Jméno: xBorecx
IP: uživatel8070
 Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte o kolik mm snížit hlavu na 175/356 motor je po go a je tam nová ojnice ckr a na klice jsou nový ložiska tak bych chtěl vedět o kolik aby to bylo trochu znát na výkonu ale aby to nějak moc výrazně nesnížilo životnost. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 22:17
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jj kroutak to je jasny i spodek to zvedne.ale pritvdi se chod motoru a ,,podle me,,ho tolik NEPRETOCIS.....viz moje Jawa 23 origo palcka origo motor z poradnyho kopce podle stejnyho tachaku(fichtlackyho)prez 80 a s palickou spalovak 5,5,ml sem se tak tak priblizil pod 80,ale zase dys sem ten kopec vyjizdel tk to bylo docela znat....tady se to taky us resilo....!!!!a vysledek....nepretocis....
Datum: 29. listopadu 2009 22:17
 pestic: naopak mas tam vetsi tlak a kdyz ti v tom, desnym tlaku vybuchne směs tak to jde vic do otacek a do kroutáku to JAWA: je to nekde napsaný myslim ze se to probiralo na manii
Datum: 29. listopadu 2009 15:33
 Mildo nechci nejak rejpat,ale cim vetsi komprese tk tim vetsi otacky?NEE!ja teda slysel a zni to i logicky ze pri zvysene kompresy nvim od kolika do kolika motor tolik nepretocis diky tlaku!  a chlazeni by se melo zlepsit ne zhorsit! 
xBorecx a dys si delal goo motoru tk proc sis nenechal udelat vybrus na 215ccm?nebo neco prez 200ccm abys mel jeste moznost vybrusu.Napis do tk-moto tam snizuji hlavy a urcite ti poradi vhodnou kombinaci....
Datum: 29. listopadu 2009 12:49
 mildo dobře ty  takže s tím co mám v motoru už by měl mít o 3 koně víc, jen to nějak necítím
Datum: 29. listopadu 2009 10:10
 tak hele životnost ti to nesníží pokud komprese nepřesáhne cca 1:11 tvůj motor má originál kompresi 1:7 takze bych se nebál snížit to o 1,7mm výkon ti to pridá asi tak 2koně ale hlavne ti to zvýší otáčky motoru a tím i krouták eště bych ti doporučil nechat si navarit další žebra pro větší chlazení cím víc otážek tím větsí teplota
Datum: 29. listopadu 2009 8:30
|



|