slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1578  1579  1580  1581  1582  1583  1584  1585  1586  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Cau razite nekdo do Miretic na fichtlcup ? doufam ze jo je to tam supr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Zdravim poradaele uz sem na to nadrzenej jak alík byl sem tam i minulej rok a bylo to super az na ty pruderni dedy ale jinak fakt dobros . _Michal kotrc (mustang 23)
 
 
Datum: 14. září 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Pořadatel      E-mail:      IP: uživatel1337    
Zdar draci, Fichtl cup u nás v Miřeticích u Vlašimi bude v neděli 4. 10. a budou kategorie - fichtl a pitbike. Oříšek bude pitbike FMX show v podání Luďka Jankovského a maršmelouna, tak si to nenechte ujít!!
 
 
Datum: 14. září 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau kdy je ten fichtlcup?? jestli myslíš ty mířetice za skutčí tak bydlím kousek tam odsud
 
 
Datum: 14. září 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Bart      E-mail:      IP: uživatel7363    
Zdarec draci, zrovna sem dostal babetu v hrozným stavu a postupně ji dávám do kupy, vyměnil jsem všechny ložiska gufera udělal výbrus. ale teď po všech opravách po nastartování je od válce slyšet takovej divnej zvuk ... jako by dření ... a pístní kroužky sou v pořádku ... vůbec si nevím rady čím to může být ... že by navalená klika ... nebo že by třeba hlava byla byla nějak nahnutá na stranu a vydírala nějakou stranu válce ? Je pravda že je teprve v záběhu po výbrusu ale ten zvuk se mi nece líbit :-( dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: TOMI47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne to robi tiež ale ešte abz toho nebolo malo tek mi ani nehadže dvojku
 
 
Datum: 14. září 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: jara      IP: uživatel1337    
cau mam doma bombicku z cistym kyslikem co to udela kdyz to budu poustet po troskach do karburatoru zvedne to vykon ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď se ti to zadře nebo shoří.Blzni pokud chceš nos tak si tam dej nos a nic jinýho ale to taky nedoporučuju.
 
 
Datum: 15. září 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7365    
směs se natoli ochudí,že ti mozna bude smes natolik dobre horet,ze to spali pist jak pise frikulin.....nedelal bych to.......kyslik ti vykon neprida.......
 
 
Datum: 14. září 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nojo ale nerikejte mi ze to nic neprida ? :-D
 
 
Datum: 14. září 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Schoří ti píst až k čepu....:-D
 
 
Datum: 14. září 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brutálně to ochudí směs a bude se odírat vložka
 
 
Datum: 14. září 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
zdar všichni draci potřebuju poradit co se stane když do fichtla po vybrusu budu lejt olej M6A a co to s tim motorem udělá díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: maranemec__ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti muzu doporucit,tag MOGUL TSF,dobrej volej,vysoká kvalita mazání..0,5 litru cca 90 korun
 
 
Datum: 16. září 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7365    
prijde mi jako blbost lejt na novej vybrus 4T olej at je jakej je......shell advance SX 2T je nejlevnejsi lepsi mineralni olej na ceskym trhu......mozna o par korun drazsi jak tvuj olej do starejch 4T motorů.......
 
 
Datum: 14. září 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
M6AD narozdíl od M6A obsahuje aditiva, která rozpouští usazeniny a zabraňuje usazování sajrajtu uvnitř motoru (každopádně je to divný ale M6A je leckde dražší než AD). Když rozděláte motor jetý na M6A, tak je plnej "vazelíny" a různejch usazenin. Proto se kdysi používaly vyplachovací oleje atd. Ale i tak, pokud je motor jetý na M6A a nalejete do něj něco jiného, tak napíšete motoru rozsudek smrti - sračky se uvolní, zapchají se mazací kanály a motor se zadře.
 
 
Datum: 14. září 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na M6AD se kdysi jezdilo....netuším jaký je rozdíl mezi M6A a M6AD, ale tak rozhodně je lepší už i M2T :-D ....a pro zajica :-D Myslíš, že 4takt nemá olej, a čím myslíš že by se mazaly ventily, klikovka a podobně? :-D Akorát se u čtyřtaktu nelije do benálu, ale zvlášť a pak se rozvádí do různých částí motoru. Myslím že by sis měl uvědomit základní rozdíl mezi 2T a 4T motorem. 2T vykoná celý pracovní cyklus za jednu otáčku klikové hřídele a to je důsledek toho že se směs prohání klikovou skříní, ale u 4T motoru se směs přes klikovou skříň neprohání ale používá ventily :-D
 
 
Datum: 14. září 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no kdysi se prý M6A do dvoutaktů lil, ale dneska je na trhu spousta kvalitních a levných olejů pro 2T, takže použití tohoto oleje neosravedlňuje ani cena kolem 40 korun za litr. Tohle je olej, který bych už lil jen do 4T motorů,který nic jinýho nesnesou - čili před GO jsme to lili do Zetoru 25A, vlastnil jsem i Š100 kterou původní majitel krmil tímto olejem a přechod na lepší je nemožný, prostě je to tekutina, o který pokud si pamatuju dobře se sám výrobce na přebalu vyjadřoval :"SAE přibližně 30".
 
 
Datum: 14. září 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no kdysi se prý M6A do dvoutaktů lil, ale dneska je na trhu spousta kvalitních a levných olejů pro 2T, takže použití tohoto oleje neosravedlňuje ani cena kolem 40 korun za litr. Tohle je olej, který bych už lil jen do 4T motorů,který nic jinýho nesnesou - čili před GO jsme to lili do Zetoru 25A, vlastnil jsem i Š100 kterou původní majitel krmil tímto olejem a přechod na lepší je nemožný, prostě je to tekutina, o který pokud si pamatuju dobře se sám výrobce na přebalu vyjadřoval :"SAE přibližně 30".
 
 
Datum: 14. září 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,pro mnohe je to skutecne prekvapujici,ale i 4t motor vyzaduje ke sve spravne funkci dostatecne mazani:-)jak jinak nez olejem,vy v aute nemate olej zajici?
 
 
Datum: 14. září 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on se dava olej i do ctyrtaktu? :-) to sem nevedel :-) a jak je to vlastne mozny,ze 2 takt potrebuje olej aby se nezadrel a 4 takt ne?dyt ten pist tam beha u obou ne :-D
 
 
Datum: 14. září 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
m6a je pro ctyrtakty,to tam nelej,ma horsi rozpustnost v benzinua spalitelnost,lej tam kvalitni mineral,treba od castrolu
 
 
Datum: 14. září 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši,čumte na tohle http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/333271-516-original-vodnik.html to sem ani nevěděl že se něco takovýho vyrábělo!Nevíte kolik to má tak koní? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7365    
no ten válec je alá MITO a nebo 519.....mozna nejakej neznamej prototyp........
 
 
Datum: 14. září 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
To spis vypada jako zbastlena 519
 
 
Datum: 14. září 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mě to překvapilo ale vypadá to slušně
 
 
Datum: 14. září 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja taky nevedel ze se to delalo,bude to mit kolem 20kw
 
 
Datum: 14. září 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
chtěl byh se zeptat má cenu při ůpravě válce jen zvetšit kanály a nepřidělat ty 2 výfukové bude to znát na výkonu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, zvýší se krouťák
 
 
Datum: 14. září 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
zdravím draci hele uvažoval sem o nějake domací upravě..jako myslím zlepšení výkonu atd..chtěl bych se vejít do 500kč a něco vykutit co jde udělat doma..nějaké rady atd..třeba převrtáni karburatoru nebo nevím co všechno můžezvýšit výkon..tk se zapojte do diskuze..ať vám to jezdí..mějte se..x) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zadarmo?Ja znam jen za 22 kc-primej filtr na karbec:-D Tech 22 je za ty tuby:-D
 
 
Datum: 15. září 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Nebo samolepky NOFEAR a svitici cepicky... .D
 
 
Datum: 15. září 2009 0:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7365    
za petikilo si muzes namalovat rychlý pruhy........jinak nic co podstatne zvysi vykon zadarmo neexistuje..... mozna ti nekdo udela tu snizenou palici a sezenes podkovu,ale tam to končí....HIKONE stoji 350,- a seriovej nejede a je k nicemu,musi se prevarit a predelat.na seriovej valec nema cenu prevrtavat karbec.....jen rozhodíš odladění skousene na brzdě......fakt za 500 ty rychlý pruhy.......
 
 
Datum: 14. září 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, tak za 500 si mužeš u měhoho nechat udělat podkovu mezi setrvačníky a nebo si u nějakýho známýho co má stářečku udělat rezonační výfuk a nebo si nechat snížit hlavu.jestli nemáš soustruh nebo svářečku tak žádnou upravu neuděláš na 100% doma vždy neco budeš potřebovat udělat co nemáš doma
 
 
Datum: 14. září 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec... kdyz se ulije svíčka tak se stane toto? dává slabou jiskru někde bokem mimo jiskřiště protože ji vodivé palivo stáhne jinam a proud jde cestou nejmenšího odporu ...... a proto se má potom vypálit??? mě ty svičky posledni dobou nějak zlobí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 23:09
 
 
 
 
Jméno: Hannys      IP: uživatel7569    
nechapu co jsi tím chtěl říct palivo maá pořad stejnou vodivost.zkus silnejší svíčku.
 
 
Datum: 05. října 2009 23:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! nasiel som zaujimavost :-) tá vejirová hlava co predával aj seso nebolo vyrábané podla toho ? :-) http://motoride.sk/pictures/historia/455.1.2.jpg to je rychlostná jawa 125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ten motor na obrázku vypadá slušně, jo a hlava vypadá taky asi stejně
 
 
Datum: 15. září 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna sú uplne stejné
 
 
Datum: 14. září 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Jaké máte zkušenosti s vějířem od Azmarka,už jí mám koupenou,ale ještě sem s ní nejezdil,někdo říká že má naprd spalovák,jak je to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Taky mi ji frikulin musel poupravit, protoze proste "nejela", prislami od frikulina a koncne to bylo ono :-)
 
 
Datum: 14. září 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud máš zájem ozvy se na mail.....už sem "poupravil" hodně Markovejch "spalováků" (uvozovky proto protože tomu se spalovák neříká....to je díra do hliníku se závitem 14 x 1,25 :-D ) Pro upřesnění uvozovky u poupravil proto protože sem je celý předělal....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. září 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*dělá
 
 
Datum: 14. září 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no na prd vejiř neni mas "rotacni" spalovak coz je vyhoda od seriovej zebra jsou zbytecne tlusta ale odlejt vic slabejch zeber je problem jinak to co predvadi marek to je hruza jinak treba frikulin del dobre hvezdy-spalovaky....
 
 
Datum: 14. září 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak je to k ničemu.Jestli chceš větší kompersák tak sniž hlavu jestli ti de o chlazení tak si nech navařit žebra
 
 
Datum: 14. září 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
to je co ten vjejíř?
 
 
Datum: 14. září 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
největší blbost co jsi udělal. jawaracing50 by mohl vyprávět...
 
 
Datum: 14. září 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci, mám dotaz, zapalovací cívka na S11 a S22 je stejná nebo ne? Mám totiž S22 a tady v obchůdku je Pouze cívka na S11. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jjjjjj stejnééé
 
 
Datum: 14. září 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,zapalovaci civka je uplne stejna
 
 
Datum: 14. září 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
hele dajíse koupit samostatně ty podlouhlé matky k vějířové hlavě? a jestli jo tak kde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si je vysoustruz ze sestihranu!
 
 
Datum: 14. září 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: lukasmm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mam problem s čz 180/487 asi je spatna klika tak se chci zeptat jestli je klika stejna jako u 175/487 a nebo popripade jestli nevite kde si nechat kliku zrepasovat a kolik by to stalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: lukasmm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj existuje najdi si ji na http://cezetmania.info/ a nemel by nekd tu kliku na prodej??
 
 
Datum: 15. září 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
cz 180 existuje? proc by se delaly motorky o 5 cmm silnejsí?
 
 
Datum: 15. září 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Repase TkMoto.cz levny to neni
 
 
Datum: 15. září 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdárek, měl bych prozbu, nemáte někdo na prodej zadní blatník s nosičem na S22?: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nemam ale taky neco schanim na s22 karbec+ledvinky,spojkovou packu a prepinac svetel na riditka (ten hlnik mam jen vnitrek a ten plech) jestly nekdo neco mate ozvete se na mejla diky moc (adamec37@seznam.cz) cau
 
 
Datum: 14. září 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, už sem s toho fakt blbej.Chtěl bych si udělat rezonanční výfuk a nevim jak to vypočítat délky a sklony všech těch trub a kuželu.už sem si toho o tom přečetl dost ale bylo to na mě moc složitě vypsaný a na netu o tom skoro nic není .Poradte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 0:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7365    
z toho si nic nedelej.....ja si vejfuk pocital jak blbec a on pak nejel:-D:-D predtim sem si z prdele udelal takovy zajimavy vlozky do seriovyho vejfuku,jen je tam nejak namlatil misto chybejicihiho vnitrku a jelo to jako kráva:-D Ted se k nim budu muset vrátit......resim vejfuk.....mozna skusim doladit ten rezonancni vejfuk v seriovym doutniku co nejel......je skoda to uplne zahodit......
 
 
Datum: 15. září 2009 0:39
 
 
 
 
Jméno: viktor009      E-mail:      IP: uživatel7362    
čau mrknětě se prosim na moje moto a okomentujte co si o tom myslite. a nebo co by ste ještě zlepšili? tady je odkaz: http://viktor009.rajce.idnes.cz/Moje_crosska/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: cvoki      IP: uživatel10490    
no hej ja ju mam tiež ale naklon je dosť dopredu nie je to idealne... ale daju sa tam prerobit loziska aby sa tomu predlzila zivotnost... ale aj keby si s tym nerobil nic len vymenil vydlu hned by si poznal ten rozdiel :-)
 
 
Datum: 06. října 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
a ty vidlice ze simsona pasujou ber uprav?
 
 
Datum: 11. listopadu 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: n      IP: uživatel5573    
no jako neni to špatný ale dal bych do řiti ten kastlík nebo ho předělal někm kam by lepe pasl jinak asi určitě bych doporučil drapáky
 
 
Datum: 15. září 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel6125    
Hele dobrý, ale když tam máš teréní úpravu, tak by to chtělo drapáky. Jinak supr!!!!!!!!!
 
 
Datum: 15. září 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7365    
nechci bejt trvdej,ale pokud chces krosku,tak tomu furt chybi veci jako účinné tlumiče jak vepredu a vzadu a silnejsi motor......par prevarenejch trubek a štítky z krosky krosku nedelaj......krosku delá krouskou to,že se na ní dá jezdit v terenu.......
 
 
Datum: 15. září 2009 0:42
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
nejlepsi co udelas bude ze tu radoby krosku rozeberes nechas si motor a z bytek vyhodis!
 
 
Datum: 14. září 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel5395    
podle me je nejzakladnejsi uprava vymena prednich tlumicu at uz za simsonacke nebo nejake jine ne jednou sem si rozbyl hubu kvuli tem seriovym tlumicum.Fakt to bych rek ze je to zaklad pri prestavovani pak muzes delat takove ty ostatni veci jako treba vzadu central lepsi kyvka vyztuzenej ram atd tech uprav je strasne moc kouki se na par fotek a uvidis sam co by se ti libilo
 
 
Datum: 14. září 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel7362    
o tom blatniku sem uvažoval ale ted to pude na vybrusa nějak nejsou prachy....
 
 
Datum: 14. září 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No určitě bych tomu dal jinej lak mě se ta zelené moc nelíbí ale záleží na tobě a lestli chceš aby to vypadalo crossově tak si kup od sesu ten přední crossovej blatník a bude to úplně jiný
 
 
Datum: 14. září 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
Zdar, mám problém s 555 , prokouzává se mě lamela už jsem vyměnil 3 lameli a porád se to klouže, lanko sem šteloval porád a nic,je tam olej AD. a nenalepil by mě někdo na lamelu z 555 ferodo? Díky: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
dej si tam spojku z 21 ferodo lamely si na to kupis za dve kila a jedes
 
 
Datum: 15. září 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK      IP: uživatel5457    
ja by som povedal ze sa ti pretaca primarne koliesko na klukovke :-D dotiahni tu maticu co to drzi...
 
 
Datum: 15. září 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7365    
a nemas tam stredovou matici na hridel z 21??? sice ma stejnej zavit,ale je vyssi a zasekava se o nic pulicka spojky a spojka furt klouže.......taky dost dela sila korků a špatnej olej.....skus PP80,je dost hustej......
 
 
Datum: 14. září 2009 23:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6139    
aha takovahle uprava mno tak to jeste dotahni vic nebo tam strc tu podlozku pokud tu lamelu uz nemas opravdu moc tenkou tak vymen korky
 
 
Datum: 14. září 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
No vono na těch kolíkách je udělanej závit a ty pružinky šteluješ matkama!!
 
 
Datum: 14. září 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6139    
pokud to nebude olejem tak sou asi uz unaveny pruziny bud dej novy nebo je podloz podlozkama
 
 
Datum: 14. září 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
Jn je ale táta na ten olej jezdil 10let a nikdy se to neposralo!
 
 
Datum: 14. září 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
musis ten starej olej vypustit nalij tam petrolej nebo redidlo klidne benzin a projet to par metru at se to vyplachne pak to vypust a dej ten olej PP 90
 
 
Datum: 14. září 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
coze AD?? to je motorovej olej ne? tak se nediv ze to klouze tam musi bejt prevodovej PP 90 nebo PP 80
 
 
Datum: 14. září 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: vojty      IP: uživatel6362    
Caw lidi mam docela problem se svoji jawou dandy 125 v tom jak je to male ozubene kolecko u te radici paky tak kdyz motorku tlacim do predu tak to tam v tech mistech nejak divne cvaka minule mi to nedelala tak newim muzete mi pls poradit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Radunov      E-mail:      IP: uživatel2059    
mě to taky cvaká...asi to je normální
 
 
Datum: 11. října 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr,minule jsem tady četl že kdosi si dal na Jawu 555 kliku z fichtla... Potřeboval bych to taky tak udělat,ale ta klika z fichtla mi nejde do těch ložisek do motoru 555...Pls,věděl by někdo číslo těch ložisek abych tam mohl dát tu kliku z fichtla ? THX :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: mustafooo      IP: uživatel4675    
Cau , kdyz nastartuju mustanga ,tak mi zniceho nic chcipne ,ale nekdy nechcipne (jak kdy). A treba ,kdyz se chci jet projet tak chytne napoprvy ,ale jak se rozjedu tak jednicka jede krasne a,le jak tam dam 2ku tak to zasne vynechavat az to chcipne , kdyz dam nohu na cepak tak pak uz jede dobre newite co by stim mohlo byt. Vzduchovej filtr novej svicka brisk 15C po delsi dobe krasne hnedo cervena barva. Benzin tece perfektne, hladina v plovakovce trosku vetsi a trysky cisty a jehla na druhym zarezu od spoda.. Poradte !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 16:13
 
<  1578  1579  1580  1581  1582  1583  1584  1585  1586  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:20:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu