slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1452  1453  1454  1455  1456  1457  1458  1459  1460  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: aleš      IP: uživatel8014    
Ahojte, podobný dotaz již zde byl, ale bez odpovědi:\r\nV pravém víku u mustanga/pincka je uložené ložisko sekundárního kolečka, a pod pouzdrem ložiska je díra, která jakoby propouští případný binec který nateče zvrchu přes ovládání spojky pod sekundární řetěz a ven.Tato díra vypadá "netovárně", má tam být, nebo nemá???\r\nDÍKY !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Nevypadá to tak, ale má tam být.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel7973    
a ja to maam tak na vsetkykch pionieroch
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 8:02
 
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel8079    
cus draci mam dotaz kde je u jawy350 bizon nahon na otackomer nrbo meli ho vubec ja se vtom nevyznam\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 0:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tušim,že jawa 350/633 bizon nema otáčkoměr
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 0:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 555      E-mail:      IP: uživatel8078    
čau kluci,. prosím poraďte,. jezdím na fichtlovi 555, a používám svíčku N17 (brisk),. a když jedu tak 8km tak to chcípne,. a chce to vystydnout,. a poté tozase chytí,. ale když tam dám svíčku n15c tak ta má delší závit a taky to dělá neplechu,..., která svíčka, od jakého výrobce je nejlepší???.,. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
cim vyssi cislo tim je svicka ,,studenejsi,, volil bych svicku s mensim cislem
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
kup si palku a nic neres ja ju mam ve vsech 4 pionyrech a nemam problem
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisk N19
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 6:44
 
 
 
 
Jméno: add      IP: uživatel6692    
custe vsichni potreboval bych poradit jak funguje vodič řetězu to co je u novejsich krosek jestli tam sou nejake loziska ve kterych ten retez jede. myslim ty vec co drzi na kyvce pred rozetou dole a prez to procazi retez.diky doufam ze to chapete odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ve vodítku žádný ložiska nejsou... je to jen "vyplastovaný"(asi nějakej silon nebo něco co vydží)...koukni se na nějakej motokrosovej shop a v sekci s řetězama bude určitě výpln vodítka řetězu, lízátka, rolničky a podobná spotřebka
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš napínací kladku řetězu, že :-).... no tak je to na pružině a přitahováním kladky se vymezuje vůle řetězu, aby neplandal a nespadl.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 23:12
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, nevíte někdo jak se vyrábí kapotáže z laminátu? Nejlepší by byl nějakej návod, chcu si vyrobit kapotáž na fíka, mám plánky, ale nemám techniku :-D... Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Musíš mít (udělat) kopyto, to namažeš separátorem(vazelína, indulona...), položíš, do toho vrstvy sklotextilu, štětkou do toho budeš vpravovat laminovací pryskyřici. Jak píše Standa, v Baumaxu prodavají laminovací sadu. Ale bacha, to je polyester a ten hrozně rychle tvrdne. Lepší je Epoxid. Good luck.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8085    
taky je druhá možnost.......bezne v baumaxu prodavaji laminovací sady.......kdyz si udelas sikovnej mustr,kterej pak pujde z kapoty odstranit,staci to napatlat tym sajrajtem na laminovani,naflakat na to ty laminovací pláty,postupne udelat víc vrstev a pak vyloupnout hotovou kapotu......tu uz jen obrobit,vybrousit,vytmelit nalakovat......ale prace to bude asi hrozná......
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Nejdřív je dobrý mít formu, ale pokud chceš jinej tvar kapotáže tak si formu musíš vyrobit, ale pokud nemáš přístup k laminu, tak se nedoplatíš a je to hrozná práce.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co vím já tak se to odlévá do nějakých forem..ale to asi nedas a bylo by to i tak palka prez kapsu..si radejc kup z netu nejakou masku no..
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 7:20
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hosi co vas to zase chytlo ted kazdej se tu pta co ma renovovat, nic nerenovujte, to tech puvdodni stavu je tolik ? ja myslim ze mizi kazdym dnem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau já sice nerenovoval, ale dal jsem to do takovýho stavu, aby byly plechy svaření- praskaly, dále aby nerezly- takže znovu nastříkat. Prostě dát to do stavu aby nic nerezlo nic nepraskalo atd.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando no jo ale většina renovací se provádí sprejm, takže v tom případě radši tu rez
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 23:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8074    
nekdo k tomu má treba duvod jako já.......jak se po letech fichtl zacal rozpadat,bylo treba hodne veci narovnat,povařit .....aby to nerezlo,musí se to necim natřít....nez aby to bylo strakatý jak komediantskej vůz,tak sem volil celkovej lak.....no a kdyz uz se neco lakuje,tak k tomu prece nedam rezavý kola a roztrhanou sedacku.....
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
prostě je zima začíná období kdy je každej v dílně a neví co by roupama.Tak se renovuje.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo , jsem stejneho nazoru kdyz jsou aspon nekde linky nechat bejt, kdyz uz je pretreny i prestrikany at si stim delaj co chtej, rezaj plechy atd. ale origo je origo :-P
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Podlě mě je to někdy lepší,než to nechat jako šrot.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Fanda Dragoun      E-mail:      IP: uživatel7634    
Zdar, shánim kaputu na Mustanga. Dřív se vyráběl kapotovanej, vývozní, tak jestli to někdo nemáte k prodeji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To neseženeš,a jestli jo,tak za těžký prachy. Tato verze se myslim vyvažela do anglie.Nevim to přesně ale myslim,že to bylo okolo toku 1981. Tento tip se lišil ještě tím,že měl baterku a blinkry.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: migrifič      IP: uživatel4183    
Dej si místo předního světla kuklu na svařování a máš to ještě lepší. Už tak jezdím druhým rokem a lidi se jen ohlíží :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sezenes hodne tezko..kdyz uz to nekdo bude mit tak to bude asi v muzeu a na prodej to nebude...a kdyby to bylo na prodej tak za tezky prachy...jedine to nechat vyrobit podle nejakejch nakresu :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: pepazdepa      IP: uživatel4183    
Zdarec lidi, je pravda že převodový olej PP90 je spíše na provoz za chladných podmínek? Co jsem se ted díval na oleje na netu tak u PP80 i u PP90 psaly že jsou vhodné k celoročnímu použítí. Jsem z toho teď domotaný. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec přesně tak napster 10 souhlasím s tebou a nebo cyrol 90 nebo 80 je taky dobrej
 
 
Datum: 07. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty oleje jsou v podstatě stejný, takže ať tam naleješ kterejkoliv z nich, tak uděláš dobře. ;-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíte, mám později zrenovovat mojí 555(profilové obrázky), nebo ji nechat původní, tu hroznou oranžovou z kol jsem už seškrábal. Mně by se víc líbila takhle http://www.jawa-50.cz/galerie/original/galerie-jawa-50-typ-555-pionyr.html prostřední obrázek ve třetí řadě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale já všechny ty originál díly mám(vypínač na světle, bakelitovou cívku...), ale proč je měnit, když jezdí. Ta oranžová je už taky skoro pryč a světýlko už je taky v originální červený. Ale nechápu, co se vám nelíbí na tom laku, připadá vám tmoc tmavý, nebo co? Ale Hlada má fakt hezčího, ale určitě nestál 2500Kč, nebo jo?
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
srot, za prvnie tam neni nic origo, ta bosarna dalsi zkurvena vec, maska :-( hroznej srot
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
puvoodni muze byt ledatak od minulyho majitele.. ale origo to teda rozhodne neni.. je to fuj
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel6609    
jestli je ten červenej lak původní, tak nevypadá zle, nelakoval bych to, ale rozleštil nějakou kvalitní leštěnkou, lakoval bych jen kryt a nosič, aby to bylo co nejvic original.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je původní. A chtěl bych nahradit ty oranžový původními, třeba nějakým žroutem barev.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hod tomu prosimte novej lak... toto je hrozný
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: pionier201 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nazdar co my mozu spravit policajti ked ma chitia na roly a ja mam papiere ale motorka nie. mozu my zobrat vodicky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 23:31
 
 
 
 
Jméno: giom      IP: uživatel8206    
Nemůžou nic. Na pole se zákon o provozu na pozemních komunikacích nevztahuje. Je ale nutné dát pozor na vjezd do lesa neboť tam už by to problém byl nikoliv ale pro chybějící"noty" motorky, ale pro porušení zákona o myslivosti.
 
 
Datum: 12. prosince 2009 23:31
 
 
 
 
Jméno: ringo      IP: uživatel6910    
Oni tě po roly honit nebudou ale mohou si tě za pár dní či týdnů nebo měsíců odchytit a třeba tě nechaj bejt ,když nebudeš jezdit po silnici.......
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar chci se zeptat jestli de u jawy 555 zapojit elektrika jako u jawy 20 ze treba jede na dva dratky u te 555 je to toiž jakesi jine tak jestli mi nekdo napise co kam ma vest stači mi zatim aby to jelo dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stáhni si elektrický schéma na 555.Tam je to vše nakresleny ;-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdar draci, tak už mi zase nejede fichtl. Krásně jezdil, ale když sem zastavil a pak se zase rozjel, začal kuckat a chcípl. Pak když jsem ho roztlačoval, tak párkrát jen blafnul. Svíčka je nová, z fajfky napětí jde, benzín jde do karburátoru, trysku jsem čistil nedávno, vůbec celý karbec je čistý. Prostě nevím. Poraďte mi prosím! Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel7907    
tak zkus vyčistit kladívka je možné že se ti udělala pecka na kontaktech
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cau hele prosim vas jak mam povolit sroub z 2 karteru ten vedle automatu na razeni nejde za zadnou cenu povolit ???:-D diky moooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda. Ten šroub jde pak sám ven, sám jsem byl překvapený.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem uderovej sroubovak a triskni do toho sroubu kladivem pres ten sroubovak,on povoli v zavitu
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
ahhha no tak tu uz ja tam prave nemam ::-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
je tam sroubek na plochej srobovak a zatim mam jeste matku :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
kde mas 10 ?? ja tam nis takoveho nemam
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
a tim sem to povolil :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
hle me tky nejde povolit ale pak tam mas tkvou matku tak tu 10 trubkovim klicem :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
cau lidi tak uz mi to zase nejezdi nakopnu to hned ale dusi se to v jakym koliv pripade..!! (neutral-1-2-3-spojka) ale jede to ale jedeto nejvic porovine tak 5km/h cuka to no proste nahovno benal tam tece ..diky za kazdy rady..? nemuze to bej¨predstihem ? ????????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
ztráta komprese
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
newim :-D specha mam to ve sklepe rozdelany ..!!
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A proč to tu píšeš dvakrát?
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
jj to je predstih
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau, mám doma tuhle 555ku bez TP http://pavel50.rajce.idnes.cz/Jawa_555_zelena/#Obraz000.jpg (je tam 12 fotek), uvažuju jestli má cenu ji generálkovat nebo renovovat. Stav není nejlepší. Nebo jen zprovoznit a nechat tak, ať je vidět že má něco za sebou? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moony, zajic 13: uvažuju podobně jako vy. Někteří se na ten stroj dívají jako na šrot (např. můj děda - nejradši by z toho vzal motor a vyhodil), ale já jsem říkal radši mi ho dej, já mu dám ještě šanci. :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moony-presne takhle to mam ja..nejsi jedinej ujetej jako ja :-D proste si predstavim kolik toho ta motorka zazila..treba perak co mam-plno let stal v garazi zatopena..napadlo me-proc?proc se na ni nejezdilo?kdo ji asi koupil a kde na ni vsude byl? proste historie :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
To Hlada: moc pěkný v tom odkazu, ale vysvětlím můj přístup (snad budu pochopen)- u strojů na těch fotkách ocením um toho kdo to dělá, tu práci a snahu, kdy to někdo dotáhne do stavu, kdy to vypá lí než to možná vyjelo z fabriky. U šrotu jako má Wafel ale já prostě postojím dýl než u nějaký leštěnky, prostě si říkám - kdo na tom asi jezdil, jak se o to staral,kam jezdil, jak žil, jak (dneska již většinou) umřel, prostě v tomhle směru sem asi trochu ujetej no.... ale doufám, že se tu najde aspoň jeden, kterej to chápe stejně - že v každým starým stroji je duše, historie a kus života někoho, kdo kdysi žil, stroj používal a dal mu jeho příběh, tou renovací ten "otisk doby " většinou smažeš, zbyde jen něco hezkýho, ale v těchto střepech v původním stavu ( nebo klidně i v dobový úpravě ) je zvláštní síla, energie co vyzařuje. No teď když to po sobě čtu, tak si říkám, že mi porozumí málokdo, ale to je fuk...
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to presne mam ja :-D rikam si ve skole jak se strasne tesim ze budu delat neco na cezete...pridu domu,sednu si a do dilny se mi nechce protoze nwm co bych na tom vlastne delal :-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si vždycky u PC dělám plány jak ho pěkně zprovozním, a pak dojdu do garáže, podívám se na ten "šrot" a nevím kde začít... ;-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8085    
To je taky echt profi RENOVACE a ne nejaká levná "renovace" jako mam já a nebo Hlada........to je parez minimalne za 25 000,- ......hrozne se mi líbí,že nešetřil na ráfkách!! Je to krása....
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlada: neronovuj furt někomu cizí motorky. Jinak tahle patina se mi už zdá trochu moc přepatinovaná, já bych ho asi zrenovoval. Podívej se sem http://www.jawa-50.cz/galerie/original/galerie-jawa-50-typ-555-pionyr.html na toho pařeza uprostřed ve třetí řadě, ten je výstavní.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic nerenovuj. Udelal bych generálku vseho,vse vycistil,co jde vylestil,rezave veci nakonzevoval olejem nebo vazelinou,sehnal bych origo sedlo(nejaký hezky opotřebovaný aby to ladilo;-)) a nosič......nic víc......muj perak v profilu vypadal nejak podobne kdyz jsem na nem zacal delat a podivej dnes.......kazdej mi plácá po zadech,ze sem udelal dobre,ze jsem to nerenovoval...jak je to hezký...ze ta drobně promačkaná nádrž a misty odrbanej lak vypadaj moc stylově a je videt,ze to neco uz zazilo.......
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
Pecka!Jen bych udelal GO a mas Jawa RATSTYLE:-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 7:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tím jsem nechtěl říct že ta tvoje je hrozná jo
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já mám doma ještě horší 555..je natřená štětkou na černo..ale byla zadarmo :-Dted na ní není čas ale do budoucna z toho něco udělám
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup na burze takovou bilou kostku a kotouce a lesti a uvidis co se zachova, kdyz by to rozlestit neslo tak asi neco striknout, ale ja myslim ze to pude a ma i skoro vsude linky, akorat ten valec to zebro, no bud kup jinej valec za 50kc nebo to nech bejt
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
já bych to opravdu nechal. Stroje v tomhle stavu sou bomba. Dejchá z toho historie a pokud něco takovýho potkám, tak mám takovej hřejivej pocit, já nevím, jestli je to romantika nebo duch starejch časů , každopádně gratuluju za kilo je to paráda.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro Hlada: ať si lidi myslí co chtějí, aneb nesuď knihu podle obalu. Zprovozním to do spolehlivého stavu, hlavně všechno vičistit a podotahovat a vzhled plechů nechám tak. Btw: Děda to sehnal za 100 Kč od jedné babky, to je celkem slušný kup. a tahle odřené to už bylo to já ne... Vlastně je to první stroj, který mě svezl....no nic... :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkud si to vyhrabal ze je to tak orezly a poskrabany? jinak me se to libi,je na ni videt ze proste nekde stala...libej se mi takovyhle motorky co proste nekdo treba po 20ti letech obevi nekde zahrabany...strejda si kupoval barak a tam byla velka stodola a kdyz potom palil stary seno co bylo v ty stodole tak uplne u zdi v tom senu byla zahrabana nejaka stara jawa,nevim co to bylo za typ,v tu dobu sem se o motorky jeste nezajimal,docela mi tedko stve ze to strejda prodal :-(
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni snad jedno co si kolemdouci lidi mysli? pokud se mi libi voprejskanej origo lak a je videt kolik let motorka ma za sebou tak si na tom budu klidne jezdit kazdej den do skoly, je snad fuk ze lidi uvidi novou barvu, nebo neuvidi novy loziska. ale pokud by lak byl jako origo svetle zelena s bilou a slabe zlate linky, tak by to mozna nebylo spatne, ale udelej jak ti prijde nejlepsi ;-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak delate si prdel? ze ja dohaje nemel fotak v tu dobu co jsem kupoval moji 555 za 300kč... origo černej lak s linkama, všechno komplet.. rok 1959 akorat nemel papiry.. oproti tomuhle to bylo jak "nový".. tohle je hruza... renovaci bych tomu dal... je to fakt otřesný... hlavne kdyz na tom budes jezdit tak nikoho nezajima, ze mas novy loziska.. kazdej vidi jen to co vidi... takze bych to hodil do novyho laku (a vse kolem toho)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A toho mýho byste renovovvali, nebo nechali(je v mé profil fotce)?
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypada fajnove! nech ho tak at je videt ze ma neco za sebou, mozna sedlo bych koupil sedo-cerne, protoze ta cervena na tom nic moc
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
nechal bych to tak jak to je, akorát bych doplnil chybějící díly - třeba gumu na startpáce a vyladil bych ho aby vše bylo plně funkční. Perfektní Rat Tuning :-) . Ta renovace je vždycky finančně hodně náročná. Já jsem se pustil do S11 zhruba ve stejným stavu a doufám že se vejdu do 10, ale spíš ne...Skoro lituju, že jsem ho nenechal tak jak je, ale ono by to bylo na prd, protože ho už v minulosti napadl kutil domácí a lak není původní. Skoro ti takovej šrot závidím, perfekt stroj na srazy.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro Mistlin: není na prodej. Prsíčka bohužel nemám. Vím, že renovace zabere hodně času a peněz. Takže se asi znovu pokusím ji zprovoznit (pár pokusů už bylo, ale v jízdních výkonech se moc nepředvedla) a vyčistím jak říká Míra...
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nee nech to rozhodně tak jak to je maximálně udělej jen ty nejnutnější opravy aby to jelo
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
nechal bych ho tak, maximálně opatrně vyčistit a udělat nutné opravy k zajištění pojízdnosti. Rozhodně má větší historickou hodnotu v nálezovém stavu, než kdybys to celé znovu pochromoval a nalakoval, i kdyby to bylo v profi kvalitě a zpátky už to nikdy nevrátíš. Škoda, že chybí prsíčka.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pokud máš finance a odhodlání,tak se hned pust do renovace! Ale jak říka vojata je to hodně finančně náročné.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel8038    
čau, nádhernej původní stav, nemáš k němu ty prsíčka?? původní, to by byl ještě hezčí, pokud chceš dělat renovaci, tak si to dobře rozmysli, protože to stojí dost peněz a hodně práce, potřeboval bys minimálně 12, aby ta renovace vypadala, rozhodni se ppodle sebe.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale neprodal by jsi mi jí tu jawa 555 ? prosím já bych chtěl taky nějakou takovou moto ? prosím
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělal bych renovaci ;-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci konecne jsem dneska poprvi nakopnul 250 kejvacku. Jakto ze kdyz klicek je na 0 tak to dava jiskru?? az kdyz ho vytahnu tak nedava jiskru?? a je normalni kdyz je zapli zapalovani a kladivka jsou spojeny tak kdyz prilozim minus na kostru tak to zajiskri?? to je asi OK zejo???????? pokud jsou kladivka rozpojeny tak to nezajiskri odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to s tou spinackou je v poradku
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Je to Oukej
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
cau lidi tak uz mi to zase nejezdi nakopnu to hned ale dusi se to v jakym koliv pripade..!! (neutral-1-2-3-spojka) ale jede to ale jedeto nejvic porovine tak 5km/h cuka to no proste nahovno benal tam tece ..diky za kazdy rady..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nevim jestli je ten název přesný ale je to to co je na kladívku a šoupe se to o vačku
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
pertinax je co ?
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no přestihem to být muže, ale jestli ho máš dobře dotáhlý tak by se neměl přenastavit, zkontroluj odtrh (jesli se neušoupal pertinax na kladívku), svíčku......
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
rikam ze tam benal tece a ty mi reknes ze v trisce mam bordel :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo máš v jedné z trisek nejaký bordel zkus to taky vyčistit.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
nemuze to bejt predstihem ?
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Skus jinou svíčku,a vyčistit karbec
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Jiri      IP: uživatel1553    
Zdar, skuz seřídit karburátor. Buď to má málo nebo moc vzduchu...
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: vlastenec      IP: uživatel8075    
Když nemám žádné papíry od fichtla 21, můžu si někde sehnat aspoň techničák, řidičák mám, ale stjně mě je to nanic. Nedostal jsem totiž k fichtlu nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel5626    
Stačí jaký koli techničák platný to se moc neřeší číslo motoru může být i jinačíprotože se to bere jako součástka stačí když si sundáte štítek pod řidítkama a je to jedno pak můžete mít jakýkoli techničak většina policajtů co znam to neřesí prostě hlavně ze mate SPZ a techničak řidičák a nechaj vás jet
 
 
Datum: 26. prosince 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čaves včera jsem jel na stadionu a z ničeho nic mi vypnul motor tak jsem si říkal že od odprdla svíčka tak jsem dal novou a nic...vyměnil jsem indukčku(mám to předělaný) kondík,svíčku a dále jsem zkoušel různě štelovat odtrh ale stejně to nechytne..jiskru to háže jen ve vyšších otáčkách a ještě takovou nepravidelnou..ikdyž jsem to zkusil napojit na světelnou cívku tak to dělalo to samí nevíte čím to může být?? mohli se třeba pošahat kladívka nějak ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel7907    
tak to vypadá když se udělá pecka na kladívkách ale když je vybrosíš tak už není jistota že budou bez poruchy zkus je vyměnit
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to bude odtrh,zkus ho nastavit..me nikdy nejde tak jak ma bejt,0.4mm,ja to dycky delam od oka,podle toho jak je nejlepsi jiskra...presne tohle mi delala cezeta i fichtl...sesteloval sem predstih a ok
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel4734    
Zdar draci. Chtěl jsem se zeptat. Stačí mi na Stadiona S11 řidičák skupiny B? ( na motocikl do 45Km/h). Nebo jestli se to počítá jako motocikl o motoru 50ccm a tím musím mít řidičák skupiny AM. Předem děkuji za odpověď.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: drache ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u AM je rozhodující konstrukční rychlost 45km/h - dle vyjádření místního oddělení PČR zde kubatura nehraje roli. Takže krom B nic nepotřebuješ.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí B. Se skupinou B můžeš řídit i to co obsahuje skupina AM tedy mopedy a malé motocykly do 45 km/h. Stadion má 40km/h.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Potebuje a stačí mu ten do 45km/h
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Pangi      IP: uživatel1835    
mam takovej dojem ze na to řidičák ani nepotřebuješ
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 17:49
 
<  1452  1453  1454  1455  1456  1457  1458  1459  1460  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 10:18:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu