Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar draci mam fíka, chci se zeptat, nevite cim to mužě bejt, když nastavim předstih, jde nakopnout na prváčka. Ale když přijdu druhej den do garáže a vubec nechce na našlápnutí a na roztlačení blbě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 20:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 je mozny ze jsi dal malej prectich to pak nechyta se studenym motorem a pokud das velkej tak to chyti vzdy. Hledal bych to jinde treba v chudy smesi
Datum: 09. března 2010 20:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau deska jsem si prohlížel karbec z 555 a říkám si sakra tady něco chybí...a pak si říkám kde jsou trisky??   jsou tam vůbec nějaký??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 20:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jsou nevim kolik ale vim ze jedna je zespoda jako u silnejsich masin treba u 250 je to na klic asi 13
Datum: 09. března 2010 20:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 je tam jedna ze spod mas sroub tak kdys ho vysroubujes tak to je tryska ten se da dal rozebrat a vycistit
Datum: 09. března 2010 20:35
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 Zdar draci dnes sem koupil novej olej do benzínu do fíka je to TS .. chci se zeptat jestli s nim máte nekdo skusenostti?? Zdá se mi nákej hustej
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 16:52
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já s ním mám dobré zkušenosti taky jsem ho používal a je podle mě daleko lepší než TSF, protože pokud chceš dělat předčasně go tak stačí koupit TSF a je hotovo, motor začne chrastit netahne ...
Datum: 10. března 2010 16:52
 hustej ej proto že je nověj. A světlej taky protože je novej  Já jsem měl ve fichtlu taky starý olej z auta, ale ten jsem vypustil a nalej jsem tam upe nový z jiného motoru krásně čistý a ustý ne jak ta rozbředla sračka černá.
Datum: 10. března 2010 15:58
 zdar mám čízu 487 a přední vidlice mi pružila jakš takš normalně a ted sem tam dolil olej a pruží hodně tvrdě muže mi někdo říct jak docílím toho aby prožila hodně?aby byla měká myslíte že když upustím olej z vidlic tak že to změkně?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 14:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Čau mám čz 450, taky sem řešil co za olej do tlumičů. V návodu píšou že na léto se tam má dát v poměru 1:1 tlumičový olej a M5, já jsem tam dal tlumičový olej od PARAMA a M6A. V zimě s motorkou nejezdím, tak mi olej nezatuhá
Datum: 11. března 2010 14:03
 Takže asi tam toto oleje máš dost,v každé vidlici má být 120ml u ČZ 487. nejlepší je koupit tlumičový olej nebo já tam mám nějaký hydraulický MOGUL - jen ten,přesně 120ml v každé vidlici a jdou lehce,ale ne zase nějak hodně,ale akorát jak mají jít. hlavně nelej do těch tlumičů nějakej motorák m6a nebo tak něco, protože ti ty vidle ztuhnou a v závislosti na teplotě - pokud je mín jak 10stupnů tak máš ztuhlý ty vidlice a nepohybují se,mám s tím zkušenost.je dobré tam nalít to,co tam patří!
Datum: 10. března 2010 19:44
Jméno: skypi23
IP: uživatel8932
 taky zalezi co tam mas za olej
Datum: 10. března 2010 18:36
 jj,mas ho tam moc,upust trochu olej..taky se muze stat ze kdyz ho tam nalejes hodne toho oleje (treba plnou vidlici) tak ty vidlice nezmacknes vubec
Datum: 09. března 2010 20:17
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 Zdar draci chci se zeptat.. kdyz pulim motor musim sundat to kolecko co je na nem řetěz co vede k kolu?? s tim se nic delat nebude potřebuju jen vyměnit kolecko v převodovce..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 19:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemusíš
Datum: 09. března 2010 19:41
 Kde seženu novou ojnici na Stadiona s 22? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 0:12
 jestli ji ještě sháníš tak jednu mám doma repasovanou,kdyžtak se ozvi na mejla
Datum: 13. března 2010 0:12
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 Zdar draku novou asi neseženeš,jedině na burze starou a nech ji zrepasovat,nebo to udělej jako já,mám tam ojnici ze simsona,nechá se to upravit.
Datum: 09. března 2010 23:27
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 Ahoj, tak jsem včéra prodal mustanga a dneska koupil ČZ 175/487 přestavěná do crosu... první čeho sem si všiml je, že na řadící páce (zároveň nakopávačce) je trochu oleje...tam asi patří nějaké těsnění žejo? co vše musím rozdělat abych mohl těsnění vyměnit a předpokládám že se dá v pohodě koupit... dálší dojem, že šmajdá zadní kolo, povolené některé dráty... zezačátku nechtěla chytit, protože je přecejenom velký mráz, ale pojistilo to roztlačení... pak sem se naní projížděl a v nízkých otáčkách se dusila....a teda spojka byla nehorázně ztuhlá, asi také kuli mrazu a možná .....a jak ředíte benzín s olejem ? Protože ten chlap mi říkal že 1:25, to se mi zdá blbost..díky za všechny odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 20:31
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
 Fakt dík...moc mi to pomohlo...
Datum: 10. března 2010 20:31
 Ahoj no záleží co máš za těsnění pod tím spojkovým víkem.já u 487ky tam mám nějaké snad gumové nebo co a to jsem použil zpět,stačilo ho potřít olejem nebo vazelinou a těsní vklidu dále. Pokud tam máš papírové těsnění,tak to se asi poškodí,tak si je můžeš někde koupit nebo se dá i vyrobit z tvrdého papíru,ale je to piplačka. Dá se koupit v nějaké mototechně nebo v autoservisu s díly nějaký tmel na utěsnění vík nebo skříní.Já používám PAULIN, s kterým mám dost dobré zkušenosti,musíš ale ty styčný plochy víka pořádně odmastit - technickým benzinem nebo acetonovým ředidlem.Pak to dle návodu naneseš a jemně utáhneš,aby to nevílizalo,až tak za 2-3hodinky to dotáhneš všechny ty šrouby. nebo se dá koupit motorový silikon,takových tmelů se dnes dá koupit dost,jsou velmi odolné. No já pincka nemám,takže nevím jak se tam šteluje předstih a odtrh,ale řekl bych,že to bude obdobný. Já to dělám přímo dle příručky,kterou mám. Jinak stačí sundat svíčku ,vzít si tak 90ku hřebík,najít horní úvrať a podle nějakého plechu kolmou na hlavu motoru si poznačíš tenkou fixkou,pak uděláš zářez pilkou na tomto místě a pomocí posuvného měřítka - šuplery - naměříš 2,9-3mm směrem nahoru,to kvůli tomu jak budeš snižovat píst otáčením klikovkou - pomíc klíčku 10 za šroub držící vačku myslím směrem doleva.Musíš to mít ale dle tý roviny - plechu nebo já svíčáku.Pokud to tedy budeš mít v horní úvrati tak v té se nastavuje odtrh na kladívku - 0,4mm spárovou měrkou. pak pomocí hřebíku a té roviny a klíčkem otáčíš klikovým hřídelem doleva - snižuje se píst - přesně na tu naznačenou rysku. v této poloze by mělo být kladívko spenuté. Pokud není povolíš šrouby držící tu celou kulatou destičku - jsou 2. Otáčením destičky doleva předstih zvyšuješ a doprava je tomu naopak.To znamená až bude seplé kladívko tak utáhneš ty šrouby připevnující destičku a máš to nastavené.Doufám,že jsi tomu porozuměl,když tak se zase zeptej,poradím.
Datum: 10. března 2010 20:00
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
 Joo a eště, když ale sundam to víko spojky, tak zase budu muset měnit těsnění toho víke ne? Jo a jinak všem dík moc za rady, přecejenom nemam ještě tolik skušeností...
Datum: 10. března 2010 18:47
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
 No na fichtlovi jsem si předstih šteloval sám....ale jestli je to stejně nebo nák jinak?
Datum: 10. března 2010 18:45
Jméno: Petr
IP: uživatel8933
Datum: 10. března 2010 18:41
 jj je to dulezity dat paku do polohy startovani..ja kdyz to sundaval poprvy tak sem to nevedel,paka na me po sundani vika vylitla a ja tam pak startovaci segment s pruzinou nasazoval asi pul 20 minut,s kamosem
Datum: 09. března 2010 20:53
 Jo Zajic13 ti dodal nějaký info k tomu mýmu. Jinak ano 487kovej motor je taky jedopákovej a musíš samozřejmě vypustit olej z převodovky výpustným šroubem zespodu a povolíš jeden šroub páky - start páku stáhneš,pokud nejde,tak šroubovákem ji rozevřeš. Jinak předtím něž jí sundáš,dej si jí do startovací polohy - zatlačit dovnitř a otočit dozadu. Je to kvůli zamezení tomu,aby na tebe nevyskočila pružina po sejmutí víka,Pak vytočíš všechny šrouby víka - M6ky. Pokud víko hodně drží dá se vypáčit pomocí šroubováků za výstupky víka zleva a zprava. po sejmutí víka,na tom hřídeli uvidíš ten těsnící černej kroužek,dá se vytáhnout slabším šroubovákem a jednoduše vyměnit,novej pomažeš trochu olejem a je to. je to jednoduchá výměna.
O předstihu a odtrhu jsem taky psal,kdybys nevěděl jak to seřídit tak se zeptej,umím to celkem dobře nastavit.
Datum: 09. března 2010 20:48
 jeste doplnim,ze to,ze to de blbe do otacek,muze taky zpusobit spatnej predstih,odtrh nebo svicka..mam cz 175/450 taky cross,a kdyz sem ji koupil mel sem ten samej problem..jak ti tu uz poradil Alesblaha : vycisti komplet karbec,vzduchovej filtr,taky vypal vejfuk od karbonu,a taky bys moh vymenit krouzky..ja si taky myslel ze to bude v dobrym stavu a krouzku tam chybelo asi pul centimetru,jak byl ulomenej..a s tou radickou-nevim jak je to u tvyho motoru,jeste sem ho nemel,ale u mojeho 175/450 sundam viko spojky a jenom ten O-krouzek sundam a dam tam jinej..ale fakt nevim jestli je to tak i u tebe,ja mam jednopakovej motor  jo a prosimte,nemel bys nekde fotky ty cezety? doceal bych se kouknul jak vypada..
Datum: 09. března 2010 20:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 v žádném případě neředit 1:25 ale 1:40 umaže to v poho
Datum: 09. března 2010 20:10
Jméno: Petr
IP: uživatel8925
 a jenom ještě to stačí sundat ta řadička na výměnu toho těsnění?? a nebo se musí sundat celé víko atd.?
Datum: 09. března 2010 19:57
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 Díky moc, hodně mi to pomohlo...a si tu asi jedinej slušnej kterej poradí a nedělá si z toho srandu....dík
Datum: 09. března 2010 19:26
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 Jelikož je v dobrym stavu tak bych řekl že jo....a řakne mi teda prosim někdo jak to ředí??
Datum: 09. března 2010 19:22
 Pokud nebudeš něco vědět,zeptej se...
Datum: 09. března 2010 19:21
 Nazdar draku,takže na tu společnou hřídel startování i řazení patří takový černý stírací kroužek - těsnění,dá se koupit asi za 5Kč, myslím, že ho tu SESA má,jo tady: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1144.html. No tak to,že ti šmajdá kolo - to máš rozcentrovaný, zajdi do cykloservisu a nech si to vyvážit to kolo a vycentrovat. Benzín s olejem tedy já ředím na své ČZ 450 i 487 v poměru 1:33,na záběh je spíše 1:20 a 1:25. No to dušení v nízkých obrátkách - záleží na nastavení karburátoru. Především na poloze jehly - na kterém zářezu a také na seřízené bohatosti směsi + volnoběh. Dá se to krásně vy štelovat dle příručky: http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/navod/vydano_1983 nakoukni do té příručky,pročti si to - ulož si to do počítače ty jednotlivé stránky a pročti a vyčisti celej karburátor,nastav si jehlu,dle příručky to zhruba nastav na ty hodnoty udaný a pak na motorce při zahřátým motoru to dosešteluješ.Samozřejmě by jsi měl mít dobře seštelovaný i předstih a odtrh.
Datum: 09. března 2010 19:21
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 de o to jestli s tim do lesa dojedes
Datum: 09. března 2010 18:48
Jméno: Petr
IP: uživatel8924
 No ani bych neřekl, přecejenom tohle má mnohem větší výkon...větší kola lepší tlumiče(zadní centrální) vejfuk nahoře, konečně nebudu furt dřít v lese o zem...a takovejch věcí bych našel...
Datum: 09. března 2010 17:48
 zlatej mustang
Datum: 09. března 2010 17:39
Jméno: roman 999
IP: uživatel8923
 Dobrý neviem či píšem správne potreboval by som základné rozmery kľuky z manet 125 a to vonkajší priemer zotrvačníkov a šírku ( t.j. 2x zotrvačník + ojnica ) ; priemery a dĺžky osí kľuky . Za odpoveď vopred vďaka . \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 17:23
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus hele je vůbec nějaký karbec který by bez větších úprav pasoval na fíka???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 12:20
 ty asi myslíš aby přidal výkon ne? mě napadlo jen ze Stadiona S22 ale ten ti výkon ubere
Datum: 14. března 2010 12:20
 Z motorove pily
Datum: 14. března 2010 10:29
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 bohuzel ne......musi se vzdy udelat nové koleno a nebo trochu poupravit puvodni koleno a udelat na nej redukci na kulato .....viz TK moto sekce produkty-kit pionyr 6.5HP......samozrejmne na seriovy motor nema vyznam davat jiný či vetsi karburator.....to má vyznam u motoru upraveneho,ktery toci vice jak 9500 otacek
Datum: 09. března 2010 17:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je....ten z fíka
Datum: 09. března 2010 17:37
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 zdarec všech mam udělat tesnění plovakovecho vyka na jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 10:30
 Zdarec dej ho tam kdyz se nudis chlapci z JAWY asi vedeli proc ho tam davali ale byt tam nemusi nema to zadny dulezity vliv na vykon
Datum: 13. března 2010 10:30
 prosté a jednoduché,až budeš objednávat něco tady na krámku tak si ho kup,nebo si ho vystříhej ze čtvrtky
Datum: 09. března 2010 17:58
 nemusíš dává se to tam ale většina to tam nemá a i kdybys tam to těsnění měl tk ti pořád z toho něco bude kapat
Datum: 09. března 2010 15:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, dneska dávám dohromady písty na své dva fíky. Oba měli nultý výbrus a oba mají čepy 14. Dneska jsem dostal válce po výbrusu, k tomu čepy 14,1, kroužky a ségrovky. Sundal jsem píst, změřil čepy- opravdu 14mm. Futra jsou u obou celkem zachovalá. Když tam dám nový čep do starých futer, jde tam dát krásně volně . Ale nemá vůli dobředu ani dozadu!!! Sedím tam nádherně. Myslíte, že to můžu takhle zadělat, nebo je třeba opravdu tam dát nová futra a vyjet je soustružníkem, když pak dostanu stejný efekt? Díky za rady. P.S. Franky prosím bez sprostých slov. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 16:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky vše za rady. Dneska jsem vyměnil pouzdra, o víkendu dostanu výstružník. Díky moc!
Datum: 10. března 2010 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 no nejak sikovne to vypodloz a vylisuj ho treba na sveraku
Datum: 09. března 2010 17:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pootevřeš si svěrák a okem v ojnici protáhneš šroub tak aby ti držel jen za to futro a dáš si tu ojnici pod svěrák a nad svěrák si dáš podloužku a matku a pořád utahuješ
Datum: 09. března 2010 17:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za radu, a jak jsi sundal futro? Čep jsem sundal, ale futro ne a ne
Datum: 09. března 2010 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 já osobne se priklanim k variante udelat futro nový......resil sem uplne stejnou vec pred 2 rokama.......prisel novej valec,futro se zdalo ze nema vakl......nechal sem tam stary futro a za mesic zvonilo a jak zvonilo  .....a hned se od nej omackal novej čep.....takze sem si pak hezky mazal do mototechny pro novy futro i pro novej čep.......tot moje skusenost
Datum: 09. března 2010 15:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Popř, jak se sundá futro z ojnice?
