 Ahoja,jsem fichtlovej nováček neb jsem nedávno vyhrabal bráchovýho mustanga co ležel zahrabaný v garáži.Brácha tvrdí,že už moc nejezdil,protože je vyběhanej.Tak se chci zeptat,jak je to s výbrusama a tak vůbec.Koukal jsem do obchodu a tam jsou i celý sady včetně válce.Musí se při použití téhle sady měnit i klika a ojnice?Díky za každou radu,protože toho moc neznám a rád to změním
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 22:41
 Díky za radu.Mustang je fakt nezničitelnej stroj,protože po 15 letech stání v garáži stačilo vyměnit benzín a vyčistit karburator se svíčkou a naskočil.Zkusil jsem ho projet a na 1 se rojede,ale jak dám 2 tak dou otáčky dolu.O výkendu rozeberu motor a kouknu co na mě vybafne.Ještě se zeptám asi --blbě--ten průměr kroužků se měří vnitřní nebo vnějši?Je fakt,že ho chci na ježdění na ryby,tak pokud bude fungovat ta levnější varianta budu radši. A protože papiry zmizeli na propadlišti dějin a tak moc na silnici nemůžu
Datum: 21. září 2009 22:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to máš někam na polnačku a pod. tak se na tu sadu vykašli zkus vyměnit kroužky (to tě vyjde do 100kč) já jsem měl taky motor sračku dal jsem nový kroužky a jak to jelo...a když to bude mít malou sílu tak tam kup ještě 11zubbý sekundárko a pojede dobře..jo a ještě tu sadu musíš strašně dlouho zajíždět na polnačce je to téměř nemožný...je to háklivý na zadření
Datum: 20. září 2009 13:02
 kliku musis vymenit len vtedy ked uz má vybité cepi,ojnicu doporucujem vymenit... a ked menis tak si tam daj takú co má aj pistny cep na jehláh..........
Datum: 19. září 2009 20:13
|



|