Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 caw nezkousel jste nekdo dat do čz 175 typ 487 alternator treba z JAWY 350 typ 638 ? a sel by tam vubec ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:39
 nejde tam,ma uplne jine uchyceni statoru,atd...
Datum: 12. října 2009 19:39
Jméno: bik
IP: uživatel5573
 Ahojte mám 250 předsstih naštelovaný nabitá baterie ,jiskří prostě taklhle chviličku jedu 1 2 3 a pak prostě začne vynechávat čim to může být když jedu pomalu tak třeba j zdechne
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:22
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Nie som si isty ale moze to robit hoci aj relé... pri nizkych otackach sa rozopne a dynamo nemoze generovat dost prudu ... mne to robila CZ 487 xD Neviem ci to bolo urcite tym ale vymenil som ho a odvtedy to funguje dobre...
Datum: 12. října 2009 19:22
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7610
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s tím novým polským válcem na pio? Sice na něm nelícují kanály, trochu se to dá poopravit...
Nadruhou stranu je vložka zalitá - lepší chlazení.
Má ho někdo? Jezdí to alespoň stejně jako původní československý? Může někdo porovnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:37
 Jednou jsem ho lehce piloval, vlastně jak se doporučuje slícovával. Trochu, opravdu jen trochu se to poopravit dá, ale
moc od toho nečekej. Když se pak namontovala lehce snížená hlava, a válec jsem znova chvilku piloval, tak to jelo asi o 5km
rychleji, malinko víc se to točilo, hlavní rozdíl byl v lepších rozjezdech. Vadnutí motoru (po ohřátí) jsem nepozoroval.
Takže asi tak.
Datum: 12. října 2009 19:37
Jméno: Standa
IP: uživatel711
 Mel jsem ho v motoru,nebyl spatnej.......na radaru 78km/h,vybornej tah do kopce.....jako za ty penize je to slusny......a to sem mel 3 krouzkovej pist....s 2 krouzkovym musi jet este vic..... ale tak jako na upravu je nepouzitelnej......bohuzel.....
Datum: 12. října 2009 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš ho má a ten starej mu jezdí líp..
Datum: 12. října 2009 17:56
 jj přesně jak říká lampan,Jestli chceš výkon tak tohle určitě ne vude tak sice znaletně větší výkon ale většinou jen když upravýš ty kanálky ale za cenu že kdsyž se to zadře tak žádnej fichtl cup.A další plus tohodle válce je lepší chlazení jinak nic ,,,,vrazit skoro 1000 do ničeho,záleží na tobě
Datum: 12. října 2009 17:42
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 je zalitej- nedá se rozlisovat- nedá se rozlisovat nic do nej neudelas- nic do nej neudelas tak to bude líná mrcha jak origo fichtl, válec je od toho aby se rozlisoval a udelaly se tam nejaky dobroty třeba 2 přefuky navíc 2 vejfuky na víc naimplantovat klapky atd.......
Datum: 12. října 2009 17:30
 cau... jaky cislo svicky (asi brisk) nelepe chyta? nebo takhle je nejlepsi na fichtla? ja tam mam (nevim to presne) 15 Y C dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 17:33
Jméno: mahtan
IP: uživatel7180
 je tam jen vysbrus jinak celej motor serie
Datum: 13. října 2009 17:33
 Vím že je to směsí ale jak já mám vědět jak to kdo má poladěný tak radši radím bez Y.
Datum: 12. října 2009 18:53
 nechte uz toho s propalovanim pistu svickama s Y. Pokud mas dobrou smes tak ti NEPROPALI pist ani kdyby ses p***al na miste. Propalovani dna pistu ma na svedomi spatna smes, ktera pak spatne hori a tim padem hodne kolisaj teploty a tim se natavuje dno pistu a cerstva smes prichazejici do valce a vyfukove plyny odchazejici z valce ji "vyplachnou" a tak se delaj diry do pistu. takze asi tak  jinak k dotazu: jo Brisk N15(y)C je dobra a celkem univerzalni svicka.
Datum: 12. října 2009 17:46
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 Kdyz budez mit lechcenej pist a 13 kompresy tak to ho to mozna propálí ale kdyz tam budes mít pul cenťáku tlusty dno tak to nic neudelá jinak na studeny starty je dobra 14-15 ale na potom je lepsi 17
Datum: 12. října 2009 17:32
 ja jezdim na n15yc celou dobu  a jeste nic ale dal uz nebudu riskovat koupim n15c dik
Datum: 12. října 2009 16:47
 N15C je asi tak nejlepší na celý rok .Já ji třeba používám.Ale bacha N15YC tam nedávej propaluje písty někteří říkají že ne ale já bych neryskoval.
Datum: 12. října 2009 16:36
 Zdarec fichtlaři, mám fika 05. Vyskakovala mi trojka, tak jsem rozpůlil motor a zjistill jsem, že na hlavní hřídeli (alespoň myslím že je to ona) zajíždí dvojka do takovýho kola s nábojem na který pak navazuje sekundární řetěz. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_28.html to je ono. Ale toto kolečko pasuje jen na typy 20-23, ale já mám 05. To kolečko co potřebuji je jako toto, ale je kratší a nemá tak široké zuby. Nemáte prosím někdo toto kolečko se zachovalými dírami? já totiž mam jen, že jsou v něm elipsy ne kroužky! a jak je takhle vydudané, tak už prostě ta dvojka v něm nedrží. Díky za nabídky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 20:35
 jak to myslíš? vyměnit jednu tu hřídel kterou? ta co zajíždí do kola s nábojem nebo tu druhou? totiž my jsme zkusili tam dát hřídele z 20 a nepasují o 6 mm. Kterou hřídel vyměnit?
Datum: 12. října 2009 20:35
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podle mě tam pasuje ,protože na mojí 05 mám 1převod a startování kolečko z 20 a ůplně v pohodě.
Datum: 12. října 2009 20:13
Jméno: kajus bonus
IP: uživatel4183
 zdarec draci, dnes sem se šteloval v předstihu a pak sem to chtel nakopnout a najednou rána jako nejaký vyboj a z výfuku vyletelo trochu dýmu. nevíte co se mi s tím stalo a zda to pujde nejak spravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 21:17
 jo paja ma pravdu je to na 1 000 000% predstih na zapalovani aj mne to rbilo na mojej jawke 175 typ 356
Datum: 12. října 2009 21:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten předstih si asi nesešteloval dobře
Datum: 12. října 2009 16:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 caw draci,chysta se nekdo do Ostasova na zavod?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 17:44
 a na co se ho potrebujes zeptat?
Datum: 14. října 2009 17:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Asi jo ale nejde mi kontaktovat poradatel ma nakej vadnj mejl...
Datum: 12. října 2009 18:10
 ty tam jedes?
Datum: 12. října 2009 16:18
 Čau draci, má cenu investovat do lozisek SKF na kliku? Nebo myslite, ze staci ty obycejne za 60 kč? Na pionyrovi bude pouzita stejskyho dvoukanalova uprava.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 21:36
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ja sem sehnal v obchode skf za 60kc jedno ale byli to 6204c3 kupoval jsem je do simsona nevim jaky loziska ma fik ale myslim ze cena bude stejna
Datum: 16. října 2009 21:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 s áčkovými se mi to při větším ohřátí přizadíralo
Datum: 12. října 2009 21:05
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Na kliku jedině SKF. Hlavně ne ZKL Slovakia. Mám pocit že přesunuli výrobu někam do Číny. Nám se v práci všechna ložiska do týdne vysypala. Ale mam jinej poznatek. Dnes dávaj všichni na kliku ložiska C3, což je větší radiální vůle. Já jsem vždycky dával áčkový...
