 caw, sry za OT, ale je tu hodne lidi co to budou vedet. Takze: Budu kupovat VAZ 2101, ale kdyz pridam prudce plyn 0 - plnej tak se motor utopi. Jde na karburatoru nastavit bohatost smesi ? Kdyztak o kolik ma bejt povolenej ? Bohuzel nemuzu na to ted kouknout. Dalsi vec: Je v ni ted zbytek Specialu, ale v okoli uz Special neprodavaj. Cetl jsem, ze prej ten motor umi chroupat bezolovnatej benzin. Je to pravda, nebo je to blabol a mam radsi nalejt Aditiva ? dik vsem a jeste jednou sry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 0:00
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Motor žigula má hlavu z hliníkové slitiny a sedla ventilů jsou v hlavě zalisovaná a jsou tvrzená, takže žádné draslíkové aditivum není nutné. Aditivum je nutné v případě, že jsou sedla vyfrérované přímo v litinové hlavě např. Škoda řady 1000 MB- 130L nebo starší Ford Siera. Když tak se mrkni třeba na forum.ladaklub.com tam o těchto vozech najdeš informací dost.
Datum: 02. září 2010 0:00
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Určitě adytyva...!...vypálili by se sedla ventilů a pak už to nepojede...
Datum: 01. září 2010 14:32
 ze to 120 a spol nepoberou to vim, jen jsem slysel tohle. Tak ja tam ty aditiva radsi lejt budu oni zase nestojej svet
Datum: 01. září 2010 10:51
 Jestli budeš brát bezolovnatý benzin, tak do něj rozhodně aditiva přidej. Ten motor pojede bez aditiv ze začátku uplně normálně, pomalu ale jistě se ti budou opotřebovávat sedla ventilů které na bezolovnatý benzín nejsou dělaná. Nevím jak VAZ ale znám kámoše který do škodovky aditiva nepřidával a teď mu ventily klepou jak šicí stroj... jestli se v něčem mýlím tak mě opravte...
Datum: 01. září 2010 10:30
 s tim ,ze bych to sesteloval podle prirucky ani nepocitam ma to najeto minimalne 100 000 kilaku, ale jenom tak orientacne abych vedel a dik
Datum: 31. srpna 2010 21:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 natural to pobere no problemo,no a tu bohatost musíš pořád zkoušet , protože ten motor už má něco najeto a pochybuju o tom že ti půjde seřídit podle příručky..
Datum: 31. srpna 2010 21:25
|



|