Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, potreboval bych poradit jaka je optimalni hlavni tryska na jawě 50. Mám 68. Motor ma zatim odlehcenou kliku a 9z. primar. Motor po vychytani detskych nemoci  uz drzi volnobeh a vse je ok. Problem nastane kdyz se chci rozjet. Ze zacatku to neslo vubec (ucpany vyfuk) ted se to zlepsilo ale nemuzu to za boha dostat do otacek a pekne se rozjet jako kdyby to melo nejaky omezovac  . Čím to může být? Předstih (Ted asik 1.6 mm)? Tryska? Sani falesneho vzduchu? Vyhoneni valec? Uz nevim. Diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:57
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Diky za rady, zkusim to postupne jeste projit. Klika je stocena na prumer 90 mm vcetne prislusnych podkov. Sani tam zatim neni, gufera nove. Jeste tam je vyveden podtlak z klikoveho prostoru tak to zkusim poradne utesnit ( chtel jsem tam zkusit dat karbos, ktery potrebuje podtlak, docastne reseni tak jsem to zrovna pripravil kdyz byl motor rozebrany. Kdysi jsem ho jezdil a nebylo to spatne ale vim ze existuji i lepsi. Tak kdyby jeste neco piste, dikes.
Datum: 08. března 2010 19:57
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Neparovy kartery dokazou pekne pozlobit...
Datum: 08. března 2010 16:35
Jméno: gori
IP: uživatel8921
 hladaj chybu v kluke ked ju mas odlahcenu sposobom osustruzenia na mensi priemer napr. na 85 taq na origo valec to nepojde . nemas tam zotrvacne syli.( zaklady fyziki) . toto je poznatok z vlastnej skusenosti so stocenou klukou na 58m priemer. a origo valcom.
Datum: 08. března 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 nechci strasit,ale me se stalo neco hooooodne podobnyho......salo to guferama a nechtelo to točit.....zlobil volnobeh a furt se menila bohatost smesi jak na houpačce.....pak sem zjistil ze mam nepárový kartery a klika je tudiz nakrivo.....cely problem vseho.......
Datum: 07. března 2010 23:44
 woby: co víš, třeba tam žádné výplně nemá
Datum: 07. března 2010 22:56
 Půlil bych až jako poslední možnost ale jedna z možností to je ale nejdřív koukni po ostatnim
Datum: 07. března 2010 22:21
 máš v prdeli gufera na klice vyměň je! nemusejí dávat na jevo že tečou ale mužou propouštět tlak který je ve spodní kompresi zvýšen úpravou klikového mechanismu a vložkou v karteru-předpokládam že to tak máš
Datum: 07. března 2010 22:04
 trysku nechat origo, nemáš žádnou úpravu na válci ani otevřenej filtr, podle mě předstih ale zkusil bych vyčistit karbec, pokud nepomůže seštelovat předstih. A doufám že máš svíčku ok
Datum: 07. března 2010 21:26
|



|