 zdarec...o kolik se da snizit hlava na mustangovi?v cem je to lepsi?a musim pak menit predstih nebo neco takovyho?  jo jinak je to do terenu... dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 19:52
 Jestli chceš 10,5 : 1 tak musí mít spalovací prostor obsah 5,35 cmm.Nevím kolik je potřeba usoustružit ale to si vypočítáš, tak že dáš do hlavy válce starou špatnou stíčku a naliješ do té hlavy 5,35 ccm ojele tam pokaď bude sahat tak je to potřeba po to místo usoustružit.Nezapomeň i na odpilování toho hrbu v hlavě ať se ti nedotkne píst hlavy.
Datum: 13. září 2009 19:52
 ja tomu moc nerozumim...nechal bych si tech 11:1 ale rekni mi prosim o kolik mm a kde asi (na jakym miste v hlave) tak to mam nechat osoustruzit? existujou nejaky nakresy?
Datum: 13. září 2009 19:51
 Tak to je v poho jestli máš nový ložiska.No někteří si dávají na seriovejch 13:1 Ale to sou blázni.Potože na 12:1 už to nemá cenu výkon už přibývá jen po setinkách.Pokud chceš z toho motoru vymačkat vše tak 12:1 ale já bych tam dal takovejch 10,5:1 možnááá i 11:1.
Datum: 13. září 2009 19:46
 mam vsechny loziska v motoru novy,gufera,tesneni..sportovni filtr...o kolik bys mi doporucil?nechci ale aby to bylo zmenseny nejvic,proste jenom aby to bylo znat ve vykonu...
Datum: 13. září 2009 19:35
 Mužeš si ju snížit o 1mm i 3 záleží jaký chceš kompresní poměr.A jinak když ji snížíš tak jsou větší tlaky na ojnici a klikovku ale jestli je to v poho tak to oboje vydrží.A pokud se jedná o nárůst výkonu tak něco ti přibyde asi tak 0,3-0,5 HP ale záleží jestli máš další úpravy jestli jo tak ti to přidá víc.Předstih se při odsoustružení dáva trošec jinak ale když dáš 1,6 mm tak bude vše v poho.Je to do terénu i na silnici.Já bych doporušil max komprecní poměr někde u 10-11:1. Je to jednoduchá úprava ale musíš už mět motor trošec v pořádku protože jak sem říkal je tam větší tlak
Datum: 13. září 2009 19:14
|



|