Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz draci mám fichtla a jezdím tak 2minuty a už se celkem hřeje když na něj trochu plivnu tak už to sičí je to normální?mám sníženou hlavu,primár 9zubů a jelu 100oktan benzín díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2009 22:17
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
 btw jakou mas antidetonacni sterbinu?
Datum: 08. května 2009 22:17
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Zmensi predsith tak na 1,5 jinak mazes cim let tam neco kvalitniho jenom neee M2T
Datum: 08. května 2009 20:15
 Tak si nech navařit větší žebra.
Datum: 08. května 2009 12:43
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 taky sem si to myslel...no jo jenže kdybych si koupil vějířovanou hlavu tak mě na závodech dají do speciálů a já chci jezdit klasiky  a předstih mám 1.9 a jehlu na 2.zářeru
Datum: 07. května 2009 23:08
 no ja nvm ale řek bych ze je to celkem normal kdyz jeszdis na 100oktanovej benal...fictl ma jezdit na 84oktanovej ale ten mam dojem ze se uz nevirabi 
mozna by pomohlo si koupit vějířovou hlavu a jezdit na 95 oktan
Datum: 07. května 2009 17:47
 tak rekl bych ze tou snizenou hlavou se to rychlejc dostane do varu, 9z primar znaci ze to drzis v otackach no a to pak samozrejme byt muze...pricti k tomu chudou smes a velky predstih a jsme na tom, co tady popisujes...jinak na nej neplivej, jak pak bude vypadat
Datum: 07. května 2009 17:05
 Čus draci, sháním palivovou nádrž na Jaweta standart. Poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 18:38
 jo, dej si inzerát a možná se ti někdo ozve
Datum: 07. května 2009 18:38
Jméno: memo
IP: uživatel2350
 Čau draci čím to je že se mi na kladívku pokaždé ulomí kousek toho plastu??A když je zahřátej motor tak mi nejde nastartovat motorka ale roztlačit jde(mám Jawu 21).Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 19:20
Jméno: memo
IP: uživatel2350
 ale já myslím ten plast(černej)jak je uprostřed kladívka a kousek čouhá ven.
Datum: 07. května 2009 19:20
Jméno: memo
IP: uživatel2350
 udělalo mi to 2krát za sebou a pokyždy při jízdě!
Datum: 07. května 2009 18:35
 jinak to je bohuzel klasicka nemoc fiku ze bud jdou hezky nakopnout za studena a za tepla nechcou nebo naopak, velmi casto se to stava, me chodily na bezproblemovy starty jen maloktery fiky, chce to secko projit, zkusit a odzkouset...
Datum: 07. května 2009 17:03
 mylis ten izolacni kterym prochazi tycka na ktere je zavesene? nedavas to blbe? normalne das kontakt na stator, pak vemes kladivko, zmacknes pruzinku a nasunes ho na tu tycku, zadna veda, pokud ti to udelalo treba parkrat a ani ne po sobe tak to muze byt vada materialu, jinak si to nedokazu vysvetlit pac s timdlec problemem sem se doposud nesetkal ze by se ulamoval kousek z toho plastu...dela to gdyz ho tam nasazujes nebo za chodu? ono to tam zadnou specialni funkci nema mimoto ze to ma drzet kladivko, pokud je to maly kousek a nicemu to neskodi tak bych si s tim hlavu nedelal...jinak to ze ti nejde za tepla byva nejcasteji ze je valec po vybrusu, ze se menil pist a/nebo krouzky (pokud jen krouzky tak to po par km prejde jinak je tam zrada v podobe sprcleho krouzku a apod.), blbe zabehly valec, motor se ti uchcava (obvykle kape z karbenaku gde se napojuje karbec na koleno sani tak tou trubickou k tomu urcenou, byva to nejcasteji moc vysoka hladinka v plovakovce nebo neserizeny karbec), spatna svice (tepla svicky hraje roli ale vetsinou to byva unava materialu, nutno vymenit za novou nebo zkusit jine), ze to pri teplym motoru preplavujes (nesmis! gdyztak to zkus nakopnout se zavrenym privodem benalu nebo naklonenim na pravou stranu, pokud to po par pokusech pujde tak je to plovakovkou, serid), ucpanej lauf, mene casto se stava ze to prisava olej z prevodovky do klikovky (obvykle to smrdi a kouri vic nez je zdravo, jak se zahreje tak to hodne ztrati silu nez to zdechne), stalo se mi i ze to delaly loziska na klice (zakarbonizovany a byly jine nez C3 takze za tepla se chovaly jinak), jinak me vicemene uz nic nenapada...
Datum: 07. května 2009 17:02
Jméno: memo
IP: uživatel2350
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_191.html
jak tam ve předu je ta tečka černá tak to je ten plast(bohužel nwm jak se to jmenuje)
Datum: 07. května 2009 16:29
 který plast myslíš?
Datum: 07. května 2009 16:08
Jméno: Johny
IP: uživatel5056
 mám takový dotaz kamošovy se na motroce vysralo něco s elektrikou jiskru mu to háže jen chvilkama nevím čím by to mohlo být kladívko je v pohodě. Pls radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 15:49
 delal jsem si na pionyrovi celou novou elektriku. kondik.kladivko,civku,zapalovaci civku,svicku,kabel ke svicce,komplet rozvod
kabelu a nic.
davalo mi to maly jiskry a vynechavali. nevedel jsem co s tim a tak jsem zkusil vymenit rotor-magnet a problemy byli pryc
Datum: 07. května 2009 15:49
Jméno: johny
IP: uživatel5056
 Jo a ještě jsem zapoměl dodat že je to Jawa 21
Datum: 07. května 2009 15:30
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 zdravím mám čz 250 a na zadku drapák s označením 18 3.5 a nikde ho nemužu sehnat..všude je označení 90/100 atd.. nevíte kde ho mám sehnat nebo nemáte ho někdo na prodej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2009 9:11
 http://pneu.extralevne-pneu.cz/e1-znaceni-pneumatik.html
Datum: 08. května 2009 9:11
 hele co sem měl na 250 3.50 tak sem koupil drapak 90/100 a sirkou by meli byt stejny. jeste s emrknu na netu byla nejaka tabulka stare a nove znaceni. až to najdu dám to sem
Datum: 08. května 2009 9:07
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 jo to chápu ale nevíte jaká je to teda velikost ? (jako převést to z toho starého na nové ?)
Datum: 07. května 2009 17:37
 3.5 18 je staré značení, teď označujou pláště tímhle způsobem např. 90/100 18
Datum: 07. května 2009 16:18
 Cawte draci...pocuuvajte.jeden chalan pisal ze si upravil jeho fichtla (jawu 20) tak ze teraz mu ide 76km/h...neviete ako by som to mohol urobit so svojou Jawa 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 13:50
 Cawte draci...pocuuvajte.jeden chalan pisal ze si upravil jeho fichtla (jawu 20) tak ze teraz mu ide 76km/h...neviete ako by som to mohol urobit so svojou Jawa 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2009 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel6031
 76 neni zadna zavratna rychlost......80 z kopce jede kazdej fichtl,ale po rovine malokterej......zakladem je ale motor,kterej jede....ne stara vyčochtana mačeta
Datum: 08. května 2009 13:22
 Dej si tam sekundární kolečko 13 zubů
Datum: 07. května 2009 21:02
Jméno: smazany
IP: uživatel6028
 ja mam fichtla v serii a jel me 76...na digitalnim tachmetru, i na normalnim....sice z kopca....ale jel....akorat sem tam mel sekundar 13 zubu...ale jinak fakt serie a jezdim na special 91 + m2t
Datum: 07. května 2009 14:44
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Ja bych jeden typ mel,jeden automechanik mi rikal,ze mi nepomuze kdyz dam vetsi karburator ani vybrus ale ze u pionyra pomuze vylesteni preplnovacich kanalu ve valci,tzn. ze vemes nejjemnejsi,stredni a hruby smirgl a postupne to brousis,no ja osobne sem to jeste nezkusil ale chystam se co nevidet
Datum: 07. května 2009 14:35
 Cawte draci...pocuuvajte.jeden chalan pisal ze si upravil jeho fichtla (jawu 20) tak ze teraz mu ide 76km/h...neviete ako by som to mohol urobit so svojou Jawa 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 16:48
 co udelat aby tva 21 jezdila stejne jako jeho 20? klasika - vse vycistit, pretesnit novym tesnenim, vypalit lauf, seridit celej karbec, cele zapalovani, koupit novou svici, dofoukat kola, vse namazat, napnout retez...to je uplne to nejobycejnejsi co muzes udelat, jak budes mit rozebrany kola tak i vycistis brzdy (obycejne tam byva nadrobena rez nebo oblozeni), vycistis nadrz...s timhlec to proste kolem 70 letet musi i gdyby nechtelo, nevylucuju ze nektery tak poleti pac co fik, to jiny exponat, pak samozrejme dat valec na vybrus nebo pokud je este dobrej tak vymenit krouzky, rozebrat motor, dat nove lamely a mezilamelu, zkontrolovat prevodovku, zkouknout kliku bo dat ji nekomu na repasi, dat nove loziska na kliku a nove broznove futro...hodne veci sem vynechal ale pokud udelas tady tu mensi GO tak vetsina seriovych fiku dokaze se po rovine priblizit az k 80km/h, neni to zas takvovej problem na "obycejny serii", da se to, ne ze ne, na to upravy byt nemusi...pokud tohlec zvladnes tak se pak muzes pustit do jinych uprav - od nejlehcich po nejtezsi, kupr. snizit hlavu, podkovu do klikovky, upravit karbenatka a sani, zkusit si udelat par valcu pokud se ti jich vali doma dost a jsou v horsim stavu a nebudou uz treba az tak potreba do provozu, vypocitat a odladit lauf atd atd...
Datum: 07. května 2009 16:48
Jméno: johny
IP: uživatel5780
 zdrc draci mám takovej problém mám jawu 20 a zda se mi že to hrozně žere kapat by to nikama nemělo. a když jedu rychleji či do kopečka tak to začne škytat a pomalu zastavovat napadlo mne že by to mohl být zasranej kohoutek, ale ten se mi zdá čistej. dik za odpověd´
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 13:36
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 skus se podivat do karbecu do soupatka na tu jehlu kdyztak si posun ten plisek vis
Datum: 07. května 2009 13:36
Jméno: mirek
IP: uživatel6025
 Čau draci když dávám nová těsnění mám na to těsnění dát ještě motorový silikon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 14:11
Jméno: standa
IP: uživatel6027
 pridavam se k frikulinovi a musim rict,ze co jsem presel na cervenej motorovej silikon,tak to delam uplne stejne......driv sem tesneni natiral hermetikem a dnes sem akorat vymenil hermetik za silikon a funguje to!!! taky davam jen slabou vrstvu....na co davat velkou? beztak co je navic se vytlaci ven
Datum: 07. května 2009 14:11
 Dávám jak papír tak silikon. A to všude. Ale ve vrstvě prakticky neznatelný....jen je to prostě položený filmem z tmelu...
Datum: 07. května 2009 11:57
 no je to pro tvoje dobro, když ho tam dáš nic tim nezkazíš a bude tě to lépe těsnit, ale pod válec se dává pouze těsnění bez silikonu
Datum: 07. května 2009 8:11
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 Ahoj, čím to je že pionýr 21 škytá? Nerozjedu ho víc než 40-50km/h Nemá prostě takovej výkon, přítelkyně co jede vedle mě na babetě mi ujede 
Nádrž vylitá epoxidem,karbec čistej, chytá na jedno našlápnutí a svíčka brisk 15c je krásně hnědo zrzavá.
Moto je po komplet generálce, ložiška, gufera, válec nebylo třeba brousit tak je jen překroužkováno.
Mám podezření na něco v zapalování. Jak zjistím že je třeba ok kondenzátor? Nebo cívka?
Chci aby to jelo těch 60km/h. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 12:12
Jméno: Lasty
IP: uživatel6034
 Hele kamo muze to bejt i ucpanej kohout, ze to netece tolik jak ma, mel sem to taky co se tyce ty maximalky, jelo mi to 50 a zaclo se to dusit a ztracet vykon, a serid predstih
Datum: 09. května 2009 12:12
Jméno: Johny33
IP: uživatel717
 Me neco podobneho delal dachl 555 furt to strilelo do sani a do vejfuku tak sem poladil odtrh a uz je to v pohode
Datum: 08. května 2009 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel6027
 no me dost zarazi ta skutecnost ze ma svicku do cihlova vypalenou..... moje typy sou samozrejmne taky predstih a odtrh,ale este mam jednoho favorita a to totalne ucpanej vejfuk a nebo zanesenej vejfukovej kanal ve valci.......
Datum: 07. května 2009 14:13
 Zjistíš to tak že to vyměníš...  Já osobně bych to viděl na špatně nastavenej předstih....(což je klasika....)
Datum: 07. května 2009 12:00
Jméno: MZ 150
IP: uživatel5546
 cau draci moze se jezdit na MZ 150 kdybych mel papiry jen na 125??? myslite ze by to proslo? a je to dodybry stroj co si o ni myslite ??? a cena 10 000Kč je honde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 13:19
Jméno: MZ 150
IP: uživatel5546
 taky sem videl ze hodne pisou ze majou papiry na 125 a jezdijou na 175a policajti jim nic nerikajou.zatim nemam ani papiry ani to moto jen sem se chtel zeptat
Datum: 07. května 2009 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel6024
 cena je relativne v normalu,ale dost zalezi na stavu......prodavaj se tak nejak od 5 do 15 ....a co se tyce toho ze mas papiry na 125 a motorka je 150.....to je tezky.....rozumnej clovek te necha,protoze neni co resit,ale blbec ti to dá za 20.....s tim nic nenadelas.....nejhorsi je ze se nesmis vybourat.....to je pak daný.....
Datum: 06. května 2009 23:13
Jméno: kropin
IP: uživatel6011
 myslim ze tak u obecnich policajtu by ti to proslo ja mam papiryx na 125 a jezdim na 175 nekolikrat me zastavily a nic ale newim jak by to bylo z mestakama!!
Datum: 06. května 2009 22:38
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Neprojde to. Ale Mz je dobrý stroj,dobře jede,ovšem často se sere.Cena 10 000Kč,,řekl bych že je dobrá.(oproti simsonu který je mnohdy dražší)
Datum: 06. května 2009 21:49
 Když máš řidičák na 125 ccm tak nemůžeš řídit 150 ccm. Nemáš na to řidičák.
Datum: 06. května 2009 21:44
Jméno: jawa mustang
IP: uživatel6022
 zdravim potreboval bych poradit nejde mi sestelovat spojka vzdycky kdyz ji sesteluji a jidu se projet tak se mi zas sama od sebe rozesteluje nevim cim to je lamely?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 23:16
Jméno: standa
IP: uživatel6024
 ja tam mam uz pres rok obycsroub s hlavou bez matice a nic se mi nepovoluje.....jo je pravda ze treba dvakrat za rok to rukou dotahnu,ale jinak NO PROBLEM....skusil bych to spise doresit na páčce.....a nebo se ti povoluje kos,protoze si nezajistil matici.......
Datum: 06. května 2009 23:16
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 myslim tu plochou matku která je našroubovaná na červíku v pravym deklu (kterym seřizuješ spojku) a která má bejt utažená. Jinak chce to hodně přesně vyladit, jak někdo řikal, stačí čtvrt otáčky a už to zabírá úplně jinak takže si s tim pohrát...ještě by to mohlo znamenat sjetý lamely...kdyžtak se tam podívej, vypustit olej a sundat levej kryt spojky je záležitost na pár hodin...
Datum: 06. května 2009 22:01
Jméno: mara
IP: uživatel6022
 jako myslis tu cim steluji spojku?ta mi nechypi.a jeste mi prokluzuje nakopavacka,ale kdyz spojku povolim tak uz neprokluzuje ale zase kdyz stojim na miste tak motorka chce jet furt dopredu nezabira spojka
Datum: 06. května 2009 21:49
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 nechybí ti zajišťovací matička na seřizovacím šroubu spojky na pravym krytu motoru?
Datum: 06. května 2009 21:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi newim jak bych to popsal presne ale fichtl mi vubec nedrzi v nizkich otackach a vubec nejde seridit volnobeh triskou ale jenom sroubem nad vickem karburatoru . takze fakt newim co s tim karburator sem vycistil a motorka se ve vysokych otackach chova dobre . dik za napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 21:31
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 může to bejt ucpanou volnoběžnou tryskou nebo ti ten stavicí šroubek volnoběhu nezvedá šoupátko protože je z boku vysoustružený (když si ten šroub zašrouboval bez zvednutýho šoupátka)
Datum: 06. května 2009 21:31
 Ahoj Potrebuju poradim na moji JAWĚ 350/360 me praske pojistka hned jak zhasne cervene svetelko na hlavnim panelu. Nevite co stim muze bejt ? Na zimu sem mel motor vyndaný a kdyz jsem ho dal zpet tak to dela tohle . Normalne nastartovat de ale jak zaberu za plyn tak cerveny svetylko zhasne a pojistka rupne. muj email je xdreame@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 13:25
 koukni se na rele dobíjení
Datum: 07. května 2009 13:25
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš dobře zapojené kabely na hlavní svorkovnici dynama ? Zelený kabel ( 61 ),modrý kabel ( 51 ),černý kabel ( 1A ),červený
kabel ( 1B ) a kabel na spínači neutrálu .
Datum: 07. května 2009 12:13
Jméno: standa
IP: uživatel6024
 myslim si o tom jedinou vec a to je ze zarovka zhasne,protoze pojistka praskla......a pokud to chodilo a ted nechodí tak si proste neco zapojil spatne!!
Datum: 06. května 2009 23:03
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele ja si newim rady-muj fichtl(20)jede asi 20 metru a chcipne nastartuju a jedu dal a za 20 metru znova svicka a predstoh sou ok karburatorem benzin tece tak ja uz newim diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 21:34
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 jo vypadá to že ti nedotejká benzín do karburátoru, takže překontrolovat a vyčistit odvzdušnění na víčku nádrže, sítko kohoutku, kohoutek samotnej, hadičku (i s filtrem pokud ho tam máš) a ventil ve víčku plovákové komory..
Datum: 06. května 2009 21:34
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cus to se mi taky stavalo je to bud ucpanou triskou a nebo plovakovou komorou a vickem na ni takze to vse vycisti , prostouchni a snad to bude ok kdyby ne tak novej karburator
Datum: 06. května 2009 19:59
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute z ceho muzu udelat tesneni mezi valec a kolinko karburatoru? Staci obycejny tesnici papir?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:14
Jméno: durmanek
IP: uživatel6101
 ja sem zatim většinou těsnil normalnim pijakem ze starejch sešitů a s trochou silikonu nebyl nikdy žádnej problém
Datum: 16. května 2009 15:14
 Já sem si včera tiskl těsnění pod válec na obyč papír....  Snad to něco vydrží...
Datum: 06. května 2009 23:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Dobre zitra zaklusu do mototechny a koupim tak kousek klingeritu bo ten starej se nejak zdevormoval a je nasakles olejem-Je tam asi 4 roky.
Datum: 06. května 2009 20:02
 já to tedy taky ják neřešim a udělam ho ze čtvrtky a ještě se mi nestalo, abych ho spálil a vždy mi těsnilo-samozřejmě, že jsem tam použil i silikon na motory
Datum: 06. května 2009 19:59
 asi budu za burana, ale já bych to tak nehrotil....rozdíl v přestupu tepla přes klingerit, nebo tlustej papír bude minimální. Já když potřebuju těsnění tohohle typu, tak ho normálně vystřihnu z papíru (zadní strana trhačky.... ten je tlustej tak akorát  ).
Datum: 06. května 2009 19:49
Jméno: brisK
IP: uživatel5757
 sem nejak nepobral co furt řešíš prostě zajdi do mototechny a tam kup těsněni za 10kč a nemosiš sa s ničim už srat
Datum: 06. května 2009 19:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 nebo nestaci samotnej silikon na motory?
Datum: 06. května 2009 19:39
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 A kde se takovej klingerit da sehnat?Treva v zelezarstvi?
Datum: 06. května 2009 19:39
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 A kde se takovej klingerit da sehnat?Treva v zelezarstvi?
Datum: 06. května 2009 19:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 nebo nestaci samotnej silikon na motory?
Datum: 06. května 2009 19:35
Jméno: brisK
IP: uživatel5757
 ne to fakt nestači to těsnění je tam i kvůli tomu aby nepřenášelo teplo !!! na což papír ani silikon nestači
Datum: 06. května 2009 19:35
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 nebo nestaci samotnej silikon na motory?
Datum: 06. května 2009 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel6018
 nestaci.....chce to klingerit jednicku
Datum: 06. května 2009 19:15
Jméno: siny
IP: uživatel5787
 zdravym vas chtel bych se zeptat na loziska u fichtla v motoru?????a kolik jich je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 21:38
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 ložiska, gufera a jejich velikosti najdeš na http://www.jawa-50.cz , ale jinak dvě na klice, dvě na hlavní hřídeli a jedno v pravym deklu...snad sem na žádný nezapomněl
Datum: 06. května 2009 21:38
 Pokud se nemílim,tak fichtl má dvakrát uloženou klikovku.Takže to máme dvě ložiska na klice.Další ložisko je na hlavní hřídeli v převodovce.Rozměry ložisek budou napsaný v katalogu ND.
Datum: 06. května 2009 19:42
 Hele kluci mám problem... Je to nějáká čz 175 v kladívku mi jiskra skáče ale do svíčky nedorazí... Čim to?? Mám svoje typy ale raději se poradim
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 22:43
Jméno: kropis
IP: uživatel6011
 inducka nebo kondik
Datum: 06. května 2009 22:43
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 možná se pletu ale mohlo by to bejt špatnym kondenzátorem..
Datum: 06. května 2009 21:41
Jméno: jarky
IP: uživatel6020
 pokud ti nedorazi do fajfky tak se nedostane pres civku ta bude vadna
Datum: 06. května 2009 19:05
Jméno: matias
IP: uživatel6019
 zdravím, mám problém s nastavením spojky... keď pritiahnem nastavovací šróbik, spojka preklzuje a nakopávačkou sa nedá naštartovať, keď to povolím, tsk aj po vymačknutí spojky spojka zaberá a motor točí... netreba to nastaviť ešte aj hore pri páčke, alebo nebude problém v lamelách? tyčky - kratšiu aj dlhšiu aj guličku som kúpil nové ale pôvodné boli trocha iné... tak teraz som z toho jelen... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 21:08
 to zni jak gdybys mel nove lamely, pokud je tomu tak tak se nic nedeje, nove to delaji nez si sednou a trochu se "osoupou", dokonce nove lamely musi mit vuli, na pacce od 2-3 mm ta vule musi byt, pocitej ze se s tim ze zacatku budes trapit a i pri vyple spojce ti to bude zabirat...pokud nejsou nove tak jsou sjete nebo to blbe stelujes, to chce cit, staci i o ctvrt otacky pootocit a hned to jinak zabira, popripade pokud ti nestaci ten sroubek na pravem deklu tak si tu tycku uprav nebo vypodloz...
Datum: 06. května 2009 21:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas sjety lamely kup novy
Datum: 06. května 2009 18:29
|



|