Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
 Čau Draci, dal jsem si do jawy 555 motor z jawy 20 (kulatej typ spojkového víka) protože motor z 555 půjde na GO. Ale ten 20 motor jede špatně, kompresi má dobrou. Motor nechce táhnout od spoda jako by se dusil, může to být způsobeno krátkým 555 výfukem, ten nemá tlumič. Jinak zatím tam nemám žádnej filrt, ale zkoušel jsem tam přidělat airbox z 21 a furt stejné, dneska jsem dělal předstih a taky to nepomohlo, trysky mám vyčištěné a tryska 2 zářez, měl jsem i ten co nejvejš ale moc to nechtělo jet. Je línej, ale chytá našlápnutí. Moc Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 22:47
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
Bude to motor z 05 kulaté víko spojky (ten má i slabší výkon než 20,21,23 je to tak?)Karburátor nemám u sebe, ale když jsem ho porovnával z 21kovým tak je jinej - má jiné víčko plovákové komory, nemá ventil a benzín se zavírá jehlou která je na plováku, jinak trysky jsem popletl HT je 68 a TV 35. Ale teď tam mám karburátor z 21ky HT 68 a TV 38. Dneska jsem se v tom zase hrabal a zase jsem to šteloval (předstih) a už jde celkem dobře, jenže je tu problém s filtrem vzduchu. Airbox z fíka tam nenarvu a když jsem tam dal dvojitou silonku tak je málo vzduchu (zkusím jednu), filtr z 555 má menší průměr. Mám tam 13ti zubé kolečko a zdá se mi to stejně o dost línější než ten motor z 555 (ten měl 12) zkusím to 12 zubé kolečko tam dát a uvidím. Pak napíšu. Ještě mám jeden problém a to s karburátorem (z 21), když zavřu benzín tak mi z karburátoru začne kapat benzín a to z místa tam u kolínka, může to být způsobeno tím že nemám na jawě 555 hlavní stojan, ale boční - motorka je dost nakloněná. Díky
Datum: 21. srpna 2007 22:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Dával jsi motor z 05 ? Karburátor 2914, HT=65. Motor 20 a 21mají karburátor 2917 PSb, HT 68, a TV 38.
Datum: 21. srpna 2007 15:22
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
Zítra zkusím dát do výfuku tlumič, mám ještě jeden výfuk z 550 s tlumičem, ale když jsem tam měl motor z 555 tak šlapal pěkně i s tím výfukem bez tlumiče. Zkusím to a uvidím. Díky za rady. Dneska jsem zkoušel znova předstih, vyčistil jsem karbec, zkoušel jsem i jinej a furt stejný, od spoda se mu holt nechce i když jsem tam dal airbox z fíka, původní karbec je z 20ky měl trysky 89 a 35 a dal jsem tam z 21ky karbec 89 a 38 a nepoznal jsem žádnou změnu v těch tryskách. Jinak tady potkávám jezdit Pařeza 550 s motorem z fíka a orig výfukem 550. A nemá s tím problém. Hodně mi záleží na vzhledu proto tam nechci dávát vyfuk z fíka. Zítra se v tom zase pohrbu a uvidím  díkes
Datum: 20. srpna 2007 23:40
To je způsobeno tim 555 výfukem.Dej tam jinej a bude to OK.
Datum: 20. srpna 2007 18:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Jawa 05 měla tlumič sání s filtrem.Možná máš nyní chudou směs,protože vzduch je nasáván přímo bez odporu.Karburátor je tedy rozladěný.
Datum: 19. srpna 2007 21:59
|



|