slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  668  669  670  671  672  673  674  675  676  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus Draci.Mám dotaz když nastartuju pionýra 21 tak má hodně vysoké otáčky na volnoběhu i když mám šroubek od volnoběhu na minimum.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 9:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj asi ti to někde saje falešnej vzduch nejpravděpodobněji bud mezi kolenem karburátoru a válce nebo mezi kolenem karburátoru a karburátoru a co šoupátko ? a co šoupátko? asi bude vymačkanej ten otvor ono totiž jak to naráží na ten šroubek volnoběhu tak se to za čas vyymačká a pak právě nejde seřídit volnoběh
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 9:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
přisávání vzduchu v nežádoucím místě je jedna z možností.
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
nn to né
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a nemáš moc vymezenou vůli plyn lanka..? Že už ti to drží na lanku a né na šroubku :-P
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Máš tam filtrbox a řádně utěsněný výfuk?
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,mám jeden dotaz ohledně jawy 550.Jedná se o to že jsem si koupil novou žárovku do zadního světla na 6V a 15W.Nastartoval jsem,světlo svítilo a jel jsem se projet,po konci jízdy světlo už nesvítilo.Podíval jsem se na žárovku a v žárovce bylo zřetelně vidět jak je přepáléné vlákno.Tak jsem ji vyměnil a udělalo mně to zase.Asi se budete divit ale když jsem nastartoval a změřil jsem kolik jde do žárkovky elektrického proudu tak jsem zjistl že na plný plyn mně jde do žárovky 20V a pokud plyn pustím na volnoběh tak jde do ní 10V.Proto se pálily žárovky a můj dotaz z ní jak to mám udělat aby mně šlo do té žárovky pouze těch 6V?To samé mně dělá i přední světlo taky jde do něho prostě víc alektřiny něž by do něj mělo jít.Moc Vám všem děkuji za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12716    
mě napadá koupit stabilizátor napětí na babetu a vřadi tho mezi přepínač a přívod ke světlum
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
máte nekdo zkušenosti s tim? a na kolik by to tak vyšlo? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Podle toho jestli už máš nějaký leptadlo nebo ne odhadl bych to tak na 400 stovky když koupíš i leptadlo tak si myslím že kolem 500 stovek
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: jinoch      IP: uživatel12258    
čus. má tu někdo čz 175/477 ? zajímalo by mě jakou jezdíte průměrnou cestovní rychlostí. Moje žere celkem dost a tak nevím kolik tak jezdit abych jezdil na spotřebu. ale zase nechci jezdit třeba jenom 60km/h. to už bych mohl jezdit zrovna na pionýrovy :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na číze se dá udržet cestovka kolem 95-100km/h...při téhle rychlosti mi to žere asi tak 5l paliva...
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Smoulik      IP: uživatel12691    
Čau mam čítu mam jehlu na prvním zářezu z vrchu a asi pul otacky na sroubku na směs a celkem výrazně menší potřeba než na druhej zářez,jinak to jezdí krásně 100 to udělá jak nic :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: jinoch      IP: uživatel12258    
je pravda že sem tomu dával celkem zahulit, tak je to možná tím. Karbec sem tam dal nový tady z krámku a jehla je na 2 zářezu. Má najeto jen něco málo přes 3 700km, tak si myslím že by mělo být vše OK. Akorát možná ten výfuk by chtěl vyčistit, protože když tomu dávám kolem 100km/h tak je za mnou takový mrak že za sebe ani nevidím :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to že žere dost? máš správně seřízený karbec a zapalko+ čistý výfuk? i tohle udělá hodně... jinak spotřeba se psaná při rychlosti tuším 60km/h 3.5 litru... kolik mi žere moje nevím... až je v bandě málo tak natankuju a nepočítám spotřebu
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte proc my fur fichtl-mustang vaří válec uz nevim co s tym kroužky jsou dobrý a jakmile ujedu 1 kilometr tak to strací výkon a hned je to horký a trochu to vynechavá jaky skytá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte teda co s tym
 
 
Datum: 08. listopadu 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka je tam brisk 15 a sou tam nový kroužky s novým pístem
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak kdy nikdy je černa nikdy bíla kolik jezdim a kdy ji vyčisim spíš černa
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to normální barva svíčky? :-D .. bílá, černá nebo cihlová? .... myslí se tím barva elektrody
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou tam máš svíčku ? aco karbon ? dyštak sundej hlavu a odstran ho je to ta černá sračka když budeš u toho tak ho odstan i na pístu a nezapomen pak hlavu dobře dotáhnout do kříže :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
barva je nermalní a le mysli si ze o asi bude tím předstihem
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a barva svíčky? tipuju chudá směs nebo velkej předstih..
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
zdravim chci se zeptat jestli je možné aby vyskakovali kvalty z důvodu zničeného automatu řaz. když jsem posledně jel před půlením motoru tak se mi zdalo že občas vyskočí kvalt nebo že to nedořazuje ted mam motor rozpůlený a kolečka v převodovce jsou v pořádku ale zuby na automatu jsou už ohlodané na tolik že tam nejsou špičky a automat je takový zasekaný (nový mám) může to být příčina? dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
tak ten automat co mam nahradni tak je z 05,555 tkaže mi je k hovnu a chci se zeptat všiml jsem si jak se rozdělá automat tak dole ůplně ve spod je to takoví kolečko s kolíčkama a v tom 2 vyklapěcí obdelniky a tam je ještě plíšek aby to pružilo ale ten plíček je nějak vytahlí směrem ven zkoušel jsem ho napnout ale stejnak to nejde má to tak být ebo to je vada?
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělal automat....
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12710    
ulozeni predlohy,vychozena vidlicka atd...malokdy to dela automat. Automat se sere.snad jen u parezu a 05,kde ma slabsi pruzinu a kdyz se vytaha a nedrzi kvalty. U klasickyho fichtla je to vetsinou tim,co sem psal a nebo ohlodanejma kamenama nebo zalezlym pastorkem startovani.
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel10894    
jo to je prostě vše jak z vyroby ani jedina znamka poškození takže to musí asi být automat je fakt ze ten automat je tam od vyroby a ten fichtl ma hodne nalitano takze asi vymenim automat jina vec to byt nemuze
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to je hezký že kolečka jsou v pořádku, a co boční kameny a díry v kolečkách, nemaj omletý hranky? automat to může dělat taky
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Ano
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz na klikaře - jak zjistím zda je klika dobře slisovaná aniž bych musel půlit . Jedná se o Jawku 350-634 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
když sem mněl zhozené válce tak se mi nezdálo že je to špatné , ale prave nejde sestelovat predstih na levem válci
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to asi nezjistíš...
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: jawa231981 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Prosím o podrobnější popis jak správně seřídit karburátor na Mustangu.Vím že se seřizuje hladina plíškem ale jak na to?Jehlu mám dát na 1 zářez od zhora?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
příručka
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel6963    
http://lmgtfy.com/?q=jawa+50+mustang+karbur%C3%A1tor
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: dd      IP: uživatel10446    
zdar, sorry vim ze to sem nepatří, ale nevíte kde bych mohl sehnat? elektrické schéma zapojení na volswagen passat B3 variant 1.8. benzin cl (r.v. 1993) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohl bys to najít v příručce "Jak na to", mám to k VW a schéma tam je...
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: alex      E-mail:      IP: uživatel7675    
Zdravim. Nemate nekdo skusenost, s klapkou pred karbec, na pincka ? jaka se hodi nejlip? atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12707    
Nejvíc se hodí nemít žádnou klapku. Na origo motoru se dá zvýšit výkon jednoduššími a účinějšími způsoby. Do úpravy na klapkáč se vysypeš za tisíce a výsledek? .....není jednodušší si sehnat upravenej válec se symetrickym rozvodem sání(bez klapky!) a ladit "jen" výfuk a sání ? Měl bys motor,kterej "jede" za polovičku nákladů na klapkáč,kterej nejede......
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12258    
Zdravím. Myslíte že by se dalo něco pokazit tím, že bych odpojil čerpadlo na čz 175/477 a navedl lanko přímo na karburátor a ředil benzin přímo do nádrže? Hlavně bych chtěl vědět, zda bych potom někdy zase mohl čerpadlo dat do provozu. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posilube je perfektni věc.. pokud nejsi debil a budeš kontroovat a dolevat olej do nadobky tak se na něm nemá co posrat
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to tak nějak udělat, buď čerpadlo vyhodíš ven uplně a místo něj dáš zátku, nebo tam čerpadlo necháš, a hadičkou propojíš vstup a výstup a tuhle soustavu naplníš olejem. Osobně bych se ale oilmasteru nevzdával, při troše péče je to výborná věc, já si na něj stěžovat nemohu...
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Ano, šlo by to ale musel by si udělat ještě k tomu stabilizátor.. já ho mám taky na zaddním světle protože se mi palili žárovky..
 
 
Datum: 07. listopadu 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
například já Ti to postavit nšechci.. .píšu projistotu :-) Ale chtěl bych tě upozornit na jedno úskalí o kterém se obvykle u tohoto otáčkoměru hned nemluví... pokud to chceš na pionýra, tak věz že ten má střídavé napájecí napětí a uvedený otáčkoměr je na stejnosměrné napětí. Tedy pokud neusměrníš, odděláš...
 
 
Datum: 07. listopadu 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
To je uplně jednoduché.. tak si najdi nejaký popis jak se to skládá...;-) já bych ti to postavil všechno doma mám (i osciloskop) ale mám školu.. :/
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 6:56
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Deska kuprextitu 10,- leptací kyselina cca 120,- nitroředidlo, centropen a fréza na vyvrtání direk. dohromady max 200
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
ok ok, ale nemam si kde udělat tišťák a osciloskop taky nemam.. ale ten neni potřeba.... proble´m je s tišťákem..
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
To zvládneš, kdybych byl ještě na střední tak bych ti ho postavil akorát to nemám kde pořádně odladin protože osciloskop doma nemám i když na 350 by to možná nějak přibližně šlo, součástky těvyjdou tak zhruba když na to kouknu tak na 300,-
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: fechtl      IP: uživatel9637    
zdar, nevite cim to muze byt, kdyz mi na pionyrovi jde zaradit jenom 2. neutral a trojka ?? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Řadící automat, ohlá vydlička nebo očesaný zuby na jedničkovim kolečko.
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdáááááááár , čím to může být , že mně na Jawě 350-634 nejde na levém válci seštelovat předstih ? klika špatně slisovaná néni . Mohla by to dělat špatná vačka ? na pravém válcu jde seřídit správně . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel12345    
Můžeš mít sjetý zdvihátko na kladívku pro levej válec, nebo jen blbě seřízenej odtrh. Kdyby byla špatná vačka, neseřídíš ano pravej
 
 
Datum: 18. února 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel12726    
Je potřeba nastavit odtrhy levého i pravého válce vždy při horní úvrati seřizovaného válce, vačka na kladívkách má dva nosy a není problém odtrhy přerušovače nastavit špatně a potom předepsaný předstih nedokážeš nastavit. Suprově se to nastavuje s číselníkovým úchylkoměrem a žárovkovou zkoušečkou a nastavit musí jít každý motor i z vůlema.
 
 
Datum: 09. listopadu 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdáááááááááááááááááááár vůle na klice :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Přesně tak Jenco :-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mata123456789 preto lebo si písal na radový dvojválec že V2...
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
V2 sou dva válce do V
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 0:56
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Proč bych nevěděl co to je radový dvouválec
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked nevies co je V2 a radový dvojválec nepíš blbost :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
V2 hmmm
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
sem taky videl :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simsony nemám rád...ale tohle je vyjímka...brutus.
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
docela masakr stroj :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viš co ti já na to odpovím ? tohle ! http://www.youtube.com/watch?v=97rk068W4FY&feature=related :-D :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkná práce, ale těch hodin v dílně muselo bejt nemálo. :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, dělám ,,renovaci,, a na internetu jsem našel firmu co chromuje, mají tady cenu 1,80-2,60Kč za 1cm2. Kolik cm2 může mít startovací páka+šroub řídítek+oska předního-zadního kola. Díky moc jenom tak odhadem ať vím cca na kolik mě to přijde. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co vyjde levněji? koupit všechno nové již pochromované nebo to nechat pochromovat?
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na netu je hodně stránek chromoven, najdeš tam ceníky a podle toho přibližně určíš cenu tvé zakázky.
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik by asi stálo kdybych to nechal ,,jima,, nechat připravit, já vím že za to se platí nejvíc, ale tak když jsem schopen pouze odstranit starý povrch dráťeným kartáčem... :-(
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chceš aby to nějak vypadalo tak to musíš zbavit staré povrchové úpravy a pak vyleštit.
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi ne když tam napsali toto:-Díl je nejlepší dodat očištěný odmaštěný a rozebraný na části pokud to je možné. V případě potřeby váš díl opravíme nebo připravíme k chromování: broušení, lepení, plnič, pískování, leštění, odmašťování.... takže asi ne, ale tak ty osky je lehké obrousit dráťákem a odmastit ne?
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A je v té ceně započítána příprava povrchu? :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Jak moc je složite do jawa 20 dat valec ze simsona s70 dat jinou ojnicu a vysoustružit otvar na novej valec+kartry a kanalky tot vše? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel6193    
mislim si ze ta vlozka nevijde mezi stefty.ale taki se na to podivam rad bich to skusil :-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
tak to pojede rychlejac ne :-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz tam chces naprat válec ze simsona.. jak vyřešíš chlazení? :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
To už je 2 roky co tady kluci psali že to udelaly ja pak nemel moc času ale řikal že ze seriovkou a vložkou ze simsona jezdi 90km/h.
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12707    
A co varianta B) ? Protočit kartery,protočit válec,sehnat vložku z s70,slícovat s válcem,pokrátit válec,píst 45 ze simsona,převložkovat kliku,nechat utočit hlavu z odlitku na vrtání 45mm ....ne že to nejde......šlo by to....ale to je takový nákladný sraní pro nic....i když mě už to v hlavě leží dlouho :-D :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho jak a co píšeš bych ti doporučil aby jsi to pustil z hlavy. vůbec nemáš šajn o čem přemýšlíš, nebo spíš nepřemýšlíš....
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musel by si hodne zvárať... proste za tú cenu si kúp CZ 175ku a hotovo :-) nemá to cenu
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
otázka je, jestli tě ty kartery vůbec na 70ccm pustí ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Juraa      IP: uživatel6155    
čau draci existuje čz 175/476?že ne :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
476 byly 125-ky, 175 mely oznaceni 477.
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
som počul také mýty ale nikto ju nikdy nevidel :-(
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
neexistuje...
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdar draci... mám takovej vcelku problém.. na 05 (66 rok, takže už nové zápalko a karbec) mi to žere 4l benálu což je na zdechlou 50ccm motku extra hodně... hladina OK ("splývá s plovákem";-), jehlu už mám na prvním zářezu a nemění se absolutně nic... (příjde mi i divné, že když fláknu bohatší směs, tak svíčka je ať dělám co dělám furt cihlová :-/) sice jedu víceméně furt na plný plyn, ale tohle snad není normální... Jinak je to 1výbrus (38,25) sotva po záběhu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel6963    
jezdím furt ty samé cesty... předtím to tolik určitě nežralo...
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12707    
Jakmile začneš jezdit delší výletní tratě,spotřeba půjde dolu. Když jezdíš ze vsi do vsi,samý řazení,žádný stálý tempo,tak nikdy nemužeš jezdit za 2 ale vždycky za 5 .....
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak až bude čas tak pořádně zrepasuj motor a pak se můžeš zabývat spotřebou
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
není moc času... přední kolo se točí jak pominuté :-) zadní těžko říct..., řetěz vygajdaný (půjde na výměnu), brzdy samy nebrzdí, obložení jak nové :-) ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, co takhle napřed opravit motor a pak teprve řešit spotřebu? :-) A co ložiska v kolech, brzda, řetěz? To je ve stejném stavu jako motor?
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
oleje tam je na 100% málo... jestli tam vůbec nějaký je (děravé papírové těsnění) :-D ale zas je to kravina docela... ono jede to furt stejně jak vždycky, jenom ta spotřeba stoupla se mi zdá... nemluvě o tom, že veškeré ložiska tam jsou snad ještě původní a mají více než zásluhu na výměnu... ;-) když jenom trochu upustím plynu, tak to hned přestane táhnout a víceméně i jet... (začlo to až teď po výměně za rychlopal, předtím stačilo kroutit tak do 1/3 plynu...)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne žere neco nad 2l / 100km , a to vážim dosť... nikdy plný plyn netahám to je pravda, len výnimočne
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Zkus zkontrolovat převodoví olej,jestli nemáš v převodovce málo oleje,jestli ti nedřou převodoví kolečka?:-D:-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12705    
mě fichtl žere 2,8 L/ 100 Km , a to jezdim normálním přiměřenym způsobem
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jawa 20 a dle jeho tacháče žere tak 1l/400km takže asi bude nemálo proměřovat :-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
co já bych za to dal... :-( jen tak si říkám.. mohl by to dělat špatný kondík (špatné spalování..)?
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
ale ako usporná jazda v mojom pripade no ked tlačim čape to 3,1 :-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
no moja spotreba je asi tak 2,7l/100km
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: pekáč      IP: uživatel12547    
mam fechtla ktery žere 2l!! i když mu davam naprdel
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
gssg: benál Naturál 95, olej M2T poměr 1:33 Blady: na takovej stroj mi to příjde jako jo sakra hodně... :-P bral bych tak 3l max... ono už to na tom plném plynu nejede natož, abych tak ubral... :-P :-/ shrek: no ani ne... mám tu maneta M-90 překopaného na 125ccm a dle slov dědy se to vešlo do 3l a to, jak ten manet dostaval na prdel radši nemluvím... ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4L je dobrý na tak starou 50 ku :-) mě se to pohybuje okolo 10 litrů a to nechci vědět kolik mi to bere na závodech.... Buď rád za ty 4L...
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
4l je hodně jo... :-D kor s plnym plynem... :-D mě to bere klidně i 6l
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: gssg      IP: uživatel12547    
co olej a benál?
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel12533    
Zdar, kolik muzu mit vybrusu na na polskem valci ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12707    
14-15-16.....Na 14.výbrus(41,5) seženeš v klidu píst i kroužky,na 15.výbrus(41,75) už je to horší,ale třeba sesa ho má a na 16.výbrus(42) sem eště píst nikde nenašel a tak nějak je to totál maximum,co to vydrží.....síla vložky 2mm..... Pokud chceš víc,běžně se dělá vrtání 41,50mm (60ccm) ale chce to trochu poupravit sací a vejfukovej kanál + vyřešit hlavu a kompresní poměr.....už sem pár takových válců dělal....a když se povede,je to pecka.....ale pozor,není pravidlem,že ti to udělá každej brusič.....pro některý je 8.výbrus konec světa.....
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12258    
myslím si že výbrusů tam může být uplně stejný počet jako na origo ale hlavní bude to, jestli to ten polský válec vydrží :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:41
 
<  668  669  670  671  672  673  674  675  676  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:27:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu