|
 cau hoši, hele co to může být když: nastartuju pionýra. studenej motor. Motoru drží volnoběh a tahá jako něco..... trvá to tak 15 sekund a najednou nedrží volnoběh a už není tak živej, jako když je studenej... Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel7607
 a gumovy zaslepky(3ks) ve filtrboxu mas?? pokud ano,skus je vyhodit......mozna to bude hure startovat,ale lepe to pojede......
Datum: 11. října 2009 22:19
 stando vzduchový filtr je nový. staří 1 rok. jedině ta bohatá směs. svíčka byla cihlovo černá. protože to hodně točím tak jsem ji tak nechal.
Datum: 11. října 2009 18:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 muj tip je velka bohatost smesi......studenej motor potrebuje o dost bohatsi smes,teplej ne......muj tajny favorit je stary vzduchovy filtr nebo ucpane diry na filtrboxu......
Datum: 11. října 2009 18:03
 hele hoši nejsem amatér.... jezdím už hodně dlouho. Takže vím že se studený motor nemá vytáčet! Ale jednou jsem ho nenechal zahřát a hned jsem jel. Ne žádný plný otáčky lae jen tak zvolna. Ten pionýr táhnul jako nikdy! A když se ohřál tak už moc nejede! S tou svíčkou mam tam brisk N17C jelikož když se to zahřeje nechce to chytit. s N15 mě to nechytalo vůbec když to bylo teplý! Prostě je to divný. Volnoběžný otáčky drží jen když to je studený. Ale drží tak 15 sek. a toť vše. Šroubek je na max zašroubovaný a nic. Ptal jsem se taťky a on mě řekl, že to může být špatnýma kroužkama. protože u aut a i u mýho druhýho fika to jede líp když to je teplý. Nevíte čím to je?
Datum: 11. října 2009 17:57
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 A zkus zlato střední cestu- n15c/b8hs atp.
Datum: 11. října 2009 15:59
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 to musíš nejdří nechat prošku proběhnout na volnoběh když to nastartuješ a ne to hned honit pod plynem
Datum: 11. října 2009 11:57
|



|