Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: aleš
IP: uživatel8014
 Ahojte, podobný dotaz již zde byl, ale bez odpovědi:\r\nV pravém víku u mustanga/pincka je uložené ložisko sekundárního kolečka, a pod pouzdrem ložiska je díra, která jakoby propouští případný binec který nateče zvrchu přes ovládání spojky pod sekundární řetěz a ven.Tato díra vypadá "netovárně", má tam být, nebo nemá???\r\nDÍKY !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 9:12
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Nevypadá to tak, ale má tam být.
Datum: 30. listopadu 2009 9:12
Jméno: jawa21
IP: uživatel7973
 a ja to maam tak na vsetkykch pionieroch
Datum: 30. listopadu 2009 8:02
Jméno: svary
IP: uživatel8079
 cus draci mam dotaz kde je u jawy350 bizon nahon na otackomer nrbo meli ho vubec ja se vtom nevyznam\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 0:37
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tušim,že jawa 350/633 bizon nema otáčkoměr
Datum: 30. listopadu 2009 0:37
 čau kluci,. prosím poraďte,. jezdím na fichtlovi 555, a používám svíčku N17 (brisk),. a když jedu tak 8km tak to chcípne,. a chce to vystydnout,. a poté tozase chytí,. ale když tam dám svíčku n15c tak ta má delší závit a taky to dělá neplechu,..., která svíčka, od jakého výrobce je nejlepší???.,. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 16:41
Jméno: filip
IP: uživatel924
 cim vyssi cislo tim je svicka ,,studenejsi,, volil bych svicku s mensim cislem
Datum: 30. listopadu 2009 16:41
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 kup si palku a nic neres ja ju mam ve vsech 4 pionyrech a nemam problem
Datum: 30. listopadu 2009 15:56
 brisk N19
Datum: 30. listopadu 2009 6:44
Jméno: add
IP: uživatel6692
 custe vsichni potreboval bych poradit jak funguje vodič řetězu to co je u novejsich krosek jestli tam sou nejake loziska ve kterych ten retez jede. myslim ty vec co drzi na kyvce pred rozetou dole a prez to procazi retez.diky doufam ze to chapete
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 15:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ve vodítku žádný ložiska nejsou... je to jen "vyplastovaný"(asi nějakej silon nebo něco co vydží)...koukni se na nějakej motokrosovej shop a v sekci s řetězama bude určitě výpln vodítka řetězu, lízátka, rolničky a podobná spotřebka
Datum: 30. listopadu 2009 15:48
 myslíš napínací kladku řetězu, že  .... no tak je to na pružině a přitahováním kladky se vymezuje vůle řetězu, aby neplandal a nespadl.
Datum: 29. listopadu 2009 23:12
 Zdarec, nevíte někdo jak se vyrábí kapotáže z laminátu? Nejlepší by byl nějakej návod, chcu si vyrobit kapotáž na fíka, mám plánky, ale nemám techniku  ... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 17:58
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Musíš mít (udělat) kopyto, to namažeš separátorem(vazelína, indulona...), položíš, do toho vrstvy sklotextilu, štětkou do toho budeš vpravovat laminovací pryskyřici. Jak píše Standa, v Baumaxu prodavají laminovací sadu. Ale bacha, to je polyester a ten hrozně rychle tvrdne. Lepší je Epoxid. Good luck.
Datum: 30. listopadu 2009 17:58
Jméno: Standa
IP: uživatel8085
 taky je druhá možnost.......bezne v baumaxu prodavaji laminovací sady.......kdyz si udelas sikovnej mustr,kterej pak pujde z kapoty odstranit,staci to napatlat tym sajrajtem na laminovani,naflakat na to ty laminovací pláty,postupne udelat víc vrstev a pak vyloupnout hotovou kapotu......tu uz jen obrobit,vybrousit,vytmelit nalakovat......ale prace to bude asi hrozná......
Datum: 30. listopadu 2009 16:03
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Nejdřív je dobrý mít formu, ale pokud chceš jinej tvar kapotáže tak si formu musíš vyrobit, ale pokud nemáš přístup k laminu, tak se nedoplatíš a je to
hrozná práce.
Datum: 30. listopadu 2009 9:28
 Co vím já tak se to odlévá do nějakých forem..ale to asi nedas a bylo by to i tak palka prez kapsu..si radejc kup z netu nejakou masku no..
Datum: 30. listopadu 2009 7:20
 hosi co vas to zase chytlo ted kazdej se tu pta co ma renovovat, nic nerenovujte, to tech puvdodni stavu je tolik ? ja myslim ze mizi kazdym dnem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 15:24
 Cau já sice nerenovoval, ale dal jsem to do takovýho stavu, aby byly plechy svaření- praskaly, dále aby nerezly- takže znovu nastříkat. Prostě dát to do stavu aby nic nerezlo nic nepraskalo atd.
Datum: 30. listopadu 2009 15:24
 stando no jo ale většina renovací se provádí sprejm, takže v tom případě radši tu rez
Datum: 29. listopadu 2009 23:34
Jméno: Standa
IP: uživatel8074
 nekdo k tomu má treba duvod jako já.......jak se po letech fichtl zacal rozpadat,bylo treba hodne veci narovnat,povařit .....aby to nerezlo,musí se to necim natřít....nez aby to bylo strakatý jak komediantskej vůz,tak sem volil celkovej lak.....no a kdyz uz se neco lakuje,tak k tomu prece nedam rezavý kola a roztrhanou sedacku.....
Datum: 29. listopadu 2009 22:47
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 prostě je zima začíná období kdy je každej v dílně a neví co by roupama.Tak se renovuje.
Datum: 29. listopadu 2009 21:59
 jojo , jsem stejneho nazoru kdyz jsou aspon nekde linky nechat bejt, kdyz uz je pretreny i prestrikany at si stim delaj co chtej, rezaj plechy atd. ale origo je origo
Datum: 29. listopadu 2009 21:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Podlě mě je to někdy lepší,než to nechat jako šrot.
Datum: 29. listopadu 2009 21:56
 Zdar, shánim kaputu na Mustanga. Dřív se vyráběl kapotovanej, vývozní, tak jestli to někdo nemáte k prodeji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 21:51
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To neseženeš,a jestli jo,tak za těžký prachy. Tato verze se myslim vyvažela do anglie.Nevim to přesně ale myslim,že to bylo okolo toku 1981. Tento tip se lišil ještě tím,že měl baterku a blinkry.
Datum: 29. listopadu 2009 21:51
Jméno: migrifič
IP: uživatel4183
 Dej si místo předního světla kuklu na svařování a máš to ještě lepší. Už tak jezdím druhým rokem a lidi se jen ohlíží
Datum: 29. listopadu 2009 21:32
 to sezenes hodne tezko..kdyz uz to nekdo bude mit tak to bude asi v muzeu a na prodej to nebude...a kdyby to bylo na prodej tak za tezky prachy...jedine to nechat vyrobit podle nejakejch nakresu
Datum: 29. listopadu 2009 21:31
Jméno: pepazdepa
IP: uživatel4183
 Zdarec lidi, je pravda že převodový olej PP90 je spíše na provoz za chladných podmínek? Co jsem se ted díval na oleje na netu tak u PP80 i u PP90 psaly že jsou vhodné k celoročnímu použítí. Jsem z toho teď domotaný. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 20:32
 zdarec přesně tak napster 10 souhlasím s tebou a nebo cyrol 90 nebo 80 je taky dobrej
Datum: 07. prosince 2009 20:32
 Ty oleje jsou v podstatě stejný, takže ať tam naleješ kterejkoliv z nich, tak uděláš dobře.
Datum: 29. listopadu 2009 21:26
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 14:24
 Ale já všechny ty originál díly mám(vypínač na světle, bakelitovou cívku...), ale proč je měnit, když jezdí. Ta oranžová je už taky skoro pryč a světýlko už je taky v originální červený. Ale nechápu, co se vám nelíbí na tom laku, připadá vám tmoc tmavý, nebo co? Ale Hlada má fakt hezčího, ale určitě nestál 2500Kč, nebo jo?
Datum: 30. listopadu 2009 14:24
 srot, za prvnie tam neni nic origo, ta bosarna dalsi zkurvena vec, maska  hroznej srot
Datum: 29. listopadu 2009 22:06
 puvoodni muze byt ledatak od minulyho majitele.. ale origo to teda rozhodne neni.. je to fuj
Datum: 29. listopadu 2009 22:05
Jméno: m
IP: uživatel6609
 jestli je ten červenej lak původní, tak nevypadá zle, nelakoval bych to, ale rozleštil nějakou kvalitní leštěnkou, lakoval bych jen kryt a nosič, aby to bylo co nejvic original.
Datum: 29. listopadu 2009 21:42
 To je původní. A chtěl bych nahradit ty oranžový původními, třeba nějakým žroutem barev.
Datum: 29. listopadu 2009 21:09
 hod tomu prosimte novej lak... toto je hrozný
Datum: 29. listopadu 2009 20:48
 nazdar co my mozu spravit policajti ked ma chitia na roly a ja mam papiere ale motorka nie. mozu my zobrat vodicky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 23:31
Jméno: giom
IP: uživatel8206
 Nemůžou nic. Na pole se zákon o provozu na pozemních komunikacích nevztahuje. Je ale nutné dát pozor na vjezd do lesa neboť tam už by to problém byl nikoliv ale pro chybějící"noty" motorky, ale pro porušení zákona o myslivosti.
Datum: 12. prosince 2009 23:31
Jméno: ringo
IP: uživatel6910
 Oni tě po roly honit nebudou ale mohou si tě za pár dní či týdnů nebo měsíců odchytit a třeba tě nechaj bejt ,když nebudeš jezdit po silnici.......
Datum: 30. listopadu 2009 13:43
 zdar chci se zeptat jestli de u jawy 555 zapojit elektrika jako u jawy 20 ze treba jede na dva dratky u te 555 je to toiž jakesi jine tak jestli mi nekdo napise co kam ma vest stači mi zatim aby to jelo dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 20:30
 stáhni si elektrický schéma na 555.Tam je to vše nakresleny
Datum: 29. listopadu 2009 20:30
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci, tak už mi zase nejede fichtl. Krásně jezdil, ale když sem zastavil a pak se zase rozjel, začal kuckat a chcípl. Pak když jsem ho roztlačoval, tak párkrát jen blafnul. Svíčka je nová, z fajfky napětí jde, benzín jde do karburátoru, trysku jsem čistil nedávno, vůbec celý karbec je čistý. Prostě nevím. Poraďte mi prosím! Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 21:18
Jméno: Martin
IP: uživatel7907
 tak zkus vyčistit kladívka je možné že se ti udělala pecka na kontaktech
Datum: 29. listopadu 2009 21:18
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cau hele prosim vas jak mam povolit sroub z 2 karteru ten vedle automatu na razeni nejde za zadnou cenu povolit ???  diky moooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 20:24
 To je pravda. Ten šroub jde pak sám ven, sám jsem byl překvapený.
Datum: 29. listopadu 2009 20:24
 vem uderovej sroubovak a triskni do toho sroubu kladivem pres ten sroubovak,on povoli v zavitu
Datum: 29. listopadu 2009 20:21
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 ahhha no tak tu uz ja tam prave nemam :
Datum: 29. listopadu 2009 20:05
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 je tam sroubek na plochej srobovak a zatim mam jeste matku
Datum: 29. listopadu 2009 20:03
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 kde mas 10 ?? ja tam nis takoveho nemam
Datum: 29. listopadu 2009 19:54
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 a tim sem to povolil
Datum: 29. listopadu 2009 19:50
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 hle me tky nejde povolit ale pak tam mas tkvou matku tak tu 10 trubkovim klicem
Datum: 29. listopadu 2009 19:50
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi tak uz mi to zase nejezdi nakopnu to hned ale dusi se to v jakym koliv pripade..!! (neutral-1-2-3-spojka) ale jede to ale jedeto nejvic porovine tak 5km/h cuka to no proste nahovno benal tam tece ..diky za kazdy rady..? nemuze to bej¨predstihem ? ?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 14:16
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ztráta komprese
Datum: 30. listopadu 2009 14:16
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 newim  specha mam to ve sklepe rozdelany ..!!
Datum: 29. listopadu 2009 19:51
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A proč to tu píšeš dvakrát?
Datum: 29. listopadu 2009 19:48
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 jj to je predstih
Datum: 29. listopadu 2009 19:45
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 21:25
 moony, zajic 13: uvažuju podobně jako vy. Někteří se na ten stroj dívají jako na šrot (např. můj děda - nejradši by z toho vzal motor a vyhodil), ale já jsem říkal radši mi ho dej, já mu dám ještě šanci.
Datum: 01. prosince 2009 21:25
 moony-presne takhle to mam ja..nejsi jedinej ujetej jako ja  proste si predstavim kolik toho ta motorka zazila..treba perak co mam-plno let stal v garazi zatopena..napadlo me-proc?proc se na ni nejezdilo?kdo ji asi koupil a kde na ni vsude byl? proste historie
Datum: 30. listopadu 2009 20:43
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 To Hlada: moc pěkný v tom odkazu, ale vysvětlím můj přístup (snad budu pochopen)- u strojů na těch fotkách ocením um toho kdo to dělá, tu práci a snahu, kdy to někdo dotáhne do stavu, kdy to vypá lí než to možná vyjelo z fabriky. U šrotu jako má Wafel ale já prostě postojím dýl než u nějaký leštěnky, prostě si říkám - kdo na tom asi jezdil, jak se o to staral,kam jezdil, jak žil, jak (dneska již většinou) umřel, prostě v tomhle směru sem asi trochu ujetej no.... ale doufám, že se tu najde aspoň jeden, kterej to chápe stejně - že v každým starým stroji je duše, historie a kus života někoho, kdo kdysi žil, stroj používal a dal mu jeho příběh, tou renovací ten "otisk doby " většinou smažeš, zbyde jen něco hezkýho, ale v těchto střepech v původním stavu ( nebo klidně i v dobový úpravě ) je zvláštní síla, energie co vyzařuje. No teď když to po sobě čtu, tak si říkám, že mi porozumí málokdo, ale to je fuk...
Datum: 30. listopadu 2009 20:40
 to presne mam ja  rikam si ve skole jak se strasne tesim ze budu delat neco na cezete...pridu domu,sednu si a do dilny se mi nechce protoze nwm co bych na tom vlastne delal
Datum: 30. listopadu 2009 19:56
 Já si vždycky u PC dělám plány jak ho pěkně zprovozním, a pak dojdu do garáže, podívám se na ten "šrot" a nevím kde začít...
Datum: 30. listopadu 2009 19:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8085
 To je taky echt profi RENOVACE a ne nejaká levná "renovace" jako mam já a nebo Hlada........to je parez minimalne za 25 000,- ......hrozne se mi líbí,že nešetřil na ráfkách!! Je to krása....
Datum: 30. listopadu 2009 17:57
Datum: 30. listopadu 2009 16:15
 Nic nerenovuj. Udelal bych generálku vseho,vse vycistil,co jde vylestil,rezave veci nakonzevoval olejem nebo vazelinou,sehnal bych origo sedlo(nejaký hezky opotřebovaný aby to ladilo  ) a nosič......nic víc......muj perak v profilu vypadal nejak podobne kdyz jsem na nem zacal delat a podivej dnes.......kazdej mi plácá po zadech,ze sem udelal dobre,ze jsem to nerenovoval...jak je to hezký...ze ta drobně promačkaná nádrž a misty odrbanej lak vypadaj moc stylově a je videt,ze to neco uz zazilo.......
Datum: 30. listopadu 2009 15:21
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Pecka!Jen bych udelal GO a mas Jawa RATSTYLE
Datum: 30. listopadu 2009 7:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tím jsem nechtěl říct že ta tvoje je hrozná jo
Datum: 29. listopadu 2009 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám doma ještě horší 555..je natřená štětkou na černo..ale byla zadarmo  ted na ní není čas ale do budoucna z toho něco udělám
Datum: 29. listopadu 2009 22:05
 kup na burze takovou bilou kostku a kotouce a lesti a uvidis co se zachova, kdyz by to rozlestit neslo tak asi neco striknout, ale ja myslim ze to pude a ma i skoro vsude linky, akorat ten valec to zebro, no bud kup jinej valec za 50kc nebo to nech bejt
Datum: 29. listopadu 2009 21:56
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 já bych to opravdu nechal. Stroje v tomhle stavu sou bomba. Dejchá z toho historie a pokud něco takovýho potkám, tak mám takovej hřejivej pocit, já nevím, jestli je to romantika nebo duch starejch časů , každopádně gratuluju za kilo je to paráda.
Datum: 29. listopadu 2009 21:48
 pro Hlada: ať si lidi myslí co chtějí, aneb nesuď knihu podle obalu. Zprovozním to do spolehlivého stavu, hlavně všechno vičistit a podotahovat a vzhled plechů nechám tak. Btw: Děda to sehnal za 100 Kč od jedné babky, to je celkem slušný kup. a tahle odřené to už bylo to já ne... Vlastně je to první stroj, který mě svezl....no nic...
Datum: 29. listopadu 2009 21:18
 odkud si to vyhrabal ze je to tak orezly a poskrabany? jinak me se to libi,je na ni videt ze proste nekde stala...libej se mi takovyhle motorky co proste nekdo treba po 20ti letech obevi nekde zahrabany...strejda si kupoval barak a tam byla velka stodola a kdyz potom palil stary seno co bylo v ty stodole tak uplne u zdi v tom senu byla zahrabana nejaka stara jawa,nevim co to bylo za typ,v tu dobu sem se o motorky jeste nezajimal,docela mi tedko stve ze to strejda prodal
Datum: 29. listopadu 2009 21:03
 neni snad jedno co si kolemdouci lidi mysli? pokud se mi libi voprejskanej origo lak a je videt kolik let motorka ma za sebou tak si na tom budu klidne jezdit kazdej den do skoly, je snad fuk ze lidi uvidi novou barvu, nebo neuvidi novy loziska. ale pokud by lak byl jako origo svetle zelena s bilou a slabe zlate linky, tak by to mozna nebylo spatne, ale udelej jak ti prijde nejlepsi
Datum: 29. listopadu 2009 21:02
 no tak delate si prdel? ze ja dohaje nemel fotak v tu dobu co jsem kupoval moji 555 za 300kč... origo černej lak s linkama, všechno komplet.. rok 1959 akorat nemel papiry.. oproti tomuhle to bylo jak "nový".. tohle je hruza... renovaci bych tomu dal... je to fakt otřesný... hlavne kdyz na tom budes jezdit tak nikoho nezajima, ze mas novy loziska.. kazdej vidi jen to co vidi... takze bych to hodil do novyho laku (a vse kolem toho)
Datum: 29. listopadu 2009 20:52
 A toho mýho byste renovovvali, nebo nechali(je v mé profil fotce)?
Datum: 29. listopadu 2009 20:27
 vypada fajnove! nech ho tak at je videt ze ma neco za sebou, mozna sedlo bych koupil sedo-cerne, protoze ta cervena na tom nic moc
Datum: 29. listopadu 2009 20:02
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 nechal bych to tak jak to je, akorát bych doplnil chybějící díly - třeba gumu na startpáce a vyladil bych ho aby vše bylo plně funkční. Perfektní Rat Tuning  . Ta renovace je vždycky finančně hodně náročná. Já jsem se pustil do S11 zhruba ve stejným stavu a doufám že se vejdu do 10, ale spíš ne...Skoro lituju, že jsem ho nenechal tak jak je, ale ono by to bylo na prd, protože ho už v minulosti napadl kutil domácí a lak není původní. Skoro ti takovej šrot závidím, perfekt stroj na srazy.
Datum: 29. listopadu 2009 20:01
 pro Mistlin: není na prodej. Prsíčka bohužel nemám. Vím, že renovace zabere hodně času a peněz. Takže se asi znovu pokusím ji zprovoznit (pár pokusů už bylo, ale v jízdních výkonech se moc nepředvedla) a vyčistím jak říká Míra...
Datum: 29. listopadu 2009 20:01
 nee nech to rozhodně tak jak to je maximálně udělej jen ty nejnutnější opravy aby to jelo
Datum: 29. listopadu 2009 19:52
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 nechal bych ho tak, maximálně opatrně vyčistit a udělat nutné opravy k zajištění pojízdnosti. Rozhodně má větší historickou hodnotu v nálezovém stavu, než kdybys to celé znovu pochromoval a nalakoval, i kdyby to bylo v profi kvalitě a zpátky už to nikdy nevrátíš. Škoda, že chybí prsíčka.
Datum: 29. listopadu 2009 19:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud máš finance a odhodlání,tak se hned pust do renovace! Ale jak říka vojata je to hodně finančně náročné.
Datum: 29. listopadu 2009 19:45
 čau, nádhernej původní stav, nemáš k němu ty prsíčka?? původní, to by byl ještě hezčí, pokud chceš dělat renovaci, tak si to dobře rozmysli, protože to stojí dost peněz a hodně práce, potřeboval bys minimálně 12, aby ta renovace vypadala, rozhodni se ppodle sebe.
Datum: 29. listopadu 2009 19:38
 čau hale neprodal by jsi mi jí tu jawa 555 ? prosím já bych chtěl taky nějakou takovou moto ? prosím
Datum: 29. listopadu 2009 19:34
 udělal bych renovaci
Datum: 29. listopadu 2009 19:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci konecne jsem dneska poprvi nakopnul 250 kejvacku. Jakto ze kdyz klicek je na 0 tak to dava jiskru?? az kdyz ho vytahnu tak nedava jiskru?? a je normalni kdyz je zapli zapalovani a kladivka jsou spojeny tak kdyz prilozim minus na kostru tak to zajiskri?? to je asi OK zejo???????? pokud jsou kladivka rozpojeny tak to nezajiskri
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 19:17
 to s tou spinackou je v poradku
Datum: 29. listopadu 2009 19:17
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Je to Oukej
Datum: 29. listopadu 2009 19:16
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi tak uz mi to zase nejezdi nakopnu to hned ale dusi se to v jakym koliv pripade..!! (neutral-1-2-3-spojka) ale jede to ale jedeto nejvic porovine tak 5km/h cuka to no proste nahovno benal tam tece ..diky za kazdy rady..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 20:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nevim jestli je ten název přesný ale je to to co je na kladívku a šoupe se to o vačku
Datum: 29. listopadu 2009 20:30
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 pertinax je co ?
Datum: 29. listopadu 2009 19:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no přestihem to být muže, ale jestli ho máš dobře dotáhlý tak by se neměl přenastavit, zkontroluj odtrh (jesli se neušoupal pertinax na kladívku), svíčku......
Datum: 29. listopadu 2009 19:37
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 rikam ze tam benal tece a ty mi reknes ze v trisce mam bordel
Datum: 29. listopadu 2009 19:34
 Nebo máš v jedné z trisek nejaký bordel zkus to taky vyčistit.
Datum: 29. listopadu 2009 18:58
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 nemuze to bejt predstihem ?
Datum: 29. listopadu 2009 18:48
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Skus jinou svíčku,a vyčistit karbec
Datum: 29. listopadu 2009 18:35
Jméno: Jiri
IP: uživatel1553
 Zdar, skuz seřídit karburátor. Buď to má málo nebo moc vzduchu...
Datum: 29. listopadu 2009 18:24
Jméno: vlastenec
IP: uživatel8075
 Když nemám žádné papíry od fichtla 21, můžu si někde sehnat aspoň techničák, řidičák mám, ale stjně mě je to nanic. Nedostal jsem totiž k fichtlu nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 12:51
Jméno: Tomáš
IP: uživatel5626
 Stačí jaký koli techničák platný to se moc neřeší číslo motoru může být i jinačíprotože se to bere jako součástka stačí když si sundáte štítek pod řidítkama a je to jedno pak můžete mít jakýkoli techničak většina policajtů co znam to neřesí prostě hlavně ze mate SPZ a techničak řidičák a nechaj vás jet
Datum: 26. prosince 2009 12:51
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čaves včera jsem jel na stadionu a z ničeho nic mi vypnul motor tak jsem si říkal že od odprdla svíčka tak jsem dal novou a nic...vyměnil jsem indukčku(mám to předělaný) kondík,svíčku a dále jsem zkoušel různě štelovat odtrh ale stejně to nechytne..jiskru to háže jen ve vyšších otáčkách a ještě takovou nepravidelnou..ikdyž jsem to zkusil napojit na světelnou cívku tak to dělalo to samí nevíte čím to může být?? mohli se třeba pošahat kladívka nějak ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 21:22
Jméno: Martin
IP: uživatel7907
 tak to vypadá když se udělá pecka na kladívkách ale když je vybrosíš tak už není jistota že budou bez poruchy zkus je vyměnit
Datum: 29. listopadu 2009 21:22
 podle me to bude odtrh,zkus ho nastavit..me nikdy nejde tak jak ma bejt,0.4mm,ja to dycky delam od oka,podle toho jak je nejlepsi jiskra...presne tohle mi delala cezeta i fichtl...sesteloval sem predstih a ok
Datum: 29. listopadu 2009 18:12
Jméno: Tsunami
IP: uživatel4734
 Zdar draci. Chtěl jsem se zeptat. Stačí mi na Stadiona S11 řidičák skupiny B? ( na motocikl do 45Km/h). Nebo jestli se to počítá jako motocikl o motoru 50ccm a tím musím mít řidičák skupiny AM. Předem děkuji za odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 15:12
 u AM je rozhodující konstrukční rychlost 45km/h - dle vyjádření místního oddělení PČR zde kubatura nehraje roli. Takže krom B nic nepotřebuješ.
Datum: 10. prosince 2009 15:12
 stačí B. Se skupinou B můžeš řídit i to co obsahuje skupina AM tedy mopedy a malé motocykly do 45 km/h. Stadion má 40km/h.
Datum: 29. listopadu 2009 17:55
 Potebuje a stačí mu ten do 45km/h
Datum: 29. listopadu 2009 17:52
Jméno: Pangi
IP: uživatel1835
 mam takovej dojem ze na to řidičák ani nepotřebuješ
Datum: 29. listopadu 2009 17:49
|



|