Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 zdravím Vás,mám menší problém ohledně pio,už 4 dny ladím pio,jiskru to hází ale když pustim benzin tak to začne všude téct karburátorem a svíčka je hned mokrá a hlavně mám plno benzínu ve vejfuku je trochu špinavější ale je to 100% benzín,pořád ladim hladinu v karbecu ale jakoby se nic nedělo,když to dám max. nahoru-komora úplně plná,když to dám max.dolů komora taky plná a to mezitím to samý čtu pořád návod dokola měním svíčky zkouším hladinu a pořád ne a ne chytnout,jinak než jsem rozpůlil motor jezdilo to,ted jsem ho složil a dělá to tohle a na karbec jsem nešahal poradte prosim az me to celkem leze na nervy díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 19:08
Jméno: standa
IP: uživatel12700
 zkontroluj si vačku jestli nešmajdá
Datum: 02. listopadu 2011 19:08
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 předstih je špicově naladěn,kladívka ok, prostě elektrika funguje na výbornou, jenom se to přechlastává,těsnění pod ventilkem nemám a ani tam nebylo když jsem ho koupil,a dole jsme to špatně napsal:"je to pod tím plíškem těsnění nový asi 1 měsíc všek komplet nový" tzn. mám všude nové jenom těsnění asi 1 měsíc, ventilek je starý zkusim se na to ještě podívat ale děkuji za rady
Datum: 02. listopadu 2011 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel12700
Datum: 02. listopadu 2011 15:14
Jméno: lump
IP: uživatel12484
 jen bych chtěl přátelé podotknout, když, sladíte tuto hladinu, a po té zcela jasně nastavíte předstih, , neexistuje aby pionýr nechytl na jedno šlápnutí rukou, teda pokud není závada ješte v motoru, nebo v elektrice, že, myslím že spsta z vás tu ladí cívky nefunkčí, ruzné kondíky, ale při tem to máte jenom neseřízené, co já už se to kdekomu naopravovál, tech vašich neřešitelných záhad
Datum: 31. října 2011 19:40
 pokud ladíš hladinu a je furt stejná, tak máš buď diravý plovák, křivé ruce nebo ti ventilek nechodí (šprajcl se v otevřené poloze) a tím, že máš vysokou hladinu se to automaticky přechlastává...
Datum: 31. října 2011 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus ocistit kladivka jestli to dyl nejelo tak mohli okorodovat a ted to hazi jiskru nepravidelne nebo hodne malou
Datum: 31. října 2011 18:16
 pravdepodobne to bude problem ze je nový, proč si ho menil? máš tesnenie pod ventilom?
Datum: 31. října 2011 18:12
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 ventilek myslíš to ve víčku jak se musí vyšroubovat ?? je to pod tím plíškem
těsnění nový asi 1 měsíc všek komplet nový
Datum: 31. října 2011 18:05
 je to ventilek víčka karburátoru, nebo těsnění, nic víc
Datum: 31. října 2011 17:59
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 plovák děravej není taky jsem to zkoušel celej karbec jsem čistil i tu trysku ve víčku komory
Datum: 31. října 2011 17:32
 napadá mě děravej plovák a zanesenej ventil plováku,
Datum: 31. října 2011 17:26
Jméno: Roman K.
IP: uživatel6617
 a jinak předtím to občas chytlo ale sřílelo to do KARBURATORU ale předstich dobrej jehla i trysky taky OK
Datum: 31. října 2011 17:23
|



|