Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau razite nekdo do Miretic na fichtlcup ? doufam ze jo je to tam supr
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 22:10
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Zdravim poradaele uz sem na to nadrzenej jak alík byl sem tam i minulej rok a bylo to super az na ty pruderni dedy ale jinak fakt dobros . _Michal kotrc (mustang 23)
Datum: 14. září 2009 22:10
 Zdar draci, Fichtl cup u nás v Miřeticích u Vlašimi bude v neděli 4. 10. a budou kategorie - fichtl a pitbike. Oříšek bude pitbike FMX show v podání Luďka Jankovského a maršmelouna, tak si to nenechte ujít!!
Datum: 14. září 2009 21:50
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kdy je ten fichtlcup?? jestli myslíš ty mířetice za skutčí tak bydlím kousek tam odsud
Datum: 14. září 2009 21:29
 Zdarec draci, zrovna sem dostal babetu v hrozným stavu a postupně ji dávám do kupy, vyměnil jsem všechny ložiska gufera udělal výbrus. ale teď po všech opravách po nastartování je od válce slyšet takovej divnej zvuk ... jako by dření ... a pístní kroužky sou v pořádku ... vůbec si nevím rady čím to může být ... že by navalená klika ... nebo že by třeba hlava byla byla nějak nahnutá na stranu a vydírala nějakou stranu válce ? Je pravda že je teprve v záběhu po výbrusu ale ten zvuk se mi nece líbit  dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 21:18
 mne to robi tiež ale ešte abz toho nebolo malo tek mi ani nehadže dvojku
Datum: 14. září 2009 21:18
Jméno: jara
IP: uživatel1337
 cau mam doma bombicku z cistym kyslikem co to udela kdyz to budu poustet po troskach do karburatoru zvedne to vykon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 17:35
 Buď se ti to zadře nebo shoří.Blzni pokud chceš nos tak si tam dej nos a nic jinýho ale to taky nedoporučuju.
Datum: 15. září 2009 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 směs se natoli ochudí,že ti mozna bude smes natolik dobre horet,ze to spali pist jak pise frikulin.....nedelal bych to.......kyslik ti vykon neprida.......
Datum: 14. září 2009 23:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nojo ale nerikejte mi ze to nic neprida ?
Datum: 14. září 2009 21:12
 Schoří ti píst až k čepu....
Datum: 14. září 2009 21:08
 brutálně to ochudí směs a bude se odírat vložka
Datum: 14. září 2009 21:01
 zdar všichni draci potřebuju poradit co se stane když do fichtla po vybrusu budu lejt olej M6A a co to s tim motorem udělá díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 15:08
 jestli ti muzu doporucit,tag MOGUL TSF,dobrej volej,vysoká kvalita mazání..0,5 litru cca 90 korun
Datum: 16. září 2009 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 prijde mi jako blbost lejt na novej vybrus 4T olej at je jakej je......shell advance SX 2T je nejlevnejsi lepsi mineralni olej na ceskym trhu......mozna o par korun drazsi jak tvuj olej do starejch 4T motorů.......
Datum: 14. září 2009 23:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 M6AD narozdíl od M6A obsahuje aditiva, která rozpouští usazeniny a zabraňuje usazování sajrajtu uvnitř motoru (každopádně je to divný ale M6A je leckde dražší než AD). Když rozděláte motor jetý na M6A, tak je plnej "vazelíny" a různejch usazenin. Proto se kdysi používaly vyplachovací oleje atd. Ale i tak, pokud je motor jetý na M6A a nalejete do něj něco jiného, tak napíšete motoru rozsudek smrti - sračky se uvolní, zapchají se mazací kanály a motor se zadře.
Datum: 14. září 2009 21:26
 Na M6AD se kdysi jezdilo....netuším jaký je rozdíl mezi M6A a M6AD, ale tak rozhodně je lepší už i M2T  ....a pro zajica  Myslíš, že 4takt nemá olej, a čím myslíš že by se mazaly ventily, klikovka a podobně?  Akorát se u čtyřtaktu nelije do benálu, ale zvlášť a pak se rozvádí do různých částí motoru. Myslím že by sis měl uvědomit základní rozdíl mezi 2T a 4T motorem. 2T vykoná celý pracovní cyklus za jednu otáčku klikové hřídele a to je důsledek toho že se směs prohání klikovou skříní, ale u 4T motoru se směs přes klikovou skříň neprohání ale používá ventily
Datum: 14. září 2009 21:20
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no kdysi se prý M6A do dvoutaktů lil, ale dneska je na trhu spousta kvalitních a levných olejů pro 2T, takže použití tohoto oleje neosravedlňuje ani cena kolem 40 korun za litr.
Tohle je olej, který bych už lil jen do 4T motorů,který nic jinýho nesnesou - čili před GO jsme to lili do Zetoru 25A, vlastnil jsem i Š100 kterou původní majitel krmil tímto olejem a přechod na lepší je nemožný, prostě je to tekutina, o který pokud si pamatuju dobře se sám výrobce na přebalu vyjadřoval :"SAE přibližně 30".
Datum: 14. září 2009 21:11
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no kdysi se prý M6A do dvoutaktů lil, ale dneska je na trhu spousta kvalitních a levných olejů pro 2T, takže použití tohoto oleje neosravedlňuje ani cena kolem 40 korun za litr.
Tohle je olej, který bych už lil jen do 4T motorů,který nic jinýho nesnesou - čili před GO jsme to lili do Zetoru 25A, vlastnil jsem i Š100 kterou původní majitel krmil tímto olejem a přechod na lepší je nemožný, prostě je to tekutina, o který pokud si pamatuju dobře se sám výrobce na přebalu vyjadřoval :"SAE přibližně 30".
Datum: 14. září 2009 21:09
 ano,pro mnohe je to skutecne prekvapujici,ale i 4t motor vyzaduje ke sve spravne funkci dostatecne mazani  jak jinak nez olejem,vy v aute nemate olej zajici?
Datum: 14. září 2009 20:48
 on se dava olej i do ctyrtaktu?  to sem nevedel  a jak je to vlastne mozny,ze 2 takt potrebuje olej aby se nezadrel a 4 takt ne?dyt ten pist tam beha u obou ne
Datum: 14. září 2009 20:31
 m6a je pro ctyrtakty,to tam nelej,ma horsi rozpustnost v benzinua spalitelnost,lej tam kvalitni mineral,treba od castrolu
Datum: 14. září 2009 20:20
Posl.aktualizace: 14. září 2009 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 no ten válec je alá MITO a nebo 519.....mozna nejakej neznamej prototyp........
Datum: 14. září 2009 23:25
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 To spis vypada jako zbastlena 519
Datum: 14. září 2009 20:58
 Taky mě to překvapilo ale vypadá to slušně
Datum: 14. září 2009 19:55
 ja taky nevedel ze se to delalo,bude to mit kolem 20kw
Datum: 14. září 2009 19:49
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 chtěl byh se zeptat má cenu při ůpravě válce jen zvetšit kanály a nepřidělat ty 2 výfukové bude to znát na výkonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 21:00
 ano, zvýší se krouťák
Datum: 14. září 2009 21:00
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravím draci hele uvažoval sem o nějake domací upravě..jako myslím zlepšení výkonu atd..chtěl bych se vejít do 500kč a něco vykutit co jde udělat doma..nějaké rady atd..třeba převrtáni karburatoru nebo nevím co všechno můžezvýšit výkon..tk se zapojte do diskuze..ať vám to jezdí..mějte se..x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zadarmo?Ja znam jen za 22 kc-primej filtr na karbec  Tech 22 je za ty tuby
Datum: 15. září 2009 20:23
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Nebo samolepky NOFEAR a svitici cepicky... .D
Datum: 15. září 2009 0:24
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 za petikilo si muzes namalovat rychlý pruhy........jinak nic co podstatne zvysi vykon zadarmo neexistuje..... mozna ti nekdo udela tu snizenou palici a sezenes podkovu,ale tam to končí....HIKONE stoji 350,- a seriovej nejede a je k nicemu,musi se prevarit a predelat.na seriovej valec nema cenu prevrtavat karbec.....jen rozhodíš odladění skousene na brzdě......fakt za 500 ty rychlý pruhy.......
Datum: 14. září 2009 23:30
 Zdar, tak za 500 si mužeš u měhoho nechat udělat podkovu mezi setrvačníky a nebo si u nějakýho známýho co má stářečku udělat rezonační výfuk a nebo si nechat snížit hlavu.jestli nemáš soustruh nebo svářečku tak žádnou upravu neuděláš na 100% doma vždy neco budeš potřebovat udělat co nemáš doma
Datum: 14. září 2009 19:50
 zdarec... kdyz se ulije svíčka tak se stane toto? dává slabou jiskru někde bokem mimo jiskřiště protože ji vodivé palivo stáhne jinam a proud jde cestou nejmenšího odporu ...... a proto se má potom vypálit??? mě ty svičky posledni dobou nějak zlobí
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 23:09
Jméno: Hannys
IP: uživatel7569
 nechapu co jsi tím chtěl říct palivo maá pořad stejnou vodivost.zkus silnejší svíčku.
Datum: 05. října 2009 23:09
Posl.aktualizace: 15. září 2009 14:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten motor na obrázku vypadá slušně, jo a hlava vypadá taky asi stejně
Datum: 15. září 2009 14:05
 podla mna sú uplne stejné
Datum: 14. září 2009 18:55
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Jaké máte zkušenosti s vějířem od Azmarka,už jí mám koupenou,ale ještě sem s ní nejezdil,někdo říká že má naprd spalovák,jak je to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 22:35
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Taky mi ji frikulin musel poupravit, protoze proste "nejela", prislami od frikulina a koncne to bylo ono
Datum: 14. září 2009 22:35
Datum: 14. září 2009 21:12
 *dělá
Datum: 14. září 2009 19:05
 no na prd vejiř neni mas "rotacni" spalovak coz je vyhoda od seriovej zebra jsou zbytecne tlusta ale odlejt vic slabejch zeber je problem jinak to co predvadi marek to je hruza jinak treba frikulin del dobre hvezdy-spalovaky....
Datum: 14. září 2009 19:04
 Přesně tak je to k ničemu.Jestli chceš větší kompersák tak sniž hlavu jestli ti de o chlazení tak si nech navařit žebra
Datum: 14. září 2009 18:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 to je co ten vjejíř?
Datum: 14. září 2009 18:20
 největší blbost co jsi udělal. jawaracing50 by mohl vyprávět...
Datum: 14. září 2009 18:19
 Nazdar draci, mám dotaz, zapalovací cívka na S11 a S22 je stejná nebo ne? Mám totiž S22 a tady v obchůdku je Pouze cívka na S11.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 18:25
 jjjjjj stejnééé
Datum: 14. září 2009 18:25
 ano,zapalovaci civka je uplne stejna
Datum: 14. září 2009 18:01
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 hele dajíse koupit samostatně ty podlouhlé matky k vějířové hlavě? a jestli jo tak kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 19:06
 si je vysoustruz ze sestihranu!
Datum: 14. září 2009 19:06
 Zdar mam problem s čz 180/487 asi je spatna klika tak se chci zeptat jestli je klika stejna jako u 175/487 a nebo popripade jestli nevite kde si nechat kliku zrepasovat a kolik by to stalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 19:47
Datum: 15. září 2009 19:47
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 cz 180 existuje? proc by se delaly motorky o 5 cmm silnejsí?
Datum: 15. září 2009 19:19
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Repase TkMoto.cz levny to neni
Datum: 15. září 2009 15:12
 Nazdárek, měl bych prozbu, nemáte někdo na prodej zadní blatník s nosičem na S22?:
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 19:12
 to nemam ale taky neco schanim na s22 karbec+ledvinky,spojkovou packu a prepinac svetel na riditka (ten hlnik mam jen vnitrek a ten plech) jestly nekdo neco mate ozvete se na mejla diky moc (adamec37@seznam.cz) cau
Datum: 14. září 2009 19:12
 Zdar, už sem s toho fakt blbej.Chtěl bych si udělat rezonanční výfuk a nevim jak to vypočítat délky a sklony všech těch trub a kuželu.už sem si toho o tom přečetl dost ale bylo to na mě moc složitě vypsaný a na netu o tom skoro nic není .Poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 0:39
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 z toho si nic nedelej.....ja si vejfuk pocital jak blbec a on pak nejel   predtim sem si z prdele udelal takovy zajimavy vlozky do seriovyho vejfuku,jen je tam nejak namlatil misto chybejicihiho vnitrku a jelo to jako kráva  Ted se k nim budu muset vrátit......resim vejfuk.....mozna skusim doladit ten rezonancni vejfuk v seriovym doutniku co nejel......je skoda to uplne zahodit......
Datum: 15. září 2009 0:39
Posl.aktualizace: 06. října 2010 12:17
Jméno: cvoki
IP: uživatel10490
 no hej ja ju mam tiež ale naklon je dosť dopredu nie je to idealne... ale daju sa tam prerobit loziska aby sa tomu predlzila zivotnost... ale aj keby si s tym nerobil nic len vymenil vydlu hned by si poznal ten rozdiel
Datum: 06. října 2010 12:17
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 a ty vidlice ze simsona pasujou ber uprav?
Datum: 11. listopadu 2009 18:28
Jméno: n
IP: uživatel5573
 no jako neni to špatný ale dal bych do řiti ten kastlík nebo ho předělal někm kam by lepe pasl jinak asi určitě bych doporučil drapáky
Datum: 15. září 2009 20:16
 Hele dobrý, ale když tam máš teréní úpravu, tak by to chtělo drapáky. Jinak supr!!!!!!!!!
Datum: 15. září 2009 11:19
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 nechci bejt trvdej,ale pokud chces krosku,tak tomu furt chybi veci jako účinné tlumiče jak vepredu a vzadu a silnejsi motor......par prevarenejch trubek a štítky z krosky krosku nedelaj......krosku delá krouskou to,že se na ní dá jezdit v terenu.......
Datum: 15. září 2009 0:42
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 nejlepsi co udelas bude ze tu radoby krosku rozeberes nechas si motor a z bytek vyhodis!
Datum: 14. září 2009 18:09
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 podle me je nejzakladnejsi uprava vymena prednich tlumicu at uz za simsonacke nebo nejake jine ne jednou sem si rozbyl hubu kvuli tem seriovym tlumicum.Fakt to bych rek ze je to zaklad pri prestavovani pak muzes delat takove ty ostatni veci jako treba vzadu central lepsi kyvka vyztuzenej ram atd tech uprav je strasne moc kouki se na par fotek a uvidis sam co by se ti libilo
Datum: 14. září 2009 17:32
Jméno: viktor009
IP: uživatel7362
 o tom blatniku sem uvažoval ale ted to pude na vybrusa nějak nejsou prachy....
Datum: 14. září 2009 17:20
 No určitě bych tomu dal jinej lak mě se ta zelené moc nelíbí ale záleží na tobě a lestli chceš aby to vypadalo crossově tak si kup od sesu ten přední crossovej blatník a bude to úplně jiný
Datum: 14. září 2009 17:16
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdar, mám problém s 555 , prokouzává se mě lamela už jsem vyměnil 3 lameli a porád se to klouže, lanko sem šteloval porád a nic,je tam olej AD. a nenalepil by mě někdo na lamelu z 555 ferodo? Díky:
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 18:52
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 dej si tam spojku z 21 ferodo lamely si na to kupis za dve kila a jedes
Datum: 15. září 2009 18:52
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 ja by som povedal ze sa ti pretaca primarne koliesko na klukovke  dotiahni tu maticu co to drzi...
Datum: 15. září 2009 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 a nemas tam stredovou matici na hridel z 21??? sice ma stejnej zavit,ale je vyssi a zasekava se o nic pulicka spojky a spojka furt klouže.......taky dost dela sila korků a špatnej olej.....skus PP80,je dost hustej......
Datum: 14. září 2009 23:55
Jméno: honza
IP: uživatel6139
 aha takovahle uprava mno tak to jeste dotahni vic nebo tam strc tu podlozku pokud tu lamelu uz nemas opravdu moc tenkou tak vymen korky
Datum: 14. září 2009 21:26
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No vono na těch kolíkách je udělanej závit a ty pružinky šteluješ matkama!!
Datum: 14. září 2009 19:30
Jméno: honza
IP: uživatel6139
 pokud to nebude olejem tak sou asi uz unaveny pruziny bud dej novy nebo je podloz podlozkama
Datum: 14. září 2009 18:42
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Jn je ale táta na ten olej jezdil 10let a nikdy se to neposralo!
Datum: 14. září 2009 17:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 musis ten starej olej vypustit nalij tam petrolej nebo redidlo klidne benzin a projet to par metru at se to vyplachne pak to vypust a dej ten olej PP 90
Datum: 14. září 2009 17:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 coze AD?? to je motorovej olej ne? tak se nediv ze to klouze tam musi bejt prevodovej PP 90 nebo PP 80
Datum: 14. září 2009 17:17
Jméno: vojty
IP: uživatel6362
 Caw lidi mam docela problem se svoji jawou dandy 125 v tom jak je to male ozubene kolecko u te radici paky tak kdyz motorku tlacim do predu tak to tam v tech mistech nejak divne cvaka minule mi to nedelala tak newim muzete mi pls poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 15:46
 mě to taky cvaká...asi to je normální
Datum: 11. října 2009 15:46
 zdr,minule jsem tady četl že kdosi si dal na Jawu 555 kliku z fichtla... Potřeboval bych to taky tak udělat,ale ta klika z fichtla mi nejde do těch ložisek do motoru 555...Pls,věděl by někdo číslo těch ložisek abych tam mohl dát tu kliku z fichtla ? THX
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 16:45
Jméno: mustafooo
IP: uživatel4675
 Cau , kdyz nastartuju mustanga ,tak mi zniceho nic chcipne ,ale nekdy nechcipne (jak kdy). A treba ,kdyz se chci jet projet tak chytne napoprvy ,ale jak se rozjedu tak jednicka jede krasne a,le jak tam dam 2ku tak to zasne vynechavat az to chcipne , kdyz dam nohu na cepak tak pak uz jede dobre newite co by stim mohlo byt. Vzduchovej filtr novej svicka brisk 15C po delsi dobe krasne hnedo cervena barva. Benzin tece perfektne, hladina v plovakovce trosku vetsi a trysky cisty a jehla na druhym zarezu od spoda.. Poradte !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 16:13
|



|