Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar borci chtěl bych se zeptat jakej je rozdíl mezi tříkroužkovým pístem a jedno kroužkouvým pístem ? Já mám dvou kroužkový a beru stím spíše pole než cesty x-) a tak bych se chtěl zeptat jakej je lepší pro slabší terén teď sem si objednal sekundárko s 10ti zuby plánuju ještě rozetu 65 zubů a hvezdicovou hlavu to celkem ujde jo a předem díky za odpovědi na ty písty. s pozdravem všem drakům Páša
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 19:10
 pro ten sekundár,a rozetu bude lepši ten 1 kroužkáč...s 2 a víc by to mělo na slabší terén zbytečně moc síly, a moc to nejelo...
Datum: 27. srpna 2011 19:10
Jméno: jawar
IP: uživatel3522
 Zdar, renovuju JAWU 20 do 99% origo stavu a bohužel nevím jak dělali na zadním plechu ten nápis "JAWA 20" ..... linky dělali ručně, ale ten nápis vypadá dost těžce....ja jen jestli mi ta paní,co mi bude dělat linky, má udělat ještě podle předlohy i ten nápis..........a ještě jeden dotaz: jakou barvu měli tlumiče na ČERVENÉ Jawě 20 v roce 1972? šedivé jako 21? nebo červené? a jaká byla nádrž?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 17:41
 originalne tie nápisi pravdepodobne striekali pres šablon, mám doma 3x 05ky(1963/1963/1964) 21ku 1975,20ku1978,20ku 1974 a všetky mali pekne striekaný rám s vrchnou barvou, ale som už videl tiež fichtly ktoré mali rám pôvodne miestami striekané iba so základnou barvou,
Datum: 28. srpna 2011 17:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Hele je to tak že oni šetřili takže jakmile sundáš ten hlavni plech tak tam je to většinou šedy jo s tou nalepkou-chapu tě ty nalepky jsou sice hezky ale!Když se podivaaš na origo nalepku tak ta je v mistě myslim J takova jakoby přerušovana a to pravě u replik nedomysleli-bohužel.Pokud chceš pošlu ti na mejl fotku te origo nalepky mam doma dve origo 20tky(1971,1972) a obe to tak maji
Datum: 28. srpna 2011 16:43
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já mám origo fichtla a je tam kostra třema barvama...šedou a čarvenou základní a pak červenou normální barvou...
Datum: 28. srpna 2011 15:36
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 ja vim ze ten napis je tady....ale ja nechci nalepovací! to se musi strikat bezbarv. lakem a to drive nebylo.....jinak díky oni to měli dříve stříkaný tak všelijak, i kostra byla více barvama
Datum: 28. srpna 2011 14:12
 nádrž byla všude taková červená jen základem střiknutá
Datum: 27. srpna 2011 20:12
 Ten nápis jawa 20 seženeś přimo tady v shopu....tlumiče Šedivá,nádrž červená
Datum: 27. srpna 2011 19:13
Jméno: terinka
IP: uživatel12339
 Ahoj,zajímal by mě pohotovostní stojan univerzál 1T1407 ,šlo by ho jako bočák namontovat na ČZ 175/477?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 16:17
 zas o jeden krizek u silnice navic,, proc jsou ty lidi tak blby a verej radsi kecum u piva ze zrovna jeho kamoz to poldum naptrel a v pohode ujel a nebo videji radu kaskaderu,zavodu a myslisi ze oni v pohode na silne masine v poho levackou ujedou http://www.novinky.cz/krimi/242938-motorkar-ujizdel-policistum-a-zahynul-pod-kamionem.html?ref=boxD je jednou na cem sedite,, jesli pul litr nebo littr,,, vzdy se muze pri ujizdeni postavit prekazka a vy budete mit 5 vteriny ji projet,,, 1__2__3__4__5 bohuzel moc velke rychlost na siferniku,, takze K.O. doufam ze aspon fichtlari az presednou na poradne zradlo,, ze nebudou nikdy tak blby ujizdet lidem ktery to maji za svou praci dohonit a spacifikovat,, nezapomente ze to neni uz jak za totace,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 16:16
 zdar draci chtel bych si dat na mustafa tohle tyrystorove zapalovani, ale zarazi me tam jak to ma pak zapojeny ny ty motorce, protoze on tam ma 1 civku na bzucak a druhou na svetla, ale ja je mam na mustangu propojeny tak jak to mam zapojit. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 16:05
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html  zapomej jsem na odkaz sry
Datum: 27. srpna 2011 16:05
Jméno: jawa pionyr
IP: uživatel12302
 zdravim, mám takový promblém u pionýra. Když si podřazuju tak převodovka vydává divný zkuky jako kdybych ani nemačkal spojku... Jinak když jedu dávám tam 1,2,3 tak je to v pohodě  Ale když si si podřazuju tak to asi dře o sebe nevim  děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:07
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 jinak upozornuju že mam novou spojku FERODO koš pruzinky a zajistovaci podlozky a sestelovanou spojku O.K už sem mel hodne pionyru takze tomu rozumim a kdyz sem byl v Jaa se podivat na naky NAHRADNÍ DÍLY tak sem jim to ukazoval a oni rikaly ze to je v pohode ze prevodovka je ale O.K. i spojka ze ten plyn se trosku musi pridat. pri podrazovani.
Datum: 28. srpna 2011 21:07
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Tak vždycky když potřazujes tak dej spojku na plno a přidej plyn ja si taky vždycky přidam plyn a jdou podřazovat lehoučce rychlosti jinak to jde jakoby přez zuby ale když davam např 1-2-3 tak to jde v pohodě krásně a když se podřazuje 3-2 tak si přidam plyn trošku to vytočim a podřadim a potom při 2-1 to taky trošku si přidám plyn.
Datum: 28. srpna 2011 21:05
 Klasika... Dělali a dělají mi to všichni fechtlové. Dělá mi to Jawa 353,Dělá mi to jawa 638.. Je potřeba si vit do krve ten meziplyn a bude to vpohodě. Já jinaknež s meziplynem nepodřazuju,pokud se nejedná o nějakou moderní yamahu nebo něco podobného
Datum: 27. srpna 2011 18:53
Jméno: mustang1969
IP: uživatel5620
 Ja tam při GO tu distanční podložku dal,převodovka je v 100% stavu ale vždy při podřazování na 2 to de přes zuby a co jsem začal dávat meziplyn tak jakštakš pohoda no.Meziplyn to jistí!
Datum: 27. srpna 2011 18:03
 Vím, že když toto není 100 pro spojkou tak je vůle v převodovce, kámoš měl motor po GO ale zapoměl dát do hřídele v převodovce tenkou podložku a dělá mu to tohle...
Datum: 27. srpna 2011 14:32
 keď podrazujes ide ti to pres zuby?, to je tým že nespomalíš dostatočne. s medziplynom to nebude isť pres zuby
Datum: 27. srpna 2011 13:56
 zkus postelovat spojku,je mozny ze pri podrazovani dostatecne nevystavi,a neschroupne to ty otacky
Datum: 27. srpna 2011 13:18
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Nevite prosimsav jestli tady u sesy jak je ten plovák na babettu 210 tak jestli je to ten menši ja sem koupil za 80kč plovák na babetu a je moc velkej takže když to nasadim tak nejde benzin
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 18:58
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 original babeta ma dvojjity plovák z mosazi
Datum: 29. srpna 2011 18:58
 Zdracom.chci se zeptat.dal jsem hlavu ze 175/477 na 175/456,v cem to bude lepsi?ta ze 477 ma mensi spalovak takze je to jako bych snizil origo..bude to hodne znat?\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 10:24
 omlouvam se,dal jsem ji na 175/450,prepsal jsem se
Datum: 27. srpna 2011 10:24
 Dobrej draci...už pár měsíců marně sháním doklady na Manet Tatran 125...neválejí se Vám třeba někomu doma?...koupil jsem Maneta a dal jsem si ho do kupy a plánuji na něj jezdit do školy a tak bych ty doklady docela potřeboval...to víte....škola se blíží  ..bohužel. Všem děkuji za pomoc
E-mail: spravnej-ridic@email.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 8:24
Jméno: jawa 21 :)
IP: uživatel11989
 Čau draci, mám problem s 21 tenhle problém jsem ještě neměl. jedu 1 krásně vytočím 2ku také ale při vytočení 3tího stupně mi motor jak kdyby začne vynechávat jak kdybych neměl benzín díval sem se na trysky svíčku má krásnou cihlovou barvu.. motor je po záběhu v záběhu sem takový problém neměl.. dekuji všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 23:56
Jméno: jawa 21 :)
IP: uživatel11989
 Ne kohoutem to určitě není skusil sem to bez něho s jinou nadrzi na hadicku bez kohoutu asi skusim udělat tu hladinu  a jehlu prosim vas po zabehu mam mit na jakem zářezu mam to na 2 od vrchu jinak mažu castrol 2t garden za 180 kč diky
Datum: 28. srpna 2011 23:56
 Ahoj,podle mně je to tím že máš chudou nebo bohatou směs,záleží na tom jakej leješ benzín a jaký olelj.Mně se to stalo kvůli tomuhle taky dal sem benzín Natural 95 a olej Castrol 2T v poměru 1:50 a mete mi to jak drak
Datum: 27. srpna 2011 21:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nedoteka ti palivo!Ted sem mel na dilně focha kteryho když jsem rozjel na vic jak 68km/h(dle tacho takže +-) tak začal vynechávat a když jsem zpomalil tak se zas chytl,podivej se na ventil u karbce jestli neni přicpanej a nebo zkontroluj hladinu aby to stihalo dotekat!
Datum: 27. srpna 2011 21:02
Jméno: jawa 21 :)
IP: uživatel11989
 nene.. neškube převodovka ale jak kdybych prostě neměl benzín..
Datum: 27. srpna 2011 12:25
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 spis jestli ti to škube tak mas uz ohlodany koliky nebo šišaty diry na 3 stupni
Datum: 27. srpna 2011 11:20
 no něco podobnýho se mi stalo taky. skus sundat hlavu a podiv se do válce jestli není předřenej. mě se to stalo tak že ten co tam gával ty géčka aby držel pístní čep, tak je tam bud nedal nebo je dal špatně a ony veletěly a čep si pěkně škrtal po válci, až to přidřel. motor mi sice jel ale byla tam asi tak malá kompres že to jelo sotva na jedničku
Datum: 27. srpna 2011 10:18
 zdar draci...co je pravdy na tom že když mam na moto cestovni pneu a vymenim to za enduro nebo kros tak že ta motorka pojede pomaleji? nejak se mi to nezna už parkrat jsem se kvuli toho hadal .) tka jak to je diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 23:57
 skus si to představit jako s kolem, když jedeš na kole co má silniční pláště, tak se ti jede zlehka a rychle, ale když by jsi tam dal plášť z horáka, tak by se ti hned šlapalo těžko. prostě drapák má větší odpor než silniční plášť.
Datum: 26. srpna 2011 23:57
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 draci ,co je lepší píst 40" třikroižkáč a nebo 40" jednokroužkáč... na pekáče tzv fechtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 8:54
 njn
Datum: 28. srpna 2011 8:54
 vítejte....
Datum: 28. srpna 2011 8:42
 výtejte na Titanicpokecu
Datum: 28. srpna 2011 7:45
 titanic měl parní motor.průměr hlavního pístů byl cca od 1300mm do 2000mm
Datum: 27. srpna 2011 22:24
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 čau hod tam jednokroužkovej má z nich nejmení tření takže ti to pude víc do otáček jestli ho trochu tuníš a jestli ne tak tam ho 2 nebo 3 jako mám já a sem spokojenej
Datum: 27. srpna 2011 16:42
 nic: dej tam dvoukroužkovej, to je taková zlatá střední cesta a co se týká těch pístů na Titaniku, tak tam byl opravdu průměr jednoho pístu několik metrů, protože strojovna (motor) měl na výšku cca 15-20 metrů (někde jsem asi před rokem viděl dobový fotky)
Datum: 27. srpna 2011 0:06
 jawa05: tatinak měl písty o průměru pár metrů  ... jen ložiska na ojnicích mají na velkých lodích řady jako titanic průměry kolem 5ti mětrů  čili písty budou mnohem větší....
Datum: 26. srpna 2011 22:35
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 říkam prumer pístu 40 bude lepši tam dát píst s jednokroužken nebo dat tam píst s třikoružkem!!!
Datum: 26. srpna 2011 22:13
 A proč ne rovnou 40 kroiškáč ?
Datum: 26. srpna 2011 22:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 40" je 40 palců šmudlo a takovej píst neměl ani Titanik. Je to něco kolem 1m. A to je na píst docela solidní kýbl. Takže bude lepší asi tak 20 kroužkáč....
Datum: 26. srpna 2011 21:31
 já valím, jedině bez kroužku
Datum: 26. srpna 2011 21:21
Jméno: Mips
IP: uživatel10882
 čtvorkrouškáč je nejlepčý..
Datum: 26. srpna 2011 21:11
 zduŕ, jak se měněj ve vydlicich ty pouzdra? v každej sou myslim 3, nikdy sem to nedělal. tak nevim. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 11:42
 Díky
Datum: 27. srpna 2011 11:42
 v kážde vydlici jsou myslým 2 a 2 víc tady http://www.motozelvy.ic.cz/ a dej technika 50 ccm a Vyvložkování předních tlumičů na Jawa 50
Datum: 26. srpna 2011 20:50
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Čus draci mám malý problém včera sem jel normalne mustang jel Ok zastavím asi 10 min sem byl pryč .. a přijdu chci nastartovat nejde divnéé skusím roztlačit a chytlo to ale škitalo to znáte to jede nejede jakokdyby byla zašvihaná tryska nebo nešel tam benzín dotáhnu ho dom a na druhý den vyčistím trysky a do karbecu benzín de všechna jak má a vubec nechytl! ani na roztlačení ani si neškitl skoušel sem měnit svíčky a nic nevím čím to je do karb benzín de fakjt netušim  poradte dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 14:41
Datum: 27. srpna 2011 14:41
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 To se dělá jak?
Datum: 27. srpna 2011 13:11
 tak zkus seštelovat předstih a odtrh a uvidíš no
Datum: 27. srpna 2011 11:11
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 trysky jak sem psal výše jsou vyčištěné a benzín je nový
Datum: 26. srpna 2011 23:03
 trysky jsou čisty ? co benál jak je starej nedostala se tam nák třeba voda ?
Datum: 26. srpna 2011 22:41
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Karbec je krásně čistej přej teče benzín upe v poho vzducháč je novej
Datum: 26. srpna 2011 21:43
 co nádrž není rezavá ?nemáš zašpiněnej karbec ? třeba v plovákovce atd ? a co vzduch filtr ? čistej ?
Datum: 26. srpna 2011 20:52
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Svičku mám novou 15 skoušel sem 14 i 17 nic a nic jiným to jde mě ne takže další nápady?
Datum: 26. srpna 2011 20:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Venku 30°C, léto jak má bejt... tak Zkus BRISK NR14 nebo 15 C
Datum: 26. srpna 2011 20:42
 zkus BRISK N17C
Datum: 26. srpna 2011 19:21
Jméno: maxykobilka
IP: uživatel10415
 cus draci hele nasel jsem valec doma, a chtel bych vedet kolik km. nanej najezdim ponevdz kdyz prejedu prstem pres vlozku tak ma malinkaty schudek, jedna se o 40
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 21:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Najezdíš kýbl km, ale o kvalitě jízdy nemluvím... udělej výbrus
Datum: 26. srpna 2011 21:02
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar nevím jestli se ze mě ten fichtl dělá prdel nebo co.. jel sem v pohodě zničeho nic to vynechávalo a chcíplo ve faji to kope ale svíčka jiskru nehází ale funkční je , je to vůbec možné ? Že by něco odcházelo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:09
 Prosimtě pokud to zapalování pořádně seřídíš utáhneš nastavíš jak má bejt dáš nový kabely k indukčce a pořadně je uděláš tak to pojede furt ja se pod víko nemusel podívat jak je rok dlouhý jen když se zníčily kladívko ale to bylo 1x  a jinač to vyřeší ještě zapalování z jawa 555 nebo VAPE zapalování ja sem byl ze všema 3 zapalovánimy spokojený jak z 21 tak z 555 tak z VAPE samodrejme VAPE je nejlepsi (bezkontakt)
Datum: 26. srpna 2011 22:09
 Zdravim, chtěl bych se optat jestli je u panelky nějaký rozdíl v nádržích pro 350 a 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 12:28
 jsou stejný  pouze malý kejvačky (125 a 175) maíjí oproti 250 a 350 jiný nádrže - držáky
Datum: 30. srpna 2011 12:28
 Jsou stejný
Datum: 26. srpna 2011 15:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel12180
 Zdar draci.. mám problém. Potřebuju sundat zadní plech ale nejdou mě povolit šrouby u sedla. Nejhorší je, že už to někdo zkoušel a ty šrouby sou totálně sjetý. Kdyby jste věděli nějakej způsob jak je povolit, budu rád. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 14:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 navař na to matku M12 vem devatenáctku klič a povoliš to jak nic...
Datum: 26. srpna 2011 14:39
Jméno: vejtek
IP: uživatel4303
 hele tak si vem plátek od pilky na železo a udělej si tam drážku a pak to povol šroubovákem
Datum: 26. srpna 2011 12:01
 Čau draci mam dotaz na jedno věc ohledne spojky ... čim to muže byt že kdyz vysteluju spojku aby zabirala tak to nejde nakopnout nakopavačkou de to zlechka a lamely jsem menil.... ?????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 8:44
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 To je většinou sraní se spojkou dej tam pořádně tlustý podložky do spojky třeba 2-3mm tlustý a bude pokoj,tohle mě trápilo u 175 čž tak sem se nasral a dal sem tam 1,6mm do zadu do žlábku a do předu sem narval 3mm tlusotý podložky   a jak chodila
Datum: 06. září 2011 8:44
 Popíš postup ako si to šteloval, lebo ked si menil lamely tak to vypadá na zle štelovanú spojku, alebo ti ťažko ide lanko
Datum: 26. srpna 2011 9:43
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 dobrý den,chtěl bych se zeptat jak nejlépe nasadit segrovky na spojce u pionýra ,děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 23:01
Jméno: čert
IP: uživatel11886
 já to nasazuju tak, že do tenkých kombinaček dám podložku, přitlačím tu pružinu, a nasadím segrovku, nekdy mě to vybrnkne, su grmél, ale dá se to
Datum: 25. srpna 2011 23:01
|



|