Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: monax
IP: uživatel467
 ahojte vsichni!potrebuji poradit!!ma rozetu s 1loziskem!!a potrebuji tam dat novy cep rozety bo ten stary ma v prdeli cely zavit!!a nevim jaky tam ma ji jsou dva typy jeden je na 1loziskovou a druhy na 2loziskovou!ten jeden ma taky vetsi zasek a ten druhy mensi na tem cepu ten zasek je tam na to aby ten cep neprosel skrz lozisko tak nevim!piste pls.jedu to dnes koupit a nevim jaky?????SESO ty uz nevedes rozety ani cepy rozety????dikes za vsechny rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2007 8:11
Použin takovej jakej si tam měl..
Datum: 25. srpna 2007 8:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Můžeš použít i originál náboj, když použiješ vnitřní kroužek star.ložiska a podložku.
Datum: 24. srpna 2007 21:00
 cawte draci chcem sa spitat,ze objednal som si kabel na tachometr u sesu a je kratki chyba asi tak cca8cm nedočiahme dozadu k rozete mam jawu20. prosim pomoc! dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2008 13:09
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
Tak skus zacat pri kolese a potom ku tachometru
Datum: 15. března 2008 13:09
ok zmeram ho ale skusal som co najkracov cestov aj ako si pisal ale nejde to fakt potom ty posalem mail a aj odfotim ok
Datum: 24. srpna 2007 22:48
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to je fakt moc cudne,,,zmerho a ja to porovnam s ostatnima,,,,ale rekl bych ze jsi nevybral nejkratsi cestu,,,dolu s masky,,kolem horejsku motoru pak kolem prave strany tam kde je retez a jsi u cile
Datum: 24. srpna 2007 9:35
 čau chci se zeptat jestli někdo zvás nemá doma fotky original 21 pokud jo tak pošlete dík suspension@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 11:39
Jméno: sdfsd
IP: uživatel12
zkuz ho vratit ze je kazovej
Datum: 24. srpna 2007 11:39
 Mam dva problemy 1:
da se do prevodove skrine dat oc oleje?
druhy:2kdyz pdrazuji ze 2 na jedna trefim neutrel za jednickou jakobych to razeni mnel tkhle:z vrchu dolu:neu 1 neu 2 3,stalo se to nekömu? nevitecim to je?ps nevite o nejakem silnejsim karburatoru na ficka?mam tam 60 valec a ve vysich otackach uz to nedava...?dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 21:29
Jméno: asdas
IP: uživatel14
nebo si sezen spravny typ karburatoru BING. s tim olejem sem to nepochopil
Datum: 24. srpna 2007 21:29
Jméno: asd
IP: uživatel14
sezen si nekde vetsii trysku do karbecu. Ne moc velkou, jinak ti to bude naopak dusit. S prevodovkou neporadim. Bud mas spatne poskladany motor nebo se ti to jen zda
Datum: 24. srpna 2007 21:27
Jméno: George
IP: uživatel1093
NECHÁPU
Datum: 24. srpna 2007 13:27
Jméno: Js
IP: uživatel340
Piš srozumitelněji.
Datum: 24. srpna 2007 11:49
 Čau draci chci se jen zeptam mam jawu50 typ21 a nemuzu tam zaradit vubec žádnou rychlost mam tem jen 1 a nejde tam ani neutrál prosím poradte už sem celej zoufalej díkes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 21:10
Jméno: abjadbf
IP: uživatel14
Podivej se, jestli ti to neblokuje lanko od spojky. Kamos uz chtel pulit motor, kdyz sem se mu na to mrkl a mel ho tam sprajcly  (mezi ramem a motorem pod autometem)
Datum: 24. srpna 2007 21:10
Jméno: michal
IP: uživatel650
tu samou závadu sem ted nedávno řešil měl sem ohnuté vidličky a vypadlou pružinku
Datum: 23. srpna 2007 21:52
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Může být zlomená vidlička,nebo pružina aretace kulisy,nebo jiná závada řadícího automatu.
Datum: 23. srpna 2007 20:33
Jméno: jarousek
IP: uživatel12
 http://www.scootland.cz/eshop/?cat=388&SID=145c29574a5353988dc052ec293d3a2f hosí vteto strance jsou filtry na pincka a píšou tam že použit jakou vetsií ttrysku nevíte co to znamenaá?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 1:18
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Presne tak. Cim vic vzuchu, tim chudsi smes. Takze musis smes dorovnat, aby byla akorat tim, ze to vic nakrmis - das vetsi trysku. Mozna by stacilo postelovat smes na jehle, ale nevim, na fechtlovi jsem to nikdy nedelal.
Datum: 24. srpna 2007 1:18
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Dobeško, supr! Pošli už mi majlovou adresu!
Datum: 23. srpna 2007 23:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Když použiješ filtr s menším odporem nasávaného vzduchu,ochudíš směs.Proto ta větší tryska.
Datum: 23. srpna 2007 20:11
Jméno: Josef
IP: uživatel1318
 Čau draci mám jeden problém mám jawu 20 a když mám zapnutý světla tak netroubý a když je mám vypnutý tak troubý ale slabě. Žárovky mám co tam mají být ,všechno možný jsem skoušel. Za radu dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 10:52
Jméno: modrej fichtel
IP: uživatel1321
silnější cívku na bzucák
Datum: 24. srpna 2007 10:52
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Dobeško, ty jsi tak chytrá, že musíš bejt chlap!! Převyšuješ svou chytrostí všechny zdejší borce, pochopitelně kromě mě!
Datum: 23. srpna 2007 23:52
Jméno: mara
IP: uživatel426
baterka to zpravi
Datum: 23. srpna 2007 20:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Cituji výrobce.Při zapnutých světlech ,následkem poklesu napětí, bzučák nesignalizuje.
Datum: 23. srpna 2007 19:57
Jméno: 3K
IP: uživatel1264
 Na mojem fichtlu 05 mi vyskakujou kvalty.Tak podrobněji: Dám tam jedna přidám plyn a vše je OK, pak když zařadím 2 a přidám plyn, tak ve vysokých otáčkách to vyskočí na neutrál a to samí to dělá aj na trojku, kvalt se tam dá sice držet nohou, ale je to na hovno. Řadící vydličku jsem kontroloval ta je v pořadku. Nevíte čím to může bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 19:32
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Dík Jardo, já se snad budu červenat. Ale teď vážně, fakt je že se tu někdy zbytečně píšou věci pořád dokola, čímž se zaplňuje a znepřehlední web.A myslím,že bez urážek by to tu fakt bylo ještě lepší. Ahoj
Datum: 24. srpna 2007 19:32
mě tohle dělalo taky vyměnil sem řazení vydličky a bylo to v poho
Datum: 24. srpna 2007 14:15
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Díky Pařezu a Dobešce to má trochu úroveň. Dobeška je čistá teoretička a Pařez praktik, kterej do padesátky nebude mít daleko, protože neplácá voloviny, jak je zde zvykem
Datum: 24. srpna 2007 0:14
Jméno: 3K
IP: uživatel1264
Díky za info
Datum: 23. srpna 2007 20:16
Vypadavani 3 rychlosti byl problem 555 a hlavne problem 05, kde to vyskakovalo skoro u kazde. Je to proto, ze 550, 555 a 05 mely uzkou prevodovku a vystupni kolecko z prevodovky (na kterem je z venku nasazeno retezove kolecko je ulozeno jen v jednom lozisku letmo, protoze puvodne to byl stroj pro jednoho pasazera. Kdyz byla vetsi zatez, tak se toto kolecko vyvracelo a vnitrek prevodovky se opotrebovaval a pak to vyskakovalo.
Co byva spatne?
Pricinou byva vice zavad, vetsinou vsechny spolecne. Byva to volne lozisko v karteru (myslim ze 6004) na vystupnim kolecku, dale vystupni hridel ma uvnitr mosazne pouzdro - byva vymackane (nekde ani neni to pouzdro a hridel beha primo v kolecku), a hlavne to delaji 2 zavady a to opotrebovane koliky na stredovem kolecku na hlavnim hrideli a opotrebovane otvory v tom vystupnim kolecku co vede ven do kterych ty koliky zapadaji. Jedina moznost k odstraneni zavady je vymena techto 2 kolecek, coz nevim jestli se daji sehnat. Pri vymene pozor, nepasuji tam kolecka z 20, 21, 23, protoze prevodovky u modelu 2X jsou o nekolik milimetru sirsi a tim je cela prevodovka jina vcetne automatu Dále by bývá způsobeno únavou materiálu pružiny, která na řadícím mechanismu drží v drážce kladívko. Toto kladívko se vždycky při přeřazení na jiný řadící stupeň nebo neutrál posune. Když je pružina už slabá, tak kvalty vyskakují. Nebo občas ještě bývá necitlivým řazením řadící mechanismus pokřivený a toto kladívko nezapadá do dobré drážky, ale zapadá tam třeba jen okrajem a neudrží se tam
Datum: 23. srpna 2007 18:15
Jméno: monax
IP: uživatel53
bude to asi automat.!!!jinak fakt nevim a nebo kolecko(start)ma asi velke oka a preskakuje to tam!!!!
Datum: 23. srpna 2007 17:57
 cawte draci chcem sa spitat,ze objednal som si kabel na tachometr u sesu a je kratki chyba asi tak cca8cm nedočiahme dozadu k rozete mam jawu20. prosim pomoc! dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 14:13
a ještě s tim hancím šnekem se dá hejbat mě to taky nešlo tak sem ho trochu zatukal dolu a už došáhnul
Datum: 24. srpna 2007 14:13
zkus ho vézt kratší cestou (pokud to jde)
Datum: 23. srpna 2007 15:50
Jméno: xxmen
IP: uživatel202
 Zdar lidi,když nakopnu mustanga zařadim 1 rozjedu se dam 2 tak jede dobře,jakmile přidám plyn,začne se dusit,podřadím,dám plný kotel a zase přeřadím na vyšší stupeň a když je to ve vyšších otáčkach tak to jede dobře,nevíte čím by to mohlo být?dělá to u všech rychlostí
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2007 22:51
Jméno: thecar
IP: uživatel1355
zkus vycistit palivovou soustavu(kohout,karbec,a skontrolovat svicku)
Datum: 07. září 2007 22:51
Jméno: xxmen
IP: uživatel202
Jak se šteluje hladina? a díky za rady
Datum: 23. srpna 2007 20:01
chceto určite lepší svíčku hlavne pro 2T motr (N15 stači) mně to delalo to samé když sem tam mněl kotel karbonu a určitě si vyšteluj hladinu,předsich a hlavně otrch na kladívku i svíčce. Musi to pomoct!
Datum: 23. srpna 2007 15:08
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Posl.aktualizace: 23. srpna 2007 20:15
Jméno: mara
IP: uživatel426
mam to zapojeny i stou spinackou na riditkach ale jako kdyz nekdo nechape schema jasny jak facka tak nevim jestli ma cenu delat jiny kdyz to stejne nepochopi at si nad tim kazdej sedne a popremejsli pokud ma jen tu spinecku tak nevidim problem v zapojeni ps....... namahejte si trosku hlavicky a neptejte se porad na stejne trapny picoviny
Datum: 23. srpna 2007 20:15
Já jí sice mám ale ve schématech se moc nevyznám
Datum: 23. srpna 2007 12:55
 čau seso výš jak maš ten přepínač v krámku tak jsem si objednal a ted na to koukam je tam i schéma zapojení a je toho tam jak hodene na zapojení vubec nevim na co všechno je ????? nemoch bysmi nějak vysvětlit kdybi to šlo detajlně jak to mam zapojit aby mi to fungovalo jak ma jo jeto na pařeza díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2007 11:30
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no to bude problem,,pac tohle schmema se dostal od zakaznika,,ja sem se jeste nedostal k tomu abych ho mohl nainstalovat
Datum: 23. srpna 2007 11:30
 lidi potřebuju poradit jak u 21 sundat šneka z rozety mám ho asi v čudu a nejde sundat tak já už sem z toho zoufalej tak mi prosím poradtě díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2007 14:25
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
cau,ja sem vyndal cep rozety a pak sem sneka vypacil sroubovakem
Datum: 23. srpna 2007 14:25
 Cau draci potrebuju poradi jde mi hodene benzinu do plovaku a nevim jak to mam zastavit porad se mi plovak preplavuje cim to je ?? prosim o odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 7:22
hle dik za odpovedi plovak deravej neni ale skusim prihnout ten plisek.......
Datum: 24. srpna 2007 7:22
Jméno: xxl
IP: uživatel1284
jeste me tak napadlo, podivej se na ten plisek co ho drzi osicka, jestli neni moc ohlej, kdyztak si jej zkus priohnout vic dolu
Datum: 23. srpna 2007 19:23
Jméno: xxl
IP: uživatel1301
zdar, no bud jak pise kolega - deravy plovak, a nebo ti nezavira ten ventil co je nad plovakem
Datum: 23. srpna 2007 13:54
Jméno: radim
IP: uživatel202
Není děravý?stačí opravdu malá dírka
Datum: 23. srpna 2007 11:30
Jméno: junior Jiří
IP: uživatel1313
 tě pic hosi a dami. nemuzu nakopnout sviho plechace , musim jen roztlacovat a to taky sem rad ze mi naskoci, pac nez se srovnaj votacky takje silvestr. a pak mi nebezi volno beh....pri roztlaceni jo, ale kdyz jedu a zabrzdim tak je v plynu ty otacky drzim, teda snazim se, mno a nikdy zabrzdim a udusi se. pomozte mi, jsem zacatecnik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 10:29
Jméno: junior jiří
IP: uživatel1313
dikes mate to u mě
Datum: 24. srpna 2007 10:29
Volnoběh šteluj za teplýho motoru...
Datum: 23. srpna 2007 12:58
Jméno: radim
IP: uživatel202
přídej si otáčky volnoběhu,na karburátoru jsou takové 3 šroubky,2 z nich jsou trysky,ty necháš být ale většinou u prostřed je šroubek s pružinkou,,seber šroubovak a otoč jim myslím do prava,dokud nebude volnoběh ideální a s těma otáčka to může být to že máš zasraný karburator nějakym bordelem,nebo sítko v nádrži,jo a taky můžeš skusit ty trysky vyšroubovat,profouknout je a našroubovat zpět.
Datum: 23. srpna 2007 8:16
Jméno: hugor dostál
IP: uživatel1313
 čusec......mam v p**i kohoutek a i tesneni a ke vsemu krakou hadicku z nadrze, ze mi sotva drzi na karbecu, mno a sponka tam uplne na hovno.....Jednou si jezdim blizko garaze na polni ceste a cekam na kamose. kdy z prijde tak doleju jen béňo a davame si vyjizdku jedem asi 4 kilaky od vesnice pres pole a lesem pres jeden potok a stridamese asi po pul kilaku a asi po tech 4řech kilacich dojde beňo a pak se divam že pres fíbr mi teče béňo a na druhym konci hadičky spona vypadla a 2 litry beňa s prominutim v prdeli.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2007 11:20
Jméno: ppavko
IP: uživatel430
tak si ty voole nahrej zapalovačem hlinik a dej tam rychle tu hadicku za tepla a uz nepovoli
Datum: 26. prosince 2007 11:20
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
jo stava se  . Me zase na fechtlovi chcal benal od kohoutku pac tam taky netesnil a potom sem se vzdycky divil proc to nejde a kdyz sem otevrel nadrz bylo to jasny  . No nic prijemnyho tlacit fechtla za tmy dom 4km.
Datum: 27. října 2007 1:32
Jméno: 3K
IP: uživatel1264
 Mám fichtla, hrál jsem si s elektrikou a teď to háže strašně slabou jiskru a nejede nevíte čím to může být
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2007 19:32
Jméno: xxl
IP: uživatel1284
napis co si delal z elektrikou... co jsi rozdelal, ci sundal atp...
Datum: 23. srpna 2007 19:32
Hele skus si pohrat s kladivkama a predstihem nebo dej jinou svicku
Datum: 23. srpna 2007 16:56
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Může být rozhozený předstih.Jestli jsi povoloval cívky, musí být od rotoru 0,3mm.
Datum: 23. srpna 2007 15:05
Nedal si to na světelnou cívku?
Datum: 22. srpna 2007 23:19
Jméno: radim
IP: uživatel202
 Zdar, v jakém zářezu by měla být jehla u mustanga?dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 20:12
Jméno: radim
IP: uživatel202
díííky
Datum: 22. srpna 2007 20:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Ve 2.
Datum: 22. srpna 2007 16:24
Jméno: Js
IP: uživatel340
 Jednou se mi stalo, že jsem jel domů, vypadolo to na déšť, tak jsem spěchal. Ještě jsem neměl řidičák, tak jsem jel po takový travnatý cestě u louky. Před vsí jsem oobočoval na louku a tam přikop. Vjel jsem do něj čtyřicítkou a udělal kotrmelec. Já jsem to odnes třema modřinama(zrovna jsem si nevzal přilbu.) a fichtl po vohejbanejma plechama, trochu zvohlu vidlicí a uraženým zrcátkem. Cestou ještě začalo lejt a položil jsem to na bahně.Vše jsem opravil během dvou dnů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 9:38
čau.....já sem ten problém měl taky a dal sem to mýmu kámošovi a ten mi řek že mam(VYSOKÁ HLADINA V KARBURÁTORU)to je to jak jedeš pár kilometru a potom se to začne jakoby dusit a je to líný
Datum: 16. července 2008 9:38
Jméno: jawař
IP: uživatel1310
Tady vidíš jakej jsi blb.Kdyby jsi jel jak se má tak se ti to nestalo.
Datum: 22. srpna 2007 16:15
Jméno: radim
IP: uživatel202
Ty blaho,to jsi měl teda pech!
Datum: 22. srpna 2007 14:25
 slyšel jsem že když se dá udělat třeba 7 výbrus tak to bude hodně silné je to pravda a o kolik se zvýší spotřeba??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2007 10:10
Jméno: george
IP: uživatel1093
No,ja osobne bych si hnedka 7 vybrus delat nenechal spis tak 2-max.3,proto ze a ponevac,kdyz tam das 7 vybrus,tak uz tam nebudes mit rezervu ete na další až se ti ti sjede,no a pak si das ten posledni a uz pak ten valec muzes zahodit.
Datum: 23. srpna 2007 10:10
|



|