Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 22. července 2009 22:10
 Tyo borec ale neni mi jasny jak to z toho vymackl dvoukanal sani a vyfuk ponechany ....jeste se mam co ucit  jinak se mi to libi
Datum: 22. července 2009 22:10
 Ono ve své podstatě tě při ladění maximální výkon nezajímá....  tebe zajímá změna po zásahu do motoru.....  Ale to je fuk.....jinak můžu potvrdit že toto je ověřené.....stejsky ví co dělá....!
Datum: 21. července 2009 10:16
 Bohužel brzda moje není. Můžu tě ubezpečit, že na ní byly odbržděny desítky válců jednoho nejmenovaného úpravce s tím, že nejvyšší dosažený výkon je pod hranicí 8HP. O odbržděných jiných motorkách ani nemluvím. Dříve všechny zajímal pouze výkon, ten jsem neznal, protože jsem byl na brzdě poprvé (není to zadarmo), teď když je válec odbržděný, tak se najdou zase tací jako ty, ono je opravdu lepší nic nedělat!
Datum: 21. července 2009 9:54
Jméno: birel26
IP: uživatel3837
 To je pěkné že mu to ukázalo 5.5HP,na své brzdě bych z toho dostal i 10HP=pokud není kalibrovaná brzda tak je vám výkon, který to ukazuje houby platný....
Datum: 20. července 2009 23:16
Jméno: birel26
IP: uživatel3837
 To je pěkné že mu to ukázalo 5.5HP,na své brzdě bych z toho dostal i 10HP=pokud není kalibrovaná brzda tak je vám výkon, který to ukazuje houby platný....
Datum: 20. července 2009 22:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a 19cku difuzor- to bude dost gut
Datum: 20. července 2009 22:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa: a je to dobrý co , ta laditenlá tryka?
Datum: 20. července 2009 22:07
 stando stačí ten krátký. ten vzdušník je jen na začátku, takže stačí maličko vrtnout. sem ti to řikal že sem to dělal taky a jak....
Datum: 20. července 2009 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 paja: Ja tu laditelnou trysku mam  nechal sem si ji od nekoho udelat  a mám staveci krouzek do karbecu na šoupe,takze muzu na prumer 19mm  Jen momentalne hledam delsi vrtak 0.8mm na vzdušnik,vsechny co sem sehnal jsou moc kratky
Datum: 20. července 2009 16:39
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 je to dobry až budu mit prachy tak to d něj hned kupuju
Datum: 20. července 2009 16:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jj ja taky budu upravovat seriový karbec, da se říct jen podle navodu stejskýho, ale moc se mi líbí ta laditelná tryska- tu si takto upravit i volnoběžku tak bys ho potom i nadherně seřídil,jen ta práce a čas....
Datum: 20. července 2009 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Stejsky do toho jde ostře  Povedená sada.....!!i ty grafy z brzdy jsou pekné.... Jináč v sobotu sem byl na Veliši a kecal sem tam s Jawaracingem50 a rikal,ze to jede skoro jak jeho valec,jen to trochu mín točí a ma to dost slušnej kroutak,prej se na tom vozil..... dlouho jsem premyslel o valci od TK moto,ale po tom,co sem zjistil a slysel o stejskyho valci,tak moje volba je jasná.....pokusy s frezkou a pilnikem typu pokus/omyl uz jsem vzdal......kdyz o tom nic nevis,tak nema cenu to skouset......a cena je dle me az skoro nízká......kdyz si vemete ze pist stoji 300,-,kruh 2x 100,- + snizeni hlavy,rozlisovani,slisování,uprava valce na freze(to zarucuje,ze sou vsechny stejné  ).....hlavne kdyz se to trošku připepří klikou,karbecem a vejfukem,tak 6 koní je hezká odměna.......jen neverim seriovým kladívkům,ze tech 9000 otacek odklepou a nebudou skakat  Jináč budu upravovat seriovej karbec na 19mm,vse zdokumentuju,pokud se povede,o podrobný návod se podělím..... samozrejmne se podelím i o fotky ze stavby......momentalne to cele stoji na nedostatku casu,financí a na ohlém rámu......vyhledove by to do konce prazdnin mohlo zavrčet......doufam
Datum: 20. července 2009 12:35
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, vedel by nekdo jakej jinej karburator nez Jikov 2914 muzu dat na Jawu 555 ? Nejakej Dell'orto? Nebo kde sehnat plovak do 2914 v perfektnim stavu...? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 21:15
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 diky za odpoved. presne takovej dell'orto mam, akorat ze je to 15mm, ale to se nejak muze vykutit. ale myslis ze 80 tryska je do toho spravna? nevim totiz jakou trysku tam dat. mel jsem totiz Peugeot 103 (francouzska babeta) a na tom ten karburator byl s tryskou 80, tak nevim jestli to bude stejny u Pionyra...co si myslis ty?
Datum: 20. července 2009 21:15
Datum: 20. července 2009 18:16
 daj na to takú http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1059.html neviem to presne ci to tam pasuje bez úpravy ale ten hrdlo na ktorú to pasuje má vonkajsi riemer 18mm mozno ze pasuje na hrdlo co je na jawa 555...ten karburátor má tiez 14mm difuzor ako orig. ale mislim ze má lepsi systém....
Datum: 20. července 2009 18:09
 zdravím všechny prosimvás kolik tak stojí ložiska an Jawu mosquito 585 do zadního i předního kola díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 11:11
 čaute mam dotaz myslíte že nevadí dyž mažu olejem Shell SX2 a mícham to 1:50 mluvim o čz 175/477 díkec za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 20:12
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 číza 477 se má mazat 1:50 ,protože má jehlová ložiska a ne mosazná futra ,která se musí mazat 1:33. Na ten Shell sem jezdíval taky v poměru 1:50 a v pohodě, pak sem přešel na Motul 510 ,protože kouř z toho shellu štípal kámoše do očí
Datum: 20. července 2009 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Ja osobne bych mazal 1:40,protoze zas tak kvalitni jako polosyntetika to neni,abys moh jit az do takle nizkyho pomeru........je pravda ze ty motory sou staveny na dvounasobnej pomer m2t,ale to se zase odviji od toho,ze driv poradnej olej nemeli a tak se toho muselo davat vic...... jinak chvalim volbu oleje!!
Datum: 20. července 2009 12:38
 čemu by to vadilo?? olej jak olej, mazat můžeš i M6A a nevadí to
Datum: 20. července 2009 11:01
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čus draci,neřešitelný problém hoši,když je motor studený,tak jede super,ale když se trochu víc zahřeje (na 2T normální teplota),tak nechce jít do otáček,a to jak na stojanu,na neutrál,tak i za jízdy.Už nevím co stym.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:35
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 JJ dík,zkusím to.
Datum: 20. července 2009 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 zahod vzduchac a skus dat jinou trysku,treba je řízlá a hltí se to......
Datum: 20. července 2009 12:40
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čau draci. Měl bych jeden takový dotaz vím že už to tu bylo hodněkrát. Chci si u mustaanga trochu zvýšit výkon, tím že si snížím hlavu válce. U Pincků atd. se používal stupen komprese 9,5 že? No nejde mi o to abych mě kompres 11 nebo víc.... Stačí mi tak 10 max. 10.3 tak aby se motor až tolik neničil. Rád bych věděl jak moc pujde poznat ted rozdíl. Samozdřejmě GO celého motoru ... to je jasné a taky jaký vliv má tryska 72 do karbece místo 68. Prostě a stručně chci tu hlavu trochu snížit tak co bych měl pak upravit aby motor tak netrpěl a aby fungoval tak jak má . Ufff tak to je vše. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 hele u seriovyho stroje muzes jit az na stupen 10.8:1 ,má to příznivý prinost na prubeh vykonu,spotrebu a jeste to nema vliv na zivotnost klikoveho ustroji.....pokud budes mit jehlovou ojnici,tak to vubec neres.....mosazny futro je horší..... trysku 72 ano,ale s primym filtrem a nebo odškrcenim origo airboxu.......
Datum: 20. července 2009 12:43
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 jj to jei jasné, proto ji nechci snižovat o tolik je mi jasné že každé snížení je na klikovce znatelné ....
Datum: 20. července 2009 12:18
 Snizenim hlavy trpi hlavne klika a loziska na klikovce.. tim bych asi zacal po snizeni hlavy.
Datum: 20. července 2009 11:34
 čau seso a ostatní sou tady na fichtlkraamku ty sponky na sedlo nebo se to dava jen k tem potahum pač ja bych potřeboval jen ty sponky díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 8:53
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1647.html
Datum: 20. července 2009 8:53
 čaute mel bych 2 dotazy ohledne čz 175/477 tak v jakym pomeru mam míchat olej s benzínem a potom jak seřídit předstih myslim hodnoty díky moc za odpovedi dyžtak napište na icq 350270988
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 9:07
 předstih 2,9 mm přd HÚ, olej M2T 1:33
Datum: 20. července 2009 9:07
Jméno: koki
IP: uživatel1488
 hlavně nepleťte primár ze sekundárem!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Necháš si ho udelat na zakázku,je to nestandartni........ prodává se origo 14z ,pak 11z a pulspojka a pak vsem znama sada primaru 9z......
Datum: 20. července 2009 10:17
Jméno: koki
IP: uživatel1488
 kde seženu 12ti zubé kolečko na primární převod jawa 50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:17
 Nech si ho udělat....
Datum: 21. července 2009 10:17
 sorry teraz to vydim ze si pisal primarni sorry
Datum: 19. července 2009 23:51
Datum: 19. července 2009 23:42
Jméno: montiiik
IP: uživatel6565
 Čau draci!Chtěl sem se zeptat jestli někdo nezkoušel ze seriového výfuku dělat tuningovej?Jestli jo tak jak ste dosahli nejlepšího nárůstu výkonu?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Ano........mel sem dve verze.......jedna se povedla,druhá zatím nebyla odladěna.......u první verze jel pionýr o trochu lépe nez se seriovým vyfukem
Datum: 20. července 2009 10:19
Jméno: Enigma
IP: uživatel6766
Posl.aktualizace: 19. července 2009 23:03
 samozrejme musi byt
Datum: 19. července 2009 23:03
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 caute. mam babettu 210. a jak se to pokouším startovat tak to přední kolo(asi spojkové) přeskakuje a neni to schopno se to nastartovat, nevite cim to muze byt? diky za každou dobrou radu,
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:40
Jméno: josef605
IP: uživatel5272
Posl.aktualizace: 20. července 2009 16:26
 tak tohle je uš moc
Datum: 20. července 2009 16:26
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 tak to je slusny to je motor z 250 nebo z 175 ??ja by zajimalo jak to jede to sa mosi stavet na zadní nee ?jaks ten motor tam narval
Datum: 20. července 2009 13:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to asi docela pojede
Datum: 20. července 2009 9:24
 extrem
Datum: 19. července 2009 22:41
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak to je znáámka panku!!!
Datum: 19. července 2009 22:35
 zdar chlapi davam dohromady babettu 210 a nevim v jakem poradi prijdou ty "o"krouzky do stredu unasece celisti dvojkove spojky jsou tam nejake kovove a jeden gumovy mnohokrat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Zadej odkaz babetta site .Je tam článek o spojkách babetta 210 a je tam řez motorem .Když si to zvětšíš , poznáš kde co patří.
Datum: 20. července 2009 13:23
 zdar mám problém už delší dobu scháním nějakou jawu 250 a nemůžu nic sehnat tak kdyby jste něco měli a prodávali napište mi na imejl diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:22
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 to si delas legraci,ze ano.......a skousis jestli by tu nekdo nemel nejakou kejvu za litr.....vychcanost no.......jinak pokud ji nemuzes sehnat,podivej se na motoinzerci,je jich tam asi 1000 na prodej!!!
Datum: 20. července 2009 10:22
 hoj kanci chci se zeptat jestly by něják nešel udělat elektrický startér na pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 ja osobne bych na to teda šel z prave strany motoru  problem by to nebyl,ale opičárna jo  Stacilo by jen pouzit zapalovani a startovani z minibike + nejakej vhodnej starter kterej to utahne.....ale nasleduje otazka: Jak to chces krmit??? baterkou? A to te stavi pred dalsi problem a to je dobijeni,jenze to se zapalovanim z minibike nejde,takze si zase v prdeli   takze bych to neresil
Datum: 20. července 2009 10:27
Datum: 19. července 2009 21:45
Datum: 19. července 2009 21:39
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 Čau kluci dneska sem si koupil 21čku když jsem jí projížděl tak jel úplně nádherně dojel jsem domů ještě jsem chvíli jezdil a všechno v pohodě. Chcipnul jsem ho a tak za hodinu jsem se chtel projet a to už jel nějak divně ani nechtěl držet plyn pak chcípnul a už jsem ho nemohl nastartovat ani nešel roztlačit nic. Pak chytnul chvíli jsem jezdil a tak za 500 metrů zničeho nic chcípnul. Pak mi ještě jednou chytnul ale to bylo všechno. Teďuž nechce chytnout vůbec jako kdyby neházel jiskru furt tlačim a nic čas vod času to blafne a pak zase nic. Benzín teče dobře jiskra je dobrá vůbec nevim čím to může bejt. Jestli vás napadá čím to může být tak napište. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:09
Jméno: Machis
IP: uživatel6771
 Zdar pokud ti tece dobre benzin a svicka dava jiskru tak mas ucpanou nekterou s trysek profouknout a jedes.
Datum: 20. července 2009 12:09
 no já bych sundal celý karbec, kompletně rozdělat a vyčistit, samozřejmě i trysky
Datum: 19. července 2009 22:54
Jméno: karlos
IP: uživatel6765
 kokni na trysku jestli neni ucpana
Datum: 19. července 2009 22:36
Jméno: karlos
IP: uživatel6765
 kokni na trysku jestli neni ucpana
Datum: 19. července 2009 22:36
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 svicku sem menil a hladi na je trochu vyší ale o málo
Datum: 19. července 2009 21:42
 mne to taky dela mustang a bylo to svcickou
Datum: 19. července 2009 21:36
 bych řekl že se ti hnulo zapalko
Datum: 19. července 2009 21:27
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no já bych začal právě tou výměnou svíčky. Taky bych se podíval na hladinu v karbecu, jestli se to nepřechlastává.
Datum: 19. července 2009 21:19
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 Jo a ještě svíčka je furt černá a mokrá
Datum: 19. července 2009 21:13
Jméno: MoorgeN
IP: uživatel5854
 Dobry den chcel by som sa spytat ci pasuje piest z čz 175/477 na nejaku jawu napr. 350 alebo 175jawu a opacne +ci nepoznate nejaku slovensku stranku kde sa daju zohnat veci na čz175/477 hlavne piest...potreboval by som to co najlacnejsie..
Dakujem za odpovede a rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nejde to, i 350 má pravý a levý píst, výřezy na pístu by se nekryly s přepouštěcími kanály. Myslím. že tento píst by neměl být problém sehnat i na Slovensku. Jestli už je ovšem válec v horším stavu, vyplatí se nechat udělat výbrus a píst, kroužky, čep a pojistky ti většinou dodají k výbrusu.
Datum: 19. července 2009 22:54
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6757
 čago draci tak uz sem dal dohromady svoji jawku 20 a jel sem ji projet ale strašně to cuká ,dusí se to ,vyskakují rychlosti někdy nejde ani vyřadit a blbne spojka i kdyz je vystelovana...asi to taky vidite na puleni motoru co..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:52
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6757
 Je to divný to co mi to dneska dělalo každopádně sem dojezdil ,musim to rozpulit..
Datum: 19. července 2009 22:52
Jméno: Tom
IP: uživatel5829
 To mě dělal mustang, taky, nechci malovat čerta na zeď, ale rozpůlil sem ho a blbnul furt, takže šel na díly.
Datum: 19. července 2009 22:41
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6757
 Teď už mi nejde vyřadit vůbec, můžu hejbat s řadící pakou jak chci a nenaskočí mi tam už nic...jinak vzduchovej filt sem tam neměl a dusilo se to a cukalo atd..proste hruza s filtrem sem to ani nerozjel..ale je zajímavý že ze začatku se mi to strašně dusilo jenom na jedničku pak už to jelo ale teď se to dusí a cuka už furt..
Datum: 19. července 2009 22:32
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 čus, no tak pokud vyskakují rychlosti tak to bude chtít rozpůlit motor tomu se nejspíš nevyhneš. K tý spojce, myslím, že už asi budeš mít opotřebovaný korky na lamelách. No až to rozděláš uvidíš sám, A že se dusí může spůsobovat třeba zanešenej výfuk (skus ho vypálit) a taky skus až to nastartuješ sundat vzduchovej filtr a uvidíš jestli to pojede líp, když jo tak buď filtr vyčisti nebo radši kup novej.
Datum: 19. července 2009 19:57
|



|