 Čau draci nevím si rady. Mám ČZ 175/477 a při rozjezdu na plný plyn nebo někdy i na půl plynu se mi motor začne dusit, pak střelí z výfuku a jede pak se za hvíli opět začne dusit, no a takhle to cuká. Už jsem skoušel štelovat karburátor, předstih jsem taky kontroloval je v pořádku, svíčky jsem skoušel prostřídat i vzduchový filtr je čistý. Nemůžu se toho zbavit. Poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 21:20
 Tak draci už jsem na to přišel, bylo to předstihem, ale stejně je to záhdada šteloval se nedávno a asi po 500 km se mi zmenšil z 2,9 na 0,5 asi .Šrouby jsem tenkrát dorval na fest všechno. No uvidím jak to půjde dál ale prozatím to jezdí skvěle
Datum: 29. srpna 2011 21:20
Jméno: Spaga
IP: uživatel12252
 U Jawy 350-354 mi to střílelo do vejfuků a celkově byl přidušenej motor. Přendal jsem jehlu z 2.na 3. zářez od shora a jde to, jak má. Na Jawě 250-353 mám danou bohatost směsi tim štelovacim šroubem danou na maximum, protože se mi to jinak dusilo. Do vejfuků mi to taky střílelo, když odešlo relátko.
Datum: 25. srpna 2011 10:09
Jméno: Matej
IP: uživatel12330
 Skus isť bez filtru!
JA by som pre istotu ešte raz skontroloval zapaľovanie! prečítaj si niekde na internete ako sa nastavuje a nastav ho čo najpresnejšie, potom skus očistiť kontakty.. alebo je niečo s karburátorom!! asi máš niečo s ihlicou alebo s tryskami! nič iné to nemôže byť. čav
Datum: 23. srpna 2011 21:18
|



|