česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, předevčírem jsem psal, že mám problém s jawa 50/23 mustang že můj problém spočívá v tom, že když nasadím vzduchový filtr, tak se zacne dusit a bez filtru to chytne okamzite, při rozjedech se s filtrem nechytá vůbec a bez něj jede jak drak, to samé za jízdy, takže se ptám, co to může způsobovat, filtr je vyfoukaný. Vyzkoušel jsem vše co mi lidi napsali,- vypucovat vyfuk, trysky vypucovat, znova nastavil hladinu, vypucoval filtr a pořád nic, tak se ptam znova napada vas neco co by to mohlo zpusobovat? už jsem bezradný, to je poprve, co na to snad sam nepříjdu :-( , jeěte mě napadlo, že to muže dělat gufero pod zapalkem, ale to bude nejspíš ptákovina :-( ještě jednou dík za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2013 15:15
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
dobře, já beru, že to jedno z řešení, nicméně když to je jede s tou hadici skoro jako s filtrem, tak si myslim, že nějake dirky tomu nepomuzou ;-) a když to jelo předtím, tak to musí jet pak, ale napřed musím zjistit, kde se stala chyba :-) , jinak sem včera vyměnil gufero ze sstrany spojky, ale myslim si že výměna gufera moc nepomohla (dal jsem ze zásob - pár let) a vzhledem k tomu že jk jsem vypouštěl olej a bylo tam pouze nějakých 150 - 200 ml oleje tk to žralo olej, nicméně gufero je vyměněné a asi ho budu muset ještě jednou vyměnit za uplně new a pk uvidim jeslti sem odstranil tu chybu či ne :-) , jinak sem z thoo na prášky už :/
 
 
Datum: 31. března 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
ee ja sem sem přišel až po jednom dni ale nerozumím ti proč nechceš skusit navrtat ten airbox? par jich tu mám všelijak zohavených ... a nevm čemu si pomužeš kdyby to někde salo měl bysto chudý ..anebo zaolejovaný .... pořád je jednouduší par děr neš svěšovat spojku ne?? a kor u fíka....s vlastním motorem nic nejni jen s přípravou směsy.... tak proč to rozdělávat???
 
 
Datum: 31. března 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel13167    
tryska origo 68ka, jezdil jsem na ni celou dobu, zkoušeny 2 karbce (origo), jehla 2.zářez ze shora; už prostě nevím, ještě zkusím vyměnit gufero ze strany spojky a příp. pod zapalkem a uvidim co to udela :/
 
 
Datum: 30. března 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tam máš za trysku?? některý jdou občas blbě dotáhnout do sedla a podtékají, a jěště na kterém zářezu máš jehlu?
 
 
Datum: 30. března 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
stando ozvu se určo, ale asi až odpl., jinak motor serie, vrtaní 38 mm nesnižovaná hlava, svíčka N15C (nova), s hladinou jsem laboroval cely den a žádná změna :/, airbox zkoušel sem se 1 dírou, pak 3dírama a ani Ň, jinak to s tím převoďákem mě tky napadlo, ale nwm :-)
 
 
Datum: 30. března 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15288    
Nežere ti převoďák? Karbec origo? Kolik otvorů má filtrbox včetně víka? 3? Co je to za motor? Holá serie? Zkoušel si dát níž hladinu? Kdyžtak mi napiš na maila,něco vymyslíme.
 
 
Datum: 29. března 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
když mám sundaný filtr
 
 
Datum: 29. března 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a tu černohnědou mokrou svíčku máš s nasazeným filtrem??? nebo bez něj?
 
 
Datum: 29. března 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14185    
Vyfoukaný filtr je jedna věc, ale za ty roky co v tý motorce je, bude zalepenej prachem a mastnotou a to nevyfoukáš. Dej tam prostě novej filtr a potom to řeš dál. Stojí 80.- a ta investice se Ti určitě vyplatí.
 
 
Datum: 29. března 2013 9:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15287    
černá svíce máš t bohaty viz ten sundanej filtr...a ted jak to ochudit....díry jsou asi nejednodužší řešení
 
 
Datum: 29. března 2013 8:49
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
svíčka - černohnědá, mokrá, předstih zkoušel jsem 1,3 ; 1,5 a pk ještě 1,6 a furt stejne
 
 
Datum: 28. března 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
a zkusil jsi nastavit znova ten předstih co jsem ti psal již prvně?? u mě to bylo to samý...
 
 
Datum: 28. března 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jak vypadá svíčka? je mokrá nebo naopak vypálená do bíla??
 
 
Datum: 28. března 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no jasne, nad tím sem už taky uvazoval, ale nějak mi neleze do hlavy, že když to jezdilo předtím na 68ku a 38ku, tak se někde musela stát chyba ne? a já bych rád zjistil co je zač :-) jinak takový problém jsem ještě u žádného pincka nezažil :-(
 
 
Datum: 28. března 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14740    
už ti nezbyde než vycházet z uvahy že je to bohate prostě tím jak nasadíš filtrm stoupne množví benzínu ve směsy a motor nesprávně funguje......co stím but skusit obstarat vhodnou trisku menší tj 64 62 a skoušet kterat to jede nejde ...anebo za mě bych ti radíl vyvrtar 3MM otvor do chobotu co vede z arboxu do hadice.... tech otvoru 3MM zhotovíš několik dokut nebude bohatost optimalní pokut uděláš o otvor víc 3mm dirku snaz zaslepíš něs tam mít díru 10 pokut zhotovíš např 3 otvory po 3mm je to skoro stejne jak 1 díra 10mm a nic to nemuže nasat... je to jen muj nazor airboxu do pionira eště je dostatek a ti potřebuješ jezdit ...trisky jsou blbě dostupne a drahe...
 
 
Datum: 28. března 2013 18:31
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 16:00:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu