Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus draci prosim vas nevite nekdo cim to muze byt, kdyz mustang potrebuje stale bohatsi smes??? nejdriv to jezdilo nejlepe bez filtru coz sem radsi neriskoval a vyrobil jsem si svuj (dalo by se rict sportovni) cca 2000 km jezdil skvele, pak zacal blbnmout (byl to ucpany vyfuk) jenze ja blb sem to prekrouzkoval (coz jste mi poradili nekdo zde) a od te doby mam slusne problemy, prvnich cca 350 bylo relativne v klidu, jenze pak se zacal najednou pridirat, nechapu jak to ani vy jste mi nikdo nedovedli poradit (vymenil jsem: gufera, tesneni pod hlavou, valcem a karbecem, koupil novou jehlu, daval vic oleje do benzinu, znovu prekroskoval (cca 1:23) zkousel jsem bohatost smesi (poradili jste mi ze kdyz je bohatsi tak lepsi maze (coz je jasne) ale taky daleko hur jede takze sem to musel dat do puvodniho stavu, pak me napadlo jestli to nemuze delat provrtany tlumic vyfuku vy jste mi rekli ze ano tak sem tam dal druhy tlumic ktery je naprosto OK vyborne tesni po obvodu... jenze bez vysledku a navic chce cim dal vic bohatsi smes takze driv to nejelo s jinym filtrem nez se sportovnim a ted uz tam jde i filtr origo a stejne je to jeste malo takze v tuto chvili aby to jelo tak tam musi byt tryska 72 + originalni filtr + jehlu na max, nevim co budu delat kdyz to bude chtit jeste vic protoze uz je vse max, cim to muze byt kdyz se to promenilo z toho kdy to jelo bez filtru az k tomu kdy tam jde mnoho benzinu.... ( diky tomu to taky zere jako tank a nato ja nemam many bo denne najedu dost km (cca55 protoze jsou prazdniny pres skolu to bylo vic)) predem dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:28
 já mam jawu 20 a mam také potíže s motorem začal se zadírat díky tomu že mi někdo poradil že mam vyměnit píst, kroužky, válec a hlavu tak sem to
udělal a ujel jsem 0,5 km a praskl druhý kroužek tak jezdím na jeden kroužek a motor se sekal při sebemenším přehřátí tak jsem dal jehlu až na horu
abich zmenšil spotřebu ale bylo to stejný aspon že méně žral a pak jsem utrhl v lese výfuk a zjistil jsem že je plný karbonu tak jsem začal zjištovat
čím to je a zjestil jsem že to je v tom že jezdím na olej M2T a 2T tak jsem začal jezdit na olej Valvoline SynteticBlend a je to lepší a pak jel a le špatně
Ycva tak jsem změnil svýčku z NGK na svýčky 17 YC a 15 YC a jede jako dělo a jen když jedu sám tak jedu 70 Km/h.
Datum: 02. července 2009 17:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže již na válci nejsou stopy po honování a válec je již místy vyleštěn do zrcadlových ploch a dají se nové kroužky, dochází k jevu, kterému motoráři říkají bore polishing, neboli vyleštění stěn válce do zrcadlového lesku. Válec se honuje proto, že se potom v těch drážkách udrží olejový film. V momentě kdy se vytvoří zrcadlová plocha, která není schopna udržet olejový film dochází k lokálnímu přehřívání. Nové kroužky spálí nenamazanou vrstvu a samy se přitom poškodí a postupně se to zhoršuje, až dojde k přidírání válce. A to platí zvláště u vzduchem chlazeného dvoutaktu, když se nějakým způsobem ochudí směs, třeba tím sportovním filtrem. U motorů aut se to projeví tak, že po výměně kroužků motor sice přestane na chvíli brát olej, ale po krátké době začne znova, ale nezadře se, je přece jenom lépe mazán než dvoutakt. Jestliže dáš opět nové kroužky, bude ti to fungovat zase jenom chvíli. Proto si kup nový válec a příslušenství nebo nech udělat výbrus, ale zajížděj to jak psala Dobešová bez úprav karburátoru a filtru, jehlu můžeš dát i výš, bohatší směsí v době záběhu nic nezkazíš. Zajížděj to ale velmi opatrně, zatěžuj pozvolna, fichtl je na záběh prevít. S tím, že se motor pod plynem do kopce jakoby pozadíral, ale když se ubralo tak to bylo dobré, přesně jak píšeš, jsem se kdysi také něco namordoval. Bylo to ale vždy tím, že jsem po výbrusu začal motor brzy honit. Postupem času jsem také přišel na to, jak správně zajíždět a už se to neopakovalo. Nejhorší ovšem na tom je, že když to jednou začne dělat, tak už nepomůže vůbec nic, jedině nový výbrus. No ale zase výbrus na fichtla není zas až takový problém.
Datum: 02. července 2009 16:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže již na válci nejsou stopy po honování a válec je již místy vyleštěn do zrcadlových ploch a dají se nové kroužky, dochází k jevu, kterému motoráři říkají bore polishing, neboli vyleštění stěn válce do zrcadlového lesku. Válec se honuje proto, že se potom v těch drážkách udrží olejový film. V momentě kdy se vytvoří zrcadlová plocha, která není schopna udržet olejový film dochází k lokálnímu přehřívání. Nové kroužky spálí nenamazanou vrstvu a samy se přitom poškodí a postupně se to zhoršuje, až dojde k přidírání válce. A to platí zvláště u vzduchem chlazeného dvoutaktu, když se nějakým způsobem ochudí směs, třeba tím sportovním filtrem. U motorů aut se to projeví tak, že po výměně kroužků motor sice přestane na chvíli brát olej, ale po krátké době začne znova, ale nezadře se, je přece jenom lépe mazán než dvoutakt. Jestliže dáš opět nové kroužky, bude ti to fungovat zase jenom chvíli. Proto si kup nový válec a příslušenství nebo nech udělat výbrus, ale zajížděj to jak psala Dobešová bez úprav karburátoru a filtru, jehlu můžeš dát i výš, bohatší směsí v době záběhu nic nezkazíš. Zajížděj to ale velmi opatrně, zatěžuj pozvolna, fichtl je na záběh prevít. S tím, že se motor pod plynem do kopce jakoby pozadíral, ale když se ubralo tak to bylo dobré, přesně jak píšeš, jsem se kdysi také něco namordoval. Bylo to ale vždy tím, že jsem po výbrusu začal motor brzy honit. Postupem času jsem také přišel na to, jak správně zajíždět a už se to neopakovalo. Nejhorší ovšem na tom je, že když to jednou začne dělat, tak už nepomůže vůbec nic, jedině nový výbrus. No ale zase výbrus na fichtla není zas až takový problém.
Datum: 02. července 2009 16:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak zkus vyměnit ten motor z jiného stroje, nebo ho rozpul vyměn co mužeš a na začátku vesty ho šetři a dej víc oleje do benzínu-když nepomuže jak chceš výměna válce atd. pak napiš jak to dopadlo
Datum: 02. července 2009 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel6547
 celý mi to prijde nejaký divný....... bud je to strojem a nebo řidičem
Datum: 02. července 2009 10:59
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no tak o 280 protoze jeden obchodnik u nas ve meste dela vybrus za 300 a novy valec ve vedlejsim meste stoji 583 takze s pistem ne to vyjde na cca na 800
Datum: 02. července 2009 9:38
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no s vice stroji problem nenam mam jich 11 a dost nahradnich dilu (jenze uz tam nechci davat stary valec s novym pistem protoze vidim jak to dopada) ale na mustangu jedu ve stredu na slovensko a tak ho potrebuju mit v cajku, (na jinem jet nechci protoze nevypada tak dobre navic mustang ma siroke sedlo takze na dalky idealni) a s tim jestli to dela jako studene nebo teple tak je to tak ze kdyz je to studene tak to krasne tahne,..... proste motor se chova OK, jenze po ujeti tak cca 5 km sviznou jizdou nebo do mirneho kopce zacne najednou 3 pote i 2 (pokud je kopes) stracet vykon jako kdybych slapnul na brzdu pritom je zretelne ze to jde z motoru kdyz jedu po rovince a nemam plny plyn tak to vetsinou neudela pokud nejedu proti vetru, ale jakmile dam plny plyn pri zahratem motoru tak je konec a musim i na rovince po chvilce podradit, z kopce to udela malokdy i na plny plyn vetsinou po vyjeti kopce a pak z kopce a na plny plyn
Datum: 02. července 2009 9:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a pochybuji že ti nový válec píst a kroužky víde o 200 dráž než výbrus
Datum: 02. července 2009 9:26
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 takže jestli jsem to pochopil tak motor za studena jede, drží volnoběh, jde vytočit,nevynechává........ pak se ohřeje a udělá??? jen přestane tolik tahnout nebo i něco víc? jinak jde pravidelně?dělá vše jak za studena? no a motor po 3000 ti asi nepojede tolik jako pri 800km
Datum: 02. července 2009 9:23
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 jj to je asi jedno jestli koupis novej nebo nechas ten starej.a možná časem by bylo lepepší koupit ještě jeden stroj protoze když se jeden posere tak maš aspon ještě jeden do foroty ale takhle když stim jezdíš každej den a něco se posere tak honem honem hledáš závadu a nemužeš v klídku hledat zavadu.
Datum: 02. července 2009 9:15
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 asi uz toho necham, rikal sem si ze by to mohlo jeste chvilku vydrzet a... nic no, ale mam jeste jednu otazku je jedno jestli necham udelat vybrus nebo koupim novy valec (nemuzu si totiz dovolit cekat na vybrus a tak si radsi priplatim 200 a mam novy valec aj s pistem a krouzky okamzite) melo by to byt jedno ze?? akorad to nebude mit o trosicku vetsi obsah bude to origo 49,9 ze??
Datum: 02. července 2009 9:07
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Nebylo by lepší nechat udělat vybrus si myslim že potom by to přestalo!
Datum: 02. července 2009 9:02
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 koleno sem vycistil az na plech uplne vsude, tak jako vyfuk a valec ten je jiz uplne vylesten (ryhy tam jsou uz jen tak jak beha pist coz je na kazdem valci)
Datum: 02. července 2009 8:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když jsi dával nové kroužky, jak vypadal válec, byly na něm ještě patrné stopy po honování nebo byl již vyleštěn?
Datum: 02. července 2009 0:48
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Když jsi čistil výfuk,vyčistil si i koleno?Musí být bez karbonu,hlavně u příruby.
Datum: 01. července 2009 23:53
Jméno: 223
IP: uživatel6544
 předstih nám něco kolem 2 mm (cca 1,8)
Datum: 01. července 2009 23:36
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 nemáš nízký předstih.
Datum: 01. července 2009 23:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když jsi dal nové kroužky ,tak tam měl jít nazpět původní čistič vzduchu.Píst se více utěsnil a změnil složení nasávané směsi.Směs byla chudá.Dej si trysky
jaké mají být a překontroluj předstih.Jehlu dej podle návodu na 2. zářez. Olej stačí 1:33.
Datum: 01. července 2009 23:15
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 tim lze poznat ze valec je vyhoneny
Datum: 01. července 2009 23:07
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 tim lze poznat ze valec je vyhoneny
Datum: 01. července 2009 23:07
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ano zamky miru mely dokonce 0,35
Datum: 01. července 2009 23:06
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 nic jineho to byt nemuze, kdyz retez je dost namazany a proves ma cca 2-3cm, prvodovka jde lehce, loziska na klice taky, ojnice taktez, zadni i predni brzda nedrhne... tam neni nic jineho co by to delalo nez valec, navic to dela kdyz se to zahreje, a do dlouhych a tahlych kopcu, navic jde z motoru slyset ze se to pridira prtoze jde slyset jak se zacne namahat klika...
Datum: 01. července 2009 23:05
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 když jsi dal kroužky do válce bez pístu,měly alespon mezeru 0,25mm mezi zámky?
Datum: 01. července 2009 23:04
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 nene prevodovka je ok, ale ten valec bych rekl ze uz je dost vyhoneny, pist sem tam sice kupoval novy vcetne krouzku ale to by tak odpovidalo ze sem najel 3000 a je to zase v .... takze budu muset nechat udelet vybrus, ale kdyby jeste nehoho neco napadlo prosim piste
Datum: 01. července 2009 23:01
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 tak jak si poznal,že se ti to přidírá.nad tím uvažuju celou dobu co ti tady odpovídám
Datum: 01. července 2009 22:58
 týyyý jo...něco takoveho jsem teda ještě nečet.....já bych to chlapci, co s tím máte problém, asi vyřešil tak, že bych koupil buď cely stary motor, nebo vyměnil válec a píst i kroužky.....nejlépe nové.....nebo bych to odvezl na vybrus.....a lijte do toho Speciál, ne Natural a dávejte menší poměr a nelijte tam M2T  to jsou totiž strašný sračky
Datum: 01. července 2009 22:56
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ryhy jsou nepatrne, ale podelne, driv mi tu napsali ze je to normal
Datum: 01. července 2009 22:56
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 jo a nepřidírá se ti náhodou převodovka?????
Datum: 01. července 2009 22:53
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 ryhy jsou nepatrne, ale podelne, driv mi tu napsali ze je to normal
Datum: 01. července 2009 22:53
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 tyy jooo to je ale dlouhy..a sem zvedavej co ti poradej,protože ten samej problem řešim taky u jednoho motoru,Proste všechno na max a chce ešte vic...
Datum: 01. července 2009 22:49
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Když jsi měl válec sundaný,jaké stopy po zadírání jsi našel.
Datum: 01. července 2009 22:47
|



|