Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepa
IP: uživatel10146
 čau, nemáte někdo zkušenos s tím bezkontakním zapalováním na pionýra, co se tím zlepší, máto výhody nebo i nevýhody? dík, zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 16:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mám toto zapalko asi rok, je opravdu bezúdržbové a nic se při aplikaci upravovat nemusí, jen sesa píše že se nesmí namočit, ja už několikrát měl vodu tak že v ni byl celej rotor(prostě plny vyko vody) a jezdil jsem s tim atd... a vše ok
Datum: 03. září 2010 16:58
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 ne levi ale pravy sorry
Datum: 03. září 2010 14:45
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 to bez kontatní zápolko je lepší než originál jedeš na nizké otáčky a furt to dost svítí mato malou udržbu a bude to i trochu líp táhnout nevýhoda asi jenom že budeš muset trochu zbrousit levé výko ze vnitř víc tady http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2276.html
Datum: 03. září 2010 13:51
 ja bych taky prave myslel si dat na fichtla ze sekacky ale nevim z jakeho typu a jak to pak nastavit
Datum: 03. září 2010 13:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Taky bych si chtíel pořídit bezkontakt kámoš ho má spolu s hikonem a malo upravami v motoru a pekně se ten motor vytočí a lepe chytá...ale ja nwm esi můžu vzit z naší stare sekačky
Datum: 02. září 2010 22:42
 zdravím Vás. Chtěl bych se zeptat jestli jdou nějak prohodit nebo vyměnit kolečka v převodovce, abych dostal silnější dvojku, protože se mi nelíbí když v terénu rozjedu jedničku a přeřadím na dvojku tak se to už těžko rozjíždí. No prostě aby nebyl tak velkej skok mezi 1 a 2 a šlo by to i s třetím rychlostním stuňěm? Díky za rady.Měj te se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 21:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Kup si 76 tuším rozetu a 9 zubé kolečko a vyjedeš to i na 3 a jinak doporučuji rychlou převodovku za 1600
Datum: 03. září 2010 21:23
 Dej menší sekundár, jak psal yuri.
Datum: 03. září 2010 16:27
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 jde to, prohodíš mezi hlavní a předlohovou hřídelí ty dvě kolečka s bočníma výstupkama... získáš dvojku hned za jedničkou, ale zas tam nedáš trojku, jen na delších rovných úsecích, kde dvojku hoodně vytočíš a trojka se pak chytne jen tak tak...
Datum: 03. září 2010 9:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 radšej si kup 11 alebo 10 zubove koliesko na sekundár to prehadzovanie kolies v prevodovke nieje priliš štastné riešenie moja skúsenosť
Datum: 02. září 2010 22:26
 Zdravím chci se zeptat cím vyleštím motor na jawa 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 14:54
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Fakt? tak povídej
Datum: 03. září 2010 14:54
Jméno: píčo;
IP: uživatel7647
 čůrákem
Datum: 03. září 2010 11:28
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 nebo koupit filcovej (hadrovej) kotouč do vrtačky, silichrom, trochu oleje a leštit a leštit a leštit...
Datum: 03. září 2010 10:35
 jeste jsem zapomel.. nakonec.. to musis rozdestit... vem si kus filcu.. a na sucho ten motor vylesti.. a uvidis.. ten rozidil
Datum: 03. září 2010 8:46
 Helle moje zkusenost je ... co jsem tady pochytil... je TORO. je to cistici prosteredek.. na lustry... a na takove stare nalezy  a nebo taky silichrom  ja jsem nejdriv vzal silichrom.. znejhorsiho jsem to vycistil... pak ten toro.... je to prasek.. v kelimku a prodavaj to v kazdym krame za 20 kč. ten jenom smichas vodou.. a paku uz hjenom drhnes... a pokud chces vydet co se stim da udelat tak se podivej na muj profil.. mam tam fotky.. takhle vylesteniho motoru .
Datum: 03. září 2010 8:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Brusna pasta a hodiny prace  kamos napr dela hlinikovy casti praskem na prani a taky se to krasne leskne, no nevim, kazdopadne az to rozlestis fixni to olejem
Datum: 03. září 2010 6:01
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 GO.
