slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fuha draci,,, tak je to tady,,, jako každý rok .-) ale i tak fichtlkramek jede stále i mezi svátky,, pro ty co by potřebovali matroš aby se doma u kamen nenudilo,,,,
P.S: fichtlkramek přeje ať ty nastavajici svatky jsou TOP pohodove v kruhu rodiny a do  nove nastavajici moto sezony,, preje fichtlkramek at písty makaji a ojnice kmitají o sto šest .-) sesa
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  330  331  332  333  334  335  336  337  338  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Karel Hobl      IP: uživatel15301    
Čus draci. Mám Zetku 175 typ 477 a nejde mi dobíjení. relé je v pořádku.uhlíky jsou taky v klidu a vůbec mi nedobíjí.nevíte co s tím? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 10:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14847    
po nedobrých skušenostech co pojistka? skus jí vyměnit mě jedna china zoxidovala tak že nevedla a při tom se jevila jak funkční...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 10:13
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jednoduchá zkouška: odpoj z relátka vodič ze svorky M a připoj ho na kostru, nastartuj, dobíjí = spravit relé, nedobíjí = spravit dynamo a možná i relé.
 
 
Datum: 04. dubna 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli jsi si jistý, že rele je v pořádku a uhlíky dosedají aspon 2/3 jejich plochy na sběrač (některý nový uhlíky nedosedají ani třetinou plochy) a máš v pořádku všechny kabely a kontakty, tak to muže být špatnej rotor- prošvihlá izolace a nebo to samý na vynutí ma statoru... :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
zdarvim,máte někdo skušenost když vás zastaví policajti ,když ste nic neprovedli ,jen kontrolujou doklady, tak když mi za tu dobu co tam budu čučet odkápne olej z převodovky , co mi udělaj ? pošlou na STK ? konkrétně s ČZ 125 ,,ať dělam co dělam ,,furt to teče :-D :-D dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
asi to bude fakt tim šumavským vzduchem u mě v garáži :-D :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
fakt si myslíš, že byť je to 50 let, tak že prostě vypustili z výroby model motrky, kterou sis přivezl domu a do rána pod ní byla louže?? mám čz 450,470 Jawu 354,559 + fichtly, všechno v nový dílně s novym betonem a pod žádnou z nich neni kapka oleje! (jo, fakt v převodovkách olej mám :-D) motory zespoda mastný jsou, to je samozřejmý, ale nekápnou...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 11:45
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
no něco bude dělat ten teplej olej než schladne a taky ne zrovna nejlepší zatěsnění ale v tej době co je vyráběli se zas na tu ekologii moc nehledělo,,tenkrát před 40 lety pár kapek oleje bylo holt normální,,,tenkrát kapalo skoro ze všeho,:-) když se to tak veme tak už na to taky holka má věk a nárok :-) :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to beru taky ze srandy :-D Jo, mastnota se na motoru vyskytuje, ale témeř určitě z motoru nekape olej :-) Co jsem tak vypozoroval, tak to dost dělá bordel a vazelína u řetězovýho kolečka, kterej se v horku rozteče a pak teče ven. Nebo taky když přeplavuju karbec a trochu přeteče benzín tak to proteče kolem řetězového kolečka, tam to vypláchne kdejakej bordel a taky to teče ven. Nestává se ale že by se pod motorkou tvořily nějaké kapky oleje...
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO kolečko v klidu- nebud tak vztahovačnej- ber to metaforicky ze srandy :-D. Vím že tu radiš všem (i mě) vždycky slušně a logicky a tím tě uznávám. Ale jen mi prostě neříkej, že máš motor zespoda celou sezonu suchej a nemusíš na něj šáhnout hadrem- to snad není možný... :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Provaz: Nebo to prostě umí přetěsnit víš? :-D Já na číze namotal taky pár desítek tisíc km po cestách necestách, takže nějaké kecy že mi motorka stojí v garáži si nech na koledu :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele neřeš to asi...já e tě chtěl právě zeptat jakou 125cku máš a myslel jsem si že právě 476. Ono taky záleží jak na otm kdo jezdí, když to zgenerálkuješ... kámš udělal go a všechno v cajku neteklo nic a dal na ty svojí (on měl teda 477 papírově 476) 20 000 km za sezonu, tak prostě během tý sezony, když ji odstavil v garaži, tak prostě zacal ukapavat olej, než mu motor schladl a olej ztuhnul... prostě je to normálka a kdo říka, že mu ani nekápne, tak ta motorka jenom stojí v garaži :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
tak to nevim čim to je,asi to bude tim vysokohorským šumavským vzduchem :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je docela jedno jaký je to typ :-) Já mam čz 175 z roku 1957, 1964, 1972, 1973 a 1993 a neteče to ani u jedné :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
mam tu 476 1972
 
 
Datum: 04. dubna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Holt jiný kraj, jiný mrav...u nás jsou čezety zvyklé neblejt olej, u vás holt olej pouštěji no...:-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
kupoval jsem do toho nové součásti ,podle originálu,nic tam nechybí ,,nevim jak LÉPE
 
 
Datum: 04. dubna 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Denny: Hm...já mam doma těch čezet asi 5 a ani u jedné mi to neteče :-) Chce to přetěsnit lépe a né řikat že to teče všem...
 
 
Datum: 04. dubna 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
celej motor jinak zgenerálkovanej,zatěsněnej...........
 
 
Datum: 04. dubna 2013 15:31
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
to už prostě přetěsnit nejde,,teče to kolem vypínací tyčky spojky,,,novej O kroužek,tyčka i ta plastová zátka,,,prostě to furt prolíná,,,teče to všem co znam,,, ČEZETA je olejnička :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel14518    
kvuli takovejm tatarum jako ses ty se bojim jezdit na motorce , tak snad mas neakou soudnost a ten motor pretesnis , nepripada mi zrovna idelani rozlejvat po silnicich prevodak , uz tak sou dost dokurveny a este olej do toho
 
 
Datum: 04. dubna 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mírnej unik oleje (netěsnost převodové skříně) je lehká závada se kterou stk uděláš. Nesmí to být ale pramen Labe :-D. Ale abys benga nedraždil, tak radsi zastavuj tak, at se to nepozná... Halt prostě tyhle storje se malinko počurávaj :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 12:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci a proč to neřešíte tak, že si přetěsníte motor? :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 12:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
řeším to tak že snažím zastavit někde na krajnici nebo v prachu, aby jsem nestál přímo na čistém asfaltu kde je čerstvá kapka hned vidět
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
zastavili mě kolikrát,jednou jsem měl místo benzínu ředidlo a páku zadní brzdy jsem vůbec neměl a nic nepoznali :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 7:56
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12689    
zdar, prosímvás jak mám seřídit volnoběh na stadionovi S11 pořád chcípe a nedrží volnoběh dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12689    
Díky zkusím to :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel15302    
Na vajíčku volnoběh běží jen na výřez v šoupátku, tam moc nevymyslíš .. Ale když bude motor správně seštelovanej, tak by držet volnoběh měl bez problému .. Napínat to na lanku neni dobrý řešení, lanko na plyn by mělo mít maličkou vůli ..
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
ja to šteloval tim šroubkem co je na víčku šoupátka ,,co se s nim šteluje vůle lanka,,,,:-) ale pozor, při větším vytočení toho šroubku to při zatáčení přidává plyn :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdar draci chci se zeptat budu přestavovat fechtla na /vojenské provedení/ neví někdo přesné označení barvy nebo nějaké fotky, návrhy nemáte díky za každou radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
S tu vojnu je to pravda, ale chci si to dat do vojenského provedení prostě se mi to líbí, koupil jsem si nakonec olivovů zelenů RAL 6003! A je to pěkné :-) Ale jinak díky za radu :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14847    
olivovou zelenou ježiš tim stříkaj imperalisti :-) v čechách a v celém východním bloku vždy khaky a jestli ti stačí obyč syntetika prodává se za 75 korun pixla....prý vubec nejde na dbyt a prodavač u mě rve vlasy proč jí objednal 6 plechovek :-) že prý každý kdo byl na vojně k ní má averzi a nechce jí ani na stul do dílny....
 
 
Datum: 06. dubna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Díky moc za rady, kdyby mel ještě někdo nějaký /nápad/ tak pište díky :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
kousek de mě je výprodej vojenske techniky podleotce fungujeuž od totáče..hroby u tábora a maj tam i techniku krom vojenske 634 tam měli i1 pioníry 21 a žadne sr..prostě vše nastříkane khaki...kola stříbřenka a výfuk chrom.... hlinikove lišty držak na tašku rameček světla barvě samo žadná bíla prsa a předek jen zelená....
 
 
Datum: 04. dubna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zrovna nedávno sem stříkal čz 175, použil jsem odstín olivová zelená RAL 6003, vypadá to takhle https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/537561_549529345081738_284397011_n.jpg a https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421929_549529348415071_1176462800_n.jpg ,dělal jsem to polomat
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
A nevíte někdo přesný odstín /kód barvy/?
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jestli si chceš vyhrát, tak do základního zeleného odstínu postupně vmíchej černou až se Ti bude zamlouvat, tak máš khaki odstín. Několikrát jsem to používal na vojenskou techniku, když bylo potřeba "trefit" odstín. Z vlastní praxe Ti můžu říct, že každá dodávka khaki barvy do armády má trochu jiný odstín.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chceš vojenskou zelenou co dávala Jawa na svoje motorky, tak se koukni na: Jawa 350 Monark ( třeba http://www.adamoldtimers.cz/data/fotogalerie/2077.jpg )
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Český maskovací vzor je /vzor.95/, ale já jsem myslel odstín barvy, která se dává na motorky ve vojenském provedení nebo nějaké fotky...
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: Drakhonza      IP: uživatel15299    
Fakt ? :-DDDD tak to se omlouvám xDD
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drakHonza: Český maskovací vzor se rozhodně nejmenuje Woodland!!
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
Tak normálně ten český vojenský vzor se jmenuje Woodlant ... víc ti asi neporadím :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel15299    
Zdar draci ... dotaz ... když si snížím trochu hlavu a trošku zbroudím výfukovej kanálek tak budu muset nějak častěji měnit kroužky nebo dokonce píst ?rnTen motor je originální ... jen uvažuju nad touto menší změnou ... hlava a výfukový kanálekrnDík za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
jeto invidualní někomu se klika rozsype a někomu chodí origo klika a ma tam naraubovaneho vodníka 125 ccm... každopadně kanaly upravovat kvuli snížene hlavě nemusíš.....bbejt tebou tak to kuchnu dohromady skusim motorem protočit rukou aby nenarážel píst pokut narazí namontuji 2 těsnění pod hlavu a jdi jezdit..jen si ohlídej at ti těsnění nečumí do spalváku..... přece když chci navíšit výkon motoru odskuším 1 věc a podle toho jak se osvědčí udělám další ne? jak budu ladit 10 věcí naraz???
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj na kroužky to nemá vliv, ale nevím jak myslíš originál 1) ještě nebyl opravovanej nebo 2) opravej, ale do původního stavu (žádné úpravy jako např spojka ferodo nebo ojnice CKR). Pokud nebyl opravovanej tak kvalitní oprava se vším všudy a dobré zaběhnutí tí dá velmi slušný výkon. Pokud chceš aby byl jen živejší tak dát větší předstih nebo trochu snížit hlavu (s kanálem bych nedělal nic), jak tady bylo řečeno trpí tím klika. Pookud se ccheš ještě na něco zeptat na piš na mail Jonnyzhet@seznam.cz Sotor
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
K tomu tlaku na ojnici ... mám tam ojnici CKR na jehličkách tady z krámku ... to by mi mohlo trochu pomoct ne ? :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau snížení hlavy ti píst nezničí ale ovlivní životnost kliky spodní ložisko se dřív rozsype kvůli většímu kompresnímu poměru = větší tlak na ojnici, k tomu kanálku záleží jak ho chceš upravit ale pokud nevíš jak tak se do toho nepouštěj, doporučuju za mě slícovat kanálky s vložkou vystřihnout těsnení mezi válec a kartery aby nezasahovalo do přepouštěcích kanálku a rozdíl poznáš ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: labus      IP: uživatel15298    
Čau babeta 210 volný ozubený buben když za něj vemu tak se kývá to asi v pořádku nebude že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
jak kývá????? do strany,nahoru...kývají se hodiny
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tomu se mi nechce věřit, máš ho opravdu pořádně zacvaklej? Musiš s nim točit a zároveň na něj tlačit.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci kdo ma doma jeste od komancu tento vozik http://www.obchodsezarukou.cz/vozik-rapid-vi-polyuretan-komaxit/7173 potrebuji rozmer plaste,, potrebuji detem udelt karu kdyz jim budou bolet nozicky,, kdo ma at omrkne a prosim sem napsat rozmer,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten vozék mám doma a je tam rozměr pneu 12 1/2 x 2 1/4............
 
 
Datum: 03. dubna 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
doporučuju dojít do kovošmelcu, lidi tam vyhazujou i celý kárky
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koloběžky, odstrkovadla, kárky, a kočáry mají dvanáct a půl palce:-))) liší se pouze šířkou
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je kec,, kolobrna a tento vozik ma vetsi pneu
 
 
Datum: 03. dubna 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš je vzadu na kočáru:-))) 12 1/2 palce. šíře tušim 2 1/2
 
 
Datum: 03. dubna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se měj SESO a už se těšim až to bude nový ;-) hodně zdaru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se popisků týká, tak já bych řekl, že pár lidí tady by mělo čas si s tim pohrát, třeba i já, at to nemusí dělat všechno sesa... ale zase to by to pak asi už nebylo plně v jeho režii... nwm, záleží na něm, třeba se ozve baf a bude tam něco jako edit :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jarda: Jo čoveče, já tam kdysi popisky přidávat mohl! :-D Pak se ale poladil web a od té doby mi to nefungovalo...
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Když se trochu postavím na stranu Sesy, tak s popiskama může pomoct každej,stačí napsat svoje zkušenosti s dílama. Zpětná reakce pomůže dalším.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opozdilci maj smůlu, hlásil jsi to dost předem. ;-) jen se chci zeptat: změny budou jakého rázu? grafika, sortiment, popisky? (na popiskách by to občas chtělo zapracovat :-) )
 
 
Datum: 03. dubna 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kramek sem zavrel o dve hodiny pozdeji pro opozdilce a to ve 2,26 hodin, takze neni treba me ukamenovat
 
 
Datum: 03. dubna 2013 2:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to stat za to,, vidim ze jenom 14 dni budu zalezlej v koute a delat zmeny
 
 
Datum: 03. dubna 2013 2:15
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Draci u ČZ 250/455 jsou v motoru dvě vydličky když jsem ho půlil tak vydličky jsou trošku vydřené je to to v pohodě nebo je mám vyměnit? mužou pak kvuli toho vyskakovat rychlosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Přeju, aby ty kolečka byly čistý!!!
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Díky oskare ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Filipe! Určitě dej nový vidličky! I když je to jinak u ČZ a jinak u JAWY tak bych se pořádně podíval do drážek těch koleček! Gdysi dávno sem měl problém s vidličkama, teda u JAWY, ale ten problém by mohl nastat aj u ČZ. Měl sem trocku materiálu z vidliček v drážkách a ono to púsobilo jako fréza!!! Toš tak.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: Jaro      IP: uživatel12598    
Zda, chtěl bych se vás zeptat na radu mám babetu. Normálně nastartuju ale jakmile se vypne sytič jede jenom ve vysokých otáčkách ve středních a nízkých chcípá. A kdyz pootocim sroubem na soupe tak to nereaguje Mockrát děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
pokut si nic nedělal tak ti po zimě vyletělo nějake gufero nejspíš schod plastovy kryt vytoč šroubek od rotoru zaplka stahni rotor zapalka a jestli je ze spoda černej od humusu je to jasne.... ale pozor muže to být i pod spojkou .... eště mě napadá nemaš v haditce od benzínu bordel?
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
seřídit bohatost směsi
 
 
Datum: 03. dubna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3850    
Něco podobnýho mi dělal simson, když byl zadřený. Nedával jsi tomu zabrat ? Taky by to mohl být simerink pod zapalováním
 
 
Datum: 03. dubna 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Ahoj Seso, do kdy bude krámek zavřený ? Moc děkuji, Michal :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v OO,OO zavirma dnes
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci mám doma motor čz 250/455 a karbec mám k němu Jikov 2924 je to spraávný typ nebo má být větší? na netu jsem našel že má být 2924 někdě 2926 tak nevím :-( a jěště věc druhá pokud by měl být 2926 jelo by to s tím co mám teď? dělám generálku takže řeči typu zkus a uvidíš prosím vynechat :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČZ 250/455 karburátor Jikov 2926 SBD12b.........
 
 
Datum: 02. dubna 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
podľa mňa to pojde aj z 2924 len to treba ot riskovať aspoň s hlavnou tryskou 100 105 110 treba vyskúšať ťažko povedať ale určite by to mohlo isť obstojne s 100 tryskou
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
změř si díru pro sání a zjistíš, že má 26mm tj jikov 2926....nevím o tom, že by se tam dávaly nějaký jíny...jestli si dobře pamatuju tak 2924 je do 175/450....třebas mě někdo doplní....s 2924 by to taky jelo a rozhodně jen dočasně- na výkonu to bude znát...
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel15203    
cau mam problem nemuzu zaboha nastavit prdstih u pareza kontaky jsou proste skoro furt otevrene dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: honza Krejčí      E-mail:      IP: uživatel15306    
jo zapoměl jsem co tady píšou kluci o tom pertinaxu ten kdyby byl osoupanej tak je máš porád seplí ty kladívka a ne od sebe tak doufám že to bude ono zdary honza
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: honza Krejčí      E-mail:      IP: uživatel15306    
čau vyměn vačku už je osoustružená dokulata a tím pádem už to není vačka ale kulatina proto pořád ten odtrh dej jinou a udělej předstih a nezapomen namazat filc co je u kladívek hodně zdaru honza.
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:07
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jestli mě paměť nemate, tak tam budeš mít vačku z 20-23, ta má jiný úhel sepnutí. Odtrh je samozřejmost, Péro má pravdu :-) Sjetej pertinax by naopak kontakty nerozpojil :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: labus      IP: uživatel15298    
Vyměň kladívko ta třecíplocha co jde po vačce je v čudu
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
nemas spatne vacku ?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
co třeba zmenšit odtrh?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, znáte někdo někoho kdo umí navařit větší žebrování na seriovou hlavu z fíka? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Já se s tim srát nebudu, nemam na to čas, ať to radši udělá někdo a já to zaplatim
 
 
Datum: 05. dubna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
proč tam ty plechy nenašroubuješ?
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
4 Kroska05: Ahoj na jawa50.forum-zdarma.cz je sekce pro úpravce, můžeš tam umístit nabídku toho co všechno umíš, rádi tě tam přivítáme
 
 
Datum: 03. dubna 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: Kroska05      E-mail:      IP: uživatel14690    
Neni problem kdyžtak pište na mail pošlu foto svych prací
 
 
Datum: 03. dubna 2013 6:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Umýš tam navařyt i křýdla s bronsu?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: Kroska05      E-mail:      IP: uživatel14690    
Napiš my na mail navařim ti co budeš chtit mužu upravit i valec na 4 kanal a poradit z upravama
 
 
Datum: 02. dubna 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
zdar draci, nevíte jak je utěsněný výstup spojkové tyčky ze sekundárního kolečka u čz 125/476 ?? Pod kolečkem je gufero,,taky už docela vymachmaný,,tak tam mi olej teče taky ale prolíná to i kolem tý tyčky. Tak jestli tam má být nějaký Oj kroužek či co ??nevim díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3850    
Tam bývá klingeritový kroužek, filc a malý o kroužek jako na 250 jawě myslím.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: lupin      E-mail:      IP: uživatel10827    
Zdravím Vás přátelé těchto strojů, mám takový dotaz, mám Babettu 207 a dá se říct, že motor už má dost, ale v regále se mi povaluje motor z pionýra, který je v cajku, tento stroj mám na takové lesní polní přejíždění, prostě přibližovadlo, dal by se do té Babetty dát ten motor z pionýra? Dělal to už někdo? Poradil by někdo přípdadně jak na to? Díky za rady a ať to fičí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Když si spočítám cenu GO motoru 207 a investice do překopávky na motor z Pincka, tak to jsou vyhozený peníze. Pokud Tím ovšem nechceš ukázat svoji šikovnost, potom hurá do toho :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělali jsme to s kamošem, přesně jako říkáš. Do babetty 207 jsme davali motor z pionýra- fotky bohužel nemám-je komoše. Je to ale brutální stroj. Motor vzadu do rámu celkem slušně padne- myslím, že jen převrtat nějakou díru na rámu. ve předu musíš na rámu navařit nějaký pasovičky pro přední uchycení a originály uřezat. Rozšlapávání babetty se uplně zrušilo - šlapky se dali souběžně dozadu a zadní brzda je táhlem když šlápněš na šlapky. Při jízdě si nohy dává na sředovej plast- plus planuje namontovat nějaky inimalní stupačky. Nejvetší problem je, že ten motor je dlouhej, takže jsme museli zaříznout spodní čast předního blatníku, jinak by nemohl zatáčet a ještě k t tomu tám dát krátkou svíčku z motorové pily. Pak doporučuju tam dát a opět se to musí roubovat, originál výfuk z pionýra. Saní motoru je sportovní otevreny filtr z tohoto obchodu koupený. Dalším problémem bylo, že originál rozeta je moc malá a na pio motor moc rychlá. I dvojka byla celkem líná a na trojku jsme mohli rovnou zapomenout jen z kopce a stejně se to těžko roztáčelo... muselo se to hrozně ždímat. Takze jsme na šroubky namontovali origo věnec z pionýra přes kulatý plech na originál rozetu. Tedka to líta jak ten pionýr tech 65 kmh. Kryty motoru boční se museli nějako ořezat aby se tam vlezli a zakryli ten motor , aby to nebylo tak nápadný- líta se s tím normalně na silnici i v městě ale pššššt. Prostě brutálka - slyšíš pionýra za zatáčkou a najednou babetta :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
asi by bolo jednoduší sehnat rám na pionýra :-D ale jestli si chceš pohrát jen do toho :-)
 
 
Datum: 02. dubna 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
zkus pohledat někde na netu ve fotkách, určo už sem viděl, ale je to děsnej bastl, navíc bys musel vymyslet stupačky - udělat si svoje se zadní nožní brzdou, nebo se vzdát na úkor spojky jedné z brzd :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12772    
Zdur draci, .mam takovy dotaz je lepsi dat na fichtla dvokrozkovy pist nebo trikrouzkovy pist, ktery je lepsi na vykon atd. Ma nekdo s tim nejake zkusenosti? Dekuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
2 Bakoun, zkus taky popsat co tam kromě toho jednokroužkovýho pístu máš dalšího, to je možná důležitější :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... proč mi to táhne i s jedním kroužkem? Dělám něco špatně?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
za sebe mohu říct,(měl sem fichtly s tím i s tím) že to zas tak markantní rozdíl není, záleží spíš jak si motor teda válec s pístem zaběhneš, ale logicky čim míň kroužků tím menší tření - ale i menší komprese(ale ne o moc),Zkrátka: dvoukroužkovej= dá se víc točit ale má menší tah, tříkroužkovej= tolik ho neroztočíš, ale má větší tah. Ale jak řikám záleží jak si to "sedne", možná ti ostatní napíš víc :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15296    
zdarek chci se jenom zeptat koupil jsem si pincka a nechce mi chytat jak na naslapnuti tak ani na roztlaceni nevi nekdo co by s tim mohlo bejt diky za vase nazory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
svíčka,indučka,fajfka,kabel,zapalko,elektrika nebo benzín
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tady o toho celou sekci tak zkus pohledat... a nebo zkus hodit dotaz taky sem: http://jawa50.forum-zdarma.cz/ .
 
 
Datum: 02. dubna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: kvitek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci!Řeším takový problém s lolejem do benzínu.Mám Babetu 210 a minulí majitel používal STILL olet do motorovky 1:50 a teď nevím jestli tam dat M2T SUPER 1:33.Tak nevím?Prosím poraď te!Sezona se kvapem blíží a nerad bych ji zadřel.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
za mě jezdi raděj na still....
 
 
Datum: 04. dubna 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15301    
M2T je sračka, na to bych radši nejezdil, mám taky babetu a jezdím na olej Husqvarna a mažu jí nejmín 1:40 protože 1:50 je málo i s tímto olejem.a je to poznat na jízdě,45 km/h po rovině je pro mě normálka :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
... ale hovno, ani s tím M2T (beru v potaz M2T s api tc, jaso fc...) to není tak strašný. Jen s tím nesmíte jezdit jak posraný.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
M2T nic nezadřeš ale po pár km si začneš stěžovat že máš umatlaný nohavice od černoty a vejfuk budeš propichovat klacejkem aby jsi vůbec dojel domů za mě ten stihl
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
já bych to neřešil a dal tam M2T
 
 
Datum: 02. dubna 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ten červenej Still je pokud vím polosyntetika. Pokud je motor v kondici tak bych ho M2Tčkem nehuntoval a dal bych TSF.
 
 
Datum: 02. dubna 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6480    
Zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli by byl schopný a ochotný vyrobit toto zapalování? ( http://www.youtube.com/watch?v=g2RP-3vvJD0 ) na ceně bychom se určitě dohodli. Kdyžta se ozvěte na mail rak.sportnet@gmail.com díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 10:37
 
<  330  331  332  333  334  335  336  337  338  >

 










Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.12.2025 15:18:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu