 Ahoj draci, mám problém s pionýrem 21. Jede dobře, ale jakmile zastavim a jde na volnoběh, tak mi chcípne, někdy třeba vydrží 10 sekund blafat. Hladina lícuje úplně tak jak je v návodu na jawa50. Myslíte, že ji mám ještě snížit? Vypadá to na bohatou směs, už nevím co s tím. jehla druhej zářez zhora. Kámoš říkal, že u fichtlů je to běžný, že když jsou rozpálený, tak blbě držej volnoběh, za studena ho drží dobře. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 16:57
 když dáš jehlu na první zářez nevydím duvod proč by si měl zadřít není pravidlo mít jehlu pouze na 2 zářezu atd...ale je to tvuj boj dělej jak myslíš
Datum: 30. března 2012 16:57
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Přesně tak jak píše libor1...... plus věčný montování se v tom...aneb nesmíš být nikdy spokojen
Datum: 29. března 2012 23:08
 Libor: díky ty jo, tohle mě nenapadlo. Koukal jsem že sesa taj má trysky i 35, tak zkusím ty. 32 se mi zdá dost málo, ale taky asi jednu vezmu
Datum: 29. března 2012 18:28
Jméno: libor1
IP: uživatel13467
 mě tohle dělala zvětšená volnoběžná tryska, tak sem tady na fichtlkrámku koupil novou, ale 32 místo 38, a je to paráda volnoběh sem si udělal rychlejší a pěkně drží, a dlouho
Datum: 29. března 2012 16:06
 Jen aby pak nebylo pozdě. nerad bych zadřel
Datum: 29. března 2012 16:04
 dej jehlu na první zářez z hora taky se mi to stávalo a pak dobry vyskoušej !!! a pak uvidíš co a jak
Datum: 29. března 2012 9:19
 drak: a jak to máš nastavený? Já svíčka N14C, jehla 2 zářez zhora, trysky jsem měnil i karby, ale je to furt to samý, filtr před zimou novej, předstil 1,6 odtrh 0,4. Jede to jak střela jenže volnoběh to držet teplý nechce, jakoby se to dusí když nejedu, většinou mi to bez tůrování chcípne A taky když přidám na volnoběhu šroubkem, tak to chvilku má zvýšený otáčky pak začnou klesat, až to chcípne, vyndám svíčku a čěrná od sazí.:-/
Datum: 28. března 2012 22:01
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Draci s tímto jsem problém nikdy neměl ať za studena nebo při rozpáleným motoru vždy drží volnoběh dobře a nechcípe (když teda zrovna funguje a nemám půlku motoru mimo rám  )
Datum: 28. března 2012 21:45
 skús vymenit volnobežnú trisku či ju niekto predtebou nepucoval ocelový drotom a nezvetšil je priemer
Datum: 28. března 2012 20:30
 hh: já když tomu přidám tím šroubkem mezi tryskama, tak se to prostě chcípne nejdýl tak do 20-30s pak svíčka černá jak uhel, třeba když stojím na semaforu, tak to můsím protůrovávat, protože se to asi ulejvá a po chvili by mi to zdechlo. Za plynem to jde pěkně, filtr novej.. jen ten volnoběh. Kámoši co maj simála, tak těm to blafe třeba aj 10 min. a v pohodě. Docela mě to štve, ale pokud je to normální tak co nadělám
Datum: 28. března 2012 20:07
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 kloucek: tak je to správně a kámoš má pravdu, tyhle motory nejsou stavěný jako stabiláky aby někde půl hodiny bublaly na volnoběh, jestli ti horkej chcípá, zvedni si trochu volnoběh
Datum: 28. března 2012 19:10
 tak zkus dát jehlu na první zářez zhora taky to tak mám
Datum: 28. března 2012 19:04
 Jo a když zastavim ihned po jízdě, tak je svíčka cihlová, když to nechám blafat a pak ji vytáhnu, tak je od sazí.. Jakou hladinu nastavujete vy?
Datum: 28. března 2012 19:01
|



|