Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Mám dotaz když nastartuju pionýra 21 tak má hodně vysoké otáčky na volnoběhu i když mám šroubek od volnoběhu na minimum.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 9:14
 jj asi ti to někde saje falešnej vzduch nejpravděpodobněji bud mezi kolenem karburátoru a válce nebo mezi kolenem karburátoru a karburátoru a co šoupátko ? a co šoupátko? asi bude vymačkanej ten otvor ono totiž jak to naráží na ten šroubek volnoběhu tak se to za čas vyymačká a pak právě nejde seřídit volnoběh
Datum: 05. listopadu 2011 9:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 přisávání vzduchu v nežádoucím místě je jedna z možností.
Datum: 04. listopadu 2011 21:52
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 nn to né
Datum: 04. listopadu 2011 21:18
 a nemáš moc vymezenou vůli plyn lanka..? Že už ti to drží na lanku a né na šroubku
Datum: 04. listopadu 2011 20:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Máš tam filtrbox a řádně utěsněný výfuk?
Datum: 04. listopadu 2011 19:47
Jméno: Píst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,mám jeden dotaz ohledně jawy 550.Jedná se o to že jsem si koupil novou žárovku do zadního světla na 6V a 15W.Nastartoval jsem,světlo svítilo a jel jsem se projet,po konci jízdy světlo už nesvítilo.Podíval jsem se na žárovku a v žárovce bylo zřetelně vidět jak je přepáléné vlákno.Tak jsem ji vyměnil a udělalo mně to zase.Asi se budete divit ale když jsem nastartoval a změřil jsem kolik jde do žárkovky elektrického proudu tak jsem zjistl že na plný plyn mně jde do žárovky 20V a pokud plyn pustím na volnoběh tak jde do ní 10V.Proto se pálily žárovky a můj dotaz z ní jak to mám udělat aby mně šlo do té žárovky pouze těch 6V?To samé mně dělá i přední světlo taky jde do něho prostě víc alektřiny něž by do něj mělo jít.Moc Vám všem děkuji za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 18:13
Jméno: libor1
IP: uživatel12716
 mě napadá koupit stabilizátor napětí na babetu a vřadi tho mezi přepínač a přívod ke světlum
Datum: 06. listopadu 2011 18:13
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 15:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Podle toho jestli už máš nějaký leptadlo nebo ne odhadl bych to tak na 400 stovky když koupíš i leptadlo tak si myslím že kolem 500 stovek
Datum: 05. listopadu 2011 15:18
Jméno: jinoch
IP: uživatel12258
 čus. má tu někdo čz 175/477 ? zajímalo by mě jakou jezdíte průměrnou cestovní rychlostí. Moje žere celkem dost a tak nevím kolik tak jezdit abych jezdil na spotřebu. ale zase nechci jezdit třeba jenom 60km/h. to už bych mohl jezdit zrovna na pionýrovy  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 22:18
 Na číze se dá udržet cestovka kolem 95-100km/h...při téhle rychlosti mi to žere asi tak 5l paliva...
Datum: 04. listopadu 2011 22:18
Jméno: Smoulik
IP: uživatel12691
 Čau mam čítu mam jehlu na prvním zářezu z vrchu a asi pul otacky na sroubku na směs a celkem výrazně menší potřeba než na druhej zářez,jinak to jezdí krásně 100 to udělá jak nic
Datum: 04. listopadu 2011 22:08
Jméno: jinoch
IP: uživatel12258
 je pravda že sem tomu dával celkem zahulit, tak je to možná tím. Karbec sem tam dal nový tady z krámku a jehla je na 2 zářezu. Má najeto jen něco málo přes 3 700km, tak si myslím že by mělo být vše OK. Akorát možná ten výfuk by chtěl vyčistit, protože když tomu dávám kolem 100km/h tak je za mnou takový mrak že za sebe ani nevidím
Datum: 04. listopadu 2011 19:46
 co je to že žere dost? máš správně seřízený karbec a zapalko+ čistý výfuk? i tohle udělá hodně... jinak spotřeba se psaná při rychlosti tuším 60km/h 3.5 litru... kolik mi žere moje nevím... až je v bandě málo tak natankuju a nepočítám spotřebu
Datum: 04. listopadu 2011 19:35
 zdar nevíte proc my fur fichtl-mustang vaří válec uz nevim co s tym kroužky jsou dobrý a jakmile ujedu 1 kilometr tak to strací výkon a hned je to horký a trochu to vynechavá jaky skytá
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 13:58
 nevíte teda co s tym
Datum: 08. listopadu 2011 13:58
 svíčka je tam brisk 15 a sou tam nový kroužky s novým pístem
Datum: 05. listopadu 2011 19:50
 no jak kdy nikdy je černa nikdy bíla kolik jezdim a kdy ji vyčisim spíš černa
Datum: 05. listopadu 2011 13:44
 co je to normální barva svíčky?  .. bílá, černá nebo cihlová? .... myslí se tím barva elektrody
Datum: 04. listopadu 2011 19:36
 jakou tam máš svíčku ? aco karbon ? dyštak sundej hlavu a odstran ho je to ta černá sračka když budeš u toho tak ho odstan i na pístu a nezapomen pak hlavu dobře dotáhnout do kříže
Datum: 04. listopadu 2011 16:04
 barva je nermalní a le mysli si ze o asi bude tím předstihem
Datum: 04. listopadu 2011 15:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a barva svíčky? tipuju chudá směs nebo velkej předstih..
Datum: 04. listopadu 2011 15:14
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdravim chci se zeptat jestli je možné aby vyskakovali kvalty z důvodu zničeného automatu řaz. když jsem posledně jel před půlením motoru tak se mi zdalo že občas vyskočí kvalt nebo že to nedořazuje ted mam motor rozpůlený a kolečka v převodovce jsou v pořádku ale zuby na automatu jsou už ohlodané na tolik že tam nejsou špičky a automat je takový zasekaný (nový mám) může to být příčina? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 21:53
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 tak ten automat co mam nahradni tak je z 05,555 tkaže mi je k hovnu a chci se zeptat všiml jsem si jak se rozdělá automat tak dole ůplně ve spod je to takoví kolečko s kolíčkama a v tom 2 vyklapěcí obdelniky a tam je ještě plíšek aby to pružilo ale ten plíček je nějak vytahlí směrem ven zkoušel jsem ho napnout ale stejnak to nejde má to tak být ebo to je vada?
Datum: 04. listopadu 2011 21:53
 mě to dělal automat....
Datum: 04. listopadu 2011 17:24
Jméno: standa
IP: uživatel12710
 ulozeni predlohy,vychozena vidlicka atd...malokdy to dela automat. Automat se sere.snad jen u parezu a 05,kde ma slabsi pruzinu a kdyz se vytaha a nedrzi kvalty. U klasickyho fichtla je to vetsinou tim,co sem psal a nebo ohlodanejma kamenama nebo zalezlym pastorkem startovani.
Datum: 04. listopadu 2011 16:46
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 jo to je prostě vše jak z vyroby ani jedina znamka poškození takže to musí asi být automat je fakt ze ten automat je tam od vyroby a ten fichtl ma hodne nalitano takze asi vymenim automat jina vec to byt nemuze
Datum: 04. listopadu 2011 16:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to je hezký že kolečka jsou v pořádku, a co boční kameny a díry v kolečkách, nemaj omletý hranky? automat to může dělat taky
Datum: 04. listopadu 2011 15:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Ano
Datum: 04. listopadu 2011 14:13
 Dotaz na klikaře - jak zjistím zda je klika dobře slisovaná aniž bych musel půlit . Jedná se o Jawku 350-634
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 16:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 když sem mněl zhozené válce tak se mi nezdálo že je to špatné , ale prave nejde sestelovat predstih na levem válci
Datum: 05. listopadu 2011 16:37
 to asi nezjistíš...
Datum: 04. listopadu 2011 21:53
 Ahoj.Prosím o podrobnější popis jak správně seřídit karburátor na Mustangu.Vím že se seřizuje hladina plíškem ale jak na to?Jehlu mám dát na 1 zářez od zhora?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 9:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 příručka
Datum: 04. listopadu 2011 9:20
 http://lmgtfy.com/?q=jawa+50+mustang+karbur%C3%A1tor
Datum: 04. listopadu 2011 8:32
Jméno: dd
IP: uživatel10446
 zdar, sorry vim ze to sem nepatří, ale nevíte kde bych mohl sehnat? elektrické schéma zapojení na volswagen passat B3 variant 1.8. benzin cl (r.v. 1993)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 7:01
 Mohl bys to najít v příručce "Jak na to", mám to k VW a schéma tam je...
Datum: 04. listopadu 2011 7:01
 Zdravim. Nemate nekdo skusenost, s klapkou pred karbec, na pincka ? jaka se hodi nejlip? atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 13:07
 Nejvíc se hodí nemít žádnou klapku. Na origo motoru se dá zvýšit výkon jednoduššími a účinějšími způsoby. Do úpravy na klapkáč se vysypeš za tisíce a výsledek? .....není jednodušší si sehnat upravenej válec se symetrickym rozvodem sání(bez klapky!) a ladit "jen" výfuk a sání ? Měl bys motor,kterej "jede" za polovičku nákladů na klapkáč,kterej nejede......
Datum: 04. listopadu 2011 13:07
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 Zdravím. Myslíte že by se dalo něco pokazit tím, že bych odpojil čerpadlo na čz 175/477 a navedl lanko přímo na karburátor a ředil benzin přímo do nádrže? Hlavně bych chtěl vědět, zda bych potom někdy zase mohl čerpadlo dat do provozu. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 19:39
 posilube je perfektni věc.. pokud nejsi debil a budeš kontroovat a dolevat olej do nadobky tak se na něm nemá co posrat
Datum: 04. listopadu 2011 19:39
 Jde to tak nějak udělat, buď čerpadlo vyhodíš ven uplně a místo něj dáš zátku, nebo tam čerpadlo necháš, a hadičkou propojíš vstup a výstup a tuhle soustavu naplníš olejem. Osobně bych se ale oilmasteru nevzdával, při troše péče je to výborná věc, já si na něj stěžovat nemohu...
Datum: 03. listopadu 2011 22:14
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 18:02
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Ano, šlo by to ale musel by si udělat ještě k tomu stabilizátor.. já ho mám taky na zaddním světle protože se mi palili žárovky..
Datum: 07. listopadu 2011 18:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 například já Ti to postavit nšechci.. .píšu projistotu  Ale chtěl bych tě upozornit na jedno úskalí o kterém se obvykle u tohoto otáčkoměru hned nemluví... pokud to chceš na pionýra, tak věz že ten má střídavé napájecí napětí a uvedený otáčkoměr je na stejnosměrné napětí. Tedy pokud neusměrníš, odděláš...
Datum: 07. listopadu 2011 7:05
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 To je uplně jednoduché.. tak si najdi nejaký popis jak se to skládá...  já bych ti to postavil všechno doma mám (i osciloskop) ale mám školu.. :/
Datum: 04. listopadu 2011 6:56
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Deska kuprextitu 10,- leptací kyselina cca 120,- nitroředidlo, centropen a fréza na vyvrtání direk. dohromady max 200
Datum: 03. listopadu 2011 22:06
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 ok ok, ale nemam si kde udělat tišťák a osciloskop taky nemam.. ale ten neni potřeba.... proble´m je s tišťákem..
Datum: 03. listopadu 2011 22:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 To zvládneš, kdybych byl ještě na střední tak bych ti ho postavil akorát to nemám kde pořádně odladin protože osciloskop doma nemám i když na 350 by to možná nějak přibližně šlo, součástky těvyjdou tak zhruba když na to kouknu tak na 300,-
Datum: 03. listopadu 2011 21:59
Jméno: fechtl
IP: uživatel9637
 zdar, nevite cim to muze byt, kdyz mi na pionyrovi jde zaradit jenom 2. neutral a trojka ?? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 21:17
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Řadící automat, ohlá vydlička nebo očesaný zuby na jedničkovim kolečko.
Datum: 03. listopadu 2011 21:17
 Nazdáááááááár , čím to může být , že mně na Jawě 350-634 nejde na levém válci seštelovat předstih ? klika špatně slisovaná néni . Mohla by to dělat špatná vačka ? na pravém válcu jde seřídit správně .
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 14:26
Jméno: Marlboro
IP: uživatel12345
 Můžeš mít sjetý zdvihátko na kladívku pro levej válec, nebo jen blbě seřízenej odtrh. Kdyby byla špatná vačka, neseřídíš ano pravej
Datum: 18. února 2012 14:26
Jméno: Aleš
IP: uživatel12726
 Je potřeba nastavit odtrhy levého i pravého válce vždy při horní úvrati seřizovaného válce, vačka na kladívkách má dva nosy a není problém odtrhy přerušovače nastavit špatně a potom předepsaný předstih nedokážeš nastavit. Suprově se to nastavuje s číselníkovým úchylkoměrem a žárovkovou zkoušečkou a nastavit musí jít každý motor i z vůlema.
Datum: 09. listopadu 2011 14:33
 nazdáááááááááááááááááááár vůle na klice
Datum: 03. listopadu 2011 20:23
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 15:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Přesně tak Jenco
Datum: 05. listopadu 2011 15:14
 mata123456789 preto lebo si písal na radový dvojválec že V2...
Datum: 05. listopadu 2011 9:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 V2 sou dva válce do V
Datum: 05. listopadu 2011 0:56
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Proč bych nevěděl co to je radový dvouválec
Datum: 04. listopadu 2011 21:16
 ked nevies co je V2 a radový dvojválec nepíš blbost
Datum: 04. listopadu 2011 18:28
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 V2 hmmm
Datum: 04. listopadu 2011 17:29
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 sem taky videl
Datum: 04. listopadu 2011 16:31
 Simsony nemám rád...ale tohle je vyjímka...brutus.
Datum: 04. listopadu 2011 13:05
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 docela masakr stroj
Datum: 03. listopadu 2011 21:40
Datum: 03. listopadu 2011 20:01
 Pěkná práce, ale těch hodin v dílně muselo bejt nemálo.
Datum: 03. listopadu 2011 19:29
 čau draci, dělám ,,renovaci,, a na internetu jsem našel firmu co chromuje, mají tady cenu 1,80-2,60Kč za 1cm2. Kolik cm2 může mít startovací páka+šroub řídítek+oska předního-zadního kola. Díky moc jenom tak odhadem ať vím cca na kolik mě to přijde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 21:34
 a co vyjde levněji? koupit všechno nové již pochromované nebo to nechat pochromovat?
Datum: 05. listopadu 2011 21:34
 Na netu je hodně stránek chromoven, najdeš tam ceníky a podle toho přibližně určíš cenu tvé zakázky.
Datum: 03. listopadu 2011 22:09
 a kolik by asi stálo kdybych to nechal ,,jima,, nechat připravit, já vím že za to se platí nejvíc, ale tak když jsem schopen pouze odstranit starý povrch dráťeným kartáčem...
Datum: 03. listopadu 2011 22:02
 pokud chceš aby to nějak vypadalo tak to musíš zbavit staré povrchové úpravy a pak vyleštit.
Datum: 03. listopadu 2011 21:27
 asi ne když tam napsali toto  íl je nejlepší dodat očištěný odmaštěný a rozebraný na části pokud to je možné. V případě potřeby váš díl opravíme nebo připravíme
k chromování: broušení, lepení, plnič, pískování, leštění, odmašťování.... takže asi ne, ale tak ty osky je lehké obrousit dráťákem a odmastit ne?
Datum: 03. listopadu 2011 20:58
 A je v té ceně započítána příprava povrchu?
Datum: 03. listopadu 2011 19:59
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Jak moc je složite do jawa 20 dat valec ze simsona s70 dat jinou ojnicu a vysoustružit otvar na novej valec+kartry a kanalky tot vše?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 9:17
Jméno: vorech
IP: uživatel6193
 mislim si ze ta vlozka nevijde mezi stefty.ale taki se na to podivam rad bich to skusil
Datum: 07. listopadu 2011 9:17
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 tak to pojede rychlejac ne
Datum: 05. listopadu 2011 9:30
 kdyz tam chces naprat válec ze simsona.. jak vyřešíš chlazení?
Datum: 04. listopadu 2011 23:06
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 To už je 2 roky co tady kluci psali že to udelaly ja pak nemel moc času ale řikal že ze seriovkou a vložkou ze simsona jezdi 90km/h.
Datum: 04. listopadu 2011 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel12707
Datum: 04. listopadu 2011 11:53
 podle toho jak a co píšeš bych ti doporučil aby jsi to pustil z hlavy. vůbec nemáš šajn o čem přemýšlíš, nebo spíš nepřemýšlíš....
Datum: 03. listopadu 2011 20:57
 musel by si hodne zvárať... proste za tú cenu si kúp CZ 175ku a hotovo  nemá to cenu
Datum: 03. listopadu 2011 19:36
 otázka je, jestli tě ty kartery vůbec na 70ccm pustí
Datum: 03. listopadu 2011 18:57
Jméno: Juraa
IP: uživatel6155
 čau draci existuje čz 175/476?že ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 17:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 476 byly 125-ky, 175 mely oznaceni 477.
Datum: 03. listopadu 2011 17:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 som počul také mýty ale nikto ju nikdy nevidel
Datum: 03. listopadu 2011 17:26
 Ne
Datum: 03. listopadu 2011 17:22
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 neexistuje...
Datum: 03. listopadu 2011 16:47
 Zdar draci... mám takovej vcelku problém.. na 05 (66 rok, takže už nové zápalko a karbec) mi to žere 4l benálu což je na zdechlou 50ccm motku extra hodně... hladina OK ("splývá s plovákem"  , jehlu už mám na prvním zářezu a nemění se absolutně nic... (příjde mi i divné, že když fláknu bohatší směs, tak svíčka je ať dělám co dělám furt cihlová :-/) sice jedu víceméně furt na plný plyn, ale tohle snad není normální... Jinak je to 1výbrus (38,25) sotva po záběhu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 12:41
 jezdím furt ty samé cesty... předtím to tolik určitě nežralo...
Datum: 04. listopadu 2011 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel12707
 Jakmile začneš jezdit delší výletní tratě,spotřeba půjde dolu. Když jezdíš ze vsi do vsi,samý řazení,žádný stálý tempo,tak nikdy nemužeš jezdit za 2 ale vždycky za 5 .....
Datum: 04. listopadu 2011 11:56
 Tak až bude čas tak pořádně zrepasuj motor a pak se můžeš zabývat spotřebou
Datum: 03. listopadu 2011 21:49
Datum: 03. listopadu 2011 21:45
 Hm, co takhle napřed opravit motor a pak teprve řešit spotřebu?  A co ložiska v kolech, brzda, řetěz? To je ve stejném stavu jako motor?
Datum: 03. listopadu 2011 21:31
 oleje tam je na 100% málo... jestli tam vůbec nějaký je (děravé papírové těsnění)  ale zas je to kravina docela... ono jede to furt stejně jak vždycky, jenom ta spotřeba stoupla se mi zdá... nemluvě o tom, že veškeré ložiska tam jsou snad ještě původní a mají více než zásluhu na výměnu... 
když jenom trochu upustím plynu, tak to hned přestane táhnout a víceméně i jet... (začlo to až teď po výměně za rychlopal, předtím stačilo kroutit tak do 1/3 plynu...)
Datum: 03. listopadu 2011 20:59
 mne žere neco nad 2l / 100km , a to vážim dosť... nikdy plný plyn netahám to je pravda, len výnimočne
Datum: 03. listopadu 2011 20:56
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 03. listopadu 2011 20:41
Jméno: libor1
IP: uživatel12705
 mě fichtl žere 2,8 L/ 100 Km , a to jezdim normálním přiměřenym způsobem
Datum: 03. listopadu 2011 19:48
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jawa 20 a dle jeho tacháče žere tak 1l/400km takže asi bude nemálo proměřovat
Datum: 03. listopadu 2011 18:12
 co já bych za to dal...  jen tak si říkám.. mohl by to dělat špatný kondík (špatné spalování..)?
Datum: 03. listopadu 2011 18:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ale ako usporná jazda v mojom pripade no ked tlačim čape to 3,1
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 no moja spotreba je asi tak 2,7l/100km
Datum: 03. listopadu 2011 17:32
Jméno: pekáč
IP: uživatel12547
 mam fechtla ktery žere 2l!! i když mu davam naprdel
Datum: 03. listopadu 2011 17:17
 gssg: benál Naturál 95, olej M2T poměr 1:33
Blady: na takovej stroj mi to příjde jako jo sakra hodně...  bral bych tak 3l max... ono už to na tom plném plynu nejede natož, abych tak ubral...  :-/
shrek: no ani ne... mám tu maneta M-90 překopaného na 125ccm a dle slov dědy se to vešlo do 3l a to, jak ten manet dostaval na prdel radši nemluvím...
Datum: 03. listopadu 2011 16:49
 4L je dobrý na tak starou 50 ku  mě se to pohybuje okolo 10 litrů a to nechci vědět kolik mi to bere na závodech.... Buď rád za ty 4L...
Datum: 03. listopadu 2011 16:40
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 4l je hodně jo...  kor s plnym plynem...  mě to bere klidně i 6l
Datum: 03. listopadu 2011 16:29
Jméno: gssg
IP: uživatel12547
 co olej a benál?
Datum: 03. listopadu 2011 16:27
Jméno: fik
IP: uživatel12533
 Zdar, kolik muzu mit vybrusu na na polskem valci ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel12707
 14-15-16.....Na 14.výbrus(41,5) seženeš v klidu píst i kroužky,na 15.výbrus(41,75) už je to horší,ale třeba sesa ho má a na 16.výbrus(42) sem eště píst nikde nenašel a tak nějak je to totál maximum,co to vydrží.....síla vložky 2mm..... Pokud chceš víc,běžně se dělá vrtání 41,50mm (60ccm) ale chce to trochu poupravit sací a vejfukovej kanál + vyřešit hlavu a kompresní poměr.....už sem pár takových válců dělal....a když se povede,je to pecka.....ale pozor,není pravidlem,že ti to udělá každej brusič.....pro některý je 8.výbrus konec světa.....
Datum: 04. listopadu 2011 12:04
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 myslím si že výbrusů tam může být uplně stejný počet jako na origo ale hlavní bude to, jestli to ten polský válec vydrží
Datum: 03. listopadu 2011 21:41
|



|