Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak vlastene bylo od vyroby co utesneny mam namysli filtr to melo jen tu diru trubickou?? jakto ze to teda jezdilo jak to mohlo stihat plnit karbec?? nema na to vliv taky utesneni vejfuku ??utesnenej vejfuk=utesnenej filtr ,nebo po domacku -od tesnenej filtr= od tesnenej vejfuk?? tak teda uz nevim nikde to nejspis neni napsany v prirucce jsem nevidel ze by tam kreslili tesneni na konci vejfuku ale u babet tam je a jsou u ni stejny streva akorat v jiny velikosti. Ptam se kuli tomu ze mam totiz utesnenej vejfuk a filtr mam od tesnenej mam navic naky diry vty krabycce taze to ma vic vzduchu ale zase mozna nema kam odejit??? a co je lepsi pro vetsi vikon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 no nekdy me zas pripada ze to vezme 3 litry na 100km ale to kdyz edu do nakyho dlouhyho kopce a porad to tocim na dvojku
Datum: 06. května 2009 14:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 takze na 100 km se dostanu obcas se spotrebou na 2 litry  tak to je gut mam to po GO a jezdim skoro porad tech 50 proti kopci tomu davam vetsinou cmouda a na krizovatkach se rozjizdim docela rychle
Datum: 06. května 2009 14:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak muze mit nekdo spotrebu 4 litry??  ja kdyz jedu tech 50 km celou trasu tak me to na 35 km vezme neco pres pul litru nekdy o neco vic zalezi jestli jedu nak hodne do kopcu nebo ne a stim utesnenim jsem mel namysli to kdyz treba utesnim diry na filtru necham treba jednu tak jestli v tom pripade nemusi bejt dobre utesnenej vejfuk
Datum: 06. května 2009 14:38
Jméno: Joxa
IP: uživatel5812
 Já v airboxu nemám žádné díry a ani to neřešim, mám jen tu trubku
Datum: 05. května 2009 21:57
 ten test je ze sveta motoru (nebo je tam hodne podobnej), je tam spotreba, hlucnost, jejich "sportovni" lauf a jak to s nim jede...jinak mam 21 z roku 75 gdy se montovaly uz dily z mustangu a tam je klasickej airbox z mustafa, ta trubka je dolu takze i za tepla to trochu vadne, jinak ta spotreba je fakt, neni problem se ke 4 litrum priblizit...
Datum: 05. května 2009 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 a treba tata mi rikal kdyz sem byl malej,at tam ty zatky necham,ze to tolik nezere...... realita je ze to jede nejlip bez vzducháče,ale zas ti lita vsechen bordel do motoru a vecne cistis trysky a strasně to hučí a mozna to i víc žere.....
Takovej Offtopic.....jestli nekdo videl grafy z brzdy prvniho mustanga,tak je to docela zajimavy.......aby fichtl jezdil hospodarne pod 3 litry,tak by se s nim nesmelo jezdit vic jak 45......nad 45 zacina lezt spotreba prudce nahoru a ve spicce se dostava az pres 4 litry. Maximalni vykon 3.8 kone pri 6500 otackach,ale ve skutecnosti toci 7500. Pri pouziti sportovniho vyfuku se dostava výkon zhruba na 4,1 kone pri 7000 otackach....a to byl trikrouzkovej mustang,takze si umite predstavit jak by na tom byl dvoukrouzkovej mustang......uz ani nevim kde sem tohle nasel,ale bylo to strasne zajimavy....
Datum: 05. května 2009 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 tvuj dotaz sem poradne nepochopil,ale samozrejmne utesnenej vejfuk je v poradku....a k tem diram v ty krabici....sou tam dve mensi dole,jedna vetsi nahore a nasavaci trubka.......trubka je bud rovna(mustang) a nebo zahla nahoru(pionýr)...zahla je nahoru aby to nelapalo primo teplej vzduch od valce,u mustanga je to schovany v bande,takze je trubka rovna. Stary vzduchace meli diry 3,mustangy meli diry jen dve.....nevim proc,ale je to tak.....jejich ucpanim a otevrenim se da regulovat bohatost smesi...takze treba kdyz je vsechny ucpes,tak to dobre chyta,ale teply to nejede a kdyz je vsechny otevres tak zase nechytá na první,ale dobre jede teplej....ja volim kompromis a to je horni dira ucpana a spodni dve odzatkovany......kdysy kdesi jsem cetl,ze to taky melo neco spolecnyho se zajizdenim motoru,protoze kdyz bylo vse ucpany,tak potom byla bohatsi smes a neroztocilo se to na maximum a to je treba pro zajizdeni.....
Datum: 05. května 2009 19:02
|



|