Datum: 12. října 2009 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel7609
 jo zainvestovat......taky sem koupil na kliku SKF a zbytek lozisek ZVL......
Datum: 12. října 2009 15:39
 Takže radši zainvestovat?
Datum: 12. října 2009 15:38
 Já sem řešil úplně stejný problém ale ted už mi SKF jdou poštou zítra budou u mě
Datum: 12. října 2009 15:35
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7575
Posl.aktualizace: 12. října 2009 20:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 podle mě bez pochyb lepší než kl.
Datum: 12. října 2009 20:33
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7612
 takže by mělo být lepší než kladívka? mohl bys mi napst nějaké výhody? díky
Datum: 12. října 2009 18:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 vypada to jako upravene zapalovani z babety,kde indukcni snimac budi rovnou cívku(VAPE)....tudiz je odškrcen seriovy omezovač z babetackyho zapalovani......
Datum: 12. října 2009 14:48
Posl.aktualizace: 12. října 2009 17:37
Datum: 12. října 2009 17:37
 zdarec chtěl bych se zeptat budu si dělat nakyho pekáše na fichtl cup tk mě napadlo dát do zadu tlumiče ze simála nevíte jestli tam pudou bez úprav, a okolik to bude vyšší????? a taky mě napadlo že ve předu bych povolil ty objímky tlumičů a tlumiče zklepnul dolů aby to bylo vyšší a pak ty objímky zase dotáhl myslím že to bude vyšší tak o 3 cm, jinak ty tlumiče nechcu měnit páč jsem tam dával před rokem nový péra a šavle takže tlumí skvěle co si otom myslíte...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 17:41
 ja mám zadné tlmice z MZ 150 (taky isti ako simson len má zrietkavejsiu pruzinu) to tam nepojde bez uprav  jebo sú hrubé a nezmesti tam retaz......
Datum: 12. října 2009 17:41
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Zdar mam tlumice ze sima i vydle a zvedlo se to cely +-10cm  !Tlumice jdou bez uprav akorat napasovat a spasovat jinak ok.zdar
Datum: 12. října 2009 12:56
 zdarec.. prosimvás, jak je řešeno u 2914hz plnění válce za volnoběhu aby se to neuchcávalo? všiml sem si dírky hned na zacatku sání a na šoupěti drážku... mě se to právě na volnoběh ulejvá... myslíte, že kdybych o trosku provrtal tu dírku a zvetsil drážku na soupeti, ze by to melo stejny smysl, jako prevrtáni vzdusniku u novejsich karbu?
a nebo se mi to ulejvá diky spatný hladine.. potřeboval bych vědět délku vodící tyčinky na plovák plus výšku drážky na zajisteení plováku... tu tycinku totiz nemám originální
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 14:33
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jasne.
Datum: 13. října 2009 14:33
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 uz po treti pisu,ze ja to NEDELAL!!! Jo ta plechova vlozka tam neni,je vykuchaná......jak je ten prolis,tak je to vnem rozrizly a svareny...... premejslejte kluci trochu......samozrejmne ze kdyz ma koleno vnitrni prumer 14mm,tak na to nemuzes dat karbec 16mm......
Datum: 12. října 2009 22:29
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a jak si rozsiril kolinko zevnitr? mam totiz nahradni ktery bych mohl upravit, je tam navarenej takovej kus plechu kterej se omotanej kolem vnitrinho obvodu, v celym kolinku. jde toto nejak odstranit? protoze davat 16mm karbec na 14mm kolinko nema logiku ne?
Datum: 12. října 2009 18:49
Jméno: Standa
IP: uživatel711
 Prekopani moji 550 na vyssi vykon byla komplet prace puvodniho majitele.......k tomu karbecu ti reknu jedno......nemam tam origo saci koleno.....mam ho rozparany,rozsireny a svařený mosazí.......a i s jehlou na nejnizsim zarezu e nejnizsi hladinou to je odspoda dost hodne bohatý,ale ve vysledku je svicka cihlovo -hneda,takze to neresim......jezdi to vyborne na 550......a nemam tam jen upraveny karbec,ale i prekuchanej vejfuk a podřízlou origo palici.....
Datum: 12. října 2009 18:11
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 hele stando to je zajimavy info! jak si seridil ten 2916 na 550? Ja jsem si ho dal na 555 a spatne to jezdilo, smes byla porad moc bohata a vykon to nezvysilo, co to dela tobe?
Datum: 12. října 2009 16:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 tak mi to nedalo a sel sem to popasovat......kdyz se z toho BINGa vyhodi ta slaba pertinaxova vlozka co je v objimce,tak to sedi jak prdel na hrnecl......budu to muset vyskouset az bude hezky......na 550 mam karbec 2916,tak skusim Bing....akorat v nem mam trysku 80,coz bude hodne velký......
Datum: 12. října 2009 15:42
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 Víš co......ty furt hledáš ty koně......předelej si koleno sání a kup si BING s prumerem 15....oznaceni jr BING17......seridis tam vsechno  a podle me to pujde primo na parezacke koleno......mam ho doma,tak to skusim popasovat a dam vedet
Datum: 12. října 2009 15:30
Jméno: d
IP: uživatel5353
 zdar kdyz mam na simsonovy 60 ccm valec mam koupit vetsi hlavni tryku asi co? mam karbec BVF 16n1 a jakou trysku nevite to cislo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 15:11
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 rád bych ti poradil,ale nevim jaka je seriova tryska u simsona......kdyz se na fichtla dava polskej valec s vrtanim 40mm,tak se dava tryska 72 namísto 68.......kdyz se na simsona polskej valec s vrtanim 41mm tak asi tryska taky o 4-5 setin vetsi......tohle se asi fakt zeptej na nejakym simsonforu......ale urcite vetsi trysku......
Datum: 12. října 2009 15:11
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Se siflakem tady nemas co delat!jinak sis odpovedel sam mas asi koupit vetsi trysku
Datum: 12. října 2009 12:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 TOTO JE FICHTL POKEC , SE SIMSONEM SI DI JINDE!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 12. října 2009 5:04
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:30
 dik
Datum: 11. října 2009 22:30
 Být může, ale je zbytečné dávat s vůlí - C3. Bohatě postačí klasické 6004 a DOPORUČUJI 2RS (zakryté gumou) - odolné vůči prachu, vlhku, vodě,... a s doživotní náplní. A klidně čseké ZKL/ZVL - cena X krát nižší, výdrž dlouhá. Můžeš také 2ZR (zakryté plechem)-to je sice s těsností malino horší než 2RS, ale rozhodně lepší než nekryté.
Datum: 11. října 2009 22:27
 čau draci ,nevím jaký je rozdíl mezy malou a velkou kývačkou nebo panelkou,předem dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:30
 Malá Kýváačka Jawa 125/150/175; velká Kývačka Jawa 250/350. Malá a velká si liší jako obsahem motoru, tak jeho velkisotí, tak veliksotí rámu a jednotlivých komponent. vetšina dílů z mále Kývačky není zámenná s díly velké. Jinal rozdíl Kývačka/Panelka je hlavně podle masky předního světla (horní díl), dále také u některých modelů výfuky, nádrž, spínací skříňka, rozeta...
Datum: 11. října 2009 22:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, jak prosím naliji olej do origu tlumičů v jawy 23? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 16:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě jenco prosim taky - phozman@seznam.cz
Datum: 12. října 2009 16:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo díky moc jenco
Datum: 12. října 2009 14:34
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Zdar! Sorry neprecital som si poriadne otazku uz viem ze myslis na zadne tlmice xD
Datum: 12. října 2009 14:32
 péro - leti fotka
Datum: 11. října 2009 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jenco fotky by se mi hodily pošli mi prosím něco na email hemerkaluk@seznam.cz
Datum: 11. října 2009 22:10
 egzistuje na rozoberanie taky stahovák.....ked chces tak poslem ti o tom fotky
Datum: 11. října 2009 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslíš do zadních tlumičů?? jo to bych taky potřeboval ale jde to prý pěkně blbě...myslím že musíš mít uzký klíč aby jsi ho strčil mezi mezeru v tom péru a vyšroubovat to tam a pak to tam zase zpátky nějak nacpat..
Datum: 11. října 2009 21:22
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Zdar! Ak tam nalejes olej tak ti to cele vytece zospodu  Staci poriadne namastit vidlice a puzdra vazelinou.Do tlmicov mustangu sa nedava olej
Datum: 11. října 2009 21:11
Jméno: d
IP: uživatel5353
 Zdar vym ze to sem nepatri sry...mam simsona s51 a nesvitej mi svetla...a blinkry blbnou..mam novou spinacku, zarovky a nikde nejsou preruseny kabely..nevite cim by to mohlo byt? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 21:57
 vybitá baterka,,pojistky,přepínač na řiditkách,vyčisti ukostření,Blbne i klakson?
Datum: 11. října 2009 21:57
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 spatna civka nebo spatne zapojeny
Datum: 11. října 2009 20:42
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 Cau potřebuju poradit.Nevím si rady jak zapojit lanko na psojku u 05.Co vsechno k tomu potrebuju (lanko,nejaky valeček?..) popripade nejaky navod kdyby byl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 16:09
Jméno: Hanz
IP: uživatel1653
 U 05ky se dává váleček na rameno spojky jak je na víku motoru. Lanko se provleče štelovacím šroubem na víku a potom válečkem v ramenu šneku spojky a šroub na válečku se dotahne. Musí být štelovací šroub vytočen alespoň 1cm jinak potom zase překáží ve víku(moje zkušenost) a udělat vhodný rozsah ramene aby v domáčknutí páčky spojky se lanko nevyosilo ve výku že rameno bude nadoraz a páčka třeba v půlce.
Datum: 12. října 2009 16:09
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no kryt spojky od nulapetky je stejnej jako na parezech. to znamena ze potrebujes lanko s jednim volnym koncem a na druhym konci musi bejt valecek (na zahaknuti do packy na riditkach). Volnej konec protahnes skrz diru v krytu spojky a skrz tu packu, a vsunes na lanko takovej ten valecek se sroubkem na utahnuti. to utahnes a lanko je zasekly v pacce. normalne by to melo fachat.
Datum: 11. října 2009 22:21
Jméno: d
IP: uživatel5353
 Zdar mam jawu 21 a kdyz je studena chyta na nakopnuti krasne a kdyz je tepla tak nechyti na nakopnuti, musim ji roztlacit.. jen obcas chytne nevite co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:32
 Zkus vyměnit svíčku - myslím že Brisk N14C (pro lepší horké starty)
Datum: 11. října 2009 22:32
Jméno: roll
IP: uživatel7348
Posl.aktualizace: 13. října 2009 21:04
Jméno: roll
IP: uživatel7348
Datum: 13. října 2009 21:04
Jméno: roll
IP: uživatel7348
Datum: 12. října 2009 20:30
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 ja ji prave taky hledal vsude na tom stitku je tu vyrazene opravdu strasne slabe a navíc je tam flek ktery nejde dolu(zkousel sem benzin ale ten smyl pouze posledni pozustatky barvy) plz nemate nekdo kamarada co to ma zrenomovane ze byste se koukli?
Datum: 12. října 2009 20:23
 ty.. tak sem hledal vsude mozne a tu hodnotu co tam má být jsem nenasel..
Datum: 11. října 2009 22:55
 Tak mne jedině napadá Výkon KS = Koňských Sil?? Je to česká motorka s českým štítkem, tak je zkratka v češtině. Kdyby byla zahraniční, tak tam asi bude HP (Horse Power).
Datum: 11. října 2009 22:23
|



|