Datum: 02. září 2010 22:12
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte kde sehnat pružinu zámku na schránky kývačka, nikde ji nemůžu sehnat prodávají jen sadu zámků bez pružin potřebuji ji na víko 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 21:05
 čůs mohl by mě někdo vysvětlit, proč stroje jako je jawa/čz 175, 250 atd. nejedou bez baterie? nechápu to .. díky předem...( nemám se stroji s baterií zkušenosti)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 10:10
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 případně na regulátoru propojit drátkem svorky D a B, čimž se vyřadí z funkce spínač a motorka půjde snáž nastartovat a nebude chcípat na volnoběh
Datum: 03. září 2010 10:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když je dobře seřízen regulátor, jede i bez akumulátoru,ale musí se roztlačit. Musíš dosáhnout 1200 ot/min.na dynamu,aby
regulátor sepnul obvod s dynamem.
Datum: 03. září 2010 9:53
 tyhle stroje ale mohou jet bez baterky...kámoš má 125/355 a bez baterky to jede, sice se musí roztlačit, ale pak jede normál bez baterky...
Datum: 03. září 2010 7:05
 kluci díky za rady.. Ondragam: jasný že fyziku máme ale takový věci jsme se ještě neučili.. jen taks ems e chtěl zeptat...
Datum: 02. září 2010 21:24
 A jentak mimo- vy jste ještě neměli fyziku, nebo ti to nedošlo?
Datum: 02. září 2010 20:58
 Při určitých otáčkách přebírá funkci baterky dynamo a při dalším zvýšení otáček nabíjí baterii.
Datum: 02. září 2010 20:57
 Kde se bere el. energie u fíka? Takzvaný jev magnetická indukce, kdy při pohybu magnetu kolem cívky vznká STŘÍDAVÝ proud, který je pak indukčkou-v podstatě transformátorem-zvýšen pro napětí potřebné pro zapálení směsi. U kývaček(vyjma 150) se energie bere z baterky.
Datum: 02. září 2010 20:56
 Vyrob nebo kup mezikus a vraž tam pinckový a máš klid nevim jak na 250 ale na 175 pasuje tutově
Datum: 02. září 2010 20:54
Jméno: Maggi
IP: uživatel10327
 Dobrý den, měl bych otázku. Nastartuju v pohodě fichtla chvíli jedu ale potom se začne cukat stejne jako by docházel benzín. Vyčistil jsem trysky poté pročistil i karburátor. Vše je v pohodě ale pořád to cuká chtěl bych vás tedy požádat o radu co stím? díky za odpověd Maggi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 6:31
Jméno: viktor009
IP: uživatel10328
 Hladinu jsme štelovali je OK. S kohoutku teče benzín dobře. Vyukoušíme svíčku.
Datum: 03. září 2010 6:31
 Vyčisti kohoutek
Datum: 02. září 2010 21:31
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hladina popřípadě svíčka měj se
Datum: 02. září 2010 20:40
Jméno: jawas
IP: uživatel987
 zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:39
 jo ale na volnobeh bez zaberu to potrebuje mit benzinu proto to treba jde a nebo i kdyz bude ryha ve valci nebo tak tak se to bude prehrivat a nebude to chtit jet podle me
Datum: 14. září 2010 7:39
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může přisávat falešný vzduch.
Datum: 03. září 2010 9:28
 Vyčisti karbec....
Datum: 02. září 2010 22:06
Jméno: jawas
IP: uživatel987
 právě že zacpanej kohout to nebude protože když už to zdechá a zmáčknu spojku a dám tomu kotel tak motor jde normálně do otáček ale když se rozjedu tak se dusí
Datum: 02. září 2010 21:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 skus tam dat uplně novou 15ctku
Datum: 02. září 2010 20:51
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 me to delalo kdyz jsem mel zacpanej kohout tak tam slo malo benzinu a kdyz jsem dal kotel tak to zdechalo ale na ctvrt plynu to jelo pomale, akorat kdyz ti to jede ze zactaku tak to je docela divny
Datum: 02. září 2010 20:51
Jméno: jawas
IP: uživatel987
 zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 9:08
Jméno: karlos
IP: uživatel2994
 koukni na hlavni trysku jestli neni pricpana a vycisti karburator. Kdyz to nepomuze tak koukni na bohatost smesi
Datum: 03. září 2010 9:08
Jméno: jawas
IP: uživatel987
 zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 20:52
 Čusec draku zkus přidusit filtr...mě to taky zlobilo trrošku jsem ho přidusil a od tý doby mám vcelku klid...Mužeš zkusit vyměnit tu svíčku na zkoušku a uvidíš
Datum: 02. září 2010 20:52
 Cau lidi ulomila se mi stupacka a zbytek cepu zustal v zavitu jak to dostat ve????dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 15:03
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 a nebo můžeš to dát do svěráku a vzít si třeba vrut nebo důlčik a bouchat do toho a ono se to vytočí taky sem to dělal a de to záleží jak moc to máš utáhlí.
Datum: 03. září 2010 15:03
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 případně pokud kousek závitu kouká, stačí na to chytit matku a bodnout do ní svářečkou, vyšroubuješ to jak šroub
Datum: 03. září 2010 9:39
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Do zbytku čepu vyvrtat otvor a do něho našroubuješ odpovídající vytahovák. Žádný závit se nevyřezává.
Datum: 03. září 2010 9:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tzv vytahovákem vyvrtej do toho kousku dírku a vyřízni tam opačnej závit a pak už tam jen našroubuj vytahovák a utahuj
Datum: 02. září 2010 20:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar hoši mam dotaz na simsona uvažuju o valci 70 ccm myslíte že je to dobré?a co všechno musim koupit jestli i pojebanou hlavu když mam normalní 50 ccm a i kliku na to?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 11:23
Jméno: Gori
IP: uživatel10329
 70ccm valce pri simson predavane ako "tuning"z PL.. je oproti "simson"metra 77ccm. nic ... k tomu urcite nova kluka (pretoze z 50ccm origo tam ani nepasuje),hlava a prevodovka.....
Datum: 03. září 2010 11:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Argo: pokud chceš 70 ccm na simsona tak musíš koupit kliku S70 a pro odladění upravit kanálky a snížit hlavu..
Datum: 02. září 2010 22:44
 Cus hlavu musis koupit kliku bys mnel taky mas tedy 50 ccm? Tak to musis vybrousit karteri na tu 70. Ser na to a kup si 60/4 kanal to nemusis nic vybrusovat. A nezapomen pretriskovat karbec dejtam 80 trisku. sori zatu cestinu prcam nani, Zdravim.
Datum: 02. září 2010 21:57
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No každopádně ti to tam nepůjde, nebudou sedět kanálky
Datum: 02. září 2010 20:59
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 To nevim jestli měl jinou palici ale řikám něco bych udělal s těma převodama já vym že to je na rozdělání celýho motoru ale lepší to udělat než pak někde shánět nový kartery !!!
Datum: 02. září 2010 20:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a mužu nechat origi kliku a hlavu??????
Datum: 02. září 2010 20:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 70 jede paradně, zlepši spodek a celej pruběh
Datum: 02. září 2010 20:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pravě že mam tedkom zajetý komplet nový motor akorád 50 ccm
Datum: 02. září 2010 20:02
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 No já bych nejradši kdybych to dělal tak bych zgenerálkoval motor a udělal něco z převodovkou protože kámoš si tam dával taky dával 70ccm a rozlítla se mu převodovka asi v 90 !!! takže bych asi tu GO udělal a koupil tuningový převody nebo tak!!!
Datum: 02. září 2010 19:53
Jméno: jawa 20
IP: uživatel4805
 čau draci nevite nahodou někdo na 100 procent ktery olej je tužší pp 90 nebo pp80 diky zaodpověd a at vam to jezdi pořad
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:08
Datum: 03. září 2010 7:08
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 PP 80 je řidší PP 90 hustší a označní např PP90H je určen pro hypoidní převodovky protože obsahuje síru dnes už je dobrý dát PP90 na kterém je napsáno sae 80w-90 protože v mrazu má viskozitu jako 80 a při 100C jako 90
Datum: 02. září 2010 19:53
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 02. září 2010 19:46
 spise hustsi ne; je to urcite 90 ale do pio je nejlepsi pp80-90sw....ale jestli chces nejhustsi prevodak je to myslim pp90hh aspon takovej doma leju do zetora 5511 a je ok...
Datum: 02. září 2010 19:22
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdarec,nevite někdo jak nejlip nastavit odtrh podle oka,předtim se mi to povedlo že fik lital jak ďas,a ted při jizdě mírně cuká a nejede plynule jak má,a je to kvuli kladivku a odtrhu,díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:10
 jo protoze ejdriv nastavis odtrh a pote musis zkontrolovat predstih....
Datum: 03. září 2010 7:10
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 On když se rozladí odtrh,tak zároveň i předstih?
Datum: 02. září 2010 20:33
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 Ale neviděl bych to na odtrh ale na předstih !!!
Datum: 02. září 2010 19:56
 a proc nemas merku;;; ta je za par kc....myslim ze se to da nastavit podle ustrisku z petky od matonky...ale merka je merka....
Datum: 02. září 2010 19:20
 Zdravím, nevíte prosím kde by se dal sehnat přepínač na světla na Dandy 50? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 17:07
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 A to neni stejny
Datum: 02. září 2010 17:07
Jméno: Vojta
IP: uživatel10324
 Tady už jsem se právě díval a je tady jen na Dandy 125
Datum: 02. září 2010 16:47
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Zkus se kouknout tady
Datum: 02. září 2010 16:33
Jméno: Mali
IP: uživatel10310
 Zdravim motoristy, mam dotaz co mi můžou policajti udělat když jedu po polní cestě na motorce a ještě mi nebylo 15let.Jestli na tom záleží tak motorka je 140ccm 18koní.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 19:19
 ano, i na polní cestě můžeš dostat pokutu, je účelová komunikace  a když vjedeš na pole tak tě můžou zjebat za to, že jsi na cizim pozemku
Datum: 02. září 2010 19:19
 kazda cesta ulicka silnice a podobne ktera zaznamenana na mape je povazovana za mistni komunikaci takze te chytit proste nesmi neco jinyho je kdyz jezdis na svym poli to muzes klidne i s tankem...v lese se jezdit taky nesmi ale top zase podle lesniho zakona...
Datum: 02. září 2010 19:18
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 to přesně nevim ale chytli mě policajti a zastavil se u mě viřidit to naštěsti mi nic nedal ale bavil sem se snim a on mi řikal že i na polni cestě tebe mužou pokutovat že už to prej berou jako hlavni cestu!!!!
Datum: 02. září 2010 19:08
 zdravim nemuzou ti udelat nic pokud te vidi jen na poli ale napr.: pokud te uvidi na hlavni jak jedes a ty jim ujedes na pole tak mas problem kvuli tomu ze jsi jel po ceste
Datum: 02. září 2010 14:31
Jméno: Bonifac
IP: uživatel10322
 ahojte vseci, mam mensi problem na mojej jawe 50/21. ked je studeny motor tak nakopne na prvi raz, ked sa zahreje tak ju musim roztlacit. to si myslim ze je normalne, ale horsie je ze ked je studena tak krasne drzi volnobezne otacky tak okolo 800-900/min ale ked sa zahreje tak na volnobehu hned skape aj za jazdy ked vyradim napr. dole kopcom tak hned skape, musim ju drzat vo vysokych otackach aby neskapala. hned ako vyradim rychlost a klesnu otacky tak chcem pridat aby mi neskapala tak mi ju zacne dusit ked pridam tak ledva sem tak prdne tak 2-3 sekundy a potom sa spameta a motor prida. proste mi za tepla skapina na volnobehu a dusi mi ju v nizkych otackach. mam nove kruzky, od vymeny ca 100km najazdenych. hladina ok, ht: 68 volnobeh 38 original, benzin miesam momentalne 1:30 kvoli zabehu kruzkov, vyfuk novy, tisky ciste, predstih som nastavil najpresnejsie ako som vedel a sviecka je nova brisk n15. nieje zanesena nic pekne cista. ihlu mam na 3 zareze z hora. myslel som ze to moze byt moc bohatou zmesou? ale to by mi zase dymila moc nie? co si o tom myslite? dakujem moc uz dopredu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 20:05
Jméno: Bonifac
IP: uživatel10326
 diki moc krat za rady myslel som ze to je moc chudobna zmes tak som to zdvihol o jeden zarez. asi to bude ta sviecka, som tu na fore cital ze tie nove brisk tomu nerobia moc dobre. ta sviecka nema ziadnu farbu je ako nova a uz som s nou nabehal 200km sa mi to zdalo cudne. tak dam tam asi najradsej staru palku made in CS tie su asi fakt najlepsie. hladina v plavaku je ok, ale cudne je ze ten sroub na nastavenie volnobehu je uz na doraz. a furt chcipa, ale bude to asi tou bohatou zmesou. lebo z vyfuku mi dneska zacal kvapkat cierny olej co nechapem ked je sviecka cista, mozno to je este stary olej pokym som mal zle nastaveny karbec. ok tak kuknem hldinu a dam ihlu na 2ku a vymenim sviecku. od vyrobi bola ihla nastavena tiez na 2ke ci? diki moc kluci
Datum: 02. září 2010 20:05
 Má nejmín tak 1700 ot/min
Datum: 02. září 2010 14:48
 Tak malej volnoběh asi těžko..
Datum: 02. září 2010 14:43
 A jakou barvu má ta svíčka??? - ma mít cihlovou - jestli je cerná - tak je moc bohasta smes- to je prvni na co se podívat-pises ze je cista - ale barva je treba znat , a pak volnobeh si mas sestelovat kdyz je motor teplej - za studena to trteba i muze chcipat - ale jinak myslim - je treba sestelovat hladinu v karbci - jak ti radí.
Datum: 02. září 2010 11:00
 je to bohatou směsí, jak řiká ČZ, seřiď hladinu v plovákovce aby po stlačení plováku na dno lícovala s límcem plováku
Datum: 02. září 2010 10:43
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli měníš jenom kroužky, není důvod zvedat jehlu. Dej ji na 2.zářez a když to nepomůže ,sniž hladinu v plovákové komoře.
Datum: 02. září 2010 7:53
 mě tohle dělala svíčka.. zkus dát jinou..jinak seřiď pořádně karbec..
Datum: 02. září 2010 6:53
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Čau chlapi, mám problém s mojí 05. Když jedu za studena motor táhne jak sviňa, sotva se to zahřeje, motor už tak netáhne ( jízda po silnici, sám) ... Ujedu tak 2 km na trojku skoro plnej, tech 60 a pak to najednou uplně začne zdechat, motor pořád jede, ale jako by ste držel brzdu...Uplně přestane táhnout... Válec z 21čky, tryska H 68 V 38... Nevím už čím to je... A ještě se mě zdá že to strašně vaří, jestliže jedu sám skoro po rovince a dojedu a motor kůří, tak to se mi nelíbí... Mažu Štihlákem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:04
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Zkusim líp mazat teda... A přes svíčku tam kápnu trocha oleje a budu chvilu šlapat nebo na volnoběh to nechám promazat...
Datum: 03. září 2010 7:04
 To se mi zdá jako přidírání. Na málo plynu se to stačí mazat, ale při plnym je směs už moc chudá. Setkal jsem se s tim i u fichtla, kterej byl v originále. Prostě postupem času dostal hlad
Datum: 02. září 2010 20:46
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 No, dnes sem jel asi 20 km... Po rovince tak 60 sem si to upaloval, Dal sem mu plnej céres a začal se dusit a brzdit, tak sem zkusil čépnout a chytl švunk, tak jestli mě tam de málo benzínu a na plnej céres to nestíhá...No nic,, zejtra bude den štelovačka  Chlapi dík za vaše užitečné nápady
Datum: 02. září 2010 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napadá mě ucpaný výfuk
Datum: 02. září 2010 20:19
 je to bud malo oleje v benzinu ale nejvic pravdebodobny je to ze mas velikej predstih....tim to podle mne bude u me stejny pripad...
Datum: 02. září 2010 19:27
 To já sem zas najel víc než 500 km na olej m2t v poměru 1:50. a jel jako nikdy, ale po ćase sem ho stejně přidřel....
Datum: 02. září 2010 16:36
 Kdyby ten olej byl sebemín kvalitní tak tím poměrem 1:50 s bronzem si ten motor zachvilku doku..íš... Tam nejde jen o válec a futro..se podivejte co všechno se musí mazat, dvě ložiska,dvě gufera,stěny válce,ojniční ložisko,pístní ložisko... Vím o čem mluvím,taky jsem byl malý a blbý když jsem v 9 letech začínal a říkal jsem si že stihl je kvalitní olej že do originýálního motoru 05 se nemůže nic stát. ujel jsem 500Km a motor jsem mohl vyhodit
Datum: 02. září 2010 16:29
 Dřív mi v podstatě todle dělala nová svíčka (Bosch), jinak bych to viděl na předstih, je moc velký, a směs nestačí válec pořádně promazat. Nebo je zacpaná nebo nedostatečně velká triska, a je chudá směs a přidírá se to. (tim i přehřívá)
Datum: 02. září 2010 16:18
 grepak.s: Tohle mi dělala špatná hodnota svíčky. Potom když přestal motor táhnout jsem vypnul vždy motor a on běžel i bez zapalování.  Byla to svíčka PAL 14-5.
Datum: 02. září 2010 15:59
 jžš...ikdyž má bronz na hoře, tak může lepším olejem klidné mazat 1:50 ničemu to neuškodí, ale já bych teda taky 1:50 sebelepším olejem na bronz nemazal...
Datum: 02. září 2010 14:57
Jméno: jawa..20
IP: uživatel10228
 to je jedno jestli ma kvalitni olej ale urcite tam ma bronzove pouzdro ne jehlicky takze redit max 1:40
Datum: 02. září 2010 12:01
 tak tohle je kvalitní olej - to muzes jedna ku 50 redit - a nebo mu i malinko pridej - jen jako proto svuj pocit jo - ale jinak je to dobry- jinak bych zvednul o jeden zarez jehlu -trysky jsou dobry - me to delalo taky a byl jsem linej zkouset tu jehlu a tak jsem tam mrsknul trysku 70tku a jede jak svina - s 12 z sekundarem to upaluje s vetrem v zadech 70 -a vse origo
Datum: 02. září 2010 11:08
Jméno: jawa..20
IP: uživatel10228
 davas tam malo oleje davej tak 100ml oleje na 3.5l benalu mozna proto se ti to tak prahriva, trysky nech takove jake sou,svicka n15c
Datum: 02. září 2010 11:01
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 No mažu... 100ml na 5l... Stihl oleje (červenej) ale hlavu a všecko sem čistil od karbonu... Válec mám zajetý v pohodě. Nevím co je v tom motoře koupil sem ho a zpojizdnil, ale vypada v pohodě, kvalty dou pěkně a ten fekál normál jezdil. Trysky H 68 a V 38 ... Neměl bych spíše koupit 72ku hlavní trysku? Je to Origo tryska píše SESA. Svíčka by tam měla být Brisk Silver... Co já vim kolikátka to je, toho fíkaa nemám po ruce, ale asi 15ka... Sešteluju předstih a uvidím no...Jinak dík chlapi za rady
Datum: 02. září 2010 0:05
 ještě se podívej na hladinu v plovákovce,jak vysoko máš jehlu a jaké máš trysky,může to být chudá směs a nebo naopak taky bohatá. Přehřívání motoru může způsobit i špatný předstih a hodně teplá svíčka
Datum: 01. září 2010 23:36
 Jakým mažeš poměrem? nemáš válec přídřený nebo čerstvě po výbrusu? Ono je normální že fechtl jede zas tudena ohodně lépe než po zahřátí ale neni to zas taká tragédie. Neměnils ložiska v klikovce a nedals tam třeba špatné bez označení vůle C3? To s tím že motor kouří to fakt neni vpořádku,asi máš perfektně zanešený žebrování válce tak to pěkně mezi tím všechno vyčistit ak aby se z toho dalo jíst
Datum: 01. září 2010 23:35
 Zdravím chalani. Dnes jsem koupil babču 207. Tak jsem se hned do ní pustil. Nevíte jak má bejt seřízenej? Jo, a taky jsem jí našláp a z levej strany motoru vyletělo něco-takovej setrvačník(asi určitě je to spojka  ). Tak jsem to zase narval na ten kužel a dotáh tím štoubem, ale motor pak nešlo roztočit. Nejsem odborník na bebety. Taky uvažuju, že jí trochu popoženu. Chtěl bych nechat její původní vzhled a mít jí pěknou-žádnej bastl. Udělal bych 12V el. soustavu a taky jsem čet, že když se zkrátí o určitý kus výfukové koleno, tak to trošku babetku popožene, tak to udělám. Taky bych možná dal dell orto karbec, nebo z 555ky. Nějak si pohrát s hlavou, kompresí, kanálkama, ale to potřebuju někoho, kdo by mě poradil jak a co... Jinak přes zimu možná generálka. Nastuduju techniku a paráda. Jo, psát můžete klidně na mail(na oplátku vám pošlu fotky babči). Mockrát děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 15:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nejdřív ji sprovozni, pak udělej GO motoru a pak začni pomýšlet na tunning
Datum: 02. září 2010 15:25
 Ahoj jaky vrtak bych měl použit abych provrtal trysky na pionyru a ještě kde se to vrta moc diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 19:40
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Nic nevrtej, směs se šteluje jehlou a když to provrtáš, tak ti stejně líp nepojede, jen snížíš životnost motoru.
Datum: 02. září 2010 19:40
Datum: 02. září 2010 16:21
 toš takový,na jaký průměr chceš otvor zvětšit to je logické ne?  nevim jestli se to tak dělá ale jestli to chceš vrtat tak to vrtej ne z boku... Tou dírkou která je v ose té trysky,nevim jak to vysvětlit. Ale spíš to jenom domrvíš,radši kup trysku potřebné veliksoti nebo stavitelnou trysku
Datum: 01. září 2010 22:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Nic nevrtej, akorat to rozhodis a bude se ti ulejvat...
Datum: 01. září 2010 22:27
 a je to tady. Kontrolér  potřebuje radu  .Kámoš mi dal mustanga na spravení .Vše už je OK.Vše funguje.Ale jeden problém mám.Je hrozně slabý.Není to to samé jak jsem se ptal skoro natotéž tay na mustanga.to bylo o tom mojem.To už jsem si vyřešil..je to o jiném.výfuk tam je jakdyby ze skůtru nebo z čeho..zkoušel jsem tam dát normální a žádná změna.pístní kroužky , spojka nové,všude dobře utěsněn.Je to asi ten předstih nebo odtrh že? jestli jo , tak mám zkusit dát ten předstih nebo odtrh větší nebo menší ? a ještě jeddnou Vás o něco poprosím.Já vím že už vás tadyty dotazy co se zeptám štvou.Ale já jsem asi fakt magor ptrotože to nemůžu z žádné stránky pořádně pochopit.Jak nastavit předstih.jako né že to nemůžu pochopit ale mi to nikdy nevyjde.Já to udělám vše přesně podle návodu,ale jaknile to vše dotáhnu tak mi odtrh nakonec vyjde nějak 0,9mm.a nejede to vůbec.Omlovám se a díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 11:15
 mej dotazenej stator- nastav horní uvrat- na kladivku dej odtrh 0,4 nejakou merkou - pridrz to u sebe rukou - tu merku a kldivko- dotahni kladivko - pohybuj proti smeru - nez se kladivko spoji - zmer predstih- a kdyz to nesedi - povol stator -podle potreby odhadni kolik tak otocit -chce to praxi- dotahni stator aspo n zas na jeden sroub- a znova a znova znova
Datum: 02. září 2010 11:15
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 K tomu předstihu ,když uděláš odtrh a jdeš seřizovat předstih ,otáčej rotorem proti směru chodu motoru (proti směru otáčení
hodinových ručiček).
Datum: 02. září 2010 8:09
|



|