Datum: 09. března 2010 14:58
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Čau, mám ČZ 175/450 v manuálu píšou že se má dávat olej do paliva v poměru 1:20. V jakém poměru ho tam dáváte vy? Díky Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 21:03
 ne polosintetiku si kupuju za cca 180kč/litr a m2t 75kč/litr a fichtl lita jak drak
Datum: 10. března 2010 21:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty jsi blázen..když leješ do pionýra M2T 1:25 tak to musí vyjít mnohem dráž ne???
Datum: 09. března 2010 19:46
 já nemám 450ku ale 487 a tam liju polosintetiku 1:33 ale do fichtla normalně m2t 1:25 a pohoda
Datum: 09. března 2010 19:42
 Já se vždycky držím poměru dle příručky. A že by mně M2T tak šíleně kouřilo, to se říct nedá.
Datum: 09. března 2010 16:55
 Tak do ČZ 175 450 leju v poměru 1:33 M6A,ale dá se použít i lepší minerál - do 487ky dávám REPSOL ,Dávat team polosyntetiku nebo syntetiku je blbost.
Datum: 09. března 2010 16:22
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sice nemám čz 175/450, ale tyhle malý kejvačky a panelky moc netočí. Tento údaj se udával, protože byl k dostání pouze olej něco jako dnes M2T ale ještě trochu horší. Proto se toho muselo dávat tolik. Dneska, kdy se používají kvalitnější oleje, nepotřebuješ tolik mazat. Já bych to mazal 1:30-1:40 nějakým kvatlitním minerálem. Polosintentiku tam bych nedal. Přeci jen to nemá tak vysoké otáčky.
Datum: 09. března 2010 12:37
 cau hele nevis jak dlouha ma bejt tycka na vipinani spojky v motoru u typu Jawa Mustang!us to schanim fakt dlouho a nemuzu sehnat tak mi prosim distak napis na e-mail__kominek12@seznam.cz!___jak dlouha by mela bejt ta velka i ta mala ja us si ji pak virobym akorat potrebuju delky___ dik s pozdravem komin!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 19:34
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 ja nvm jaka je adresa
Datum: 10. března 2010 19:34
 di na krámek a podívej se na ty tyčky!!!tam je rozměr napsaný!!
Datum: 10. března 2010 16:43
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 normalne si to dosat nejriv dej tu dlouhou a pak si zmer kolik ti chyby a to je ta kratjka sice je to odhadem ale deto!ja to tky takle udelal vcera!
Datum: 10. března 2010 8:01
 Tak jsem dneska opravoval pincka, a protoze jsem dopoledne cetl tento příspěvek, tak jsem pro zajimavost změřil tu tyčku a je dlouha 13.2 cm, ale nevíte jak má být dlouhá ta krátká, kámoš mi ji totiž ztratil i s kuličkou.
Datum: 09. března 2010 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Sesa tady má dobré tyčky, většinou tyčka která je stříbrná jak chrom je sráč, a nevíte jestli je stejná tyčka do 05 jako do 20, protože do 05 je musím řezat pilkou a to jsem tam dal novou krátkou kuličku a dlouhou a stejně o ty 2 cm jsem ji musel uříznout.
Datum: 09. března 2010 17:49
 jj tohle se stalo kámošovi,koupil nové tyčky do spojky v mototechně,najel na ně pár kilometru,a muhl je vyhodit,byli na kaši...
Datum: 09. března 2010 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 jen te komíne upozornim ze tyčinka z hřebiku či z roxoru se rozmačká......je treba specialne kalenou origo tyčinku
Datum: 09. března 2010 13:54
 tak se podívám sem na fk,tam je u těch tyček rozměr napsaný....
Datum: 09. března 2010 13:47
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 jj potrebuju vedet jak maj bejt dlouhy ty tycky!
Datum: 09. března 2010 12:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Seženš ji na fichtl krámku, mají být dvě. Jedna krátká, pak kulička (5mm) a pak ta dlouhá. Zkus se zeptat v mototechně. Já třeba musím mít 2X 5mm kuličku, jinak mi spojka nefunguje. Nevím čím to je. krátkou tyčku tam mám.....
Datum: 09. března 2010 12:34
Jméno: plisa
IP: uživatel5337
 čest chlapi jakou literaturu si mam přečíst když chci začít s úpravama mam spalovací motory ale o dvoutaktu toho moc neni atk mi poradte dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 14:55
 nejdřív se nauč co to vlastně je dvoutakt či spalovací motory a jak pracují a pak dělej úpravy na motoru. Lze je toho spoustu na netu o motorách.
Datum: 09. března 2010 14:55
Jméno: jawaman
IP: uživatel5107
Posl.aktualizace: 09. března 2010 22:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Základní cena kolik by jsi měl mít, pokud chceš jezdit fichtl závody (silniční) je cca kolem 20000 kč a k tomu ještě potřebuješ jednoho fichtla na úpravy. Pokud chceš novou kliku, kup si ji od Sesy.
Datum: 09. března 2010 12:32
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 to nechtěj vědět kolik sežere takovej speciál celkově
Datum: 09. března 2010 12:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 09. března 2010 9:11
 Zdarec,
není tu někdo kdo také rád chová akvarijní rybičky? Nabízím spoustu druhů akvarijních rybiček výměnou či prodejem.
Skaláry, živorodky,čichavce, tlamovce,sumečky..... Mám i vodní želvičky viz foto. Vyměním za jakékoliv
náhradní díly na české motocykly. Jawa, CZ,Babeta, Stadion, Pionýr...
Pokud uklízíte dílnu nebo garáž a máte nějaký díl na víc a také rádi chováte rybičky tak se ozvěte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 17:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 09. března 2010 17:45
 Tk to je drsná inzerce. Aspoň že to není naopak. Vyměním díly za ryby  Na netu bylo i že tušim nějakého pěkného stadiona nebo 21 to byla te´d nevím že ho vymění za iPhone. Kam na to ta dnešní mládež chodí
Datum: 09. března 2010 15:10
 no coment
Datum: 09. března 2010 13:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 09. března 2010 12:31
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 pro:Marek ty si ten inzerat slyšel  ,,,,? ja ho jen viděl......
Datum: 09. března 2010 10:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Takový inzerát jsem ještě neslyšel.
Datum: 09. března 2010 9:13
 stebou sou teda kšefty
Datum: 09. března 2010 6:57
 si moc fandíš
Datum: 08. března 2010 23:46
 nazdar draci,
mám tu zase dotaz o pneu na jawa 350/640... co mylíte na přední SAVA MC-7 3,25-18 a zadní MITAS H-06 3,5-18? může to tak být? 
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 20:30
 zdr - prosim vas- poradte mi nejaky stranky - neco jako jawa-50.cz - ale aby se tam nasli navody na kejvacky- treba potrebuju se naucit jak sestelovat original donijeni na kejve
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 21:01
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jj -dikes - ja to na ty jawamaniii nemohl najit
Datum: 08. března 2010 21:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 08. března 2010 20:27
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hoši kolik mužu dostat za tohodle pařeza?je s TP má technickou,nový ložiska,simerinky,srovnaná klika,nový kroužky,komplet přetěsněný a vzhledově to vidíte.akorát co mně docela sere že sem měl dvakrát rozpůlenej motor kvůli tomu že nešlo startovat,segment má všechny zuby ale prostě nešlo to,na roztlačení chytne tak na metru,
http://ulozto.cz/4212475/dsc00351.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 20:20
 dam ti 6500kč  pokud máš zájem tak se ozvy
Datum: 11. března 2010 20:20
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hele hoši držte huby,kdyš se chcete projevovat jako dementi tak klidně ale když se normálně zeptam tak čekam nějakou logickou odpověď.a všichni tři dementi zavřete huby a děte do prdele jasný?beztak ste desetiletý fakani který neví vo co de tak fakt vám řikam držte huby!!!!!a vápník si žer sám ty kreténe!!!!
Datum: 09. března 2010 19:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No já bych spis rekl bananoveho Kravíka,je v něm hodně vápníku,který prospívá malým dětem.
Datum: 09. března 2010 19:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No já bych spis rekl bananoveho Kravíka,je v něm hodně vápníku,který prospívá malým dětem.
Datum: 09. března 2010 19:11
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 bydlim 17km od Písku směrem na Prahu,dyštak napiš na mail bezmozekk@seznam.cz
Datum: 09. března 2010 15:09
 Zdar, sice to není pařez, ale měl bych zájem, odkud jsi?
Datum: 09. března 2010 14:55
 pěkný, akorát bych tu SPZ spíše přinýtoval protože šroub i kdybys měl tam pojistné matice může vypadnout.
Datum: 09. března 2010 14:03
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 já co sem koukal na netu tak se po GO prodávají něco kolem 13-14 tisíc ale musí bejt fakt pěkný,ale jestli je to prodejný to fakt nevim.nevim co bych si za to měl říct proto se ptam
Datum: 08. března 2010 20:28
 no, jakou máš ty představu? Kdybych měl řekněme zájem, neříkej, že nemáš nějakou cílovou sumu.
Datum: 08. března 2010 20:21
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 zase nějakej dement se ozal
Datum: 08. března 2010 20:15
 místo vanilkového bych spíše přemýšlel na jahodovém,přecejenom má měně enzymú které škodí tělu,a nadměrně neopotřebovávájí svaly...
Datum: 08. března 2010 20:14
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 Dám ti za něj tři voskovky a jedno vanilkovy mliko.
Datum: 08. března 2010 20:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau.když nastavuju předstih u 175 tak najedu s pístem 4mm před H.ú a v tom okamžiku mají být kladívka otevřená na 0,45mm a odtrh tak že dám píst do H.ú a kladívka mají být scvaklý na 0,05mm že?já dělal jines způsob co sem všude čelt na internetu a nejede mi to.....dočetl sem se že prej odtr nastavím že dám píst 4mm přeh H.ú a v tom okamžiku mají být kladívka scvaklý a odtrh tak že vyjedu s pístem do H.ú a mají být otevřený na 0,45mm.......myslím že ta první varianta je správně ale potřebuju vaši radu co si myslíte že je dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 19:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jony: Hele hochu když my to děláme špatně (ještě se mi teda nestalo, aby mi čz nejela kuli blbě nastavenýmu předstihu) tak proč se kurva ptáš?? sám to víš teda nejlíp.... píšeš uplnýá kraviny a nenecháš si poradit, tak se nediv, že ti to nejede...
Datum: 09. března 2010 19:42
 já že to píšu špatně? vole já sem předstih uměl dělal když ty jsi ještě tahal kačera. dělat to neumýš ty a napsal si totální capinu. smiř se s tím ale jsi totální trouba
Datum: 08. března 2010 22:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebo taky už může být otevřený před h.ú se mi zdá že to tu píšete špatně
Datum: 08. března 2010 22:24
 fikus: a co jsem mu tu dvakrát řekly?! když už bylo odpovězeno tak nemusíš taky znovu to samé říkat
Datum: 08. března 2010 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz se kladivko zacne otvirat tak to hodi jiskru!!
Datum: 08. března 2010 21:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 děláš to opačně.... vzdálenost 0,05(kladívko se začne rozepínaz) je vzdálenost, kdy ti na svíčce přeskočí jiskra a ty to potřebuješ nastavit tak, aby to bylo v momentě, kdy je píst 4mm před hu.....jinak fakt nejpřesnější je to jak piše čezeták, sestavit si uplně primitivní obvod přez kladívko a kdy ti žarovička zhasne, přeskoší na svíčce jiskra...
Datum: 08. března 2010 20:15
 v těch 4mm před hú se musejí kladívka začít rozpínat. nejlíp sem to dělá se žárovkou. zapoj žárovku na baterku a přes kladívko (kladivo bude jako vypinač) a jamile žárovka zhasne tam musí být píst 4mm před hú....chápeš?
Datum: 08. března 2010 19:53
|



|