ale ja kdyz slapnu tak jiskru to haze nadhernou..asi pred mesicem kdyz sem to daval dohromady tak mi to parkrat chytlo na nakopavacku ale ted vubec
Datum: 28. listopadu 2009 18:45
 to nevyresis, ten motor na nakopavani nema takovy otacky aby pio zapalko vyrobilo dost stavy pro jiskru. mozna by to vyresilo cdi (tzv tyrystorove zapalovani.. urco vis o co jde)
Datum: 28. listopadu 2009 18:42
 cauwes hele co to znamena JAWA je to zkratka dvou jmen ale ja zapomel jakych
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 18:26
 vidím že jsme se ve stejnou dobu všichni shodly
Datum: 28. listopadu 2009 18:26
 ta to příjmění JAneček a značka WAnderer, kterou janeček koupil
Datum: 28. listopadu 2009 18:25
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Janeček a Wanderer. Janeček byl zakladatel firmy JAWA a od Wanderera koupil licenci na výrobu motocyklů ,,Rumpál''.
Datum: 28. listopadu 2009 18:25
 JAneček a WAnderer ...
Datum: 28. listopadu 2009 18:24
 Čaute draci,ted mě tak napadlo.Dnes jsem zkoumal rozdíl mezi svíčkou n15 a nr15 a ta nr15 my házela menší jiskru,tak mě tak napadlo,múže to aj zpomalit malinko fíka? Je mi jedno že budu sousedce rušit kriminálku,ale záleží mi na rychlosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nr15 je odrušená. To znamená že má odpor. Ale ne jízdě je to nepoznatelný.
Datum: 28. listopadu 2009 21:14
 na rychlosti né ale na startování a na spalování
Datum: 28. listopadu 2009 18:57
 čau, jaký je prosímvás originální odstín modré a oranžové barvy na fehtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 18:11
 čau draci,nemohly byste mi poradit jak zvýšit výkon babetty 210 aspon na 2,5kw .... napadlo mě snížení hlavy jelikoz original má jen 1:7,5 kompresy pak me napadl výbrus jednokrouzkovy píst vykuchat výfuk .... tak co ... poradíte ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 20:34
 jasne spojka tu mam vymislenou ze do toho jak se spojka opírá a zabírá navrtám dirky jen decentně abo to více zabýralo ....
Datum: 28. listopadu 2009 20:34
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Aj kdybys nejak zvysil vykon tak ti to neprenese spojka
Datum: 28. listopadu 2009 20:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 28. listopadu 2009 20:12
 hej gori má ten kámoš ICQ ? nebo mail ? pls potřebuju poradit ?
Datum: 28. listopadu 2009 19:35
Jméno: gori
IP: uživatel8064
 kamos upravil babetu ze mu dava na zadne ! max.70km\h
Datum: 28. listopadu 2009 19:24
 no jasne a co snížit tu hlavu .. jinak k vyfuku vykuchanej vyfuk bez vložky jen se zatkou si kazdej na netu vychvaluje tak nevým .... jinak karburace z minibike je good protoze ma sytič a hlavne to půjde nejjednodusejc napasovat
Datum: 28. listopadu 2009 18:52
 kup si karburaci z jawa 550, 555, já jí tam mám taky a má to mnohem větší sílu a zrychlení a lepší zvuk, pak skrat koleno výfuku tak aby ti tam koukal do výfuku jenom 3 cm, potom výbrus a dost dobře ho zajeď, novej píst kroužky, a vzhled s tím si můžeš vyhrát hale jestli taky něco víš čím se to dá zrychlit tak mi prosím napiš co víš ? plspls
Datum: 28. listopadu 2009 18:45
 vykuchat výfuk??? no to hoodně výkon snížíš... a jak vidíš asi pořádně nevíš o čem mluvíš....tak docela jednoduché je sehnat a napasovat karbec 14 nebo 15mm.
Datum: 28. listopadu 2009 18:44
Jméno: Josaa
IP: uživatel7844
 Dobrý den má někdo zvás zkušenosti vvvařovat vzduchový filtr na Jawu 555 v octě?Nebo prosím odepište jak to čistíte vy.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 9:44
 jenže ta audi má asi 6000km ujeto od novotí
Datum: 29. listopadu 2009 9:44
 to s tou audi potěší...jednou nám dovezly jedničkovou octávku TDIčko, ve které mizela voda, ale netekla na zem a ani do oleje. ono ji to papalo přímo do válců
Datum: 29. listopadu 2009 1:01
 to já mám větší problém.na bentley continental gt mi nejde zavřít zadní kufr(automaticky knoflíkem)ve vídni s tím nehli a já to mám vytrhnout.Jo a na audi R8 asi budeme dělat motor protože papá olej
Datum: 28. listopadu 2009 22:39
 postul: normálně sme deska prijely omegu po měsící stání a člověče zatuhly zadni brzdy
Datum: 28. listopadu 2009 18:53
 tu drátěnku ale pak musíš zas namazat olejem
Datum: 28. listopadu 2009 18:34
 vyvařit?? OMG!!!!! já vzducháč pokud je ještě použitelný tak ho vyfouhých vzduchem (8 atm).. a bordel jen lítá ven. pokud ale myslíš tu drátěnku tak vyprat v technickém benzínu a vyfoukat.
Datum: 28. listopadu 2009 18:04
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Mohl by mi někdo napsat krok za krokem, jak sundám zadní kolo u 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 20:58
 presne tak..ja taky ze zacatku nevedel nic ale pak kdyz sem rozebral motor tak sem videl ze je to uplne primitivni..celyho ficthla rozeberes a slozis levou zadni..
Datum: 28. listopadu 2009 20:58
 jses zacatecnik tak je to v poho, ale prece jenom (nemyslim to spatne) nebud preposralej, naucis se montovat pincka tim kdyz neco rozlozis a pak nevis jak to slozit a porad dokola  , ja jsem byl jako ty pred par lety a byl jsem zvedavej tak jsem porad rozmontovaval a pak to neslo dohromady a sam na to prijdes a tak se ucis. na zadnim kole nic podelat nemuzes, maximalne znovu napnout retez a vycentrovat kolo.
Datum: 28. listopadu 2009 19:40
 aha tak to chapu  no a presne jak pise jenco
Datum: 28. listopadu 2009 18:05
Datum: 28. listopadu 2009 17:53
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No Zajíci, já sem začátečník, takže se radši ptám, abych něco nezkazil.
Datum: 28. listopadu 2009 17:50
 555 sem jeste nemel,ale i tak...kdyz se na to kouknes tak asi uvidis co to drzi a kterej sroub mas povolit ne?
Datum: 28. listopadu 2009 17:44
Jméno: Kazimir
IP: uživatel8066
 Zdar mam problém s fichtlem. Nejde nastartovat a když o roztlačuju tak jenom hučí. Prosím poraďte co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 17:56
Jméno: Kazimir
IP: uživatel8066
 neblafne
Datum: 30. listopadu 2009 17:56
Jméno: Kazimir
IP: uživatel8066
 neblafne
Datum: 30. listopadu 2009 17:54
 takže napřed zjisti jestli to dává jiskru jestli ne tak všechno skontroluj nechce se mě to psat pak se mrkni jestli tam teče benal,svička toho je strašně moc a když to roztlačiješ tak blafne to aspon vobčas?
Datum: 30. listopadu 2009 17:46
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 cus podiv se ci to hazi jiskru taky se mi to nekolikrat stalo nebo podiv se na odtrh predstih vsecko prohlídni
Datum: 28. listopadu 2009 19:38
 presne.. vsechno vycistit a prohlidnout (privod benzinu, uchlastana svicka, pomer...) proboha je to jenom fichtl! to das dohromady!
Datum: 28. listopadu 2009 18:16
 serid predstih, odtrh, zkus jinou svicku a vycisti karbec. kdyz tohle nepomuze tak serid karburátor
Datum: 28. listopadu 2009 17:37
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 To záleží na tom, co si představuješ pod pojmem hučí.
Datum: 28. listopadu 2009 17:31
|



|