slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1532  1533  1534  1535  1536  1537  1538  1539  1540  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw nezkousel jste nekdo dat do čz 175 typ 487 alternator treba z JAWY 350 typ 638 ? a sel by tam vubec ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde tam,ma uplne jine uchyceni statoru,atd...
 
 
Datum: 12. října 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: bik      IP: uživatel5573    
Ahojte mám 250 předsstih naštelovaný nabitá baterie ,jiskří prostě taklhle chviličku jedu 1 2 3 a pak prostě začne vynechávat čim to může být když jedu pomalu tak třeba j zdechne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Tono      IP: uživatel4870    
Nie som si isty ale moze to robit hoci aj relé... pri nizkych otackach sa rozopne a dynamo nemoze generovat dost prudu ... mne to robila CZ 487 xD Neviem ci to bolo urcite tym ale vymenil som ho a odvtedy to funguje dobre...
 
 
Datum: 12. října 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel7610    
Ahoj, máte někdo zkušenosti s tím novým polským válcem na pio? Sice na něm nelícují kanály, trochu se to dá poopravit... Nadruhou stranu je vložka zalitá - lepší chlazení. Má ho někdo? Jezdí to alespoň stejně jako původní československý? Může někdo porovnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jednou jsem ho lehce piloval, vlastně jak se doporučuje slícovával. Trochu, opravdu jen trochu se to poopravit dá, ale moc od toho nečekej. Když se pak namontovala lehce snížená hlava, a válec jsem znova chvilku piloval, tak to jelo asi o 5km rychleji, malinko víc se to točilo, hlavní rozdíl byl v lepších rozjezdech. Vadnutí motoru (po ohřátí) jsem nepozoroval. Takže asi tak.
 
 
Datum: 12. října 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel711    
Mel jsem ho v motoru,nebyl spatnej.......na radaru 78km/h,vybornej tah do kopce.....jako za ty penize je to slusny......a to sem mel 3 krouzkovej pist....s 2 krouzkovym musi jet este vic..... ale tak jako na upravu je nepouzitelnej......bohuzel.....
 
 
Datum: 12. října 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámoš ho má a ten starej mu jezdí líp..:-D
 
 
Datum: 12. října 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj přesně jak říká lampan,Jestli chceš výkon tak tohle určitě ne vude tak sice znaletně větší výkon ale většinou jen když upravýš ty kanálky ale za cenu že kdsyž se to zadře tak žádnej fichtl cup.A další plus tohodle válce je lepší chlazení jinak nic ,,,,vrazit skoro 1000 do ničeho,záleží na tobě
 
 
Datum: 12. října 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
je zalitej- nedá se rozlisovat- nedá se rozlisovat nic do nej neudelas- nic do nej neudelas tak to bude líná mrcha jak origo fichtl, válec je od toho aby se rozlisoval a udelaly se tam nejaky dobroty třeba 2 přefuky navíc 2 vejfuky na víc naimplantovat klapky atd.......
 
 
Datum: 12. října 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau... jaky cislo svicky (asi brisk) nelepe chyta? nebo takhle je nejlepsi na fichtla? ja tam mam (nevim to presne) 15 Y C dik za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: mahtan      IP: uživatel7180    
je tam jen vysbrus jinak celej motor serie ;-)
 
 
Datum: 13. října 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím že je to směsí ale jak já mám vědět jak to kdo má poladěný tak radši radím bez Y.
 
 
Datum: 12. října 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechte uz toho s propalovanim pistu svickama s Y. Pokud mas dobrou smes tak ti NEPROPALI pist ani kdyby ses p***al na miste. Propalovani dna pistu ma na svedomi spatna smes, ktera pak spatne hori a tim padem hodne kolisaj teploty a tim se natavuje dno pistu a cerstva smes prichazejici do valce a vyfukove plyny odchazejici z valce ji "vyplachnou" a tak se delaj diry do pistu. takze asi tak :-D jinak k dotazu: jo Brisk N15(y)C je dobra a celkem univerzalni svicka.
 
 
Datum: 12. října 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
Kdyz budez mit lechcenej pist a 13 kompresy tak to ho to mozna propálí ale kdyz tam budes mít pul cenťáku tlusty dno tak to nic neudelá jinak na studeny starty je dobra 14-15 ale na potom je lepsi 17
 
 
Datum: 12. října 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jezdim na n15yc celou dobu :-D a jeste nic ale dal uz nebudu riskovat koupim n15c dik
 
 
Datum: 12. října 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15C je asi tak nejlepší na celý rok .Já ji třeba používám.Ale bacha N15YC tam nedávej propaluje písty někteří říkají že ne ale já bych neryskoval.
 
 
Datum: 12. října 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec fichtlaři, mám fika 05. Vyskakovala mi trojka, tak jsem rozpůlil motor a zjistill jsem, že na hlavní hřídeli (alespoň myslím že je to ona) zajíždí dvojka do takovýho kola s nábojem na který pak navazuje sekundární řetěz. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_28.html to je ono. Ale toto kolečko pasuje jen na typy 20-23, ale já mám 05. To kolečko co potřebuji je jako toto, ale je kratší a nemá tak široké zuby. Nemáte prosím někdo toto kolečko se zachovalými dírami? já totiž mam jen, že jsou v něm elipsy ne kroužky! a jak je takhle vydudané, tak už prostě ta dvojka v něm nedrží. Díky za nabídky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to myslíš? vyměnit jednu tu hřídel kterou? ta co zajíždí do kola s nábojem nebo tu druhou? totiž my jsme zkusili tam dát hřídele z 20 a nepasují o 6 mm. Kterou hřídel vyměnit?
 
 
Datum: 12. října 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Podle mě tam pasuje ,protože na mojí 05 mám 1převod a startování kolečko z 20 a ůplně v pohodě.
 
 
Datum: 12. října 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: kajus bonus      IP: uživatel4183    
zdarec draci, dnes sem se šteloval v předstihu a pak sem to chtel nakopnout a najednou rána jako nejaký vyboj a z výfuku vyletelo trochu dýmu. nevíte co se mi s tím stalo a zda to pujde nejak spravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Vlado      E-mail:      IP: uživatel7615    
jo paja ma pravdu je to na 1 000 000% predstih na zapalovani aj mne to rbilo na mojej jawke 175 typ 356
 
 
Datum: 12. října 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ten předstih si asi nesešteloval dobře :-)
 
 
Datum: 12. října 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
caw draci,chysta se nekdo do Ostasova na zavod? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na co se ho potrebujes zeptat?
 
 
Datum: 14. října 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Asi jo ale nejde mi kontaktovat poradatel ma nakej vadnj mejl...
 
 
Datum: 12. října 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty tam jedes?
 
 
Datum: 12. října 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, má cenu investovat do lozisek SKF na kliku? Nebo myslite, ze staci ty obycejne za 60 kč? Na pionyrovi bude pouzita stejskyho dvoukanalova uprava. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
ja sem sehnal v obchode skf za 60kc jedno ale byli to 6204c3 kupoval jsem je do simsona nevim jaky loziska ma fik ale myslim ze cena bude stejna
 
 
Datum: 16. října 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
s áčkovými se mi to při větším ohřátí přizadíralo
 
 
Datum: 12. října 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Na kliku jedině SKF. Hlavně ne ZKL Slovakia. Mám pocit že přesunuli výrobu někam do Číny. Nám se v práci všechna ložiska do týdne vysypala. Ale mam jinej poznatek. Dnes dávaj všichni na kliku ložiska C3, což je větší radiální vůle. Já jsem vždycky dával áčkový...
 
 
Datum: 12. října 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
jo zainvestovat......taky sem koupil na kliku SKF a zbytek lozisek ZVL......
 
 
Datum: 12. října 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže radši zainvestovat?
 
 
Datum: 12. října 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem řešil úplně stejný problém ale ted už mi SKF jdou poštou zítra budou u mě
 
 
Datum: 12. října 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel7575    
ahoj hele chtěl bych se zeptat nevíte někdo z čeho je to zapalování? http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily-elektro/339058-bezkontaktni-zapalovani-fichtl.html díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
podle mě bez pochyb lepší než kl.
 
 
Datum: 12. října 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel7612    
takže by mělo být lepší než kladívka? mohl bys mi napst nějaké výhody? díky
 
 
Datum: 12. října 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7609    
vypada to jako upravene zapalovani z babety,kde indukcni snimac budi rovnou cívku(VAPE)....tudiz je odškrcen seriovy omezovač z babetackyho zapalovani......
 
 
Datum: 12. října 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec ještě něco bych měl myslíte že hlava z babetty pude na pekáča někde jsem myslím četl že jo jinak je to tahle http://www.motokramek.cz/dily-babeta-motor-%20hlava%20valce/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. října 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chtěl bych se zeptat budu si dělat nakyho pekáše na fichtl cup tk mě napadlo dát do zadu tlumiče ze simála nevíte jestli tam pudou bez úprav, a okolik to bude vyšší????? a taky mě napadlo že ve předu bych povolil ty objímky tlumičů a tlumiče zklepnul dolů aby to bylo vyšší a pak ty objímky zase dotáhl myslím že to bude vyšší tak o 3 cm, jinak ty tlumiče nechcu měnit páč jsem tam dával před rokem nový péra a šavle takže tlumí skvěle co si otom myslíte...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám zadné tlmice z MZ 150 (taky isti ako simson len má zrietkavejsiu pruzinu) to tam nepojde bez uprav :-( jebo sú hrubé a nezmesti tam retaz......
 
 
Datum: 12. října 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Zdar mam tlumice ze sima i vydle a zvedlo se to cely +-10cm:-)!Tlumice jdou bez uprav akorat napasovat a spasovat jinak ok.zdar
 
 
Datum: 12. října 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. prosimvás, jak je řešeno u 2914hz plnění válce za volnoběhu aby se to neuchcávalo? všiml sem si dírky hned na zacatku sání a na šoupěti drážku... mě se to právě na volnoběh ulejvá... myslíte, že kdybych o trosku provrtal tu dírku a zvetsil drážku na soupeti, ze by to melo stejny smysl, jako prevrtáni vzdusniku u novejsich karbu? a nebo se mi to ulejvá diky spatný hladine.. potřeboval bych vědět délku vodící tyčinky na plovák plus výšku drážky na zajisteení plováku... tu tycinku totiz nemám originální díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
jasne. ;-)
 
 
Datum: 13. října 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7609    
uz po treti pisu,ze ja to NEDELAL!!! Jo ta plechova vlozka tam neni,je vykuchaná......jak je ten prolis,tak je to vnem rozrizly a svareny...... premejslejte kluci trochu......samozrejmne ze kdyz ma koleno vnitrni prumer 14mm,tak na to nemuzes dat karbec 16mm......
 
 
Datum: 12. října 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
a jak si rozsiril kolinko zevnitr? mam totiz nahradni ktery bych mohl upravit, je tam navarenej takovej kus plechu kterej se omotanej kolem vnitrinho obvodu, v celym kolinku. jde toto nejak odstranit? protoze davat 16mm karbec na 14mm kolinko nema logiku ne?
 
 
Datum: 12. října 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel711    
Prekopani moji 550 na vyssi vykon byla komplet prace puvodniho majitele.......k tomu karbecu ti reknu jedno......nemam tam origo saci koleno.....mam ho rozparany,rozsireny a svařený mosazí.......a i s jehlou na nejnizsim zarezu e nejnizsi hladinou to je odspoda dost hodne bohatý,ale ve vysledku je svicka cihlovo -hneda,takze to neresim......jezdi to vyborne na 550......a nemam tam jen upraveny karbec,ale i prekuchanej vejfuk a podřízlou origo palici.....
 
 
Datum: 12. října 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
hele stando to je zajimavy info! jak si seridil ten 2916 na 550? Ja jsem si ho dal na 555 a spatne to jezdilo, smes byla porad moc bohata a vykon to nezvysilo, co to dela tobe?
 
 
Datum: 12. října 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7609    
tak mi to nedalo a sel sem to popasovat......kdyz se z toho BINGa vyhodi ta slaba pertinaxova vlozka co je v objimce,tak to sedi jak prdel na hrnecl......budu to muset vyskouset az bude hezky......na 550 mam karbec 2916,tak skusim Bing....akorat v nem mam trysku 80,coz bude hodne velký......
 
 
Datum: 12. října 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7609    
Víš co......ty furt hledáš ty koně......předelej si koleno sání a kup si BING s prumerem 15....oznaceni jr BING17......seridis tam vsechno:-D a podle me to pujde primo na parezacke koleno......mam ho doma,tak to skusim popasovat a dam vedet:-)
 
 
Datum: 12. října 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel5353    
zdar kdyz mam na simsonovy 60 ccm valec mam koupit vetsi hlavni tryku asi co? mam karbec BVF 16n1 a jakou trysku nevite to cislo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7609    
rád bych ti poradil,ale nevim jaka je seriova tryska u simsona......kdyz se na fichtla dava polskej valec s vrtanim 40mm,tak se dava tryska 72 namísto 68.......kdyz se na simsona polskej valec s vrtanim 41mm tak asi tryska taky o 4-5 setin vetsi......tohle se asi fakt zeptej na nejakym simsonforu......ale urcite vetsi trysku......
 
 
Datum: 12. října 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Se siflakem tady nemas co delat!jinak sis odpovedel sam mas asi koupit vetsi trysku:-)
 
 
Datum: 12. října 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
TOTO JE FICHTL POKEC , SE SIMSONEM SI DI JINDE!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 12. října 2009 5:04
 
 
 
 
Jméno: gresak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus draci muze byt tohle lozisko v rozete http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1190.html ????????,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: gresak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dik
 
 
Datum: 11. října 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Být může, ale je zbytečné dávat s vůlí - C3. Bohatě postačí klasické 6004 a DOPORUČUJI 2RS (zakryté gumou) - odolné vůči prachu, vlhku, vodě,... a s doživotní náplní. A klidně čseké ZKL/ZVL - cena X krát nižší, výdrž dlouhá. Můžeš také 2ZR (zakryté plechem)-to je sice s těsností malino horší než 2RS, ale rozhodně lepší než nekryté.
 
 
Datum: 11. října 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: prinda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci ,nevím jaký je rozdíl mezy malou a velkou kývačkou nebo panelkou,předem dík za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malá Kýváačka Jawa 125/150/175; velká Kývačka Jawa 250/350. Malá a velká si liší jako obsahem motoru, tak jeho velkisotí, tak veliksotí rámu a jednotlivých komponent. vetšina dílů z mále Kývačky není zámenná s díly velké. Jinal rozdíl Kývačka/Panelka je hlavně podle masky předního světla (horní díl), dále také u některých modelů výfuky, nádrž, spínací skříňka, rozeta...
 
 
Datum: 11. října 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci, jak prosím naliji olej do origu tlumičů v jawy 23? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mě jenco prosim taky - phozman@seznam.cz
 
 
Datum: 12. října 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo díky moc jenco
 
 
Datum: 12. října 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Tono      IP: uživatel4870    
Zdar! Sorry neprecital som si poriadne otazku uz viem ze myslis na zadne tlmice xD
 
 
Datum: 12. října 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro - leti fotka
 
 
Datum: 11. října 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo jenco fotky by se mi hodily pošli mi prosím něco na email hemerkaluk@seznam.cz
 
 
Datum: 11. října 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
egzistuje na rozoberanie taky stahovák.....ked chces tak poslem ti o tom fotky
 
 
Datum: 11. října 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslíš do zadních tlumičů?? jo to bych taky potřeboval ale jde to prý pěkně blbě...myslím že musíš mít uzký klíč aby jsi ho strčil mezi mezeru v tom péru a vyšroubovat to tam a pak to tam zase zpátky nějak nacpat..
 
 
Datum: 11. října 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Tono      IP: uživatel4870    
Zdar! Ak tam nalejes olej tak ti to cele vytece zospodu :-D Staci poriadne namastit vidlice a puzdra vazelinou.Do tlmicov mustangu sa nedava olej
 
 
Datum: 11. října 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel5353    
Zdar vym ze to sem nepatri sry...mam simsona s51 a nesvitej mi svetla...a blinkry blbnou..mam novou spinacku, zarovky a nikde nejsou preruseny kabely..nevite cim by to mohlo byt? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vybitá baterka,,pojistky,přepínač na řiditkách,vyčisti ukostření,Blbne i klakson?
 
 
Datum: 11. října 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
spatna civka nebo spatne zapojeny
 
 
Datum: 11. října 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6945    
Cau potřebuju poradit.Nevím si rady jak zapojit lanko na psojku u 05.Co vsechno k tomu potrebuju (lanko,nejaky valeček?..) popripade nejaky navod kdyby byl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel1653    
U 05ky se dává váleček na rameno spojky jak je na víku motoru. Lanko se provleče štelovacím šroubem na víku a potom válečkem v ramenu šneku spojky a šroub na válečku se dotahne. Musí být štelovací šroub vytočen alespoň 1cm jinak potom zase překáží ve víku(moje zkušenost) a udělat vhodný rozsah ramene aby v domáčknutí páčky spojky se lanko nevyosilo ve výku že rameno bude nadoraz a páčka třeba v půlce.
 
 
Datum: 12. října 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no kryt spojky od nulapetky je stejnej jako na parezech. to znamena ze potrebujes lanko s jednim volnym koncem a na druhym konci musi bejt valecek (na zahaknuti do packy na riditkach). Volnej konec protahnes skrz diru v krytu spojky a skrz tu packu, a vsunes na lanko takovej ten valecek se sroubkem na utahnuti. to utahnes a lanko je zasekly v pacce. normalne by to melo fachat.
 
 
Datum: 11. října 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel5353    
Zdar mam jawu 21 a kdyz je studena chyta na nakopnuti krasne a kdyz je tepla tak nechyti na nakopnuti, musim ji roztlacit.. jen obcas chytne nevite co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus vyměnit svíčku - myslím že Brisk N14C (pro lepší horké starty)
 
 
Datum: 11. října 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
cau nevite plz nekdo co ma byt na cz 125 t ve vyrobnim stitku uplne dole? (výkon v ks) na tom mem to neni citelne a jinde sem to nenasel (odkaz na obrazek zde http://www.motocentrum-vitkovice.cz/l.php?id=592 ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
 
 
Datum: 13. října 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
tak sem nasel na veteranforum odkaz na tohle http://www.michalovyzetky.cz/index.php?obsah=archiv&clanek=test pise se tu(v prvnim liste) ze to ma vykon 4 kone pri 4000 ot. tak myslite ze vtom stitku bude 4 ks?
 
 
Datum: 12. října 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
ja ji prave taky hledal vsude na tom stitku je tu vyrazene opravdu strasne slabe a navíc je tam flek ktery nejde dolu(zkousel sem benzin ale ten smyl pouze posledni pozustatky barvy) plz nemate nekdo kamarada co to ma zrenomovane ze byste se koukli?
 
 
Datum: 12. října 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty.. tak sem hledal vsude mozne a tu hodnotu co tam má být jsem nenasel..
 
 
Datum: 11. října 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mne jedině napadá Výkon KS = Koňských Sil?? Je to česká motorka s českým štítkem, tak je zkratka v češtině. Kdyby byla zahraniční, tak tam asi bude HP (Horse Power).
 
 
Datum: 11. října 2009 22:23
 
<  1532  1533  1534  1535  1536  1537  1538  1539  1540  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 6:54:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu