Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci! Mám dotaz:jakej je rozdíl mezi motorem S11 a S22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 2:31
 možna to i lip chodi.cus....
Datum: 14. prosince 2009 2:31
 to zdenekk:jo,diky za opravu,splet sem si to,jednou uz mi to vysvetloval FK,akorat ja mam porad zafixovano ze je to jinak
Datum: 26. listopadu 2009 6:40
 S tím, že má S22 jinou převodovku nesouhlasím.....sice existují dva druhy převodovek, ale to se týká S11 a navíc jen některých prvních kusů. Z počátku výroby S22 byly motory s S11 naprosto shodný.....včetně karburátoru........ale i potom se kartery dlouho dělaly s dírou pro "vajíčko". Válec u kterýho nejsou vidět štefty (tj. plnej) je skutečně z S22 , ale dřív když jezdilo mopedů mraky, tak se to dost zmíchalo.........přinesl jsi válec na výbrus a rovnou jsi dostal vybroušenej třeba z S11 a nemusel jsi čekat. Takže "plnej" válec můžeš najít i na S11. Některý S22 mají kuželový silentbloky, ale moc takových není.
Datum: 25. listopadu 2009 19:50
 ten válec na kterým nejdou vidět štefty se říká plnej válec.Mám ho na motoře S11,a na S22 mám obyč kde štefty dou vidět, tak nwm kterej je ten starší
Datum: 25. listopadu 2009 14:45
 s22 ma taky redukci v kanalu,ale trochu jinou...,jinak tu prohlube pod karburatorem meli s22 jeste dloho po ukonceni vyroby s 11...,jinak samozrejme jinej karbec,jina prevodovka(jako celek zamenna),jinej valec(u jednoho sou zvenku videt stefty,u druheho nejsou,nevim kterej je kterej)
Datum: 25. listopadu 2009 14:37
 S22 má větší difuzor
Datum: 25. listopadu 2009 13:36
Jméno: miiiiieeeeeeeeeeee
IP: uživatel8045
 rozdil s22 je s22
Datum: 25. listopadu 2009 13:01
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 nejsem stadionista,ale rozdíl o kterym vim je typ a ulození karburatoru......S11 má vajíčko uložený v bloku motoru,S22 ma karbec normalne nad motorem a pod karburatorem nema takovou tu prohluben a S22 nema takovou tu hlinikovou redukci v sacim kanalu.......jinak sou snad stejný
Datum: 25. listopadu 2009 12:37
 Zdar draci, nevíte náhodou kde se dá sehnat lože (náhon tachometru) na Jawu 21 pionýr v kterém je uloženo to ozubené soukolí. Potřebuji sehnat to lože jak se nasazuje na rozetu, zkusil jsem všude pátrat a všude se dá sehnat jen to ozubene soukolí.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:08
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 já jsem z Litomyšle a nemám problém něco sehnat v mototechně a když nemaj tak do druhýho dne objednaj. Jestli jseš odněkud poblíž tak ti ji doporučim.
Datum: 25. listopadu 2009 18:08
 A co burza Chotusice?
Datum: 25. listopadu 2009 13:44
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 Nesezenes spis od nekoho kup starsi...
Datum: 25. listopadu 2009 13:42
 čau draci,nesundávali jste nekdo dstredivy olejovy filtr na jawe dandy ? ..on se musi sundat kdyz chcete rozebrat spojkovy koš
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:47
Datum: 25. listopadu 2009 14:47
 jestli je to jako u auta tak je sroubovaci,jeste sem dandynu nedelal...
Datum: 25. listopadu 2009 9:15
 notááák,klucí nerikejte že nikdo!! ja už to zkousel stahovákem až jsem pulku urval  ..a on tam teda nebude narazeny ale nasroubovany,tusim ze to v jeho stredu je nejaka specialni matka,ale na ni uz jsem zlomil svoje oblibene kleste :-/
Datum: 25. listopadu 2009 2:04
Jméno: drak88
IP: uživatel7956
 zdarec chci se zeptat jestli nekdo nekupoval komplet prevodovku co se tu prodava na kyvačku nebo panelku....Já ji mam nejspise v pr.....nasipal do motoru skoro vsecko novy krome prevodovky a automatu....vydličky sem dal taky novy ,a najel sem 200km a zacla mi cukat 4ka jako kdyz to nachvily vyradi a pak se to vrati pri vysich otackach a pak trojka zacla vypadavat,cetl sem ze je to zaoblenim tisicihranu v kolecku nebo vystupku na koleckach nebo na hridely a ma to tendenci jit od sebe a tudiz zaradit neutral.a jestli je lepsi pri vymene prevodovky i novej automat.docela me to finančne vytízilo a neslisel sem o tureckejch vecech moc pozitivniho.tak se chci zeptat nez bych prevodovku koupil kdo ma skusenost at napise budu moc rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 20:15
 jestli to nedelalo předtím, tak jsi asi poztrácel vymezovací podložky. nastuduj knihu J. Dočkala ůdržba a opravy motocyklů jawa je ke stažení na http://www.jawamania.info v sekci "technika"
Datum: 25. listopadu 2009 20:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 zdar, nevíte o někom, kdo by opravdu ale opravdu kvalitně udělal chromování. Vyrovnání důlků po korozi atd atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 23:13
 Zdravim Vas moony a vsechny ostatni jestli mohu rad Vam nabidnu sve sluzby chromovani včetne medeni pro ukazku http://www.jt-leko.cz spozdravem Taraba.Tel 607843305
Datum: 04. prosince 2009 23:13
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to Ondragam: Stadion S11 replika: přední světlo neseženu, řídítka 2000, výfuk 1600, koleno 700, očekávám, že to chromování mě vyjde levněji a že bude replika lepší nevěřím ani náhodou - s tím chromem se to nikdy nepřehánělo a dneska to bude vojebaný ještě víc.
Datum: 25. listopadu 2009 20:20
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 A co jsem si ted tak vzpomel,tak pro motoren.sk i pro montyjawa snad chromuje nejaký pan Macák..... skus hledat na netu,snazil jsem se ti nejaká pojítka dát......
Datum: 25. listopadu 2009 13:42
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 Jinak chromuje treba i TK moto......nebo Stará pérovná z Usti .......na netu jsem nasel i docela levny chromovani abnormálních dílů......protoze sem dost estetik,tak sem hledal,zda by mi nekdo pochromoval nově udelanej ladenej vejfuk a co by to koštovalo......
Datum: 25. listopadu 2009 13:39
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 Koukni sem,pár odkazů tam je http://www.i-veteran.cz/odkazy/ jináč v diskusi na i-veteran taky najdes spoustu odkazů,skušeností s chromovnama ci soukromniky co chromují (treba v Praze).......
Datum: 25. listopadu 2009 13:37
 Proč furt chcete chromovat? Kupte si repliky. Třeba nádrž je blbost, ale kola jsou lepší a levnější replikový.
Datum: 25. listopadu 2009 13:24
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 Ne - já hledám firmu, která mi opravdu kompletně se vším všudy profesionálně udělá chrom, včetně přípravy.
Datum: 25. listopadu 2009 12:45
 no ono to moc nezáleží jak kvalitně to udělá,ale spíš jak ty si to doma dobře nachystáš
Datum: 25. listopadu 2009 6:48
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 15:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Cezetak:Asi tak jak rika kubiczek
Datum: 25. listopadu 2009 15:04
 hlavne to slouzi pro chcipani motoru,jinak velky endura akrosky to maji protoze tu kompresi je nekdy problem uslapnout tak tam davaj dekompresor,nekdy i automatickej...
Datum: 25. listopadu 2009 14:42
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 Dekompresor je typycká součást Stadionů a celkově starých mopedů pro lepsi rozslapani.....staré babety to meli také.....patriku myslím že zrovna tvoje babka 207 dekompresak mela,tak se poradně koukni  ......o tom ze velký 4T krosky maj ochuzovač směsi vim,jezdil sem treba na YZF 450 a na RMZ 250 a teplý to bez toho nechce chytat......ale o tom ze by to fungovalo jako dekompresak nic nevim......konkretne to WR je stejnej motor jako YZF,jen je endurovej a je zavřenej....takze to je stejný......
Datum: 25. listopadu 2009 13:49
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 JAWA_ceZetak: Treba na nasi 3 mesice stary husqvarne
Datum: 25. listopadu 2009 13:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 PResne tak ja to mam na wr 450f yamaha a zaroven to i obohacuje smes
Datum: 25. listopadu 2009 10:44
 Decompresor se dává i na endura nebo crosky (s většim objemem 250 ccm a více) aby to při startování neukoplo nohu
Datum: 24. listopadu 2009 22:06
 denzileck: mám 20 let starou dolmarku a ani tam neni dekompresor, tak na jakých pilách je?
Datum: 24. listopadu 2009 21:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to treba i motorovek pro lehci startovani
Datum: 24. listopadu 2009 21:38
 To přisává vzduch do hlavy a motor ztrácí kompresi-na rozšlapání je to dobrý a na chcípnutí taky.
Datum: 24. listopadu 2009 21:14
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 Na babety nevim jestli 207 nebo 210 se místo el. chcípáku montovali hlavy které měli jakýsi ,,ventil,, vypadá to jako ventil u 4dobých motorů. je to dobré i na rošlapávání bez námahy-dekompres.
Datum: 24. listopadu 2009 20:47
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:04
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 HELE chlapci trošku slušnosti nejsme tady u piva!!!!!!
Datum: 26. listopadu 2009 16:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 25. listopadu 2009 15:11
Datum: 25. listopadu 2009 15:06
 jezis  kokos... no prodává plot nebo jejich psa  takovyho idiota bych ani za 100 kč nechtěl  b mě ještě musel on zaplatit
Datum: 25. listopadu 2009 7:22
 víte,kdo je největší pedofil na světě?Kapitán IGLO,jeho prsty znají děti po celém světě.
Datum: 24. listopadu 2009 21:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ne asi  Ale x-moto bych si nekoupil agb mam radsi
Datum: 24. listopadu 2009 21:25
 Doufám, že tam motorka je na prodej bez toho smrada...
Datum: 24. listopadu 2009 21:16
 Zdejší pokec funguje jako poradna a diskusní formum draků spřátelených s fichtlkrámkem a lidí co zde nakupují........v žádném případě to není místo pro inzerce a provokace!! Je nás nekolik moderátorů,kteří tyto nevhodné věci mažeme.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:33
 se nediv když se tady co deset minut někdo ptá jestli je x-olej lepší než m2t a pokaždé je tady min 15 odpovědí a ještě více emocí
Datum: 24. listopadu 2009 20:33
 tak tak,posledni dobou se tady objevujou fakt pitomy prispevky atd...kazdej je tu na kazdyho nasranej,kazdej druhej je chytrej jak radio...,nemam co dodat,jestli navstevujete jawamanii,tak vite ze tam dokazou odpovidat bez nadavek a podobnejch veci...,rad bych to zavedl i na pokecu...
Datum: 24. listopadu 2009 20:25
 Čau draci mají jiskřit kldívka nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 15:27
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 malá rada ze života.....vyboj si vzdy hledá nejkratsi cestu na rám..... z vlastní skusenosti muzu rict toto......kdyz posadis do motoru zapalovani,ktere funguje a nezapojis inducku,tak musi jiskrit kladivka,po pripojeni inducky musi prestat jiskrit......pokud nadmerne jiskri i normalne,jsou na vadě opálená kladívka a nebo kondenzator a nebo obracene zapojena indukcni civka.....
Datum: 25. listopadu 2009 15:27
 kondik tam je nato abi to medzi kladivkem nehadzalo iskru abi sa neprepalovali kontakty ne?takze cim vic ti to hadze na tem kladivku tak tim vic je to napicu
Datum: 25. listopadu 2009 14:55
 já tam mám novej kondik
Datum: 25. listopadu 2009 14:13
 pedro pedro po dlouhé době jsem se od srdce zasmál...
Datum: 24. listopadu 2009 21:55
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Pokud kladívko jiskří jenom trošku, tak je vše v pořádku, ale pokud tam skáčou velký jiskry, tak je špatnej kondík
Datum: 24. listopadu 2009 21:09
 já sem zasejc slyšel že když jiskřej tak je to na novej kondík
Datum: 24. listopadu 2009 20:53
Jméno: Pedro
IP: uživatel8039
 když ti klativko hazi jiskru a celkem velkou tak mas dobre seštelovanej předstih... když tam neni jiskra tak to taky nekdy pojede ale vetsinou to stoji za ...
Datum: 24. listopadu 2009 20:43
 To je jasný ře musej,kdyš tam vede el, proud. aspon mi to říkal děda kdyš sem se ho před tejdnem ptal
Datum: 24. listopadu 2009 20:34
 neměliby
Datum: 24. listopadu 2009 20:17
 čus draku ... ja když mam nastartovanej motor tak me kladívka jiskří a zatim me to nevinechava nic tak asi dobrýý  ... když ti to jede tak to nech bejt  ...
Datum: 24. listopadu 2009 20:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Museji
Datum: 24. listopadu 2009 20:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Museji
Datum: 24. listopadu 2009 20:15
 čau, sháním stojan na sportku a hlavu na 453, sory, za tu inzerci ale směřuje toho i dotaz, sice si myslim že je to blbost, ale člověk nikdy neví, a ted k nemu, : pasovala by hlava ze 450 na 453??? asi ne co, ikdyž ty motory jsou skoro k nerozeznaní, tušim, že 175 ma o 1 žebro vice, ale s hlavou teda newim. dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 17:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty hlavy jsou záměnný, ale jen tak, že seději na válce, ale maji každá jinej objem!!! to znamená že když dáš ze 450 hlavu na 453 tak to pojede strašně bídně..... Ja mam na jednom motoru ve 3kolce na 450 hlavu z 453....
Datum: 25. listopadu 2009 17:05
 hlavy zamenny skoro urcite nebudou,ma to jiny vrtani...
Datum: 24. listopadu 2009 19:47
 vycistil jsem na 21 vyfuk a upe to řve tak nevim proc ale hreve to hodne nevite proc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:57
 ja to zase nacham zacpat m2t a bude to tiche
Datum: 26. listopadu 2009 21:57
 musíš tam narvat všechny tlumice jak byli a fešne dotahnout ale neurvy to !
ale to asi bude normal zvuk musíš si na zivo poslechnout jinýho a porovnat
Datum: 25. listopadu 2009 15:09
Jméno: jacob
IP: uživatel8043
 dotahnul si vsechno jak ma byt? nebo je tu moznost ze je to normalni zvuk ale ty ho neznas bo pred tim si mel spinave vyfuk
Datum: 25. listopadu 2009 11:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a dal jsi tam všechny tlumiče?
Datum: 24. listopadu 2009 19:37
 Dnes jsem si koupil vnitřní těsnění palivového kohoutku. Stálo 10Kč. Ale prý je těžko k sehnání jako tak v mototechnách, mě ho dal výjmečně. Teď už doufám nebudu muset pouštět benzin směrem nahoru ale klasicky dát ten kohout dolů. Také jsem si koupil na fichtla za 200 Kč bošák poslední. Potřeboval jsem nějakou spínací skříňku takže se mi to vyplatilo tam jet. Mimochodem kdyby měl někdo schéma propojení bosháku ( jeho vnitřek co spína při klíčku apod.) tak mi prosím napiště odkaz. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 22:01
 kde bydlíš ti to zapojím
Datum: 24. listopadu 2009 22:01
 v mototechně v Poličce to maj taky pořád ze slevou na tátu mě to stojí 16 kč
Datum: 24. listopadu 2009 21:53
 provaz: ty si z ústní n.orl? já jsem z české Třebové  tp je kousek
Datum: 24. listopadu 2009 20:15
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 hm to je divny - u nas v usti nad orlici - to neni zadnej problem koupit - maj to tady furt - uz jsem tu tu kupoval nekolikrat - do fichtlu a do masiny atd
Datum: 24. listopadu 2009 20:01
Jméno: Honza10
IP: uživatel8037
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 17:22
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5107
 Zkušenosti by byly dobrý,když už se ptáš.Ale jakou kliku myslíš?ny odkazu co jsi přidal je hlavní stránka.Písni mi kdyžtak na kordinaz@seznam.cz a nějak se domluvíme pokud by si měl o kliku nebo něco podobného zájem.
Datum: 25. listopadu 2009 17:22
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz na vape,chtěl bych na čz 477 tudíž jednoválec ae chci 12 V..seso máš to tady?a pak by mě zajímalo toto zapalování potřebuje baterku nebo ne?a jak je to s dobíjením?díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 18:27
 pokud ji mas tak ji to samozrejme dobiji,kontrolka zapojit...nevim,musel by ses pohrabat ve schematu a zjistit co a jak,potom by to mozna slo,ale vape kontrolku nepotrebuje
Datum: 24. listopadu 2009 18:27
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 a pokuď ju tam mám tak ji to dobíjí?a jde tam zapojit kontrolka dobíjení? dik
Datum: 24. listopadu 2009 18:16
 vap baterii nepotrebuje,ale je lepsi ji tam mit
Datum: 24. listopadu 2009 18:11
 ted jsem koukal na CT 1 v zahrada je hra, tam ukazovali z hradu kamen a bylo tam muzeum motocyklu tak jestli vas to zajima se podivejte dne 24.11 cca 17:45
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 17:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau lidi potreboval bych poradit jaky pouzivate olej jak MINERALNI tak POLOSYSNTETIKU plnou nechci pro fichtla zbytecnej luxus... do tet jsem jezdil M2T a uz me nebavi vsude krabon a v benzinu se to snad nerozpousti (casem si seda olej v nadrzi a pak problem oziviti) tet pozadavky k oleji nejakej kvalitni,v benzinu dobre rozpustnej, aby nekarbonoval, cenove prijatelnej, aby vydrzel vetsi zatez (nebat se chvili drzet plnej plyn) jinak naky huly/nehuli smrdi/nesmrdi neresim diky za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:11
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 nebo třeba olej husqvarna xp je to taky minerál tento měsíc je to už přes rok co ho používám a najezdil jsem na něm tisíce kilometrů a už nikdy nebudu měnit a ani se mi nechce nic zkoušet předtím jsem si koupil jeden litr valvoline mineral 2t olel to špatný nebyl a šlo poznat že jsem prostě nevytahl maximálku. Prostě všechny oleje do dvoutaktu jsou lepší než m2t.
Datum: 26. listopadu 2009 22:11
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Kup si lepši třeba shell advance SX 2T,jak tady někteří uváděj-je dobrej!!!!Nebo co tady ten oil standa uvádí, jezdím na něj taky. Nebo Motul 510 ,to záleží na Tobě co si vybereš.Dneska je dost velký výběr.Syntetika na obyč. fichtla je opravdu luxus!!!!
Datum: 26. listopadu 2009 15:20
 kocj - misto toho aby si byl rad ze sem pisou zkuseni jako standa a kolecko tak je tady jeste s prominutim posilas do pééééé.... zajimalo by me jak by to tu dopadlo kdyby do ted ani jeden ze zkusenejsich neporadil.to by si asi ani sam nevedel jak vymenit olej v motoru..jako sorry ale tohle je stejna urazka jako tady urazis ostatni.a pak proc se tu vsichni hadame.neni to o tom ze se tu bavime o olejich ale o tom,jak tu nekdo odpovida,napriklad ty tedko..
Datum: 24. listopadu 2009 22:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kocj heh  koukam mistr sveta v ladeni 2t  hele frajere definuj ,, normalni otazku'' hledal jsem tu jenze jsem asi neschopnej protoze ja u pc jako treba ty nesedim 8 hodin denne u PC .. uznej nemuzu prijit do obchodu a zeptat se na nejakej dobrej olej vsichni jiste vime ze obchodin ukaze na nejake blato za spustu prachu tak se ptam borcu co uz maj neco nalitano jezdej zavody, motorkam se venuji a vi
o cem je rec sam muzes videt ze k temno borcum nepatris mas jen blbe keci ale abys poradil tak to ne  JINAK VSEM DEKUJI ZA REAKCE
Datum: 24. listopadu 2009 21:15
 jo a m6a je normalní motorovej olej
Datum: 24. listopadu 2009 20:24
Datum: 24. listopadu 2009 19:56
 omlouvam se standovi ze jsem vyjel ale uz to je sakra trochu moc daves ty se neumis zeptat na neco normalniho takova otazka tady byla uz 100x tak se stacilo podivat na stare dialogy a odpoved bys dostal a to budte radi ze tu neni fikus ten by vas zaslapal do zeme
Datum: 24. listopadu 2009 19:49
 ty si dobra p..a ty meris miru moji zkusenosti podle toho kolik jsem vyskousel polosyntetik tak to tem fikum strasne hodne rozumis. Ze se tady vubec bavim s nejakym 12-ti letym hajzlem ktery vcera sedl na motorku a uz frajeri!
Datum: 24. listopadu 2009 19:37
Datum: 24. listopadu 2009 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 to mam nejradsi frajery co este nic neukázali,jsou tu poprví a jen umej blbě kecat.........rekni nám ty jakou polosyntetiku máš oskoušenou a nech si blbý kecy
Datum: 24. listopadu 2009 19:26
 standa ty radsi nerad nebo to zase skonci spatne
Datum: 24. listopadu 2009 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 zapomel jsem dodat k tomu Speedmixu.......stojí u nás 220,- litr.....na motoru sem mel 8.výbrus a po najetí zhruba 600km(este trochu táhnul) jsem s ním absolvoval závod v Pavlikově,dostalo to hroznej kotel a výborně se to zajelo........ten olej fakt doporucuju!!!!
Datum: 24. listopadu 2009 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 hele jezdil sem 2 roky na polosyntetiku Motorex Speed mix......válec bez známek opotřebení,vůle v zámkách kroužků stejný,jak kdyz sem je tam daval,karbon minimum,to co bylo na pístu sem utřel hadrem......ted mam na zajíždění minerál Motul Motomix 100 2T a jako zatim mi sklamal......parkrat sem se na nej svez,sundal sem hlavu a na pistu uz byl povlak karbonu.....taky to šlo utřít......holt minerál......
Datum: 24. listopadu 2009 19:02
 hlavne ze sem pises ty...
Datum: 24. listopadu 2009 18:51
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ještě že sem zase nepiše fíkus =D
Datum: 24. listopadu 2009 18:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Motul 510
Datum: 24. listopadu 2009 18:35
 já jezdím na agip mix 2T,Stojí 150,je to minerál,moc nekouří.nekarbonuje,je to něco podobného jako shell advance sx....
Datum: 24. listopadu 2009 18:02
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 shell advance SX - + - 100 Kč,mineral,nekouří,minimálně karbonizuje,dobře maže. Než přejdež z M2T na lepší olej,tak dekarbonizuj.
Datum: 24. listopadu 2009 17:58
Jméno: LA
IP: uživatel4183
 m6a je motorový olej do naftových motorů
Datum: 24. listopadu 2009 17:54
 Na origoš fichtla bych doporučil lepší mirerál a nebo nějakou jevnější polosyntetiku...Nemám s tímhle ojele moc skušenost ale i standa říkál že je to slušný minerál : mol dynamix sprint 2t
Datum: 24. listopadu 2009 17:53
 skus m6a já na něj nedám dopustit cena cca 70kč/l
Datum: 24. listopadu 2009 17:45
 hoj draci jám takovej problém na fíkovi a už su z toho na prášky dělal sem go motoru a koupil sem uplně movy civky a kondík když sem to zapojil tak to jiskru dává ale pionýra nanastartuju aji kdybych se u toho po*ral zapalování je seštelovany cívky nový kondeazátor taky indučka před go fungovala jiskru to dává ale nechytne já už fakt nevim co s tim
prosím poraďte mi někdo nebo mě z toho asi šlahne svička taky nová a nejede zmetek pls porad´te
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 21:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 je to ta stara svicka nemuzu ji v garazi najit zitra se jeste podivam jinak pro bobacz: nejsem blbej mel jsem odtrh
na svicce spravnej  nevim je to zajimave
Datum: 24. listopadu 2009 21:06
 hoši strašně moc vam všem děkuju já jsem myslel že mě z toho pincka už jeb*e skusil sem to sklepnout na 0.5 mm a fichtl naskočil na drb jako za srarej časů díky mooc všem
Datum: 24. listopadu 2009 20:13
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no ale jeste si sem nenapsal jestli - je ta svicka po startovani mokra od benzinu - jestli ti tam vubec jde benal zj - ale svicka ma mit tak tech 0,5 mm - 3 mm - to snad ani nejde- to bys to uz musel snad mit skoro narovnanej ten kontakt
Datum: 24. listopadu 2009 19:57
 mi to delalo ted nedavno posskladal jsem motor jiskru hazelo ale fik nechytl vymenil jsem snad 10 kontaktu 30 svicek nakonec jsem vymenil rotor a chytl na prvni nakopnuti
Datum: 24. listopadu 2009 19:29
 OMG, michale ty si trubec.....  3mm mezi kontaktama..... to se nediv...venku to jiskru hodí, ale ve válci pod tlakem ne. dej 0,4 jak má být.
Datum: 24. listopadu 2009 18:50
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Měl jsem ten problém taky. Nová svíčka, jiskra jako prase, cívka ok, kondenzátor ok, benzín byl, ale pionýr nic. byl jsem z toho hotový a nakonec jsem zjistil, že byla v karburátoru vypadlá jehla trysky z té závlačky.
Datum: 24. listopadu 2009 18:26
 není to málo?04mm ted tam mam asi 3mm
Datum: 24. listopadu 2009 18:19
 Jo ale ty nové svíčku můžou mít různou vzdálenost od kontaktů. Pokud má moc velkou vzdálenost teď plácnu třeba 1mm , tak správně má být 04mm-0.5mm proto asi Dave's nešlo nastartovat.
Datum: 24. listopadu 2009 18:15
 jo a jak se ta svička jmenovala?
Datum: 24. listopadu 2009 17:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych byt tebou zkusil laborovat se svickama ... taky se mi stalo ze jsem poskladal motor vse fungovalo a koupil novou svicku nic.... rikam si koupim 2 novou a taky nic nakonec jsem nasel pod ponkem vyrezlou hnusnou svicku ocistil nastavil odtrh a chytnul na 1 slapnuti
Datum: 24. listopadu 2009 17:48
 čau mám babettu 210 a po chvilce ježdění mi chcípne jako třeba když pustím plyn tak to třeba půl min. vydrží a pak to chcípne čím by to mohlo být ? pls odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 17:29
Jméno: drak88
IP: uživatel7956
 zdarec schánim novou převodovku na jawu 350 kejvačku.pokud byste nedko mel nebo vedel kde se dá sehnat naka uloženka tak mi dejte vedet,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:58
Jméno: drak88
IP: uživatel7956
 no jo,ale já mam obamu s toho ze je u toho napsano ze je to z turecka,celkem sem nasipal do motoru vsecko novy krome prevodovky,vydličky a automat,a najel sem 200km a zacla mi cukat 4ka jako kdyz to nachvily vyradi a pak se to vrati pri vysich otackach a pak trojka zacla vypadavat,cetl sem ze je to zaoblenim tisicihranu v kolecku nebo vystupku na koleckach nebo na hridely a ma to tendenci jit od sebe a tudiz zaradit neutral.
Datum: 24. listopadu 2009 20:58
 A co třeba zde ve fichtlkrámku v sekci Kývačka/Panelka - chybí je předlohové kolo 1. rychlosti. To byl klidně sehnal použité ty moc netrpí na opotřebení.
Datum: 24. listopadu 2009 18:34
 Ahoj. Koupil jsem si na fichtla boshak[bošák] bo jsem chtěl nějakou spínací skříňku a potřebuji sehnat návod jak je propojený a co spíná po zasunutí klíčku apod. Můžu to sice proměřit měřákem ale já vím že se do toho zamotám. tak kdyby někdo měl tak mi prosím napište odkaz. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:17
|



|