Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cuz,víte někdo datumy bo nějaký int. stránky kdy jsou burzy v olomouckým kraji ?thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:52
 Cau je možný, aby mi fichtl jel líp když mám chudou směs (bílou svíčku) než když mám směs akorát? (hnědou) Díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak filtr je novej..... starej cca půl roku. s filtrem a jehlou na druhým zářezu to má černo-hnědo-bílou svíčku. Když dám pryč sání tak to má černo-bílou svíčku...
Datum: 25. listopadu 2009 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mozna to vic toci ale netahne en filtr kup novy a smes nech bohatsi druhej zarez pokud nebude svicka cerna
Datum: 25. listopadu 2009 17:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tě nenapadlo,že máš špinavý filtr? Když máš chudší směs,tak to má o trochu větší otáčky. Ale povšimni si že se pak otáčky pomalu vrací na normal,takže to neni dobrý při řazení.
Datum: 25. listopadu 2009 15:46
 No já mažu právě 1:35-40 podle toho jak to kdy vyjde TSF. Lae mě to bylo divný. Jel jsem na fiku bez sání a hnal to šíleně, na dvojku jsem jel 42. Se sáním sotva 35.... a netáhnul. Tak se ptám.
Datum: 25. listopadu 2009 15:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 možný to je, ale maž kvalitněšim olejem
Datum: 25. listopadu 2009 15:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz mas chdou smes tak muzes i zadrit.
Datum: 25. listopadu 2009 15:10
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Cao kluci prosim vas cim mam striknout pripadne natrit valec u 555 na cerno a na stribrno normalnim sprejem na karoserie nebo je neco specialniho odolnyho teplu?dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 19:08
 jak pise postul...fikusi jak myslis ze to meli z vyroby jawy a cezety?litinovej valec opatrenej cernou tepluodolnou barvou...,u 550 a 555 je to to samy...
Datum: 25. listopadu 2009 19:08
 fikusi 555 ma válec litinový.musíš ten válec pořádně odmastit a spešl barvu na vys teploty.třeba s jakou se malují brzdové třmeny na autě
Datum: 25. listopadu 2009 19:04
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 bude seti min chladit valec a hlava tudis to bude stracet víkon na jawa-50 tam je ta uprava jak se to dela chemicky to se pak chladi este lip prej
Datum: 25. listopadu 2009 17:50
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 nejlepší je ten válec prvně opískovat, a potom ho striknout barvou, kdyz bude mastnej tak ti ta barva nebude drzet
Datum: 25. listopadu 2009 16:03
Jméno: michal
IP: uživatel7700
 vubec nic nestříkej! to ti sleze barva ponevac tam na to de bordel benál a tykový to se specialne vyvaruje ted nevim v jakym roztoku hlavne to nestříkej ani nenatírej
Datum: 25. listopadu 2009 14:53
 http://www.motokramek.cz/zaruvzdorny-lak-cerny-leskly/ tenhle to je
Datum: 25. listopadu 2009 14:52
 jj,stříkni to tím sprejem na kterej odolá vysokým teplotám
Datum: 25. listopadu 2009 14:42
Jméno: jawa 21
IP: uživatel7973
 nasiel som doma ventil pasuje na jawu 20 je mosazni a na bokui je napisane motex a vnutri je korok a otvara ssa susunit je zastaveni a jed ho visuniem je pusteni nevite s coho to moze bit??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:18
 To je asi z čezet typů A a T. Já ho mám taky a je lepší než klasický jikov, nemůže se skoro ucpat.
Datum: 25. listopadu 2009 14:18
Jméno: pincekk
IP: uživatel7965
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:08
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to je fakt, pokud netrvá na tom, aby to bylo original, tak ten pozink není špatná věc a navíc to vydrží a je to poměrně levný.
Datum: 26. listopadu 2009 19:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Stříbřenku bych tam nedával,,moc to nevydrží a hned je to špiavý,lepší je to pozinkovat.
Datum: 25. listopadu 2009 15:48
 Jsou 4 možnosti: buďto si koupíš pastu silichrom (35-40 kč) a vyleštíš je, nebo to jen obrousíš velmi jemným smirglem, nebo si je nastříkáš (nějakou kvalitní stříbřenkou, ale před tím odbousit) a nebo smriglem sundat rez a nechat si je znovu pochromovat. Ta poslední možnost je nejdražší. Záleží jestli to chceš mít na výystavu nebo ne
Datum: 25. listopadu 2009 14:53
 Čau draci! Mám dotaz:jakej je rozdíl mezi motorem S11 a S22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 2:31
 možna to i lip chodi.cus....
Datum: 14. prosince 2009 2:31
 to zdenekk:jo,diky za opravu,splet sem si to,jednou uz mi to vysvetloval FK,akorat ja mam porad zafixovano ze je to jinak
Datum: 26. listopadu 2009 6:40
 S tím, že má S22 jinou převodovku nesouhlasím.....sice existují dva druhy převodovek, ale to se týká S11 a navíc jen některých prvních kusů. Z počátku výroby S22 byly motory s S11 naprosto shodný.....včetně karburátoru........ale i potom se kartery dlouho dělaly s dírou pro "vajíčko". Válec u kterýho nejsou vidět štefty (tj. plnej) je skutečně z S22 , ale dřív když jezdilo mopedů mraky, tak se to dost zmíchalo.........přinesl jsi válec na výbrus a rovnou jsi dostal vybroušenej třeba z S11 a nemusel jsi čekat. Takže "plnej" válec můžeš najít i na S11. Některý S22 mají kuželový silentbloky, ale moc takových není.
Datum: 25. listopadu 2009 19:50
 ten válec na kterým nejdou vidět štefty se říká plnej válec.Mám ho na motoře S11,a na S22 mám obyč kde štefty dou vidět, tak nwm kterej je ten starší
Datum: 25. listopadu 2009 14:45
 s22 ma taky redukci v kanalu,ale trochu jinou...,jinak tu prohlube pod karburatorem meli s22 jeste dloho po ukonceni vyroby s 11...,jinak samozrejme jinej karbec,jina prevodovka(jako celek zamenna),jinej valec(u jednoho sou zvenku videt stefty,u druheho nejsou,nevim kterej je kterej)
Datum: 25. listopadu 2009 14:37
 S22 má větší difuzor
Datum: 25. listopadu 2009 13:36
Jméno: miiiiieeeeeeeeeeee
IP: uživatel8045
 rozdil s22 je s22
Datum: 25. listopadu 2009 13:01
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 nejsem stadionista,ale rozdíl o kterym vim je typ a ulození karburatoru......S11 má vajíčko uložený v bloku motoru,S22 ma karbec normalne nad motorem a pod karburatorem nema takovou tu prohluben a S22 nema takovou tu hlinikovou redukci v sacim kanalu.......jinak sou snad stejný
Datum: 25. listopadu 2009 12:37
 Zdar draci, nevíte náhodou kde se dá sehnat lože (náhon tachometru) na Jawu 21 pionýr v kterém je uloženo to ozubené soukolí. Potřebuji sehnat to lože jak se nasazuje na rozetu, zkusil jsem všude pátrat a všude se dá sehnat jen to ozubene soukolí.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:08
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 já jsem z Litomyšle a nemám problém něco sehnat v mototechně a když nemaj tak do druhýho dne objednaj. Jestli jseš odněkud poblíž tak ti ji doporučim.
Datum: 25. listopadu 2009 18:08
 A co burza Chotusice?
Datum: 25. listopadu 2009 13:44
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 Nesezenes spis od nekoho kup starsi...
Datum: 25. listopadu 2009 13:42
 čau draci,nesundávali jste nekdo dstredivy olejovy filtr na jawe dandy ? ..on se musi sundat kdyz chcete rozebrat spojkovy koš
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:47
Datum: 25. listopadu 2009 14:47
 jestli je to jako u auta tak je sroubovaci,jeste sem dandynu nedelal...
Datum: 25. listopadu 2009 9:15
 notááák,klucí nerikejte že nikdo!! ja už to zkousel stahovákem až jsem pulku urval  ..a on tam teda nebude narazeny ale nasroubovany,tusim ze to v jeho stredu je nejaka specialni matka,ale na ni uz jsem zlomil svoje oblibene kleste :-/
Datum: 25. listopadu 2009 2:04
Jméno: drak88
IP: uživatel7956
 zdarec chci se zeptat jestli nekdo nekupoval komplet prevodovku co se tu prodava na kyvačku nebo panelku....Já ji mam nejspise v pr.....nasipal do motoru skoro vsecko novy krome prevodovky a automatu....vydličky sem dal taky novy ,a najel sem 200km a zacla mi cukat 4ka jako kdyz to nachvily vyradi a pak se to vrati pri vysich otackach a pak trojka zacla vypadavat,cetl sem ze je to zaoblenim tisicihranu v kolecku nebo vystupku na koleckach nebo na hridely a ma to tendenci jit od sebe a tudiz zaradit neutral.a jestli je lepsi pri vymene prevodovky i novej automat.docela me to finančne vytízilo a neslisel sem o tureckejch vecech moc pozitivniho.tak se chci zeptat nez bych prevodovku koupil kdo ma skusenost at napise budu moc rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 20:15
 jestli to nedelalo předtím, tak jsi asi poztrácel vymezovací podložky. nastuduj knihu J. Dočkala ůdržba a opravy motocyklů jawa je ke stažení na http://www.jawamania.info v sekci "technika"
Datum: 25. listopadu 2009 20:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 zdar, nevíte o někom, kdo by opravdu ale opravdu kvalitně udělal chromování. Vyrovnání důlků po korozi atd atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 23:13
 Zdravim Vas moony a vsechny ostatni jestli mohu rad Vam nabidnu sve sluzby chromovani včetne medeni pro ukazku http://www.jt-leko.cz spozdravem Taraba.Tel 607843305
Datum: 04. prosince 2009 23:13
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to Ondragam: Stadion S11 replika: přední světlo neseženu, řídítka 2000, výfuk 1600, koleno 700, očekávám, že to chromování mě vyjde levněji a že bude replika lepší nevěřím ani náhodou - s tím chromem se to nikdy nepřehánělo a dneska to bude vojebaný ještě víc.
Datum: 25. listopadu 2009 20:20
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 A co jsem si ted tak vzpomel,tak pro motoren.sk i pro montyjawa snad chromuje nejaký pan Macák..... skus hledat na netu,snazil jsem se ti nejaká pojítka dát......
Datum: 25. listopadu 2009 13:42
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 Jinak chromuje treba i TK moto......nebo Stará pérovná z Usti .......na netu jsem nasel i docela levny chromovani abnormálních dílů......protoze sem dost estetik,tak sem hledal,zda by mi nekdo pochromoval nově udelanej ladenej vejfuk a co by to koštovalo......
Datum: 25. listopadu 2009 13:39
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 Koukni sem,pár odkazů tam je http://www.i-veteran.cz/odkazy/ jináč v diskusi na i-veteran taky najdes spoustu odkazů,skušeností s chromovnama ci soukromniky co chromují (treba v Praze).......
Datum: 25. listopadu 2009 13:37
 Proč furt chcete chromovat? Kupte si repliky. Třeba nádrž je blbost, ale kola jsou lepší a levnější replikový.
Datum: 25. listopadu 2009 13:24
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 Ne - já hledám firmu, která mi opravdu kompletně se vším všudy profesionálně udělá chrom, včetně přípravy.
Datum: 25. listopadu 2009 12:45
 no ono to moc nezáleží jak kvalitně to udělá,ale spíš jak ty si to doma dobře nachystáš
Datum: 25. listopadu 2009 6:48
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 15:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Cezetak:Asi tak jak rika kubiczek
Datum: 25. listopadu 2009 15:04
 hlavne to slouzi pro chcipani motoru,jinak velky endura akrosky to maji protoze tu kompresi je nekdy problem uslapnout tak tam davaj dekompresor,nekdy i automatickej...
Datum: 25. listopadu 2009 14:42
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 Dekompresor je typycká součást Stadionů a celkově starých mopedů pro lepsi rozslapani.....staré babety to meli také.....patriku myslím že zrovna tvoje babka 207 dekompresak mela,tak se poradně koukni  ......o tom ze velký 4T krosky maj ochuzovač směsi vim,jezdil sem treba na YZF 450 a na RMZ 250 a teplý to bez toho nechce chytat......ale o tom ze by to fungovalo jako dekompresak nic nevim......konkretne to WR je stejnej motor jako YZF,jen je endurovej a je zavřenej....takze to je stejný......
Datum: 25. listopadu 2009 13:49
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 JAWA_ceZetak: Treba na nasi 3 mesice stary husqvarne
Datum: 25. listopadu 2009 13:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 PResne tak ja to mam na wr 450f yamaha a zaroven to i obohacuje smes
Datum: 25. listopadu 2009 10:44
 Decompresor se dává i na endura nebo crosky (s většim objemem 250 ccm a více) aby to při startování neukoplo nohu
Datum: 24. listopadu 2009 22:06
 denzileck: mám 20 let starou dolmarku a ani tam neni dekompresor, tak na jakých pilách je?
Datum: 24. listopadu 2009 21:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to treba i motorovek pro lehci startovani
Datum: 24. listopadu 2009 21:38
 To přisává vzduch do hlavy a motor ztrácí kompresi-na rozšlapání je to dobrý a na chcípnutí taky.
Datum: 24. listopadu 2009 21:14
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 Na babety nevim jestli 207 nebo 210 se místo el. chcípáku montovali hlavy které měli jakýsi ,,ventil,, vypadá to jako ventil u 4dobých motorů. je to dobré i na rošlapávání bez námahy-dekompres.
Datum: 24. listopadu 2009 20:47
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:04
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 HELE chlapci trošku slušnosti nejsme tady u piva!!!!!!
Datum: 26. listopadu 2009 16:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 25. listopadu 2009 15:11
Datum: 25. listopadu 2009 15:06
 jezis  kokos... no prodává plot nebo jejich psa  takovyho idiota bych ani za 100 kč nechtěl  b mě ještě musel on zaplatit
Datum: 25. listopadu 2009 7:22
 víte,kdo je největší pedofil na světě?Kapitán IGLO,jeho prsty znají děti po celém světě.
Datum: 24. listopadu 2009 21:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ne asi  Ale x-moto bych si nekoupil agb mam radsi
Datum: 24. listopadu 2009 21:25
 Doufám, že tam motorka je na prodej bez toho smrada...
Datum: 24. listopadu 2009 21:16
 Zdejší pokec funguje jako poradna a diskusní formum draků spřátelených s fichtlkrámkem a lidí co zde nakupují........v žádném případě to není místo pro inzerce a provokace!! Je nás nekolik moderátorů,kteří tyto nevhodné věci mažeme.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:33
 se nediv když se tady co deset minut někdo ptá jestli je x-olej lepší než m2t a pokaždé je tady min 15 odpovědí a ještě více emocí
Datum: 24. listopadu 2009 20:33
 tak tak,posledni dobou se tady objevujou fakt pitomy prispevky atd...kazdej je tu na kazdyho nasranej,kazdej druhej je chytrej jak radio...,nemam co dodat,jestli navstevujete jawamanii,tak vite ze tam dokazou odpovidat bez nadavek a podobnejch veci...,rad bych to zavedl i na pokecu...
Datum: 24. listopadu 2009 20:25
 Čau draci mají jiskřit kldívka nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 15:27
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 malá rada ze života.....vyboj si vzdy hledá nejkratsi cestu na rám..... z vlastní skusenosti muzu rict toto......kdyz posadis do motoru zapalovani,ktere funguje a nezapojis inducku,tak musi jiskrit kladivka,po pripojeni inducky musi prestat jiskrit......pokud nadmerne jiskri i normalne,jsou na vadě opálená kladívka a nebo kondenzator a nebo obracene zapojena indukcni civka.....
Datum: 25. listopadu 2009 15:27
 kondik tam je nato abi to medzi kladivkem nehadzalo iskru abi sa neprepalovali kontakty ne?takze cim vic ti to hadze na tem kladivku tak tim vic je to napicu
Datum: 25. listopadu 2009 14:55
 já tam mám novej kondik
Datum: 25. listopadu 2009 14:13
 pedro pedro po dlouhé době jsem se od srdce zasmál...
Datum: 24. listopadu 2009 21:55
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Pokud kladívko jiskří jenom trošku, tak je vše v pořádku, ale pokud tam skáčou velký jiskry, tak je špatnej kondík
Datum: 24. listopadu 2009 21:09
 já sem zasejc slyšel že když jiskřej tak je to na novej kondík
Datum: 24. listopadu 2009 20:53
Jméno: Pedro
IP: uživatel8039
 když ti klativko hazi jiskru a celkem velkou tak mas dobre seštelovanej předstih... když tam neni jiskra tak to taky nekdy pojede ale vetsinou to stoji za ...
Datum: 24. listopadu 2009 20:43
 To je jasný ře musej,kdyš tam vede el, proud. aspon mi to říkal děda kdyš sem se ho před tejdnem ptal
Datum: 24. listopadu 2009 20:34
 neměliby
Datum: 24. listopadu 2009 20:17
 čus draku ... ja když mam nastartovanej motor tak me kladívka jiskří a zatim me to nevinechava nic tak asi dobrýý  ... když ti to jede tak to nech bejt  ...
Datum: 24. listopadu 2009 20:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Museji
Datum: 24. listopadu 2009 20:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Museji
Datum: 24. listopadu 2009 20:15
 čau, sháním stojan na sportku a hlavu na 453, sory, za tu inzerci ale směřuje toho i dotaz, sice si myslim že je to blbost, ale člověk nikdy neví, a ted k nemu, : pasovala by hlava ze 450 na 453??? asi ne co, ikdyž ty motory jsou skoro k nerozeznaní, tušim, že 175 ma o 1 žebro vice, ale s hlavou teda newim. dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 17:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty hlavy jsou záměnný, ale jen tak, že seději na válce, ale maji každá jinej objem!!! to znamená že když dáš ze 450 hlavu na 453 tak to pojede strašně bídně..... Ja mam na jednom motoru ve 3kolce na 450 hlavu z 453....
Datum: 25. listopadu 2009 17:05
 hlavy zamenny skoro urcite nebudou,ma to jiny vrtani...
Datum: 24. listopadu 2009 19:47
 vycistil jsem na 21 vyfuk a upe to řve tak nevim proc ale hreve to hodne nevite proc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:57
 ja to zase nacham zacpat m2t a bude to tiche
Datum: 26. listopadu 2009 21:57
 musíš tam narvat všechny tlumice jak byli a fešne dotahnout ale neurvy to !
ale to asi bude normal zvuk musíš si na zivo poslechnout jinýho a porovnat
Datum: 25. listopadu 2009 15:09
Jméno: jacob
IP: uživatel8043
 dotahnul si vsechno jak ma byt? nebo je tu moznost ze je to normalni zvuk ale ty ho neznas bo pred tim si mel spinave vyfuk
Datum: 25. listopadu 2009 11:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a dal jsi tam všechny tlumiče?
Datum: 24. listopadu 2009 19:37
 Dnes jsem si koupil vnitřní těsnění palivového kohoutku. Stálo 10Kč. Ale prý je těžko k sehnání jako tak v mototechnách, mě ho dal výjmečně. Teď už doufám nebudu muset pouštět benzin směrem nahoru ale klasicky dát ten kohout dolů. Také jsem si koupil na fichtla za 200 Kč bošák poslední. Potřeboval jsem nějakou spínací skříňku takže se mi to vyplatilo tam jet. Mimochodem kdyby měl někdo schéma propojení bosháku ( jeho vnitřek co spína při klíčku apod.) tak mi prosím napiště odkaz. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 22:01
 kde bydlíš ti to zapojím
Datum: 24. listopadu 2009 22:01
 v mototechně v Poličce to maj taky pořád ze slevou na tátu mě to stojí 16 kč
Datum: 24. listopadu 2009 21:53
 provaz: ty si z ústní n.orl? já jsem z české Třebové  tp je kousek
Datum: 24. listopadu 2009 20:15
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 hm to je divny - u nas v usti nad orlici - to neni zadnej problem koupit - maj to tady furt - uz jsem tu tu kupoval nekolikrat - do fichtlu a do masiny atd
Datum: 24. listopadu 2009 20:01
Jméno: Honza10
IP: uživatel8037
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 17:22
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5107
 Zkušenosti by byly dobrý,když už se ptáš.Ale jakou kliku myslíš?ny odkazu co jsi přidal je hlavní stránka.Písni mi kdyžtak na kordinaz@seznam.cz a nějak se domluvíme pokud by si měl o kliku nebo něco podobného zájem.
Datum: 25. listopadu 2009 17:22
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz na vape,chtěl bych na čz 477 tudíž jednoválec ae chci 12 V..seso máš to tady?a pak by mě zajímalo toto zapalování potřebuje baterku nebo ne?a jak je to s dobíjením?díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 18:27
 pokud ji mas tak ji to samozrejme dobiji,kontrolka zapojit...nevim,musel by ses pohrabat ve schematu a zjistit co a jak,potom by to mozna slo,ale vape kontrolku nepotrebuje
Datum: 24. listopadu 2009 18:27
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 a pokuď ju tam mám tak ji to dobíjí?a jde tam zapojit kontrolka dobíjení? dik
Datum: 24. listopadu 2009 18:16
 vap baterii nepotrebuje,ale je lepsi ji tam mit
Datum: 24. listopadu 2009 18:11
 ted jsem koukal na CT 1 v zahrada je hra, tam ukazovali z hradu kamen a bylo tam muzeum motocyklu tak jestli vas to zajima se podivejte dne 24.11 cca 17:45
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 17:49
|



|