slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  559  560  561  562  563  564  565  566  567  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, držím v ruce pravidla provozu a mám tu úpravu, která nabývá účinnost 19. ledna 2013 : § 80a Skupiny vozidel (1) b) A1 jsou zařazeny 2. tříkolová motorová vozidla o výkonu nejvýše 15 kW ??? (bez omezení zdviháče?) § 81 Rovnocennost řidičských oprávnění (1) c) B1 opravňuje také k řízení tříkolových vozidel zařazených do skupiny A1 (4) ... Řidičské oprávnění udělené pro skupinu A1 opravňuje také k řízení čtyřkolých vozidel o výkonu motoru do 15 kW, s hmotností v nenaloženém stavu do 400 kg a se zdvihovým objememspalovacího motoru do 125 ccm. Co si myslíte o tom, že pro tříkolky není objem omezen a pro čtyřkolky je? A ještě jedna věc, když jsem si dělal řidičák A1 v roce 2010, budu moci s ním ty tříkolky řídit??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď si dělám řidičák na A1 a cena 4600 Kč
 
 
Datum: 01. dubna 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
haggar: ty vado, desítku dát za řidičák na osobák to by mějeblo, u nás ve městě máme asi 4 co učí řídit na osobák a 1 větší auto školu kde se daj udělat papíry od babetyaž po autobus, ale ceny za osobák se furt pohybujou od 6500 do 6900
 
 
Datum: 01. dubna 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak si to tak čtu , tak v tym dělají pěkné bordel...... Jsu rád, že jsem si dělal papíry před 16 roky ... ( skupiny A,B,C,E,T ) Dneska je z toho dobré kšeft(dát za papíry na osobák 10 000Kč by mě jeblo,když to na učnáku a na vojně šlo zadarmo)... Vymejšlet můžou co chcou , jednou máš papíry na určitou skupinu a hotovo.........
 
 
Datum: 31. března 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdr, chci se jen zeptat, nevite jak je zabezpecen nahon tachometru na motoru 350-634??? na tom hrideli je drazky- ma tam byt nejaka segerovka nebo snad pruznej krouzek? ten krouzek mi prijde jako jediny reseni, pac nvm jak bych tam daval segerovku nekam... moc dík- spěchá to... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
cawte draci prepacte ze to sem nepatri .. ale neviem kam inde to napisat, mam yamahu dt uz je striekana na bielo len bi som potreboval nalepky original ale neviem kde zohnat chcel bi som to taketo.. http://www.mbike.com/yamaha/dt125r/1991/photos/photo-13234 nema niekto takuto stimito nalepkami prosim vas?? dakujem a popripade keby site mi ich odfotili z blizka a napisala rozmeri. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
newadi dam si to spravit polda tejto foto za 13 e
 
 
Datum: 02. dubna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupíš v yamaze akorát se dost prohneš
 
 
Datum: 02. dubna 2012 11:44
 
 
 
 
Jméno: Marty      IP: uživatel9704    
Čau, chci se zeptat co mám všechno udelat na motoru z fichtla abych z něj dostal co nejyvší výkon. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13523    
5Q převodovka,lehčí závodní klika,vhodně upravenej závodní válec,případně 70ccm,lepší spojka,závodní zapalování,vhodně vyřešenej rozvod sání,karburátor tomu vhodnej (20-24mm),kvalitní ložiska a odpovídající gufera,odbržděnej vejfuk a celkově celej stroj.... tak sem pochopil dotaz já.....kdybys chtěl jen trochu zvednout výkon seriovky,tak se mi ozvi na mail,mužeme se dohodnout na nějakym válci.... vesměs dělam hlavně dvoukanály 60ccm .....
 
 
Datum: 31. března 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud máš vyběhaný motor a totáln ěpo smrti tak ti pomuže jen GO
 
 
Datum: 31. března 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12966    
Jak píše Karel, zhubout :-D ale tak nafoukej kola, vyměň kdyžtak ložiska v kolech a zkontroluj jestli nedrhnou brzdy..Pak můžeš vyčistit výfuk, karburátor a pořádně seřídit zapalování..
 
 
Datum: 31. března 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel11637    
zhubnout
 
 
Datum: 31. března 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci Dělal jsem GO motoru vše je jak má být jede krásně ale furt mi vadí že neudržím volnoběh i když ho dám na max jakoby se dusil ve volnoběhu ... Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 8:15
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12770    
na jakem zarezu mas jehlu v soupatku ? cim je vyse tim je vlnobeh slabsi nebo to muze delat to, ze je v soupatku vydrena velka dira od sroubku na sestelovani volnobehu
 
 
Datum: 01. dubna 2012 8:15
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel13243    
Ahoj, jak (a čím) mám vyndat ložisko v pravém víku (krytu zapalování)\r\nDěkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poprvé jsem to dělal kluzným kladivem... potom jsme přišel na to že když se vydělá segrovka která drží osičku páčky spojky,vytáhne se,vydělá se páčka tak máš volnej přístup k vnitřnímu kroužku ložiska a mužeš vyťukávat ven :-D navíc se to dá krásně vyčistit ten "mechanismus" ..
 
 
Datum: 31. března 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
navřát na el. vařiči a klepnout sním o kous dřeva...
 
 
Datum: 31. března 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo? :-)
 
 
Datum: 31. března 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozebrat a vyklepnout... nic na tom není
 
 
Datum: 31. března 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, chtěl bych se zeptat jestli je dobrý cena za jawa 250/559 panelka, v pojízdném stavu motor chytá na první kop, zachoválíé chromy, platné doklady, návod k obsluze, originální záruční list prstě vše origo za 9000Kč díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Určitě to nekupuj, je to šmejd. PS: dej mi ale kontakt na prodávajícího:-D:-D
 
 
Datum: 31. března 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel11637    
Ne, já ju chci :-)
 
 
Datum: 31. března 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli jí nechceš, tak mi dej kontakt na prodávajícího
 
 
Datum: 31. března 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10013    
Čau prosím vás nevíte kolik mm má minimálně mít lamela spojky z jawetty ? Mám 2.4 a zdá se mi to dost málo tak nevím jestli mám koupit novou nebo ne. A pokud mám koupit novou tak jakou korkovou nebo ferodo ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele jestli jsou ještě vidět ty drážky tak to nech bejt
 
 
Datum: 01. dubna 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: JiriKITT      E-mail:      IP: uživatel11991    
čau,lamely spiš je lepší ferodo,ja sem používal pionyra 20,je v poho a dlouhá životnosti a vydrž v motoru :-)
 
 
Datum: 31. března 2012 13:43
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13058    
Ahoj, jestli jste někdo nebyl na burze v Hobšovicích u Slaného, tak ste o nic nepřišli - jedním slovem = BÍDA a zase jenom bída, rok od roku horší. Dřív byly stánky po celý vsi,ale letos tak o půlku stánků míň a většinou samá veteš - občas sem tam nějakej motor nebo torzo motorky. Akorát sem se díval u jednoho stánku, a tam se dohadoval nějakej chlápek s nějakym dědou kolik chce za kartery na 21 fichtla - byly párový a s deklem u spojky (vlastně celej motor bez válce), a zaslech sem něco o 100,-Kč, takže někdy se někomu zadaří, ale jinak bída s nouzí. Uvidíme jak dopadne Kladno . . . . . . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13528    
Velká dobrá bude někdy koncem dubna tuším. Koukni někde na netu,dohledáš to i na seznamáckym vyhledávači....
 
 
Datum: 01. dubna 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
Ahoj, prosimtě kdy bude burza na Kladně ? a kde přesně datum, čas, atd mi napiš díky moc a čauwes...
 
 
Datum: 01. dubna 2012 9:22
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chtel bych se zeptat jestli se da na jawe 250 nejak oprvit relatko přestalo mi to dobíjet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jsou dobře přitláčeny na komutátor? a zkontroluj povrch komutátoru popřípadě pročisti drážky mezi lamelama
 
 
Datum: 31. března 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no uhlíky maj necelej 1cm ani ne
 
 
Datum: 31. března 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusi to byt zrovna regulátorem.. muže to byt x jiných věcí.. zkontroloval jsi v prvé řadě uhlíky a povrch komtátoru?
 
 
Datum: 31. března 2012 14:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Nazdar! mám otoázku dá sa tento valec ešte použiť keď ho zvarím dám na výbrus ? jawa 175 http://www.edisk.sk/sk/stahni/95176/Fotografia0066.jpg_1012.73KB.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v žádném případě nevařit ale rovnou sehnat jinej válec
 
 
Datum: 31. března 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sehnal bych jinej válec
 
 
Datum: 31. března 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čau,potřebuju rychlou radu,měním řetěz na čz 470 sport a nevím jestli můžu použít tento: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/retez_130cl_1_2x5_16_spojka.html A při jakém opotřebení je již vhodné vyměnit sekundární kolečko?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 12:36
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Jo jo rozeta je hodně pěkná(motorka má nalítáno ani ne 20tis.),hlavně se už nedá sehnat a kvalitní replika se nedělá.Vyměnim jen řetěz a kolečko.
 
 
Datum: 31. března 2012 12:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vždy se mění celá řetězová sada,ale jestli máš rozetu dost zachovalou tak bych vyměnil jen řetěz a sekundární kolečko
 
 
Datum: 31. března 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: MrBouši      IP: uživatel13521    
Čau draci a dračice... Mám problém s Jawou 21. Na 2ku cuká/škube... jak za nízkích tak vysokých otáčkách... Začalo to zničeho nic... táhne dobře, na jedničku necuká... ani na trojku. přívod paliva je Ok,svíčka nová,cívka taky... Za odpovedi dekuji ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 9:32
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
já měl tet ten samej problém a bylo to tim jak je na víčku v plovákovce ten mosaznej šroubek byl povolenej sem ho utáhnul a je to ok snad ti to pomuže...:-)
 
 
Datum: 31. března 2012 9:32
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
čau draci mam takovej problem babettu 210 dělam poprvé a ted davam valec na vybrus a sundal sem píst a rozpadlo semi to vrchní jehlové ložisko ojnice a tak sem koupil novej a když nasadim pist tak tam mám dát ještě nějaké dva čelní kroužky a kamoš mi řikal že tam už byt nemusi protože se to tam už nevleze že když tam je už to nové ložisko, ale je tam ted značna vule pístu do stran, jde mi jen o to jestli to takhle muže byt jenom to ložisko samotné? prosim poradte mi nechci to udělat špatně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
tak díky moc sem rad že mi někdo poradil
 
 
Datum: 31. března 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo muže
 
 
Datum: 31. března 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: Typeg      IP: uživatel11667    
Ahoj, jaká má bejt vůle řetězu? Jak hodně ho napínáte? Vadí něčemu moc volnej řetěz? DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13362    
Správně má být asi 2-3 cm na spodní větvi řetězu pokud s nim zahíbeš nahoru a dolu, ale většinou asi podle citu, když je moc volnej tak rád padá,nebo se může napasovat do přepážky u zápalka teda pokud jí tam máš :-D (fichtl)
 
 
Datum: 31. března 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
ahoj seso máš tady spojkovou lamelu na čz 125/453? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
 
 
Datum: 31. března 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: Maxikobylka      IP: uživatel10415    
Čus , potřebuju plovák na jawa 555, nevíte někdo jestli to tenhle : 1K0205 ( kod výrobku ). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. března 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa Mustang      IP: uživatel13520    
To ten plovák je na čezetu 175...
 
 
Datum: 30. března 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: laky      IP: uživatel12770    
zdravim, mam jawu 05, motor mel pres zimu GO a problem je v tom, ze mi spojka zabira uplne az u konce, nekdy to pri zaberu dokonce vyhodi i na neutral, pri jizde mi vsak rychlosti vubec nevypadavaji, nevite cim by to mohlo byt sla by ta spojka nejak sestelovat, predem diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: laky      IP: uživatel12770    
dekuji moc, konecne nekdo kdo to umi poradne vysvetlit. zkusim to a dam vedet jak to dopadlo:-D
 
 
Datum: 31. března 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se nastavit třemi způsoby: 1) V pravém deklu je takový šroubeček s matkou, matku povolíš a šroubečkem šteluješ, až to došteluješ tak dotáhneš matku (aby se ti ten šroub nepovoloval) 2) Vymontuješ pravý dek a uvidíš tam šneka s packou, do které je zaháklý bowden s válečkem, na tom válečku je šroubek tak ten povolíš , bowden povytáhneš a šroubek dotáhneš. 3) Štelování šroubkem na páčce spojky vyšrubováváním/zašrubováváním a následným dotáhnutím matky proti uvolnění.
 
 
Datum: 31. března 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel12913    
čus mám dotaz když startuju pincka tak mě chytne na drb a za tak 3 až 5 sekund mě chcípne ,neteče tam nový benzín ikdyž mačkám plovák, přeplavuje se a vitíká ven. chvilku ho trěba roztlačím a tak po 6ti sekudách chytne a nasaje směs novou co mám dělat aby chytal a jel hnedka po startu ??? pomůže vičistit karburátor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak vyřešeno vyčištěnej karbec, hold tlaku 8barů špína neodolá a danej papírovej filtr a jede
 
 
Datum: 02. dubna 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá mi to samý, kohout čistej a karbec je tam třetí ...
 
 
Datum: 30. března 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
kohoutek karbec .. ale jako prvni bych koukl na trisky :-)
 
 
Datum: 30. března 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: dudek      IP: uživatel12770    
synku mozna jsem blby ale ten dotaz nezni mocsrozumitelne :-D
 
 
Datum: 30. března 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: hruska05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute draci. potrebujem poradit ohladne nádrže na jawe 555. Práve ju renovujem a potrebujem ju očistit aj z vnútra. Je tam dost hrdzavá. počul som o tom že sa majú do nádrže nasypat malé klinčeky alebo šrobiky a triast. ale niekto hovoril že tam je dobré naliat kyselinu citronovú alebo nechat nádrž z vnútra opieskovat. čo si o tom myslíte ??? za odpovede dakujem :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12966    
Záleží kolik do toho chceš investovat..Určitě opískování a pak případné vylití barvou bude nejlepší..Druhá varianta je s tou kyselinou citronovou..Nevím přesně jak to je ale najdeš to tu v diskuzích nebo někdo napíše ještě a ty šroubky taky to pomůže asi bych zkombinoval šroubky a pak kyselinu.
 
 
Datum: 31. března 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
ahoj ja sem měl taky rezatou nádrž a vyčistil sem ji tak že sem do ni nalil technický benzín nasypal matky a zatřepal sem
 
 
Datum: 30. března 2012 22:20
 
<  559  560  561  562  563  564  565  566  567  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 8:26:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu