Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čus mam dotaz jaka je lepší motorka jestli pionýr 21 nebo mustang a co má větší výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:39
 to ked je taki vilagrovani tak dobre toci ale valec musi bit dobry aj pist.
Datum: 24. listopadu 2009 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 Je to zvláštní,ale nekterý motory prostě jeli a nektery se srali......bezporuchový,bezúdržbový a jeli furt a dobre...... hlavně ty starý 3 krouzkový motory se dochovali nekdy az v luxusních stavech....... pak jsou motory,ktery se od výroby srali......muj první motor v papírový 21 byl špica,origo 3 kruh,letel jak blázen,jedničku sem řadil jen při rozjezdu.....pak se vylágroval válec z kašovýho m2t,udelal se výbrus a uz to nikdy nebylo ono.......pak sem udelal novej zgeneralkovanej motor na 8.vybrusu,jelo to dost slusne,na 3 kruhy se z toho dalo vytahnout i 80,ale furt do tech kopců uz nesel tak dobre jak ten starej motor....... vůči tomu paradox......bracha mel mustanga,kde byl motor vylagrovanej skoro nadoraz,komprese minimální-spíše žádná a jelo to jak prase.......momentalne bojuju na mejch začarovanejch motorech se stejskalovou sadou a furt ne a ne to doladit  uz rikam,ze je to asi tim rámem
Datum: 24. listopadu 2009 9:59
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Čau, myslím, že hodně záleží i od daného kusu. Některé jely líp některé hůř. Měl jsem Jawu 20 a pak Mustanga, starší typ. Jezdil jsem jeden kopec stoupání 12% ale to jsem jeste važil 50 kg. Tak s 21 do čtvrtky za dva a pak už jsem musel řadit jedničku. Za to Mustang v poho za dva celý kopec. Je to težko. Otázka je, že tří-kroužkové písty budou asik líp držet kompresy, ale bude větší tření a tím pádem se míň vytočí což je problém, bez otáček toho moc nevyjedu. Škoda, že už si nepamatuji kolik kroužků na pístu měly. Jawa 21 měla 8 výbrus a Jawa 23 výbrus neměla. Ale když člověk sedl na tu 21 tak pocitově si myslel že je silnější i když to tak nebylo. Kámoš měl zase Jawu50/05 a ta jela jak ďas, pak se v tom vrtal a už nikdy tak nejela. Proto si myslím, že je nejdůležitější na sériové motorce mít motor ve správných provozních vůlích a skvěle seřízen. Teprve pak jít do odpovídajících ůprav. Nedávno jsem po x letech zase pořídil Jawu 20 ze 72 roku a Jawu 23 z 80 roku jsem zvědavý na srovnání. Mějte se draci
Datum: 23. listopadu 2009 20:38
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 zdar, já mám 2x mustanga aj 21, jezdil sem na vice 21 a a zda se mi ze lip tahne...mustangy se mi zdaji slabsi ale nevim jak na rychlost protoze sem jezdil hlavne v terenu...
Datum: 23. listopadu 2009 20:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 23. listopadu 2009 19:44
 Nemám nic proti Mustangům (sám jednoho vlastním) ae stím pohodlným ježděním si nejsem zas tak jist. Já když sem jezdil tak mě bolela prdel hned po 500m,a to mám dobtý sedlo
Datum: 23. listopadu 2009 19:34
 Jo no přesně s tím kroužkem máš pravdu vlastní zkušenost
Datum: 23. listopadu 2009 19:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mustang je pohodlnejsi ja jsem schanel cokoli stechhle stroju co ma papiry, sehnal jsem bohuzel pionyra je to muj oblibenej stroj, ale blbe se nanem sedi kdyyz jedu delsi trasu pres 30 km, treba 250 ta je mrte pohodlna kdyz ma dobry sedlo. Kup to co seti liby vic. Ja bych bral tetka spis mustanga je pohodlnejsi a hezci vykon to ma uplne stejnej navic mustang je pristupnejsi na motor
Datum: 23. listopadu 2009 18:30
 Oni někdy v roce 1975 v rámci modernizace sebrali jeden kroužek a proto blbě jezděj.
Datum: 23. listopadu 2009 18:25
 Nejlepší jsou starý 21!Kámoš má 21 rok výroby 1970 a válec měl průměr 38,08 a dal nový kruhy a jede mu to každej kopec za tří a na 3 táhne jak prase tět si verm kdyby udělal výbrus tak to lítá 70 znám lidi co jezdí se simsonem a má za 6 roků 3 výbrus a jede to stěží 70 tak není co řešit já mám doma sám starou 21 a jak to lítá
Datum: 23. listopadu 2009 18:22
 tvl nechápu tkový de*ilní dotazy ....
Datum: 23. listopadu 2009 18:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jawa 21 a Jawa 23 Mustang mají naprosto stejné motory a tudíž i výkony. Liší se jen vzhledem.
Datum: 23. listopadu 2009 17:58
|



|