 Zdar draci, pomoh by mi někdo identifikovat tenhle karburátor?: http://uloz.to/2138559/karb.zip
Kdysi jsem ho koupil od jedný pochybný existence (myslim že snad i jezdí cross, nevim) a myslim že z fichtla to asi nebude. Od oka má (proti fichtlu) vnitřní průměr menší (až nebude pršet, tak to možná změřim), ale hlavně - byl bez jehly (v plovákový komoře) a spodek karburátoru je...no, posuďte z fotky - já znám jen fichtly se jakýmsi ,,šroubkem''. Napadá mě jestli nešlo třeba o Stadion S23 (S22 má hranatou plovákovou komoru a S11 má vejce) nebo o jawu 05. Teď to nevim jistě (na S22 už šroubky fakt povolovat nebudu), ale myslim že ten vnitřní průměr je větší než u S22 -> podle toho usuzuju že to bude něco mezi S22 a fichtlem. Nebo žeby jawetta sport? Mě hlavně zaráží že nevim, jak by měla držet ta jehla (u plováku) a tam mě napadlo, jestli to neni pro plováky co ji maj už v sobě (Stadion). Díky za každou radu, docela by mě zajímalo co jsem to koupil  Omlouvám se za kvalitu fotek, má to jen 3,2MP a makro tomu zrovna moc nejde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 13:16
 zajic13-> no tak kámoš má originální 05 a když mu to nezapalovalo, tak jsem si všimnul, že tam má 30W zapalování
Datum: 19. července 2009 13:16
 ze stadiona S22 nebude, tam mam originální a ten má ,,filtr'' (síťku) nasazenou přimo na sobě - tam by se hlavně filtr nikam nevešel  . No já myslim že ty plováky nebudou hrát takovou roli, půjde o to, co seženu za vršek  Na S11 mám plovák z S22 (to jsem zjistil až nedávno) a až na to že to jede poderžele rychle (kolem 60km/h) nic nepoznám  Jen ta reakce na plyn nevim jestli je plovákem - u S11 když běží na volnoběh zatáhnu, motor změní tak na 2 vteřiny zvuk na hlubší a pak teprv lezou otáčky nahoru...zato u S22 zatáhnu a motor mi skoro vyběhne z rámu (mám na šoupátku jehlu z fichtla - ta původní byla moc krátká (nezajížděla) a byla divná - konec nebyl do špičky a byla podezřele široká). Myslíte že by dovnitř šla nějaká jehla (kdyby to jinak nešlo) zadělat? - abych tam moh dát ,,normální'' plovák a vršek z dvacítek  Záleží hlavně na tom vršku - u Stadiona zavírá přívod ta ,,jehla'' v plováku, u fichtlů to zavírá plovák přes ,,ventil'' (jestli to tak můžu nazvat). Vypadá to že seženu vršek asi jen z fichtla, tak se v tom budu muset pohrabat...uvidim. Kámoš mi nabízí kompletní funkční karbec z jeho 05, ale chce za to karbec z 20...ale ten už neni můj a on to pořád nechce pochopit  Ono zejtra vlastně přijede, tak to omrknu jak je to vyřešený
Datum: 19. července 2009 13:15
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no ja mam na 05 karbec na chlup stejnej jako na mustangovi..je to original? a plastovej airbox taky jako na mustangovi...
Datum: 19. července 2009 9:18
 to zahod co si dal te pochybne existenci vzdy tam ani
Datum: 18. července 2009 22:43
 no tendlec karbec me utkvel z jedny fotky gde prave mel jeste hlinikovej airbox (na fikovi), pak uz se montoval pry i ten plastovej...foto se pokusim jeste negde sehnat
Datum: 18. července 2009 21:30
 tohle je z pozdejsich typu jawy 05,prvni 05 mely karbec jako s22,tenhle ale ze stadaka neni,plovak ze stadaka tam asi pasovat nebude,porovnaval sem je a sou trochu jiny(jinak dlouhy),ale nevim jestli by to vadilo,jinak airbox je na tohle uz plastovej,hlinikovej je jenom na ty karburatory ze stadaka s22(mam doma tak vim),pokud se pletu tak me prosim opravte
Datum: 18. července 2009 20:36
 tenhle karbec je ze Stadiona 22....mám ho na něm....je stejný....a jehla je přímo v plováku...
Datum: 18. července 2009 19:34
 OK, díky  A jak je to s tou jehlou? - nějak se tam zadělává, nebo tam mám sehnat plovák ze stadiona? Za předpokladu že bych to chtěl používat.
Datum: 18. července 2009 17:59
 pokud je na tom neco zvlastniho (coz krom ty jehly nic neshledavam) tak je to z 05, dif. to ma tusim 15 a daval se na to misto umelohmotneho hlinikovy airbox, z toho karbece pak primou navaznosti vznikl klasicky PSB Jikov 2917 cili karec na poslednich motorech...cili todlec je z 05...
Datum: 18. července 2009 17:34
|



|