Jméno: libor1
IP: uživatel12926
 Československá a východoněmecká spolupráce, aneb podařilo se mi úspěšně naroubovat a doladit karburátor BVF 16n1-11 ze simsona na mýho fichtla a ikdyž má o něco menší difuzor tak šlape dost dobře. Zprovoznil sem sytič - na studený starty, a za tepla chytá na poprvý, takže paráda, jen sem si pohrál s hladinou a je to, nejlepší je ten volnoběh - hezky rychlejší a pravidelnej, skoro jak 4T  , teď jen vychytám ještě jehlu a filtr a je to!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 16:37
Jméno: libor1
IP: uživatel13174
 líp se seřizuje chtěl sem to jen skusit, já teda nevim ale jede mi to dobře a reaguje úplně stejně, je fakt že když sem ho ladil, tak sem to jednou položil (protože pod sněhem byl led) a fakt nechcíp,je to jen takovej pokus, když to tak bude fungovat proč ne, asi to tak necham
Datum: 06. února 2012 16:37
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 Ale zapomněl si napsal, k čemu to bude dobré... Výkon to nepřidá, spíše ubere (opravdu je menší difusor). Já jsem jezdil na fichlu s karburátorem ze simsona, když mi bylo 7 let a učil jsem se na motorce, táta mi udělal malej rám a dal tam tento karbec, aby byl motor takovej prižnější, aby to tolik nejelo, a taky aby se motorka neuchacala pokaždé, když spadnu (má centrální plovákovku). Ale jinak mě nenapadá zásadní důvod ho tam dávat.
Datum: 06. února 2012 15:03
|



|