slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1038  1039  1040  1041  1042  1043  1044  1045  1046  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: parek      IP: uživatel723    
Cau kluci, prosímvás, v čem spočívá změna polohy jehly? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: parek      IP: uživatel723    
JJ pochopil, díky...
 
 
Datum: 03. září 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel3429    
její poloha ovlivňuje bohatost směsi ve stření poloze šoupátka a její změna spočívá v posunování zajišťovacího plíšku mezi zářezy na jehle (čim je plíšek vejš, tim je jehla níž a směs je chudší, a naopak). Doufám že sem správně pochopil otázku.
 
 
Datum: 03. září 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím , tak sem už mého fichtla spravil a dva dny jezdil ale jak bylo mokro ted tak sem samozřrjmě nevydržel a vyletěl na pole jezdil sem ale prostě se mi to pořád nějak sere ,jede dobře ale jak chvíli jedu na plný tak mi začne v hlavně něco drncat nechám to odpočinout a pak sem jel dál,na nízké otáčky to jede v pohodě ale jak to dám do plného někde do kopce když potřebuju dýl výkon tak to strácí a netahá , není to přidřené ? jestli tak se asi pos*eru tet sem kupoval nové lamely na spojku , segment , ind.cívku prostě se stím sral celý týden a zase se mě to nevyplatilo :-D \\\\jak sem s toho pole dojel domů tak to bylo ještě horší už to jakoby samo chcípalo volnoběh nedržel .. ale je nastaven dobře jen když sem přidávál do plynu což je špatně,hodil sem do garáže . vyčistil svíčku , trysky a skusil nakopnout , nakopl sem dostalo se to do otáček a pak to chcíplo jak sem přidal plný v tom neutrálu tak se to jakoby dusilo a chcíplo\\\\r\\\\na ještě říkám mám píst po 5.výbrusu ale pístní krožky sou tam nové.. může být i píst v ha*zlu ? Prosím poradte dík za každé rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
překlik :-D né když jedu dýl ale Když jedu chvíly
 
 
Datum: 03. září 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Když jedu dýl tak mi to začne strácet výkon ale nacupuju za jízdy benál a začne táhnout a frčím dál je to špatným zářezem na jehle , špatná hladina v plováku nebo to chce větší trysku ? mám mustanga a mám tam 68 trysku
 
 
Datum: 03. září 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
dík za rady
 
 
Datum: 03. září 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: MATOUS_KH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že to chvíli vynechávalo, střílelo z vejfuku a pak se to rozjelo může bejt odtrhem, taky mi to dělalo, jak se to ohřálo tak se asi zvětšil ten váleček a bylo to lepší.A nebo to může bejt jen špatná svíčka. Zkontroluj, jestli Ti to kladívko v zápalku dostatečně kmitá, co já se toho natlačil než sem na to přišel.:-)
 
 
Datum: 03. září 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro motor se sériovýma komponentama zvol 2K píst, pro závodní 1K
 
 
Datum: 03. září 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
už asi vím dnes sem to skusil znovu chvíli nechytalo a pak to bouchlo z výfuku a chytlo chvíli vynechávalo a pak v pohodě jelo ... napadlo mě zasraný výfuk , ale skusil sem pak ještě vyčistit filtr sání a jelo to dobře ale porjistotu ten výfuk někdy vyčistím ... a poradtě ještě někdo pude to hodně poznat o výkonu ? když mám tet 5. výbrus píst a kdybych tam dal nový ? a který je lepší 1kroužkový nebo 2kroužkový píst ?
 
 
Datum: 03. září 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
dík za rady , ale nevím jestl ise mám do tho pustit i tak sem vyměnil dost náhr.dílu a tet klikovka válec .. další prachy oplatí se mi to vůbec ?
 
 
Datum: 03. září 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
To už bude možna vyjebana klikovka,pist,kroužky..pokud je to to přesne tka jak myslim..
 
 
Datum: 03. září 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
jak je na tom teplota motoru, nepřehřejvá se? nepřisává někde (pod zapalkem, pod válcem, pod přírubou karbu) falešnej vzduch? neni moc velkej předstih? to jestli je přidřenej je následek některejch z věcí, co sem napsal.
 
 
Datum: 03. září 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel2994    
koukni na privod benzinu, hladinu paliva plovakovce. Jestli mas podezreni na pridreni tak zkontroluj pist a valec takhle to nejde rict, jestli je pridrenej
 
 
Datum: 03. září 2010 9:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel10146    
čau, nemáte někdo zkušenos s tím bezkontakním zapalováním na pionýra, co se tím zlepší, máto výhody nebo i nevýhody? dík, zdarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mám toto zapalko asi rok, je opravdu bezúdržbové a nic se při aplikaci upravovat nemusí, jen sesa píše že se nesmí namočit, ja už několikrát měl vodu tak že v ni byl celej rotor(prostě plny vyko vody) a jezdil jsem s tim atd... a vše ok
 
 
Datum: 03. září 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
ne levi ale pravy sorry :-D
 
 
Datum: 03. září 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
to bez kontatní zápolko je lepší než originál jedeš na nizké otáčky a furt to dost svítí mato malou udržbu a bude to i trochu líp táhnout nevýhoda asi jenom že budeš muset trochu zbrousit levé výko ze vnitř víc tady http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2276.html
 
 
Datum: 03. září 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych taky prave myslel si dat na fichtla ze sekacky ale nevim z jakeho typu a jak to pak nastavit
 
 
Datum: 03. září 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Taky bych si chtíel pořídit bezkontakt kámoš ho má spolu s hikonem a malo upravami v motoru a pekně se ten motor vytočí a lepe chytá...ale ja nwm esi můžu vzit z naší stare sekačky ;-)
 
 
Datum: 02. září 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: franta      E-mail:      IP: uživatel10146    
zdravím Vás. Chtěl bych se zeptat jestli jdou nějak prohodit nebo vyměnit kolečka v převodovce, abych dostal silnější dvojku, protože se mi nelíbí když v terénu rozjedu jedničku a přeřadím na dvojku tak se to už těžko rozjíždí. No prostě aby nebyl tak velkej skok mezi 1 a 2 a šlo by to i s třetím rychlostním stuňěm? Díky za rady.Měj te se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Kup si 76 tuším rozetu a 9 zubé kolečko a vyjedeš to i na 3 a jinak doporučuji rychlou převodovku za 1600
 
 
Datum: 03. září 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej menší sekundár, jak psal yuri.
 
 
Datum: 03. září 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
jde to, prohodíš mezi hlavní a předlohovou hřídelí ty dvě kolečka s bočníma výstupkama... získáš dvojku hned za jedničkou, ale zas tam nedáš trojku, jen na delších rovných úsecích, kde dvojku hoodně vytočíš a trojka se pak chytne jen tak tak...
 
 
Datum: 03. září 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
radšej si kup 11 alebo 10 zubove koliesko na sekundár to prehadzovanie kolies v prevodovke nieje priliš štastné riešenie moja skúsenosť
 
 
Datum: 02. září 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: josef      E-mail:      IP: uživatel9673    
Zdravím chci se zeptat cím vyleštím motor na jawa 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Fakt? tak povídej ;-)
 
 
Datum: 03. září 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: píčo;      IP: uživatel7647    
čůrákem
 
 
Datum: 03. září 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
nebo koupit filcovej (hadrovej) kotouč do vrtačky, silichrom, trochu oleje a leštit a leštit a leštit...
 
 
Datum: 03. září 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: MischelNike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste jsem zapomel.. nakonec.. to musis rozdestit... vem si kus filcu.. a na sucho ten motor vylesti.. a uvidis.. ten rozidil :-)
 
 
Datum: 03. září 2010 8:46
 
 
 
 
Jméno: MischelNike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Helle moje zkusenost je ... co jsem tady pochytil... je TORO. je to cistici prosteredek.. na lustry... a na takove stare nalezy :-) a nebo taky silichrom :-) ja jsem nejdriv vzal silichrom.. znejhorsiho jsem to vycistil... pak ten toro.... je to prasek.. v kelimku a prodavaj to v kazdym krame za 20 kč. ten jenom smichas vodou.. a paku uz hjenom drhnes... a pokud chces vydet co se stim da udelat tak se podivej na muj profil.. mam tam fotky.. takhle vylesteniho motoru .
 
 
Datum: 03. září 2010 8:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Brusna pasta a hodiny prace ;-) kamos napr dela hlinikovy casti praskem na prani a taky se to krasne leskne, no nevim, kazdopadne az to rozlestis fixni to olejem
 
 
Datum: 03. září 2010 6:01
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
GO.
 
 
Datum: 02. září 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte kde sehnat pružinu zámku na schránky kývačka, nikde ji nemůžu sehnat prodávají jen sadu zámků bez pružin potřebuji ji na víko 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čůs mohl by mě někdo vysvětlit, proč stroje jako je jawa/čz 175, 250 atd. nejedou bez baterie? nechápu to .. díky předem...( nemám se stroji s baterií zkušenosti) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel3429    
případně na regulátoru propojit drátkem svorky D a B, čimž se vyřadí z funkce spínač a motorka půjde snáž nastartovat a nebude chcípat na volnoběh
 
 
Datum: 03. září 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když je dobře seřízen regulátor, jede i bez akumulátoru,ale musí se roztlačit. Musíš dosáhnout 1200 ot/min.na dynamu,aby regulátor sepnul obvod s dynamem.
 
 
Datum: 03. září 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle stroje ale mohou jet bez baterky...kámoš má 125/355 a bez baterky to jede, sice se musí roztlačit, ale pak jede normál bez baterky...
 
 
Datum: 03. září 2010 7:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
kluci díky za rady.. Ondragam: jasný že fyziku máme ale takový věci jsme se ještě neučili.. jen taks ems e chtěl zeptat...
 
 
Datum: 02. září 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jentak mimo- vy jste ještě neměli fyziku, nebo ti to nedošlo?
 
 
Datum: 02. září 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při určitých otáčkách přebírá funkci baterky dynamo a při dalším zvýšení otáček nabíjí baterii.
 
 
Datum: 02. září 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde se bere el. energie u fíka? Takzvaný jev magnetická indukce, kdy při pohybu magnetu kolem cívky vznká STŘÍDAVÝ proud, který je pak indukčkou-v podstatě transformátorem-zvýšen pro napětí potřebné pro zapálení směsi. U kývaček(vyjma 150) se energie bere z baterky.
 
 
Datum: 02. září 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyrob nebo kup mezikus a vraž tam pinckový a máš klid nevim jak na 250 ale na 175 pasuje tutově :-)
 
 
Datum: 02. září 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Maggi      IP: uživatel10327    
Dobrý den, měl bych otázku. Nastartuju v pohodě fichtla chvíli jedu ale potom se začne cukat stejne jako by docházel benzín. Vyčistil jsem trysky poté pročistil i karburátor. Vše je v pohodě ale pořád to cuká chtěl bych vás tedy požádat o radu co stím? díky za odpověd Maggi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 6:31
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10328    
Hladinu jsme štelovali je OK. S kohoutku teče benzín dobře. Vyukoušíme svíčku.
 
 
Datum: 03. září 2010 6:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti kohoutek
 
 
Datum: 02. září 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
hladina popřípadě svíčka měj se :-D
 
 
Datum: 02. září 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel987    
zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 , odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:39
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale na volnobeh bez zaberu to potrebuje mit benzinu proto to treba jde a nebo i kdyz bude ryha ve valci nebo tak tak se to bude prehrivat a nebude to chtit jet podle me
 
 
Datum: 14. září 2010 7:39
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Může přisávat falešný vzduch.
 
 
Datum: 03. září 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti karbec....
 
 
Datum: 02. září 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel987    
právě že zacpanej kohout to nebude protože když už to zdechá a zmáčknu spojku a dám tomu kotel tak motor jde normálně do otáček ale když se rozjedu tak se dusí
 
 
Datum: 02. září 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
skus tam dat uplně novou 15ctku
 
 
Datum: 02. září 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
me to delalo kdyz jsem mel zacpanej kohout tak tam slo malo benzinu a kdyz jsem dal kotel tak to zdechalo ale na ctvrt plynu to jelo pomale, akorat kdyz ti to jede ze zactaku tak to je docela divny
 
 
Datum: 02. září 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel987    
zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 , odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel2994    
koukni na hlavni trysku jestli neni pricpana a vycisti karburator. Kdyz to nepomuze tak koukni na bohatost smesi
 
 
Datum: 03. září 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel987    
zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 , odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusec draku zkus přidusit filtr...mě to taky zlobilo trrošku jsem ho přidusil a od tý doby mám vcelku klid...Mužeš zkusit vyměnit tu svíčku na zkoušku a uvidíš :-)
 
 
Datum: 02. září 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Hosta      E-mail:      IP: uživatel10325    
Cau lidi ulomila se mi stupacka a zbytek cepu zustal v zavitu jak to dostat ve????dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
a nebo můžeš to dát do svěráku a vzít si třeba vrut nebo důlčik a bouchat do toho a ono se to vytočí taky sem to dělal a de to záleží jak moc to máš utáhlí.
 
 
Datum: 03. září 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
případně pokud kousek závitu kouká, stačí na to chytit matku a bodnout do ní svářečkou, vyšroubuješ to jak šroub
 
 
Datum: 03. září 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Do zbytku čepu vyvrtat otvor a do něho našroubuješ odpovídající vytahovák. Žádný závit se nevyřezává.
 
 
Datum: 03. září 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tzv vytahovákem vyvrtej do toho kousku dírku a vyřízni tam opačnej závit a pak už tam jen našroubuj vytahovák a utahuj
 
 
Datum: 02. září 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nazdar hoši mam dotaz na simsona uvažuju o valci 70 ccm myslíte že je to dobré?a co všechno musim koupit jestli i pojebanou hlavu když mam normalní 50 ccm a i kliku na to?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10329    
70ccm valce pri simson predavane ako "tuning"z PL.. je oproti "simson"metra 77ccm. nic ... k tomu urcite nova kluka (pretoze z 50ccm origo tam ani nepasuje),hlava a prevodovka.....
 
 
Datum: 03. září 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Argo: pokud chceš 70 ccm na simsona tak musíš koupit kliku S70 a pro odladění upravit kanálky a snížit hlavu..
 
 
Datum: 02. září 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus hlavu musis koupit kliku bys mnel taky mas tedy 50 ccm? Tak to musis vybrousit karteri na tu 70. Ser na to a kup si 60/4 kanal to nemusis nic vybrusovat. A nezapomen pretriskovat karbec dejtam 80 trisku. sori zatu cestinu prcam nani, Zdravim.
 
 
Datum: 02. září 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
No každopádně ti to tam nepůjde, nebudou sedět kanálky
 
 
Datum: 02. září 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel7862    
To nevim jestli měl jinou palici ale řikám něco bych udělal s těma převodama já vym že to je na rozdělání celýho motoru ale lepší to udělat než pak někde shánět nový kartery !!! :-)
 
 
Datum: 02. září 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a mužu nechat origi kliku a hlavu??????
 
 
Datum: 02. září 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
70 jede paradně, zlepši spodek a celej pruběh
 
 
Datum: 02. září 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
pravě že mam tedkom zajetý komplet nový motor akorád 50 ccm
 
 
Datum: 02. září 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel7862    
No já bych nejradši kdybych to dělal tak bych zgenerálkoval motor a udělal něco z převodovkou protože kámoš si tam dával taky dával 70ccm a rozlítla se mu převodovka asi v 90 !!! takže bych asi tu GO udělal a koupil tuningový převody nebo tak!!!
 
 
Datum: 02. září 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel4805    
čau draci nevite nahodou někdo na 100 procent ktery olej je tužší pp 90 nebo pp80 diky zaodpověd a at vam to jezdi pořad odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 03. září 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
PP 80 je řidší PP 90 hustší a označní např PP90H je určen pro hypoidní převodovky protože obsahuje síru dnes už je dobrý dát PP90 na kterém je napsáno sae 80w-90 protože v mrazu má viskozitu jako 80 a při 100C jako 90
 
 
Datum: 02. září 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tež leju 90 do zetora ale do sylnějšího :-D:-D
 
 
Datum: 02. září 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spise hustsi ne; je to urcite 90 ale do pio je nejlepsi pp80-90sw....ale jestli chces nejhustsi prevodak je to myslim pp90hh aspon takovej doma leju do zetora 5511 a je ok...
 
 
Datum: 02. září 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdarec,nevite někdo jak nejlip nastavit odtrh podle oka,předtim se mi to povedlo že fik lital jak ďas,a ted při jizdě mírně cuká a nejede plynule jak má,a je to kvuli kladivku a odtrhu,díky za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:10
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo protoze ejdriv nastavis odtrh a pote musis zkontrolovat predstih....
 
 
Datum: 03. září 2010 7:10
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
On když se rozladí odtrh,tak zároveň i předstih?
 
 
Datum: 02. září 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel7862    
Ale neviděl bych to na odtrh ale na předstih !!!
 
 
Datum: 02. září 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proc nemas merku;;; ta je za par kc....myslim ze se to da nastavit podle ustrisku z petky od matonky...ale merka je merka....
 
 
Datum: 02. září 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel10324    
Zdravím, nevíte prosím kde by se dal sehnat přepínač na světla na Dandy 50? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
A to neni stejny
 
 
Datum: 02. září 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel10324    
Tady už jsem se právě díval a je tady jen na Dandy 125
 
 
Datum: 02. září 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Zkus se kouknout tady
 
 
Datum: 02. září 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: Mali      IP: uživatel10310    
Zdravim motoristy, mam dotaz co mi můžou policajti udělat když jedu po polní cestě na motorce a ještě mi nebylo 15let.Jestli na tom záleží tak motorka je 140ccm 18koní.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, i na polní cestě můžeš dostat pokutu, je účelová komunikace :-) a když vjedeš na pole tak tě můžou zjebat za to, že jsi na cizim pozemku
 
 
Datum: 02. září 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kazda cesta ulicka silnice a podobne ktera zaznamenana na mape je povazovana za mistni komunikaci takze te chytit proste nesmi neco jinyho je kdyz jezdis na svym poli to muzes klidne i s tankem...v lese se jezdit taky nesmi ale top zase podle lesniho zakona...
 
 
Datum: 02. září 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
to přesně nevim ale chytli mě policajti a zastavil se u mě viřidit to naštěsti mi nic nedal ale bavil sem se snim a on mi řikal že i na polni cestě tebe mužou pokutovat že už to prej berou jako hlavni cestu!!!!
 
 
Datum: 02. září 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
zdravim nemuzou ti udelat nic pokud te vidi jen na poli ale napr.: pokud te uvidi na hlavni jak jedes a ty jim ujedes na pole tak mas problem kvuli tomu ze jsi jel po ceste
 
 
Datum: 02. září 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: Bonifac      IP: uživatel10322    
ahojte vseci, mam mensi problem na mojej jawe 50/21. ked je studeny motor tak nakopne na prvi raz, ked sa zahreje tak ju musim roztlacit. to si myslim ze je normalne, ale horsie je ze ked je studena tak krasne drzi volnobezne otacky tak okolo 800-900/min ale ked sa zahreje tak na volnobehu hned skape aj za jazdy ked vyradim napr. dole kopcom tak hned skape, musim ju drzat vo vysokych otackach aby neskapala. hned ako vyradim rychlost a klesnu otacky tak chcem pridat aby mi neskapala tak mi ju zacne dusit ked pridam tak ledva sem tak prdne tak 2-3 sekundy a potom sa spameta a motor prida. proste mi za tepla skapina na volnobehu a dusi mi ju v nizkych otackach. mam nove kruzky, od vymeny ca 100km najazdenych. hladina ok, ht: 68 volnobeh 38 original, benzin miesam momentalne 1:30 kvoli zabehu kruzkov, vyfuk novy, tisky ciste, predstih som nastavil najpresnejsie ako som vedel a sviecka je nova brisk n15. nieje zanesena nic pekne cista. ihlu mam na 3 zareze z hora. myslel som ze to moze byt moc bohatou zmesou? ale to by mi zase dymila moc nie? co si o tom myslite? dakujem moc uz dopredu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Bonifac      IP: uživatel10326    
diki moc krat za rady myslel som ze to je moc chudobna zmes tak som to zdvihol o jeden zarez. asi to bude ta sviecka, som tu na fore cital ze tie nove brisk tomu nerobia moc dobre. ta sviecka nema ziadnu farbu je ako nova a uz som s nou nabehal 200km sa mi to zdalo cudne. tak dam tam asi najradsej staru palku made in CS tie su asi fakt najlepsie. hladina v plavaku je ok, ale cudne je ze ten sroub na nastavenie volnobehu je uz na doraz. a furt chcipa, ale bude to asi tou bohatou zmesou. lebo z vyfuku mi dneska zacal kvapkat cierny olej co nechapem ked je sviecka cista, mozno to je este stary olej pokym som mal zle nastaveny karbec. ok tak kuknem hldinu a dam ihlu na 2ku a vymenim sviecku. od vyrobi bola ihla nastavena tiez na 2ke ci? diki moc kluci
 
 
Datum: 02. září 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má nejmín tak 1700 ot/min
 
 
Datum: 02. září 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak malej volnoběh asi těžko..
 
 
Datum: 02. září 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakou barvu má ta svíčka??? - ma mít cihlovou - jestli je cerná - tak je moc bohasta smes- to je prvni na co se podívat-pises ze je cista - ale barva je treba znat , a pak volnobeh si mas sestelovat kdyz je motor teplej - za studena to trteba i muze chcipat - ale jinak myslim - je treba sestelovat hladinu v karbci - jak ti radí.
 
 
Datum: 02. září 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to bohatou směsí, jak řiká ČZ, seřiď hladinu v plovákovce aby po stlačení plováku na dno lícovala s límcem plováku
 
 
Datum: 02. září 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jestli měníš jenom kroužky, není důvod zvedat jehlu. Dej ji na 2.zářez a když to nepomůže ,sniž hladinu v plovákové komoře.
 
 
Datum: 02. září 2010 7:53
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
mě tohle dělala svíčka.. zkus dát jinou..jinak seřiď pořádně karbec..
 
 
Datum: 02. září 2010 6:53
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Čau chlapi, mám problém s mojí 05. Když jedu za studena motor táhne jak sviňa, sotva se to zahřeje, motor už tak netáhne ( jízda po silnici, sám) ... Ujedu tak 2 km na trojku skoro plnej, tech 60 a pak to najednou uplně začne zdechat, motor pořád jede, ale jako by ste držel brzdu...Uplně přestane táhnout... Válec z 21čky, tryska H 68 V 38... Nevím už čím to je... A ještě se mě zdá že to strašně vaří, jestliže jedu sám skoro po rovince a dojedu a motor kůří, tak to se mi nelíbí... Mažu Štihlákem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Zkusim líp mazat teda... A přes svíčku tam kápnu trocha oleje a budu chvilu šlapat nebo na volnoběh to nechám promazat...
 
 
Datum: 03. září 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se mi zdá jako přidírání. Na málo plynu se to stačí mazat, ale při plnym je směs už moc chudá. Setkal jsem se s tim i u fichtla, kterej byl v originále. Prostě postupem času dostal hlad :-D
 
 
Datum: 02. září 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
No, dnes sem jel asi 20 km... Po rovince tak 60 sem si to upaloval, Dal sem mu plnej céres a začal se dusit a brzdit, tak sem zkusil čépnout a chytl švunk, tak jestli mě tam de málo benzínu a na plnej céres to nestíhá...No nic,, zejtra bude den štelovačka ;-) Chlapi dík za vaše užitečné nápady ;-)
 
 
Datum: 02. září 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
napadá mě ucpaný výfuk
 
 
Datum: 02. září 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to bud malo oleje v benzinu ale nejvic pravdebodobny je to ze mas velikej predstih....tim to podle mne bude u me stejny pripad...
 
 
Datum: 02. září 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To já sem zas najel víc než 500 km na olej m2t v poměru 1:50. a jel jako nikdy, ale po ćase sem ho stejně přidřel....
 
 
Datum: 02. září 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby ten olej byl sebemín kvalitní tak tím poměrem 1:50 s bronzem si ten motor zachvilku doku..íš... Tam nejde jen o válec a futro..se podivejte co všechno se musí mazat, dvě ložiska,dvě gufera,stěny válce,ojniční ložisko,pístní ložisko... Vím o čem mluvím,taky jsem byl malý a blbý když jsem v 9 letech začínal a říkal jsem si že stihl je kvalitní olej že do originýálního motoru 05 se nemůže nic stát. ujel jsem 500Km a motor jsem mohl vyhodit
 
 
Datum: 02. září 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív mi v podstatě todle dělala nová svíčka (Bosch), jinak bych to viděl na předstih, je moc velký, a směs nestačí válec pořádně promazat. Nebo je zacpaná nebo nedostatečně velká triska, a je chudá směs a přidírá se to. (tim i přehřívá)
 
 
Datum: 02. září 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
grepak.s: Tohle mi dělala špatná hodnota svíčky. Potom když přestal motor táhnout jsem vypnul vždy motor a on běžel i bez zapalování. :-) Byla to svíčka PAL 14-5.
 
 
Datum: 02. září 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jžš...ikdyž má bronz na hoře, tak může lepším olejem klidné mazat 1:50 ničemu to neuškodí, ale já bych teda taky 1:50 sebelepším olejem na bronz nemazal...
 
 
Datum: 02. září 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: jawa..20      IP: uživatel10228    
to je jedno jestli ma kvalitni olej ale urcite tam ma bronzove pouzdro ne jehlicky takze redit max 1:40
 
 
Datum: 02. září 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tohle je kvalitní olej - to muzes jedna ku 50 redit - a nebo mu i malinko pridej - jen jako proto svuj pocit jo - ale jinak je to dobry- jinak bych zvednul o jeden zarez jehlu -trysky jsou dobry - me to delalo taky a byl jsem linej zkouset tu jehlu a tak jsem tam mrsknul trysku 70tku a jede jak svina - s 12 z sekundarem to upaluje s vetrem v zadech 70 -a vse origo
 
 
Datum: 02. září 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: jawa..20      IP: uživatel10228    
davas tam malo oleje davej tak 100ml oleje na 3.5l benalu mozna proto se ti to tak prahriva, trysky nech takove jake sou,svicka n15c
 
 
Datum: 02. září 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
No mažu... 100ml na 5l... Stihl oleje (červenej) ale hlavu a všecko sem čistil od karbonu... Válec mám zajetý v pohodě. Nevím co je v tom motoře koupil sem ho a zpojizdnil, ale vypada v pohodě, kvalty dou pěkně a ten fekál normál jezdil. Trysky H 68 a V 38 ... Neměl bych spíše koupit 72ku hlavní trysku? Je to Origo tryska píše SESA. Svíčka by tam měla být Brisk Silver... Co já vim kolikátka to je, toho fíkaa nemám po ruce, ale asi 15ka... Sešteluju předstih a uvidím no...Jinak dík chlapi za rady ;-)
 
 
Datum: 02. září 2010 0:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě se podívej na hladinu v plovákovce,jak vysoko máš jehlu a jaké máš trysky,může to být chudá směs a nebo naopak taky bohatá. Přehřívání motoru může způsobit i špatný předstih a hodně teplá svíčka
 
 
Datum: 01. září 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakým mažeš poměrem? nemáš válec přídřený nebo čerstvě po výbrusu? Ono je normální že fechtl jede zas tudena ohodně lépe než po zahřátí ale neni to zas taká tragédie. Neměnils ložiska v klikovce a nedals tam třeba špatné bez označení vůle C3? To s tím že motor kouří to fakt neni vpořádku,asi máš perfektně zanešený žebrování válce tak to pěkně mezi tím všechno vyčistit ak aby se z toho dalo jíst
 
 
Datum: 01. září 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: jelen      E-mail:      IP: uživatel5028    
Zdravím chalani. Dnes jsem koupil babču 207. Tak jsem se hned do ní pustil. Nevíte jak má bejt seřízenej? Jo, a taky jsem jí našláp a z levej strany motoru vyletělo něco-takovej setrvačník(asi určitě je to spojka:-)). Tak jsem to zase narval na ten kužel a dotáh tím štoubem, ale motor pak nešlo roztočit. Nejsem odborník na bebety. Taky uvažuju, že jí trochu popoženu. Chtěl bych nechat její původní vzhled a mít jí pěknou-žádnej bastl. Udělal bych 12V el. soustavu a taky jsem čet, že když se zkrátí o určitý kus výfukové koleno, tak to trošku babetku popožene, tak to udělám. Taky bych možná dal dell orto karbec, nebo z 555ky. Nějak si pohrát s hlavou, kompresí, kanálkama, ale to potřebuju někoho, kdo by mě poradil jak a co... Jinak přes zimu možná generálka. Nastuduju techniku a paráda. Jo, psát můžete klidně na mail(na oplátku vám pošlu fotky babči). Mockrát děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Nejdřív ji sprovozni, pak udělej GO motoru a pak začni pomýšlet na tunning
 
 
Datum: 02. září 2010 15:25
 
<  1038  1039  1040  1041  1042  1043  1044  1045  1046  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.11.2025 15:02:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu