Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Marty
IP: uživatel9704
 Čau, chci se zeptat co mám všechno udelat na motoru z fichtla abych z něj dostal co nejyvší výkon. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 21:17
 5Q převodovka,lehčí závodní klika,vhodně upravenej závodní válec,případně 70ccm,lepší spojka,závodní zapalování,vhodně vyřešenej rozvod sání,karburátor tomu vhodnej (20-24mm),kvalitní ložiska a odpovídající gufera,odbržděnej vejfuk a celkově celej stroj.... tak sem pochopil dotaz já.....kdybys chtěl jen trochu zvednout výkon seriovky,tak se mi ozvi na mail,mužeme se dohodnout na nějakym válci.... vesměs dělam hlavně dvoukanály 60ccm .....
Datum: 31. března 2012 21:17
 pokud máš vyběhaný motor a totáln ěpo smrti tak ti pomuže jen GO
Datum: 31. března 2012 18:40
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12966
 Jak píše Karel, zhubout  ale tak nafoukej kola, vyměň kdyžtak ložiska v kolech a zkontroluj jestli nedrhnou brzdy..Pak můžeš vyčistit výfuk, karburátor a pořádně seřídit zapalování..
Datum: 31. března 2012 16:37
Jméno: Karel
IP: uživatel11637
 zhubnout
Datum: 31. března 2012 16:34
 Zdar draci
Dělal jsem GO motoru vše je jak má být jede krásně ale furt mi vadí že neudržím volnoběh i když ho dám na max jakoby se dusil ve volnoběhu ...
Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 8:15
Jméno: radek
IP: uživatel12770
 na jakem zarezu mas jehlu v soupatku ? cim je vyse tim je vlnobeh slabsi nebo to muze delat to, ze je v soupatku vydrena velka dira od sroubku na sestelovani volnobehu
Datum: 01. dubna 2012 8:15
Jméno: otaznik
IP: uživatel13243
 Ahoj, jak (a čím) mám vyndat ložisko v pravém víku (krytu zapalování)\r\nDěkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 20:17
 poprvé jsem to dělal kluzným kladivem... potom jsme přišel na to že když se vydělá segrovka která drží osičku páčky spojky,vytáhne se,vydělá se páčka tak máš volnej přístup k vnitřnímu kroužku ložiska a mužeš vyťukávat ven  navíc se to dá krásně vyčistit ten "mechanismus" ..
Datum: 31. března 2012 20:17
 navřát na el. vařiči a klepnout sním o kous dřeva...
Datum: 31. března 2012 17:07
 jo?
Datum: 31. března 2012 15:34
 rozebrat a vyklepnout... nic na tom není
Datum: 31. března 2012 15:29
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, chtěl bych se zeptat jestli je dobrý cena za jawa 250/559 panelka, v pojízdném stavu motor chytá na první kop, zachoválíé chromy, platné doklady, návod k obsluze, originální záruční list prstě vše origo za 9000Kč díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 22:32
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 31. března 2012 22:32
Jméno: Karel
IP: uživatel11637
 Ne, já ju chci
Datum: 31. března 2012 21:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli jí nechceš, tak mi dej kontakt na prodávajícího
Datum: 31. března 2012 18:35
Jméno: Daniel
IP: uživatel10013
 Čau prosím vás nevíte kolik mm má minimálně mít lamela spojky z jawetty ? Mám 2.4 a zdá se mi to dost málo tak nevím jestli mám koupit novou nebo ne. A pokud mám koupit novou tak jakou korkovou nebo ferodo ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele jestli jsou ještě vidět ty drážky tak to nech bejt
Datum: 01. dubna 2012 19:37
 čau,lamely spiš je lepší ferodo,ja sem používal pionyra 20,je v poho a dlouhá životnosti a vydrž v motoru
Datum: 31. března 2012 13:43
Jméno: libor1
IP: uživatel13058
 Ahoj, jestli jste někdo nebyl na burze v Hobšovicích u Slaného, tak ste o nic nepřišli - jedním slovem = BÍDA a zase jenom bída, rok od roku horší. Dřív byly stánky po celý vsi,ale letos tak o půlku stánků míň a většinou samá veteš - občas sem tam nějakej motor nebo torzo motorky. Akorát sem se díval u jednoho stánku, a tam se dohadoval nějakej chlápek s nějakym dědou kolik chce za kartery na 21 fichtla - byly párový a s deklem u spojky (vlastně celej motor bez válce), a zaslech sem něco o 100,-Kč, takže někdy se někomu zadaří, ale jinak bída s nouzí. Uvidíme jak dopadne Kladno . . . . . .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel13528
 Velká dobrá bude někdy koncem dubna tuším. Koukni někde na netu,dohledáš to i na seznamáckym vyhledávači....
Datum: 01. dubna 2012 18:57
 Ahoj, prosimtě kdy bude burza na Kladně ? a kde přesně datum, čas, atd mi napiš díky moc a čauwes...
Datum: 01. dubna 2012 9:22
 zdar chtel bych se zeptat jestli se da na jawe 250 nejak oprvit relatko přestalo mi to dobíjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 15:06
 a jsou dobře přitláčeny na komutátor? a zkontroluj povrch komutátoru popřípadě pročisti drážky mezi lamelama
Datum: 31. března 2012 15:06
 no uhlíky maj necelej 1cm ani ne
Datum: 31. března 2012 14:08
 nemusi to byt zrovna regulátorem.. muže to byt x jiných věcí.. zkontroloval jsi v prvé řadě uhlíky a povrch komtátoru?
Datum: 31. března 2012 14:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 31. března 2012 11:25
 v žádném případě nevařit ale rovnou sehnat jinej válec
Datum: 31. března 2012 11:25
 sehnal bych jinej válec
Datum: 31. března 2012 11:05
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Posl.aktualizace: 31. března 2012 12:36
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Jo jo rozeta je hodně pěkná(motorka má nalítáno ani ne 20tis.),hlavně se už nedá sehnat a kvalitní replika se nedělá.Vyměnim jen řetěz a kolečko.
Datum: 31. března 2012 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vždy se mění celá řetězová sada,ale jestli máš rozetu dost zachovalou tak bych vyměnil jen řetěz a sekundární kolečko
Datum: 31. března 2012 11:59
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Čau draci a dračice... Mám problém s Jawou 21. Na 2ku cuká/škube... jak za nízkích tak vysokých otáčkách... Začalo to zničeho nic... táhne dobře, na jedničku necuká... ani na trojku. přívod paliva je Ok,svíčka nová,cívka taky... Za odpovedi dekuji ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 9:32
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 já měl tet ten samej problém a bylo to tim jak je na víčku v plovákovce ten mosaznej šroubek byl povolenej sem ho utáhnul a je to ok snad ti to pomuže...
Datum: 31. března 2012 9:32
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci mam takovej problem babettu 210 dělam poprvé a ted davam valec na vybrus a sundal sem píst a rozpadlo semi to vrchní jehlové ložisko ojnice a tak sem koupil novej a když nasadim pist tak tam mám dát ještě nějaké dva čelní kroužky a kamoš mi řikal že tam už byt nemusi protože se to tam už nevleze že když tam je už to nové ložisko, ale je tam ted značna vule pístu do stran, jde mi jen o to jestli to takhle muže byt jenom to ložisko samotné? prosim poradte mi nechci to udělat špatně
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 12:20
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 tak díky moc sem rad že mi někdo poradil
Datum: 31. března 2012 12:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo muže
Datum: 31. března 2012 12:00
Jméno: Typeg
IP: uživatel11667
 Ahoj, jaká má bejt vůle řetězu? Jak hodně ho napínáte? Vadí něčemu moc volnej řetěz? DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 13:58
Jméno: libor1
IP: uživatel13362
 Správně má být asi 2-3 cm na spodní větvi řetězu pokud s nim zahíbeš nahoru a dolu, ale většinou asi podle citu, když je moc volnej tak rád padá,nebo se může napasovat do přepážky u zápalka teda pokud jí tam máš  (fichtl)
Datum: 31. března 2012 13:58
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj seso máš tady spojkovou lamelu na čz 125/453?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 9:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 31. března 2012 9:41
Jméno: Maxikobylka
IP: uživatel10415
 Čus , potřebuju plovák na jawa 555, nevíte někdo jestli to tenhle : 1K0205 ( kod výrobku ).
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 22:14
Datum: 30. března 2012 22:14
Jméno: Jawa Mustang
IP: uživatel13520
 To ten plovák je na čezetu 175...
Datum: 30. března 2012 21:48
Jméno: laky
IP: uživatel12770
 zdravim, mam jawu 05, motor mel pres zimu GO a problem je v tom, ze mi spojka zabira uplne az u konce, nekdy to pri zaberu dokonce vyhodi i na neutral, pri jizde mi vsak rychlosti vubec nevypadavaji, nevite cim by to mohlo byt sla by ta spojka nejak sestelovat, predem diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 15:16
Jméno: laky
IP: uživatel12770
 dekuji moc, konecne nekdo kdo to umi poradne vysvetlit. zkusim to a dam vedet jak to dopadlo
Datum: 31. března 2012 15:16
 Dá se nastavit třemi způsoby: 1) V pravém deklu je takový šroubeček s matkou, matku povolíš a šroubečkem šteluješ, až to došteluješ tak dotáhneš matku (aby se ti ten šroub nepovoloval) 2) Vymontuješ pravý dek a uvidíš tam šneka s packou, do které je zaháklý bowden s válečkem, na tom válečku je šroubek tak ten povolíš , bowden povytáhneš a šroubek dotáhneš. 3) Štelování šroubkem na páčce spojky vyšrubováváním/zašrubováváním a následným dotáhnutím matky proti uvolnění.
Datum: 31. března 2012 12:52
Jméno: fichtl
IP: uživatel12913
 čus mám dotaz když startuju pincka tak mě chytne na drb a za tak 3 až 5 sekund mě chcípne ,neteče tam nový benzín ikdyž mačkám plovák, přeplavuje se a vitíká ven. chvilku ho trěba roztlačím a tak po 6ti sekudách chytne a nasaje směs novou co mám dělat aby chytal a jel hnedka po startu ??? pomůže vičistit karburátor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 23:23
 tak vyřešeno vyčištěnej karbec, hold tlaku 8barů špína neodolá a danej papírovej filtr a jede
Datum: 02. dubna 2012 23:23
 dělá mi to samý, kohout čistej a karbec je tam třetí ...
Datum: 30. března 2012 22:12
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 kohoutek karbec .. ale jako prvni bych koukl na trisky
Datum: 30. března 2012 21:09
Jméno: dudek
IP: uživatel12770
 synku mozna jsem blby ale ten dotaz nezni mocsrozumitelne
Datum: 30. března 2012 21:09
 čaute draci. potrebujem poradit ohladne nádrže na jawe 555. Práve ju renovujem a potrebujem ju očistit aj z vnútra. Je tam dost hrdzavá. počul som o tom že sa majú do nádrže nasypat malé klinčeky alebo šrobiky a triast. ale niekto hovoril že tam je dobré naliat kyselinu citronovú alebo nechat nádrž z vnútra opieskovat. čo si o tom myslíte ??? za odpovede dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 16:41
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12966
 Záleží kolik do toho chceš investovat..Určitě opískování a pak případné vylití barvou bude nejlepší..Druhá varianta je s tou kyselinou citronovou..Nevím přesně jak to je ale najdeš to tu v diskuzích nebo někdo napíše ještě a ty šroubky taky to pomůže asi bych zkombinoval šroubky a pak kyselinu.
Datum: 31. března 2012 16:41
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 ahoj ja sem měl taky rezatou nádrž a vyčistil sem ji tak že sem do ni nalil technický benzín nasypal matky a zatřepal sem
Datum: 30. března 2012 22:20
Jméno: Jarda
IP: uživatel13518
 Jak zvlada pionyr jizdu ve dvou? Znama od nas chodi domu bohuzel +/- stejne co ja a tak se dost casto potkame na silnici kdyz jde od vlaku. Takze ji semtam ze slusnosti vemu kdyz ji vidim je to mlada holka, jenze je celkem vysportovana a tudiz taky i docela tezka, odhaduju ze ma tak aspon 80, no ma skoro 2m a neni zadnej drobek dela basket, takze to mozna i vic. Dycky kdyz mi dozadu sedne tak se to pekne zabori dolu a jedeme potom jak sneci - a je to bohuzel skoro 2km a do peknyho kopecka. No ona je spokojena hlavne ze to nemusi slapat a dela si furt akorat nakou srandu, ze ji to prece vubec neva a ze ji vlastne tesi ze ta motorka pred ni ma respekt kdyz se pokazdy skloni az k zemi nebo ze za kila se musi prece vsude platit atd ale ja se ptam, je to ok nebo co mi jako prvni odejde...? Naposled jsem ji bral este s nakym batohem na zadech a to uz jsme teda jeli fakt s kolem uplne v blatniku, co hrbol, to doraz. Je s ni sice pekna sranda, ale je videt jak chudak motor ve dvou jede co muze, nalozit mu plnej a malem este pomahat se odrazet. Kdyby aspon dolu, ale vetsinou to vyjde ze ji potkam dole pod kopcem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 8:57
Jméno: Jarda
IP: uživatel3079
 No ala ji taky vozit nemusim - staci kdyz kolem ni prece projedu a nezastavim  Je mi to hloupy kdyz se zname... Podle me to asi bude OK, ten kopec je docela velkej kdyz jedu sam tak uz to chce dvojku a jede to tam tak 30. Takze kdyz v pulce kopce zastavim abych ji vzal tak kdyz si ji nalozim a este se rozjizdim uz do kopce tak uz to dvojka pochopitelne ve dvou nevezme ale je fakt ze jsme na to ve dost tezky. Sam mam 83 a ona zas vtipkovala ze prej se mi divi ze se mi chce pokazdy vozit se nahoru este se trictvrtemetrakem. Tak jsem rikal ze me se chce ale motoru uz jaksi moc ne, tak slibila ze do priste kilo shodi ze prej to urcite prijemne pocitim
Datum: 05. dubna 2012 8:57
Datum: 30. března 2012 22:23
 http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=12868
Datum: 30. března 2012 21:15
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Ohledně otázky co ti odejde: nic.Jak říkaj kucí.nafoukat kola,já osobně i při jízdě v jednom foukám zadek na 2,8 a předek na 2. Divil by ses jakej je rozdíl v odporu s podhuštěnýma pneu.Pokud to nemáš vyběhaný a ten kopec nejni nějakej tahák,tak ten pincek musí jed ve dvou za dvě jak víno.S kámošem jezdíme dlouhý trasy většinou nejedem pod 100km za den a on to valí furt ve dvou,já v jednom.V předu máme oba 13ti zub,obě seriovky.A jedničku dává jen opravdu do kopců který se jdou blbě i pěšky.Pokud máš motor v dobrém stavu,tak ten pincek by to musel zvládnout na dvojku bez úprav.Odlítanej pincek a pincek po výbrusu zajetej ,to je nebe a dudy.Pokud to do mírného kopce s tebou samotným nejede za 3,tak zvaž výbrus. Třeba ti kucí řeknou jinej názor,mi už takhle jezdíme 16 let.PS dost sme ztloustli
Datum: 30. března 2012 21:10
 Jj udělej pořádnou GO a válec pošli někomu kdo se vyzná v úpravách válce, osobně bych si udělal nějakou "malou" úpravu tak aby se zachovala spotřeba a origo výfuk .. dalěí věc bych řešil pružiny, předpokládám že máš 20/21, takže simsonácké jsou moc široké, zkusil bych sehnat nějaké stavitelné nejlépe nové a funkční ... nahustit správně pneumatiky popř. dát nové silniční a o zub menší sekundárko .. pro pohodlí zkontrolovat výplň sedla zda je Ok, jinak mě už nic moc nenapadá
Datum: 30. března 2012 20:33
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 30. března 2012 20:13
 Buď menší sekundární kolečko, nebo větší mašinu...
Datum: 30. března 2012 20:11
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 jestli ji máš v plánu takhle vozit často tak zkus o zub menší sekundární kolečko
Datum: 30. března 2012 19:33
 udělěj GO motoru. ale pořádnou se vším všudy.. a taky zrepasuj podvozek celkově... dobře seřízený a nevyběhaný pionýr musí jet i ve dvou do kopce
Datum: 30. března 2012 19:10
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
Posl.aktualizace: 30. března 2012 14:03
 Ahoj Seso chci se zeptat asi jsem slepý nebo nevim ale nemáš tu náhodou stator na ČZ 175 rotor je ještě vinutý kdybs to někde schrastil co by to stálo ???díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 13:45
|



|