slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1454  1455  1456  1457  1458  1459  1460  1461  1462  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau mam sníženou hlavu na fíkovi, proto se více zahřívá a nevím jakou tam mam dát svíčku,která svíška je do vyskokých teplot, brisk n14c nebo naopak n17c? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Fikusi to ty meleš uplně nesmysli!!!! Jak se asi muže motor přehřát a kousnout kvuli špatné tepelné hodnotě svíčky?? Trošku blbost ne??? Tepelná hodnota svíčky je jakou dává jiskru za určité teploty teploty.(aby to líp startovalo za studena,či za tepla)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kolecko nkecej nesmysli do tepliho motoru je 17. uz to mam vyzkouseny plno lidi tvrdi sice opak ale taky dost lidi tbrdi to co j ty co to skusili ta 14 je na zimu skusil jsem ji v lete a po par metrech byl motor prehratej kouslej a uz to tepli nechytilo ani v jinym fichtlu takze tam dej 17
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To je nějaký divný,,já mam taky sníženou hlavu ale motor se spíš mín zahřívá.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n14c
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj.. prosím, chci se zeptat na elektriku fechtla 555ky..nejsem žádný jasnovědec v eletrice.. nejdříve se kladívko dotýká takového kola uprostděd.. a po přerušení kontaktu se kladívko sice "vyhoupne" od toho kontaktu a správně by se měl dotknout na druhé straně(naproti) takové matičky, do které vedou dráty z indučky cívky a kondenzátoru...ovšem mě se to kladívko vůbec nedotkne té matičky... newíte co s tím??? .. sem úplně v koncích:-(:-( kladívko mám nové.. prosííím piště své rady newím si s tím rady a kvůli takové prkotině ten chudák fík stál dobrých nejméně 20 let v kůlně, nenastartovaný..prosííím pomozte:-(:-(:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 7:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8069    
super.. děkuji vám všem za rady.. pařízek už jiskru háže... on jiskru házel celou dobu ale nikdo to nebyl schopen zjistit...vina byla úplně někde jinde až na kamínku svíčky která byla sice celá nová svíčka ale nybolo to vono...
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 7:15
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak to jo:-( moje icko:566248351
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar omg ty si tele to se te matičky ani dotykat nema normalne se ma kladivko rozepinat a spinat s tym kontaktem druhym mas icq tady je moje dyztak napis
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: kehz      IP: uživatel7428    
:-):-):-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj všichni....chci spíš poradit..:-D prosím vás mám babettu typu 207 a chci si z ní udělat něco rychlejšího(ale chci aby to pořád byla babeta.:-D:-D) prosím piště mně , jak byste v mém případě tu babetu "vytunili", vyladili seřídili atd.. díky za vaše názory a odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Sekundární a primární kolečka chci nechat tak jak sou chci vyjet i nějakej ten kopec ale co by mě zajímalo tak taky už dele uvažuji o snížení hlavy a zajímalo by mě jak se babetta změnila potřebuji fakt slyšet pravdu protože strašně hodně lidí kecá a přechvaluje své stroje a ještě by mě zajímalo kolik jsi dal za snížení. O leštění kanálku bych chtěl taky provést takže by mě zajímalo taky jak se to projevilo v jízdních vlastnostech a čím se to má leštit prostě jestli mi dáš návod. Do karburátoru nechci zatím rýpat kvůli spotřebě zajímalo by mě jen jak si zvětšoval difuzor. Díky za tvůj čas. Jestli chceš ty ještě trochu ulehčit výfuk tak pilníkem zvěč výfukový kanál na každé straně tak 2mm.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Fanys11      E-mail:      IP: uživatel8077    
Tom R. :-Dělal jsem ten výfuk,snížil jsem hlavu asi o 1,5mm, zvětšil jsem difuzor a průměr trysek, dal jsem tam jiný primární a sekundární kolečko, tři výbrusy(jezdim na Shell V-Power racing), leštěný kanály, atd..... mimochodem ten vejfuk dělá trochu kravál, a navíc na volnoběh to má zvuk jak chopper:-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8069    
hoši díky za rady....mimochodem ta babeta předělaná na motokáru je dobrá:-D díky
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Fanys a co jsi tam dělal na 210 za upravy ještě. Ten vyfuk když jsi provrtal tak to musi dělat kravál ne?
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zdar. Já jsem na 207ce předělával časování(sání i výfuk 23x11mm), karburátor Bing 17, hlava snížená o 2mm s detonační štěrbinou (s druhým výbrusem to ještě jelo na 95ku, na třetí už to detonovalo a dávám 98ku benzin), rezonanční výfuk (spočítaný na 8000RPM), odlehčený setrvačník. Tím že 207ka má jen jeden kvalt, to nemůžeš hnát moc do extrému. Zapalování mám vlastní se silnějším tyristorem a diodou, bo to origo mi při vyšších otáčkách odcházelo. No a jede to takhle http://www.stream.cz/video/10/147229-vacin-motorsport-race
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: fanys      E-mail:      IP: uživatel8073    
zkus udělat do každé přepážky ve výfuku 2x 5mm otvory..tím zvýšíš otáčky.. pak si sežeň třeba o 2 zuby menší rozetu....atd je toho zpousty jak to udělat, mam 210 a ta lítá okolo 70.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: Mike      E-mail:      IP: uživatel6698    
Cau vsichni, čím je že mám mokrou černou svíčku a jak se to dá změnit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Ochudit směs - dát níž jehlu,vyčistit nebo koupit vzduchový filtr.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Rum      E-mail:      IP: uživatel6583    
Ahoj hej ja bich chtěl se zeptat esli je pravda že kdyš motor má volnější vífuk nebo nemá ho vůbec že motor pracuje lechčeji a lépe a taky líp jede.Dík za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
Bez výfuku na sebe strhneš pozornost okolí a taky směs Ti bude méně chladit motor.A taky se bude hůř mazat
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau, mluvil jsem s jedním opravářem motorek ohledně jestli s nebo bez výfuku. On mi řekl, že bez výfuku to má tzv. "placebo efekt". Ten výfuk je nalazen tak aby zvyšoval výkon. A A´t už se jedná o sériový nebo laďák pořád je ho lepší mít než ho tam nemít!
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano 4T ide dobre ak ma čo napriechodnejší vyfuk popripade žiadny aôe potom to má ušitrajúci zvuk 2T bez výfuku je sračka či už seriový alebo ladený, výfuk ma pri 2T primárnu funkciu pri vyplachovaný motora to je pre 2T veľmi dôležité odporúčal by som ti niečo o tom prečítať a ta sekundárna funkcia že tlmi ten hrozný zvuk čo vydáva motor, ak chceš chodiť bez vyfuka nech sa páči ale počítaj že výkon ti veľmi poklesne, zvýši sa spotreba a pravdepodobnosť že dakto kvoli tomu ričaniu na teba zavalo uniformovaných je 100%, fu dúfam že sam na nič nezabudol :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: Kyblos      IP: uživatel7037    
A vůbec nevim co to je za nápad jezdit bey výfuku. Soudruzi konstruktéři to asi museli vymyslet tak aby to jelo co nejlépe tak by to rovnou prodávali bez výfuků.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ale 30% delá ladeny vyfuk
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
když u 2t dělá výfuk až 30% výkonu tak bez výfuku to bude o 30% slabší
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v 100% tak ale len u 4T motoroch
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Rum      E-mail:      IP: uživatel6583    
No ale jede pmales a ma vjetši sílu.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Kyblos      IP: uživatel7037    
bez vyfuku jede hůř !
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zaleží jaký "volnější" myslíš, na seriový motor se mi nejvíce osvědčil seroivý výfuk, má dobrý průbeh výkonu
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau jaky je rozdil mezi vzduchovym sanim (filtrem) normalnim (takovej ten zlutej) a tim co tady ma sesa (takovej peknej stribrnej) ? jak to ovlivni chovani motoru atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar já tam mám dole taky dotaz na ten mogul 2t ale moc ste mě toho tam nenapsali a já furt newim jestli ten olej mužu lejt do pionyra po vybrusu tak tam něco napište ale je lepší než m2t ne?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel4556    
Nevidim jedinej důvod proč bys nemohl,do nádrže to spadne stejně jako každej jinej olej :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
JJ mužeš.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Growe      IP: uživatel5299    
zdar draci, potřeboval bych radu, ak vypálít výfuk, mám tam nalejt benzín a pak to jenom zapalít? Díky za jakoukoliv radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: presne tak malé časti čo vyberiem z vyfuka dám do kotla medzi žeravé uhliky tam to dokonale vypáli do kovu a a tie večie časti nalejem do nich asi 1dl benzínu nech sa vypáli a výguk je potom ekne čistý inak ten nápad s kryštalickou sodou je dobrý nápad musím vyskúšať.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
čím více benzínu tím lépe vypálené
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro toho japoncika:-D : pul litru benzinu to je trochu brutalni ne? :-D ja tam vzdycky caknu trochu benzinu a zapalim... :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Propan butanem jestli to nemas nak hezky chromomovany
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: kchang-ku čui      IP: uživatel6830    
normálně plamenometem ne sranda normalně ho rozeber a to co z něj vykucháš-tlumič atd. dej do železnyho kibla nalej tam benzín a zapal to a do vyfucku chrstni tak pul litru benzinu rychle to zapa a zdrhni vod toho jak nejlip umíš
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: krampus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ponukam bezpecnejsie riesenie 1. vyfuk rozobrat 2. rozobrate casti dat do plochej nadoby napr. stary lavor 3. uzsiu cast vyfiku upchat /napr. drevenym kolikom 4. do vyfuku nasypat cca 30 dkg krystalickej sody 5. to iste mnozstvo do lavora 6. do vyfuku a lavora naliat horucu vodu a nechat posobit cca 1hod. POZOR NA OCI A POLEPTANIE !!!! 7. po hodine bordel vyliat, oplachnut vodou a vyfuk mame ako novy!
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to delam tak ze vemu vlozky z vejfuku,hodim je do kotle a necham je ohrat,pak sou dokonale cisty...
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem to udělal tak,že sem si udělal velkou plechovou nádobu,rozebral vejfuk do posledního šroubku,Do té nádoby a do výfuku nalil technickej benzín,nacpal papíry do nádoby škrtnul a zapálil...vejfuk je sice černej ale za to vypálenej :-D:-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
prvni ten výfuk rozeber a zalej nejlepší je technický benzín
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel7844    
Dobrý den prosím vás mám takový dotaz dá se u jawy 555 rozdělat ten vzduchový filtr on má hliníkový obal jak je uvnitř ta drátěnka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne e, musis vymacet v benzinu, muzes profouknout a potom naolejovat.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
docetl jsem se tady ze babeta 210 toci max 4000!! to je naka blbost ne? kdyz to ma tyrystor a podle sluchu toci snad vic?? kolik to toci kdyz jede 50 km coz zvlada snad kazda babeta co trosku jede me jela s motorem kterej byl pred smrti, za chvili se vysypal slyseljsem ze nekdo sni jel i 60 tomu verim pak me jeden rikal ze 70 ale myslim ze keca protoze keca snad se vsim tvrdi mi ze skoro novej pionyr mu jel 80 porovine to keca nemuze jet tolik serijovka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tfíí to jsou fofry.ráno se vzbudíte a ruka v nočníku.měřte rychlost na rovině.ze střechy to rošlapu i na kilo.babeta má v tyristoru omezovač otáček a proto je nikdo nemontuje do pincka protože pincek točí víc
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Babetta má v techničáku max výkon 1,75kw při 5500ot/min a to není maximalní rychlost takže musí točit dost přes 6500ot/min
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
mám 60 válec a motor je po GO, ale nemohu se s vámi měřit.Nemáte u těch fichtlů náhodou křídla???????
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8057    
to víš že jo......seriovej fichtl jede 85 a babeta 70......
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by zase bolt?
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo do toho jeste slape ale to musi mit kurva rychly nohy :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo múže mít v trenkách turbo
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
mi jede babeta 55-60 po rovině spíše 60 ale 70 babeta zádná nejede blbost!jedině že by tam měl motor jinačí!§§
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě taky pincek jede přes 85 z nedlouhýho kopce....to samý bratroj,a máme seriovku
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
fikus:seriovka aspon u mě 80 s 13 zubem da, mam dva motory, u obouch jsem udělal go a 80 jedou voba, sice s velkým vypětím sil ale jedou. ole babeta neupravená 70 je asi přehnaný
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jakej je rozdíl mezi brisk n15c a brisk nr15c dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tak když máš odrušenou fajifku (dlouhou) tak je lepší použít n15c a když máš neodrušenou (krátkou) tak tam nr15c.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
tak asi je to stejne si myslim ale asi je odrusovanata nr15c to mas jedno kterou pouzijes
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdil je v tom ze nr15c ma v izolatoru zalitej odrusovaci odpor
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Dachle 21 - ty prodáváš svého fichtla? Proč prosím tě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
JJ to jde...já sem po rovince neměřil,ale myslím si že taky by jel 70
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já měl mustanga po GO a jel mi 70 (po rovině)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 0:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Njn tak z kopce!! Ale když se udává rychlost,tak se to myslí po rovině!
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
:-D :-D....a proč by nejelo? je to měřený podle simsona,origo tacho,digi tacho,JAk sou u silnic takový ty svině co měřej rychlost.A všude z kopce minimálně 80...to jede každej fík....z kopce ho přetočíš,jestli tobě jede mín máš asi něco někde povolený.Poutahuj šecky šrouby,utěsni výfuk na 100%..a pojede ti jak dábel..
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
:-D :-D....a proč by nejelo? je to měřený podle simsona,origo tacho,digi tacho,JAk sou u silnic takový ty svině co měřej rychlost.A všude z kopce minimálně 80...to jede každej fík....z kopce ho přetočíš,jestli tobě jede mín máš asi něco někde povolený.Poutahuj šecky šrouby,utěsni výfuk na 100%..a pojede ti jak dábel..
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tak to ti přez 85 určitě nejede :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
ne v motoru je vše origo...0 výbrus...akorát new pístní kroužky,píst, a asi tak vše
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Moc tomu nevěřim. Máš nějaký upravy motoru?
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
pororozpadlého...haha to sem se zasmál...ale kdyš si na něj sedneš a pojedeš to už není rachotina....sám bys čuměl..nemúžeš vše soudit podle vzhledu hochu :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Hele ale pochybuju,že ti za toho tvého polorozpadlého fika bez tp dá 3800 Kč Za tu cenu sem viděl 555 v lepším stavu. :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xD,,to by mě nikdy nenapadlo
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Už sem se bál že už toho necháváš, myslím pionýrů.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale koupím si zase fichtla ale s TP abych mohl jezdit legálně
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemá TP a nemúžu na něm jezdit bohužeeel :-(
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec..poradite mi?cz 175/450 - chytne mi jenom na roztlaceni,na nakopavani ani neskytne..mam tam zapalko z pareza ale na roztlaceni po par metrech normalne chytne,i volnobeh docela drzi...nevim co s tim :-( svicek sem tam vymenil uz tuny,stary brisky a palky,novy brisky,... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Kofola      IP: uživatel8469    
dej předstih 3,5 nic víc ti neporadím protože sem se s tím setkal jen jednou a tohle můj problém vyřešilo
 
 
Datum: 20. ledna 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: buky.com      E-mail:      IP: uživatel8451    
a mas dobrou spojku??
 
 
Datum: 11. ledna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me spatny predstih a nebo se ti to ulejva :-) me ciza uz jezdi v poradku tak ti poradim :-) dej tam 4mm pred horni uvrat a zkus dat jehlu o neco níž :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: David Novák      E-mail:      IP: uživatel5407    
Cau chtěl bych se zepta ja mam uplne stejnou situaci jako vy mám čz 175/477 jezdím s ní do terénu a proto sem tam dal zapalko z jawy 50/555. No a ted k věci když to našlapuju a i když to jede tak se mi jiskří mezi kontakty kladívek dále když to našlapuju tak to v 99% bouchne zpátky do nakopávačky dále když už to chytí tak se to nedá vytočit no a ani ne dlouho udržet v chodu prostě to plynem chcípnu nevíte co stím ???
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já když dával fichtlovský zapalko na svoji čz/477 tak sem měl stejný problem.Měl sem tam civku z čz,a když sem ji vyměnil za fichtláckou tak to pěkně startovalo. Elektriku sice moc neovládam,ale dovolim si říci: Že ikdyž to venku dává jiskru pěknou,tak to neznamená že v motoru pod tim tlakem taky dává pěknou jiskru.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevim...ale to s tim nema nic spolecnyho kdyz to dava jiskru peknou,nebo ne? :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Indukční cívku tam máš z fichtla? nebo z čz ?
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to zapalko vim co je...ale ja kdyz slapnu tak jiskru to haze nadhernou..asi pred mesicem kdyz sem to daval dohromady tak mi to parkrat chytlo na nakopavacku ale ted vubec :-(
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevyresis, ten motor na nakopavani nema takovy otacky aby pio zapalko vyrobilo dost stavy pro jiskru. mozna by to vyresilo cdi (tzv tyrystorove zapalovani.. urco vis o co jde)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cauwes hele co to znamena JAWA je to zkratka dvou jmen ale ja zapomel jakych :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidím že jsme se ve stejnou dobu všichni shodly :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta to příjmění JAneček a značka WAnderer, kterou janeček koupil
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Janeček a Wanderer. Janeček byl zakladatel firmy JAWA a od Wanderera koupil licenci na výrobu motocyklů ,,Rumpál''.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAneček a WAnderer ... :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,ted mě tak napadlo.Dnes jsem zkoumal rozdíl mezi svíčkou n15 a nr15 a ta nr15 my házela menší jiskru,tak mě tak napadlo,múže to aj zpomalit malinko fíka? Je mi jedno že budu sousedce rušit kriminálku,ale záleží mi na rychlosti :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
nr15 je odrušená. To znamená že má odpor. Ale ne jízdě je to nepoznatelný.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel6126    
na rychlosti né ale na startování a na spalování
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: ondrasek10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, jaký je prosímvás originální odstín modré a oranžové barvy na fehtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel6126    
čau draci,nemohly byste mi poradit jak zvýšit výkon babetty 210 aspon na 2,5kw .... napadlo mě snížení hlavy jelikoz original má jen 1:7,5 kompresy pak me napadl výbrus jednokrouzkovy píst vykuchat výfuk .... tak co ... poradíte ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel6126    
jasne spojka tu mam vymislenou ze do toho jak se spojka opírá a zabírá navrtám dirky jen decentně abo to více zabýralo ....
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Aj kdybys nejak zvysil vykon tak ti to neprenese spojka
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no jo vykuchat výfuk to pojede :-) :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
hej gori má ten kámoš ICQ ? nebo mail ? pls potřebuju poradit ?
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: gori      IP: uživatel8064    
kamos upravil babetu ze mu dava na zadne ! max.70km\h
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel6126    
no jasne a co snížit tu hlavu .. jinak k vyfuku vykuchanej vyfuk bez vložky jen se zatkou si kazdej na netu vychvaluje tak nevým .... jinak karburace z minibike je good protoze ma sytič a hlavne to půjde nejjednodusejc napasovat
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
kup si karburaci z jawa 550, 555, já jí tam mám taky a má to mnohem větší sílu a zrychlení a lepší zvuk, pak skrat koleno výfuku tak aby ti tam koukal do výfuku jenom 3 cm, potom výbrus a dost dobře ho zajeď, novej píst kroužky, a vzhled s tím si můžeš vyhrát hale jestli taky něco víš čím se to dá zrychlit tak mi prosím napiš co víš ? plspls
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykuchat výfuk??? no to hoodně výkon snížíš... a jak vidíš asi pořádně nevíš o čem mluvíš....tak docela jednoduché je sehnat a napasovat karbec 14 nebo 15mm.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: Josaa      IP: uživatel7844    
Dobrý den má někdo zvás zkušenosti vvvařovat vzduchový filtr na Jawu 555 v octě?Nebo prosím odepište jak to čistíte vy.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže ta audi má asi 6000km ujeto od novotí
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to s tou audi potěší...jednou nám dovezly jedničkovou octávku TDIčko, ve které mizela voda, ale netekla na zem a ani do oleje. ono ji to papalo přímo do válců :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 1:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to já mám větší problém.na bentley continental gt mi nejde zavřít zadní kufr(automaticky knoflíkem)ve vídni s tím nehli a já to mám vytrhnout.Jo a na audi R8 asi budeme dělat motor protože papá olej
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: normálně sme deska prijely omegu po měsící stání a člověče zatuhly zadni brzdy :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu drátěnku ale pak musíš zas namazat olejem
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyvařit?? OMG!!!!! já vzducháč pokud je ještě použitelný tak ho vyfouhých vzduchem (8 atm).. a bordel jen lítá ven. pokud ale myslíš tu drátěnku tak vyprat v technickém benzínu a vyfoukat.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdar draci. Mohl by mi někdo napsat krok za krokem, jak sundám zadní kolo u 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak..ja taky ze zacatku nevedel nic ale pak kdyz sem rozebral motor tak sem videl ze je to uplne primitivni..celyho ficthla rozeberes a slozis levou zadni..
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jses zacatecnik tak je to v poho, ale prece jenom (nemyslim to spatne) nebud preposralej, naucis se montovat pincka tim kdyz neco rozlozis a pak nevis jak to slozit a porad dokola ;-) , ja jsem byl jako ty pred par lety a byl jsem zvedavej tak jsem porad rozmontovaval a pak to neslo dohromady a sam na to prijdes a tak se ucis. na zadnim kole nic podelat nemuzes, maximalne znovu napnout retez a vycentrovat kolo.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak to chapu :-) no a presne jak pise jenco :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povolis zadnú osku a vytiahnes,vyberes reakciu zadnej brzdy,kolo presunies z pravej strane na lavej strane aby cepy rozety neboli v strede kola,a vytiahnes kolo z kyvnej vydly,vysunies z toho brzdu a kolo je von ;-) :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
No Zajíci, já sem začátečník, takže se radši ptám, abych něco nezkazil.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
555 sem jeste nemel,ale i tak...kdyz se na to kouknes tak asi uvidis co to drzi a kterej sroub mas povolit ne? :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Kazimir      IP: uživatel8066    
Zdar mam problém s fichtlem. Nejde nastartovat a když o roztlačuju tak jenom hučí. Prosím poraďte co s tím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Kazimir      IP: uživatel8066    
neblafne
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Kazimir      IP: uživatel8066    
neblafne
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže napřed zjisti jestli to dává jiskru jestli ne tak všechno skontroluj nechce se mě to psat pak se mrkni jestli tam teče benal,svička toho je strašně moc a když to roztlačiješ tak blafne to aspon vobčas?
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
cus podiv se ci to hazi jiskru taky se mi to nekolikrat stalo nebo podiv se na odtrh predstih vsecko prohlídni
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne.. vsechno vycistit a prohlidnout (privod benzinu, uchlastana svicka, pomer...) proboha je to jenom fichtl! to das dohromady! :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
serid predstih, odtrh, zkus jinou svicku a vycisti karbec. kdyz tohle nepomuze tak serid karburátor
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
To záleží na tom, co si představuješ pod pojmem hučí.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 17:31
 
<  1454  1455  1456  1457  1458  1459  1460  1461  1462  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:18:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu